Nog niet klaar Een weekend om nooit te vergeten.

“Kom binnen” zei Lotte “leuk dat je er bent” Het was een hele tijd geleden dat ik haar heb gesproken, laatste contacten waren via facebook gegaan. Daar had ik haar weer gevonden en zo zijn we langzaam aan het chatten gegaan. Ze had intussen het één en ander meegemaakt, zowel in positieve als in negatieve zin. Ze had al een paar keer een wereldreis gemaakt. Kortom er was wel het één en ander bij te praten.

Ik kende Lotte van de sport. Ik heb haar getraind, ze zat in een damesteam. Het was altijd groot feest met de dames. Ik keek er elke keer weer naar uit om hun te mogen trainen. Na de wedstrijden was het altijd lol in de kantine, meestal zaten de wederhelften er allemaal gezellig bij. Ik heb ze 3 jaar in totaal getraind. Het laatste jaar werd duidelijk minder. Het was voor iedereen beter dat we allemaal onze eigen weg zouden gaan nemen.

“Je bent nog niet veel veranderd” zei Lotte “Ga lekker zitten” Het gesprek verliep soepel, alsof we elkaar vorige week nog hadden gezien. “ ik zal even 2e bakje koffie inschenken, ik neem aan dat je nog wel een wilt. Hoe lang geleden is het dat we elkaar voor het laatst hebben gezien?” “Heel lang” antwoordde ik. Lotte was in de keuken. Ineens moest ik aan het laatste moment denken. Het was zeker al 10 jaar geleden. Mijn gedachten gingen terug in de tijd………

Het was op het afscheidskamp van de ploeg. Nou ja er waren slechts 4 dames mee en ik als trainer. We zaten op een park en de dames hadden dit weekend geregeld en zouden mij als dank dit weekend in de watten leggen. Bij aankomst was er al flink wat lol en ik kan me nog herinneren dat we een spelletje deden en de verliezer moest iets smerigs drinken. Hoe het allemaal ging weet ik niet meer, maar ik verloor direct en ik moest iets vreselijks drinken onder luid gejuich van de dames. Het volgende spelletje verloor ik weer en weer moest ik drinken. Het was een strijd tussen zij tegen mij zo leek het, telkens verloor ik en elke keer moest ik weer iets drinken. Ik werd er misselijk en draaierig van en wilde even gaan liggen. Ik zocht mijn bed op en zag alles om me heen draaien. Ineens zag ik Lotte en Janet bij mijn bed staan met een bezorgde blik.

Lotte ging op mijn bed zitten en legde mijn hoofd op schoot, terwijl Janet mijn schoenen en broek uitdeed. Lotte aaide zacht met haar handen door mijn haren en ook streelde ze mijn gezicht. Intussen had Janet mijn broek ook al uitgedaan. Daarna gingen de dames mijn trui uitdoen en lag ik in mijn onderbroek. Ik liet het allemaal toe. Lotte nam het woord “Stil maar schatje, Dit is het begin van je zorgeloze weekend, vanaf nu hoef je helemaal niks meer te doen en hoef je alleen nog maar te genieten” Ze deed mijn onderbroek uit en bepoederde me vervolgens. Ik probeerde wat te zeggen, maar er kwam niks uit. “SSTTTT” fluisterde Lotte “Alleen nog maar genieten” Janet deed me een luier om. “we gaan je verwennen en je zult het leuk vinden” Lotte had intussen een flesje met melk, althans dat dacht ik gepakt en deze mocht ik opdrinken. Intussen voorzag Janet me van een plasbroekje. “deze zal je wel nodig hebben” Tijdens het flesje melk begonnen al mijn spieren te tintelen. Het leek wel of ik met elk slokje kracht verloor. Dit moest het werk van Janet zijn, zij was degene die medicijnen had gestudeerd. Ze waren me aan het drogeren, maar het was te laat om nog te verzetten.

Ik kreeg een 2e flesje “melk” en na het flesje was ik zo slap geworden dat ik tegen Lotte aanhing. Janet controleerde mijn ogen en zei tegen Lotte “hij is zover” Lotte graaide een rompertje uit haar tas en samen deden ze mij het rompertje om. Daarna kreeg ik een knuffel van Lotte en ze tilde me op alsof ik niks meer woog en het enige wat ik kon ,was tegen haar aanhangen en zag hoe ze me meenam de trap af richting de huiskamer waar de andere 2 dames nog waren. Ze liep met mij naar binnen en onder luid gejuich riep ze: “Zo dames hier is hij dan!”

