Nog niet klaar Een Luiervriendschap

janDL

Toplid
ik zal mij kort voorstellen,
ik ben Jan ik ben 16 jaar en draag eigenlijk liefst luiers.

dit verhaal zal gaan over Joep.
Joep is er achter gekomen dat hij het lieft in de avonden als een peuter wil slapen.

Hoofdstuk 1

Het is na schooltijd en Joep fietst naar de winkel hij kijkt schugtig om hem heen ziet iemand hem? ziet een bekende mij? snel pakt Joep de grootste maat pampers die hij nog past en gaat naar de kassa na dat hij heeft betaal stop hij het is zijn tas en fietst naar huis.
als hij bij zijn huis is weet hij dat niemand thuis is en kan zonder het te smokkelen de luiers naar zijn kamer brengen.
Man wat kan hij nu al verlangen naar vanavond als hij gaat slapen om leker in zijn luier te slapen en zijn fopspeen.
met zijn knuffels die hij nog heeft doet hij nog een rollespel waar de knuffels de ouders of familie zijn en hij dan de peuter speelt.
dan valt hij in slaap en wordt de volgende ochtend weer wakker man dit was weer fijn als hij weer moet opstaan doet hij stil en verstopt de slaapzakken luiers en fopspeen weer zodat zijn ouders niets te weten komen.
elke keer vind hij het weer spannend om de dag door te komen bang dat zijn ouders hem betrappen.
hij gaat elke dach zo normaal mogelijk door.
hij wil niet dat ze denken dat hij zo'n raare vieze man in een luier is.
nee hij voelt zich gewoon prettig in een luier en het geeft hem rust dat is het.
gelukkig het is weer avond en hij kan weer naar bed om zijn routine te doen hop luier aan slaapzakken aantrekken en spelen maar dan voelt hij een drang dst hij moet plassen...
eigenlijk durft hij nog niet echt in een luier te plassen of te poepen.. hij wil het wel maar het lukt hem gewoon niet.
hij doet alles weer uit op de speen na en loopt weer naar het toilet en gaat plassen.
hij vindt het jammer dst het hem nooit lukt om weer terug te vallen op de luiers hij wil het zo graag maar hoe hij weet het niet.
op internet zoekt hij van alles op.
hij leest forms en berichten en denkt jha dat zou leuk zijn als ik dat had of kon.
elke keer als hij een bericht leest raakt hij opgewonde en denkt ik moet mij er bij neer leggen dat ik hier van houd maar hoe zal ik dit veder aan moeten pakken ?? moet ik het zeggen tegen mijn ouders? hij weet het niet..


dit is het einde van Hoofdstuk 1
laat vooral een reactie achter wat je hier van vondt of er nog verbeterpunten zijn of wat ik in het volgende hoofstuk zou kunnen plaatsen
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Leuk begin, maar haal zo'n verhaal even door de spellingscontrole voor je het plaatst.... Daar wordt het een stuk leesbaarder van!
 

janDL

Toplid
Hoofdstuk 2 Het geheim van Jarno?


Joep bleef maar nadenken of hij zijn geheimen liefde zou moeten vertellen.
Hij weet dat zijn ouders altijd zeggen:
' als er iets is je kunt het altijd tegen ons zeggen dat weetje hè?'
Uit eindelijk viel Joep in slaap maar in de vroege ochtend werd hij wakker en had hij de drang om te poepen..
zal hij.......? nee hij wil het niet doen het idee is fijn maar hij doet het niet en net als hij uit zijn bed stapt.......
voelt hij een zachte plakkerig substantie in zijn luier dat gevolgd word door een lading urine.
hij keek met een vies gezicht.

