Een onvergetelijke voetbalkamp.

geef maar een cijfer :)

  • 1

    Stemmen: 2 9,5%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 4,8%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 4,8%
  • 7

    Stemmen: 1 4,8%
  • 8

    Stemmen: 3 14,3%
  • 9

    Stemmen: 1 4,8%
  • 10

    Stemmen: 12 57,1%

  • Totaal stemmers
    21

poopoopants

hoi iedereen, welkom op mijn profiel
(geheel fictie)
Deel 1 : De reis ernaar toe... (Denemarken)

Eindelijk vakantie, na weken van proefwerken en toetsen was dat dan ook dik verdiend vond Jan.
Hij ging volgend schooljaar naar het hogere onderwijs en was dik tevreden dat zijn beste vriend Joey ook naar dezelfde school en klas zou gaan. De 2 jongens waren al vanaf de kleutergroep onafscheidelijk en deelden bijna alles samen, en ja ze waren zelfs buren van mekaar..
Mark die in het voetbalteam zat met Jan en ook Joey kwam net aanlopen en vroeg of de jongens al zin hadden in het voetbalkamp in Denemarken. Beide jongens keken elkaar aan zo van wat is dat nou voor een rare vraag? Op kamp met meer dan 40 voetbalteams uit Europa, dat was een grote droom van elk voetballer rond deze leeftijd. De jongens hadden al van tevoren afgesproken om met zijn 3 op te gaan trekken op kamp. De avond ervoor kon Jan geen oog dicht doen, vele spookverhalen duizelden door zijn hoofd. Zou hij speler van het toernooi worden? winnen ze het toernooi? Maar een vraag bleef terugkomen. Al jaren droeg hij stiekem zonder dat zijn ouders nog ooit achter zijn gekomen luiers. En deze geheim deelde hij samen met Joey en Mark. Zei droegen er ook wel eens een voor het bedplassen, maar hij niet. Wat zouden de jongens ervan vinden en zouden de leidsters/ouders het merken? langzaam viel hij in slaap, maar helaas niet voor lang want hij werd vroeg gewekt door zijn pa die hem en zijn vrienden ophaalde om te verzamelen. Snel als hij kon verstopte hij zijn luiers in zijn voetbaltas en rende naar beneden en zei zijn moeder gedag. De jongens werden op het parkeerplaats bij de club afgezet en zwaaiden Jan zijn vader na. Hierna plaatsen ze hun bagage in de bus en namen plaats helemaal achterin waar ze naast elkaar konden zitten. Dat Jan de beste speler en erg populair van het team was kon je goed merken want iedereen kwam meteen vragen, wat heb je mee en hoeveel ga je scoren enz. Nadat iedereen werd geteld en alles in orde was vertrok de bus naar Denemarken naar de plats Esjberg waar een prachtige velden lagen om een voetbalkamp te houden en te voetballen. De 3 vrienden praatten in de bus heftig over wie ze zouden loten in het toernooi en hoe sterk het team zou zijn. Uiteindelijk na vele uren rijden kwamen ze aan in Esjberg en werden ze van harte verwelkomd door de Beheerder van het kamp en de Voorzitter van het voetbaltoernooi. Daarna mochten de jongens naar hun hutten en slaapplekken. De 3 vrienden konden alle op een kamer. De spullen werden meegenomen en al snel ook de tassen uitgepakt.

Deel 2 volgt snel!!! ( Op Kamp met luiers).
 

LBV

Toplid
Ziet er goed uit! !1
Verhaal lijn is goed en mooi geschreven.
Alleen een beetje kort.
Kijk voor hoe en wat bij anderen verhalen.
Maar ziet er goed uit! !1
Dit belooft wat! dance
 