Terwijl ik nog bij moesten komen van de schrik, had Lotte me intussen aan Karin gegeven. “Wat is hij schattig” zei ze en ze gaf me een zoen. Daarna gaf Karin me een flesje thee. Deze moest ik helemaal opdrinken. Toen het flesje leeg was, gaf ze me over aan Roos. Ze liep met me naar de bank en zette me op haar schoot. Ik kreeg een slabber om en ze pakte een kom met pap erin. “Zo dit ga je nu eens lekker opeten” de eerste hapjes deed ze in een langzaam tempo, maar ze voerde het tempo steeds verder op. Het ging zo snel dat ik de ene hap nog niet op had of de volgende werd al weer in mijn mond gepropt. Ik kon niet meer zo snel eten dat ik op gegeven moment de pap weer uit mijn mond liet komen, dit tot hilariteit van Roos. Ze begon mijn gezicht schoon te maken de slabber. “Wat ben je toch een lieve kleine knoeikont”

Na de pap werd ik naar Janet getild, Ze nam me even apart in de keuken. Ze had gevoeld dat mijn luier nat was geworden en wilde deze in de keuken verschonen. “wees maar niet bang schatje, we zeiden toch dat we je in de watten zouden leggen, dat heb je wel verdiend” Ze legde me uit dat ik de vandaag en morgen veel spierverslappers zo krijgen, ik hoefde niet bang te zijn alles kwam goed. Intussen was er een schone luier weer omgedaan. Het verbaasde me dat ik in mijn luier had geplast, ik had dit absoluut niets voelen aankomen. Achteraf had ik wel gemerkt dat mijn luier warm en vochtig was geworden, maar het plassen op zich had ik niks van gemerkt. De dames waren televisie aan het kijken en Janet had me intussen weer aan Karin gegeven.

Karin was een lieve meid en ik vond het lekker om op haar schoor lekker tegen haar aan te liggen. Ze pakte een speentje en stopte deze in mijn mond. Zonder tegenstribbelen begon ik er aan te zuigen. Karin keek me aan en gaf me een zoen . “Ik ben zo blij dat ik je nu ook eens lekker kan verwennen, geniet maar lekker van het speentje, straks krijg je nog een flesje van me”

Intussen had Lotte me alweer opgetild, volgens mij moet je nog in badje,” ik zal je vandaag wel even wassen en dan gaan we daarna ook kleertjes aandoen.” Lotte liep met naar het badje toe, die intussen al was gevuld met water. Lotte ontdeed me van mijnrompertje, plasbroekje en luier en ze tilde me in bad. Daarna pakte ze een washandje en waste me helemaal met babyzeep schoon. Ze wreef zacht met haar washandje over mijn hele lichaam en ik rook intussen al helemaal naar baby. Het zachte wassen wond me enorm op, wat Lotte niet onopgemerkt bleef bij haar. “Lekker he”

Na het badje legde ze me op een deken op bed en droogde me hele maal af. Daarna kreeg ik veel babypoeder op mijn piemel en vervolgens een dikke schone luier. Het plasbroekje ging weer om en daarna pakte ze tenslotte ook weer het rompertje. Ze deed het rompertje om en daarna pakte ze uit de tas ook nog een superman shirt.. “Deze staat je vast leuk” ze trok het shirt aan en tilde me daarna op. We gingen samen voor de spiegel staan zodat ik mezelf kon zien. Daar zag ik mezelf in een baby veranderd liefdevol in de armen van Lotte. Ze gaf me een kus en liep vervolgens met mij de kamer weer in.

De dames keurden mijn kleertjes goed en dit keer mocht ik bij Roos op schoot zitten. Zij gaf me een flesje met “melk” en ging me vervolgens lekker over het hele lichaam aaien. Ze had wel door dat ik weer krampjes had gekregen van de “melk”. Ik kreeg tenslotte ook nog een flesje thee. Na de thee kroop ik tegen Roos aan, die me liefdevol knuffelde De dames hadden me verrast, maar ondanks mijn baby situatie voelde ik me verder heerlijk. Ik kreeg van de dames alle aandacht en dat beviel me uitstekend.

Ik vond het jammer dat ik naar bed moest. “Tijd om naar bedje te gaan” riep Janet. Ik werd nu door de dames heen en weer getild. Eerst gaf Roos me een knuffel, daarna gaf ze me door aan Karin die me een zoen gaf. Karin gaf me door aan Lotte, die me nog even toesprak “straks lekker slapen, want morgen wordt het weer een vermoeide dag voor je” en ze gaf me een zoen. Daarna gaf ze me aan Janet die me meenam naar mijn slaapkamer. Ze legde me op bed en ontdeed me van alle kleding. “krijg je nog even een schone luier van me en dan mag je zoet gaan dromen,” Na een schone luier deed ze me een pyjama en gaf me nog wat “melk” en een extra pilletje. “Is goed voor je, ik zorg wel voor je dit weekend” Ze ging met de hand nog even aan mijn luier voelen en wreef over mijn inmiddels hard geworden piemel. “Ik wist wel dat je zou genieten van ons, lekker heerlijk zorgeloos dit weekend doorkomen en dan was vandaag nog maar een begin” Ze stopte met strelen en gaf me nog een kus op mijn mond. “en nu lekker dromen, droom maar over ons” Ze ging me vervolgens met wat kettingen vast zetten aan het bed. “Voor de veiligheid, ik wil niet dat je valt” en ze verliet de kamer. Ik was moe, ik hoorde de dames in verte nog praten, maar het geluid verdween steeds verder. Ik viel heel snel in een diepe slaap.