gek hij vondt het eigenlijk vies maar toch vond hij het op de een of andere manier wel lekker.
lekker dat hij niet naar de wc hoef te gaan
en het gewoon kan laten lopen
dan keek hij in de spiegel en keek naar hem zelf en naar de luier die hij aardig gebruikt had en dacht: ik ben toch geen klein kind dat ik in een luier mijn behoeftes doe?
snel ging hij naar de badkamer en sprong onder de douche en verstopte zijn luier.
en ging naar beneden om te ontbijten en naar school te gaan.

toen hij op school zat en een berichtje las van zijn moeder :ik wil als je uit school komt even spreken....
toen Joep dit las werd hij aardig zenuwachtig.. had zijn moeder zijn luier ontdekt? of was het om zijn spijbel dag van gisteren?.. hij zat maar te denken tot dat er hard geroepen werd JOEP!! BEN JE ER BIJ?

uhm jha hoor zei hij.

Oke kun jij mij dan even vertellen wat we hebben doorgenomen?
uhm uhm zei hij tot hij in zijn oor gefluisterd kreeg ' het gaat over de Romeinen dat Caesar cleopteta bezoekt.
hij keek naast zich het was Jarno zijn beste vriend die hem uit de branding helpt
waarop joep tegen de Leeraar zei van de Romeinen caesar en cleopteta.
dat is heel goed maar wel goed op blijven letten

als de klas weer bezig is fluistert Joep tegen Jarno bedankt man. geen probleem daar zijn we toch vrienden voor we zijn er altijd voor elkaar
de rest van de schooldag ging voorbij en voor dat hij het wist reed hij de straat in waar hij woonden.

Ooh jha moeders wilden mij spreken en meteen kreeg hij een enorm zwaar gevoel in zijn buik.
hij zette zijn fiets op slot en liep naar binnen H..H..Hallo ik ben er.
ik ben boven kom je even zei zijn moeder.
shit dacht hij het zal toch niet....
hij liep shokvoetend de trap op en liep naar zijn kamer waar zijn moeder al op bed zat.
Hoi jongen ik wil het even over iets hebben met jou.
uhm oke dat is goed zei hij
nou ik kreeg een telefoontje vandaag dat jij gisteren niet naar school was gekomen.
klopt dat?
uhm ja dat klopt ik was er niet nee.
kijk het maakt mij niets uit wat je doet je bent immers al 16 en je zit in je examen klas en kan prima zelf inschatten wat het beste is.


was dat het dacht joep was dit het ?
wat is er zei zijn moeder
oh niets hoor. echt niet ? nee mam er is niets zei joep.
volgende ochtend zouden ze vrij van school zijn en Joep appte Jarno of hij zin had om af te spreken dit vondt Jarno goed en sprak morgen bij hem af.




die ochtend ging Joep naar Jarno toe hij belde bij zijn huis aan en de moeder van Jarno die Linda deed open oh hallo Joep kom binnen hoor leuk dat je er bent.
Jha als je wilt dan mag je als je wilt naar Jarno toe gaan. Hij is op zijn kamer
Joep keek de kamer rond hij zag Jarno zijn jongere broertje al spelend voor de tv kijken en zei dat hij maar naar boven ging.
hij liep naar boven naar de kamer van Jarno en klopte Jo maatje ik ben er ik kom naar binnen.

En zonder antwoord op te wachten deed hij open hij zag dat Jarno nog halfsliep

hij deed de gordijnen open rukte zijn deken open en schreeuwde Halll.. hij stopte wat was dat? wat heeft Jarno nou om ? was dat wat hij denkt wat het was zag hij het nou goed?


