Een week 24/7

BFB08

Beginneling
Ik keek Denise vragend aan maar die lachte alleen maar naar me en begon weer vrolijk te sabbelen. `Zo gaan de twee kleine viezerikjes met mij mee naar boven` en we moesten Mamma een hand geven en waggelde met haar mee naar boven. Eenmaal boven deed Mamma een deur open waar ik nog niet was geweest. We liepen naar binnen en wat ik toen zag overtrof werkelijk alles. De hele kamer was roze met my little pony behang en er stond een groot prinsessenbed in. In de hoek stond een grote kast met open vakken met daarin stapeltjes luiers en inleggers maar ook heel veel van die grote rompers. Dus zo kwam ze aan al die spulletjes, die zijn gewoon van haar zelf, bedacht ik me. Dat verklaarde ook die grote roze romper natuurlijk. Ik was totaal van de kaart en uit automatisme plofte ik vol met mijn luier op de grond midden in de kamer. Ik voelde de poep spreiden maar dat deerde me niet want ik was gefascineerd door wat ik nu zag. Ook mijn race autobed stond in de kamer.

Plotseling raakste ik uit mijn trance en keek om. Daar zag ik hoe Mamma voor Denise stond en haar broek uitdeed. Er kwam een dikke natte luier tevoorschijn van onder haar broek. Ze keek even naar mij en lachte lief. Toen pakte Mamma haar shirt en werd deze uitgedaan op de zelfde manier als Denise dat bij mij deed. Na dat haar BH was uitgetrokken stond ze daar helemaal naakt in haar vieze luiertje. Het wond me wel een beetje op haar zo te zien en ik voelde mijn piemeltje een beetje groeien. Ik draaide me op handen en knieën om, om beter te kunnen zien wat er gebeurde toen opeens Mamma naar mij kwam lopen. ze tilde me op mijn benen en deed ook al mijn kleren uit. Nu werd ik weer heel zenuwachtig want nu stond ik in mijn vieze luiertje voor de moeder van het meisje dat ik leuk vond. Haar moeder legde haar hand op mijn kruis om te voelen hoe nat het was maar op dat zelfde moment wilde mijn blaas zich legen en kwam er een warme gloed over mijn kruis. `maargoed dat ik je nog niet had verschoond anders had ik dat nu weer kunnen doen` zei Mamma lief en ze gaf me een knipoog.

Mamma liep naar de kast pakte de verschoon spullen en pakte ook twee rompers. Er was een blauwe en een roze. Kennelijk was de blauwe weer gewassen en zou ik die aankrijgen. We kregen een tikje op ons achterwerk en we liepen naar de verschoonkamer. Eerst werd Denise op de tafel getild en neergelegd. Ik was alweer op de grond geploft en keek gefascineerd toe hoe haar moeder de luier open maakte. `poepoe was kan jij veel produceren zeg` zei ze tegen Denise terwijl ze haar buik kriebelde. Denise begon een beetje te lachen en met haar benen te wiebelen. Ik kon niet zien hoeveel ze had gedaan maar aan het aantal doekjes dat nodig was kon ik zien dat het aardig wat moest zijn. Denise keer een dikke luier om met twee inleggers en werd weer van de verschoontafel getild. Mamma pakte het roze rompertje deed deze aan bij Denise en maakte hem vast in haar kruis. En tot slot deed ze twee lintje in Denises haar op het helemaal af te maken. Ze zag er geweldig uit in een rompertje met een dikke luier en staartjes vond ik.

Nu was ik aan de beurt en ik werd op de verschoontafel getild. Inmiddels was ik weer helemaal in mijn baby rol en vond ik het al lang niet erg meer dat haar ouders het nu wisten. Mamma maakte mijn luier open en zag de grote bende die ik had veroorzaakt door het op mijn kont ploffen. `zozo de kleine man kan er ook aardig wat van` en ze gaf me net als Denise een kriebel over de buik. Ondertussen zat Denise op haar billetjes naast Mamma en trok aan haar broekspijp. Mamma keek naar beneden en zette haar vervolgens op haar beentje was ze wilde zien hoe haar ‘broertje’ werd verschoont. Pas toen drong het tot me door ik was de hele tijd dat broertje geweest waar ze het over had. Ik lachte naar haar en ze pakte de speen uit haar mondje en gaf me zachtjes een kusje. Mamma was nu bijna klaar met verschonen en deed mijn dikke luier dicht. Ze zette Denise opzij en tilde mij van de verschoontafel. Ze pakt het blauwe rompertje en deed deze mij aan. `Mijn kleine boefjes zijn klaar` zei ze tevreden.

Ik liet me op mijn billen vallen en kroop naar Denise toe en gaf haar ook een lief kusje. Mamma zetten ons recht op en pakte onze handjes op mee naar beneden te lopen maar Denise liet zich gelijk weer vallen en ik deed haar na. Mamma keek verbaasd om maar begreep al snel dat we wilde kruipen. `nou goed dan maar we doen wel voorzichtig op de trap zei ze`. we gingen naar beneden en we moesten lekker gaan spelen op het kleed. Ik met duplo en Denise met haar pony`s. Toen haar vader ons zag kwam hij gelijk naar ons toe. Alsof hij niet anders gewent was gaf hij ons een aai over de bol en zei dat we maar lekker moesten spelen. Na een half uurtje begon Denise een beetje te jammeren en ik wist niet waarom. Mamma kwam gelijk aangelopen en zei;` heeft mijn kleine meid een beetje honger?`. Denise knikte en haar moeder draaide haar hoofd naar mij. Ik knikte en we kropen achter haar aan naar de bank. We werden op de bank getild en moesten beide met ons hoofd op Mamma`s schoot gaan liggen. Ik dacht het zal toch niet zo zijn dat ze ons nu de borst gaat geven he maar dat bleek wel degelijk het geval. Ze deed haar shirt uit en maakte de twee flapjes van haar BH los. Ik zag een grote ronde borst en een dikke tepel maar ik durfde niet gelijk te gaan zuigen.

Denise was al begonnen want ik hoorde haar zuigen. Ik voelde een zachte hand op mijn achterhoofd en werd naar de borst geduwd. Met een beetje aarzeling begon ik dan toch maar de zuigen. Ik voelde gelijk bij de eerste keer zuigen al een warme straal melk. Ik was een beetje verbaasd en stopte gelijk weer. `toe maar joggie, ik heb genoeg hoor` zei mamma en ze duwde me weer naar haar borst. Kennelijk was haar melk productie nog op gang van het voeden van Denise twee weken ervoor want het was heerlijk. Na 10 minuten vond Mamma het wel genoeg en ze zetten ons weer recht op. Nadat ze zich weer netjes had aangekleed werden we van de bank gehaald en we moesten mee naar boven kruipen voor ons dutje. We gingen de baby kamer van Denise weer in en ze werd door mamma in bed getild en ingestopt. Nu was ik aan de beurt en ook ik werd netjes ingestopt. Ze deed de gordijntjes dicht en gaf ons beide een kusje. `lekker slapen schatjes` zei ze en deed het licht uit en de deur dicht.
 

BFB08

Beginneling
tetamens gingen effe voor maar hier het vervolg

Ik haalde de speen uit mijn mond en begon zachtjes Denise te roepen maar ze hoorde me niet omdat ze al heerlijk sliep. Ik dacht nog even naar over wat er nu in hemelsnaam aan de hand was met me en of dit echt serieus waar was. Al snel viel vervaagde mijn gedachte en viel ik weer sabbelend op mijn speentje in slaap.

Na een uurtje ging het licht weer aan papa kwam ons wakker maken. `dag schatjes tijd om wakker te worden` zei hij en deed de gordijntjes open. Hij liep naar mijn bed haalde me eruit en zette me op de grond neer. `heeft de kleine man lekker geslapen` en hij wreef over mijn bolletje. Nu liep hij naar Denise haar bed en haalde ook haar eruit en zette der op de grond. Nog een beetje slaperig keek Denise naar mijn en lachte even. Ik ging op mijn handen en knieën zitten en begon naar haar toe te kruipen. Maar voor ik er was werd ze al opgetild door papa en op de arm genomen. `zo kleine man ik kom je zo halen ik breng eerst even deze kleine meid naar beneden`. Ik ging weer op mijn billetjes zitten en deed netjes wat hij zei. Na een poosje kwam hij terug en tilde ook mij naar benden in de kamer aangekomen zag ik dat Denise in een mooie grote eetstoel zat en werd gevoerd door mamma. `ja kleine jongen die hebben we net nieuw en straks ben jij aan de beurt` ze papa met een lag tegen mij en zette me op het kleed om nog even te spelen.

Nadat Denise klaar was werd ze ook op het kleed gezet en werd ik in de stoel getild. Mamma pakte een nieuw bordje en voerde ook mij. Na het eten werden we beide naast elkaar op de bank gezet en Mamma zette de tv aan. Ik zat in het hoekje en voelde hoe Denis haar hoofd tegen me aanlegde en we keken beide tevreden naar de TV. Na sesamstraat was het al weer tijd om te gaan slapen en we werden beide naar boven gebracht en verschoont want onze luiers waren inmiddels weer aardig vol geraakt. Daarna werden we in bed gestopt en vielen beide snel in slaap. Ik werd een beetje wakker en hoorde iemand zachtjes huilen. Ik draaide me om en zag dat het Denise was die aan het huilen was. Ik bedacht me wat er kon zijn en wilde mijn speentje uit de mond halen om het haar te vragen maar op dat moment ging het licht aan en kwam Mamma binnen gelopen. `stil maar kleine meid Mamma is er al voor je nacht voeding` hoorde ik haar zeggen. Ze gaf Denise en kus je lief naar mijn bed tilde me eruit en droeg me naar Denise haar bed. Beide nog een beetje suf werden we aan de bost gelegd en gevoed. Na het voeden werden we beide weer in bed gelegd om te gaan slapen.