De volgende ochtend werd ik wakker en zag hoe Janet intussen al op mijn kamer bezig was met drankje in te schenken in mijn drinkflesjes. Toen ze zag dat ik wakker was, werden mijn riemen losgemaakt en vroeg ze of ik lekker had geslapen, zonder op mijn antwoord te wachten, werd het eerste flesjes al in mijn mond gestopt en moest ik het vieze spul weer drinken. Intussen inspecteerde ze mijn luier. “Och jongen toch, is het niet gelukt om droog te blijven, hindert niks hoor ik zal je straks wel even verschonen” . Voor het verschonen kreeg ik nog een 2e flesje van haar. Daarna deed ze mijn pyjama uit en vervolgens het rompertje, de plasbroek en mijn luier. Daar lag dan in mijn blootje. Janet pakte een nat washandje en begon mijn piemel en mijn kont schoon te maken.

“Lekker he, ik zie het wel dat je het fijn vindt” Ik kreeg een rood hoofd, maar eigenlijk had ze gelijk. Na het wassen kreeg ik weer de gebruikelijk babypoeder en een vervolgens een schone luier om. Ook kreeg ik een schone rompertje aan, dit keer een fel rode. Janet haar lievelingskleur, ze droeg zelf veel (mooie) rode kleding. Ze tilde me op en we gingen naar de woonkamer, waar de rest van de dames al klaar zaten voor het ontbijt. Ik mocht op schoot bij Lotte. Ze was al klaar met eten en ging mij pap voeren. Dit deed ze op een wel erg kinderlijke manier. Als of de lepel een auto was en mijn mond een garage “vroemmmmmm en daar staat de auto weer voor de garage, toet toet doe de deur maar open” en toen ik mijn mond opendeed kwam de lepel met pap naar binnen. “Goed zo” en ze gaf me een knuffel .

Na het eten zouden de dames richting zwembad gaan en zou Karin op mij passen. De dames hadden hun zwemkleding gepakt en gingen weg (niet voordat ze me allemaal uitgebreid hadden dag gezwaaid) richting zwembad. Daar zat ik nu in het huis alleen bij Karin op schoot. Karin was de jongste van het stel. Een hele vrolijke tante, die bij feestjes altijd aanwezig was en als één van de laatste wegging. Ze zag er zo onschuldig uit, maar ondertussen … Ik mocht haar wel, sterker nog ik had als trainer een zwak voor haar en dat wist ze, door haar zogenaamde onbevangenheid kreeg ze wel veel gedaan bij me. Ze had me een flesje “melk” gegeven en vervolgens om de smaak weg te spoelen kreeg ik koude ranja. Ze merkte dat ik een plasje had gedaan en ging me verschonen. Toen ze mijn luier af had gedaan en mijn piemel stijf zag worde, kon ze het niet laten om er even mee te spelen. “Ooohhh je wordt al een grote jongen, ik zal hem weer even gauw bedekken..”

Ze deed een veel babypoeder op me lichaam en vervolgens deed ze me een dikke luier om. Kon ik lekker veel in plassen. Van haar kreeg ik een groene rompertje om. En verder hoefde ik geen kleding aan. We blijven toch in huis had ze gezegd. Ze tilde me op en nam me weer mee naar de woonkamer, waar ze de televisie aan deed. een muziekprogramma kwam er op. Ze had intussen ook aardbeien vla voor me in een kommetje gedaan. Deze moest ik maar eens lekker opeten. Ze had een klein lepeltje gepakt en begon me te voeden. Hapje voor hapje ging de vla naar binnen. Halverwege stopte ze. “weet je we zijn met zijn tweeën, ik ga het wat lekkerder voor je maken”. Ik zag dat ze bloesje die ze half dichtgeknoopt had, nu helemaal los knoopte. Ze droeg geen BH eronder en zag haar mooie borsten. Ze deed een beetje vla op haar tepel en zei zachtjes “Zuig het maar lekker naar binnen” Ik ging met mijn mond direct naar haar tepel en zoog de aardbeien vla lekker op. Daarna deed ze weer een beetje vla op haar tepel en ik ging weer zuigen. Vervolgens deed Karin wat meer vla op de tepel en ik moest nu sneller likken en zuigen. Wat een genot was dit. Daarna draaide ze me om en deed ze vla op haar andere tepel en herhaalde het tafereel zich. ”Goed zo jongen, ik wist wel dat je dit kan” Zo heb ik meer dan een uur over de vla gedaan om deze op te krijgen. Nadat het laatste was opgezogen, gaf Karin mij een kus en vroeg met een lach of ik er genoten van had. Nou dat had ik! “Ik vond het ook lekker “ zei ze en met haar vingers richting haar lippen ging ze verder “sssst niks tegen de anderen zeggen hoor, dit is ons geheimpje” en ze gaf me weer een kus. Ik kreeg vervolgens weer een schone luier om en nog een wit drankje, wat me kennelijk slaperig maakte, want voor ik het wist sliep ik bij Karin op schoot met mijn hoofd lekker tegen haar borsten aan.