Draagt Jarno ook luiers?
Jarno die inmiddels wakker is geworden en schrok dat Joep er al was en keek naar beneden en schrok en werd rood.
Het is niet erg hoor zij Joep ik draag ook luiers hoor je hoeft je niet te schamen.
toen kwam ook Linda binnen 'goede morgen slaapkopje van me '
uhm hai mam zei Jarno.
wil je dat ik je meteen maar verschoon of wil je even wachten?
uhm doe maar nu. en uhm wil je dat Joep er ook bij blijft of moet hij weg.
nee hij mag blijven hoor.
na dat Jarno verschoont was en zich aan kleedde vroeg Jarno Joep? wil jij ook een luier om?
Joep werd rood en kreeg blosjes op zijn wangen uhm jha ik vindt het wel lekker zitten jha.

zonder enig antwoord zei Linda kom maar liggen doen we er ook een op bij jou. hup liggen goedzo billen omhoog jha goed zo hop en binnen paar seconden stonden er 2 pubers geluierd in de kamer.
Linda keek en moest lachen het is wel een leuk gezicht zeg twee grote stoere jongens en dan toch nog zo klein en gaf hem beide een aai door de haren.
toen ze alleen in de kamer stonden vroeg Joep. waarom draag jij luiers?
uhm jha ik heb ze altijd al interessant gevonden..
Ik heb het eerst geheim gehouden maar mijn ouders kwamen er achter.
Toen wist ik dat ik beter open kaart kon spelen en het eerlijk kon zeggen.
sindsdien draag ik in de avonden een luier
in het weekend en vakantie mag ik ze 24/7 aan trekken.
en jij waarom draag jij dan luiers vroeg Jarno?
nou ik wilde het proberen en toen ik dat deed voelde ik een soort geborgenheid alsof ik me dan veilig voelde alleen dit is echter geheim want mijn ouders weten er helemaal niets van omdat ik mij er een beetje voor schaam.
de rest van de dag liep gewoon zoals altijd als ze bij elkaar waren gamen eten naar het centrum en wat drinken en eten .

die avond ging Joep op avondval weer naar huis en ging nog wat Netflixen en ging daarna naar bed.
toen hij in bed lag en even voelde of zijn antilekrandjes goed zaten zat hij na te denken Jarno die ook luiers draag? hoe leuk is het om een vriend te hebben die ook nog eens zo'n zelfde interesse heeft.
hij viel gerust in slaap en zonder dat hij het wist deed hij een plas in zijn luier hmm wat was dat een warm gevoel in mijn broek.
 

janDL

Toplid
Dit hoofdstuk werd mede mogelijk gemaakt door @Cyril Archambault


Hoofdstuk 3

Die nacht kreeg Joep een droom.
hij kreeg een droom over de beschermer van de luierliefhebbers deze heette: Cyril
deze sprak tot Joep dat het het beste was om het gewoon tegen zijn ouder te vertellen over zijn luier liefde.
want een geheim word altijd onthuld vroeg of laat.

