Een week 24/7

BFB08

Beginneling
Net mijn eerste verhaal gemaakt. ik hoop dat jullie er iets van vinden. ik heb dyslexie dus alvast excuses voor kromme zinnen.

Een week 24/7

Het was de maandag na de vakantie en ik besloot om iets te gaan proberen wat ik al langere tijd wilde doen. Een hele week lang alleen maar luiers dragen en geen toilet bezoekjes. Dat hielt in ook naar school. Ik had al eens een luier gedragen wanneer ik naar de supermarkt ging en hem ook gebruikt, maar ik had nog nooit ergens luiers gedragen waar mensen die ik ken me konden betrappen. Dat maakte me best wel zenuwachtig. Maar ondanks mijn zenuwen besloot ik het toch echt te gaan doen.

Ik stapte uit bed en voelde dat mijn luier behoorlijk nat was geworden. Ik was vroeger iemand die vaak in bed plaste en dus drynights moest dragen. Na het kopen van mijn eerste pak volwassenenluiers droeg ik ze alleen als ik sliep gewoon omdat het goed voelde, tot ik op een ochtend wakker werd en de luier totaal doorweekt was. Sinds dien ben ik dus niet meer zindelijk s`nachts. Ik pakte een schone Abena M4 en babydoekjes om mezelf te verschonen. Ik ging op mijn bed zitten en deed mezelf de schone luier om. Ik pakte een strakke boxer uit de kast en deed deze over mijn luier. Ik had op internet gelezen dat dit het kraken van de luier minder maakte. de dag ervoor had ik ook een paar wat ruimere broeken gekocht zodat de luier wat minder opvalt. Eenmaal aankleed liep ik naar de spiegel en keek tevreden naar mijn kontje. Alleen als je het wist kon je zien dat er een dikke luier onder zat.

tijd voor ontbijt dacht ik. Ik ging naar de keuken en pakte boterham en een groot glas melk. Dat zal strak voor een flinke plas zorgen dacht ik. Na het ontbijt pakte ik mijn boeken in mijn tas en deed daar ook een luier en wat doekjes in om mezelf te kunnen verschonen wanneer nodig. Nadat ik alles had gecheckt ging ik op weg naar school. Eenmaal bij de tram aangekomen voelde ik de zenuwen een beetje toenemen. Als ik in de tram stapte was er geen weg meer terug. De tram kwam al vrij snel dus ik had weinig bedenktijd het was nu of niet. Ik stapte in de tram en ging zitten en ineens was alle spanning weg. Ik zat in de tram met allemaal vreemde mensen een niemand wist wat ik onder mijn kleren had en niemand keer dat ook raar naar me. Dit stelde me behoorlijk gerust. Na een half uurtje kwam ik bij de halte vlak bij mijn school vanwaar ik nog 5minuten moest lopen om bij het gebouw te komen. De zenuwen namen toe omdat ik nu mensen tegen kon komen die ik goed kende en waar ik de hele dat bij in de buurt was. Als snel kwam ik dan ook mensen tegen van de project groep waar ik in zat. Opvallend genoeg gingen mijn zenuwen weg en ging het allemaal vrij soepel.

Alles verliep prima en niemand had door wat ik aan het doen was. Tot dat ik bij het werkcollege per ongeluk mijn tas omviel en mijn reserve luier en mijn babydoekjes ineens heel goed zichtbaar waren voor de persoon achter mij. Snel pakte ik mijn tas op en verborg mijn reserve luier weer. Ik keek achterom om te zien of iemand achter mij gezien had wat ik in mijn tas had. Achter mij bleek net dat ene meisje te zitten waar ik al een hele tijd een oogje op had, Denise. Ze had hele mooie ogen, mooi zwart haar en een mooi figuur. Ze keek me even aan en keek daarna weer naar haar schrift om verder te werken. Ik dacht pffff gelukkig heeft ze niks gezien.

Vlak na dat moment had ik ineens verschrikkelijke aandrang maar wist niet zo goed of ik het nu gelijk daar moest gaan doen. Ik werd weer zenuwachtig, stel nu dat hij gaat lekken dan zit ik hier midden op school met een natte broek. Ik besloot te vragen of ik naar het toilet mocht. Op het moment dat ik opstond om het te gaan vragen hielt mijn blaas het niet langer en een warme straal vond zijn weg door mijn luier. Ik merkte dat ik nu zonder enige reden zomaar ineens was gaan staan en een paar tellen alleen maar voor me uit staarde. Een vriend naast me vroeg me dan ook wat er was en ik verzon snel de smoes dat ik was vergeten wat ik nu wilde vragen aan de leraar. We lachte erom en ik ging weer zitten. Oee dat voelde lekker een met een natte luier gaan zitten en weten dat niemand doorheeft dat ik het zojuist in mijn broek hebt gedaan. En de luier had het ook nog eens goed gehouden en was dus niet gaan lekken.

