een Nat weekend

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 1 50,0%
  • 10

    Stemmen: 1 50,0%

  • Totaal stemmers
    2

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Mike M


Het was een zwoele vrijdagavond, de lucht sidderde van de spanningen, het was mijn gewoonlijke stapavond en dus ging ik naar een tent waar ik regelmatig kwam. Al na een uur kwam er een geil joch binnen die direct opviel door zijn leuke kop en zijn leren broek. Vooral zijn blonde stekeltjes vond ik leuk, alhoewel ik heel regelmatig hier kwam had ik hem nog nooit gezien. Aan de bar bestelde hij een cola en bleef geïnteresseerd staan kijken naar de video boven de trap naar de kelder. Weinig van de aanwezigen hadden oog voor de video, hun blikken waren op hem gericht. Ik besloot het erop te wagen en ging aan de bar naast hem staan en bestelde een wisky. Zonder op of om te kijken stapte hij op en liep richting het toilet, ik besloot te wachten, misschien moest hij alleen maar pissen.

Na 10 minuten kon ik geen weerstand meer bieden en liep ik de kant van de wc's op, bij de wc's zit ook de ingang naar een donkere ruimte en daar ging ik naar binnen, want in de wc's was niemand.

In het schemerdonker zag ik hem staan, hij stond daar alleen nochalant tegen de muur geleund. We keken elkaar aan maar hij gaf geen krimp, ik zei: "hoi" waarop hij vaag glimlachte. Ik besloot het maar te proberen en legde mijn hand op zijn strakke leren kont, hierop reageerde hij gelukkig met een knipoog. Hij wenkte met zijn hoofd en we liepen de donkere ruimte uit naar de bar. Ik bestelde wat te drinken voor ons beiden en we raakten in gesprek, het bleek dat hij Jim heette, hij kwam hier niet zo vaak omdat hij niet zo goed durfde. Gelukkig werd hij door het gesprek wat losser en na nog wat drankjes stonden we te zoenen.

Na een tijdje stelde ik voor om naar mijn huis te gaan en Jim knikte hier instemmend op. Al in de auto overwon hij zijn schroom en wreef heerlijk over mijn benen en mijn kruis. Thuis aangekomen gingen we al snel van de bank in de woonkamer naar het bed in de slaapkamer, hier hebben we elkaar heerlijk gepijpt, we kwamen op elkaar klaar en na even uitgerust te hebben liepen we naar de badkamer en spoelden ons schoon.

Ik gaf hem een zoen en zei:"ga maar vast naar bed, ik kom zo". Hij had gelukkig mijn luiers niet zien liggen, en toen mijn blik op de stapel wegwerpluiers viel kwam een oude droom van me weer naar boven. Toen ik weer de slaapkamer in kwam had ik een wegwerpluier omgedaan en snel kroop ik naast hem. De luier viel natuurlijk op en hij vroeg: "plas je nog in bed?" Ik vertelde hem een smoes dat ik een zwakke blaas had en heel af en toe wel eens in bed plaste, hij keek me een beetje ongelovig aan en hij voelde aan mijn luier. Hierop reageerde hij door uit bed te springen en hij zei: "ik slaap niet met een baby" en begon zich aan te kleden. Zo'n heftige reactie had ik niet verwacht en even was ik overdonderd.

Ik probeerde nog dat het zelden gebeurde dat ik in bed plaste en dat de luier vannacht niet echt nodig was en dat ik 'm uit zou doen, maar hij geloofde me niet meer en riep "en als je dan in je bed pist vannacht?", mijn verweer dat dat vannacht echt niet zou gebeuren hielp niets meer, dus ik trok een trainingsbroek en een t-shirt over de luier aan en zei:"ik breng je wel even naar huis".

Gelukkig was hij inmiddels al een beetje afgekoeld en "okee" was zijn al weer iets rustiger antwoord. We hoefden niet zo ver en na een kwartiertje stonden we voor zijn deur, ik probeerde nog een zoen te forceren en die werd gelukkig hevig beantwoord, maar toen hij over mijn kruis wreef en de luier voelde, schudde Jim zijn hoofd en stapte met een "sorry" uit. Verbitterd over mijn mislukte actie reed ik terug naar huis en omdat het toch niet meer uitmaakte stapte ik met mijn luier nog aan weer in bed.

