Een weekend naar Euro Disney

Kingdark

Gewaardeerd Lid
Dit is mijn eerste verhaal dat ik schrijf. En voor ik het officieel start wil ik je graag een korte achtergrond geven. Ik ben vorig weekend (17-18-19 juli 2015) met een goede collega / vriend en zijn ouders / zus & broer naar Euro Disney geweest in Frankrijk Parijs. Nu heb ik al serieuze hints laten vallen tegen die collega en heb ik een tijdje voor die datum een droom gehad. Een droom dat Bart me verraste in het thema luiers. Dat weekendje is trouwens 100% zonder luiers of zo verlopen.

Nee, ik ga die droom niet vertellen want ik heb nog enkel een vage indruk van die droom. Maar in de plaats daarvan, ga ik een 'wat als' verhaal schrijven. Namelijk, wat zou er gebeurd zijn, moest er wél iets met luiers gebeurd zijn met hem en mezelf?

Nu, om dit realistisch te houden heb ik wel enkele details verandert. Zo heb ik mij collega zijn ouders (en broer en zus) laten vallen zodat enkel ik en hijzelf met de mobiel-home op weg gaan.

Uiteraard ga ik een andere naam gebruiken voor mijn collega. De details zullen grotendeels waarheid zijn. Ik zou ook graag hebben dat je in je achterhoofd houdt dat ik dit schrijf met realisme in het achterhoofd.

Ook moet je weten dat mijn verhaal geschreven is, deels in eerste persoon en deels vertellend. Hopelijk stoort dat niet al te veel. Met eerste persoon bedoel ik dat alles vanuit mijn standpunt gebeurt en met deels vertellend bedoel ik dat mijn karakter soms dingen uit legt.

Ik hoop dat je het verhaal leuk vindt.

Kingdark

Characters:
Ikzelf: Gilles
Collega: Bert.
De verassing
Ik word wakker. Het duurt enkele seconden voor ik me herinner waarom die stomme wekker afloopt terwijl mijn vakantie sinds gisteren begonnen is. Langzaam dommel ik weer in slaap wanneer mijn tweede wekker afloopt. Deze keer op mijn kast, ver genoeg dat ik er niet aankan zonder uit mijn bed te komen.

Verdomme, waarom loopt die domme wekker nu af? Dan schiet het mij te binnen! Ik ga vandaag naar Frankrijk met een collega en een zeer goede vriend naar Euro Disney in Frankrijk. Het duurt enkele seconden voor die gedachte goed verwerkt is en dan schiet ik recht. Het is al half negen, en Bert komt me rond negen uur halen. Verdomme! Ik heb nog met moeite tijd!

Ik neem mijn telefoon en stuur snel een berichtje.

'Heb me lichtjes overslapen, moet me nog gereedmaken, douche en iets eten. Doe maar gerust op je gemak.' Ik verzend het en haast me uit bed. Ik douche, poets mijn tanden en doe mijn luier uit.

Dat is een geheim van me. Zie je, ik draag luiers maar niet omdat ik ze nodig heb. Maar omdat ik dat graag doe. Natuurlijk draag ik ze niet alleen, ik gebruik ze ook waarvoor ze dienen. Mij zouden ze oftewel een ab of een dl noemen. Een adult baby (volwassen baby of een diaper lover en dat betekent een luier liefhebber.)

Ik? Ik bekijk mezelf als iets tussenin. Ik ga géén baby eten opeten. Nooit. Heb je dat al is serieus bekeken? Niet alleen stinkt dat spul, maar het ziet er helemaal niet lekker uit ook!

Eindelijk ben ik fris gewassen en zijn mijn tanden gepoetst. Ik loop nog is goed rond, voel aan de ramen en controleer alles nog eens goed om zeker te zijn dat alles vast en of uitgeschakeld is.

Alles is uitgeschakeld en pot dicht. Goed. Nu snel iets eten en mijn koffertje uit de woonkamer in de gang zetten.

Terwijl ik aan het eten ben (cornflakes) overloop ik nog eens of ik niks vergeten ben. Voor zover ik weet heb ik alles mee. En moest ik iets vergeten zijn... Volgens Bert is er een koopcentrum of zoiets in de buurt van EuroDisney dus kan ik dat nog eventueel kopen.

