Een onvergetelijk luierweekend

Vind je dit verhaal leuk? Geef punten van 1tot 5

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 20,0%
  • 4

    Stemmen: 1 20,0%
  • 5

    Stemmen: 3 60,0%

  • Totaal stemmers
    5

in diapers

Nieuw lid
Dit is mijn eerste verhaal, dus ik hoop dat jullie het leuk vinden. geniet ervan!
Deel 1:
Dit verhaal is volledig verzonnen, maar uiteraard wel met eigen fantasieën.
Hallo, ik ben Laurens, ik ben 23 jaar oud, en ik werk als geluidsman voor tv-shows. Mijn taak is vooral om ‘aan de knopjes te draaien’ en te bewerken achter de computer. Ik heb geen vriendin of vrouw, maar wel een eigen huisje. Maar sinds kort kom ik wel uitzonderlijk goed overeen met Annelies van bij mij op het werk, ik werk er elke dag mee samen, en hoe meer ik haar zie hoe liever ik haar zie. Ik ben dus (al zeg ik het zelf) een doodnormale man. Het enige ‘abnormale’ aan me is dat ik een DL ben.

Donderdag
Het einde van de week is bijna in zicht, en vandaag ging gelukkig niet zo’n drukke dag worden... Op mijn werk draag ik een luier, maar tegen slechte geurtjes plas ik enkel in de luier.
Ik stap uit mijn bed, bekijk mijn Drynite (deze draag ik voor de nacht) en ga naar de badkamer. Alsof mijn luier nog niet vol genoeg was maak ik er nog een plas in, en hield de luier nog even aan in de douche.
Ik stapte uit de douche, en droogde mezelf af, en poetste naakt mijn tanden. Ik ging naar mijn slaapkamer, nam mijn pak Tena en babypoeder, en begon met de luier stevig om te doen. Ik deed mijn onderbroek en broek erover en koos nog een hemd uit en zo was ik klaar voor de dag. Ik had nu niet zo veel tijd meer dus moest iets eten wat snel kon gegeten worden, en ik koos voor een goede kom cornflakes.
Mijn dag verliep zoals gewoonlijk, we deden een paar opnames, ik zag af en toe Annelies, en s ’middags gingen we onder collega’s iets drinken en uiteraard ook eten. Na het eten moest ik plassen, en vlak voor de laatste opnames begonnen ging ik even naar de wc om mijn luier te verversen, ik zag namelijk dat hij al enorm begon op te bollen en was bang dat hij ging stinken. Dus ik deed mijn luier uit en deed hem in de vuilnisbak, ik maakte alles schoon en nam wat babypoeder. Ik deed een nieuwe luier tussen mijn benen, en deed hem om door tegen de muur te staan. Na 5 minuten zat ik al achter mijn computer nog wat dingen te controleren of alles goed werkte. Na die opnames vertrok iedereen al, maar ik moest natuurlijk eerst alles opruimen, apparatuur uitzetten, en computer in mijn rugzak steken. Ik stond alleen in de zaal, en plaste in mijn luier terwijl ik heel geconcentreerd was op het inpakken zodat ik zeker niets zou vergeten. En toen stond Annelies plots achter mij, ik schrok en stopte vanzelf met plassen, zou ze iets doorhebben? ‘Ik heb een vraagje’, zei Annelies met haar prachtige stem, ‘heb je misschien zin om dit verlengt weekend mee te gaan naar mijn chalet in de Ardenne. Ik kreeg het warm, koud en heet tegelijk, en wist even niet wat te zeggen. Ik weet niet precies hoelang het duurde, maar toen mijn gezond verstand terugkeerde zij ik uiteraard ja. Ze vertelt me dat ik morgen om 9 uur naar haar huis mag komen en dat we direct daarna zullen vertrekken.