toen schrok Joep wakker uit de droom en voelde in zich okee ik ga het doen.
ook merkte hij dat hij zijn luier vol had geplast maar ging weer veder slapen.
Die dag rond koffietijd zei Joep :’ mam pap ik moet jullie wat vertellen ik vindt het moeilijk om het te zeggen maar ik houd er van om luiers te dragen en ik ben niet de enige Jarno die draagt ze ook. Toen bleef het even stil waarop vader antwoorden : Joep we zijn blij dat je zo eerlijk ben en wij vinden het goed als je luiers draagt alleen hier in huis en bij Jarno waarop moeder antwoorden weetje schat al sinds dat jij zindelijk bent verlangde ik er eigenlijk weer naar om je weer lekker je vieze natte luiers te verschonen dus je mag ze van mijn lekker gaan gebruiken ik zal je altijd verschonen alleen als wij visite hebben ga je gewoon naar het toilette.Hierop viel Joep stil dit had hij niet verwacht maar was blij dat ze hem accepteerde
Joep voelde zich beter dan ooit nu hij het had verteld.
tevreden dronk hij zijn thee op en liep naar boven om een luier om te doen, hij liep weer naar beneden waarop zijn moeder meteen reageerde ooh hij staat je echt mooi draai je eens om jhaa ooh wat een mooi luierkontje heb je mijn kleine man zo groot maar ok toch nog zo klein.
Toen deed Joep toch weer zijn luier af het was vrijdag en hij moest gaan werken hij pakte alles op en vertrok.
Moeders ging op de laptop en zocht allemaal leuke spulletjes voor hun knulletje fopspeentjes,rompertjes, strappelzakjes, een nieuw bed met spijlten eigenlijk alles wat op een peuterkamertje hoorde.
Joep kreeg bericht dat hij het weekend niet thuis mocht komen en dat hij maar naar Jarno moest gaan dit keurde hij goed. Iet wetende wat zijn ouders van plan waren.
het was zondag en Joep nam afscheid , eigenlijk ging het weekend veelste snel voorbij maar hij genoot er van samen met zijn beste maar luiers te dragen.
toen Joep thuis kwam ging hij naar binnen meteen viel hem op dat er een kinderstoel stond.
Hoi ik ben thuis wij zijn boven hoorde hij zijn moeder zeggen.
hierop ging hij naar boven en naar zijn kamer hier keek hij zijn ogen uit alles op zijn kamer was veranderd tot een schattig kinderkamertje zijn aller stoutste droom kwam uit een echte kinderkamer zijn moeder gebaarde hem naar haar toe te komen en zij controleerde zijn luier. Oei die moet verschiont worden knul. In 3 bewegingen lach Joep op de comode en vader die ook binenn kwam zag zijn vrouw en zoontje zichtbaar genieten van elkaar.
Joep mocht ook meteen zijn kinderstoel uitproberen want het was etenstijd hup slab om eigen kinder bestek en eten,
dit winde Joep een beetje op en liet zijn plas lopen.
de avond viel al en het was half 8 waarop moeder zei kom knul naar bed toe het is kinderbed tijd voor jou.
douchen aankleden schone luier pyjamaatje aan slaapzak om speentje in en daar lag Joep in zijn nieuwe bed voorgelezen door moeder viel hij in slaap. Dat Flesje melk deed wonderen.

die ochtend werd Joep gewekt door zijn moeder hij moest naar school toe de ochtendroutine ging als volgt,
wakker worden op comode kleertjes uit verschonen onderbroek aan kleertjes aan en zo werd hij gedragen naar beneden in zijn kinderstoel en ging aan het ontbijt beginnen.
toen zijn moeder vroeg hoe hij geslapen had zei hij geweldig nog nooit zo goed geslapen.
toen ging hij met een vrolijke bui na school.
de dagen er na gingen precies het zelfde en alles ging zoals hij wilde.
die avond toen hij naar bed moest kreeg hij eerst warme melk en daarna ging hij naar boven waar het zoals gewoonlijk ging uitkleden verschinen. Pyjama aan ondertussen werden zijn tanden gepoetst en slaapzak ging aan en werd weer in zijn ledikantje neergelegt en werd er voorgelezen uit Raad eens hoeveel ik van je houd.
achter zijn speentje vandaan werd hij al erg moe en vielen langzaam zijn oogjes dicht moeder gaf hem nog een nachtzoen en deed de babyfoon aan nachtlampje aan en vertrok weer.
Joep viel in slaap en was zo blij dat zijn ouders zo mee omgaan


Dit is het einde van hoofdstuk 3 nogmaals bedankt voor je toevoeging @Cyril Archambault word zeker gewaardeerd!
heb jij nou ook een idee wat er in moet komen stuur mij een prive berichtje
 

Cyril Archambault

Frans-Nederlandse luierliefhebber
Merci beaucoup, mon ami (Hartelijk bedankt, mijn vriend). Ik vind hoofdstuk 3 tot dusver het leukste hoofdstuk. Mocht je nog meer ideeën van mij ontvangen, dan stuur ik ze graag. Bien sûr (Zeker).
 

