Een week thuis

jorisss

drynite? heb liever een wetnite :)
Sander keek naar de klok en dacht nog 5 minuten en dan de mei vakantie!
Sander keek al een hele tijd uit naar de mei vakantie lekker xboxe afspreken met zijn vrienden
Zijn ouders gingen met zijn broertje en zusje op vakantie naar een saaie camping in frankrijk en hij had daar totaal geen zin in, dus mocht hij thuis blijven.
sander had zijn vakantie heel anders in gedachten dan dat het zou worden.
sander droomde weg over wat hij allemaal zou doen toen de bel ging sander schrok wakker en zag dat de hele klas al leeg was, sander pakte snel zijn tas in en rende achter zijn vriend max aan.
Sander liep naar de fietsenstalling en pakte zijn fiets en fietste naar huis samen met tess en max.
Sander was al een tijdje verliefd op tess maar durfde het niet te zeggen.
een maal thuis aan gekomen zag hij zijn vader de auto al in pakken en hij groette zijn vader, maar die was te druk bezig met de auto in te pakken, Sander kwam binnen en zag zijn moeder een briefje op de tafel leggen en daar zou op staan wie er allemaal langs zou komen en waar hij moest aan denken, Na een uurtje vertrok iedereen en sander was alleen.
sander had de laatste tijd een raar soort gevoelens voor luiers gekregen en was van plan om een pak luiers te kopen bij de drogist.
hij was toch wel nerveus want hij schaamde zich voor deze gevoelens.
na een half uurtje stapte hij op de fiets naar de drogist en haalde een pak luiers hij schaamde zich rot.
Sander had ook al wat baby spulletjes bij elkaar gezocht zoals een speen een zuigfles, en een tuigje.
toen sander naar huis fietste voelde hij zijn kleine generaal steigeren.
een maal thuis gekomen ging hij op bed liggen en deed hij zichzelf een luier om, sander voelde zich nog nooit zo Blij toen hij de luier omhad.
hij deed een lange pyama broek aan en maakte een flesje lauwe melk voor zich zelf en deed er wat plasmiddel door, hij liep naar boven en dronk het flesje helemaal op en ging op bed liggen en maakte zichzelf vast met het tuigje, hij ging liggen en voelde zich zo fijn.
na een uur te genieten viel hij in slaap, hij werd wakker door dat hij de sleutel door het slot hoorde gaan.
shit dacht sander.
hij hoorde iemand omhoog lopen en zag de deur klink naar beneden gaan oppeens kijk hij recht in de ogen van de buurvrouw.
ooh wat schaamde sander zich, de buurvrouw die karin heette keek helemaal niet raar op en liep naar me toe en voelde aan me luier of hij nog droog, nu pas voelde sander pas dat hij in zijn luier had geplast, Karin zei die gaan we even verschonen waar liggen joun luiers vroeg ze
met een rood hoofd wees sander naar de kast en ze keek erin en pakte een nieuwe luier.
ze zei ik doe je een nieuwe luier om dan ga ik naar de winkel en dan haal ik wat dingen voor je.
ik zet je weer vast met het tuigje.
Karin ging weg.
Sander lag in bed en was nog zo geschrokken dat hij niet in slaap kon vallen.
even later kwam karin binnen met een grote tas.

WAT ER in ZIT LEES JE IN HET VERVOLG
 

Sardonyx

Perry het vogelbekdier!!! :P
Way to go! :D
Goed begin voor een wat mij betreft leuk verhaal 8)
Ben benieuwd hoe het verder gaat ::)
 