Dan krijg ik een berichtje van mijn collega. Nu moet je weten dat ik al verschillende hints heb laten vallen over mijn geheim tegenover mijn collega. In het begin erg voorzichtig maar hij heeft er nooit 'raar' op gereageerd. Bert heeft namelijk een erg 'open' gang van hoe hij op de zaken kijkt. Homo? bwa, zolang je mij niet kust mag je doen wat je wilt.

Bert is erg ruim gebouwd, daarmee bedoel ik dat hij zeker zijn mannetje kan staan in een gevecht. In zijn puberjaren was hij namelijk nogal een café bezoeker. Daarmee bedoel ik dat hij vaak te veel dronk en zelfs eventjes met de verkeerde soort optrok. Maar goed, dat is in het verleden en hij heeft dat van zich afgezet. Mijn punt is gewoon dat hij een open geest heeft. Het berichtje dat hij mij stuurde verraste mij eigenlijk wel enorm.

Gilles, de hints die je hebt gegeven waren duidelijk genoeg dat ik eindelijk is wat heb kunnen surfen om wat onderzoek te doen. Ik heb kunnen uitvissen dat je oftewel een ab oftewel een dl bent. Ik heb hier een tijdje over zitten denken en ik heb besloten om je hiermee te verassen. Ik snap best wel dat dit erg onverwacht is en dat je met dit berichtje waarschijnlijk erg verschoten bent....

Ik blink en stuur een berichtje terug.

Bert, natuurlijk ben ik verschoten! Dat is niet iets wat ik verwachte te ontvangen! Je gaat mij verrassen... Hoe precies?

Ik verstuur het berichtje en doe voort om me gereed te maken. Mijn gedachte gaan naar mijn voorraad luiers in mijn kast. (achter slot en grendel omdat er mensen éénmaal per dag komen schoonmaken. Gewoon het stof afdoen, stofzuigen. Ik wil dan zeker niet dat ze mijn luiers en andere spullen terugvinden.)

Ik krijg een bericht terug nog geen minuut later. Ik open het berichtje en wat erin staat is iets wat ik nooit had verwacht.

Het is heel simpel beste vriend, als jij vanaf dat ik je kom halen tot dat we terugkomen in luiers wilt rondlopen, dan moet jij een luier aanhebben als ik jou kom halen. Vanaf dan is de wc verboden voor jou. Laat ik duidelijk zijn: ik wil je best verschonen, maar enkel een plas luier. Voor een vuile luier... Douche jij je of breng je voldoende doekjes mee of zo. Je weet best dat naaktheid mij weinig kan schelen. We kunnen in het oprijden eindelijk er open over praten, wat je wel wil doen en niet wilt doen. Laat mij opnieuw duidelijk zijn: ik ben niet van plan je te vernederen in het park of zo

Het bericht eindigt abrupt maar een nieuw berichtje daaronder gaat onmiddellijk verder.

Had per ongeluk verstuurd. Zoals ik al zei, ik ben niet van zien je te vernederen of zoiets. Ik heb gelezen dat sommige hier wel van dromen. Jij kan ook op elk moment van gedachte veranderen maar... Als je één keer verandert van gedachte dan that's it. Geen tweede kans snap je? Ik laat niet met mijn voeten spelen. Het feit dat je luiers draagt (misschien) wilt ook niet zeggen dat je kindereten of zoiets moet / gaat eten. Ten laatste wil ik dat je in gedachte houdt, dat we in een publieke locatie zijn (in het park) en dat we allebei volwassenen zijn. Dus geen raar gedoe. Ik zet dit allemaal in een bericht omdat ik direct alles wil zeggen, en deze manier is makkelijker. ook kan ik je op deze manier de keuze geven. Geen luier aan, dan spreek ik er niet meer over.
Ik zie het wel. Trouwens, er is wat file dus ik zal ook wat later zijn. Rond 9.30 +-
Bert

ik laat me neervallen in de zetel. Ik heb een beslissing te maken. Bert is een goede vriend maar ben ik bereid...