“Sorry dat het wat langer duurde, ik kreeg telefoon” Lotte schonk het 2e bakje koffie in. Ik schrok half wakker, gelukkig had Lotte niks gemerkt. Ze praatte alweer voluit over de 3 mooie jaren. Nadat ze het bakje op had, stond ze op en ging naar boven “Ik zal even kijken waar ik het foto album heb van onze kampioenschap” Ze ging weg en ik nam nog een slokje van de koffie, mijn gedachten gingen weer terug naar het laatste weekend.

Die middag wilden de dames shoppen. Dit keer zou Roos op me passen. Na weer uitgebreid te zijn geknuffeld en uitgezwaaid, gingen Roos en ik naar binnen. Ik zat op schoot haar en kreeg weer mijn flesje “melk”, ik begon er gek genoeg aan gewend te raken. Roos was een “echte dame” Ze was tiptop verzorgd, mooi opgemaakt en ze viel daarnaast op door haar vele sierraden. Als we een wedstrijd hadden gespeeld was het ook altijd Roos die als laatste uit de kleedkamer kwam, ze had ver weg het meeste tijd nodig om haar weer helemaal mooi te maken. Roos was een dame, die als een man haar op straat voorbij zou lopen, zou omdraaien om haar nog eens na te kijken. Ze wist dit en wilde ook dat mannen haar nakeken. Toen ze me het flesje drinken gaf viel het me ook weer op hoe mooi ze was.

Ze nam me mee naar haar de tafel, waar ze intussen al haar make up spullen had liggen. “Ik zie je wel naar me turen hoor, misschien moet ik jouw vanmiddag eens even opmaken als dame, kijken hoe het je staat” Ze tilde me op tafel, waar ze vervolgens al mijn kleding uitdeed inclusief mijn luier. Ik kreeg een roze luier om met daaroverheen een roze plasbroekje. Ook had ze een mooi jurkje mee genomen en deze trok ze aan. Ze tilde me op en liep met mij naar de spiegel, waar ik mezelf zag. “Je ziet er zo schattig uit als meisje, maar nu gaan we je nog mooi maken”

Ik werd in een stoel gezet en vastgemaakt zodat ik niet kon vallen. Ze pakte rode lippenstift en ging daarmee mijn lippen knalrood maken. Vervolgens ging ze met mijn wenkbrauwen bezig en daarna mijn gezicht. Ze was er wel een kwartier mee bezig, voordat ze tevreden was. Ik mocht weer voor de spiegel kijken hoe ik eruit zag. “Nu wordt je al een heel mooi meisje” Ik keek aar me zelf. Een jurk aan en helemaal (en dat moet gezegd worden) mooi opgemaakt. Toch was ze nog niet helemaal tevreden "en nu de rest nog, dan zullen alle jongens naar je kijken net zoals bij mij”

Ze lakte mijn nagels rood en nadat deze waren opgedroogd, kreeg een armband om. Deze herkende ik, het was een opvallende, die Roos zelf ook regelmatig droeg. Ze zocht naar de juiste oorbellen voor me, ze hield een aantal oorbellen tegen mijn oor, maar was kennelijk niet tevreden, totdat ze eindelijk de goede had gevonden. Het hele grote opvallende oorbellen. Ze maakte deze met een klipje vast aan mijn oor. Ze keek me strak aan, er mistte nog iets. Ze deed haar ketting af en deed deze bij om. “Deze staat je beeldig” nu was ik volgens haar klaar. Ze tilde me op en we stonden samen voor de spiegel “Zo nu ben je een mooi meisje, iedereen zou nu denken dat je mijn dochter bent” Ik zag me zelf in de spiegel inderdaad heel mooi opgemaakt en hele mooie sierraden om, totaal veranderd in een meisje. “Kom we gaan even samen buiten zitten, kijken of we ook reactie krijgen, hoe mooie dochter ik heb”

Ze nam me mee en we gingen buiten zitten, ik zat bij haar op schoot en ik kreeg een flesje drinken, ik doezelde wat weg. Ik hoorde Roos zeggen “Wat ben je toch een mooi meisje geworden. Ik vind het heel leuk om dit eens bij jou te doen, maar het blijft wel ons geheimpje toch? “ Ik kreeg een 2e flesje drinken en ik hoorde Roos haar stem steeds verder weg. Ik viel in slaap. Toen ik weer wakker werd lag ik bij Roos op schoot, de dames waren intussen terug van winkelen en ik tot mijn opluchting zat ik intussen weer in een gewone dikke luier bij haar op schoot. Niks was er meer over van het meisje. Ze had me helemaal weer schoongemaakt. Ik keek haar blij aan en ze lachte terug, gaf me een kus en deed een speentje in mijn mond. “Wees maar niet bang, het is ons geheimpje”.

DLY85

Superlid
Nu ben ik meestal niet zo van lange verhalen lezen, maar dit is heerlijk geschreven! Ik zou misschien wel de slaap black-outs, wat minderen en op bed geboeide scènes wat meer geluierde seks geven. Bijvoorbeeld; Net wakker en een van de dames zit bovenop; hand in de luier aftrekkend, Speentje uit, poesje erin, op zijn gezicht zittend. Maargoed. Verder top geschreven!

