Een nieuw gezin ! GL-TB-JL-TL-PL--OL-OB

Hoe goed of slecht vinden jullie dit verhaal?

  • 1 punt

    Stemmen: 4 8,5%
  • 2 punten

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3 punten

    Stemmen: 1 2,1%
  • 4 punten

    Stemmen: 1 2,1%
  • 5 punten

    Stemmen: 2 4,3%
  • 6 punten

    Stemmen: 1 2,1%
  • 7 punten

    Stemmen: 5 10,6%
  • 8 punten

    Stemmen: 16 34,0%
  • 9 punten

    Stemmen: 9 19,1%
  • 10 punten

    Stemmen: 8 17,0%

  • Totaal stemmers
    47

slaaf.johannes

Superlid
Re: Een nieuw gezin !

radiotijger zei:
ik ben het met paddy123 eens maar ik heb niet een 10 gegeven maar een 9 dit om dat het verhaal nog niet af is denk ik
ik vraag iedereen nu weer on topic te gaan

ik begin wel

matthi ik hoop dat je het verhaal nog af maakt ik heb je al vast een 9 gegeeven
 

gommu

Gewaardeerd Lid
Re: Een nieuw gezin !

ik heb je een 9geven en ben het niet eens met Jay ga gewoon zo door prima toch ;)
 

matthi

hellow :)
Sorry, even even druk gehad en ben hier eventjes niet geweest, behoorlijk wat reacties ondertussen...
Het is idd een puur fantasie-luier verhaal en als je even nadenkt weet je dat dit in realiteit onmogelijk kan zijn,
(screening, opvolging,...)
Verder heb ik wel de leeftijd van Vengar een jaar verhoogt en Sara is nu 13jaar,
omdat ik een link met pedofilie zeker niet wil maken ofzo, echter moet het wel een gezin blijven.
Verder is het een luier verhaal en der zal zowiezo geen sex in voorkomen.
Ook heb ik de tags nu bij de titel van het verhaal gezet zodat het nu meteen duidelijk is dat het een GL verhaal is.
Daarnaast komt er nog een wending in het verhaal maar dat kan ik nu nog niet verklappen natuurlijk.
En laat me duidelijk zijn in het echte leven ben ik ook tegen alle vormen van geweld en misbruik !
Voor de rest is het mijn eerste keer dat ik een verhaal schrijf dus moet ik misschien nog wat ervaring opdoen om
iedereen tevreden te houden...
Alvast bedankt voor jullie eerlijke reacties!


Ps: Ik ben nu aan het volgende deel aan het werken en het zal waarschijnlijk morgen online staan!
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
De verandering van leeftijd zal het verhaal een iets andere wending geven misschien maar ik kijk uit naar het volgende hoofdstuk.
 

matthi

hellow :)
Het hele gezin gaat nu terug naar beneden, terwijl pappa Sara en Sophie in de zetel gaan zitten om een film te kijken gaat mamma aan de slag in de keuken voor het avondeten te bereiden.
Ze gaat een heerlijke ovenschotel bereiden, haar specialiteit!
Ook heeft ze in ze keuken een TV scherm staan dat ze opzet zodat ze Vengar in t'oog kan houden.
Nadat ze de voorbereidingen voor de ovenschotel gedaan heeft zet mamma de schotel in de oven,
daar moet hij nu nog anderhalf uur instaan, ze dekt de tafel en werpt dan nog een blik op het TV-scherm en ziet dat Vengar nog goed ligt te slapen.


Dus heeft ze nu nog wat tijd om mee in de zetel te gaan zitten en omdat er redelijk lang gekibbel is geweest tussen
Sara en Sophie om welke film ze zouden kijken heeft mamma nog niet al te veel van de film gemist.
Er word heel wat afgelachen in de woonkamer want ze kijken naar Deuce bigalow!
Gelukkig is het huis zo groot dat Vengar er geen last van heeft tijdens zijn dutje.
En dan plots... piep piep piepppp doet de oven, het eten is klaar!
En omdat het zo gezellig was in de woonkamer waren ze ook de tijd uit het oog verloren,
snel wisselden ze even van kanaal en kwam Vengar supergroot in beeld.
Het was er nog muisstil op zijn kamer en Vengar lag nog mooi in dromenland, ook had hij nog steeds zijn tutter/speen in zijn mond.
Ah, laat hem nog maar rustig verder slapen zegt pappa wij zullen alvast eten.
Goed idee roept mamma vanuit de keuken want zij was al naar de keuken gegaan om de schotel uit de oven te halen.


