Een week 24/7

BFB08

Beginneling
Ze pakten me hand en nam me mee de kamer in. Ze legde mijn tas neer en trok haar jas uit. Daarna deed ze mijn jas uit en zette me op de rand van mijn bed. `Wijs mij nu maar eens even aan waar jij je luiertjes bewaard`. Ik wees naar de kast waarin onderin 2 grote pakken Abena M4 luiers stonden en ook nog wat inleggers. Ze keek er naar en voelde een paar keer aan de luiers en de inleggers. `Kleine man houd wel van dikke luiertjes geloof ik` en ik knikte. Het was inmiddels al negen uur en ze zei dat het al lang kleine mannetjes bedtijd was. Ze trok me al mijn kleren uit en legde me in mijn bed. Vlak voor dat ze me een zoen gaf realiseerde ze dat ze wat was vergeten en ze rommelde wat ik mijn tas. `Mijn kleine man heeft zijn speentje nog niet, en nu lief slapen en morgen weer netjes naar school` zei ze nadat ze me de speen in de mond had gedaan. Ze gaf een kusje deed haar jas weer aan en ging naar de voordeur. Ze deed het licht uit en ging weg. Ondertussen was ik al bijna onder zijl en minuutje later sliep ik diep.

De volgende morgen werd ik wakker en weer vroeg ik me af waarom ik een speen in mijn mond had. Voelde aan mijn kruis en realiseerde me weer wat er gister was gebeurd. wauw dat was echt heel vreemd geweest. Zomaar ineens was dit geen experiment meer maar wat het een spel geworden. Een heel leuk spel met een heel leuk meisje tevreden stapte ik uit bed en voelde aan mijn luier of die nat was. Terwijl ik aan de luier voelde verspreide er zich weer een warme gloed door mijn luier en weer had ik het niet aan voelen komen. Ik raakte weer een beetje in paniek want ik werd nu wel echt een beetje bang dat het foute boel was met die incontinentie. Toen zag ik ineens een briefje liggen met een tekst erop en ik mijn stress vergat. He kleine man bel mammy maar even als je wakker bent dan komt ze je even helpen, stond erop. Ik wist niet zeker of ik het moest doen maar ik besloot dat het geen kwaad kon. Ik draaide het nummer en ik kreeg mammy aan de lijn. Ik zei `hoi mammy ikke wakker`. `goedzo jogie mammy komt eraan ga nog maar even lekker liggen` zei ze. Ik keek op de klok en zag dat het nog wel even kon want ik had toch pas laat school.

Dus ik ging in mijn bedje liggen en viel gelijk weer in een lichte slaap na een kwartiertje hoorde ik de deur open gaan en mammy kwam binnen en zei lief; `is mijn lieve mannetje wakker` en gaf me een kusje. Opeens vroeg ik me af hoe ze binnen was gekomen want ze had toch geen sleutel tot ik haar mijn sleutels op de tafel zag leggen. Ze had ze gister natuurlijk uit mijn zak gehaald. Ze zag dat ik er naar keek en zei; `jaja ik heb voor ze effe mee genomen voor een kopietje dan kan ik altijd naar mijn kleine man` ik lachte lief en vond het eigenlijk wel fijn. `En nu hoppa uit bedje jij want meneertje moet naar school. Ze haalde de dekens van me af en tilde me rechtop naar de rand van mijn bed. Ze voelde even aan mijn luier en zei dat hij weer goed was gebruikt. Ze had haar verschoon kleedje mee genomen en ik moest er weer op gaan liggen net als de dag ervoor ze pakte een schone luier en twijfelde of ze er een inlegger bij zou doen. Uiteindelijk zag ik haar de inlegger terug leggen. `dat zullen we maar niet doen op school dat valt een beetje te veel op` zei ze tegen mij en ik lacht instemmend.

Ze deed me weer lief als altijd me de schone luier om en kleden me aan. Daarna maakte ze een boterhammetje voor me met hagelslag en sneed deze in kleine stukjes. Ook maakte ze een flesje melk voor me want het flesje had ze meegenomen van huis. Nadat ze mij gevoerd had en het flesje leeg was werd het tijd om naar school te gaan ze pakte mijn tas stopte mijn boeken erin en mijn verschoon spullen natuurlijk. Ze deed me mijn jas aan en we gingen naar de deur. We liepen richting de tram en ze vroeg aan me of ik wel lekker geslapen had nadat ze me gister had ingestopt. Op het moment dat ik wilde gaan praten merkte ik ineens dat ik nog steeds op mijn speen sabbelde en ik dus onverstaanbaar was. Snel haalde ik de speen uit mijn mond en stopte hem weg. Denise zag het nu ook pas en was best een beetje geschrokken dat ze dat was vergeten. `sorry sorry sorry ik zal de volgende keer beter opletten hoe kan ik het goed maken`. Ze keek er heel zielig bij en ik wist zeker dat ze het niet expres had gedaan en gelukkig waren we nog niemand tegen gekomen dus het maakte me ook niet zo erg veel uit. `nou ik weet wel wat om het goed te maken, een lekker kusje` zei ze. Ik lachte naar der en ze gaf me een dikke pakkerd op mijn mond. Zo liepen we verder naar de tram.

Nadat we de tram hadden gehad liepen we samen de gebruikelijke 5minuten naar school vanaf de halte. Ik vond dat ik nu wel moest zeggen dat ik bang was dat ik echt incontinent werd. `Denise ik wil je wel wat zeggen, ik ben bang dat ik mijn plas niet meer kan ophouden`. `maar liefje dat weet ik toch daar heb je het luiertje voor` zei ze lief alsof het nog een beetje een spelletje was. `Nee echt ik denk dat ik niet meer zonder ze kan` zei ik nu wat serieuzer. Ze keek een beetje verbaast en zei toen; `dat is toch helemaal niet zo erg al je het niet meer wil geeft ik je gewoon potjes training vind ik wel leuk` zei ze met een lag. Ik keek haar verbaasd aan en vroeg of ze dat serieus meende `ja tuurlijk, als je groter wordt moet je ook op het potje`. Ik dacht even na en dacht dat het inderdaad wel waar was. `ach het komt allemaal wel goed liefie` zei ze en we hielden op over het onderwerp. We waren vlak bij school en we namen afscheid omdat ze andere colleges had dan ik. We spraken af dat we samen zouden lunchen in het restaurant van de school en we na onze colleges elkaar zouden zien in de hal van de school. Vlak nadat we afscheid hadden genomen liep ik richting de collegezaal toen ik de warme gloed weer voelde in mijn luier. En weer kon ik er niks aan doen maar deze keer raakt ik niet in paniek aangezien Denise me had beloof dat ze me zou helpen als ik het niet meer wilde. Ik liep door en genoot van hoe mijn natte luier voelde tijdens het lopen.