Na het college was mijn dag voorbij en ik stapte op de tram naar huis. Ik stapte halverwege uit bij de supermarkt uit voor nog een paar boodschappen voor die avond. Nadat ik alle spullen had gepakt die ik nodig had stond ik in de rij voor de kassa toen ik weer de aandrang voelde om te plassen. Ik voelde even snel aan mijn kruis en kwam tot de conclusie dat er nog wel wat bij kon. Dus ik ontspande me zetten mijn benen iets uit elkaar en liet het in mijn luier lopen. Die werd nu wel echt erg nat en zwaar. Ik was even bang dat de luier nu wel opviel onder mijn broek omdat hij zo vol was. ik voelde weer en merkte inderdaad dat de bobbel aan beide zeiden flink was gegroeid. Ik keek vleug om me heen om te zien of iemand gek naar me keek. Pfff gelukkig weer was en niemand die het was opgevallen. Tot ik nog eens omkeek en ik Denise achter me zag staan. Ze moest altijd de zelfde tram hebben als ik en was waarschijnlijk een tram later ingestapt en nu kwam ik haar ook nog tegen bij de supermarkt. Ze zag dat ik een beetje schrok en ze vroeg wat er was. `ik had niet door dat er iemand achter me stond` ze lachte en zei, `nou zo eng ben ik niet hoor`. ik lachte terug en draaide me weer om en rekende af. Ik groeten haar nog en liep, iets meer waggelend dan eerst, de winkel uit. Het zweet stond op mijn voorhoofd, dat was spannend. Gelukkig had niemand iets gemerkt. Ook Denise niet want ze had niet gek gekeken dus daar ging ik dan maar vanuit.

Toen ik thuis kwam legde ik de spullen, die ik gehaald had, weg en ging naar mijn kamer trok mijn broek en boxer uit en keek naar mijn luier. Hij was flink gegroeid een heel zwaar geworden. Ik besloot hem nog een tijdje te dragen omdat het zo goed voelde. Na een tijdje huiswerk maken vond ik het tijd geworden mezelf te verschonen en dat deed ik dan ook. Ik deed een extra inlegger in mijn luier zodat ik mijn luier voor de nacht niet meer hoefde te wisselen. Na nog wat huiswerk en een avond luieren op de bank besloot ik te gaan slapen want het zou morgen een lange dag worden. Zoals inmiddels gewoonlijk werd ik de volgende morgen weer wakker met een natte luier. Ooh was dat gister lekker zeg om niet naar het toilet te hoeven. Met deze gedachte deed ik mijn schone luier en kleren weer aan voor een frisse dag school.

Na het standaard ritueel van ontbijten en tas in pakken ging ik alsof ik nooit anders had gedaan met mijn luier om naar school. Op school ging alles prima en ik was inmiddels niet meer bang dat mijn luier zou lekker. Dus toen ik tijdens het hoorcollege aandrang kreeg om te plassen liet ik het gewoon lopen. Heerlijk dat gevoel als je kruis ineens zo lekker warm is. Aan het einde van college liep ik de zaal uit en liep ik wat te dollen met wat vrienden als ik ineens een hand tegen mijn luierkontje voel. Ik schrik een beetje en kijk om. Ik zie Denise lopen maar die is druk aan het praten met een vriendin. Het was vast een verbeelding denk ik bij mezelf. Na nog een lange dag colleges sta ik op de tram te wachten. Ik moet weer plassen en laat het weer gewoon gaan zoals ik dat inmiddels al een beetje gewent was. Terwijl ik bezig was met plassen voel ik plots weer een hand op mijn kont maar nu zei een vrouwelijke stem in mijn oor; `Doet de kleine man een plasje is zijn luiertje`. Ik schrok me rot en mijn blaas ging dan ook ineens helemaal open. Ik had nog nooit zo veel in een keer geplast. Ik draaide mijn hoofd en daar stond Denise met een grote glimlach naast me. Mijn hoofd werd vuurrood en ik wist niet meer wat ik moest zeggen. Ze zag dit en zei toen weer ik mijn oor; `geeft niet hoor mammy verschoont je wel even op het toilet van dat cafeetje daar`. Ze pakte me bij de hand en trokt me mee naar het café aan de overkant van de straat. Versuft en nog steeds stil waggelde ik met haar mee want de luier was erg vol.