De volgende morgen werden we wakker gemaakt met de ochtend voeding en we kregen een schone luier maar geen dikke want we moesten onze kleren aan voor school. Mamma deed onze grote mensen kleding aan en we gingen beneden ontbijten. Na het ontbijt was het tijd om naar school te gaan en Mamma nam ons mee naar de gang en pakte onze tassen en jassen. Ze deed eerst mij mijn jasje aan en toen Denise. Mamma haalde onze speentje uit de mond en gaf ons een kus. `zo ga maar fijn leren op school` zei ze en ze deed de deur open. Ik zag dat Denise zich niet helemaal comfortabel voelde en ik pakte haar hand en nam haar mee naar buiten. Toen de deur dicht was en we een eindje op weg waren begon Denise een beetje huilen. Ik zag het vroeg haar wat er aan de hand was. `lk ben op die ene keer dat jij me had geluierd na nog nooit in een luier naar buiten geweest en weet niet of ik dat wel durf op school` zei ze nog steeds een beetje huilend. Ik keek haar aan en probeerde haar gerust te stellen. `maar liefje het is toch niet veel anders dan die keer en je luier valt echt niet op hoor` zei ik maar dat ontkrachte ze gelijk en zei dat het maar heel even was en dat ze dan thuis was. Nu moest ze de hele dag in een luier lopen en ook nog op school. Ik zei opnieuw tegen haar dat het niemand het zou merken en dat ik haar zou helpen wanneer ze dat wilde. Ze veegde haat tranen weg en gaf me een kus. `Dank je wel liefie ik weet zeker dat het me gaat lukken met jou erbij` zei ze en we gingen verder naar school.


We kwamen de school binnen en ze liep gelijk in de richting van het toilet. Ik pakte haar hand vast en vroeg wat ze ging doen. `Ik ga even naar het toilet om te plassen` zei ze een beetje verbaasd. Ik keek haar een beetje raar aan en zei dat ze toch `iets` aan had daarvoor.`maar ik weet niet of ik dat wel wil ik heb het nog nooit gedaan` zei ze weer met een beetje een trieste stem. `oke dan, je moet niet doen wat je niet wil` zei ik een beetje teleurgesteld. Ik liet haar hand los en zag hoe ze een beetje begon te rennen in de richting van het toilet. Kennelijk moest ze nu heel erg nodig maar plots stopte ze met rennen en ik zag dat ze haar benen een beetje open hielt. Ik had meteen door wat er gebeurde en liep gelijk naar haar toe en pakte haar vast. Ik keek haar aan verwachte dat ze zou gaan huilen maar het tegendeel gebeurde. Ze keek me aan en begon te glimlachen. `Dat is best wel een lekker gevoel te plassen in je luier terwijl niemand weet wat je doet`. Ik lachte terug en gaf haar een kusje. Geluk heeft niemand je gezien omdat er weinig mensen in de hal waren leifie, dacht ik. Dat ze ineens stopte met lopen en haar beentjes wijd deed zag het er nogal raar uit. Maar ik zei er niets van want dat zou haar alleen maar onzeker maken.

We liepen de naar het trappen huis en gaven elkaar een kus. We zouden elkaar tijdens het werkcollege weer zien. Eindelijk was het hoorcollege afgelopen en kon in naar het werk college waar Denise ook weer zou zijn. Ik liep richting het werk college met mijn projectgroep en voelde hoe ik mijn luier vulde. Mmm lekker wat lekker was dat toch. Het kon me inmiddels al niet meer schelen dat ik urine incontinent was maar dat ik niet meer gecontroleerd kon poepen vond ik een minder prettig idee omdat het soms gewoon niet uitkomt. Maar ik hoefde nu niet dus dat waren zorgen voor later, nu vroeg ik me alleen maar af hoe het Denise was vergaan en of haar ze haar luiertje al weer had gevuld.
 

BFB08

Beginneling
Ik zag haar al staan met haar bij het lokaal met haar projectgroep. Ik liep naar haar toe en gaf haar een kus. `Hoe is het met je?` vroeg ik haar. `Goed hoor` zei ze met een lag en ze gaf mee een knipoog. We konden inmiddels naar binnen en gingen zitten op onze standaard plaatsen. Dit betekende dat ze weer achter mij zat net als de week ervoor. In het midden van de les voelde ik een pen in mijn rug en keer om. Denise keek me aan en gaf me vlug een briefje en ging weer aan het werk alsof ze niks had gedaan. Ik maakte het briefje open, Ik vraag zo of ik naar het toilet mag kom je een minuutje later naar het halletje bij het invalide toilet? ;), stond erop. Ik schreef snel een briefje dat het goed was en lege die op haar tafel.

Toen ik na haar uit het college kwam liep ik gelijk naar de afgesproken plek en vroeg me af wat ze wilde. Ze zag me aankomen en wenkte met een beetje een moeilijk gezicht dat ik snel moest komen. Ik liep naar haar toe en vroeg wat er was. `ik moet nodig poepen maar ik weet niet of ik het moet doen omdat jij me dan moet verschonen ik wil het eigenlijk wel proberen` zei ze een nog steeds moeilijk kijkend. Ik dacht even na maar op dat moment zag ik dat het al te laat was. Ze ontspande haar zicht en boog een beetje voorover zodat het er goed uit zou komen. Toen ze klaar was keek ze me een beetje schamend aan en zei; `Sorry ik kon het echt niet meer houden`. `Geeft niet` zei ik en ik nam haar mee het toilet in. Ik pakte tasje die ze had meegenomen en haalde er het verschoon dekentje uit en de rest van de spullen. Ik legde het dekentje op de vloer en ze stapte er netjes op. `ho ik ben wat vergeten` zei ik en ging voor haar staan. Ik graaide in mij zak en haalde er een speen uit en stopte hem in haar mond. Ze lachte tevreden naar me en begon erop te zuigen. Ik ging op mijn knieën zitten en deed haar boek naar beneden.

Meteen kwam er me een poeplucht tegemoet maar ik was inmiddels er wel aan gewent van mezelf en vertelde haar dat ze moest gaan liggen. Ze deed wat ik zei en ging netjes op haar rug liggen. Ik deed haar shirt netjes omhoog om hem niet vies te maken. Ik had hem niet uitgedaan omdat het anders wel erg lang zou gaan duren. Ik deed de luier open en maakte haar luier open en veegde alle vieze poep van haal mooie billetjes. Ze genoot zichtbaar van het avontuurtje en ik ging vrolijk door. Helemaal klaar met alles haalde ik de speen uit haar mond en we gingen ieder na elkaar weer naar het college voor de laatste tien minuten van de dag want het was ons laatste college. De les was nu afgelopen en we liepen samen naar de tram. `ik heb een heerlijke dag gehad, dank je lieve Daan`. Ik gaf haar een kus en we liepen verder. Niet veel daarna stelde ze me een vraag die al wel had zien aankomen. `zou je het leuk vinden de rest van de week bij mij te zijn mijn papa haalt je boeken wel op zodat je die hebt voor je colleges`. Ik kon niet anders dan instemmen en ze keek tevreden. We gingen naar haar huis waar we lekker gingen luieren.

Het was inmiddels einde van de week en ik zou dit weekend naar mijn ouders ik Zwolle gaan zoals ik om de week deed. Ik ging altijd op vrijdag direct na school naar huis en ging dan meestal maandag ochtend weer terug. ik had dit Denise vertelt en ook haar ouders wisten ervan. Het was drie uur en mijn laatste college was net afgelopen en ik wachtte op Denise om haar gedag te zeggen. Ze kwam er al aan en ze gaf me een zoen. `braaf zijn he thuis` zei ik tegen haar en gaf haar een klap op haar luierkontje want ze kon inmiddels ook niet meer zonder haar luiertje omdat ze haar controle was verloren. `suc6 thuis` zei ze lief en ze gaf me ook een klapje op de billetjes voor ze wegliep ik zwaaide naar haar na en liep richting het station. Ik had een sporttas bij me met een paar kleren erin die gewassen moesten worden. Onderin had ik een aantal luiers en inleggers gedaan omdat ik natuurlijk niet meer zonder kon. Toen ik daaraan dacht begon ik ineens te denken. Hoe ga ik eigenlijk verborgen houden voor mijn ouders dat ik nu 24/7 luiers moet dragen omdat ik dubbel incontinent was.

Het zweet brak me een beetje uit maar dacht toen aan was Denise me eerder die week had vertelt toen we op weg waren naar school. Ik had haar gevraagd hoe het kwam dat haar ouders haar als een baby behandelde. Ze vertelde me dat ze net als ik een bedplasser was geweest tot haar 14em toen ze op haar 19e weer interesse kreeg in luiers. Ze had lang lopen wikken en wegen en had besloten er een paar op internet te bestellen in een grote maat. Toen ze aankwamen durfde ze eerst de luiers eerst niet te dragen omdat ze bang was dat ze betrapt zou worden. Maar de drang werd uiteindelijk te groot en ze begon ze s`nachts te dragen. Net als ik begon ze al snel weer met bedplassen en ze kon dus al niet meer zonder. Dit ging een paar weken zo door waarin ze een paar keer luiers had moeten bestellen omdat ze op waren. Haar moeder werd nieuwsgierig wat er toch allemaal in die lichte pakketjes zat en ze was tijdens het schoonmaken van Denise haar kamer een beetje gaan rond gaan kijken en vond de luiers. Toen Denise thuis kwam zat haar moeder op de bank en hielt de luier omhoog. `Is er iets dat ik moet weten jongedame` had ze gezegd en Denise had haar rustig uitgelegd dat ze weer bedplaste en dat ze de luiers zelf had gekocht om haar moeder en niet mee lastig te vallen. Haar moeder was erg lief geweest en had haar gevraagd of ze al naar de dokter was geweest.

Denise had zich op de vraag al voorbereid en had gezegd dat ze naar de dokter was geweest en dat hij er niets aan kon doen terwijl dit niet zo was. Haar moeder geloofde het verhaal en ze bood Denise aan om haar te helpen met het omdoen van en het verschonen van haar luier wanneer dit nodig was. Denise stemde in en er gingen een paar dagen voorbij. Maar haar moeder kreeg twijfels of ze wel echt naar de dokter was geweest en had hem gebeld. Haar moeder ontdekte dat ze niet was geweest en was gelijk weer gaan zoeken op haar kamer om meer te weten te komen over dit geheimzinnige gedoe. Toevallig had net die dag Denise haar labtop ingelogd aan laten staan en haar moeder was gaan zoeken in haar geschiedenis en ze pagina`s was tegen gekomen over volwassen en tieners die weer luiers gingen dragen en zich zelfs kinderlijk gedroegen gewoon omdat ze het lekker vonden. Haar moeder had verbaasd een paar pagina`s gaan lezen en kwam tot de conclusie dat het geen kwaad kon. Ze had het zelfs wel een leuk idee dat ze nu miss weer wat te doen zou hebben als ze haar kleine meid terug had. Toen Denise thuis was gekomen was het balletje gaan rollen en was het zo gekomen dat ze thuis gewoon een babytje was.

