Nog niet klaar Een weekend om nooit te vergeten.

Ik werd weer wakker toen we alweer lang en breed in huis waren. Lotte had me intussen al uit de kinderwagen gehaald en ik lag bij haar op schoot toen ik wakker werd. “Heb je lekker geslapen?” Ze knuffelde me. Ze gaf me een flesje drinken. Ik was helemaal op mijn gemak bij haar en na het flesje ging ik weer lekker tegen haar aanliggen. “Schatje je weet wel dat we dit niet de hele tijd kunnen doen he, we zullen keuzes moeten maken. Je mag vanavond hier nog slapen, maar morgenochtend moet je weg , dan krijg ik een klant” Ze keek me lief aan. Jammer dacht ik, ik zou morgen nog wel de hele dag zou bij haar willen zijn. “Wat me ook leuk lijkt is dat je nog een maand bij me blijft, maar dan moet je me ook een baby schenken na deze maand” meende ze dit nu? Lotte ging verder “Ik wil je best nog opvoeden hoor, maar je weet dat ik een baby wil hebben zoals jij en die kan je me ook schenken” Ik hoorde het goed. “Dus je blijft baby tot je me zwanger hebt gemaakt”

“Denk er maar over na” Ze legde nu 2 flesjes op tafel. 1 babyflesje waar “melk” in zat en een bruin flesje. Ik kon me herinneren dat daar de spierversterkers in zaten. “Jouw keuze schatje, als je voor het laatste kiest mag je heus nog wel eens langskomen hoor dat ik je als baby vertroetel, snap best dat je dat liever doet”. Ze begon nu met een hand over mijn piemel te wrijven. “Wie wil er nu een hele maand als baby rondlopen en helemaal vertroeteld worden en zich nergens meer zorgen om hoeft te maken. Wie wil dat nu? Een man wil toch niet de hele dag getild worden en geknuffeld worden?” Ze kwam met haar mond dichter bij de mijne en fluisterde “Wat jij? Waar denk je nu aan?” Ik voelde haar zachte lippen en voor ik het wist zoende ik haar.

Een ontlading van emotie kwamen over mij heen. Ik wilde zo dicht mogelijk bij Lotte blijven. Ik wilde niet weg, dan maar eerst een maand baby zijn. Zo erg kon dat toch niet zijn. Terwijl ik haar zoende ging Lotte iets naar voren en pakte het flesje met “Melk” we stopten met zoenen en ze deed de speen van het flesje voor mijn mond en gulzig zoog het melk uit het flesje. Ze was blij “Ik zie dat je de keuze hebt gemaakt”, Tijdens het flesje ging ze met de haar hand steeds heftiger over mijn inmiddels stijf geworden piemel heen. Toen het flesje op was begon ik te kronkelen van genot en kon ik niks meer in bedwang houden. Ik spoot de hele luier vol.

Langzaam kwam ik weer op adem “Goeie keuze hoor. Het is ook beter dat je de luier volspuit in plaats van je broek.” Terwijl ik nog bij zat te komen op haar schoot, ging ze met haar handen zachtjes masseren . Ik kwam weer heerlijk bij en ik wist dat ik de goede keuze had gemaakt. Ik wilde voor altijd bij Lotte blijven en hoe maakte me niet uit. Ze tilde me op en pakte het flesje met spierversterkers en we liepen naar de keuken. In het bovenste kastje zette ze het flesje neer. “Je hebt je keuze gemaakt en omdat je er geen spijt van zult krijgen, zet ik het flesje hier neer, dan kan jij er niet bij komen en kan je ook geen gekke dingen ermee doen. ; Ze deed de deur van het kastje langzaam dicht. Het dichtklappen van deur stond symbool voor mijn definitieve keuze. Nu was ik definitief een maand baby, want ik kon inderdaad nooit bij kastje komen, laat staan de deur ervan openen.