Babyukkie

Soms lekker bratt, en grenzen zijn om op te zoeken
Forumleiding
Hej allemaal,

Ja het klopt dat laatste hoofdstuk verwijderd is. Hier zit zelfmoord in en dit is niet toegestaan op forum.

Vriendelijke groet,
Babyukkie
 

janDL

Toplid
HOOFDSTUK 4

Het is al een tijdje zomervakantie en om de verveling te dode is er een kermis in het dorp.
Joep en Jarno wilde wel graag naar de kermis gaan.
Jarno had Joep uitgedaagd om geluierd naar de kermis te gaan
dit doet Joep.
samen geluierd en al gaan ze naar de kermis toe
ze willen naar de vrije val gaan en gaan tussen twee meiden zitten dit waren de enige plekken die beschikbaar waren.
alles vast omhoog en hop naar beneden door de snelheid en de adrenaline-stoot plassen ze in hun luier na de rit lopen ze een beetje ongemakkelijk weg de meiden die dit zien vragen of ze een luier om hebben en of ze misschien van de ABDLTB zijn?

onopgemerkt knikken ze en zeggen zachtjes ja
eigenlijk vonden Jarno en Joep er niet zo veel meer aan aan de kermis maar de Meiden vroegen of ze samen watwilde drinken.
aan de tafel werd al snel duidelijk dat ze elkaar kende van de kleuterklas,
ze zeiden jha we konden elkaar niet uitstaan maar we zijn nu zo veranderd.
Door al het geklets merkte zij allemaal dat er wel een klik was en een warm gevoel.
met zn vieren liepen ze naar het huis van Jarno .
Jarno deed zijn verhaal aan zijn moeder en Jarno en Joep werden verschoont.
het klikte sinds de ontmoeting zo erg dat beide verkering hadden
de hele tijd waren ze wel bij elkaar en werden erg close.
nadat de jongens toen ze na een dagje winkelcentrum verschoont werden en naar beneden liepen vroegen ze aan de meiden die Juliet en Jinte heette wat zij er nou van vonden
ze zeiden eerlijk dat ze er niet zo veel mee hadden maar ze vonden het wel sexy staan bij de jongens en vonden het ook wel leuk om hun te vertroetelen


dit werd echter anders na mate de tijd vorderde
ze vonden het steeds leuker om Jarno en Joep te kleineren ze hadden zelf een zaaltje dat in kinderstyle is opgemaakt waar zij al mama’s voor de ‘kleine’ jongens kon zorgen.
Bij Joep en Jinte was er zo’n fijn gevoel dat als ze bij elkaar waren dat Joep eerst verplicht een luiertje om moest.
zichtbaar genietend deed Jinte hem een luier om om vervolgens zijn broek weg tedoen zodat hij alleen geluierd met alleen een shirtje naar beneden bij haar in huis moest lopen.
Bij Jarno en Juliet kon het niet stuk Juliet was er zo erg mee bezig dat zij ook luiers ging drage.


Dit is het einde van hoofdstuk 4

ik weet niet of hier nog veel animo voor is anders wil ik wel veder schrijven
dit zou dan meer gaan over de toekomst dan word het meer gescheiden de kant verhaal van Joep en Jinte en Jarno en Juliet

plaat maar een reactie of je dat wel of niet zou willen

ook als je toevoegingen of ideeën hebt voor het verhaal mag je reageren
 

Cyril Archambault

Frans-Nederlandse luierliefhebber
Goed geschreven, zeg. Ik vind dat je die gescheiden kant van het verhaal ook wel kan doen. Daarnaast mag je blijven doorgaan met dit verhaal zelf.
 
Zou leuk zijn als dit echt gebeurt is en ook leuk als er een vervolg komt!!!! Echt een heel mooi en super goed verhaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @janDL kan je een vervolg schrijven?
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Matthew123 volwassenbaby (21 jaar) is op zoek naar een luiervriendschap. Contact advertenties 13
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 20
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 2
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 29
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
Similar threads


















































Bovenaan