In het café groeten ze de eigenaar en liep met mij aan de hand direct naar het toilet. Ze duwde de deur van het invalide toilet open en sleepte me naar binnen. Eenmaal binnen deed ze de deur op slot en pakte ze mijn tas. Op dat moment werd ik wakker en realiseerde ik me wat ze wilde gaan doen. `hoooo hooo wacht even hoe weet jij überhaupt dat ik een luier aan heb` zei ik snel. Ze keek me aan en zegt; ‘Nou simpel ik zag die luier in je tas zitten tijdens werkcollege’. Shit dacht ik bij mezelf heeft ze het dus toch gezien. `en in de supermarkt toen je wijdbeens ging staan en aan je kontje voelde was het me helemaal duidelijk`. Ik moest heel even bij komen van deze schok en dat zag ze. `Het geeft niet hoor ik heb een broertje dat ook luiers moet dragen omdat hij nog niet zonder kan`. Vlak nadat ze dat had gezegd maakte ze de knoop van mijn broek los en trok deze naar beneden. `voetjes omhoog` zei ze, en ik deed braaf wat ze zei. Vervolgens moest ik op de vloer gaan liggen en trok ze de boxer van mijn luier af en zei: `sow mijn kleine jongen heeft wel een hele grote plas gedaan`. Een klein beetje blozend keek ik haar aan en ik merkte dat ik het wel leuk begon te vinden al dat kleine gedoe. Ze maakte de luier open en haalde deze vakkundig onder mij billetjes vandaan. `Even de beentjes omhoog houden`` zei ze terwijl ze, ze optilde. Ze pakte de doekjes en begon mijn kruis, die inmiddels een beetje was gegroeid schoon te maken. Vervolgens pakte ze een schone luier en schoof deze onder mijn billen. Vervolgens begon ze weer in mijn tas te rommelen, `geen poeder` zei ze verbaasd. nog steeds een beetje suf zei ik; `nee dat heb ik niet`. `geeft niet` zei ze en ze pakte haar eigen tas en graaide er een klein busje babypoeder uit, `heb ik altijd bij me voor mijn broertje`. Ze openende het busje en deed het op mijn kruis en billetjes. Ze veegde het nog een beetje uit en deed toen mijn benen goed uit elkaar en plakte de luier dicht. `Zie zo dat is ook weer geregel, even opstaan jongeman dan kijk ik of je luiertje goed zit`. Ik deed wat ze zei en ging netjes staan. Ze controleerde mijn luier en deed daarna mijn boxer en broek weer aan. `Zo nu kan de jonge man weer een tijdje door`. Ze gooide de oude luier weg pakte haar tas en vroeg; `gaat mijn kleine vent mee`. Ik pakte mijn tas en liep achter haar aan het café uit en we ging weer bij de tramhalte staan. Ik voelde me heel ongemakkelijk en zei nog steeds niets. Denise keek me even aan en glimlachte heel even en keek vervolgens weer naar het voorbij komende verkeer.

Toen de tram eraan kwam lette ik totaal niet op, `wakker worden de tram is er al hoor` hoorde ik naast me. ooh ja natuurlijk, `sorry` zei ik en stapte in. Ik probeerde een 1persoons plekje te vinden maar die waren allemaal bezet dus ik moest wel bij Denise gaan zitten. Naar een paar ongemakkelijke minuten in de tram vroeg ze aan me of ik wat te doen had die middag. Even dacht ik na wat ik zou zeggen. Als ik nee zei wat gebeurd er dan vroeg ik me af. Ik besloot te zeggen dat ik een afspraak had omdat ik even moest verwerken wat er net was gebeurd. `Jammer zei ze, ik had graag huiswerk met je willen maken bij mij thuis`. Stommeling dat was echt een goede kans geweest. Maar als snel dacht ik weer aan wat er daarvoor was gebeurd. Opeens hoorde ik `Hier moet ik eruit doei` en ze gaf me een kusje op de wang zoals ze dat bij kleine kindjes doen. Ik zei haar gedag en keek haar nog even na voordat de tram weer vertrok.

word vervolgt...
 

BFB08

Beginneling
dank voor jullie reacties wordt er erg blij van ^-^
hier het vervolg

Eenmaal thuis aangekomen plofte ik op mijn bed en was ik even helemaal in schok van wat ik zojuist had meegemaakt. Ik deed mijn broek en boxer uit en bekeek mijn luier in de spiegel. Sow dat heeft ze vakkundig gedaan hij zit perfect om mijn kruis en billen, dacht ik. Deze gaat zeker niet lekken. Na het eten zat ik op mijn bed tv te kijken en dacht een beetje na. Is dit allemaal een spelletje van Denise of is dit werkelijkheid. Moet ik met haar gaan praten morgen hierover of moet ik morgen zonder luier naar school gaan. Na lang piekeren, zonder resultaat, viel ik uiteindelijk in slaap.

De volgende morgen werd ik zoals gewoonlijk weer wakker met een natte luier. Maar deze keer voelt hij een beetje raar minder dik. Ik voelde mijn kruis en merkte het gelijk er zat geen inlegger in mijn luier. Ik stapte uit bed en keek naar de luier en herinnerde me het gebeuren van de dag ervoor. Het was dus geen droom dacht ik, het was echt. Een beetje suf nog deed ik mijn luier af en was verbaasd dat hij zonder de inlegger niet was gaan lekken. Dat komt vast omdat hij zo goed om is gedaan door Denise dacht ik. Nadat ik mijn kruis had schoon gemaakt met doekjes ging ik twijfelen, moet ik nu wel of niet een luier omdoen vandaag. Maar al vrij snel pakte ik de luier en deed hem om. Het was best leuk gister toen Denise mijn luier verschoonde en ze is toch de enige die het weet dus waarom zou ik hem niet omdoen.