We gingen vervolgens samen naar boven. Lotte legde me op de commode neer, waar ze me waste, me vervolgens babypoeder gaf en een schone luier om deed. Ik kreeg een plasbroekje aan . Ze pakte een potje uit een kastje. Ik zag dat er zalf in zat en ze begon daarmee in te smeren. Het had een hele sterke geur en het rook naar baby. Daarna kreeg ik een rompertje om en een pyjama aan. Het werd tijd om te gaan slapen. Ik mocht in het grote babybed slapen, maat Lotte maakte me wel duidelijk dat dit de eerste en de laatste keer zou zijn. Deze bed is namelijk voor de klanten en niet voor mij. Ze stopte me helemaal in en terwijl ik alleen nog met mijn hoofd boven de lakens uit lag en boven me stond, fluisterde ze “schatje ik ben blij dat je deze keuze hebt gemaakt, ik zal je met alle liefde verzorgen en mijn droom laten uitkomen” Ze kuste me nogmaals en liep toen de kamer uit. Nu de emoties weer wat waren gezakt, had ik pas door wat voor keuze ik had gemaakt. Een maand baby zijn en een kindje maken. Weg vrijheid, weg grote reizen en wat zou er met me gebeuren als blijkt dat Lotte niet zwanger van me raakt? Ik begon er ineens van te zweten, hier had ik helemaal niet aan gedacht. Zou ik dan voor altijd bij Lotte blijven als baby? Ze zei tenslotte, zolang ze niet zwanger was, zou ik baby blijven. Ineens was mijn toekomst onzeker geworden en dat allemaal dankzij één vrouw, Lotte.

De volgende dag was ik vroeg wakker en moest wachten (ik kon ook niet veel anders) tot dat Lotte zou komen. Alle geluiden nam ik op, ik hoorde een deur opengaan, ik hoorde een douche en niet veel later ging de deur van mijn kamer open en zag ik Lotte naar binnen komen. Ze deed het hekje van het bed naar beneden en kwam bij me zitten. Met haar hand voelde ze of ik nog droog was, maar mijn luier was uiteraard zou ik haast zeggen, helemaal vol.

Ze vroeg of ik lekker had geslapen en deed mijn speentje uit mijn mond en gaf me een kusje. Daarna tilde ze me op en legde me op de commode. “Zo eerst even je vieze luier afdoen, wat een bah heb je gedaan” Ze pakte een washandje en maakte me met babyzeep helemaal schoon en nadat ze me had afgedroogd, keek ze naar mijn intussen weer stijf geworden piemel en trok wat aan de haartje erom heen. Ik kreeg babypoeder op me en een luier om. Meer hoefde ik niet aan, het was namelijk tijd voor een papje en wat drinken.

Ze nam me mee naar beneden en nadat ik een slabber om had gekregen, at ik de pap weer op de gebruikelijke manier op. Daarna mocht ik bij Lotte op schoot zitten voor 2 flesjes “melk”. Terwijl ik dit tot mijn eigen verbazing gulzig dronk, vertelde Lotte wat ze vandaag van plan was “schatje vanmiddag krijg je even wat extra flesjes drinken en moet je heel stil zijn, want ik krijg een klant en dan wil ik niet dat stoort. Voor de zekerheid krijg je een mondknevel in” Maar zover was het nu nog niet.

Na deze woorden ging plotseling de deurbel. Lotte tilde me op en nam me mee naar de deur en deed deze open “Kijk eens wie we daar hebben?” Ik zag Janet staan. Lotte gaf mij aan Janet. “EN??”vroeg ze. “Als of er niks is veranderd in al die jaren” hoorde ik Janet zeggen. Janet nam me mee naar binnen en de dames gingen op de bank praten, terwijl ik op schoot tegen Janet aanhing. Ze kreeg een flesje “melk” in haar handen en duwde het speentje in mijn mond. Ik dronk het op en de krampjes waren hevig. Ze begon met de andere hand mij te masseren zodat de krampjes minder werden. “Ik kan vanmiddag best even op hem passen hoor” hoorde ik Janet zeggen. Lotte vond dit een goed idee.

Na de koffie wilde Janet weggaan en mij meenemen. Lotte nam me nog mee naar boven en ging me verschonen. Ik had intussen alweer een natte luier. Ze waste me heel zorgvuldig en deed veel babypoeder op mijn piemel. Daarna kreeg ik een dikke luier om en een plasbroekje om. Ze zocht naar shirt in de kast. Het werd een rode, ik moest weer denken aan het bewuste weekend en de tijd die ik met Janet doorbracht. Nadat ik aangekleed kreeg ik nog een geurtje op. Ik rook nu helemaal naar een baby. Lotte keek me aan. “Rood staat je mooi en ik weet zeker dat Janet dit ook leuk vindt” vervolgens tilde me ze op en gingen we naar de kamer. We stopten bij de kamerdeur. Lotte ging met haar hand naar mijn kin en draaide mijn hoofd richting haar hoofd. Ik keek nu recht in haar ogen en zei “En nu ge je je gedragen, ik wil niet weer zo’n verhaal horen als toen” Ze deed vervolgens de deur open en gaf me aan Janet, die direct een opmerking maakte over mijn mooie rode shirt. “Het staat je nog net zo mooi als toen”