poopoopants

hoi iedereen, welkom op mijn profiel
Op kamp met luiers

Het was echt fantastisch hoe alles was verzorgd in het gebouw waar ze de komende dagen verbleven.
Douches waren super, nog beter dan bij hun clubie. Bedden waren zelfs zalig vond Jan. De jongens verdeelden zo hun plek en legden hun kleren in de voorbestemde kast en kluisjes. Ze wisten van ieder dat ze luiers droegen dus daar hoefden ze niet stiekem over te doen. Later op die avond na het heerlijk eten dat gelukkig gewoon Hollands was gingen de jongens eerst nog tafelvoetbal spelen en een leuk filmpje kijken. Maar uiteindelijk kwamen de trainers / leiders controleren of iedereen gereed was om te gaan slapen voor de opening morgen vroeg. Bij de 3 jongens was dit het geval. Ze hadden hun luiers om en konden gaan slapen, wat er niet veel van kwam. Jan durfde nog niet aan de jongens te vragen hoe ze het zouden vinden als ze in hun luiers gepoept zouden hebben. Hij dacht dan dat misschien zijn vrienden raar van op zouden kijken. Nog laat in de avond praatten de 3 vrienden nog veel na over het voetbal en al dat soort zaken totdat opeens Joey zei dat ie echt hoognodig moest poepen. Jan kon zijn oren bijna niet geloven, begon zijn vriend nou over poepen? en Joey begon langzaam te kreunen en dat ie het niet meer hield, Mark moedigde hem aan om gewoon in zijn luier te doen. Maar Joey had daar even geen zin in en was bang dat hij gesnapt zou worden en misschien erg gestraft zou worden. Uiteindelijk had Jan een plan want hij moest ook al de hele tijd nodig. Als hij nou es in zijn luier zou poepen en dan later verschonen in de douche, ze hadden toch een hele badkamer voor hun 3 alleen. Joey stemde hiermee in, maar eerst moest Jan eraan geloven. Dus klom hij uit zijn bed en ging langzaam door zijn knieën en begon te persen. Al vlug begon zijn luier op te bollen en voelde hij de zachte warme massa in zijn luier. Het was een enorme hoop en Joey deed dit hem ook na. Mark was ondertussen aandachtig te kijken en plaste in zijn luier om maar beetje bij te horen. Maar er was een probleem Joey had zoveel gepoept dat het bij zijn dijen en rug de poep uit zijn luier kwam. En langzaam begon hij te huilen. Maar als snel troostte Jan hem dat hij hem snel zou verschonen. Ze waggelden zo met hun volle lading naar de douche. Joey was gestopt met huilen en was wel nieuwsgierig naar de lading van Jan zijn luier. Hij begon aan de achterwerk van Jan te masseren en Jan vond dit fantastisch en kwam zo klaar. Dit deed hij ook bij Joey die nog meer in zijn luier drukte en nu helemaal onder de poep zat tot bij zijn zaakje. Jan en Joey besloten om nog lekker te gaan zitten en zo hun lading aan alle kanten te verspreiden. Uiteindelijk moesten ze veel opruimen en proberen de luiers te verstoppen, gelukkig had Jan wat vuilniszakken meegenomen en later de luiers in een container gestopt. Al laat in de avond lagen de jongens weer schoon en wel of er niks was gebeurd in bed met nieuwe luiers om en praatten na over deze geweldige gebeurtenis. Jan was dolgelukkig dat zijn vriend ermee was ingestemd en zelfs vaker in zijn luier wilde poepen. Uiteindelijk vielen ze in slaap, maar niet voor lang want al vroeg in de ochtend werden ze gewekt door de leiders en gingen ontbijten.

Dit was alweer het einde van de 2e deel ( waarom het miss zo kort is? omdat ik het juist spannend wil houden voor de volgende delen).
3e deel belooft nog spannender te worden en zal rond de 2 a 4 dagen verschijnen.
deel 3 heet: Bijna Betrapt
 