In de tram was ik nog steeds aan het denken wat ik ging doen als ik Denise tegenkwam. Of ik gewoon met haar moet praten of dat ik haar moet negeren. Op dat moment werd de beslissing al voor me gemaakt toen ik achter me hoorde `hoi Daan, mag ik bij je komen zitten`. Ik knik van ja en ze ging zitten. Een beetje onhandig vroeg ik `alles goed`. Ze keek me aan met een lach en zei; `goed hoor dank je, en met jou?`. We raakten aan de praat over school en zo en ik vergat totaal wat er de dag ervoor was gebeurd. We liepen samen naar school en de rest van de dag verliep prima. Ik ging met mij projectgroep naar mijn colleges en zij met die van haar. We hadden niet helemaal het zelfde rooster en hadden dus niet elk college samen.

Aan het einde van de dag na al de colleges kwam ik haar weer tegen en we spraken af samen naar huis te gaan. Op weg naar de tramhalte met Denise voelde ik aandrang en werd een beetje bang en stopte. Denise merkte het en keek me verbaasd aan en zei; `moet je een plasje doen?`. Ik knikte en op dat moment ontspande ik plotseling en liep alles al in mijn luier. Ik kon het gewoon al niet meer houden en ik kreeg een rood hoofd. Denise lachte liep naar me toe legde haar hand in mijn kruis en voelde. `goed zo klein mannetje van me` zei ze tegen me en ze pakte mijn arm om verder te lopen. Heel even verbaasd liep ik mee. Het was dus echt gister ze weet het echt dacht ik. Ondertussen ging
Denise al weer verder op het onderwerp wat we daarvoor aan het bespreken waren. In de tram praten we verder maar ik was er niet helemaal bij. Ik kon mijn gedachten niet afhalen van het feit dat ze me misschien wel weer wilde verschonen. Nog helemaal ik gedachten hoorde ik `ga je vandaag wel mee naar mijn huis voor huiswerk. Mijn ouders en broertje zijn er niet dus`. Ze woonde nog bij haar ouders omdat het toch dichtbij school was had ze me vertelt. Ze was wel op zoek naar een eigen plekje maar ze had nog geen haast. Dit keer hoefde ik niet na te denken en ik zei natuurlijk gelijk ja.

Bij haar huis aangekomen gingen we naar binnen zetten onze spullen neer en gingen op de bank zitten. `zo zegt ze en nu een vraag die ik gister al wilde stellen, waarom draag jij luiers en heb ik dat nooit eerder gemerkt?`. Overdonderd door deze directe vraag werd ik een beetje stil. Na een tijdje zei ik dat ik een bedplasser was geweest en ik stiekem die luiers best wel fijn vond en dat ik ze dus weer was gaan dragen maar dan in grotere vorm. `Maar waarom draag je ze dan nu?` vroeg ze verbaast. Ik bekende dat ik het wel eens wilde proberen hoe het nu was om een luier 24/7 te dragen en dat een week lang. Ze keek begrijpelijk en zij dat ze dat wel een leuk idee vond. Ondertussen had ik gevoeld dat ik weer aandrang had maar dan aan de achterkant. Ik wilde dit niet in mijn luier doen waar zij bij was en al helemaal niet als het de eerste keer is dat je het doet. Dus ik vroeg aan Denise waar het toilet was. `Eerste duur rechts na de trap` zei ze. Ik probeer op te staan om er heen te lopen maar ze drukt me weer op de bank, `Wat gaan we doen, je hebt toch een luier om`. `Ja maar ik moet niet plassen maar ik moet euuuhhhh` zei ik met een rood hoofd. `Daar zijn ze ook voor gemaakt hoor, en ik dacht dat je ze 24/7 wilde gebruiken!` zei ze. Ze keek een beetje streng naar me en duwde me terug toen ik weer wilde opstaan. Ik kon het bijna niet meer houden en stond met een beetje kracht toch op. Op dat moment was het te laat een dikke drol kwam tussen mijn billetjes naar buiten en ik kon er niets meer tegen doen. Denise zag mijn gezicht en zei gelijk; `goedzo kleine man, daarvoor moet je je luiertje gebruiken`. Ik wist dat ik nu toch al de sjaak was en perste dus maar alles eruit omdat ik het toch niet meer tegen kon houden. Het was best een lekker gevoel zon warme dikke keutel in mijn luier. Denise lachte tevreden naar me en zei; `Ja als je het echt wilt ervaren hoort dit er ook bij, mijn broertje doet niet anders`. Na dit gehoord te hebben voelde ik me minder slecht dat ik het had gedaan.