Toen de pauze aanbrak liep ik naar het restaurant om te gaan lunchen met Denise toen ik ineens de drang voelde te poepen. Daar raakte ik wel een beetje van in paniek en ik wist niet of ik nu naar het toilet moest gaan of niet deze was best wel ver van waar ik stond. Op dat moment kwam Denise aangelopen. Ze zag dat ik een beetje streste en vroeg wat er was. Ik zei dat ik nodig moest poepen maar niet wist of ik dat wel moest doen. `Jij wilde 24/7 dus dan hoor dit er ook bij zei ze resolute`. Ik twijfelde nog even maar op dat moment was het te laat en kwam er een dikke drol tussen mijn billetjes naar buiten die in mijn luier viel. Ook mijn anus had ik dus blijkbaar niet zo goed meer onder controle. Nadat Denise zag dat ik het had laten gaan lachte ze naar me en gaf ze me een stevige klap op mijn achterwerk zodat de poep zich een beetje spreiden. Ik voelde me echt heel erg vies nu en wilde graag een schone luier hebben nu. `kom Daantje ik weet een invalide toilet waar niemand ons zal zien` ze nam me bij de hand en ik waggelde met haar mee. Ik probeerde zo min mogelijk te waggelen maar dat was er moeilijk met die dikke keutel in mijn broek. En paar mensen roken een beetje maar ze hadden gelukkig niet door dat ik die geur had geproduceerd.

Eenmaal bij het toilet aangekomen keek Denise even om zich heen en we gingen naar binnen waar ze de deur op slot deed. Gelijk werd er een speen in mijn mond geduwd maar het was een andere dan de speen die ik in mijn zak had. Kennelijk had ze er nog één gekocht. `zo das voor om je gerust te stellen, na het verschonen mag je hem weer uit doen zei ze`en ik knikte netjes omdat ik wist dat ik nu niet mocht praten. Ze pakte haar een tas en haalde daar tot mijn verbazing het verschoon kleedje uit en ook nog eens een nieuw plastic broekje. Deze was met beertjes. Ik had me al afgevraagd wat ze met die extra tas moest maar ik was het al weer vergeten. Na het standaard ritueel van uitkleden moest ik gaan liggen en werd mijn luier open gemaakt. `sow das wel een flinke bahbah die je daar hebt gedaan kleine man, maargoed dat je nu mooi kaal bent dat maakt het en stuk makkelijker voor mij om schoon te maken`. Ik lachte en beetje en ze ging verder met verschonen. Ik kreeg het beertjes broekje aan en ze keek tevreden naar het resultaat. Nadat ze klaar was ruimde ze alles weer op en ze haalde de speen weer uit mijn mond. `Zo en nu niet weer gelijk de boel bevuilen he` zei ze met een knipoog. Ik knikte en we gingen weer naar het restaurant om te gaan lunchen.

Terwijl we naar het restaurant liepen zei ik haar dat ik het heel lief vond dat ik een schone luier kreeg en gaf haar een zoen. Na het lunchen gingen we weer naar onze colleges. Ik kon niet wachten tot die weer voorbij waren ik weer heerlijk bij Denise kon zijn. Het was eindelijk zo ver het laatste college was afgelopen en ik zou Denise weer zien. Ik liep snel naar de hal en ging op de plek staan waar de hadden afgesproken. Terwijl ik stond te wachten liep de warme gloed weer door mijn kruis. Mmmmm heerlijk dacht ik, straks wordt ik weer lekker verschoond. Tenminste als ik weer met der mee mocht naar de huis. Daar kwam vriendelijk lachend aanlopen. `hoe is het met mijn liefie`zei ze en ze pakte me op de mond. `goed hoor ` zei ik en we liepen richting de tram. Toen we vlak bij de halte van Denise haar huis waren raakte ik een beetje opgewonden. Zou ze vragen of ik weer mee wilde naar haar huis!. Ik hoefde gelukkig niet lang te wachten ze stond op en zei `ga je met mij mee liefie`. Dat hoefde met natuurlijk geen twee keer gezegd te worden en we liepen samen naar haar huis. We gingen naar binnen en weer werd als eerste de speen in mijn mond gedaan. Ze liep door naar binnen en zei tegen mij dat ik even in de gang moest blijven staan en dat deed ik natuurlijk.

Ze kwam na een tijd je terug en deed me mijn jas uit. `zo liefie we jij wilt vast wel even een dutje doen na zon zware dag` zei ze en ze nam me weer mee naar boven. Nu niet naar de zolder nee naar een andere kamer. Toen ik binnen kwam kon ik niet geloven wat ik zag daar was een mega verschoon tafel. `kijk eens kleine man speciaal voor jou, die is ook van mijn broertje gewoon omdat het makkelijk is. Maar voor jou heb ik er speciaal een mooie mobiel boven gehangen`. Ik moest weer voor haar gaan staan en het werd uitgekleed. Ze voelde mijn luier `daar kan nog wel een beetje bij zei ze`. Een beetje teleurgesteld was ik wel want ik wilde best graag op die tafel gaan liggen. Mammy draaide zich om en rommelde wat in een la en draaide zich weer om `kijk eens`. Wat ik zag kon ik niet geloven het was een grote romper. Zo`n ding dat babys ook dragen maar dan in het groot. Het was een blauwe romper met een autootje op de voor en achterkant `Speciaal voor jou gekocht mooi he`. Ik was zo verbaasd dat dit bestond dat ik niet kon antwoorden. Ik moest mijn armen omhoog doen en het rompertje werd over mijn hoofd getrokken en in mijn kruis met druk knoopjes vast gemaakt.` Zo nu hoe ik niet meer de hele tijd je kleren uit te treken` zei ze.

Nu was ik klaar om te gaan slapen en werd naar boven gebracht. Daar volgde nog een verrassing. Uit een tas haalde mammy en goofy knuffel. Helemaal blij met mijn nieuwe knuffeltje werd ik in bed gelegd. Ik kreeg een kus mammy deed het licht uit en ging weg. Ik was nog een beetje verbaasd van alle spullen die ze had gekocht en draaide een beetje rond. Zo`n rompertje zat echt heel erg lekker en ik viel tevreden met mijn knuffeltje in slaap.
 