Ik stapte in de auto, in de wolken over wat Annelies me daarnet had gevraagd, mezelf nog steeds aan het afvragen of het een droom was. Terwijl ik naar huis rij voel ik dat ik nummer 2 moet doen, nog niet zo nodig, dus ik besluit toch nog even te wachten als ik thuiskom.
Ik sluit de deur achter me, leg de sleutel van de auto op het bankje onder de kapstok, en hang men jas op. Ik ga naar de living en trek om te beginnen mijn broek uit. Normaal gezien zou ik nu een andere luier aandoen, maar iets in mij zegt dat ik dat toch even moet uitstellen. Dus ik ga voor de tv zitten, en bestel pizza terwijl ik het mezelf gemakkelijk maak. Hier zit ik dan, in de zetel, wachtend op eten, en net het aanbod van mijn leven gehad. Ik kan nog steeds niet geloven dat ze dit aan mij heeft gevraagd.
Wanneer de bel gaat trek ik snel mijn joggingbroek aan, en maak de deur open. Dat je in deze broek duidelijk men luier ziet zitten kan me vrij weinig schelen. Als ik de pizza heb, sluit ik de deur weer, trek ik men broek weer uit, en ga weer enkel met een luier in de zetel zitten.
Bij de eerste hap van mijn pizza voelde ik dat ik mijn drol niet veel langer meer kon ophouden, dus besloot ik om mijn stuk pizza verder op te eten het daarna te laten gaan. Toen ik het los liet voelde ik de luier opzwellen, ik plaste ook een heleboel waardoor hij helemaal warm werd. Toen mijn luier goed gevuld was at ik nog rustig mijn pizza op, en nam zelfs nog een dessertje, chocomouse. Toen het half 12 was besloot ik naar de badkamer te gaan, ging met men benen lichtjes gespreid voor de grote spiegel staan, en dacht dat er nog wel iets bij kon, dus perste heel hard. Eerst kwam er plas, en daarna nog een paar kleine drolletjes, maar die plas zorgde er wel voor dat de luier het niet meer hield, en er een beetje langs men benen naar beneden liep. Ik nam dan uiteindelijk toch mijn babydoekjes erbij en ging op de badmat liggen, ik deed de luier los, en keek even in de spiegel, het zag er geweldig uit. Toen nam ik de babydoekjes en maakte mezelf proper waarna ik me snel even waste met een washandje. Als ik opgefrist was nam ik een Drynite van de stapel in men kast, en deed die om. Ik had die niet echt nodig, wan ik was geen bedplasser maar het gaf me wel een veilig gevoel, en ik vind het natuurlijk ook gewoon lekker zitten. Ik ging naar mijn slaapkamer, en ging slapen met de onvergetelijke gedachte dat ik het komende verlengt weekend met Annelies op vakantie ging. 1 ding was zeker... ik zou deze nacht heel goed slapen.