Inmiddels zat ik in de trein en dacht diep na. Zou ik ook gewoon eerst vertelen dat ik weer was gaan bedplassen en overdag mijn luiers goed verborgen houden of moest ik gelijk alles vertellen. Ik dacht de hele reis erover na en vlak voordat ik thuis kwam was ik eruit. Ik zou eerst doen of er niets aan de hand was en gewoon alles verborgen houden voor mijn ouder. Ik liep naar de achterdeur en deed hem open. Mijn moeder stond in de keuken en begroete me gelijk hartelijk. `hee kerel van me wat fijn dat je er bent` zei en ze omhelsde me. Ik gaf haar een kus en ik zei ook haar gedag. Op dat moment voel ik de overbekende gloed in mijn luier maar ook de druk op mijn anus. Dit vond ik dus zo vervelend aan dat niet kunnen op houden van mijn ontlasting. Ik kon er niets meer aan doen en een dikke drol belande in mij luier. Ik begon een beetje te zweten en zei snel dat ik mijn jas ging ophangen en mijn spulletjes in de was ging doen. Mijn moeder knikte dat het goed was en ik liep snel langs haar richting de gang. Ik zag hoe ze even snoof en een beetje vreemd keek. Ze ging vervolgens met haar neus naar de gootsteen maar haalde deze weer weg toen ze doorhad dat die lucht daar niet vandaan kwam en ging weer verder met wat ze deed. Opgelucht liep ik snel de gang in waar ik mijn jas ophing en mijn kleren van de keldertrap gooide. Met mijn sporttas waar nu alleen nog de luiers en verschoonspullen in zaten liep ik snel naar boven.

Op mijn kamer aangekomen deed ik de deur op slot en haalde even opgelucht adem. Dat was gelijk een goed begin dacht ik. Nu moest ik snel van die vieze luier af zien te komen. Ik pakte mijn spulletjes en maakte mijn luier open. Pfff, als of het nog niet lekkerder kon was het ook nog eens een behoorlijk grote drol maar gelukkig was het wel makkelijk schoon te maken omdat ik er niet op was gaan zitten. Ik deed mezelf een nieuwe luier om en deed vervolgens mijn broek weer aan. Ik vouwde mijn vieze luier dicht en raapte hem op maar kwam toen tot de conclusie dat ik hier natuurlijk geen luieremmer had zoals thuis. Hoe ga ik dit nu weer oplossen dacht ik tot ik mijn prullenbak zag waar een vuilniszak in zat die redelijk vol was. Ik belsloot hem daar in te doen dicht deze te knopen en hem vervolgens weg te gooien. Nu moest ik alleen wel weer langs mijn moeder in de keuken. Ik liep de trap af en bleef in de gang even wachten en zuchten een keer. Daarna liep ik de kamer binnen met de zak dichtgeknoopt in mijn hand. Ik liep de keuken binnen en mijn moeder keek me aan. `wat is dat met die zak` vroeg ze. `dat is de rotzooi uit mijn prullenbak mam die ga ik even weggooien` zei ik terug terwijl ik mijn slippers aandeed. `Zo heb je eindelijk geleerd je eigen rotzooi op te ruimen` zei ze en ze knipoogde. Vlak daarna snoof ze weer en ze zei `wat raar daarstraks rook ik een poeplucht en nu ruik ik weer iets van babydoekjes`. Een beetje geschrokken keek ik weg. Shit zou ze iets doorhebben dacht ik en ik ging snel met de zak naar buiten en gooide de zak in de container. Ik liep weer naar binnen en probeerde zo normaal mogelijk antwoord te geven. `Ik ruik niets hoor mam` zei ik en mijn moeder zei dat ze het zich vast had verbeeld.

Inmiddels was mijn pap thuis gekomen en hadden we gegeten. Mijn ouders hadden nog steeds niet gemerkt dat ik luiers droeg en ze inmiddels ook al weer nat had gemaakt. Ik zat op de bank voor de TV en was wat aan het zappen tot ik bij klokhuis kwam. Het ging over hoe luiers werden gemaakt, het kon niet op een beter moment natuurlijk. Het was erg fascinerend en ik was zo geconcentreerd aan het kijken dat ik niet merkte dat mijn luier na een grote plas was gaan lekker en er een kleine vlek zichtbaar was in mijn kruis. Opeens hoorde ik mijn moeder zeggen; `heb je gelekt op je broek, er zit namelijk een natte plek op`. Ik keek naar mijn kuis en realiseerde me dat ik had gelekt. Het zweet brak me opnieuw uit maar ik zei zo koel als kon; `ja ik denk het wel, ik ga wel even een andere broek aandoen`. Ik stond op van de bank en voelde hoe een dikke luier tussen mijn benen hing. Ik begon te lopen en merkte dat ik niet anders kon dat waggelen. Mijn moeder begon te lachen en zei dat het net leek of ik in een natte luier liep. Ze zag dat ik hier van schok en stopte gelijk met lachen. `is er iets Daan?` vroeg ze en ik besloot dat het onmogelijk nog voor me te houden was. `mam kun je even mee naar boven lopen ik moet je wat vertellen` zei ik. Mijn moeder begreep dit ik het meende en ze liep met me mee. Mijn vader was gelukkig niet thuis want die was naar zijn voetbal training. Waggelend liep ik naar mijn kamer met mijn moeder er achteraan. Op de trap voelde ik een hand op mijn achterwerk maar ik besteedde er geen aandacht aan.

Op mijn kamer aankomen ging mijn moeder op het bed zitten en keek me aan. `je had dus inderdaad een luier om toen je thuis kwam` zei ze. Ik was stom verbaasd en sprakeloos dat ze dit zei terwijl ze hier voor me zat. `Dat kon inderdaad best kloppen` zei ik na een tijdje met een rood hoofd. `stil maar lieverd het geeft niet zolang je me maar vertelt waarom je luiers draagt en waarom je ze ook gebruikt` zei ze lief en ze gaf me een ai over mijn bol. Ik begon te denken waar ik moest beginnen en besloot eerst te vragen hoe mijn moeder erachter was gekomen. Mijn moeder vertelde dat ze toen verhuisde naar mijn kamer ze mijn kast had opgeruimd en ze daar een Abena luier was tegen gekomen. Ze had eerst mij willen bellen of ik hiervan af wist maar besloot dit niet te doen en af te wachten of ik het zou merken dat die luier nu weg was. Ik was dat weekend thuis gekomen en had uiteraard een paar luiers mee genomen van mijn kamer omdat ik s`nachts inmiddels weer bedplasser was. Mijn moeder was vlak voor ik ging slapen gaan kijken op mijn kamer en had in mijn tas weer die luiers gevonden maar besloot nog steeds niet te laten merken dat ze het wist omdat ze niet wist hoe ik zou reageren.

Ik keek haar met steeds groter wordende ogen aan maar ze ging gewoon verder met vertellen. Ze vertelde dat ze nu wel door had dat ik weer was gaan bedplassen en ze was gaan zoeken op internet. Ze had een aantal sites gelezen tot ze op een voor haar heel vreemde site kwam. Het was een site met allemaal mensen die het lekker vonden om weer luiers te dragen en gebruiken en zich ook nog als baby te gedragen. Ze had een aantal dingen gelezen en was daarna gewoon weer verder gegaan met wat ze deed want dat zou ik wel niet doen. Ze besloot me niets te vragen over mijn bedpassen tot ik er zelf mee zou komen. Verbaasd over dit verhaal keek ik haar aan. `dus je wist twee weken geleden al dat ik weer luiers ben gaan dragen s`nachts?` vroeg ik haar en ze knikte van ja. `maar hoe wist je dan dat ik een luier aan had toen ik vandaag thuis kwam. Ze vertelde me dat ze de poeplucht had geroken vlak nadat ik binnen was gekomen en dacht dat het uit het riool kwam. Toen ik weer naar beneden was gekomen en ze de babydoekjes had geroken werd ze nieuwsgierig. Terwijl ik naar buiten liep had ze gekeken hoe ik liep. Ook toen ik weg liep had ze weer gekeken en kwam tot de conclusie dat ik een luier om moest hebben want ik liep veel meer met wijde benen dan normaal. `Maar waarom heb je toen niks gezegd dan mam` vroeg ik haar. `omdat ik niet wilde dat je boos zou worden en ik vond dat je er zelf mee moest komen` zei ze terug.

Ik was het hier wel mee eens en besloot nu maar gewoon te vertellen dat ik een fijn gevoel kreeg van luiers en ik vorige week een hele week wilde proberen in luiers door te brengen. Ook vertelde ik dat ik daardoor mijn controle was verloren over mijn urine en mijn ontlasting en dus nu in principe afhankelijk was van de luiers. Ik vertelde niet over mijn baby avontuur met Denise en haar ouders. Mijn moeder was even stil en vroeg toen of ik dan ook iets had met dat baby zijn. En ik dacht even na wat ik hierop zou antwoorden. Ik besloot ook hier maar gewoon ja op te zeggen want ze wist nu toch alles al. Mijn moeder keek me een beetje verbaasd aan en was even stil en zei toen iets wat ik niet verwachte; `Maar dan heb je dus een Mamma nodig zei ze`. Ik keek haar aan en begreep niet wat ze bedoelde. Ze zag dit en zei; `ja kleine man dat heb ik gelezen op het internet, en als je dat wilt wil ik je Mamma wel zijn hoor zei ze met een lach`. Ik keek haar nu nog verbaasder aan en vroeg haar waarom ze dat wilde. Ze legde uit dat ze na een tijdje nadenken nog eens verder was gaan zoeken op internet en ze geïnteresseerd was geraakt in het Mamma spelen voor adult baby`s. Inmiddels had ze het idee om dat met mij te gaan doen ook opgevat aanzien ik s`nachts toch al luiers droeg.

Nadat ze dit vertelt had ging ze met haar hand in haar zak en haalde daar een speen uit en voordat ik het wist stopte ze hem in mijn mond. `Zo vanaf nu ben je mijn kleine man en mag je niet meer praten en doe je alles wat ik wil` zei ze streng en ze legde me op mijn rug. `Zo mannetje dan gaan we nu maar eens je luiertje verschonen` zei ze daarna. Ze maakte de knoop van mijn broek los en trok hem met wat moeite uit. stom verbaasd over wat er nu gebeurde deed ik niks om te voorkomen dat ze dit deed. Ze legde de broek weg en haalde een doos onder mijn bed vandaan en haalde daar luierdoekjes, sudocream een bus babypoeder en een haandoek uit. Vervolgens pakte ze een andere doos te voorschijn en haalde daar de Abena M4 uit. `Kijk eens dat ik wat ik vond van jou kleine man en we gaan hem nu maar eens gebruiken` zei ze met een liefkozende stem en ze deed mijn shirt ietsje omhoog. Ze pakte daarna mijn beide benen en schoof een grote handdoek onder mijn billetjes en leegde mijn benen weer neer. `En nu doen we dat vieze luiertje van je maar eens uit` zei ze en ze maakte de strips open en haalde de luier onder mij vandaan. De luier werd netjes opgevouwen en in een plastic zak gedaan. Ik werd nu schoon gemaakt en kreeg een nieuwe luier onder mijn billetjes. Ineens stopte ze even en dacht na keek naar mijn tas met de luiers er nog in. Ze liep er naar toe en pakte er een inlegger uit. `gezien wat er net één in je luiertje zat heb je deze wel nodig denk ik` zei ze en legde hem in mijn luier.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Het verhaal wordt steeds leuker dance dance.
Hoop dat Daan ook aan zijn ouders over Denise gaat vertellen.
En dat daar dan een ontmoeting op volgt
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Ik vindt dit een erg leuk maar vooral goed en realistisch geschreven verhaal.
Ga zo door en de ontmoeting tussen denise en daans moeder lijkt mij ook wel wat.
 