BFB08

Beginneling
Ik heb een beetje een viese bui vandaag dus wees voorbereid ::)

Ik werd wakker door een kusje op mijn wang en zag gelijk het lieve gezicht van mammy. `hallo kleine vent lekker geslapen?` ik lachte en werd rechtop getilt op de rand van het bed. Ik voelde een warme luier in mijn kruis en wist nu wel zeker dat ik straks naar de mooi verschoontafel mocht. `Zo heeft mijn jongetje dorst`. Ik knikte van ja en mammy keek even rond en zie toen; `oeps, ik ben het flesje vergeten maar het maakt niet uit dat lossen we wel op` haar shirt ging uit en ze maakte haar BH los. Ik dacht wat gaat er nu gebeuren. Toen ze haar BH uit had gedaan zag ik twee hele mooie volle borsten. Ze ging op de rand van het bed zitten en legde mijn hoofd op haar schoot. Ik snapte nog steeds niet helemaal wat de bedoeling was tot ze me met zacht hand naar haar borst duwde. `Doe maar lekker drinken` zei ze lief. Ik was overdonderd maar begon met wat aarzeling toch te zuigen aan haar mooie tepel. Mmmmmm lekker dit dacht ik en ik droomde een beetje weg. natuurlijk kwam er niks uit haar borst maar het was wel lekker. `goed zo kereltje doe maar lekker drinken` hoor ik nog maar ik zit helemaal in een trance.

Na 10minuutjes is het gedaan met de voeding en word ik weer netjes op de rand van het bed gezet. Ze deed haar BH en shirt weer aan. `was het lekker?` vroeg ze. ik knikte ja en ze voelde meteen even in mijn kruis. `je hebt weer goed je best gedaan`zei ze met een lach. Ik moest haar een handje geven en meelopen naar de mooie verschoon tafel. Ik werd op de tafel gelegd en mammy deed de mobiel aan. Een aantal vrolijke speeltjes begonnen te draaien boven mijn hoofd met een leuk deuntje erbij. Ik was helemaal geobsedeerd door het apparaat. Ondertussen maakte Mammy mijn rompertje los en deed hem een beetje omhoog zodat ze er goed bij kon. Ze deed mijn luier open en veegde zoals gewoonlijk mijn billetje en kruis schoon maar deze keer deed ze ook nog wat anders. Ze pakte een schoon doekje pakte mijn piemeltje vast en begon een beetje in mijn eikel te knijpen. Ik was meteen afgeleid van de mobiel en keek naar mammy. `vind je dat lekker jogie` zei ze met en lach en ik voelde hoe mijn piemeltje begon te groeien. Ze bleef maar doorgaan en ging steeds harder knijpen en trekken. Ik voelde dat ik steeds meer opgewonden raakte en ik bijna tot een hoogtepunt kwam. Dat merkte mammy en ze begon nog net effe ietsje harden te knijpen en ik kwam klaar zoals ik dat zelden had gevoelt. `zo dat was lekker he, dat was een cadeautje van mammy` zei ze en ze gaf me een kus op mijn mond.

Voldaan lag ik op de verschoontafel weer naar mijn mobiel te kijken. Ooo wat is dit heerlijk dacht ik weer. Ondertussen werd me weer een verse luier om gedaan dit keer weer met een inlegger. Maar dit keer geen één nee twee. Ik merkte het toen mammy mijn luier dicht deed. `zo een lekker dikke luier voor mijn lieve jongen`. Mijn rompertje werd weer naar beneden getrokken en dicht gedaan. Ik werd van de tafel gehaald en moest weer voor mammy gaan staan. Ik voelde de dikke prop van de luier in mijn kruis en ik wist zonder dat ik gelopen had al dat het waggelen werd. Mammy was alweer in een la aan het rommelen en haalden er deze keer een grote tuinbroek uit. ik moest mijn beentje één voor één optillen en in de pijpen doen. Mammy deed de broek omhoog en maakte hem vast. `Zie zo nu kun je heerlijk spelen zonder dat je nieuwe rompertje vies wordt`. Ik moest weer een handje geven en we gingen naar beneden.

Sjonge jonge was is die luier dik dacht ik. Ik kan nauwelijks normaal lopen dus ik besloot iets te doen wat mammy kennelijk niet verwachte. Eenmaal onder aan de trap liet ik mammy haar handje los en ging op handen en knieen zitten. Een beetje verbaasd keek mammy naar me en zei; `wil mijn kleine jongen liever kruipen?`zei ze een beetje verbaasd. Ik reageerde niet en kroop gewoon richting de kamerdeur. Kennelijk vond ze het niet erg en ze deed de deur open. Ik kroop naar het kleed met de autootjes en plofte op mijn billetjes. Poef vol op mijn dikke luier heerlijk was dat. Kruipen was veel makkelijker met zo`n luier merkte ik en mammy leek ook nog ineens veel groter. Mammy gaf me een aai over de bol en liet me lekker spelen. Na een tijd kwam mammy weer bij me met een flesje en zei dat ik naar de bank moest kruipen voor drinkie drinkie.
Ze ging op de bank zitten en tilde me op de bank. Ik ging op haar schoot liggen en mijn speen werd vervangen door de fles. Ik begon aan de fles te zuigen en binnen drie minuutjes was het flesje al weer leeg. `volgens mij heb jij nog niet genoeg he lief ventje` ik schudde dat ik inderdaad nog niet genoeg had. Toen pakte ze haar shirt weer en deed hem tot ongeveer borsthoogte omhoog. Ik dacht hoe gaat ze haar BH nu uit doen maar toen zag ik een klein knoopje aan de zijkant van de BH. Ze deed het knoopje los en haalde de voorste flap van haar BH weg zodat haar borst en tepel deels te zien was. Ze had kennelijk toen ik aan het spelen was een speciale voeding BH aangedaan. Ik begon na het zien van de tepel direct te zuigen en kwam weer helmaal in de trance. Tijdens het voeden voelde ik de wel bekende gloed in mijn luier weer maar nu niet alleen van de voorkant. Ik voelde ook hoe mijn anus zich spreiden en ik niet kon voorkomen dat ik een dikke drol in mijn luier liet glijden. Maar het deerde me niet want ik was lekker aan het drinken.

Na een poosje snoof mammy een beetje en vroeg; `heb je een bahbah gedaan leifie`. Ik keek haar even aan en ging gewoon weer door met aan de tepel zuigen. Mammy was het daar niet zo mee eens en knoopte haar BH dicht. Teleurgesteld keek ik weer naar mammy maar ze was niet over te halen. Ik werd op de vloer gezet en ze gaf me een klap op mijn achterwerk. Ga jij voor straf nog maar even met je vieze luier aan spelen. Ik vond het niet zo erg en kroop weer lekker naar mijn matje en plofte op mijn billetjes en begon te spelen met de duplo die ik inmiddels had gekregen. Heerlijk is was het op je billen ploffen en die warme drol zich voelen verspreiden. Na een kwartiertje voelde ik alweer en warme gloed en opnieuw vanachter en van voren. ik had kennelijk nog niet mijn hele blaas en darmpjes geleegd. Ik ging op mijn hurkjes zitten en voelde aan mijn tuinbroek. Ik had nog niet zo veel bahbah in mijn luier gedaan als deze keer. Hij hing zelfs een beetje. Ik bedacht me geen moment en ging met een harde plof op mijn billetjes zitten. En voelde de poep alweer helemaal door mijn luiertje gaan.