Deel 2 komt er binnenkort aan, laat zeker weten wat jullie van het verhaal vonden, en waar ik nog wat dingen moet aanpassen!
 

in diapers

Nieuw lid
hier heb je dan deel 2, vergeet zeker niet bovenaan de poll in te vullen, zodat ik weet wat ik moet verbeteren aan mijn verhalen!

Vrijdag

Mijn wekker loopt af, 7:30 staat er op de klok. Eerst wil ik op de uitknop drukken omdat het verlengt weekend is en ik eigenlijk wil uitslapen, maar toen bedacht ik dat vandaag de grote dag was... vandaag vertrok ik met Annelies op weekend! Ik drukte mijn wekker uit, sprong uit bed, en voelde aan mijn luier waar ik deze nacht in had geplast omdat ik gisterenavond veel cola had gedronken, en deze nacht helemaal geen zin had om naar de WC te gaan. Ik ging naar mijn kast en nam helemaal bovenaan mijn koffer, en begon er wat kleren in te steken. Ik had kleren nodig voor warm en koud, regen en geen regen. Annelies had gisterenavond ook nog een bericht gestuurd dat ik fietskleren moest meebrengen omdat we met een MTB gingen rijden, dus ook die nam ik mee. Zo had ik genoeg kleren, onderbroeken en kousen mee. Als die taak al gedaan was kon ik me gaan wassen. Ik had ondertussen nog eens in de Drynite geplast, dus die hing ook al enorm door. Ik deed de Drynite uit, en ging onder de douche. Terwijl ik mijn tanden was aan het poetsen zag ik de stapel luiers, ik dacht na of ik er toch geen zou meenemen. Normaal gezien zou ik voor uitstappen of overnachtingen met vrienden geen luiers meenemen, maar dit was toch wel een hele tijd... dus ik besloot 1 Tena en 1 Drynite mee te nemen. Bovendien deed ik ook nog een Tena om voor de rit naar daar, het zou een lange rit worden. Over de Tena deed ik zoals gewoonlijk een onderbroek aan, een broek, maar deze keer koos ik voor een warme pull... het zou niet warm worden in de Ardennen. Ik nam nog vlug een paar boterhammen met choco, en vertrok met de auto naar Annelies.
Ik druk op haar deurbel, wetende dat ik een luier omhad, bang dat ze het ging ontdekken, maar vooral blij dat ik met haar op weekend ging. ‘Hey’, zei Annelies met een brede lach op haar gezicht, en met een tas koffie en een sandwich in haar hand. ‘Kom binnen, je bent mooi op tijd’, ze wijst naar een plaats aan tafel waar ik ga zitten, en biedt me een tas koffie aan. Aangezien ik dat deze morgen ben overgeslagen kon ik dat aanbod niet afslaan. We praten nog even over wat we nu precies gaan doen in de Ardennen terwijl Annelies haar ontbijt opeet, en de laatste dingen afruimt. ‘Klaar om te vertrekken?’, vraagt ze. ‘Tuurlijk’, zeg ik met een misschien wel een beetje overdreven glimlach.
In de auto praten we over het werk, en over allemaal tamelijk oninteressante dingen. En ik merk dat ik moet plassen, waarschijnlijk door de koffie van daarnet. Ik weet zeker dat de luier het wel kan houden, dus doe ik gewoon alsof er niets aan de hand is en laat het lopen in mijn luier. Ik heb het gevoel dat ze niets door heeft.
‘We zijn er bijna’, zij ze, ‘maar ik dacht dat het misschien leuk was om in de brasserie op het dorpsplein iets kleins te eten en drinken’. ‘Tuurlijk, top idee’ zij ik, maar toen bedacht ik dat ik eigenlijk stilaan terug moest plassen. Maar ik kon natuurlijk niet meer terug, en eerlijk is eerlijk... ik had wel een beetje honger.
Eens we aankwamen in de brasserie namen we onmiddellijk plaats op het terras, het was namelijk zonnig en zeker 25 graden. Ik nam 2 pannenkoeken met choco en een Gin-tonic, en zij nam ook die pannenkoeken maar bruisend water omdat ze nog moest rijden. We praatte over de files, en hoe erg het eraan toe is, het werd op een gegeven moment zelfs zo erg dat we over politiek begonnen. Maar plots dacht ik aan hoe nodig ik ondertussen moest plassen, maar ik was echt bang dat ik ging lekken. Maar wanneer ik subtiel kon voelen aan men luier dacht ik dat er nog wel wat plas bij kon, dus ik liet het lopen. Het voelde raar om in het bijzijn van mijn collega, waar ik nog een verliefd op ben de plassen in een luier waar zij niets van afweet. Maar op een of andere manier vind ik het toch wel heel opwindend. Terwijl ik zie dat alles op is pers ik de laatste plas eruit, en dat had ik beter niet gedaan. Door de druk die ik op men darmen zetten kwam een drol los, volgens mij was het gezicht dat ik hierbij trok nogal opvallen, want Annelies vroeg wat er