Iedereen neemt plaats in de keuken op zijn vaste plaats en mamma zet de schotel op de tafel.
De gezelligheid van de woonkamer straalt nog door naar de keuken want het is er supergezellig en iedereen smult
naar hartelust van de lekkere ovenschotel van mamma!
Als iedereen klaar is met eten helpen ze samen de tafel afruimen,
daarna gaan de meisjes naar hun slaapkamer om te computeren en gaat pappa voetbal kijken op TV.
Ondertussen dekt mamma de tafel al voor morgenvroeg behalve op de plaats van Vengar natuurlijk want hij moet nog avondeten.
En net als mamma bijna klaar met alles is begint Vengar te huilen!
Mamma zegt tegen pappa ik ga wel, blijf jij maar naar de voetbal kijken.
Ze gaat naar boven en knipt het licht aan bij Vengar op de slaapkamer, mamma loopt naar zijn ledikantje toe en
haalt hem uit zijn trappelzak.
Nog steeds huilt Vengar en mamma heeft al gemerkt waarom, het laxeermiddel was nog niet helemaal uitgewerkt
en er was nog behoorlijk wat poep uit Vengar's kontje gelopen tijdens zijn slaap.
Mamma neemt Vengar op de arm en de poep verspreid zich in zijn luier over zijn billetjes.
Zo zegt mamma ik zal jou eerst even verschonen zegt mamma en ze gaat met Vengar naar de badkamer.

Mamma zet Vengar neer op de commode en laat het badje alvast voor Vengar vollopen.
Nu doet ze zijn pyama uit en nu gaat Vengar uit zichzelf op het verschoonkussen liggen, mamma maakt de vieze luier
van Vengar los en haalt dan met nog een proper stuk van zijn luier de meeste poep weg.
Dan neemt ze nog een paar vochtige doekjes en haalt de rest van de poep van zijn billetjes,
de doekjes gaan nog mee in de poepluier en wordt dan toegeplakt en verdwijnt in het luik.
Nu zet mamma Vengar in badje en ze geeft hem ook een badeendje om met te spelen.
Het badeendje wekt bij Vengar wel intresse nadat mamma heeft laten zien dat het verschillende geluiden kan maken
naargelang waar je duwt!
Nadat Vengar alle geluidjes heeft ontdekt begint mamma Vengar te wassen.


Nu wordt hij van kop tot teen uitgebreid gewassen door mamma!
Daarna haalt ze hem uit zijn badje en droogt hem goed op.
Als ze klaar is met opdrogen knipt mamma Vengar's vinger en teennagels nog even,
terwijl heeft ze een goed zicht op de schaamstreek van Vengar waar gelukkig nog geen enkel haartje op te bespeuren valt.
Als ze daar me klaar is zet ze Vengar terug op de commode en begeleid hem weer om op het verschoonkussen te gaan liggen.
Opnieuw wordt zijn luierzone ingesmeerd met zinkzalf en babypoeder en krijgt hij een propere luier om!


Dan doet ze de pyama van Vengar terug aan en neemt mamma hem mee naar beneden.
In de hal komen ze Sara nog tegen die net naar het toilet wilt gaan, ze zegt tegen Vengar:
"hey broertje, lekker geslapen"?
Met de hulp van mamma antwoord hij en zegt ja!
Als ze beneden zijn zet mamma Vengar even bij pappa op de bank zodat mamma Vengar's eten kan klaarmaken.
Nu zijn vader en zoon dus even samen naar de voetbal aan het kijken en zo'n 10 minuutjes later roept mamma
vanuit de keuken dat Vengar's eten klaar is en of pappa hem even brengt.
Pappa zet Vengar in de eetstoel terwijl mamma hem een slabbetje omdoet,
mamma heeft spagetti voor hem gemaakt en in hele kleine stukjes gesneden.
En ondanks dat mamma hem eten geeft hangt zijn mondje en slabbetje na de maaltijd behoorlijk vol met spagetti en saus!


