een Ongelukje voor de vakantie

willen jullie dat ik het afwerk ?


  • Totaal stemmers
    3
  • Opiniepeiling gesloten .
M

miss-lozer

Guest
hannes en ik zijn goede vrienden er is een verschil ik ben dertien en hij is zestien .
we gingen met zijn vriendinnen op vakantie ik moest ene huisje delen met anne en erik best toffe mensen .
Maar ik dee jammer genoeg die dag in men bed .
anne kwam me wakker maken en zag een gehele natte plek en zei ververs je bed vlug . maar te laat erik kwam kijken hoe het kwam dat anne zolang weg was hij zei tegen anne dat ze mee moest komen en ik moest verder doen .

Anne kwam terug en zei erik wil dat je gestraft wordt .
Ik heb toegestemd hij is evenweg en gaat iets halen .
hou vol hé meid je kan het wel zei ze ik zag ontgoochelign in haar ogen .
ziij was zeventien en ik dertien soms voelde ik me een kind maar vaak deden ze even belachelijk als ik . erik kwam terug in het bungaloowtje en zei tegen anne dat zij moets vertrekken en je eet wel moest halen .
ik werd geboden met te wassen hij zette iets voor de deur en hij deed van alles denk ik dat hoorde ik toch .
IK kwam eruit toen ik eruit mocht en anne kwam binnen met een tafel .
ik moest er op gaan liggen . Ze scheerde alles kaal en deed me een LUIER om ik kreeg een roze jurkje en een rode trui . men haar in twee staartjes en men rode ballerinas . ik kwam trg in de bungalow buiten de badkamer en er was van alles veranderd de stoer dat was een soort triptrap dus nu een kinderstoel er stond ene groot stuk afgeschermd met een beetje speelgoed en boven stond er een reisbedje .
Hij begon de nieuwe regels uit te leggen ik was nu een baby . Ik moest even ngo gaan slapen . en ik herkende hannes stem uit de duizenden . erik zei je laat het zo of ik vertel iedereen je geheim . toen was er een zeeeeeeer lange stilte . Ik hoorde hannes zeggen ok .
ik werd zogezegd wakker gemaakt . en moest mee naar beneden en moest in het afgezete stuk gaan ziiten ik kroop onder een dekentje en bekeek de blokken . Ik zag alle mensen waar ik gisterenavond nog mee was gaan bowlen nu voor me . Niemand keek op me neer buiten erik . Toen erik zei dat hij iets nog moest gaan ophalen en hij eenmaal weg was . brak een een discussie uit . iedereen heeft wel eens een ongelukje ! waarom flipt erik zo ? opeens keken ze naar mij . blijf daar even zitten als hij opeens terug komt . Maar goed ik werd bij het gesprek opgenomen . Boem erik was terug en ze vroegen wat ben je gaan ophalen ? luiers en een soort buggy . iedereen keek elkaar aan ; Ze vroegen hoe kom jij aan al dat geld . Gewoon zomaar ! we gingen wandelen en ja ik in de buggy de mensen keken niet echt raar want we kwamen niemand tegen . Gelukkig kwamen die avond hannes en erica oppassen . Ik kreeg even een gewoone jeans en een witte t-schirt . we keken samen naar een film over een romatisch koppeltje ik was zo blij dat ik even een normaale tiener was . hannes werd opeens redelijk vies toen dat erik terug thuis kwam en toen zei hij wat me diep vanbinnen aanraakte . vertel maar mijn geheim ik heb toch een vriendin die dat niet erg zal vinden . trouwens als ik vertel hoe dta jij met dertienjarige omgaa wat denk je wat ze gan denken . voor ik het wist begonnen ze te vechten , hannes won en erik gaf zich over .ik dee gewone kleren aan en we hurde een huisje voor vier zonder erik . trouwens laatst zag ik erik voor zijn raam en weet je wat hij aan had een luier maar zijn mama zette hem juist in de hoek . zou hij gewoon wraak willen nemen hebben . dat zou pas kinderachtig zijn ik heb hem nisk aangedaan toch ? maar als hij zo thuis word behandeld tja dat is ziellig als je het niet wilt . maar goed de vakantie was bet nog leuk we hebben het hogehakkenmuseum egdaan en aangezien hannes een hipppie is zijn we ok gaan shoppen best grappig en veel leuker trouwens anne en erik zijn uit lekaar en ik ga deze kerstvakantie met nog een hele hoop samen op weekend nog wat nieuwe ouder gezichten ik marlies maarten en lsia gaan mee en ook erik hij durft me niet meer aan te kijken toch lekker joh[/color
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
robinmadoura Een echt ongeluk Broekplassers en Poepers 6
P Help een ongelukje wat nu? AB/DL Filmpjes 9
M Had een ongelukje AB/DL Fotos 6
KatyDLove Geluk bij een ongelukje G 5
LotteXS Ongelukje op een verkeerd moment. HOOFDSTUK 25 IS AF! NIEUW! O 56
D Het gevoel van een ongelukje Broekplassers en Poepers 8
H Beetje een stom ongelukje Broekplassers en Poepers 4
J Weer een ongelukje gehad Broekplassers en Poepers 3
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 2
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 31
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 9
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
Similar threads


















































Bovenaan