een Luierdag

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 1 100,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    1

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Ap


Ik lig op mijn buik op bed. Mijn pyjamabroek is omlaag getrokken tot boven mijn voeten en mijn witte onderbroek zit onder mijn billen, die nagloeien van het niet te harde pak slaag, dat ik van mijn vriendje kreeg, omdat ik moedwillig mijn ochtendplas voor een groot stuk in mijn broek had gedaan, omdat ik dat lekker vind. Maar deze keer had hij het gemerkt en was quasi kwaad geworden. Vandaag wordt het dus weer “luierdag” had hij gezegd, maar niet zonder dat ik eerst die bips van je heb opgewarmd. Mijn piemel is nog stijf. Ik hoor Bas de kamer inkomen. Hij gaat op de rand van het bed zitten en begint mijn billen in te smeren met babyzalf van Zwitsal en smeert een dikke laag in mijn bilnaad, die hij zo ongeveer dichtsmeert. Ook onder mijn ballen komt een vette klodder.

Dan hijst hij mijn natte onderbroek, die aan de achterkant nog droog was omhoog en trekt de witte stof lekker strak in de bilnaad, zodat de zalf bijna door de stof heen wordt geperst. De katoenen luiers, die hij voor mij gekocht heeft in Duitsland legt hij nu naast me op bed open gespreid en vraagt me mezelf om te draaien, zodat ik met mijn onderbroek, die aan de voorkant nog nat is en een geile gele plek vertoont op de luier kom te liggen. Hij pakt de voorkant van de ruime broek beet aan de rand en spuit een fikse lading Zwitsalpoeder op mijn piemel en ballen.

Vakkundig vouwt hij de luier, spelt de hele zaak vast, trekt mijn pyjamabroek van mijn enkels en geeft me een plastic broek aan. Daar kun je het vandaag mee doen zegt hij en geeft me een ruim zittende spijkerbroek en m’n andere kleren. Als ik vanavond terugkom, zie ik wel verder zegt Bas. In elk geval mag je niet naar de wc. Ik knik, bloos een beetje, maar verheug me eigenlijk al op de dag. Bas gaat weg na mij nog een klinkende klets op mijn broek te hebben gegeven. Bij het lopen schuift mijn onderbroek door de zalf in mijn bilnaad en dat voelt lekker. Aan de voorkant schuurt het wat, omdat de poeder vochtig is geworden in de natte onderbroek.

Ik drink een paar koppen thee en begin het huis op te ruimen. Niet al te lang daarna moet ik een plas. Ik ga een beetje wijdbeens staan en laat het vocht in mijn broek lopen. Ik voel dat er een plasje ontstaat ondermijn ballen voordat het wegzakt in de dikke katoenen luier. Het voelt heerlijk warm aan. De lunch is altijd mijn eerste maaltijd en zorgt dan ook voor het op gang komen van mijn darmen. Bas belt even om te informeren hoe het gaat. Ik zeg dat ik al een natte luier heb. Je zult er straks van lusten gniffelt hij en hangt dan op.

Ik voel, dat ik naar de wc moet voor het grotere werk, maar probeer dat nog wat uit te stellen, totdat de aandrang echt groot wordt. Ik ben in de keuken en pak de rand van de tafel vast, concentreer me en voel dan hoe mijn sluitspier zich opent en een dikke worst zich tussen mijn billen een uitweg baant in mijn natte onderbroek, die zich naar beneden nestelt in de luiers.

Vervolgens doe ik een geweldige plas en als apotheose laat ik me voorzichtig zakken op een keukenstoel. Mijn billen soppen in de doordrenkte lappen en ik voel hoe een brei ontstaat, die zich verspreid over mijn billen en onderkant van mijn ballen. Ik voel hoe het onder de rand van mijn onderbroek uitkomt en in de luier belandt en als ik opsta en voorzichtig begin te lopen voelt het heerlijk aan. Het was alweer een tijdje geleden.

Eigenlijk niet meer sinds die keer toen we met die trein naar Maastricht waren gereisd. Ik besloot een stukje te gaan lopen om het broeierige gevoel vast te houden en het geschuur van mijn benen, billen en ballen in de soppende massa intens te beleven. Om het genot te verhogen deed ik bretels aan, zodat mijn te ruime spijkerbroek zich in mijn bilspleet perste, voor zover dat kon, door ze zo strak mogelijk te zetten.