Nadat Vengar gedaan heeft met eten en nog wat gedronken heeft mag hij gaan spelen in de speelhoek in de woonkamer,
mamma en pappa kijken ondertussen naar het nieuws en een serie.
En niet veel later is het al terug tijd om te gaan slapen voor Vengar, kleine jongens moeten immers vroeg naar bed!
Vengar geeft iedereen nog een nachtzoentje en dan neemt mamma hem mee naar de badkamer om zijn tandjes te poetsen.
Ook Sophie is in de badkamer want zij gaat vanavond uit, want het is zaterdagavond.
Als mamma klaar is met zijn tandjes te poetsen word hij weer in zijn trappelzak gelegd in zijn ledikantje.
Maar Vengar moet eigenlijk nog plassen en zegt weer WC, WC...
Mamma wrijft eens stevig over zijn luier om hem duidelijk te maken dat dat zijn WC'tje is en geeft hem dan nog een zoen.
Dan zet ze weer het lampje met muziek op en geeft hem zijn tutter/speen zodat hij klaar is om te slapen.


Mamma verlaat de slaapkamer van Vengar en ze kijkt nog even bij Sara op de kamer of alles oke daar is,
ze is op haar computer een spelletje aan het spelen en de tv staat op MTV.
Mamma gaat verder naar beneden en gaat nu met pappa nog een film kijken,
ondertussen komt Sophie nog snel dag zeggen want zij vertrekt naar haar vriendinnen om uit te gaan.
Mamma zapt nog even op Vengar's kanaal en ziet dat hij toch alweer slaapt!
En zo valt de avond/nacht....

Zondagmorgen

Uiteraard is Vengar als eerste wakker, hij was vroeg moeten gaan slapen en had overdag ook al een dutje gedaan.
En nu was hij wakker geworden van een natte luier tussen zijn beentjes.
Meteen zet hij het op een huilen en nu duurt het wat langer voordat mamma eraan komt,
ze haalt hem uit zijn ledikantje en gaat met hem naar de badkamer waar ze hem verschoond.
Dan gaan ze met hun 2tjes stilletjes naar beneden naar de teletubbies zien
totdat de andere wakker zijn want het is nog maar 07.30uur!
Rond 9 uur is pappa ook wakker en hij gaat even naar de bakker voor brood en taart.
Want de ouders hebben bij de bakker een grote taart besteld om te vieren dat ze een zoontje bijhebben!
Als pappa terug komt van de bakker is iedereen wakker en schuiven ze aan de ontbijt tafel.


Pappa zet Vengar in zijn stoel en maakt de riempjes vast en krijgt hij weer een slabbetje om,
ondertussen smeert mamma voor Vengar een boterham met gelei!
Die ze in kleine stukjes snijdt die Vengar nu zelf van zijn plastiek bordje mag nemen,
ook heeft hij een beker met drinktuit en melk.
Na het ontbijt ruimen Sara en Sophie de tafel af en gaat mamma Vengar's pyama uitdoen en zijn
"gewone" kledij aandoen.


Omdat het die dag mooi weer beloofd te worden heeft mamma voor een kort rood broekje uit badstof
en een blauwe Tshirt van de smurfen gekozen om hem aan te doen.
Als hij helemaal is aangekleed gaan ze terug naar beneden,
zijn luier valt nu heel goed op door het aansluitend broekje en de korte Tschirt.
Beneden zit iedereen al te wachten op Vengar want hij zou nu nog een verdere rondleiding krijgen van het huis.