BFB08

Beginneling
dank je voor jullie reacties. helaas was het vervolg al geschreven daarvoor maar miss is dit in de toekomst wel mogelijk !1

Mijn luier werd dicht geplakt en ik werd overeind geholpen en moest voor Mamma gaan staan. Ze controleerde mijn luier en keek of deze goed aansloot. Nadat dat gedaan was gaf ze een klapje op mijn luier en zei: `zo nu kun je weer lekker naar beneden nog even tv kijken en dan naar bedje`. Ik lachte naar haar en wachten tot ze mij mijn broek aan zou trekken. Inmiddels was ik al gewent aan het idee dat mijn moeder het niet erg vond en liet het dus ook maar gewoon gebeuren. Nog in mijn gedachten voelde ik ineens hoe Mamma mijn hand pakte en met mij naar de trap liep. Een beetje geschrokken stribbelde ik tegen want ik had nog geen broek aan en nog een speen in en dacht dus instinctief dat ik niet mocht praten. `nee nee kleine mannetjes dragen geen spijkerbroeken over hun luiers maar ze zuigen op een speentje en hebben alleen een T-shirtje aan` zei ze streng. Nu werd ik toch echt bang en haalde de speen uit mijn mond en zei; maar pap dan hij weet dit toch niet`. `Niet zo brutaal mannetje` zei ze en stopte de speen terug in mijn mond. `Je papa en ik hebben het hier al over gehad. Hij vind dat je als jij luiers wil dragen en ze wil gebruiken je ook als een baby behandeld moet worden` vervolgde ze haar verhaal. ` vanaf nu moet je dus naar mij luisteren en is het niet praten voor jou` dat was het laatste wat ze zei en ik moest mee de trap af lopen.

Eenmaal in de kamer keek mijn papa op en zei; `kijk eens wie we daar hebben mijn kleine vent, ga maar lekker tv kijken dan breng ik je straks in bed nog wel een zoentje`. Stom verbaasd van wat mijn pa had gezegd ging ik op de bank zitten en zat al sabbelend op mijn speen maar wat naar het scherm te staren. Dit kon niet echt zijn dit was onmogelijk dacht ik. Na een tijdje kwam Mamma naar me toe en pakte mijn hand. Ik werd mee naar boven genomen en daar werd ik door Mamma voor haar neergezet. Ze lied me mijn armpjes omhoog doen en deed mijn T-shit uit. Nu stond ik daar met alleen een luier aan voor mijn moeder in mijn eigen huis op een speen te sabbelen. Mijn moeder had inmiddels de plasticbroekjes in mijn tas ook gevonden en deed deze bij mij aan. Nu moest ik in bedje gaan liggen en Mamma stopte mij in. Ze pakte me goed in en liep toen nog even naar de mijn kast en pakte een knuffelbeertje. `die is nog van vroeg en daar ga je nu weer lekker mee slapen` zei ze lief. Ze legde het knuffelbeertje neer gaf me een kus deed het licht uit en ging weg. Daar lag ik dan en ik werd behandeld als een baby zoals al eerder was gebeurd bij Denise maar nu door mijn eigen moeder. Ik dacht nog wat na maar viel al zoals zo vaak al snel in slaap.

De volgende morgen werd ik vrij vroeg wakker gemaakt met een kusje op mijn wang. `lekker geslapen mannetje` hoorde ik en zag daar Mamma staan. Ik snapte even niet meer wat er gebeurd was en schrok een beetje toen ik merkte dat ik een speen in mijn mond had en een knuffel stevig tegen me aan. Voor ik het wist had Mamma de dekens al van me afgehaald en voelde mijn luier. Toen wist ik het weer het was geen droom geweest gister het was werkelijkheid. `zo zo das een aardig volle luier jongeman die gaan wij maar snel verschonen` zei ze. Ze pakte alle spullen en deed me een schone luier om. Ook nu met een inlegger. Ik werd omhoog getild en moest ik gaan staan. Ik kreeg een T-shirt aan en werd mee naar beneden genomen waar ik aan de tafel werd gezet. Mijn Mamma pakte een bakje met daarin wat vla en een lepel. `nu gaan we even lekker ontbijten` zei ze met een lach en ik werd lepel voor lepel gevoerd tot het op was.

Inmiddels helemaal wakker moest ik meelopen naar de bank op wat tv te gaan kijken maar ik besloot maar eens iets te proberen bij Mamma. Ik wilde graag weer kruipen omdat dat fijner is met een luier om zoals ik ook bij Denise had gedaan. Ik liet me vallen en mijn Mamma keek me verbaasd aan. Maar ondanks haar blik begon ik te kruipen naar de bank en trok ik me niets van haar aan. Inmiddels een beetje lachend zei ze; `mijn mannetje is nog kleiner dan ik dacht`. Bij de bank aangekomen stopte ik en keek Mamma aan. Ze had begrepen dat ik op de bank moest worden getild en dat deed ze dan ook. Nadat ze de tv had aangezet liep ze naar de keuken. Ik zat lekker tv te kijken toen ze na een tijdje terug kwam lopen met een flesje in haar hand. `Kijk eens wat ik heb voor mijn mannetje, een lekker fles want je moet wel goed drinken` zei ze. Ze ging op de bank zitten en legde mijn hoofd op haar schoot. Ze haalde de speen uit mijn mond en stopte de fles erin. Ik was natuurlijk gewent uit een fles drinken en de fles was dan ook snel leeg. Ik had eigenlijk nog lang niet genoeg vond ik en ik besloot een nieuw risico te nemen. Nadat mij mamma de fles had wegzet begon ik wat te jammeren en ging ik met mijn hand voorzichtig naar haar borst. Ik was nu best wel zenuwachtig of ze zou doen wat ik wilde. Mamma keek een beetje verbaasd naar mijn hand die naar haar borst was gegaan en vroeg: `Heb jij nog net genoeg gehad`. Ik bleef door jammeren en greep nu nog iets meer naar haar borst. Zou ze het doen dacht ik vol van zenuwen. ` Nou goed dan` zei ze na een tijdje en ze begon haar shirt omhoog te doen. Helemaal blij geworden van het feit dat het me was gelukt stopte ik met jammeren en keek hoe Mamma haar shirt omhoog deed tot haar BH zichtbaar werd. Ze deed vervolgend haar BH bandje over haar schouder af en haalde haar borst uit de cup. Blij om weer een borst te zien lachte ik naar haar en ik begon voorzichtig aan te zuigen.

Na tien minuutjes vond Mamma het wel welletjes en borg ze haar borst weer op. `Zo nu ik weet dat mijn man nog kleiner is dan ik al dacht gaan we je vanaf nu dus maar weer elke dag borstvoeding geven. Een beetje verbaasd keek ik haar aan maar ik protesteerde uiteraard niet want ik vond het wel een fijn idee. Na nog een tijdje tv te hebben gekeken samen met Mamma werd ik van de bank getild en op een kleed gezet dat Mamma van zolder had gehaald. Op het kleed lagen allemaal baby speeltjes zoals een rammelaar een blokkendoos en nog een paar dingen. Ik herkende alle speeltje omdat we die hadden bewaard voor als er kleine kinderen op bezoek kwamen en deze wilde spelen. `Zo ga jij maar lekker spelen kleine man dan gaat Mamma even wat dingetjes op de computer doen` zei ze tegen mij. Pakte de speeltjes en begon lekker te spelen en ik vond het heerlijk dat ik nu lekker kon doen wat ik graag wilde.

`Zo dat is gebeurd` zei Mamma na ongeveer een uur. Ze liep naar me toe ging naast me op het kleed zitten en pakte de rammelaar. Ze rammelde wat heen en weer met de rammelaar en ik begon een beetje te lachen. Mamma leek nu zelf wel een baby dacht ik. Na nog een beetje spelen pakte Mamma me onder mijn armen en zette me op mijn benen. Ze voelde even aan mijn luier maar die was nog droog. `Tijd om je aan te kleden want we gaan vandaag nog ergens heen` zei ze. Ik was een beetje verbaasd maar stribbelde zoals gewoonlijk niet tegen en ging mee naar boven. Eenmaal boven op mijn kamer aangekomen moest ik voor mamma gaan staan. `Zo kleine man wij gaan eens even fijn naar de dierentuin kleine diertjes bekijken`. Ze deed de kast open en pakte er een tuinbroek uit. `Die heb ik lang geleden toen het in de mode was nog eens gedragen, maar aangezien je niet zo veel groter bent dan ik moet jij hem ook wel aankunnen` zei ze. Het zien van de tuinbroek baarde me nu wel een beetje zorgen want als ik die aanmoest naar de dierentuin dan zou dat natuurlijk erg opvallen een `volwassen` man in een tuinbroek.

Mamma zag mijn gezicht vertrekken maar keek me streng aan. `Jij wil een kleine jongen zijn dan kleed je je ook zo wanneer ik dat wil, en het zal niet eens zoveel opvallen want je jasje zit er ook overheen`. Ik was er nog steeds niet blij mee dat ik een tuinbroek aanmoest maar als ik tegenstribbelde kreeg ik zeker straf dus dat deed ik maar niet. Ik moest nu één voor één mijn beentjes optillen en in de pijpen stappen en Mamma deed de tuinbroek verder aan. Nadat ze klaar was ging ze op een afstandje staan en keek tevreden naar het resultaat. Ik moest toegeven de tuinbroek zat al gegoten en hij voelde erg fijn moest ik toegeven. Nu was ik voldoende aangekleed vond Mamma en ik werd mee naar beneden genomen. Ik werd op het kleed gezet en moest van Mamma nog maar even gaan spelen voordat we weg gingen zodat zij alle spulletjes kon pakken. Na een kwartiertje had Mamma een grote tas gepakt met daarin extra luiers en verschoon spullen, die ik had meegenomen van mijn kamer, erin. Ook had ze een tasje met wat eten gemaakt voor als we trek kregen.