Het was zeer zonnig die zaterdagochtend toen ik wakker werd met een enorme paal in mijn luier, ik was zo geil dat ik besloot om een 0906 te draaien, ondanks het vroege tijdstip werd er al aardig gehijgd maar dat boeide me niet echt, ik was meer op zoek naar een lotgenoot, geil vroeg ik of er nog andere jongens waren die nog een luier om hadden, maar hier kreeg ik alleen maar schampere reacties op. Waarom weet ik niet maar ik bleef toch op de lijn en toen het wat stiller werd waagde ik nog een poging, dit keer kwam er geen gelach maar een wat angstig "wie vroeg dat?" Ik stelde me voor als Mike en de jongen aan de andere kant stelde zich voor als Peter. Hierop viel weer een stilte. Toch aangemoedigd door de reactie vroeg ik of Peter interesse had. "Ehh jawel". Kreeg ik als aarzelend antwoord. Ik stelde voor om op een aparte lijn te gaan en gelukkig had Peter ook een 0-toets en na een paar minuten stonden we apart.

Ik gaf hem mijn telefoonnummer door en al heel snel belde Peter terug, hij woonde in Alkmaar, ik in Amsterdam, hij was 21, ik was 30, hij was kort, ik was lang... Zo komen we niet verder dacht ik, dus probeerde ik de aanval. "Peter vertel eens je was geïnteresseerd, hoe lig je erbij als je nog in bed ligt?" Peter lag nog in bed en had zijn pyama nog aan en hieronder had hij een op maat gemaakte pamper aan. Die paste niet echt maar bij gebrek aan beter moest het maar. Hij was erg geil op het dragen van een luier maar hij had er nog nooit contact met andere jongens over gehad. Sinds hij wat ouder was gingen zijn ouders regelmatiger een weekendje weg en hij deed dan 's nachts een pamper om. Hij wilde wel een echte luier maar durfde deze niet te kopen uit angst voor ontdekking.

Peter overwon steeds meer zijn schroom en vertelde dat hij als kind nogal lang in bed had geplast. Zijn moeder deed hem toen 's nachts altijd nog een luier om en toen hij een jaar of 12 was stopte het geleidelijk aan en hoefde hij ook geen luier meer om. In het begin was hij hier blij mee maar naarmate hij ouder werd kwam het verlangen naar een luier toch weer meer naar boven. Toen hij een jaar of achttien was en zijn ouders nog wel eens een weekendje weg gingen haalde Peter regelmatig een pak pampers, maakte ze enigszins passend, en droeg die dan, soms gebruikte hij ze ook, maar dat leverde in bed nog wel eens ongelukjes op, hij moest dan snel het beddegoed wassen en drogen. Ook nu had de pamper het niet gehouden en was z'n bed ook nat. Het liefst wilde Peter iedere avond een luier om, maar uit angst voor ontdekking durfde hij dat niet, en dus droeg hij alleen als zijn ouders weg waren een pamper.

Ik vertelde Peter hoe geil ik van zijn verhaal werd en liet hem naar het ritselen van mijn luier luisteren, hierna vroeg ik hem of hij een keertje langs wilde komen, dan mocht hij van mij een echte luier lenen. Dat wilde hij maar al te graag en hij was zeer benieuwd naar mijn voorraad luiers. We lieten er geen gras over groeien en we spraken voor het begin van de middag af.

Om 2 uur die middag werd er gebeld, toen ik open deed stond ik oog in oog met een stuk van een jongen, korte zwarte stekeltjes, mooie mij vragend aankijkende ogen, ongeveer 10 cm korter dan ik en gekleed in een lichtblauwe spijkerbroek met wit t-shirt en een leren jasje. "Peter" vroeg ik? Hij knikte en op mijn uitnodigend gebaar liep hij naar binnen. Ik nam zijn jas aan en vroeg gelijk of hij koffie wilde. Toen ik met de koffie de kamer in kwam zat Peter op de bank en keek nog een beetje onrustig om zich heen, ik stelde hem een beetje meer op z'n gemak en zei:"Ten eerste gaan we vandaag niets doen waar jij geen zin in hebt of niet aandurft. We gaan zover als jij bepaalt of wil". Hierop pakte ik zijn hand en lag die op mijn kruis, door de joggingbroek kon hij makkelijk voelen dat ik een luier om had. Peter begon te blozen en zei dat hij bij het binnenkomen al zag dat ik een luier onder mijn joggingbroek aanhad.