Eerst gaan ze terug naar boven, er was immers nog een verdieping boven de slaapkamers,
het is de zolderverdieping die omgevormd is tot ontspanningsruimte er staat een biljart en ping pong tafel,
ook heel wat grote computerspelletjes en 3 flipperkasten.
Ook is er een gedeelde ingericht als disco met dansvloer en een bar!
Eigenlijk allemaal niets voor Vengar dus maar hij moest het hele huis toch zien.
Nu lopen ze terug naar de hal beneden daar is nog een deur met beveiliging erop, pappa opent ze en daarachter is
een trap naar beneden en dan een hele lange smalle gang.
Uitendelijk is er op het einde van de gang terug een trap naar boven en zo komen ze in de garage!
Daar staat naast de mercedes waar ze Vengar met zijn gaan halen in Polen ook nog een ferrari en een lamborghini!
Ook staat er een buggy aangepast voor Vengar en een groot golfkarretje en daar gaat pappa in zitten!


Pappa start het golfkarretje want hiermee zullen ze de rondleiding in de tuin doen,
er loopt zelfs speciaal een weggetje over heel het domein waar ze gemakkelijk met het golfkarretje over kunnen.
Sara gaat naast pappa in het karretje zitten en Sophie en mamma stappen met Vengar vanachter in.
Ze zetten Vengar veilig in het midden tussen hun 2 want in het golfkarretje zijn geen riemen.
Pappa duwt op een knopje en de garagepoort gaat omhoog en ze rijden naar buiten naar de tuin.


Eerst rijden ze voorbij het grote terras dat aan hun huis grenst, daarna is er een hele grote vijver met hele grote mooie vissen erin en er is ook een bruggetje over de vijver en zwemmen er 2 zwanen op!
Daarna is er een stukje met een kleine boerderij er zitten eendjes, konijnen, geitjes en kippen een echte beestenboel!
Achter de boerderij begint een bloementuin, hij is ook heel groot en er staan 100den verschillende soorten bloemen.
Dan heb je het zonnegedeelde van het buitenzwembad er is ook een poolhouse en een sauna!
Het buitenzwembad is ook heel groot er staat zelfs een hele lange glijbaan en een wipplank van wel 5 meter hoog!
Achter het zwembad is dan nog een heel groot grasveld, minstens 2 voetbalvelden groot.
Daarachter zijn nog 2 kleinere gebouwen, dit zijn de woningen van het huispersoneel,
links die van Olga en Maria, de twee huishoudsters en rechts die van de tuinman en onderhoudsman Victor en Mark.
Echter zijn zij alleen in de week aanwezig dus kunnen ze nog geen kennis maken.

Nu heeft Vengar het hele huis gezien en gaan nu terug naar binnen want het is ondertussen bijna middag en de buikjes beginnen al terug te grollen....
 

sissiebaby

Gewaardeerd Lid
Tja, het is inderdaad gelukkig maar een fantasieverhaal, niettegenstaande goed geschreven.
Ik wacht net als velen hier, het vervolg af
Je moet mij daarvoor excuseren, maar ik wacht tot het hele verhaal hier staat om definitief de punten te scoren. Voorlopig zeg ik 10
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Gezien het feit dat het laatste deel van dit verhaal bijna drie jaar geleden geschreven is, verwacht ik nauwelijks meer een vervolg..... Maar wie weet.
 

daiperke1

Superlid
Jammer da het verhaal nie word afgewerkt .Is al een ruime tijd geleden ook . Vind het en super mooi verhaal
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Toby Als je na 9 jaar je account hebben nog steeds een "nieuw lid" bent wordt het toch maar eens tijd om je voor te stellen. Voorstellen 14
LotteXS Ongelukje op een verkeerd moment. HOOFDSTUK 25 IS AF! NIEUW! O 56
knuf Een nieuw interieur N 40
wetboy1985 Een nieuw jaar, een nieuwe ronde. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
Robbie_DL zelf een luier vouwen! nieuw ontwerp. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
B Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij) B 9
Maestro een Nieuw leven (B) N 7
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 2
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 31
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 10
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
Similar threads


















































Bovenaan