was. Ik deed alsof ik me verslikte, maar ook dat was niet zo slim. De luier vulde zich helemaal op langs achteren, en ik voelde dat ik even moest rechtstaan. Ik deed teken naar de ober dat hij de rekening mocht brengen, en dat maakte dat ik even rechter kon komen. Ik deed nog steeds alsof er niets aan de hand was, maar ik dacht dat dat zo dadelijk in de auto wel moeilijk ging worden met die stank. Toen we betaald hadden en onderweg waren naar de auto vroeg ik me af wat ik moest zeggen wanneer Annelies iets zou ruiken in de auto (wat sowieso ging gebeuren). Maar toen zag ik op 10 meter van de auto een hondendrol, dat was mijn redding! Ik deed alsof ik die niet had gezien en ging erin staan en zorgde ervoor dat hij goed bleef plakken. ‘Shit, in een hondendrol gaan staan’ zei ik, ‘oh nee, dat kan toch niet waar zijn, weet je wel hoe hard dat stinkt in de auto?’ reageerde Annelies. Ik vertelde dat ik het in de chalet wel zou oppoetsen. We stapte in de auto en inderdaad, het rook er naar kak, maar van wie die was wist alleen ik.
‘Voila’, zij ze met een brede glimlach vol trots, ‘dit is mijn chalet’ het is niet zo groot, maar groot genoeg voor ons twee dit weekend. Ze zei dat we best eerst gingen uitladen en dat ze daarna een rondleiding ging geven. Maar ik vroeg eerst waar de wc was, met als excuus dat het een lange reis was en dat ik heel nodig moest plassen. Ze zij dat ze dan wel even de bak met badkamergerief moest nemen voor de rollen wc-papier. Dus ik hielp even met die bak terwijl zij al een andere bak mee binnen nam. Ik nam de rol wc-papier en men rugzak en ging naar de wc. Ik deed de deur op slot, en was langs de ene kant blij dat ik de luier kon uitdoen, maar langs de andere kant was ik toch vrij fier op mijn prestatie. Ik deed eerst even al men kleren uit en legde die naast me, gelukkig was het een grote wc en had ik een grote handdoek in mijn rugzak steken. Ik legde die op de grond en ging erop liggen, ik nam uit men rugzak de vochtige doekjes en begon mezelf schoon te vegen. Ik was nu helemaal proper en legde de doekjes in mijn luier, die deed ik nu volledig onder men billen uit en rolde ik zorgvuldig op. Gelukkig stond er een vuilbakje waar ik de luier kon indoen. Mijn onderbroek was vochtig geworden omdat de luier een beetje had gelekt, maar ook dat had ik reserve in men rugzak. Ik kleedde me volledig aan, spoot nog eens met men deo en spoelde de wc door. Toen ik buiten kwam zag ik Annelies in de keuken wat spullen uitladen, ze keek me opgelucht aan en zei dat het nu haar beurt was. Eerst begreep ik dat niet, maar toen zag ik dat ze naar de wc moest. Ik was eigenlijk niet zo bang, want het stonk er niet, ik had de luier weggegooid, en waarom zou ze ook in die vuilbak gaan kijken... Iets later kwam Annelies terug buiten en vroeg of ik even in de bak met toiletgerief kon kijken of ik de vuilzakjes niet vond. Toen besefte ik dat er geen vuilzak in die vuilbak lag, en als ze er zo dadelijk een vuilzak zou inhangen ging ze sowieso men luier tegenkomen. Ik moest snel iets bedenken. Ik deed alsof ik zocht in de bak, en deed ook alsof ik ze niet vond, maar toen zei Annelies dat ik zocht als een man, en ze waarschijnlijk onderaan zouden liggen. Dus ze kwam helpen met zoeken en vond uiteraard ook de vuilzakken. Ik probeerde mijn leed nog te redden door te zeggen dat ik het wel zou doen om haar te helpen, maar ze zei dat als ik haar echt graag een plezier wouw doen dat ik de doos voor de badkamer al verder mocht uitpakken. Dus zei ging naar mijn luier, en ik ging naar de badkamer. Ik dacht dat het beter was dat ik nu een keukenmes nam en mezelf de keel doorsneed om niet te hoeven meemaken wat er nu zou komen, maar deed het toch maar niet.
Annelies kwam de wc uit met de opgerolde luier in haar handen. ‘Is dit van jou?’ vroeg ze verbaast. Ik voelde me enorm machteloos, ik kon nu moeilijk het daglicht ontkennen, hier was verder niemand. ‘Euhmm... ja’ antwoorde ik onzeker, ‘ik dacht al dat jouw kont er nogal dik uitzag’ zei ze lacherig. Lachen was op dit moment het laatste wat ik kon doen, ik wist echt niet hoe ik dit moest uitleggen. ‘Ben je incontinent ofzo?’ vroeg ze. Ik wist nu helemaal niet wat te zeggen, hoe ging ik uitleggen dat ik maar 1 luier bij had en dat ik incontinent ben en er zeker 3 per dag zou nodig hebben. Ineens gebeurde er iets vreemd in mijn hoofd, ‘nee’, zei ik, ‘ik heb een fetisj’. Ik vroeg me onmiddellijk nadat ik dat had gezegd af of dat wel slim was geweest. ‘En wat houdt dat dan in?’ reageerde ze koel’.