Ik hoorde Lotte weer binnenkomen, Ze had het fotoboekje gevonden, maar had nog iets gevonden waar ze even iemand voor moest bellen. “Wil je nog wat drinken?” vroeg ze. Ik antwoordde dat ik nog wel een kop koffie lustte en toen ze deze inschonk zei ze tegen me “Sorry moet nog even bellen, drink de koffie maar op en dan kunnen we de foto’s gaan bekijken, zitten hele mooie tussen” ik nam een slokje en mijn gedachten dwaalden weer af naar het laatste weekend.

Ik werd zondagochtend weer wakker. Lotte had me uit bed gehaald. Verrast was ze niet toen ze zag dat ik weer een natte luier had. Ze deed een schone luier om en ik kreeg een shirt, grijs dit keer, aan. Ze tilde me op en nam me mee naar de eettafel, waar de andere dames al aan het ontbijten waren. Ik mocht bij Karin op schoot zitten. Ze deed een slabber om en ze ging me aardbeien vla geven. Dit keer deed ze dat in snel tempo, zo snel dat ik mijn mond vol had en al knoeiend vla over mijn gezicht liet lopen, dit tot grote hilariteit van Karin. Ze maakte mijn gezicht schoon met de slabber. Ik keek naar haar pretoogjes. Ze deed vervolgens een speen in mijn mond. Ik betrapte me er op dat ik het jammer vond dat ze me de vla niet voerde zoals de dag ervoor.

Ze moet dit gemerkt hebben, ze kwam met haar mond naar mijn oor en fluisterde “Geilerd, dat kan nu niet, het is ons geheimpje” Ze gaf me vervolgens een kus mijn voorhoofd en gaf me door aan Janet. Zij gaf me een flesjes “melk”, wat ik tot haar grote genoegen snel leeg dronk. Na de flesjes werd het tijd voor een badje. Janet zou me dit keer verschonen, terwijl de overige dames gezellig zouden opruimen en koffie gaan drinken in de tuin.

Janet zou intussen dus de tijd met mij kunnen doorbrengen. Janet was de dame die de meeste mannen verslond. Ze had kennelijk iets bij de mannen, maar wat het iets was, dat zag ik niet. Heel erg mooi was ze nu ook niet en om nu te zeggen heel lief of heel erg sociaal was ze ook niet. Na een wedstrijd als we met zijn allen in de kantine zaten dan was ze altijd wel omringd door mannen en ook in de laatste uurtjes als ze daarna nog ging stappen, had ze aandacht genoeg van mannen. De meeste mannen uit het eerste mannenteam, hebben dan ook met haar wel een relatie, als je kan spreken van een relatie, met haar gehad.

Ze had me intussen in het badje gelegd en het washandje met veel babyzeep voorzien. Ze begon uitgebreid en heel rustig mij te wassen. Ze deed dit zo heerlijk rustig dat ik er opgewonden van begon te raken “Vind je het lekker?” Antwoord hoefde ik haar niet geven, want ze begon heel uitgebreid mijn stijf geworden piemel schoon te maken. Het werd tijd om mijn haar te wassen en deed flink wat babyshampoo over mijn haar. “doe je oogjes maar dicht dan kan het ook niet prikken” Ik deed mijn ogen dicht en begon mijn haar te wassen. Het hield niet op, het voelde nu als masseren. Dit deed ze zo lekker dat ik er weer opgewonden van raakte. Uiteraard merkte Janet dit en ging met één hand door terwijl ze de andere hand naar mijn piemel ging en daar aan begon te trekken. Heel langzaam deed ze dit en ging met haar lippen naar mijn oor “lekker he” Ik was enorm opgewonden en kon elk moment gaan spuiten. Maar zo ver kwam het tot mijn teleurstelling niet. Ze stopte abrupt en liet het badje leeglopen. Ze pakte een hele grote handdoek en legde deze op de grond neer en tilde mij uit bad op de handdoek. Ze wikkelde mij erin en we gingen naar haar slaapkamer. Daar droogde ze me verder af.

Terwijl ze me rustig zat af te drogen, keek ik Janet met vragende ogen aan. Waarom zo abrupt stoppen. Ze zag het wel maar deed net of haar neus bloedde. Nadat ze klaar was met afdrogen, deed ze de handdoek weg en terwijl ik nog naakt op het bed lag kwam ze naar me liggen. Ze keek me uitdagend aan en begon me te strelen. Eerst mijn hoofd, daarna mijn buik en vervolgens mijn piemel. Het wond me weer op. Vervolgens ging ze plagerig met haar vinger met mijn lippen spelen. “je bent een geil ventje, ik zie het wel hoor, je wilt natuurlijk weten hoe ik neuk” Ze stond vervolgens op en deed haar kleding uit. “Vooruit dan maar, ik heb tenslotte jou ook nog niet op mijn lijstje staan” Ze ging bovenop me liggen en pakte mijn piemel en stopte deze in haar kutje en begon me te neuken. Eerst langzaam en daarna steeds steviger. Ze legde intussen een vinger op mijn lippen en zei “stil zijn hoor anders kunnen de andere dames het horen” Het was een geweldige neukbeurt die ik kreeg van Janet en toen ze klaar was, deed ze haar kleding weer aan en maakte mijn piemel schoon. Ik kreeg veel babypoeder op me en daarna een luier om en een rood shirt aan. Ze tilde me op en voordat ze de deur van slaapkamer opendeed zei ze “sst niks zeggen tegen de anderen, dit is ons geheimpje” Ze gaf me vervolgens een kus en ik kreeg een speen van haar in mijn mond.