Mammy had het gezien en kwam meteen naar me toe. `ben je weer vies aan het doen jongeman` zei ze streng. Ze tilde me van mijn billen en zette me op mijn benen ik moest haar hand vastpakken en mee lopen maar ik wilde niet lopen want dat was niet fijn met die overvolle luier en ik liet me dan ook gelijk weer op mijn handen en knieën vallen. `Als je wilt kruipen prima maar je gaat wel nu mee naar boven` zei ze nu toch wel een beetje boos. Ik merkte dat het meenes was en kroop dan ook netje achter haar aan naar de trap. `Ga jij maar eerst dan loop ik achter anders val je` en ze gaf me een tikje op mijn billen om naar boven te gaan. Ik kroop de trap op en boven aan kroop ik bijna direct richting de kamer met de verschoon tafel. `Nee nee niet die kant op kleine man deze kant op`en ze liep richting een deur tegenover de verschoonkamer. Ik kroop een beetje verlegen achter haar aan naar die zelfde deur omdat ik niet wist wat er achter zat. Als ik langzaam kroop voelde ik de poep langzaam door mijn luier bewegen. Ik genoot er van. Ik was naar de deur gekropen en keek naar binnen om te zien wat mammy aan het doen was. `kom kom jongeman we gaan je eens even schoon maken want volgens mij heb jij heel veel bahbah gedaan!` zei ze een beetje streng. Ik kroop naar binnen en ging weer lekker op mijn billetjes zitten. `Bah wat jij vies aan het doen` zei mammy weer en ze tilde me op mijn beentjes en trok een beetje streng mijn tuinbroek uit. `sow je hebt echt heel vies gedaan jonge man het zit werkelijk overal`. Ik keek een beetje schuldig naar mijn luier en zag inderdaad zat de poep zelfs een beetje uit mijn luier was gekomen op mijn rompertje. Ik had dit keer geen plastic broekje aan omdat de luier het toch wel hielt met die twee inleggers. Ik moest gaan liggen en mijn romper werd los gemaakt. Een overweldigende stank kwam vrij toen ze mijn luier open maakte. De poep had zich overal verspreid van mijn kruis tot aan mijn rug. `maar goed dat we je even gaan wassen want het is hard nodig jongeman en dat rompertje kunnen we nu ook wel in de was gooien` zei ze op nieuw op een strenge toon. De luier werd onder mijn billen vandaan gehaald en weg gegooid. Ik moest weer gaan staan en mijn romper werd uitgetrokken.
 

BFB08

Beginneling
Daar stond ik dan alweer helemaal naakt met een ontzettend smerige kont. Ik schaamde me nu wel een beetje en ik begon lichtjes te huilen. Mammy zag dit en zei `heeft mijn kleine jongen een beetje spijt van dat hij zo vies is geweest, dat gaan we weer schoon maken hoor liefie maak je maar geen zorgen` ze gaf me een kusje en ze gebaarde me in het bad te gaan staan. Ze pakte de douche kop van de kraan zette die aan en begon de ergste troep van mijn billetjes te spoelen. Nadat de achterkant klaar was moest ik me omdraaien en werd ook mijn voorkant gewassen. Toen beide kanten waren ontdaan van de ergste troep werd ik op mijn billetjes gezet en deed mammy de kraan open. `zo en nu even stil blijven zitten dan gaat mammy even schone spulletjes pakken`. Ik luisterde nu wel braaf en ging een beetje spelen met de straal van de kraan.

Toen mammy terug kwam had ze een heel tasje vol met spulletjes waaronder een wat badspul wat ze gelijk in het water deed. Ze pakte een krukje en zette dat naast het bad en ging erop zitten. `Ik heb weer een kleine verassing voor de kleine man`en achter haar rug vandaan haalde ze een grote badeend. Ik wees naar de badeend en begon gelijk op het water te slaan man blijdschap. Zo speelde we een met het bad badeendje en maakte de grootste lol. Ineens zag ik dat het water geel werd en vroeg me af hoe dat kon. Ik realiseerde me ineens dat ik weer aan het plassen was alleen voelde ik de gloed nu natuurlijk niet. `Oepsie heeft de mijn liefie een plasje gedaan in het bad, nou ja dat scheelt weer een luiertje` zei ze er lacherig achteraan. Ik had al gemerkt dat ik meer was gaan plassen sinds ik het niet meer voelde aankomen maar wel kleinere hoeveelheden per keer.

Badtijd was over en ik werd op mijn benen getild maar ik was nog niet klaar met mijn plasje en met een mooi boog straalt kwam er nog wat plas uit mijn piemeltje. `oepsie, meneer was nog niet helemaal klaar`en ze lachte pakte een handdoek en deed deze om me heen. Ze trok de stop uit het bad en maakte me helemaal droog. Ik moest mijn armen weer omhoog doen en mammy graaide wat ik de tas. Ze halden er een schone romper uit, maar deze was niet blauw nee deze was roze met een hello kity erop. Een beetje verbaasd keer ik haar aan maar ze zei vrijwel direct; `ja je heb zelf je andere vies gemaakt en dit is de enige die ik nu nog heb`. Ze maakte de knoopjes los en trok hem over mijn hoofd. `staat je niet zo slecht hoor` zei ze. Ze liet de knoopjes in het kruis open want ik moet mijn luier uiteraard weer aan. Ik werd uit het bad geholpen en moest aan het handje met mammy mee lopen naar de verschoonkamer. Ik liet me weer vallen en keek haar smekend aan. `nee nee je heb geen luiertje om dus je kun gewoon lopen` zei ze streng en ik deed een met een beetje tegenwerken wat ze me vroeg. Ik werd weer op de verschoontafel gelegd en kreeg weer een dikke luier met twee inleggers.Ik was een beetje om me heen aan het kijken en zag opeens een klok. Shit het was al 6uur moest ik niet een keertje eten en naar huis. Ik wees naar de klok en mammy zag dat `ik weet het liefie maar jij blijft vannacht gewoon hier kleine boef, je heb geen college de rest van de week dus je hoeft ook geen boeken te hebben van thuis` zei ze en ze ging gewoon verder met het verschonen. Ik vond dat ze gelijk had en ging verder met rondkijken.