Plots trok Denise me terug op de bank en ik voelde de warme brij zich spreiden in mijn luier. `Zo nu jij een kleine man bent krijg jij ook een kleine behandeling` zei ze en ze gaf mee een kus. Dit keer niet op de wang, nee vol op de mond met tong en al. Voor ik het wist was het over en stond ze op. Zonder dat ik had kunnen vragen wat ze bedoelde met ‘een kleine behandeling’. Ze liep naar de gang en liep de trap op naar boven. Een beetje in de wolken van de kus die ik had gekregen bleef ik op de bank zitten tot ze terug kwam. In haar hand had ze alles wat nodig was om me te verschonen en ik raakte al een beetje opgewonden. Maar dat was niet het enige wat ze bij zich had in haar rechter hand zag ik iets waarvan ik een beetje schrok. Het was een speentje. Niet een kleine nee een grote één voor volwassenen. Toen ik nog een goed keek zag ik nog iets vreemds. In haar linker hand had ze nog iets wat ik niet kende een soort broekje met konijntje erop. `Wat ga je doen vroeg ik en hoe kom jij aan die grote luier` vroeg ik. `die luier is van mijn broertje, jullie hebben ongeveer de zelfde maat denk ik aangezien jullie even groot zijn` zei ze. Haar broer was een jaar jonger dan haar had ze verteld en was dus incontinent. `En die speen en dat broekje wat is dat dan` vroeg ik nog steeds een beetje verbaasd. `Dat is nu je kleine behandeling` zei ze vrolijk en duwde me zonder pardon de grote speen in mijn mond.
 

BFB08

Beginneling
Ik was weer in de zelfde trance als in het cafeetje en begon te zuigen op de speen. Ze legde een plastic kleedje op de grond midden in de woonkamer en zei me erop te gaan staan. Ik deed wat ze zei en stond op. Op dat moment werd mijn kruis ineens weer heel warm en ik schrok een beetje. Ik was in mijn luier aan het plassen en ik had niet eens gevoelt dat ik moest. Denise zag het en zei met een lieve stem; `geeft niet hoor kleine man je krijgt toch een schoon luiertje van mij`. Een beetje ongemakkelijk waggelde ik, mijn luier was nu overvol, naar haar toe en ging op het matje staan. Ze maakte mijn broek los en trok deze weer naar beneden net als de vorige keer alleen deze keer kwam haar een poeplucht te gemoed. `zozo mijn kleine man heeft een flinke bahbah gedaan laten we je maar snel een lekkere schone luier geven`zei ze.

Nadat ze mijn broek en boxer had verwijderd stond ze ineens op. Een beetje verbaasd keek ik haar aan. Dit had ze de vorige keer niet gedaan, toen moest ik gelijk gaan liggen. `Armpjes ophoog` zij ze lief en ik gehoorzaamde. Ze pakte mijn vest vast en trok de omhoog over mijn armen uit. Ik was nog steeds een beetje verbaasd naar haar en ze zei; `echte babytjes dragen niet zulke truitjes als ze worden verschoont` en ze lachte. Daar stond ik dan in alleen een volle poep en plas luier met een speen in mijn mond voor het meisje waar ik altijd al een oogje op had. Het voelde eigenlijk best wel lekker. Ze zei dat nu moest gaan liggen zodat ze die vieze bahbah luier van me kon verwisselen. Ik ging netjes liggen en ze maakte mijn luier open. Ik rook een overweldigende stank en keek een beetje vies, maar Denise vertrok geen spier. Kennelijk was ze wel wat gewent en ze pakte wat doekjes en begon mijn kontje en mijn kruis schoon te maken. `We gaan je zo wel even een kleine scheerbeurtje geven want kleine mannetjes hebben geen haartjes daar` zei ze en ze liep weer even naar boven.

Daar lag ik dan midden in een vreemd huis naakt met een luier onder mijn billen. Ze kwam terug met een scheermesje en wat scheer gel. Ze trok de vieze luier onder me vandaan en maakt nog wat laatste vieze plekjes schoon. Ze deed wat gel op mijn zak en de rest van mijn kruis en haalde al mijn schaamhaar er vakkundig af. Toen ze klaar was keek ik heel even naar mijn kruis en ik probeerde met mijn hand even te voelen maar ik kreeg een tik op mijn hand. `Niet aan komen kleine man dat is alleen voor mij`. Ik vond dat kleine gepraat en die kale ballen best wel fijn en ik merkte dat mijn kale piemeltje een beetje begon te groeien. Denise merkte dit en zei met een echte mamma stem; `vind mijn kleine mannetje dat lekker als mammy hem verschoont` en ze pakte mijn piemeltje vaste en wreef met een doekje een keertje stevig over mijn eikel. Van genot begon ik een beetje te lachen. `Zo dat is wel genoeg voor vandaag`zei ze. Een beetje teleur gesteld keek ik naar haar maar ze bestede er geen aandacht aan en pakte de schone luier. Ze vouwde hem open en tilde mijn billen op om hem eronder te leggen. Toen ze hem eronder had gelegd keek ze even en pakte doen en langwerpig wit ding wat leek op een inlegger en zei; `je vorige luier was wel er vol ik denk dat je wel wat extra absorptie kan gebruiken liefje`.