Ons geheimpje dacht ik nog, toen Lotte intussen weer terug was. Ik nam nog een slok koffie en dwaalde weer wat even af. Ons geheimpje, met iedereen had ik een geheimpje over gehouden aan het weekend en op het einde van het weekend toen de dames me weer spierversterkers hadden toegediend, zodat ik op volle kracht was, hadden we nog afgesproken dat we het nooit meer met iemand over dit weekend zouden hebben. Dat laatste was ook niet zo moeilijk. Iedereen bewandelde een andere weg na het seizoen en ik heb niemand meer daarna gezien en pas toen Lotte mij via facebook had gevonden had den we weer wat contact.

Lotte had intussen ook wat hapjes klaargemaakt, Ze gaf me er een paar. “Lekker?” vroeg ze. “Heerlijk” zei ik. Lotte was de sociaalste van de groep, daarom had ik haar ook aanvoerster gemaakt, we hadden vele gesprekken gehad. Ze zei toen al dat ze droomde om de wereld te zien en dat bleek dus ook nu dat ze gedaan. Ze had haar doel nagestreefd en bereikt, Ik vond dat heel fijn voor haar en ik gunde het aar ook enorm dat was gelukt.

Op die bewuste zondagmiddag was zij de laatste die op mij ging passen en hele middag alleen met haar. Terwijl de andere dames nog even gebruik gingen maken van het zwembad gaf ze mij een flesje drinken. Dit keer geen `melk` ik moest tenslotte ook langzaam weer op krachten komen, maar wel met de nadruk op langzaam, tenslotte moest ik nog wel even genieten……..

Verder gingen de gedachten niet door het geluid van een bordje. Lotte ging naast me zitten en legde het fotoboekje op haar schoot en begon te bladeren. Ik begon een beetje wazig te kijken en mijn hoofd werd ook wat licht. Ik kreeg nog een hapje van Lotte en at deze op. Het werd er niet beter op. Terwijl Lotte me bezorgd aankeek legde ze haar fotoboekje weg. `”Voel je je niet lekker?” zei ze met een heel bezorgde blik. “Kom maar even tegen me aanliggen” Ik deed dit voor ik het erg in had. Ze aaide me over het hoofd en vroeg of het alweer wat ging, maar ik hoorde haar wat in de verte en gaf een onverstaanbaar antwoord. Dit was het sein voor haar om me op te tillen en op schoot te nemen.

Terwijl ze me mijn hoofd tegen haar lichaam aanduwde en mijn hoofd aaide zei ze ineens” weet je nog het laatste weekend? Ik weet het, we zouden er nooit meer over praten, maar ik vond het een geweldig weekend en volgens mij vond jij het ook heel leuk” Ze ging met haar hand naar mijn broek en voelde dat mijn piemel hellemaal stijf was geworden. “Hoe zou je het vinden als we het weekendje nog eens overdeden?” Ze begon intussen aan mijn piemel te trekken. “weet je nog toen we samen waren? Ons geheimpje?” ze gaf een kus. “Je was zo lief voor mij” en ze begon me te zoenen. Net als toen, ik kon me nog herinneren, dat we hartstochtelijk zoenden. Ik ga me deze keer weer over, ik zoende weer hartstochtelijk met haar. Mijn gevoelens namen de overhand en verloor de controle. Ik spoot mijn hele onderbroek en (gedeelte) broek vol. Lotte stopte met zoenen en liet mijn piemel los. “Volgens mij heb je het antwoord nu zelf ook gegeven.”

Ze deed een handdoek, die ze kennelijk al klaar had liggen onder mij en ontdeed me van alle kleding en liep er mee naar de keuken. Ze kwam terug met een babypoeder en een luier. Ik kreeg babypoeder op me en ze deed de luier om. “Net zoals toen” glimlachte ze en gaf me nog een kus. Ik werd opgetild door haar en we liepen naar boven en daar zag ik tot mijn grote verrassing een geheel ingerichte babykamer (met een grote bed en een grote box). Ze legde me op de commode en deed mij een rompertje aan en ik kreeg een blauwe shirt aan. Ze tilde me op en legde me in bed en gaf eerst nog wat drinken, witte “melk”.