Eenmaal klaar kreeg ik mijn tuinbroekje weer aan en gingen we naar beneden. Ik werd door mammy op de bank getild waar ik heen was gekropen en ze zette de tv aan. Zo ga jij maar even tv kijken en ze liep naar de keuken om eten te maken. Na een kwartiertje werd ik van de bank gehaald en kroop ik naar de tafel. De zetten me op de stoel en voerde me met een lepel kleine hapjes van geprakte aardappels met doperwtjes en wat vlees. Na heerlijk te hebben gegeten mocht ik nog even sesamstraat keken en dan moest ik toch echt gaan slapen. We gingen naar boven en mammy deed me mijn tuinbroek uit. Ik werd in bed gelegd. `morgen gaan we eropuit` zei ze met een lach. Ze gaf me een zoen en ging weg. Ik dacht nog even wat zou ze er mee bedoelen maar ik viel al snel in slaap.

Plotseling werd ik wakker van een licht dat aan ging en een beetje versuft keek ik op en daar stond mammy. `tijd voor je nachtvoeding kleine jonge`. Ze ging op de rand van het bed zitten en haalde haar borst tevoorschijn en legde me met mijn hoofd op haar schoot. Een beetje versuft begon ik maar gewoon te zuigen en ik viel weer half in slaap ze maakte me telkens weer wakker en ik begon dat weer te zuigen. Het leek wel of er af en toe wat vocht uit haar borst kwam maar ik dacht dat ik me dat verbeelde. Na tien minuutjes was het voeden gedaan en werd ik weer lekker in bed gelegd en sliep ik weer verder.

De volgende morgen werd ik vroeg wakker en draaide me om ik voelde dat mijn luier behoorlijk nat was en dat ik dus flink had geplast. Ik lag een paar minutjes wakker en ik was er wel klaar mee. Mammy moest komen want ik had honger. Ik begon een met een beetje geluid te maken maar dat hielp niet want mammy kwam niet naar boven. Ik dacht even na en begon bijna uit automatisme te huilen want dat is wat baby`s doen als ze hun mammy willen. Eerst huilde ik zachtjes en toen wat harder en toen haalde ik een keer flink uit. Ik hoorde voetstappen beneden en besloot door te gaan met huilen want het werkte. Eindelijk was ze daar mammy kwam binnen en kwam op me af. `heeft mijn kleine man honger, daar gaan we dan maar even regelen he en ze ging op de rand van het bed zitten en haalde haar borst weer tevoorschijn. Ze leken wel groter te worden in de laatste twee dagen en haar tepels ook. Ik ging werd weer op haar schoot gelegd en ik begon te zuigen. Maar deze proefde ik het toch echt goed, er kwam vocht uit haar borsten als ik zoog. Het was niet veel maar er kwam vocht uit. Kennelijk had ik doordat ze me voeding gaf haar melkproductie echt op gang gebracht.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Ik vind dat deze manier van schrijven het verhaal ten goede komt ook het laatste stuk is keurig binnen de lijnen van wat een verhaal voor alle leeftijden mag hebben.
 

slaaf.johannes

Superlid
ik hou dit verhaal scherp in de gaten het blijft een goed verhaal en er komt steeds een vervolg wat goed is eindelijk een verhaal die wel word afgemaakt
 

BFB08

Beginneling
Ik bleef zuigen want het was best lekker die moeder melk. `drink maar lekker jochie ik maak het speciaal voor jou`. Ze had dus zelf ook al door dat ze melk was gaan produceren. Toen er niks meer uit haar borst kwam werd ik weer ik mijn bedje gelegd en borg ze haar borst weer op. Ze trok even een moeilijk gezicht toen ze dat deed want kennelijk waren haar borsten wat gevoelig geworden van de melkproductie. Ik werd aangekleed en we gingen naar beneden om te ontbijten. Na het ontbijt mocht ik nog even tv kijken maar daarna moesten we toch echt gaan zei mammy. Ik was benieuwt wat ze ermee bedoelde maar ik ging maar gewoon tv kijken.

Na het halve uurtje stond mammy voor me met een tas vol spullen en haar jas aan. Mijn jas had ze in haar hand en ik werd moest voor haar gaan staan en mijn jas werd aangedaan. Ik keek haar verbaasd aan want ik had nog gewoon mijn rompertje en mijn tuinbroek aan, zo konden we toch niet naar buiten. `maar ze besteden geen aandacht aan mijn blik en nam me gewoon mee naar de voordeur. Je kon goed zien dat er onder die tuinbroek een dikke luier zat en dat maakte me zenuwachtig want we gingen naar buiten. Van de zenuwen liep er een warme gloed door mijn kruis. Mammy zag mijn zenuwen, `maak je geen zorgen leifie we gaan met de auto en niemand zal het merken` zei ze.. Ik vertrouwde haar en mijn zenuwen namen wat af. Ze pakte de speen uit mijn mond en we gingen naar buiten. Ik wilde haar gelijk vragen waarom we weg gingen maar mijn mond werd gelijk gesnoerd. `voor vandaag geld de mammy regel ook buiten` zei ze. Ik werd achter in de auto gezet, want kleine kinderen mogen niet voorin, en we gingen rijden.

Na een uurtje reden we een bosweggetje op en aan het einde zag ik een huisje met een speeltuintje bij. `kijk hier is het ons vakantie huisje hier komt nooit iemand langs dus kunnen we ongemerkt luieren`. Ik vond het wel een leuk idee hier kon ik ook buiten lekker met mijn luiertje aan rondlopen zonder moeite. Mammy haalden me uit de auto en we gingen naar binnen. Het was er niet erg groot maar er was en kamertje met keuken en in de slaapkamer stond een groot bed en een klein kinderbed. Mammy zette de spullen neer en trok me mijn jas uit. `Ga jij maar even lekker de boel verkennen. Ik kreeg mijn speen en ik begon kruipend het huisje te verkennen. Na een tijdje kruipen voelde ik een weer de warme gloed gevolg door een beetje een brandende pijn ik ging op mijn billetje zitten en begon zachtjes te huilen. Mammy had het gehoord en kwam aangelopen. `Wat is er liefie heb je je pijn gedaan?` ik schudde van nee maar wees een beetje naar mijn luier. `wil mijn knullie een schone luier dat kan geregeld worden hoor` zei ze lief. Ze gaf mee een kusje en liet me achter haar aan kruipen tot we bij een grote tafel kwamen. Ik werd op mijn benen gezet en zag toen pas wat de tafel was. Het was een zelfde tafel als in mammys huis huis stond. Ik had hem nog niet gezien omdat het op een gewone tafel leek vanaf de grond.