Wat zeg ik nu? Natuurlijk ben ik bereid! Waarom zou ik anders die hints gegeven hebben? Als ik niet wilde dat hij uiteindelijk de connectie zou maken dan had ik gewoon mijn mond gehouden. Nee, de vraag is meer, vertrouw ik Bert genoeg om mij over te geven. Daarmee bedoel ik, dat ik hem echt vertrouw mij niet te chanteren of zoiets.

Ik weet, ja das best paranoia om zo te denken. Maar Bert is nog steeds een collega... Het zou makkelijk zijn om een foto te nemen en dan te dreigen; doe dit of de foto's worden verspreid. Maar als ik DAT zou denken dan had ik het nooit moeten zeggen in de EERSTE PLAATS... Toch?

Ik kijk naar mijn horloge. Juist negen uur. Dat geeft me ongeveer een half uurtje om een beslissing te maken.

'Bel niet aan de deur voor half tien. Dan heb ik mijn beslissing gemaakt.' Stuur ik terug.

enkele momenten later krijg ik een simpele 'ok' terug.

Dat geeft me dus... vijfentwintig minuten. Ik wandel naar boven, overwegend wat ik zou doen. Ga ik toekomen met de luiers die ik heb? Ik heb er nog een stuk of twaalf... Ik heb totaal geen idee hoeveel ik er zou nodig hebben voor drie volle dagen. Ruim gerekend zou ik met vier per dag toekomen? Maar wil ik me wel in het park verschonen. Verdomme, wil ik er wel rondlopen met een luier onder mijn short?

Ik herinner me het feit dat Bert zei dat ik op elk moment van gedachte kan veranderen...

Voor ik een beslissing kan maken, overloop ik alles nog is.

72 uur in luiers met toilet verboden = goede kant
dat betekent dat ik ook in mijn luier nr 2 moet doen... mogelijk in het park zelf... = slechte kant
Geur van de s****t= slechte kant

Ik stop. Op deze manier ga ik er nooit uitkomen. Het is het beste om gewoon de luier aan te doen en in het oprijden het er met Bert over te hebben. 100% eerlijk zijn en van daar gewoon verder gaan. Ik knik en neem een extra rugzak waar ik alles in kan stoppen. De luiers, de crème, het talkpoeder en de rest wat ik nodig kan hebben.

Dan doe ik mijn short en boxershort uit en doe een luier aan. Ik gebruik créme en talkpoeder zodat ik er een tijdje tegen kan. Ik overweeg om het vast te tapen zodat ik geen andere keuze heb later, maar in de plaats daarvan neem ik de rol plakband gewoon mee.

Ik kijk in mijn kast en schaar Teddy ook nog mee. Teddy is mijn teddy beer die ik al van kleins af aan heb. Die is praktisch even oud als ikzelf (29 jaar) dus waarom niet meenemen?

Ik doe mijn boxershort en short opnieuw aan en vijf minuten later ben ik gereed. Ik kijk in de spiegel en ikzelf bemerk niks vreemds. Ik heb ervoor gezorgd dat die witte rand naar beneden gestopt is. Ik neem diep adem. Misschien is dit toch geen goed idee. Waarom heeft Bert het er niet sneller met me overgehad? Dit zorgt ervoor dat ik erg snel een beslissing moet nemen...

Wacht. Misschien is die helemaal niet serieus..? IS die wel serieus? Over iets gelijk dit lieg je toch wel niet... Toch?

Ik heb mijn short en boxershort terug uitgedaan en sta enkel in een luier en t-shirt in mijn kamer. Ik weet niet wat doen. Aan de ene kant is dit een droom die uitkomt. Maar dit komt ZO onverwacht dat de kans dat dit een grap is toch niet onmogelijk is. Maar ik ken Bert genoeg om te weten dat die hier niet over zou zeveren...

Ik zucht en stuur een bericht naar Bert.
Dit is toch geen grap toch? Je bent 100000000000% serieus? Waarom overval je mij hiermee?

Ik verstuur het voor ik mezelf kan stoppen. Ik MOET het zeker weten. MOET.