poopoopants

hoi iedereen, welkom op mijn profiel
deel 3: Bijna Betrapt

Het was vroeg in de ochtend toen de 3 jongens werden gewekt door een bel die aangaf om de dag weer te beginnen. Zo snel als ze konden verschoonden ze zichzelf en stonden toen klaar voor het ontbijt. Onder het ontbijt werden er nog het nodige dingen besproken over de eerste wedstrijden voor die dag en dat er een verrassing zou zijn vanavond. Na een stevig ontbijt gingen de jongens naar de voetbalvelden om zich daar klaar te maken voor het toernooi. In de kleedkamer werd de rest besproken met de trainer en uiteraard stond Jan weer in de basis. Maar deze keer had Jan toch de kriebels om te gaan voetballen, het had beetje te maken met het avontuur van gisteravond. Gelukkig was dat goed afgelopen en had niemand ook maar iets opgemerkt. Jan vond de groepsfase van het toernooi het meest belangrijkst, omdat je dan kan laten zien aan vele teams hoe goed je was. En met gemak werden er vele teams door het team van Jan verslagen. Jan had z'n team door vele moeilijke wedstrijden geloodst en was simpelweg nr. 1 topscoorder tot nu toe in het toernooi. Hun eerste dag zat er weer erop en stonden in de groep van 6 teams op plek 1. De eerste 2 teams in de groep zouden door gaan naar de achtste finales enz. Uiteindelijk rond de middag werd er door de trainer verteld wat de verrassing was, vanavond zou er een kampvuur zijn met marshmallows en uiteraard spannende verhalen. De jongens konden rond de middag iets voor zichzelf gaan doen en velen namen de gelegenheid om te oefenen met voetballen, zo ook de 3 vrienden. Joey voelde na een tijdje zich niet zo fit en had de drang om te poepen, maar hij was zo lekker bezig dat ie niet merkte dat hij een beetje in zijn broek deed. Gelukkig was er niets aan te zien. Maar ook Jan had door het smakelijk goed eten de hoge nood en kon het niet meer ophouden. En daarom zei hij dat ie even wat anders moest gaan doen. Heel even bleef hij staan om naar een actie te kijken van Joey die ging scoren, maar als snel werd hij onderbroken toen hij een grote massa in zijn broekje voelde komen. Hij had daar op het veld in zijn broekje staan poepen en bijna iedereen kon hem zien. De massa was zo enorm dat het bijna zijn broekje uitviel. Hij rende snel naar zijn kamer en Joey was dat niet ontgaan en rende erachteraan. Gelukkig waren ze niemand tegengekomen onderweg en stonden nu in hun kamer. Joey vertelde dat hij ook beetje in zijn broekje had gepoept en ging toen door zijn hurken en perste de hele lading in zijn onderbroek. De 2 vrienden liepen samen naar de douche en deden hun broekje uit en de rest van hun sportkleding. Nu stonden ze alleen met hun volle onderbroeken in de douche. Jan was ondeugend en ging door zijn hurken en perste nog meer waardoor nu zijn massa aan alle kante uit zijn onderbroek kwam. Joey ging lekker in zijn poep zitten en begon met zijn billetjes over de vloer te schuiven waardoor zijn massa ook overal kwam. De 2 vrienden besloten daarna nog even met elkaars massa te betasten en spelen. Daarna gingen ze snel douchen en verschonen. Na een dik uur waren ze weer fris en fruitig en hadden ze weer alles keurig opgeruimd. En boven wonder had niemand iets van hun voorval / ongelukje gemerkt. Alleen Mark was nieuwsgierig waar hun 2 vrienden opeens waren. Daarom vertelde Jan het avontuur aan Mark. Mark vond het wel jammer dat hij niet erbij was geweest.

Om het spannend te maken sluit ik dit deel weer af, maar ik beloof dat het 4e deel supperr spannend gaat worden en ook extra lang!! Del 4 heet: spelen met vuur.....
 

poopoopants

hoi iedereen, welkom op mijn profiel
Deel 4: Spelen met vuur....