Ik keek haar aan en wilde gaan zeggen dat dat echt niet nodig was want dan zou mijn luier veel te veel opvallen onder mijn broek. Dus ik spuugde mijn speen uit en zei dat dat echt niet nodig was. Ze pakte de speen van de vloer en duwde hem terug in mijn mond en gaf me een kleine tik op mijn billen. `foei kleine mannetje spreken mammy niet tegen en wie zeg dat jij je broekje weer aan mag jongeman`. Ik was een beetje verbaasd maar deed netjes wat ze zij en ik protesteerde niet verder. Ze pakte de inlegger weer op en deed deze ook onder mijn billetjes. Daarna pakte ze het busje met poeder en deed een laagje op mijn billetje en mijn kruis wreef het uit en zetten het toen weer weg. De duwde mijn benen weer uit elkaar net zoals ze de dag ervoor had gedaan en plakte de luier dicht. Ze wreef nog twee keer over de voorkant van mijn luier om te voelen of hij een beetje goed zat. `zo nu opstaan dan controleer ik je luiertje nog eens goed` zei ze. Ik deed wat ze zei en ging netjes voor haar staan. Ze controleerde de hele luier en pakte toen het broekje met de konijntjes.

Linker voetje zij ze en ik tilde mijn linker voet op en stapte in het gat, daarna zei ze rechter voetje en weer stapte ik netjes in het gat. Ze trok het broekje langs mijn benen over mijn luier. Pas nu had ik echt door wat het was. Het was zo`n plastic broekje waar ik over had gelezen tegen een lekkende luier maar deze had een baby patroontje. Ze keek tevreden naar me en stond op. `zo nu gaan pakken we je vest weer wan ik heb even niks om je anders aan te trekken` zei ze. Ze pakte mijn vest en gebaarde dat ik mijn armen wijt moest doen. Eerst de ene arm in dan de andere en ze trok mijn me mijn vest aan. `zo mijn mannetje is weer klaar` zij ze en sloeg me zachtjes op mijn kontje.

Shit ze meent het dus echt dat ik mijn broek niet aan mag. Ik zag er nu uit als een 20jare jongen met een speen in zijn mond een gewoon vest aan met daaronder een luier met een konijnenplastic broekje. Ik voelde me nu wel heel erg klein. `Denise pakte mijn hand en trok me mee naar de bank. `Zo ga hier maar zitten dan zet ik wel even de tv aan`. Ze zette de tv aan en zapte naar disneychannel junior waar op dat moment thomas de stoom locomotief bezig was. `Zo blijf jij maar even lekker kijken terwijl ik even wat ga zoeken. Ik vond het wel fijn dat ze zo tegen me deed en besloot niet meer tegen te stribbelen en rustig te gaan kijken.
 

BFB08

Beginneling
Na een tijdje was is helemaal verzonken in het verhaaltje van thomas en merkte ik niet wat Denise aan het doen was. Ze was naar boven gegaan en had een paar dingentjes gepakt en in de kamer gelegd. Het was een groot kleed met waar je met autootjes op kon rijden en uiteraard waren die autootjes er ook. Toen ze dat had neergelegd liep ze naar de keuken rommelde wat en haalde een flesje tevoorschijn vulde deze met melk en zette deze in de magnetron. Nog steeds verzonken in het verhaaltje van thomas op tv zat ik op de bank met mijn speen in mijn mond te kijken. `Zo kleine man wat zit jij braaf te kijken. Jij verdiend wel een flesje`. Ik keek op en zag Denise voor me staan met het flesje in haar hand. Op dat moment zag ik ook het kleed met de autootjes en dat zag er ook wel leuk uit dus ik wees naar het kleed. `nee nee eerst je flesje jongeman` zei ze. Ik had best wel dorst dus ik besloot dat het goed was eerst maar wat te drinken en te luisteren naar Mammy, wat ik inmiddels dacht ipv Denise. Ze ging zitten en legde met met mijn hoofd op haar schoot ze haalde de speen uit mijn en duwde het flesje erin. Ik begon gelijk hevig te zuigen en vond het heerlijk om me zo klein te voelen. Na een kleine 3minutjes was het flesje helemaal leeg. Mammy keek me lachend aan en zei; `heeft mijn mannetje lekker gedronken` en ze kietelde even over mijn buik. Ik voelde een boertje opkomen want ik had best wel snel gedronken. Mammy zag dit en legde me snel over haar schouder en klopte even op mijn ruggetje. Ik liet een boertje en voelde me een beetje opgelucht. `en nu mag mijn kleine man lekker gaan spelen met de autootjes`. Ze nam me mee naar het kleed en zette me op de grond. Ze pakte een autootje en zei; `kijk een broem broem ga maar lekker spellen met de broem broem. Ik lachte naar haar en pakte het autootje. `ga jij maar lekker even een uurtje spelen dan kan mamma nog wat dingetjes doen` en deed me mijn speentje weer in mijn mond.