Lotte gaf Janet mijn autosleutels en zei dat we hier wel in konden rijden. Ze had alvast een kinderzitje in de auto gedaan. We liepen via de tuin naar mijn auto. Ze had mijn auto gelukkig ver achteruit gereden, zodat niemand mij op straat kon zien. Janet zette me in de auto en Lotte kwam nog even voorover gebukt naar me toe en gaf me een kus en keek me met haar indringende ogen aan “en pas erop he, deze keer zoet zijn” De deur ging dicht en ik hoorde de dames nog even tegen elkaar praten. Mijn gedachten dwaalden af, hoezo ons geheimpje, kennelijk wist Lotte het. Janet zat intussen in de auto en startte de motor. We reden weg. Ik lag met mijn hoofd tegen het raam en zag de bomen voorbij zoefen. Ik bleef er naar kijken Het vermoeide me, langzaam sloten mijn ogen en niet veel later viel ik in slaap. Na een tijdje hoorde ik Janet zeggen “wakker worden, we zijn er” Ik deed mijn ogen op en Janet tilde me uit het stoeltje ik keek om me heen en zag bekende bomen en bekende plantjes. Het drong al snel tot me door. Janet had me mee genomen naar mijn huis!

Eenmaal in huis moest ik nog een beetje bijkomen van de schrik. Ze had me intussen op de grond gelegd en pakte een flesje uit haar tas en vulde deze met ijskoud water. “Drink deze maar even lekker op” zei ze en ik begon te drinken. “Zo lekker he… ik al je even verwennen” Ik keek haar aan en dacht aan het weekend van toen. Ze zag mijn vragende gezicht “Nee schatje, dat bedoelde ik niet, ik weet wel dat je dat toen heerlijk vond, maar ik ben intussen een volwassen vrouw geworden en jij bent nog steeds een baby” Oei dacht ik… “Maar ik heb wel een andere verrassing bij me, iets dat je toen ook heel erg lekker vond”

Ze pakte een appraatje uit haar tas. Ik herkende het niet meteen, maar toen ze me luier afdeed en het apparaatje om mijn intussen stijf geworden piemel deed, wist ik het weer precies. Het was destijds de verrassing van Lotte geweest. Ze wilde me toen bedanken voor het mooie weekend en ze deed toen het apparaatje om. Het apparaatje maakte heerlijk trillende bewegingen en ik kwam vol overgave klaar op haar schoot. Nu was er weer een apparaatje om mijn piemel gedaan. Nu mijn piemel alleen door het idee nog stijver werd, kwam het ook klem te zitten en begon het ook pijn te doen. Ik probeerde me te concentreren en het lukte me zowaar om te ontspannen. Janet pakte de afstandsbediening uit haar handtasje en ik zag hoe ze deze aanzette.

Ze nam me op schoot en zette het apparaatje aan. De trillende beweging gaf me een overheerlijk gevoel. Ze zette het apparaatje wat harder en ik begon langzaam te kronkelen “Lekker he” ik probeerde me in te houden, maar ik zag dat Janet het appraatje naar stand 2 had gezet en de trillingen werden heftiger. “Niet tegenhouden” Zei ze, “geef je maar lekker over, Tante Janet maakt je straks wel weer schoon” Ze drukte op stand 3. De trillingen werden nu zo heftig dat ik nu hevig begon te kronkelen en begon te hijgen. “Toe maar, laat je maar gaan, maak tante trots” deze woorden werden me te veel.

Ik kon het niet meer ophouden en er volgde een heftige ontlading. Ik spoot gillend mijn hele luier vol en of het nog niet genoeg was, zette janet ook het apparaat nog op stand 4. “Ik wil dat je alles in de luier doet, Alles!” Al mijn remmingen waren er af, ik bleef heftig kronkelen en hijgen en kwam nog een 2e en 3e keer klaar. “Heb ik nu alles?” vroeg ze. Ik gaf geen antwoord. Ik was uitgeput. “Goed zo, flinke jongen, Dan zal ik je nu even schoonmaken” Ze deed mijn broek uit en maakte mijn rompertje los en deed mijn volgespoten luier af. Ze maakte vervolgens mijn piemel schoon.