Na een uitleg die een eeuwigheid leek te duren zei ze niet veel, enkel dat we misschien even verder konden uitpakken en daarna nog wel iets anders leuks gingen doen. Ze vertelde er ook bij dat we nog naar de supermarkt moesten gaan als we morgenvroeg eten wouden. Ik begreep er niets van, had ze nu mijn uitleg wel gehoord, was ze kwaad, of negeerde ze het omdat ze het gewoon veel te raar vond. Maar ik deed wat ze me gevraagd had.
Na het uitpakken zei ze dat het tijd was voor een rondleiding, ze vertelde gewoon de basis dingen: wc, badkamer, keuken, woonkamer,… en ze zei ook dat er 1 tweepersoonsslaapkamer was en een zetelbed voor 1 persoon. Ze vroeg waar ik wouw liggen, ik stelde dat het zetelbed het minst goed zou liggen, maar omdat ik wel de gentleman wouw gaan uithangen zei ik dat ik wel in het zetelbed zou slapen.
Als alles eindelijk geïnstalleerd was, was het al 1 uur. Ze vroeg me om met haar aan tafel te gaan zitten, en ik gehoorzaamde. Ze legde uit wat zei wouw doen tijdens dit weekend en vroeg of dit goed was, ik zei dat alles goed was zolang het maar niet ging regenen. Ik stelde voor om nog even tv te kijken, dus we namen samen plaats in de zetel en keken naar een film die al bezig was. Ik vond de film niet zo interessant, maar Annelies wel. Ik zat vooral te piekeren over het voorval van daarnet, hoe kan ze nu doen alsof er niets aan de hand is? Als de film is afgelopen is het half 4, ze zegt dat we nu misschien best naar de supermarkt konden gaan, ‘meer dan kraanwater en gras zal je hier niet vinden’ zei ze. Dus we stapte in de auto en vertrokken naar de supermarkt.
Eens in de supermarkt liet Annelies haar boodschappenlijstje zien dat ze op voorhand al had gemaakt, ze zei wat ik moest gaan halen, en zei nam haar deel. Uiteindelijk kwamen we elkaar weer tegen en liepen we samen verder. Ik dacht dat we alles hadden, en maakte aanstalten om naar de kassa te gaan, maar ze zei dat we nog iets vergeten waren. Ik wist niet waarover het ging, want volgens mij hadden we meer dan genoeg om deze 3 dagen door te komen. Ze stapte wat rond in de supermarkt en ik volgde haar blindelings. We liepen door verschillende gangen, tot we aankwamen bij de luiers. Ik schrok toen ze stopte, ‘welke heb je het liefst?’ vroeg ze. Even wist ik niet wat er gebeurde, ik wist niet waarom ze dit vroeg, maar iets in mij zei dat ik maar beter geen vragen stelde en antwoord gaf. Ik duide een pak Tena's en een pak Drynites aan om haar nog een keuze te geven, maar vreemd genoeg pakte ze beide pakken. Terwijl ze die in onze kar deed zei ze, ‘als jij het zo fijn vindt wil ik het ook wel eens proberen hé'.
In de auto was er duidelijk meer geluid dan onderweg naar hier, Annelies bleef maar doorvragen over de fetisj, en hoe het voelde om een luier om te hebben, of ik er ook in plaste op het werk enzovoort.
Eenmaal thuis zei Annelies dat we toch niet op restaurant gingen, maar dat we de spaghetti die we gekocht hadden gingen maken en die opeten in de chalet. ‘Maar’ zei ze, ‘we starten ook met een spel’. Ik weet niet wat er ging komen, maar door de aankoop van daarnet kon mijn dat niet meer stuk. ‘We doen nog voor het eten een luier aan, en vanaf dan gebruiken we een heel weekend geen wc meer’. Van die uitspraak moest ik even bekomen, moest ik nu juichen, of kon ik beter koel reageren. Ik koos voor de tweede optie, ‘ben je daar wel zeker van?’ vroeg ik. ‘Jazeker’ antwoorde ze ‘meer nog, wij gaan nu allebei een luier aandoen!’. Ik vond dit een beetje raar, maar langs de andere kant ook echt supertof. Zij ging naar haar slaapkamer met een Tena, en ik bleef in de woonkamer met een Tena.
Ik was al klaar met de luier om te doen wanner Annelies uit haar kamer kwam, met enkel een T-shirt en een luier aan. Omdat ik het niet zo goed wist had ik voor de zekerheid toch maar een jogging en een pull aangedaan. Ze ziet er zo fantastisch uit, ik glimlach naar haar. ‘Zullen we dan gaan eten?’ vroeg ze, waarop helemaal in de wolken ja antwoorde. We maakte samen de spaghetti klaar, en dekte samen de tafel. Aan tafel zijden we niet zo veel tegen elkaar, waarschijnlijk omdat we allebei enorme honger hadden, het was namelijk al even geleden. Tijdens de maaltijd zegt Annelies dat ze moet plassen, ik moet er mee lachen, ‘doe maar, het was jouw idee’ zei ik. Ze stond recht met haar benen lichtjes gespreid, en ik kon zien dat de luier een beetje opzwol, en vreemd genoeg ook dat ze ervan genoot. ‘Ik snap wel dat je dit leuk vindt’ zei ze terwijl ze terug ging zitten en verder at aan haar spaghetti. Ik kon nog steeds niet geloven dat dit echt aan het gebeuren was.