Het was avond en iedereen had zich gereed gemaakt voor het grote kampvuur van vanavond. Ook de 3 vrienden waren zich aan het klaarmaken om een gezellig avond te hebben en alle inspanning van het voetballen even van zich af te gooien. Mark zei dat hij alvast die kant op ging en dit was een mooi gelegenheid voor Jan om zijn vriend Joey om advies te vragen. Hij zat ermee dat ze Mark een beetje buiten sloten met hun leuke avontuurtjes en had het gevoel dat Mark niet erg blij mee was. Vooral zijn laatste reactie van hun laatste avontuur was hem niet bevallen. Joey gaf hem het advies om maar niet zo aan te stellen en gewoon doen zoals hij altijd deed tegen Mark. De 2 vrienden besloten om luiers onder hun kleding te gaan dragen voor het geval dat. Ze zaten niet nog op een ongelukje te wachten zoals vanmiddag. Met hun sportieve trainingskleren zal de luier toch niet opvallen. Jan was klein maar erg sterk voor zijn leeftijd en zo viel het toch niet op in zijn kleine kontje dat ie een luier droeg. Maar bij Joey was het juist andersom, hij was erg lang en niet zo sterk en je kon duidelijk merken dat ie een wat dikkere kont had. En zo liepen de 2 vrienden naar het kampvuur, maar tot hun verbazing was er niks aan gedaan. En de trainer riep ook iedereen bijeen om hout te gaan verzamelen. En zo gingen ze dus het bos in om hout te gaan verzamelen voor het kampvuur. De 3 vrienden liepen gezamenlijk en Mark liet weten dat hij niet meer zo boos was dat hun alles met zijn tweeën deden. Jan voelde opeens erg veel kramp opkomen en begon vieze windjes te laten. Zijn 2 vrienden grapten van he je gaat toch niet weer een poepluier produceren? Dat was het laatste waar jan aan kon denken om bij het kampvuur in zijn luier te doen. Want dan zou per ongeluk iemand het merken en dan was hij het haasje. Uiteindelijk hadden ze genoeg hout verzameld en kon het kampvuur aan, de trainers hadden het makkelijk gemaakt en hadden al heel wat pallets verzameld en in de fik gestoken. Er werden heel wat marshmallows aan het vuur verbrand en lekker opgepeuzeld. Helaas was dit niet echt in de smaak gevallen bij Jan, want opeens werd de druk steeds hoger en de windjes meer. Hij kreeg ook steeds meer marshmallows aangeboden door iedereen door zijn populariteit. De trainers hadden nog een verrassing in petto en ze gingen een avondspel spelen. ze moesten als groepen van 2 naar een schat zoeken door middel van aanwijzingen. Jan koos voor Joey tot ergernis van Mark. Jan zei tegen Joey dat hij hoopte dat het snel voorbij was en zijn maag kon legen. De 2 vrienden liepen het bos in totdat Jan opeens stil stond en een harde windje liet. Alleen kwam met dat windje ook iets anders eraan en toen voelde hij zijn luier opbollen. Hij had weer in zijn luier zitten poepen en niet zo klein beetje ook. Je kon duidelijk een uitpuiling zien aan de achterkant. Joey troostte hem en drong aan om gewoon door te lopen, dus zo als zijn poepluier het toeliet waggelde Jan verder. Tot zijn schrik kwam hij Mark opeens tegen met zijn maatje bij het spel. Ze liepen door, maar Mark merkte meteen de enorme bult in Jan zijn broek op en zei dat hij stil moest staan. Je hebt in je broek zitten poepen he Jan? zei Mark. Ik ga het tegen de trainers verklappen, omdat je me hebt verraden als vriend. En zo liep Jan jankend als hij kon naar het kampvuur. De trainer nam het gelukkig voor hem op en zei tegen zijn team dat iedereen wel eens een ongelukje kon krijgen. En omdat hij zo populair was keek gelukkig niemand meer naar om. Samen met Joey die ook al hoge nood had liepen ze terug naar hun kamer. Jan was erg boos op Mark dat hij zoiets geflikt had. Maar in hun kamer maakte Joey het goed en ging door zijn hurken en begon te persen en poepte zo ook zijn luiertje vol. Joey kneep in het kontje van Jan waardoor zijn poep aan alle kanten verspreide en uit zijn luiertje hing. Je hebt een grote bah zei Joey tegen Jan. Laat me even in je luier kijken. En Joey zag de grote puinhoop in de trainingspakje van Jan. Jan vond het niet erg en ging op de bank zitten en begon de poep verder te verspreiden, expres drukte hij nog meer om nog meer in zijn broek te doen. Nu had hij zeker al een bult van een meloen geproduceerd. ze speelden nog wat met elkaar en gingen elkaar verschonen toen Mark ook binnen kwam. Maar de 2 vrienden keken niet naar hem om en luisterden ook niet naar zijn excuses. Jan had al lang een plan om wraak te nemen in zijn hoofd.

Het volgende deel heet dus dan ook: Deel 5: Wraak..
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
en weer superrr ;D

Misschien is het ook wel leuk om een poll toe te voegen,
zodat je verhaal ook becijferd kan worden?;D

ltr.
 

poopoopants

hoi iedereen, welkom op mijn profiel
Hallo iedereen,

Degene die dit verhaal lezen zou ik graag willen vragen om hun reactie en heb sinds kort een poll toegevoegd zodat het verhaal een cijfer kan krijgen. Ik wil graag reacties en cijfers zodat me toekomstige verhalen veel beter gaan worden uiteraard. Met dit verhaal wou ik beetje experimenteren wat mensen zoals jullie graag lezen, alleen jammer dat maar een aantal een reactie hebben gegeven en steeds dezelfde personen zijn. Ik kan elk kritiek gebruiken, dus hoe erger hoe beter ik er van word:p:)

Alfast bedankt,

P.S., deel 5 komt deze week uit en zal ook tevens de laatste deel van dit verhaal zijn, maar wel extra lang:)
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
harry potter zei:
alle meer meer meer ik kreig daar ne stijve van
:eek: !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 :D :D :D :D :D :D :-\ dance ;)
da wild wat zeggen he
hoef je niet te zeggen hoor... dat je het een leuk verhaal vind is genoeg eerlijk gezegt :p
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 82
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 8
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 19
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
D Een open oproep - (meerdere contact vragen, van online tot real life.) Contact advertenties 5
DaddyZ Is dit maar een fase? 16+ Board 14
Plasbibs Een keer naar de wc-pot geweest. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
L Ik zoek een moeder of vader Contact advertenties 7
T Wat irriteert je het meest aan een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 83
L Opzoek naar een gezellige mama Contact advertenties 3
Similar threads


















































Bovenaan