Tijdens de koffie vertelde Peter en ik wat meer over onszelf, maar opeens zat Peter een beetje ongemakkelijk op de bank en ik zag gelijk wat er mis was, ik zag een donker vlekje in zijn broek komen, dus ik keek hem glimlachtend en vragend aan. Hij stotterde dat hij al een paar uur niet naar de WC was geweest omdat hij vanmiddag een luier om zou krijgen. Ik stond op en pakte zijn hand om hem naar de slaapkamer te leiden. Op de slaapkamer gaf ik Peter een zoen en zei hem op het bed te gaan liggen, ik knoopte zijn broek los en trok die van zijn benen, ik trok zijn short uit en schoof snel een dikke wegwerpluier onder zijn kont en trok deze tussen zijn benen door naar voren en vouwde hem dicht, na het dichtplakken van de plakstrips gaf ik hem een hand en hielp hem omhoog. Toen hij stond zag ik gelijk al de voorkant van de luier verkleuren, hij liet er geen gras over groeien en plaste gelijk zijn luier vol.

Eerst voelde Peter aan zijn eigen luier en hierna deed hij mijn joggingbroek naar beneden en wreef door de luier heen over mijn stijve lul. We begonnen te zoenen, eerst alleen op de mond maar als snel stonden we te tongen. Ondertussen ging Peter door met het masseren van mijn lul en ik deed hetzelfde bij hem. Na een tijdje te hebben staan tongzoenen trok ik hem het bed op en hij begon tussen mijn benen m'n luier te likken, als snel maakte hij twee plakstrips van mijn luier los en bevrijde mijn pik en nam hem gelijk in zijn mond. Nog wat onervaren begon hij me te pijpen maar hij luisterde goed naar mijn aanwijzingen en al snel kwam ik klaar in zijn mond. Hij slikte alles netjes door en likte mijn lul schoon. Ik zei:"goed zo, je bent een snelle leerling" en hij deed mijn pik weer terug in de luier en plakte de plakstrips dicht.

Hierna kwam hij naast me liggen en met zijn hoofd op mijn borst streelde ik zijn pik door zijn luier heen, hij vond het erg fijn, dat bleek uit zijn kreunen. Na een kleine tien minuten kwam hij heerlijk klaar in zijn natte luier. Ik trok de dekens over ons heen en we vielen in slaap.

Ik werd wakker van een zoen op mijn mond, het was Peter die wakker was geworden, hij zei dat hij het heerlijk vond bij mij en dat hij genoten had van de sex. Ik beantwoordde zijn zoen en al snel lagen we weer volop te vrijen. Na een tijdje zei ik dat hij op handen en voeten moest gaan zitten en hij deed het gelijk, ik ging achter hem zitten en maakte z'n luier los. Ik smeerde zijn kontje in met glijmiddel en terwijl ik hem vingerde deed ik mijn luier af, toen ik met drie vingers zijn kontje soepel had gemaakt ging ik recht achter hem zitten en duwde mijn lul tegen zijn kontje. Langzaam aan schoof ik naar binnen, in zijn strakke kontje. Voorzichtig begon ik hem te neuken, eerst langzaam en steeds harder en sneller, met mijn rechter hand pakte ik zijn lul en in hetzelfde tempo als ik hem neukte trok ik hem af. Als snel kwamen we allebei tegelijk klaar.