Terwijl ik het flesje leeg dronk legde Lotte uit: “Schat bijna al mijn dromen zijn uitgekomen, ik wilde de wereld zien en dat is gelukt en daarna wilde ik een baby zoals jij was hebben en toen je hier kwam, dacht ik dit is mijn kans en ik heb Janet gebeld en nu komen al mijn dromen uit”

De “melk” had me rustig gemaakt en ik duizelde al wat weg, ik kreeg in gaten dat het niet lang meer zou duren voordat ik in slaap zou vallen net zoals toen, alleen met één groot verschil dat ik nu alleen was met Lotte. Ik begon alweer te dromen over hoe ik toen met Lotte daar alleen zat, die laatste zondagmiddag, hoe we toen ook zoenden, Verder kwamen mijn gedachten niet. Ik kreeg een aai over de bol van Lotte. Dit wordt nog veel leuker dan toen dacht ik en met een grote glimlach viel ik in slaap. Lotte zag de glimlach en liep langzaam weg.

Na een tijdje werd ik wakker en zat ik op schoot bij Lotte. Ze zag dat ik wakker was en ze kuste me. “Zo een beetje bijgekomen? Ik zal je dit weekend weer lekker verwennen net zoals toen” Ze gaf me een flesje met het beroemde “melk” en ze aaide mijn lichaam zodat ik me ondanks alle tintelingen die de melk met zich meebracht, toch heerlijk op mijn gemak voelde. Ik vond het toch wel vreemd dat ze een kamertje had met een grote bed en een grote box, maar dit werd me al snel duidelijk gemaakt.

Lotte vertelde: “Na ons weekend vond ik het zo geweldig om grote baby’s op te voeden dat ik er mijn beroep van heb gemaakt. Er zijn zoveel grote mensen, die nog eens een dagje baby willen zijn. Ik heb veel werk hierin. Maar het is allemaal niet zo leuk als met jou hoor” ze gaf me weer een knuffel en een kus en ging verder: “Bij jou voel ik ook nog liefde en genot, ik vind het heerlijk om jou nu op mijn schoot te hebben en te verzorgen, dat miste ik wel, bij de anderen is het toch puur zakelijk, wel leuk, maar zakelijk, maar volgens mij vind jij het ook heerlijk om op mijn schoot te zitten” Van die laatste zin kreeg ik een opwindend gevoel. Ze had gelijk ik vond het eigenlijk weer heel leuk om zo nu bij haar op schoot te zitten en lekker geknuffeld te worden en alle aandacht en liefde van haar te krijgen.

Ik kreeg een flesje thee om op te drinken en daarna tilde Lotte me op en liep met mij naar de keuken “de klanten komen niet van de babykamer af, maar jij mag overal komen hoor” Ze had aan de etenstafel een grote kinderstoel neergezet en daarin mocht ik zitten. Ze had pap voor mij gemaakt en ging naast me zitten. Ik kreeg eerst een slabber om. Alsof er niks was veranderd speelde ze dat de lepel een auto was en dat ik de garage was en als ze riep “toetoet” dan moest ik mijn mond open doen en ging de lepel naar binnen. Bij elke hap aaide ze me liefkozend over de het hoofd. Ik genoot zichtbaar.

Na het eten nam ze me mee naar boven en lag ik weer op de commode. Alle kleertjes had ze uitgedaan en ze ging me wassen. Daarna deed ze babypoeder op en vervolgens kreeg ik een schone luier om. Daarna kreeg ik mijn plasbroek weer om en haalde ze schone rompertje uit de kast. Nadat ze deze had vastgemaakt keek ze om haar heen wat voor kleding ze me aan zou doen. Ze had een shirt van de smurfen voor me uitgezocht. Deze mocht ik aan. Nadat ik was aangekleed, pakte ze haar telefoon en maakte een foto van me. “Gewoon als leuke herinnering” Daarna tilde Lotte me op en we liepen naar beneden. Het was tijd voor een wandeling zei ze.

We gingen richting bijkeuken en tot mijn grote verbazing zag daar een kinderwagen staan. Ik dacht daar pas ik toch nooit in, maar ik zat er volledig naast. Op het oog was het een gewone kinderwagen, maar deze had een dubbele bodem, zodat ik mijn benen daar kwijt kon. Zo kon niemand zien dat er een grote persoon in zat. Ze legde me erin en bedekte me met dekens. “Zo nu lekker blijven liggen en genieten, ga ik ook doen het is mooi weer” Ze had een tas gepakt die ze kennelijk onderin legde. De deur ging open en Lotte duwde me de tuin in. Nadat ze alles had afgesloten liep ze met mij de straat in. Ze stond nog even stil en pakte een speen. “Hier zuig hier maar op, het is beter dat niemand je hoort en ze gaf me al lachend nog een kus op het voorhoofd”.