jorisss

drynite? heb liever een wetnite :)
Sander schrok zich dood toen hij zag wat er op de tas stond:
little baby.
Hij vroeg aan karin wat ze had gekocht, karin antwoorde: genoeg luiers voor deze week,rompertjes.
sander schrok bij de zin genoeg luiers voor deze week, moest hij de hele week luiers dragen dacht hij
het winden hem opzich ook wel weer op.
Karin maakte sander los en zei ga maar ff liggen kleintje.
Sander vroeg wat ga je doen Karin antwoorde je haartjes weghalen.
sander was 17 en hij was niet blij dat dit gebeurde.
en als ik hiermee klaar ben doe ik je een lekkere verse luier aan.
Sander was verbaasd dat ze dat zei maar toen voelde hij weer aan zijn luier en voelde dat die weer nat was.
wat is er toch met me aan de hand dacht sander.
Karin zei: ben je verrast dat je de hele tijd in je luier plast zonder t te merken?
ik zei ja hoe weet je dat?, ze zei ik heb een pil in je flesje gedaan die pil zorgt ervoor dat je je zindelijkheid voor 4 dagen kwijt bent.
Sander schrok en vroeg waarom doe je dit?
Karin: je vind het tog zo fijn om luiers te dragen, nou nu voel je hoe t is om een week een baby te zijn
dit winde sander best wel op.
Karin verschoonde sander en sander mocht naar beneden gaan en tv kijken, sander zette de televisie op tmf Karin zei dat is helemaal nog geen progamma voor jou en zette het op sesamstraat.
Sander keek maar naar sesamstraat, na een kwartier kijken voelde hij oppeens iets door zijn luier glijen hij rook het meteen hij had gepoept in zijn luier, Sander begon te huilen als een baby en karin keek en zei heb je poepoe gedaan in je luier? Sander ging harder huilen en karin pakte hem op en tilde sander naar boven en werd verschoond.
Hij had nu een lekkere schone dikke luier en karin zei iets wat hij niet had verwacht: ze zei kom we gaan naar mijn huis daar heb ik een verassing voor je, ze pakte de tas met alle luiers en baby spullen en tilde me op, ik woon aan een heel druk kruispunt dus iedereen kon sander zien en ze lachde hem allemaal uit, sander ging huilen maar dat had hij beter niet kunnen doen want hij had nu alle aandacht.
sander keek achter zich en dacht o shit nee he daar staat tess!
Hij schaamde zich dood, tess kwam naar karin en zei wat een lieve baby heeft u daar.
Karin zei ik weet het lief he?
Tess vroeg aan karin of ze een dagje op me mocht passen en karin vond dat oke.
sander kon wel door de grond zakken van schaamte.
morgen zou ik naar tess gaan.
Karin deed de deur open van haar huis en zette me neer.
ze nam me aan de hand en k werd naar boven geleid
toen ik boven was zei ze jij gaat nu lekker slapen daar net had ik je al de nachtluier om gedaan.
sander protesteerde want het was namelijk pas 5 voor 7. en karin zei dit is nog laat voor een baby.
ze deed sander een hansop aan zodat hij niet bij zijn luier kon en hij zette hem vast met een tuigje


VOLGENDE DEEL GAAT OVER NAAR TESS GAAN
 

jorisss

drynite? heb liever een wetnite :)
Deel 3
deze is beetje kort


Sander werd wakker met een raar gevoel.
Hij keek om zich heen en herinnerde weer wat er gister allemaal was gebeurd.
Hij voelde aan zijn luier en het was weer raak.
en toen herinnerde hij weer
shit ik moet naar tess vandaag.
karin kwam binnen en vroeg hoe het met sander luier was.
Sander vertelde dat hij nat was.
karn moest lachen en zei dat hij hem zal verschonen en dan naar tess zal brengen.
Sander dacht nu al?
Sander douchte nog ff en werd naar tess gebracht.
toen hij bij tess aan kwam was hij zo rood als een tomaat want hij schaamde zich kapot.
Karin wensde sander een leuke dag en hij negeerde t
tess zei: en hoe is t met onze kleine baby?
sander keek een beetje beschaamd op en voelde tranen opkomen
tess zg dat een zei niet huilen kleintje.
toen zag sander weer het prachtige lichaam van tess
Bruin haar blauwe ogen mooi slank ,./
Maar tess nam Sander mee naar boven en zei liefje ik heb een verassing voor je


WAT DE VERASSING IS LEES JE DE VOLGENDE KEER.

HEB NU DRUMLES DAAROM IS IE ZO KORTxd
 

Bab Diap

Toplid
Supergoed verhaal. !1
Tot nu kort maar krachtig!! ;)
Kom maar snel op met het vervolg, ben reuze benieuwd.

Ps: zulke korte verhalen, lezen snel weg en vind ik persoonlijk leuker dan van die hele langen waar je vervolgens ook weken op de het volgende deel moet wachten en ik ben niet zo'n lezer, dus hoe korter en beter en het liefst een verhaal met een goede verhaallijn en inhoud, precies zoals deze!! ^-^
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
De schrijver van dit verhaal is in sept. 2016 voor het laatst gezien, dus de kans op een vervolg lijkt me vrij klein......
 

duimelot

Superlid
Laten we dit verhaal zelf afmaken? Wie begint?

Deel 4
De verrassing die Tess voor Sander in petto heeft....
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Bart Oppas gezocht voor aankomde week een dagje Contact advertenties 3
Daan1205 Deze week een keer luieren in Hengelo(Overijssel) Contact advertenties 27
m88n Een hele week verplicht in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
P Een hele week de tijd#poepervaring opdoen Broekplassers en Poepers 2
justanotherAB Een week 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Little Endy Verhaal Klaar Een week lang geen 18?! W 13
T Tips voor (bijna) een week 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Artemis Een week in luiers - hoe voelt dat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
BFB08 Een week 24/7 W 69
A een Week in bed W 3
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 2
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 31
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Similar threads


















































Bovenaan