Nadat we nog even op bed waren blijven liggen gingen we eruit en gingen ons douchen, het was inmiddels al donker en we hadden nog niets gegeten. Na de douche deden we bij elkaar weer een luier om. Omdat in zijn spijkerbroek nog een pisvlek zat gaf ik hem een trainingsbroek van mij. Doordat het een witte trainingsbroek was scheen hij een beetje door en kon je de luier zien, maar dat werd opgelost door z'n t-shirt die tot over zijn kont viel. Ikzelf deed een spijkerbroek aan die een wat oude versleten look had, er zaten ook een paar scheuren in waardoor je bij mijn kontzak een stukje van de luier die ik eronder aan had kon zien. Ook zat er een klein scheurtje aan de rand van mijn been waar precies ook het randje van mijn luier zat. Gelukkig viel dit niet op.

We besloten om even een chineesje te halen en deze zit een paar blokken van mijn huis vandaan dus we gingen even lopen. Bij de chinees was het gelukkig niet druk, er zat nog een klant, een leuk uitziende jonge jongen. We gaven onze bestelling op en bij het afrekenen viel er iets op de grond, Peter bukte gelijk om het op te pakken maar door het bukken schoof zijn t-shirt omhoog en was zijn luier goed zichtbaar door de trainingsbroek. Peter had het gelijk in de gaten en met een rood hoofd trok hij zijn t-shirt weer naar beneden. Toen we gingen zitten om te wachten op de bestelling zat de jongen ons de hele tijd aan te kijken, het kon niet anders of hij had de luier gezien. Gelukkig zei hij er niets over en toen zijn bestelling gereed was liep hij naar buiten. Na een paar minuten was ook onze bestelling klaar en gingen we terug naar huis om te eten.

Na het eten hebben we nog even televisie gekeken en gingen hierna naar bed. Peter bleef slapen omdat zijn ouders een weekendje weg waren. Ik had nog een droge luier om en die van Peter was maar een heel klein beetje nat, dus we hoefden ons niet te verschonen.

De volgende ochtend werd ik wakker naast Peter, ik voelde aan zijn luier er die was behoorlijk nat. Mijn luier was nog droog maar ik moest plassen en ik lag zo lekker in bed dat ik het maar in mijn luier deed, Peter was inmiddels ook wakker geworden en al snel lagen we te tongzoenen, na een tijdje lekker gevreeën te hebben vroeg Peter of we gingen douchen, in de badkamer deed ik zijn luier af en hij de mijne, toen we onder de douche stonden begon hij me eerst te zoenen en ging daarna op zijn knieën voor me zitten en begon me te pijpen. Toen ik bijna klaar kwam haalde ik mijn lul uit zijn mond en hij keek me vragend aan, ik zei "ik wil nog niet klaarkomen". Peter ging hierop staan en zei "wil je me neuken? Dat vond ik gister zo lekker". Ik begon voorzichtig met een vinger zijn kontje soepel te maken maar al snel zat ik met drie vingers in zijn kontje.

Toen zijn kontje naar mijn idee soepel genoeg was pakte ik hem bij zijn heupen en begon hem zachtjes te neuken, doordat hij me eerst al gepijpt had was ik bloedgeil en ik kwam heel snel klaar en spoot mijn zaad in zijn kontje. Ik liet mijn lul in zijn kont en begon hem af te trekken, hij was ook erg geil want hij kwam snel klaar en spoot zijn zaad over mijn hand, nadat hij zijn zaad van mijn hand gelikt had gaf ik hem een zoen, en gingen we verder met douchen.

Na het douchen pakte ik twee dunne luiers en ik deed er eentje bij hem om, en hij eentje bij mij. Omdat ik gister z'n spijkerbroek in de wasmachine had gedaan kon hij deze weer aan. Ikzelf deed de spijkerbroek van gisteravond weer aan. Toen Peter er van overtuigd was dat de luiers bijna niet te zien waren onder onze kleren durfde hij naar buiten. Omdat hij thuis nog op moest ruimen en ook zijn bed nog moest verschonen, want dat had hij nog niet gedaan, bracht ik hem naar de trein. Met een uitgebreide tongzoen namen we afscheid.