Nee. Geen grap. Ja, ik ben serieus. Ik wilde je verassen, maar achteraf bekeken had ik het er misschien beter wat sneller met je over gehad. Ik ben er over vijf minuten. Luier aan of geen luier aan, we hebben het erover tijdens het oprijden. Je moet tegen dat we er zijn een beslissing gemaakt hebben. Is dat beter?

Dat is niet veel beter vind ik eigenlijk. Maar het zou zonde zijn om die luier nu uit te doen... Ik knik. Ik hou de luier aan. Het valt toch niet op. Ik zal wel zien.

Beslissing gemaakt, doe ik mij kleren terug aan en ik ga naar beneden. Het valt mij niet op dat ik in mijn haast deze keer een wit randje naar boven heb laten steken.

Einde van het eerste hoofdstuk​

Ik hoop dat je van het eerste deel genoten hebt. Als je schrijf foutjes of zo gezien hebt, laat het me zeker weten. Ik ben nogal precies op dat gebied en ik wéét dat ik niet perfect ben in mijn spelling.
 

DL-dinges

Toplid
Wat een leuk begin.
Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.
Disneyland is toch een beetje de plek waar iedereen zich klein kan voelen !1
 

Kingdark

Gewaardeerd Lid
Bedankt voor de reacties zoverre. Dan zij de reacties in een ander topic heb ik een beter idee of een plastieken broek onder de broek 'echt' is of niet. Geniet van het volgende hoofdstuk
Ik: Gilles 29j man
Collega: Bert 29 j man
Gevolgen van een beslissing...

Ik neem nog is diep adem. Ik heb mijn beslissing gemaakt, en éénmaal ik iets beslist heb, écht beslist heb kom ik er zelden op terug. Ik zeg niet dat ik nooit op terugkomt omdat je nooit nooit moet zeggen snap je?

Ik zit neer in de zetel, de tv staat op een willekeurige post waar ik maar weinig aandacht aan besteed. Eigenlijk had Bert dit al op voorhand moeten bespreken met mij. Zo een kans gebeurt echt niet veel en ik heb totaal geen idee waar ik me aan moet verwachten. Lees ik er teveel in? Denkt Bert me enkel een plezier te doen dat ik kan dragen en dat hij ervan afweet? Of heeft hij nog meer achter de hand?

Ik weet het niet en die onzekerheid is helemaal niet leuk.

Het beste is om het er gewoon met Bert over te hebben. We zijn allebei volwassen. We kunnen het er gewoon over hebben. Maar verdomme ik hoop dat alles goed gaat gaan...

DRRRING Ik schiet recht. Ben ik ingedommeld? Ik kijk naar mijn gsm. Shit. Drie gemiste oproepen? Echt? Serieus?

Ik haast me om de deur open te doen en daar staat Bert. Ik zie onmiddellijk dat die NIET blij is.

"Ik ben in slaap gesukkeld voor de televisie. Ik weet dat het geen excuus is, en verdomme als dat geen speciale manier is om de dag te beginnen."

"Maakt niet uit." Zegt Bert kalm. "We gingen vandaag toch het park niet in weet je nog? Zo kunnen we er een hele dag overdoen met een wandelpauze tussenin om de benen te strekken. Maar goed, heb je alles gereed gezet?"

Ik knik onmiddellijk. "Ik heb een klein koffertje met kleren enz, een rugzak voor dingetjes mee te nemen in het park en een tweede zak met eh..." Ik aarzel maar Bert onderbreekt me.

"Met je pampers in dan?" Vraagt die opgewekt. Ik voel mezelf rood worden. De luier onder mijn broek voelt ineens érg ongemakkelijk aan.

Ik negeer zijn vraag en stap terug naar binnen. Om de televisie uit te zetten en om nog eens snel het huis door te gaan. Beter een keer te veel als mijn huis kapot als ik thuiskom.

Ik verschiet wanneer ik Bert aan mijn broek voel komen en hij mijn broek een beetje naar beneden trekt. Ik draai me om, maar dat zorgt ervoor dat de broek nog meer naar beneden gaat en het is onmogelijk om naast de luier te kijken.