Ik werd opgetild op mijn benen en Mamma keek me streng aan en zei `Vandaag gaan we naar de dierentuin en jij gaat je de hele dag netjes gedragen en loop dus niet zomaar weg, begrepen?`. Ik knikte ja en we gingen naar de gang. Mamma pakte mijn jas en deed hem bij mij aan. Nu moest ik op de trap gaan zitten en mamma deed mijn schoenen aan. `Zo nu is mijn jongen klaar om te gaan` zei ze. Ze pakte haar jas en deed hem aan. ik moest mamma een handje geven en we liepen naar de auto. Bij de auto realiseerde mamma dat ze nog iets was vergeten. `Blijft hier netjes even wachten terwijl mamma nog even wat pakt` en ze liep naar binnen. Toen ik daar stond realiseerde ik me ineens dat ik nog op mijn speentje zoog die ik eigenlijk altijd in had. Snel haalde ik hem uit mijn mond en deed hem in mijn jaszak. Toen mamma terug kwam zag ze gelijk dat ik mijn speentje uit mijn mond had gehaald. Ze pakte mijn hand en gaf er een harde tik op. `Ik dacht al dat je dat zou doen dus daarom heb ik dit binnen gepakt` zei ze streng en ze liet me een koortje zien met een knipje eraan. Ze greep met haar hand in mijn zak en haalde de speen eruit. Ze deed de speen aan het koortje en maakte dat daarna aan mijn jas vast. `Zo nu kun je hem niet meer verliezen en ook niet wegstopen` zei ze streng. Het speentje werd terug in mijn mond geduwd en ik werd achter in de auto vast gezet.
 

BFB08

Beginneling
Toen we eenmaal reden realiseerde ik me op mijn speen zuigend dat mamma het had gemeend en ik dus echt de hele dag met mijn speentje moest rondlopen. Ik vond het een behoorlijk spannend idee en voelde ineens een soort van opwinding ontstaan in mijn luier. Na een tijdje stelde ik mezelf gerust dat mensen waarschijnlijk toch wel zouden denken dat het om een grapje ging. Met deze ontspanning ontspande mijn blaas zich kennelijk ook want ik voelde een warme gloed door mijn luier gaan. Het was gelukkig niet zo heel veel dus de luier zou nog wel even mee kunnen zonder verschoning dacht ik.

Na ruim een uur rijden kwamen we aan bij de dierentuin. Mamma parkeerde de auto op de parkeerplaats stapte uit en maakte mij los. Ik moest uit de auto stappen en netjes naast de auto gaan staan. Mamma haalde de tas uit de auto en deed de deur dicht. Ze liep naar mij toe zetten de tas neer en ging op haar hurken voor mij zitten en voelde mijn luier. `Zo mijn man heeft al weer zijn luiertje gebruikt, maar hij kan nog wel wat hebben voel ik al` zei ze. Ze stond op pakte de tas en mijn hand en we liepen samen naar de ingang van het dierenpark. Ik waggelde natuurlijk ietsje door die luier en keek even in de spiegeling van een auto. De luier was door de tuinbroek en de plas die ik had gedaan toch wel wat zichtbaarder dan ik had gedacht. Maar als je het niet wist zou het je waarschijnlijk niet opvallen dacht ik er maar overheen. Met mijn speentje in mijn mond en mijn mamma naast me stonden we bij het kaartjes loket. Een jongedame van ongeveer de zelfde leeftijd als ik zat achter het glas en keek even vreemd op. `Twee kaartje graag` zei mamma dood normaal. De dame deed heel vriendelijk wat haar werd gevraagd en mamma rekende af. Zo dat was het eerste genante moment van de dag, dacht ik bij mezelf.

We gingen naar binnen en kwamen aan bij de pinguïns die aan het begin van de dierentuin hun verblijf hadden. Vrolijk spetterde ze in het water zwommen ze druk heen en weer. Toen we een tijdje hadden gekeken pakte mamma een kaart uit haar jaszak die ze had gekregen bij de ingang. Het was een grote plattegrond met alle dierenverblijven en andere dingen die er in het park te vinden waren. Nadat we samen een route hadden uitgestippeld langs alle leuke dieren die we wilde zien gingen we op pad. Eerst zouden we naar de olifanten gaan. Terwijl we naar de olifanten liepen merkte ik op dat het nog niet zo druk was in het park. Dat was waarschijnlijk omdat wij er al zo vroeg waren. Dat vond ik best prettig want dan zouden er zich minder snel genante momenten voordoen zoals bij de ingang. Toen we bij de olifanten aankwamen hadden we geluk want ze werden net gevoerd. Al kijkend met mamma naar het voeren voelde ik hoe mijn luier weer warm werd. Waarschijnlijk had mijn blaas zich in de auto nog niet helemaal geleegd want er liep nu een grote stroom in mijn luier die nu heel zwaar werd. Mamma had het nog niet gemerkt en ik besloot het haar duidelijk te maken door een stukje te lopen. Aan mijn nu wel erg grote waggel was namelijk duidelijk te zien dat mijn luier erg vol was. Ook aan mijn tuinboek was nu duidelijk te zien dat mijn billen en kruis veel dikker waren dan normaal.

Mamma zag het en kwam naar mij toe. Ze deed haar hand op mijn kruis en zei: `mijn kleine man heeft een verschoning nodig merk ik, kom maar gouw mee dan gaan we dat maar eens doen`. Ze pakte mijn hand en ik waggelde haar achterna naar een toilet dat ze waarschijnlijk al had gezien op de kaart. Bij het toilet aangekomen dacht ik dat ze met me naar het heren of dames toilet zou lopen maar dat deed ze niet. Bij het toilet zat aan de achterzijde een speciaal baby verschoon en voeding hok. Mamma liep er naartoe ging met me naar binnen en deed de deur op het slot. `Zo hier kunnen kan ik rustig je luiertje verschonen zonder dat we worden gestoord` zei ze. Mamma deed mijn jas uit en legde die netjes weg. vervolgen maakte ze mijn tuinbroek los en deed deze uit zodat ik alleen nog in mijn T-shirt en luier stond. Ik werd op de verschoontafel gezet en moest erop aan liggen. Eén tafel was duidelijk te klein maar omdat er twee tafels aan elkaar stonden paste ik er net op. Mamma pakte de tas en haalde er de verschoon spullen uit. Ik werd nu gewoon verschoon in een openbare verschoon ruimte door mijn eigen mamma, dacht ik bij mezelf en alweer voelde ik de opwinding in mijn nog dichte luiertje licht stijgen. Mamma maakte nu de luier open en keek naar de hoeveelheid die de luier had opgenomen. `Zo dat had niet lang meer geduurd of hij was gaan lekken` zei ze. Ze bestede geen aandacht aan mijn stijve en haalde de luier onder mijn billetjes vandaan en gooide hem in een luieremmer die daar aanwezig was. Met wat babydoekjes veegde ze vervolgens mijn billen en kruis schoon. Inmiddels was mijn stijve gelukkig al weer wat minder wat het was best gênant zo met mijn moeder erbij. Ze pakte vervolgens een schone inlegger en luier en legde die weer onder mijn billetje. De luier werd dicht geplakt en gecontroleerd. Ik werd omhoog getild en moet van de tafel afkomen. Ik verwacht dat ik nu mijn tuinbroek weer aan zou krijgen en we weer verder zouden gaan, maar dat gebeurde niet. Mamma pakte mijn hand en zette mij op een stoel. Vervolgens pakte ze een tweede stoel en zette deze ernaast. Verbaasd keek ik naar wat er zou gaan gebeuren. Ik snapte er werkelijk niets meer van. Vervolgens deed Mamma haar jas uit en haar T-shirt omhoog tot haar BH. Nu wist ik wat er ging gebeuren ze zou me hier gaan voeden. Mamma maakte het flapje van haar BH los en haar tepel werd zichtbaar. Een beetje onhandig moest ik nu met mijn billen en benen op de stoel en mijn hoofd op haar schoot gaan liggen. Toen dat goed was gelukt duwde Mamma me met mijn hoofd naar de tepel en ik begon te zuigen. Er kwam nog steeds niets uit net zoals de vorige keer maar het gevoel dat ik dit mocht doen was al goed genoeg.

Na een menuutje of tien, waarin ik weer volledig in trans was geraakt, was het weer gedaan met de voeding en werd ik weer ik mijn tuinbroek geholpen. Toen ik weer helemaal klaar was met mijn speen in de mond liepen we weer naar buiten op weg naar de volgende dieren op onze uitgestippelde route. Na een uurtje of twee lopen en een hoop dieren verder was het volgens Mamma tijd om wat te gaan eten. We liepen richting het restaurant van de dierentuin. Inmiddels was het al drukker in de dierentuin en ik merkte dat ik met mijn speentje nu toch wel wat aandacht trok. Mamma zag dat ik me een beetje zorgen erom maakte en ze gaaf mee een kus, `het is goed hoor mannetje niemand lacht je uit hoor` zei ze. Enigszins gerustgesteld liep ik met mamma verder naar het restaurant. Eenmaal in het restaurant bestelde Mamma een bordje friet met twee frikadellen en een cola en we gingen aan een tafeltje in de hoek van het restaurant zitten. Ik had gezien dat ze maar één setje bestek had gepakt en een extra vork dus ik had een idee wat er zou gaan gebeuren. Mamma pakte de vork en prikte er een paar frietjes aan en haalde mijn speentje uit mijn mond . ‘Mondje open er komt een vliegtuigje aan’ zei ze met een lieve stem en ik opende mijn mond en hapte de frietjes eraf. Een gevoel van vernedering en spanning ging over me heen. Het was een heerlijk gevoel om zo behandeld te worden in het openbaar waar iedereen het zomaar kon zien. Ook de cola werd in een speciaal meegenomen flesje gedaan. Terwijl Mamma haar deel van de friet op at zoog ik gulzig aan het flesje.