Na het afruimen moest ik nog steeds even bekomen, maar ik wist wel zeker dat ik het heel fijn vond. Annelies liep nog steeds in enkel haar luier rond, en zei dat we maar eens tv konden gaan kijken. ‘Op welke tv gaan we kijken?’ vroeg ze, we hadden 2 tv’s, 1 in haar slaapkamer en nog een andere in de woonkamer. ‘Misschien in jouw kamer, die is groter’ gebruikte ik als smoes, maar ik koos het stiekem gewoon omdat ik doodgraag met haar in bed wouw gaan liggen. Er lagen enkele films in de kast onder te tv, en ze koos er willekeurig 1 uit. De film was niet echt mijn ding, maar ik lag naast Annelies, dus dat maakte alles goed.
De film was nog geen 10 minuten bezig en ik moest al plassen. Eerst wist ik niet goed of ik het wel zou doen, maar ik bedacht wat ze net aan tafel had gedaan. Terwijl ik het in alle rust liet lopen nam Annelies de afstandsbediening en zette de film op pauze om chips te halen, maar toen zag ze dat ik aan het plassen was en legde bijna automatisch haar hand op men kruis. Ze kwam korter tegen me aangekropen, en ik ging rechtzitten. Even wist ik echt niet wat ik nu moest doen, maar voor ik daar goed over nadenken raakte onze lippen elkaar. Even trokken we allebei zachtjes weg, we keken elkaar lachend aan en begonnen stevig te zoenen. Ik was zo blij dat ik nog meer plaste in men luier, terwijl de sensationele kus uitmondde in een tongzoen. We kleedde elkaar uit, ik weet niet hoe, maar het leek vanzelf te gaan. We bleven ondertussen nog een beetje kussen. Na even kussen kwam ze naast me liggen, nog net niet op me, en ze zij me dat ze moest poepen. Ze zei dat ze het niet durfde, ik zei lachend dat ik haar daar niet mee kon helpen. Ze gaf me een kus en zei dat ik mee moest doen, lichtelijk geschrokken, maar helemaal opgewonden kuste ik terug. We gingen allebei een beetje rechter zitten, zei draaide haar om met haar prachtige kont naar mij. Voor ik er over kon nadenken zette ik mijn had op haar luier en ik voelde die opzwellen. De luier vulde zich volledig op, en ik begon het met men hand open te kneden. Ze draaide zich op, en ging met haar kont op het bed zitten en maakte draaiende bewegingen. Ik stond versteld dat de luier dit hield. Nu was het mijn beurt, ik deed dezelfde bewegingen, en moest ook meer poepen dan ik had gedacht. Ik weet niet of ze de hobbel aan de voorkant van men luier voelde, maar als dat zo was heeft ze die voor nu toch nog even genegeerd.
Ze ging dan uiteindelijk toch met die volle luier chips en cola halen, en we aten die op tijdens de film op haar bed. Ik wist niet wat me overkwam, was ik nu samen met haar? Het enige wat ik zeker wist is dat ik op haar verliefd was, en zij naar alle waarschijnlijkheid ook op mij. Af en toe keken we elkaar verliefd aan en gaven een kus, ik weet niet wat er gebeurt, maar ik weet zeker dat ik het nooit meer vergeet.

deel 2 is in de maak.
laat zeker weten wat je van dit verhaal vond, in de reacties of in de poll hierboven!
 

Diaperado

Ik poep en plas graag lekker in mijn luier
Leuk verhaal, ik ben super benieuwd naar het vervolg! Ik hoop dat ze samen nog meer in de luier gaan poepen...
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 87
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 8
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 19
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
D Een open oproep - (meerdere contact vragen, van online tot real life.) Contact advertenties 5
DaddyZ Is dit maar een fase? 16+ Board 14
Plasbibs Een keer naar de wc-pot geweest. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
L Ik zoek een moeder of vader Contact advertenties 7
T Wat irriteert je het meest aan een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 86
L Opzoek naar een gezellige mama Contact advertenties 3
Similar threads


















































Bovenaan