Toen ik 's avonds mijn pc aanzette zag ik dat Peter online was en snel melde ik me ook aan. Ik vroeg 'm hoe de terugreis was gegaan en of hij de boel al opgeruimd had. Hij antwoorde dat toen hij thuiskwam en deur open wilde doen dat deze al openging en zijn ouders al thuis bleken te zijn, ze waren eerder naar huis gekomen. Hij moest zich gelijk verantwoorden voor zijn natte bed, maar met het excuus dat het maar een ongelukje was, was hij niet weggekomen. Zijn moeder had al een tijdje het idee dat hij wel vaker in zijn bed plaste als ze weg waren. Hij was naar zijn kamer gestuurd en zijn moeder had gezegd dat ze wel een oplossing wist voor zijn probleem. Op zijn kamer had hij snel de luier af gedaan want hij bang dat ze deze zouden ontdekken. Onder het avondeten had zijn moeder hem verteld dat ze naar de apotheek was geweest en daar grote luiers had gehaald die hij vast nog wel paste, en totdat bleek dat hij een hele maand achter elkaar niet in bed had geplast zou hij 's nachts een luier moeten dragen.

Met de eerste luier zou zijn moeder hem nog helpen maar de volgende avonden moest hij de luier zelf om doen. En dus zat hij nu achter de pc met een dikke nachtluier om. En hij voegde er nog aan toe dat hij waarschijnlijk geen hele maand achter elkaar droog zou blijven. Via de webcam showde hij zijn luier nog en hierna ging hij naar bed.

Ik had net de pc uitgezet toen de bel ging, groot was mijn verbazing toen Jim voor de deur bleek te staan. Ik liet hem binnen en vroeg of hij wat wilde drinken, hij wilde wel een biertje dus pakte ik 2 biertjes uit de koelkast. Jim begon gelijk met zijn excuses te maken dat hij wel erg bot had gereageerd en naarmate hij er langer over na had gedacht had het idee van een luier hem ook wel enigszins opgewonden, en hij vroeg of ik hem zijn botte gedrag wilde vergeven. Natuurlijk wilde ik dat, maar ik rook ook gelijk mijn kans op de touwtjes in handen te krijgen dus ik zei dat ik hem wel wilde vergeven maar dan moest hij me wel een luier om laten doen bij hem. Dit vond hij goed en ik zei dat hij moest gaan staan. Ik begon hem uit te kleden en toen hij naakt was zei ik dat hij op de grond moest gaan liggen en liep ik naar boven om een luier te halen.

Toen ik terug kwam lag Jim zoals ik hem gezegd had, op de grond. Ik liet hem zijn kont op tillen en schoof de luier onder hem, ik trok de luier tussen zijn benen door naar voren en maakte de plakstrips vast. Ik hielp hem met opstaan en zei dat hij zichzelf moest gaan bekijken in de spiegel in de hal. Ondertussen ging ik weer op de bank zitten. Na een korte tijd kwam Jim terug en ik vroeg hoe het zat. Hij zei dat de luier een fijn gevoel gaf en dat hij dat niet verwacht had.

Jim kwam naast me op de bank zitten en we begonnen te praten over elkaars gevoelens en dingen die we wel eens uit wilde proberen en Jim wilde al een hele tijd eens vernederd worden. Ik zei hem dat het me leuk leek om een jongen te vernederen en zei er gelijk achteraan; ga voor me op de grond zitten. Jim reageerde gelijk en zat enkele seconden later voor me op de grond. Ik zei dat hij me moest pijpen en hij haalde netjes mijn lul uit m'n broek en begon me af te zuigen...
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
1 Re: EEN NAT WEEKEND by dryniteslover
Wat een leuk verhaal


2 Re: EEN NAT WEEKEND by dljohnt
Hehehe, das leuk, een verhaal wat ik ooit heb geschreven toen er nog geen internet was en in de David boy heb gepubliceerd nu terug te vinden op het internet...... Helaas zijn er nog te weinig Gay-DL verhalen
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Tenaatje@ Vannacht nat geworden paar keer met een lfb abdry lekkere dikke luier zonder inlegger zit goed . Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Bedplasser91 De hele dag in een nat gymbroekje..... Broekplassers en Poepers 8
Tristan en leroy Ik werd wakker in een nat bed. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
K Afscheid en een nat matras A 16
L Een nat slaapfeestje N 14
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 2
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 31
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 9
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
Similar threads


















































Bovenaan