Toen we ons eten en drinken op hadden en het bord netjes weg hadden gezet liepen we richting de uitgang van het restaurant om verder op pad te gaan. Ik had zo genoten van het gevoerd worden dat ik niet eens had gemerkt dat mijn luiertje ondanks dat ik net was verschoond alweer nat was geworden. Opeens hoorde ik achter mij een kleine kinderstem zeggen: ‘Kijk mamma dat jongetje moet nog een luier dragen. Dat hoef ik niet meer want ik ben al groot’. Kennelijk had het jongetje nog een klein broertje of zusje want hoe kon hij anders zien dat ik een luiertje droeg. Ik draaide mijn hoofd even om een keek naar het jongetje. Ik zag dat zijn moeder hem de mond snoerde en ze snel de andere kant op liepen. Even voelde ik aan de achterkant van mijn tuinbroek en kwam er tot mijn schrik ineens achter dat ik mijn jas helemaal niet droeg en ik dus alleen in mijn tuinbroek rondliep waardoor duidelijk te zien was dat ik een dikke luier droeg. Ik herinnerde me inderdaad niet dat Mamma met na het voeden me mijn jas weer had aan gedaan. Nu snapte ik ook ineens waarom ik even daarvoor buiten meer rare blikken kreeg dan daarvoor. Mamma had het jongetje ook gehoord maar bestede er geen aandacht aan en pakte mijn handje vast. ‘kom mannetje doorlopen we hebben nog veel te zien’. Ik liep, nog steeds een beetje in shock van het feit dat ik nu wel erg openlijk een AB was, maar gewoon mee.

Na een poosje realiseerde ik me dat het niet meer uitmaakte hoe ik eruitzag want iedereen wist het nu toch wel. Na een nog een paar uurtjes diertjes kijken was het wel welletjes vond Mamma en we gingen op weg naar de uitgang van het park. Ik kreeg nog steeds veel rare blikken van de vele mensen die ook in de dierentuin rond liepen maar ik stoorde me er inmiddels al totaal niet meer aan. Het was nog een flink stuk lopen naar de uitgang van het park want we waren helemaal aan de andere kant. Mijn luiert was inmiddels al weer aardig gevuld en ik hoopte dat mamma me nog zou verschonen voor we in de auto stapte. Precies toen ik dat dacht begon mijn anus zich te openen. Er viel een heel erg dikke drol in mijn luier waardoor ik automatisch ging waggelen. Mamma had al gemerkt dat ik langzamer was gaan lopen en waggelen en we stopte met lopen. Ze voelde met een ferme hand aan de dikke bobbel aan de achterkant van mijn tuinbroek. ‘Poe poe mijn mannetje heeft een flinke bah gedaan, daar moeten we maar even wat aan gaan doen’ zei ze. De mensen die op dat moment om ons heen liepen keken raar op van deze uitspraak van Mamma maar liepen gewoon door. Mamma pakte mijn hand en ik waggelde mee naar de baby verschoonruimte waar we die ochtend ook geweest waren. Het was niet ver lopen van de plek waar we waren. De ruimte was vrij en Mamma liep met mij naar binnen en deed de deur op slot. Op de zelfde manier al die morgen werd ik weer op de twee verschoontafel gelegd waarna Mamma begon met verschonen. ‘pfffffff das een erg grote bah hoor jongeman, daar heb ik wel even werk aan’ zei ze gelijk na het openen van mijn luier. Ze pakte de luiertas en haalde de luierdoekjes en de schone luier eruit. Inmiddels had ze mijn luier al weer zo vaak verschoond dat het routine werd en ik, ondanks de grote drol, binnen de kortste keren weer naast de tafel stond volledig verschoon in een verse dikke luier.

‘Zo als we hier nu toch zijn kunnen we wel gelijk weer een voeding geven’ zei ze vlak nadat ik naast de tafel stond. We gingen weer op de zelfde manier op de stoelen zitten als die morgen en Mamma haalde haar borst tevoorschijn. Ik begon eraan te zuigen en raakte onmiddellijk weer in een trance. Ik was een paar minuutjes aan het sabelen toen ik iets proefde wat mij heel er blij stemde. Ik proefde af en toe kleine druppeltjes melk wat er waarschijnlijk op wees dat Mamma haar moeder instinct actief werd en ze melk begon te produceren. Na een goede tien minuten borg Mamma haar borst weer op en was het gedaan met het voeden en verschonen. Happy van wat ik zojuist had geproefd liep ik met Mamma naar de auto. Mamma zette mij in de auto en bijna direct daarna viel ik in slaap.
 

BFB08

Beginneling
Ik werd weer wakker toen we de oprit opreden en keek versuft om me heen. Mamma haalde me uit de auto en lied me naar de voordeur lopen. Mamma opende de voordeur en we liepen naar binnen. Eenmaal binnen deed mamma haar jas uit en zette mij op de trap waar ze mijn schoentjes uit deed. Toen dat was gebeurd zei ze dat ik maar even lekker moest gaan spelen op het kleed in de kamer. Ik aarzelde geen moment en kroop er heen. Onder het kruipen voelde ik dat ik alweer een flinke scheut urine in mijn luier lied lopen. Ik was er wel een beetje verbaasd over want mijn drang om te plassen leek minder en minder voelbaar te worden. Ik ging minder grote hoeveelheden plassen en ik merkte het ook nauwelijks meer als ik moest. Ik was al lang en breed aan het plassen als ik mijn luier warm voelde worden.

Na een tijdje op het kleed te hebben gespeeld hoorde ik opeens een de deurbel waarna mamma naar de deur liep. Ik hoorde haar wat mompelen met iemand aan de deur en even later kwam ze terug met twee grote pakketen. ‘Zo mannetje we hebben hier een heleboel mooie spulletjes voor jou’ zie ze met een blije stem terwijl ze naar mij toeliep en met de pakketen naast mij op de grond ging zitten. Mamma opende de eerste grote doos en wachtte gespannen sabbelend op mijn speentje wat eruit zou komen. Ze haalde er als eerste 3 grote pakken luiers uit. ‘Zo nu hebben we even een vooraatje zei ze. Maar de doos was nog niet leeg want onderuit die doos haalde ze nog 5 kleine dikke pakketjes. ‘kijk en dit moet voorkomen dat we te snel door de voorraad heen zijn’. Ze opende 1 van de pakketjes en haalde er een dikke katoenen luier uit in volwassenen maat. Er zat een leuk motiefje met beertjes op. ‘Deze ga je vanaf nu dragen als we thuis zijn. Deze kan ik hergebruiken zodat je thuis geen weggooi luiertjes meer hoeft te gebruiken’.

Ik keek naar de luier en vond het meteen interessant omdat ik wel een wilde weten hoe het was om een katoenen luier te dragen. Terwijl ik op en neer hupte voelde ik opnieuw een grote scheut in mijn luier stromen. Dit was echt een raar gevoel dat ik het nu niet eens meer aan kon voelen komen waar ik het eerst nog wel kon voelen maar niet meer kon ophouden.. Maar ik was al snel weer met mijn aandacht bij de tweede doos die mamma nog niet had geopend. Daar moest nu wel wat anders in zitten dan luiers. Mamma opende de doos en vol spanning wacht ik af wat eruit kwam. Mamma stak haar hand in de doos en haalde het eerste pakketje eruit en vouwde het open. De doos was veel groter dan de andere en dat was ook wel nodig voor het gene wat eruit kwam. Het was een blauw rompertje precies in mijn maat!!. Mamma had naast luiers ook kleertjes voor mij gekocht. Uit de doos kwamen nog een paar rompertjes in allemaal verschillende kleurtjes en soms met een printje.

Het volgende wat eruit kwam was een tuinbroek maar deze had geen lange pijpen maar korte. Ik vond hem erg mooi en probeerde mamma duidelijk te maken dat ik hem graag aan wilde maar ik moest van Mamma wachten totdat alles was uitgepakt. Uit de doos kwamen nog een hoop andere kleertjes met onderanderde een sleeper voordat hij leeg was. Het was echt een hele bult met kleding en ik wist nu wel dat ik voorlopig als ik thuis was geen gewone kleding meer zou dragen. Toen alles was uitgepakt ruimde mamma netjes de kleding op en gaf mij nog even het bubbel plastic om mee te spelen terwijl zei het wat eten ging maken. Ik vermaakte me wel met het bubbel plastic en was een beetje teleurgesteld toen Mamma naar mij toe kwam om me op te pakken voor het eten. ‘Zo mannetje leg dat maar even weg want wij moeten even een hapje doen en dan is het tijd voor je bedje’ zei ze en ik werd, met wat moeite, opgetild en naar de tafel gedragen. Dit was voor het eerst dat ze dit deed maar ik vond het wel leuk. Ik werd op de stoel gezet en gevoerd zoals dat inmiddels gebruikelijk was.

Nadat ik alles op had gegeten vond Mamma het nog wel erg vroeg om me naar bedje te doen en ik mocht nog even tv kijken. Ik werd van de stoel getild en moest naar de bank kruipen waar ik op werd gezet. Mamma zette de tv aan en ik ging heerlijk zitten kijken naar de tv terwijl ik op mijn speentje sabbelde. Mamma ruimde ondertussen alle spulletjes van het eten op Pappa kwam ondertussen thuis van het voetbal dat hij op zaterdag altijd deed en gaf mij een zoen op mijn hoofd. Hij leek zich ook al helemaal te hebben aangepast aan hoe ik er nu uit zag en hoe ik behandeld moest worden. Hij gaf Mamma ook een zoen en ging naar boven om nog even te douchen en zich om te kleden.

Mamma was ondertussen klaar met het schoonmaken van de keuken en kwam naar mij toe. Ze ging naast me zitten en zei dat het tijd was voor mijn drinken terwijl ze haar shirt al omhoog aan het doen was. Ik ging gelijk op haar schoot liggen zoals ik inmiddels gewent was. Ik had me na de vorige borstvoeding al verheugt op de volgende keer. Inmiddels had Mamma haar borst tevoorschijn gehaald en deed ik mijn mond om haar tepel. Mmmmmm lekker, ook deze keer proefde ik weer kleine druppeltjes melk en ik verheugde me al op de dag dat het een volle stroom zou worden. Terwijl Mamma mij nog aan het voeden was kwam papa weer beneden. Hij maakte lachend een flauwe opmerking over het feit dat hij dat nou nooit mocht doen en begon met koken voor mamma en hemzelf omdat zij nog niet hadden gegeten.

Inmiddels voelde mijn luiertje al weer behoorlijk nat aan ondanks dat het nog maar zo kort gelden was dat ik had gedronken en geplast. En het werd nog gekker want ondanks dat ik nog niet heel lang geleden een had gepoept was ik nu alweer aan het poepen amper een kwartier nadat ik had gegeten. Ook de aandrang om te poepen leek steeds verder weg te raken want ik was al halverwege voordat ik merkte dat ik bezig was. Het was geen grote hoeveelheid en het was wat minder solide dan de vorige keer. Mamma had de lucht geroken en het was onmiddellijk gedaan met de borstvoeding. ‘Zo mijn jongen houd er wel heel er van om zijn broekje vuil te maken, daar gaan we maar snel wat aan doen’. Zei ze en ik ze borg haar borst op. Ik werd van de bank getild en moest naar boven toe kruipen.