Leuk dacht ik dat wordt weer een verrassing en ik ging lekker spelen. Na een uurtje kwam mammy bij me zitten en vroeg; `heeft mijn kleine mannetje lekker gespeeld. Het is tijd voor een slapie slapie`. Ik merkte dat ik eigenlijk best wel moe was en liet dat ook duidelijk merken door een beetje te jammeren. `Kom maar liefje dan neemt mammy je mee naar je bedje` en ze pakte mijn hand en ik waggelde me mee naar de zolder. Wat ik daar zag kon ik niet geloven. Er stond een heus race auto bed met bijpassend laken. Mammy zetten me op de rand van het bed en gebaarde me mijn armen omhoog te doen en ze trok me mijn vest uit. `das een mooi bedje he. Het is nog van toen mijn broertje klein was en staat hier als een soort logeerbed`. Ik knikte dat ik het mooi vond en liet me op het bed vallen. Mammy pakte de dekens en legde deze over me heen. Ze gaf me nog een kusje op mijn hoofd en zei; `lief slapen he` deed het licht uit en ging weg. Sabbelend op mijn speen viel ik in slaap. Na een tijdje werd ik weer wakker en was een beetje suf. Ik wist even niet meer waarom ik met een speentje in mijn mond in bed lag. Ik draaide me om en voelde al snel een de natte luier om mijn kruis. Oh ja nu wist ik het weer ik werd door Denise behandeld als een babytje en had een dutje moeten doen. Toen bedacht ik me ineens dat ik niet eens wist hoe laat het was en dat de ouders van Denise wel eens thuis zouden kunnen zijn nu. Ik raakte een beetje in paniek maar op dat moment kwam Denise binnen. `Zo kleine man heb jij een lekker slapie slapie gedaan. We moeten maar snel even wat eten het is al wel half 6`. Ik schrok een beetje van wat ze zei en dat zag ze. `Doe maar rustig kleine man Mammy en jij zijn alleen` zei ze. Opa en Oma en Oompje zijn pas einde van de week weer terug`. Er viel een vlaag van rust over me gelukkig ze zet me niet voor lul dacht ik. Ze haalde de dekens van me af en voelde in mijn kruis. `goed zo dat is een flinke plas maar de luier is nog niet vol dus we laten hem nog even om` zei ze en tilde me recht op en trok me mijn vest weer aan.

Nog een beetje suf van het slapen waggelde ik de trap af achter haar aan. Eenmaal beneden zette ze me weer op het kleed en zei dat ik maar weer even lekker moest gaan spelen. Ik kreeg een flesje met wat aanmaak en die dronk ik onder het spelen gulzig op. Ondertussen was ze zelf begonnen met het bakken van pannenkoeken en een heerlijke geur kwam me tegemoet vanuit de keuken. Na een kwartiertje kwam mammy weer uit de keuken met een bord vol met pannenkoeken. Ze zetten het eten op tafel en pakte mijn handje om mee te lopen naar de tafel. Ik werd op een stoel gezet en ze legde een pannenkoek op het bordje voor me en ik wilde mijn bestek pakken om te beginnen toen ik merkte dat er geen bestek was. Ze keek me aan en vroeg; `stroop of suiker?`. Ik wees naar de stroop en ze deed er een laagje van op de pannenkoek. Ze rolden hem op en sneed hem met haar bestek in kleine stukjes. Toen pakte ze een vork en prikte een stukje erop. Tjoeke tjoeke treintje zij ze terwijl ze met de vork richting mijn mond ging. Ik deed mijn mond open en hapte het stukje eraf. Heerlijk gevoerd worden op deze manier.

Na nog een pannenkoek was het eten gedaan want kleine mannetjes moesten niet te veel eten zij mammy. Een beetje teleurgesteld keek ik haar aan maar dat kon haar niets schelen. Ze pakte mijn handje weer en zette me op het kleed. Ik begon weer met de autootje te spelen en terwijl mammy de tafel afruimde. Tijdens het spelen voelde ik ineens een warme gloed tussen mijn benen en ik keek een beetje geschokken naar mijn kruis. Ooh nee ik plaste nu weer in mijn luier zonder dat ik het doorhad en ik kon het ook niet meer stoppen. Ik besefte dat ik nu misschien wel echt incontinent was geworden en ik moest een beetje huilen. Het was ook een hele grote plas en de luier met inleger was nu helemaal verzadigd. Mammy merkte dat ik een beetje huilde en kwam naar me toe. `wat is er liefie?`vroeg ze en ze gaf me een kusje. Ik kijk een beetje naar mijn kruis en toen had ze door dat ik een plas had gedaan. Ze voelde aan de voorkant van mijn luier `zo zo dat is een flinke plas kleine man. Dat gaan we maar snel oplossen`. Ik moest mijn armen omhoog doen en mijn trui werd uitgetrokken. Ik moest weer gaan liggen op het kleedje en mijn plastic broekje ging. `maar goed dat je die aan had liefie anders was je zeker gaan lekken` zei ze. Door deze lieve woordjes was ik al weer helemaal vergeten dat ik net nog zo bang was geweest dat ik incontinent was.