Met mijn wangtjes nog nat van de traantje glimlachte ik naar mammy. `Fijn he zo`n tafel, daarop kan ik jou lekker verschonen` mijn tuinbroek werd uitgedaan en ik werkt op de tafel gezet en moest gaan liggen. Toen mammy mijn luier openmaakte zag ze gelijk wat het geval was. `je hebt flinke luieruitslag jongeman, gelukkig heb ik daar wel iets voor` en ze pakte een potje uit een laatje. Op het potje stond sudocreme en ze smeerder er een laagje van op mijn luier uitslag. Zo dat moet het snel over doen gaan en ze deed me een schone dikke luier om. Nadat ze me alles weer had aangetrokken liep ze naar de gang en pakte mijn jas van de kapstok en deed me deze aan. ga jij maar lekker even buiten spelen en ze nam me mee naar de deur en deed hem open. En deed hem open maar ik durfde niet. Ik was te bang dat er toch iemand langs zou komen die me kon zien. Mammy zag het en deed iets wat ze nog niet gedaan had ze tilde me letterlijk op en liep met mij op haar arm een beetje moeilijk naar buiten. Buiten zette ze me op de grond en deed de deur dicht. Ik snapte dat het nu niet anders meer kon en begon een beetje te huilen. `Stil maar liefie stil maar echt niemand gaat je hier zien` en ze legde mijn hoofd tegen haar borst. Ik werd rustig en ik raakte langzaam een beetje aan het idee gwent.

Na een tijdje liet mammy me los en gaf me een klein tikje op mijn kontje in de richting van de wipkip. Ik kroop er heen en mammy liep achter me aan. Ik kwam bij de wipkip en ik werd door mijn mammy op de wipkip gezet en we hadden de grootste lol. Na nog wat geschommel en van de glijbaan gaan kreeg ik toch wel wat honger en ik keek wat jammerend naar mammy. Ze begreep wat ik bedoelde en nam me mee naar het bankje wat er stond. Ze legde me op haar schoot en ze haalde haar borst tevoorschijn die al weer behoorlijk was gegroeid na de vorige keer. Ik begon te zuigen en voelde een volle straal warme moedermelk in mijn mond stromen. Kennelijk was haar melk productie nu al op volle toeren en kreeg ik nu lekker veel. Mammy vond het duidelijk fijn dat de druk van haar borsten werd gehaald en streelde mijn wangetje liefkozend. Naar een tijdje had ik genoeg gehad en stopte ik met drinken. Mammy zetten me weer op de grond en we speelden lekker verder tot het tijd was voor mij slapie. We gingen naar binnen en ik werd in bed gelegd en mammy gaf me een kus.

Vlak voor het avond eten werd ik door mammy weer wakker gemaakt. `opstaan opstaan het is etenstijd` ik werd uit bed getild en ik kreeg nu geen tuinbroek aan maar een kort broekje met hele hoge pijpen. Een schone luier was nog niet nodig want ik had niet zo veel geplast. Het was erg fijn eens wat anders aan te hebben dan die tuinbroek. We gingen bij de tv zitten en mamma nam een boortje met pap op schoot en voerde me de pap. Na het eten was het al weer bedtijd en ik werd nu wel met een schone luier in bed gelegd om te gaan slapen. Zo ging het de rest van de dagen tot dat het zaterdag werd. Ik werd wakker en zoals gewoonlijk kreeg ik s`morgens heerlijk de borst van mijn mammy. Haar borsten waren al weer kleiner geworden omdat ze me wat minder borstvoeding was gaan geven omdat ze niet wilde dat ze zouden gaan hangen. Ik was het daar niet helemaal mee eens natuurlijk omdat ik het wel lekker vond maar mammy was streng. We gingen aan het ontbijt toen mammy ineens zei; `ja he kleine man de week is al weer bijna voorbij en dan ben je weer een grote jonge want mijn papa en mamma komen morgen terug en dan kunnen we niet meer bij mij thuis luieren`. Ik realiseerde me dat het waar was wat ze zei en keek erg droevig. `niet zo zielig kijken hoor knullie we maken er gewoon nog een leuke dag van en dan zien we wel verder` ik stemde er zwijgend mee in en ze ging verder met me voeren.

Tegen het middag uur gingen we naar huis. Ik zat ik de auto en was best een beetje verdrietig dat het niet lang meer zou duren voor ik weer een gewone jongen was. We kwamen bij haar huis en we gingen naar binnen. Ze deed nog steeds mijn jas uit en ik kreeg nog steeds mijn speen in mijn mond en ging lief spelen. Om drie uur nam ze me op schoot en zei met een beetje een droevige stem;`zo mannetje dit wordt dan je laatste voeding` en ze haalde haar borst tevoorschijn. Ik begon langzaam te zuigen maar merkte al snel dat haar melk productie al weer bijna was gestopt. Toch deed ik er extra lang over om nog even te kunnen genieten. Ik ontspande me zo dat ik goed voelde hoe mijn luier vol liep en hoe de laatste drol zich in mijn luier spreide. `pppfff ik denk dat mijn kleine man een laatste cadeautje voor mij heeft gemaakt` zei ze met een knipoog. Ze borg haar borst op en zette me op de grond. Kom ik ga je je laaste luiertje geven. Met een beetje tegenzin kroop ik met haar mee naar boven. Boven deed ze me mijn broekje uit en maakte ze mijn romper los en deed ook deze uit. Alleen in mijn luier werd ik op de verschoon tafel gelegd. Ze opende mijn luier en maakte mijn billetjes en kruis schoon.

Ik lag te denken en werd eigenlijk steeds verdrietiger dat het nu allemaal voorbij was. Tot ik me ineens bedacht dat we het ook best nog wel is bij mij in huis zouden kunnen doen. Maar ik hielt het idee een beetje op de achtergrond want dat zou toch nooit lukken. Plots voelde ik mijn piemeltje weer groeien. Het kwam omdat er met een doekje over heen werd gevreven en er aan het getroken. Ik keek naar mammy en ze lachte. Ik lag heerlijk te genieten tot ze ineens stopte. Ik keek weer op en keek verbaasd naar mammy. Mammy lachte en deed toen iets wat ik niet verwachte. Ze ging met haar hand naar haar broeksknoop en deed deze open. Ze trok haar broek en haar onderbroek in één keer uit en daar stond ze dat met alleen een t-shirt aan en een kaal kutje. Mijn piemeltje was inmiddels tot het maximum gegroeid en ik was stom verbaasd over wat ik meemaakte. Plots stapte ze naar de verschoon tafel toe en klom de erop zodat ze boven op me belande. Ze pakte mijn piemel en stopte hem in haar kutje en begon te rijden. Beide kwamen we na een tijdje klaar en ze stapte van me af. Ze deed haar broek vervolgens gewoon weer aan. suf van wat er zojuist was gebeurd hoorde ik haar zeggen; `zo liefie dit was mijn cadeautje voor jou`. Ze maakt als of er niets was gebeurd mijn piemeltje nogmaals schoon en pakte een schone luier. Ik was in een soort geluks trance en kon niet wachten tot ik haar kon zeggen hoe veel ik van haar hielt maar dat kon niet want de mammy regel gold nog.