Boven aangekomen moest ik naar mijn kamer gaan waar inmiddels ook al een speelkleed lag met wat speelgoed en ik begon te spelen. Mamma was ondertussen naar het bad gelopen en had de kraan open gedraaid. Nadat ze dat gedaan had kwam ze naar mijn kamer en legde een verschoon kleedje neer. Ik moest erop gaan liggen en ze deed mijn tuinbroek met een beetje moeite uit. Daar lag ik opnieuw alleen in een volle luier en een T-shirt. Mamma deed mijn T-shirt nu ook uit en vervolgens mijn luier. Ze maakte de grootste bende rond mijn billen en kruis schoon. Terwijl ze dat deed begon ik plots een beetje te plassen en mamma schrok een beetje. Ik keek haar me een rood hoofd aan en probeerde duidelijk te maken dat ik er echt niets aan kon doen. Gelukkig kon mamma er wel om lachen en ging gewoon verder met het schoonmaken omdat ik haar niet had geraakt. Nadat ze klaar was moest ik in mijn blootje richting de badkamer kruipen waar ik in het bad werd getild en werd gebadderd.

Na het badderen wat heerlijk was gingen we terug naar mijn kamertje en moest ik opnieuw op het verschoon kleedje gaan liggen. Mamma pakte nu een van de dikke katoenen luiers die ze nog niet zo lang geleden had uitgepakt en legde heb onder mijn billetjes. ‘Das een mooie nieuwe luier he! Die ga je heel erg lekker vinden zitten en het is ook nog eens beter voor je huidje’ zei ze met een lag. Ik lachte vrolijk terug omdat ik in der daad erg benieuwd was hoe deze luier zou aanvoelen. Mamma pakte de voorkant van de luier en legde hem over mijn kruis en maakte vervolgens de drukknopjes aan beide kanten van de luier vast. het voelde vanaf het moment dat de luier over mijn kruis heen lag heerlijk zacht aan en ik was meteen verkocht. Omdat een katoenen luier niet waterdicht is moet er wel een plastic broekje overheen maar dat vond ik niet zo heel erg omdat ook deze ook een katoenen buitenkant hadden wat erg fijn voelde.

Nadat ik mijn heerlijk dikke katoenen luier aan had gekregen pakte mamma mijn een van mijn nieuwe rompertjes en deed deze mij aan. Toen dat gebeurd was moest ik nog even gaan staan om te controleren of alles goed zat. De romper zat als gegoten en het voelde heerlijk om er weer één aan te hebben. Nu was het tijd om te gaan slapen en ik werd door mamma in bed gelegd en kreeg een zoentje om te gaan slapen. Ik viel met mijn beertje en speentje weer snel in slaap zoals altijd.
Ik werd wakker van het geluid van mijn kamer deur. Ik keek even op en daarna direct op de wekker die naast mijn bed stond, 12 uur gaf hij aan. Ik keek weer naar de deur en zag daar tot mijn verbazing Mamma binnen lopen. `Tijd voor je nacht voeding mannetje` zei ze met een lieve stem en ze ging op de rand van het bed zitten. Ze trok haar shirt uit en ik zag meteen wat anders aan haar. Ze had een voeding BH aan gedaan met het over bekende flapje. Ik wist dat dit betekende dat het borstvoeding geven serieus was geworden en ik vanaf het moment dat ze genoeg melk zou hebben het altijd zou krijgen. Mamma haalde het flapje los en ik ging op haar schoot liggen en begon te zuigen. Ik kneep met mijn hand zo onopvallend mogelijk een beetje in haar borst om er wat meer melk uit te persen.

Na tien heerlijke minuten wat het welletjes met de borst maar nog niet gedaan met het voeden. Mamma pakte namelijk nog een flesje met melk dit ook nog moest drinken. `Omdat Mamma zelf nog niet genoeg melk heeft moet mijn mannetje er nog maar wat bij krijgen` zei ze terwijl ze de speen van de fles in mijn mond deed. Nadat ik het flesje leeg had sliep ik al weer bijna. Mamma legde me snel weer in mijn bedje en voelde nog even aan mijn luiertje die inmiddels uiteraard weer nat was. `Daar kan mijn mannetje nog wel even mee door` zei ze en ze gaf me een zoen terwijl ik al bijna helmaal sliep.
De volgende morgen werd ik opnieuw wakker van de kamerdeur die open ging. Ik draaide op mijn rug en voelde gelijk de dikke natte katoenen luier. Toen ik mijn ogen open deed stond mamma al bij mijn bed en haalde de dekens van me af om mijn luier te controleren. Meteen nadat ze dat had gedaan pakte ze de verschoon spullen en maakte de romper en de luier los. Voor ik het wist had ik alweer een schone katoenen luier om mijn billetjes en werd ik uit bed getild. De romper werd uitgedaan en ik kreeg een schone weer aan gevolgd door de tuinbroek met de korte pijpjes. Ik had een spiegel in mijn kamer en ik kon er net inkijken. In de spiegel zag ik een jonge met warrig haar van het slapen met een speen in zijn mond en een romper met tuinbroek. Mijn veel te dikke luierkonte was erg goed zichtbaar in deze tuinbroek maar ik voelde me nu echt een kleine jonge.

Nadat mamma alles had gecontroleerd moest ik mee naar beneden voor mijn ontbijtje. Ik werd op de stoel gezet en kreeg eerst een papje en daarna nog een boterham gevoerd. Na dat moest ik natuurlijk nog wat drinken dus werd ik op de bank aan de borst gelegd. De rest van de dag deed ik niet anders dan spelen met mijn duplo en autotjes en uiteraard mijn middag dutje. S`avonds om zeven uur terwijl ik net werd verschoond van een grote poepluier zei mamma ineens iets wat ik totaal was vergeten. `Morgen moet mijn kleine man weer naar school dus dan is het even over met de pret`. Ik wist dat dit waar was en keek haar erg teleurgesteld aan. Nadat mamma mijn luier helemaal had ververst en me weer had aangekleed voor de nacht zette ze mij op de bedrand en haalde de speen uit mijn mond. Zo even praten over hoe we dit nu gaan doen. ‘Mijn mannetje kan natuurlijk school niet missen maar je kan ook niet zonder je melkje` zei ze lief waarbij ze even aan haar borst zat. Ik twijfelde of ik wat zou gaan zeggen maar mamma had je speen uit mijn mond gehaald dus ik wist dat het mocht. Nou ik kan best de komende week zonder hoor want ik heb het toch pas twee dagen. Even was het stil totdat mamma mijn telefoon tevoorschijn haalde.

`Is dat zo, de smsjes en wat fotojes in je telefoon zeggen wat anders` was haar antwoord. Ik schrok van de telefoon en wilde eigenlijk boos worden dat ze zomaar mijn appjes had gelezen en fotos had bekeken maar ik wist dat het toch geen zin had om boos te worden. De foto`s op mijn mobiel had denise gemaakt terwijl we in het huisje in het bos waren. Er was te zien hoe ik aan haar bost heerlijk lag te drinken. Met een rood hoofd van schaamte dat ze had ontdekt dat ik een vriendin als mamma had bleef ik naast haar zitten. `Nou kan dat meisje miss voor je voeding zorgen want dat heeft ze tenslotte al gedaan zoals ik heb gezien` opperde ze. En voor ik het wist zat de speen al weer in mijn mond en mocht ik niets meer zeggen. Ze pakte mijn telefoon en belde het nummer van Denise een beetje in paniek en niet wetend wat te doen probeerde ik de telefoon van mamma te pakken maar ze duwde mijn handen weg en liep naar de deur en deed deze voor dat ik er met mijn gewaggel bij kon komen achter zich op slot.

Oke dat was lekker mijn vriendin werd gebeld door mijn moeder met de vraag of ze me kon verzorgen. Ik schaamde me kapot. Ik legde mijn oor tegen de deur om te horen wat er werd gezegd want mamma stond nog steeds op de gang voor mijn deur. `Ja hallo, je spreek met de moeder van Daan`. En dat was het enige wat ik nog kon horen want ze liep verder van de deur de gang in. Ik liep terug naar mijn bed en ging er maar gewoon in liggen want er was toch niets dat ik kon doen om dit moment. Na een tijdje ging de deur weer open en kwam mamma binnen. `Zo dat heb ik geregeld maar niet met je vriendinnetje zelf maar met haar mamma. Ik begreep van haar dat je vriendinnetje ook nog niet voor zichzelf kan zorgen dus zij neemt jou erbij wanneer je niet op school bent`. Een beetje verbaasd over het feit dat dit zo makkelijk geregeld was keek ik haar aan. Maar mamma ging alweer gewoon door alsof er niet was gebeurd en ik werd dan ook aan de borst gelegd.
 

friendly

Superlid
Leuk verhaal! In één keer uitgelezen. Een vervolg zit er, gezien de laatste datum, waarschijnlijk niet in.
Jammer!
 

janend

Toplid
Ach jammer maar gelukkig is Friendly ook een super schrijver hopelijk begint Friendly weer aan een topverhaal.
 

BFB08

Beginneling
okeeeeee ik ben er een hele lange tijd tussenuit geweest maar toch ben ik weer verder gegaan met dit verhaal :eek: ::).
ik denk dat er nog wel weer gaat volgen maar op dit moment weet ik niet op welke termijn. !1

De volgende morgen werd ik vroeg gewekt door mamma die de deur open deed. 'Wakker worden knul je moet weer naar school maar voor dat je gaat moet mamma eerst je luiertje nog verschonen' hoorde ik haar nog half slaperig zeggen. Ik keerde me al zuigend op mijn speentje om en liet mamma me een kus geven. Terwijl mamma alle spulletje om me te verschonen bij elkaar pakte voelde ik me toch wel een beetje droevig. Ik wilde helemaal niet naar school vandaar ik wilde klein blijven. 'Sow mijn kleine man heeft zijn luier flink gevuld vannacht' zei mamma terwijl de mijn rompertje losmaakte en mijn luier open deed. Ik keek even naar de luier en kon beamen dat ze inderdaad gelijk had over de vulling van de luier. ‘Gelukkig kan de mamma van Denise je morgen verschonen als ik er niet ben’ zei ze gelijk daarna. Deze woorden deden mijn droevigheid in een keer verdwijnen. Dat was waar ook na dit dagje school mocht ik gewoon weer klein zijn.