Tijdens het lopen nam ik angstvallig alle geluiden op en zag huizen voorbij komen en bomen. Uiteraard ook het lieve gezicht van Lotte. Dat laatste gaf me ook weer rust, ik vertrouwde haar. Op een gegeven moment hoorde ik vogels fluiten, kinderen spelen en zag ik alleen nog bomen en de blauwe lucht, we moesten in een park zijn. Lotte stopte even en zei dat ze even ging zitten, ze duwde de kinderwagen zo dat ik zicht had op haar. Ik zag hoe ze een flesje drinken pakte. Ik moest deze opdrinken, het was weer een flesje “melk” Daarna kreeg ik nog een flesje ranja van haar. We liepen weer verder. En ze stopte bij een ijsco kar. Ze bestelde een ijsje en zag hoe ze het ijsje zat te likken. Ze had door dat ik naar haar keek. Ze lachte wat uitdagend en trok tenslotte mijn speen uit de mond en gaf me likje van het ijs. Wat een geknoei opleverde. Ze pakte een washandje uit haar tas en maakte mijn mond schoon en gaf me weer een kus “Dit lukt nog niet he” zei ze lachend. We liepen weer verder en lag aardig op mijn gemak. Ik had volle zicht op Lotte en ik besefte dat ik nog nooit zo lang naar haar had gekeken als nu, ze was eigenlijk toch best weel heel mooi. Ik kreeg hoe langer ik naar keek steeds meer gevoelens voor haar. Dit werd nog eens extra opwekt door haar aandacht richting mij. Af en toe kwam met haar hoofd in de kinderwagen op mij een kus te geven en af en toe aaide ze met haar hand mijn lichaam.

Tijdens het lopen speelde ze met mij gevoelens. Ze had me op een fantastische manier helemaal ingepakt. Door alle prikkelingen raakte ik zo relaxed dat ik niet eens door had dat ik een volle blaas had. Ik plaste mijn luier vol, maar ook dit kon me niet deren. Lotte was fantastisch en zou me straks toch weer lekker een schone luier geven. Door die opwinding plaste ik nog een keer en zag Lotte haar gezicht stralen en zag de zon en de bomen voorbij flitsen. Het raakte door alle prikkels vermoeid en kon mijn ogen niet meer openhouden. Hoewel ik graag wakker was gebleven lukte het me niet en als een klein kind viel ik in slaap.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Daddy_28 Binnenkort weer een ab weekend Contact advertenties 0
K Een weekend naar Euro Disney W 7
M Een weekend om niet te vergeten (Hoofdstuk 2) W 5
E Een heftig weekend 16+ Verhalen 4
D waar ken je lekker luieren een weekend ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
DL_Michel een Nat weekend N 1
DL_Michel een Heftig Weekend H 3
Pan Een geluierde knipbeurt Polls 7
Colinpoep Mezelf voorstellen na een tijd Voorstellen 18
D Eventjes een snelle voorstel ronde Voorstellen 14
Jaarie Op zoek naar een vrouw die ook van luiers houd Contact advertenties 8
Jeroen0181 Zoek een DL of Broekpoe/broekplas vriend(in)ï Broekplassers en Poepers 3
Watermeloen Papa voor een dag voor wie dan ook Voorstellen 4
hessje Toch een voorstelrondje Voorstellen 21
Watermeloen Papa voor een dagje voor wie dan ook Contact advertenties 1
Jayden_dl Paardrijden in een volle luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 49
B Zoek een daddy die mijn24/7 klein houd Contact advertenties 0
TedWheel Nog niet klaar Inmiddels heeft mijn vriendin mij een plasticbroek aangedaan. 16+ Verhalen 0
TedWheel Mijn vriendin wil ook een plastic broek aan. 16+ Verhalen 2
E Ervaring met een spreidbroek? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 31
AmonBisby eindelijk een introductie! Voorstellen 21
Baby Bart Leuke baby zoekt een lieve Daddy/ Mammie Contact advertenties 2
incobaby Wat te eten voor een goede poepluier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
J Voor een lief meisje. Contact advertenties 5
B ABDL jongentje zoekt een mama. Contact advertenties 3
Jayden_dl Zijn er nog meer liefhebbers van een buttplug in met je luier om en hier ook in het openbaar mee rondloopt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
H Een keertje kletsen? Contact advertenties 0
M (REQ) Een avondje/nachtje Segufix 16+ Board 12
S een man/vrouw die een sex date met luier wil Contact advertenties 8
M Op zoek naar een nachtje Segufix Contact advertenties 0
B Ik zoek een daddy (of switch) Contact advertenties 0
B Is er een discord server? Contact advertenties 10
M Samen een keertje luieren Contact advertenties 6
Bedplasser91 Een herinnering. E 6
ab.88 Een liefdevolle DD/lg relatie Contact advertenties 0
Twanmann Een luier in het normale leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Julia ik ga even een sabbatical aan 16+ Board 4
LuierM Een nieuwe afspraak Contact advertenties 4
geefmeluiers Als bestellen in de winkel een brug te ver is Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Pan Bouwen aan een paradijs Contact advertenties 12
P Zoek daddy of een mammie Contact advertenties 2
luierliefhebber070 een vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
K Klussen in een luier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Den-boy123 Met een luier naar werk...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
DLY85 Show je favoriete outfit voor een lekkere luieravond. 16+ Board 8
JesseZoe Een vriendje of vriendinnetje Contact advertenties 12
JesseZoe Ik wil een papa of mama AB/DL Fotos 1
B Opzoek naar een daddy (of switch) Contact advertenties 2
G Opzoek naar een (online) daddy Contact advertenties 5
E AB van 23 zoekt een daddy Contact advertenties 3