Mammy deed me een schone luier om. Deze keer helaas maar met één inlegger. Ik werd weer van de tafel getilt en moest gaan staan. Ze pakte wat uit de kast en ik zag meteen dat het mijn gewone kleren weer waren. Ik werd weer aangekleed als een volwassen jongen maar ik mocht nog wel mijn speentje in houden. We gingen naar beneden en zaten nog even op de bank tv te kijken. `kom we gaan naar je huis want mijn ouders komen ook zo` zei ze na een tijdje. Ze stond op en haalde mijn jas en deed hem aan. We liepen naar de voordeur en ze haalde mijn speentje uit de mond en deed hem in mijn tas. `die mag je houden` zei ze en gaf me een zoen op mijn mond. We gingen naar buiten en liepen zwijgend naar de tramhalte. Bij mijn huis aangekomen keken we elkaar aan. We hadden de hele reis niet gezegd en alleen maar lekker bij elkaar gezeten. `zeg daan` begon ze `ik heb een vraagje aan je` ik werd er een beetje zenuwachtig van en voelde mijn luier al weer warm worden. `wat is er Denise` zei ik terug. `Ik weet niet hoe ik het moet vragen aan je maar wil je mij ook eens een luier om doen?` een beetje verbaasd keek ik haar aan en ik dacht heel even na. `ja natuurlijk schatje als jij dat wil` kwam er bijna instinctief uit. `ik wil het zelfs nu al wel doen hoor` zei ik erachteraan. Ze keek me vol verlangen aan en we gingen naar binnen.
 

BFB08

Beginneling
Voor het eerst in die hele week werd er geen speen in mijn mond geduwd wat een erg vreemd gevoel was. Maar ik zette mijn spulletje weg en ik pakte haar jas aan en hing hem op. Ik pakte Denise bij haar handje precies zoals zij bij mij had gedaan en zette haar op het randje van het bed. Ik graaide in mijn kast en haalde er een luier en een inlegger uit. Ook pakte ik het poeder en de doekjes en legde het klaar op de eettafel. Ik keek om naar Denise en realiseerde me dat ik iets was vergeten. Ik liep naar mijn jas en pakte uit mijn zak de speen die daar nog steeds in zat. Ik spoelde hem af onder de kraan en liep naar Denise toe. Ze keek me een beetje verbaasd aan. `Ik was nog wat vergeten` zei ik tegen haar. Ik haalde te speen tevoorschijn en stopte hem in haar mond. `vanaf nu is het papa voor jou` ze keek me aan en lachte. Ze wist dat ze nu niks mee mocht zeggen en moest doen wat ik zei als ze in huis was. Ik liet haar staan en maakte de knoop van haar broek los trok hem trok hem gelijk met haar onderbroek naar beneden en liet haar der voetjes netjes optillen. `zo dat ik al een deel nu de rest nog armpjes omhoog` zei ik haar lief. Ze deed haar armpjes netjes omhoog en ik trok haar shirt over haar hoofd. Nu moet alleen nog haar BH uit. Ik ging achter haar staan en maakte haar BH los en deed hem af. Ik liet haar omdraaien keek even goed wat voor een mooie naakte jonge meid ik voor me had met alleen een speentje in haar mond.

Ik legde haar op mijn bed en pakte de luier vouwde hem open en legde hem samen met de inlegger onder haar billetjes. `jij ben al mooi kaal ik hoef je in ieder geval niet te scheren`zei ik. Ze lacht naar me en ik ging verder met het omdoen van de luier ik pakte het busje met poeder en strooide wat om haar kruis. Voordat ik de luier dicht deed smeerde ik het poeder een beetje uit en zag dat ze het lekker vond. Ik duwde haar benen goed uit elkaar deed de luier dicht en voelde of hij goed sloot. Ik liet haar staan en ik voelde nogmaals of de luier goed aansloot. Terwijl ik dat deed zag hoe ze genoot van de prop tussen haar benen en de aandacht die ik haar gaf. `Zo` zei ik `je bent klaar om te gaan je ouders wachten vast op je`. Ze stemde in met een lief knikje en ik deed haar der kleren weer aan. Je zag duidelijk dat de broek die ze aan had eigenlijk veel te strak was voor haar luierkontje maar aan haar merkte ik dat het haar niet zo veel kon schelen. Ik pakte haar handje vast en we liepen naar de gang waar ik haar der jas aan deed. Haalde de speen uit haar mond legde hem weg en deed de deur open. Buiten gaf ik haar een dikke zoen op de mond nadat ik het speentje uit haar mond had gehaald en gaf haar een tikje op haar billen. `zo jonge dame jij kunt er weer even tegenaan` zei ik lachend. Ze begon ook te lachen en zei dat we morgen maar moesten gaan lunchen en dat ze me dan wel zou bellen. Ik stemde in en ze ging. Het was voor mij duidelijk dat ze een luier droeg want zonder dat ze het wist waggelde ze behoorlijk. ik zwaaide haar lachend na tot het einde van de straat. Daarna ging ik snel naar binnen want ik had door dat ik inmiddels al aardig wat had geplast. En nu kwam daar ook nog een bruin vriend bij.

De volgende morgen werd ik wakker en voelde een dikke prop tussen mijn benen. Mammy kom zo met de voeding en dan mag dat natte luiertje ook weer uit dacht ik instintief toen ik me plots realiseerde dat ik thuis was. Een beetje te leur gesteld stapte ik dan maar zelf uit bed. Ik bleef even staan en dacht aan hoe fijn het was geweest de afgelopen week toen ik ineens mijn telefoon hoorde gaan. Het was Denise. `hoi liefie gaan we nog lunchen vandaag?` Ik dacht even na en herinnerde me de afspraak van gisteren avond. `ja tuurlijk zei ik tegen haar`. `Okee mooi dan zie ik je om half één bij la place, en vergeet niet je boeken voor morge en wat schone luiers met inleggers` zei ze snel. Nog voor ik kon vragen waar dat voor nodig zou wezen had ze al weer opgehangen. Een beetje verbaasd ging ik verder met mijn ochtend bezigheden. Na wat huiswerk maken, waar ik weinig tijd voor had gehad natuurlijk, was het al weer twaalf uur. Ik pakte mijn tas met boeken en mijn schone spullen zoals Denise had gezegd. Ik had nog wel even getwijfeld maar mijn nieuwsgierigheid had het gewonen van mijn bedenkingen.