Nadat mamma vakkundig mijn luier had verschoont, helaas dit keer zonder inlegger, moest ik naast het bed gaan staan. Ze pakte een van mijn normale broeken en een t-shit uit mijn on aangeraakte weekend tas en deed deze aan. Nadat ze dit gedaan had gaf ze me een pets op mijn luierkontje en zei: ‘zo nu moet mijn kleine man weer even groot zijn’ en ze haalde het speentje uit mijn mond. Meteen nadat ze dat deed begon ik instinctief zoals ik de afgelopen dagen had gedaan te jammeren. Ik schrok van mijn eigen reactie maar mamma lachte alleen maar. ‘okee voor nu mag je het speentje nog even in houden maar als je straks weg moet is het echt even gedaan’ gedaan zei ze. Beneden aangekomen werd ik gevoerd met het klaarstaande ontbijtje en werd netjes een lunch voor me klaargemaakt. Nu was het toch echt tijd om te gaan. Met mijn weekendtas en schooltas in de hand stond ik bij de voordeur. Ik wilde mijn mamma een kusje geven maak op met moment dat ik dat deed voelde ik het speentje nog in mijn mond zitten. Lachend haalde mamma het speentje uit mijn mond. ‘Haal die en nu maar echt even uit’ zei ze en deed het speentje in mijn hand. Ik kuste mijn moeder nu echt en bedankte haar voor het heerlijke weekend.

Met al mijn spullen in de hand en een geluierde kont onder mijn kleren liep ik richting het station. Het was nog erg vroeg en donker. Omdat het nog donker en vroeg was, was er nog niemand aanwezig op het station voor de eerste trein. ik bedacht me even maar al vrij snel wist ik dat een korte luier controle geen kwaad kon. Ik ritste de voorkant van mijn broek open en deed hem kort naar beneden. De luier was slecht een klein beetje vochtig van een paar druppeltjes, ik had nog niet een grote hoeveelheid geplast. Mooi dacht ik dat kan deze luier wel mee tot aan school en deed mijn broek omhoog weer omhoog. Net op tijd want er kwam net iemand aanlopen die ook de eerste trein moest hebben. De dame in kwestie groette me vriendelijk en ging op het stationsbankje zitten.

Na tien minuten was de trein er. Ik stapte in de trein en terwijl ik dat deed voelde ik hoe mijn luier zich vulde met de eerste grote plas van de dag. Een heerlijk gevoel dacht ik totdat het onvermijdelijke tweede gevoel ook op kwam. Het was inmiddels een half uur sinds ik had gegeten en dat betekende dat mijn darmen zich ook begonnen te bewegen. Vlak voor ik ging zitten perste een enorme ochtend drol zich in mijn luier. Ik had geprobeerd hem tegen te houden maar dat lukte me niet. Ook nee nu moet ik dus de hele 1.5 uur naar school in deze luier zitten. Met tegenzin ging ik zitten en voelde hoe de brei zich door de luier verspreide. ‘Ik hoop maar dat niemand het merkt en het niet te erg gaat stinken’, dacht ik bij mezelf.

De hele treinreis bleef ik redelijk stil op mijn telefoon zitten spelen. Ondanks een paar wat kleine snufjes van mede passagiers die naast me gingen zitten of voorbij liepen bleef het opvallend genoeg stil. Niemand die uitsprak wat hij of zij dacht te ruiken. Tot vlak voor het station waar ik uit moest stappen bleef ik op mijn plek zitten. Het was de eindhalte van de trein dus ik probeerde te blijven zitten tot iedereen weg was. Eenmaal in de veronderstelling dat dit zo was stond ik op en merkte hoe een enorme stank zich verspreide. Ik schrok ervan en voelde gelijk aan de achterkant van mijn luier. Nadat ik even was geschrokken liep ik snel de trein uit.

Eenmaal op het perron wist ik niet hoe snel ik door de stations hal naar mijn school moest komen die direct daarnaast was gevestigd. Op de roltrap naar beneden merkte ik hoe mensen de geur nu wel opmerkte en een beetje vies om zich heen keken. Ik besloot dit zelf ook te doen om zo niet op te vallen en deze tactiek leek redelijk te werken. Eenmaal beneden aangekomen liep ik richting de poortjes en checkte uit, vlak na de poortjes werd ik plots opgehouden door me en tegemoet vliegende Denise. Ik had natuurlijk afgesproken elkaar voor het station te meten dat was ik even vergeten. Terwijl Denis om mijn nek hing voelde ze even aan mijn luier kontje. Toen ze voelde hoe dik dit was haalde ze de armen van mijn hals. ‘Sow jij hebt effe flink je werk gedaan zo te voelen’ zei ze met een ligt vieze blik. Nog voor ik kon antwoorden pakte ze mijn hand en nam ze me mee naar het schoolgebouw. Onder het lopen voelde ik nog steeds de brei in mijn luier. Het werd wel een beetje vervelend nu. Terwijl ik liep lette ik op Denise haar achterwerk. Het was voor mij duidelijk te zien dat ook hier een dikke luier onder zat.

Nadat we het schoolgebouw waren ingelopen en wat sniffende en in het rond kijkende mensen verder kwamen we bij het vaste verschoon toilet ergens achter in het gebouw. Denise leiden ons naar binnen en zetten mij in het midden van de ruimte. Ze pakte mijn weekendtas en opende deze. Een beetje vreemd keek ze naar de inhoud, wat mij verbaasde, maar al snel pakte ze de benodigde spullen eruit. Ze legde het verschoon kleedje en de luier vakkundig neer. ‘Zo gaat de kleine man even liggen’ ze ze een beetje streng en ik deed wat me werd gevraagd. Mijn broek werd uitgetrokken en een overweldigende stank kwam ons tegemoet maar Denise reageerde er niet op. Ze legde te broek weg en opende de luier. Een flinke zooi van plakkerige brei werd nu zichtbaar. Ze pakte een goed aantal doekjes en veegde de ergste klodders weg. ‘ Zo ga nu maar even staan, dan kan ik eerst even deze luier weg doen en maak ik daarna je kont verder schoon’ zei ze.

Nadat ze de luier had opgevouwen en in een weggooi zak had gedaan pakte ze meer doekjes en begon zo goed en kwaad als het kon alle poep van mijn billetjes te vegen. ‘Jeetje de kleine man moet wel erg lang in deze luier hebben gelopen want de rommel is niet mis’ zei ze. Een beetje rood van schaamte keek ik om. ‘Sorry ik kon er niks aan doen’ zei ik. Denise stond op draaide me op en gaf me een zoentje op de mond. ‘Weet ik toch lieverd’ zei ze, en ze gooide de laatste doekjes weg in de weggooi zak en knoopte deze vakkundig dicht. Ik moest weer gaan liggen en terwijl ze mij een verse luier omdeed rook ik opnieuw een poeplucht maar dan niet de geur die van mijn luier afkwam. Even keek ik naar Denise die terwijl ze de laatste plakstrips sloot een klein beetje een rood hoop kreeg. Ondanks dat het duidelijk was dat ook Denise een grote boodschap had gedaan in haar luier ging ze ongestoord verder. ‘Zo mijn kleine man is….. klaar’ zei ze terwijl ik opstond. De korte pauze in haar zin deed mij vermoeden dat ze kennelijk nog steeds in haar broek aan het poepen was.

Toen ik eenmaal stond deed Denise iets onverwachts. Ze pakte mijn shirt en vest onderaan vast en deed deze uit over mijn hoofd. Ik schrok van wat ze deed maar stribbelde eigenlijk niet tegen. Ze rommelde wat in mijn tas en haalde er een witte romper uit. Ik keek een beetje verbaasd, deze romper kende ik helemaal niet. Snel keek ik even in de weekendtas die vlak naast mij stond. Tot mijn verbazing waren de kleren die ik had meegenomen aangevuld met een aantal witte rompers een ook de baby rompers die mamma thuis had. Ze moet deze in mijn tas gestopt hebben gisteravond, bedacht ik me. Ondertussen had Denise de romper uitgevouwen en deed ze mij deze over mijn hoofd. Ze maakte de drukknoopjes in mijn kruis vast en trok me mijn broek weer aan. ‘Zo als je nu je vest weer aan doet lijk het niets anders dan en onder T-shirt en blijft je luier fijn op zijn plek’ zei ze.

Terwijl ik mijn vest aandeed zag ik hoe Denise tijdens het wassen van haar handen een beetje wijdbeens stond. Dat zal wel zijn door de volle luier, dacht ik. Maar niet veel later hoorde ik een bekend gesis van een plas in de luier. ‘Kennelijk heeft deze kleine meid het ook niet droog en schoon kunnen houden’ zei ik terwijl ik aan haar nu strak staande jeans voelde. Denis keek op een schoot direct in de rol van het kleine meisje. Ze keek blozend weg een begon een beetje te wiegen. Op dezelfde wijzen als ze bij mij had gedaan leegde ik haar nu op het kleedje en deed ik haar broek uit. Tot mijn verbazing zag ik dat Denise drukknoopjes in haar kruis had wat betekende dat ze al een romper droeg. Een klein beetje verbaasd keek ik naar Denise. Ik zag dat Denise haar duim in haar mond had gedaan en zich nu volledig gedroeg als een klein meisje. Ik besloot het speentje uit mijn zak te halen en haar deze ik de mond te doen. Blij keek ze me aan en ik maakte de knoopjes los waarna ik verder ging met het verschonen van haar luier.

Ook Denise had haar luier goed gevuld, deze was echter wel veel makkelijker schoon te maken omdat ze er niet in was gaan zitten. Nadat ik de luier had verschoond en haar romper netjes had dicht gedaan liet ik haar staan om haar broek weer aan te doen. Even keek ik stil naar haar hoe ze daar stond met haar mooie lijf en lieve gezichtje. Wat bof ik toch met zo een mooi meisje dacht ik bij mezelf, en deed haar vervolgens haar broek aan. ‘Zo weer helemaal klaar’ klaar zei ik en haalde het speentje uit haar mond. Vlak nadat ik dit had gedaan kreeg ik een zoen vol op mijn mond. ‘Dankjewel pappy’ zei ze direct daarna. Een beetje blozend van deze lieve woorden begon ik alles op te ruimen zodat we naar de les konden.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Bart Oppas gezocht voor aankomde week een dagje Contact advertenties 3
Daan1205 Deze week een keer luieren in Hengelo(Overijssel) Contact advertenties 27
m88n Een hele week verplicht in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
P Een hele week de tijd#poepervaring opdoen Broekplassers en Poepers 2
justanotherAB Een week 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Little Endy Verhaal Klaar Een week lang geen 18?! W 13
T Tips voor (bijna) een week 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Artemis Een week in luiers - hoe voelt dat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
J Een week thuis W 17
A een Week in bed W 3
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 3
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 95
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 37
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 11
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Similar threads


















































Bovenaan