Ik liep een uur en toen ik thuis kwam, was ik verrast Bas al aan te treffen.

Ik kon niet wachten, totdat ik je te grazen kan nemen zei hij. En pakte de houten kaasplank uit de keukenkast. Die broek van jou zit aardig vol, zo te zien en je hebt hem al aardig gespannen zo te zien met die bretels. Buig je maar voorover op de keukentafel zei hij. Ik wist wat er komen ging en ik kreeg een draaierig gevoel in mijn maag, maar ook een geweldig stijve piemel, die ook behoorlijk onder de prut moet zitten. Hij haalt stevig uit en met een doffe klap daalt de kaasplank op mijn gespannen broek en luier en daardoorheen op mijn linkerbil. Ik voel dat op die plek de poep nu wel weg is gespoten naar een andere plek in de luier. De volgende klap komt neer op de rechterbil, maar dan plots slaat hij hard op de achterkant van mijn linker dijbeen en schiet ik met een schreeuw overeind met mijn linkerhand onder mijn bil grijpend. Bas lacht. Ik schoot uit zegt hij... kom voorover.

Nu doet hij hetzelfde rechts en ik kom kwaad overeind. Dat was om het gelijk te maken. Ik beloof je dat ik dat niet meer doe. Ik moet weer voorover buigen, maar in plaats van een klap, voel ik nu dat Bas achter me komt staan. Hij maakt de bretels los en grijpt met zijn armen om me heen de voorkant van mijn broek, kust me in mijn nek, doet de knoop los, trekt de ritssluiting naar beneden en zegt: deze keer gaan we eens verder kijken wat je ervan gebakken hebt. De spijkerbroek trekt hij omlaag tot op mijn schoenen en zo sta ik daar dan in mijn plastic broek, waar de bruine luier doorheen schijnt.

Ik vind het wel spannend zegt hij en ook ik zie dat er een behoorlijke bobbel in zijn broek komt. Ik moet weer voorover en nu op het plastic geeft de als paddle gebruikte kaasplank een heel ander geluid. Het windt ons beide op, maar na 10 klappen vindt hij het genoeg. Trek je schoenen, je sokken en je spijkerbroek uit zegt hij enigszins hees van opwinding. Ik ga je daarna uit pellen. Ik wil wel eens zien wat je gepresteerd hebt. Ik voldoe aan zijn verzoek en sta in een mum van tijd met mijn blote voeten op de tegelvloer.

Het begint te stinken als ik weer voorover sta en Bas de plastic broek naar beneden trekt. Meteen zakt de luier naar beneden uit en begint de derrie uit de luier langs mijn benen naar beneden te glijden. Dat wordt voor jou straks de keuken schrobben grinnikt Bas. Hij maakt nu een voor een de spelden los zodat de luiers als een flats op de grond vallen. De onderbroek zit vol en zakt uit, maar Bas heeft een ander plan. Hij pakt de bretels en maakt ze aan de onderbroek vast, waardoor de broek diep in mijn bilnaad wordt getrokken en een gedeelte van de stront ter hoogte van het kruis uit de slip wordt geperst. Nu pakt Bas een houten lepel uit de keukenla en begint daarmee op het kleddernatte onderbroekje te slaan. Niet te hard, maar het is pijnlijk genoeg, maar windt ons beide enorm op.

Plots trekt hij mijn onderbroek naar beneden, na de bretels te hebben losgemaakt en terwijl ik nog voorover sta, gaat zijn nu ook vieze linkerhand naar mijn stijve schacht en glijdt met zijn hand open neer over mijn knalhard geworden penis, totdat ik met een schreeuw klaarkom. Hij heeft zijn broek ook geopend en haalt zijn stijve piemel eruit om ook klaar te komen en spuit zijn zaad op mijn smerige billen. Ik kreeg een handdoek, zodat ik me een beetje schoon kon boenen, voordat ik naar boven ging om te douchen, waarna ik wel een uurtje nodig had om de keuken op orde te brengen en de stank eruit te sprayen met veel dennengeur.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 2
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 31
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 9
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
Similar threads


















































Bovenaan