Ik liet me heerlijk in een nieuwe luier met een inlegger doen en mammy zette me voor de tv. `Zo zij ze nog maar heel even tv kijken en dan is het tijd om mijn kleine mannetje naar huis te brengen`. Shit dacht ik, ik moet inderdaad nog naar huis zo maar ik maakte me geen zorgen en ging lief tv kijken met mammy naast me op de bank. Na een half uurtje zei ze zo tijd om naar huisje te gaan en ze pakte mijn broek van de stoel waar hij de hele tijd had gelegen. Ze liep naar me toe en zei dat ik moet gaan staan. `Eerst de ene en dan de andere voet` zei ze net als de vorig keer en trok de broek over mijn luier met plastic broekje. Kennerlijk hoefde ze het broekje niet terug, tenminste niet nu. Toen ze mijn broek dicht deed merkte ik pas dat de luier dikker was dan de luiers die ik tot dan toe onder mijn broek had gedragen. Shit ik heb natuurlijk nog die luier met inlegger aan, dacht ik. Ik keek weer een beetje verdrietig naar mammy en die wist gelijk wat ik bedoelde. `niemand die het ziet jo het is maar een klein bobbeltje` zei ze en ik geloofde haar ze pakte mijn jas en deed deze bij me aan daarna pakte ze mijn tas en zette die open op de bank. Ze pakte een busje met poeder van de tafel en stopte deze erin. `doekjes en luiers heb je wel zelf he kleine man`zei ze en ik knikte. Ze ritste de tas dicht en liep naar de gang om haar eigen jas te pakken en deed deze aan. Ze kwam terug pakte mijn tas en mijn hand en we liepen naar de voordeur.
Vlak voor we de deur uitgingen merkte ze nog iets op. Ik was nog steeds aan het sabbelen op mijn speen en ik had dit totaal niet door. Ze haalde de speen uit mijn mond en stopte hem in de tas. `dat zullen we maar niet doen he` zei ze met een knipoog. Stiekem vond ik het best een beetje jammer maar ik snapte dat het wel erg zou opvallen.

We liepen weer naar de tram om naar mijn huis te komen. Ik moest wel een beetje waggelen want anders kon ik niet lopen met die dikke luier. onderweg naar de tram vroeg ze `vind je het leuk als ik je zo behandel. Ik vind het wel heel leuk`. Ik wist niet of ik al weer mocht praten en ik knikte dus alleen maar. `je mag nu best wel praten hoor alleen als we in huis zijn moet je luisteren`. Ze lachte er een beetje bij. En ik begon dan toch maar gewoon te praten. `ja ik vind het heel leuk, alleen vraag ik me af hoe je nou aan die speen en dat broekje komt?, zei ik. Ze lachte weer en zei `die speen is er één van mijn broertje die vind het fijn om een speen te hebben en dat broekje heb ik zelf gemaakt van een gewoon plastic broekje en een lapje stof erop gemaakt`. `Huh had je dat al gedaan of hem je dat net gedaan` vroeg ik. `Nee dat had ik gister al gedaan toen wist ik al dat ik je wilde behandelen als een klein kindje` zei ze. Een beetje verbaasd keek ik haar aan en vroeg hoe ze op dat idee was gekomen. Ze vertelde me weer dat ze de luier had gezien tijden het werkcollege en dat ze toen een beetje was gaan denken. Ze had nog nooit een jong iemand ontmoet die ook luier droeg net als haar broertje. Ze had tijdens de colleges nagedacht en was tot dit plan gekomen.

Inmiddels zaten we in de tram en was het dus niet meer mogelijk op vrij over mijn luier te praten. Het was me wel opgevallen dat er mensen naar mijn kontje keken als ik voorbij liep en dat maakte me een beetje onzeker maar Denise, zoals ik haar buitenshuis moest noemen, stelde me gerust dat het wel meeviel. We kwamen bij mijn huis en ik deed de deur open en liep naar met Denise naar binnen. `Zo Denise hier woon ik dan` zei ik. Meteen kreeg ik een klap op mijn billen het is `mammy nu kleine man` zei ze streng en ik wist dat ik maar beter weer kon gaan gehoorzamen.
 

Drossie

Toplid
Ik lees voor het eerst een verhaal op deze site, en ik wil door blijven lezen :p
Leuk dat je het verhaal lekker spannend houd, ik blijf je verhaal in de gaten houden !1
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Bart Oppas gezocht voor aankomde week een dagje Contact advertenties 3
Daan1205 Deze week een keer luieren in Hengelo(Overijssel) Contact advertenties 27
m88n Een hele week verplicht in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
P Een hele week de tijd#poepervaring opdoen Broekplassers en Poepers 2
justanotherAB Een week 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Little Endy Verhaal Klaar Een week lang geen 18?! W 13
T Tips voor (bijna) een week 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Artemis Een week in luiers - hoe voelt dat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
J Een week thuis W 17
A een Week in bed W 3
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 87
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 8
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 19
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
Similar threads


















































Bovenaan