"Maak je geen zorgen Gilles." Zegt hij. "We kunnen het er tijdens het oprijden nog over hebben. Ik zal je snel nog helpen met je gerief..."

Tien minuten later en alles ligt in de auto, wel als ik auto zeg bedoel ik eigenlijk mobilehome maar auto is zo veel simpeler om te zeggen toch?

Eindelijk zijn we dan toch op weg. Na een bakker en een winkel gepasseerd te hebben voor nog snel iets te kopen. De muziek staat zachtjes aan want we hebben er beide een hekel aan om constant naar luide muziek te luisteren. Tenminste, toch als ik of hij iets aan het vertellen is. Ik wil mezelf kunnen horen praten als ik iets aan het zeggen ben!

Juist als ik mijn mond wil openen om erover te beginnen, begint Bert er zelf over.

"Zo, Bert, ik weet dat mijn berichtje erg onverwacht was, en ik weet ook dat dit nogal awkward kan daarom heb ik zelf enkele dingen in gedachten." Zegt Bert opgewekt.

Ik wil antwoorden, maar Bert houd me tegen om iets te zeggen door zijn hand op te heffen in het universele 'stop' gebaar.

"Onderbreek me niet." Zegt die scherp. "Ik ga je zeggen wat ik weet, en jij mag zeggen of dat waar is of niet. Zodat er zeker geen misverstand kan gebeuren."

Ik houd mijn mond, das teken genoeg voor Bert om voort te gaan.

"Jouw hints waren best moeilijk om op te vatten, maar ik heb dan uiteindelijk wat zitten surfen en ben dan uitgekomen op ab's en dl's. Na wat uitleg gelezen te hebben en met wat mensen gechat te hebben, realiseerde ik me iets. Op het forum waar ik af en toe op poste, was er iemand die jouw favoriete nickname gebruikte. Eerst dacht ik dat dit toeval was, maar toen ik naar zijn post geschiedenis keek, werd ik meer en meer overtuigd dat jij kingdark was."

"Ik ben Kingdark." Bevestig ik rustig. Wat was het punt om dat te ontkennen?

"Jij hebt in je posts verschillende keren gehint wat jij erg leuk zou vinden en gebaseerd daarop... Dit zijn de regels, vanaf nu ben ik de baas. Jij kan nog steeds je eigen geld beheren natuurlijk, je pincode van je bankkaart interesseert mij niet. Maar als het mogelijk is, bestel ik steeds voor jou een kindermenu wanneer mogelijk. Akkoord?"

"Akkoord zeg ik." Dat is helemaal niet zo erg vind ik.

"Jij gaat me ook altijd zeggen wanneer je hebt geplast of wanneer je een vuile pamper hebt. Stilletjes of luid kan mij niks schelen maar je zegt het mij onmiddellijk. De wc is verboden voor jou. Ik ga met je mee als jij je verschoont en als men iets vraagt geef ik er wel een draai aan."

"Akkoord." zeg ik opnieuw. Ik vraag me af of ik een deal met de duivel aan het maken ben...

 
Heel mooi verhaal jammer dat er nooit een vervolg is gekomen @Kingdark zou je mischien nog een keer een vervolg je er over kunnen schrijven als je er geen zin in hebt is het ook prima maar ik zou het wel jammer vinden
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
C Een oudere Tena Slip Maxi plastic van het weekend gedragen met betere plakstrip dan ze nu hebben, toen bestond de Tena Slip Ultima nog niet Pub 14
L Zomaar een weekend 16+ Verhalen 0
Ikin4dikkeluiers Een gezellig luier weekend Contact advertenties 4
Jappie1996 Een flinke vieze broek dit weekend Broekplassers en Poepers 11
B Nog niet klaar Een weekend om nooit te vergeten. 16+ Verhalen 50
M Een weekend om niet te vergeten (Hoofdstuk 2) W 5
emar007 Een heftig weekend 16+ Verhalen 4
D waar ken je lekker luieren een weekend ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
DL_Michel een Nat weekend N 1
DL_Michel een Heftig Weekend H 3
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 2
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 31
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 10
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Similar threads


















































Bovenaan