Toen ik bij la place aankwam zag ik Denise al staan. `hoi liefie` ze gaf me een kus op mijn mond en ging met één hand over mijn achterwerk. `zozo jij het netjes je dikke luiertje aan` zei ze ik mijn oor. Ik knikte en we gingen naar binnen. We kregen een mooi tafeltje voor twee in de hoek van de zaak. We bestelde wat te eten en raakten aan de praat. Nadat we ons eten hadden gekregen en het lekker op hadden gegeten raakte we weer aan de praat. Ineens stopte Denise met praten en ik zag dat ze iets wilde vragen. `wat is er?` vroeg ik haar en met een beetje een rood hoofd van de zenuwen vroeg ze; `Ga je vanmiddag mee naar mij? Mijn ouders willen je graag ontmoeten en je kun bij mij slapen als je wil, dan kunnen we gelijk van mij naar school`. Een beetje overdonderd van deze vraag dacht ik na. Dus daarom moet ik mijn boeken en die extra spullen mee nemen. Ik wilde haar niet teleur stellen en stemde in. Maar werd er wel gelijk een beetje zenuwachtig van. Na nog heel even verder te hebben gepraat rekende we af en gingen op weg naar haar huis. Vlak voor de deur van haar huis bleef Denise staan en gaf me een kusje. `Ik hou van je` zei ze lief. `ik ook van jou hoor` antwoorden ik.

Toen ging de voordeur open en daar stond de moeder van Denise die ons kennelijk had zien aankomen. Het was geen onknappe vrouw en ik kon goed zien waar Denise haar look vandaan had. `kom binnen kom binnen` zei ze vriendelijk en we stapte naar binnen. Ik stak mijn hand uit `aangenaam, Daan, leuk u te ontmoeten`. Haar moeder lachte vriendelijk en zei; `het zelfde Daantje, noem mij maar gewoon Mamma vanaf nu`. Een beetje verbaasd van wat ik net hoorde deed ik mijn jas uit en hing hem op. We liepen naar de woonkamer waar haar vader op de bank zat en tv aan het kijken was. Ik liep ook naar hem toe om me voor te stellen en zei weer; `aangenaam, Daan, leuk u te ontmoeten`. Opnieuw kreeg ik een antwoord wat ik niet verwachte; het zelfde jongeman, noem mij maar papa vanaf nu`.

Nu toch wel erg verbaasd keek ik naar Denise maar die keek alsof er niets ongewoons aan was. We gingen op de bank zitten en haar vader vroeg of we iets te drinken wilde en ging naar de keuken om het te halen. Toen zag ik iets vreemds, het kleed van de hele week met de autootjes lag nog steeds in de kamer. Een beetje verbaasd vroeg ik aan Denise of dat nog voor haar broertje was. `Nee want ik heb helemaal geen broertje, al deze spullen zijn nog van mijn papa` zei ze en ze keek me ontdeugend aan. Ik snapte er niets van er ik werd een beetje zenuwachtig want ze zou me toch niet gaan verlinken bij haar ouders. Op dat zelfde moment voel ik hoe ik mijn luier volledig aan het gebruiken ben en het is niet weinig. Nu raak ik een beetje in paniek maar Denise pakt mijn handje en stelt me gerust. `het is niet erg mijn ouder zullen je niets doen`. Op dat moment komen haar vader en moeder uit de keuken zetten het drinken neer en gaan naast elkaar op de bank zitten. Ik ben nog steeds een beetje zenuwachtig maar ik probeer me normaal te gedragen zover het gaat met een vieze luier om. We raken een beetje aan de praat met haar ouders en ik vergeet steeds meer dat ik een vieze luier om heb. Dat komt vooral doordat hij ouders er niets van lijken te merken.

Opeens stopt Denise met praten midden in de zin en ze krijgt een beetje een rood hoofd. Ik rook nu nog een poeplucht maar dit keer niet de mijne. Haar moeder kijkt haar aan en staat meteen op. Ze pakt Denise onder haar oksels zette haar op haar benen trek haar broek uit en voelt aan de voor en achterkant van haar luier. Het zal toch niet zo zijn dat mijn vriendin in het bijzijn van haar ouders een luier draagt en hem ook nog gebruikt! `Zo mijn kleine meid heet een flinke bahbah gedaan` zie ze tegen Denise alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Haar moeder pakte een speen uit haar zak en stopte die in haar mond zoals ik dat ook had gedaan en Denise begon tevreden te sabbelen. Ik was helemaal stil van wat ik zag en ik kreeg nu een heel rood hoofd. Denise liet zich dus op de zelfde manier behandelen door haar ouders al ze bij mij had gedaan, als een grote baby. Haar moeder zag dat mijn hoofd zo rood werd als een boei en liep naar me toe. Ze pakte me net als Denise onder de oksels en tilde me op mijn benen en ook bij mij trok ze mijn broek omlaag voelde ze aan mijn luier. Ik wist niet wat ik meemaakte en ik liet het maar gewoon gebeuren. `Zozo kennelijk is daantje ook nog een hele kleine jongen en moeten we daar ook maar even aan doen` zei ze met vrij strenge stem. Ze pakte opnieuw een speen uit haar zak en duwde deze in mijn mond.
 

FairryNL

Meer een AT dan een AB, maar sowieso een DL…
Nice!
Leuke twist in het verhaal!
Ben blij dat ik de notificaties voor dit verhaal heb aangezet :D
 

KleineAap

Toplid
Net begonnen met lezen maar het is Super goed verhaal.. Jammer dat ik niet eerder was begonnen met lezen, maar dit is Super goed!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Bart Oppas gezocht voor aankomde week een dagje Contact advertenties 3
Daan1205 Deze week een keer luieren in Hengelo(Overijssel) Contact advertenties 27
m88n Een hele week verplicht in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
P Een hele week de tijd#poepervaring opdoen Broekplassers en Poepers 2
justanotherAB Een week 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Little Endy Verhaal Klaar Een week lang geen 18?! W 13
T Tips voor (bijna) een week 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Artemis Een week in luiers - hoe voelt dat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
J Een week thuis W 17
A een Week in bed W 3
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 2
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 31
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 9
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Similar threads


















































Bovenaan