Elke keer dat ze mijn piemel aanraakte gaf dit een reactie bij mij. Ze vond kennelijk mijn reactie leuk en herhaalde dit nog een paar keer. Daarna kreeg wat babypoeder op mijn piemel en deed ze een schone luier bij me om. “Volgens mij heb je hier heel lang naar uitgekeken” zei ze. Ze ging naar keuken om mijn vieze luier weg te gooien, mijn achterlatend op de bank. Ons geheimpje dacht ik nog. Pff volgens mij hadden Lotte en janet alles met elkaar besproken, kennelijk wisten ze beide wat er allemaal was gebeurd.

Niet veel later pakte ze me op en liepen we naar boven. “Gaan we even een slaapje doen” Ze deed mijn slaapkamer deur open, keek er even in en deed de deur weer terug. “deze is het niet” en deed een volgende deur open. “deze ook niet” En zo had ze alle deuren gehad. “Waar is jouw babybedje?, heb je die niet?, Dan kan je hier ook niet slapen, lossen we het anders op” We liepen weer naar beneden en gingen naar de auto, waar ze uit de achterklep de kinderwagen haalde.

“Zo kan je hier lekker in liggen en kan je lekker slapen” Ze stopte me toe en gaf me nog een flesje drinken en vervolgens een speen in de mond. Ze sloot de deur af en duwde mij in de kinderwagen de straat op. “Gaan we lekker genieten van het zonnetje en kan jij lekker slapen” We liepen de intussen de straat op, ik herkende de bomen en keek naar Janet. een dikke gaap kwam uit mijn mond. “Jongen toch wat ben je moe, ga maar slapen, dan ben je straks weer lekker uitgerust en kan je weer lekker samen met tante spelen in je mooie vertrouwde omgeving” Ik deed mijn ogen dicht en luisterde naar de geluiden. Deze verdwenen steeds verder en uiteindelijk viel ik in een diepen slaap.

Hoeveel later het was weet ik niet maar op een gegeven moment werd ik wakker doordat de kinderwagen in een kuil reed. Ik deed mij ogen open en zag dat we nog steeds aan het wandelen waren. Janet was intussen gestopt en deed de kap van kinderwagen naar beneden. Ik zag dat we in een park waren, helemaal alleen gelukkig. Voor ik het doorhad tilde Janet me uit de kinderwagen en legde me op een kleedje neer. Ze pakte vervolgens de tas waar een onder andere een schone luier in zat en begon me helemaal te ontkleden. De vieze luier werd afgedaan en ik lag helemaal naakt.

Ik keek om me heen, gelukkig was er nog steeds niemand gepasseerd. Janet maakte me schoon en deed weer babypoeder op. Ook deed ze het apparaatje weer om. “Kan je straks weer even rustig genieten” zei ze tegen mij en deed mij vervolgens een schone luier om. Daarna kreeg ik mijn pyjama weer aan en tilde ze me op. Ik dacht dat ik nu weer veilig in de kinderwagen mocht liggen, maar niets was minder waar. In plaats van dat ze me in de kinderwagen legde, ging Janet op het bankje zitten en zette mij op haar schoot neer.

“eerst moet je nog wat drinken. Ik zag wel dat je luier helemaal nat was, dus je hebt veel vocht verloren” Ik schrok, waarom nu hier dacht ik. Ik kreeg de speen van het flesje in mijn mond en ik dronk zo snel ik kon het flesje helemaal leeg. Nadat ik het flesje leeg had, mocht ik nog niet in de kinderwagen liggen. “Ik wist wel dat je dorst had, hier heb je nog een flesje” Het was weer het beroemde flesje “melk” wat ik dronk. Ook deze ging dit keer in snel tempo naar binnen. “Goed zo jongen, wil je nog een flesje?” vroeg Janet. Ik keek weer angstig om me heen, nog steeds was hier niemand gekomen.

Ik probeerde nee te zeggen maar er kwam slecht wat gebrabbel uit. Ze knuffelde me en pakte de afstandsbediening van het apparaatje. Ze zette hem direct op stand 2. Een reactie van mij kon niet uitblijven. Ik begon langzaam te kronkelen. Janet kwam met haar hoofd tegen de mijne “Geniet maar lekker en als je klaar bent dan zal ik je weer helemaal schoon maken en gaan we weer verder” Terwijl ze me begon te strelen en ik nog meer begon te kronkelen van genot, wist ik dat ik het niet lang meer kon ophouden. Maar voor ik zover was, zette Janet het apparaatje weer uit. “Ik wist wel dat je nog steeds een geile baby bent net zoals dat mooie weekend, maar je denkt toch niet dat ik het goed vind dat jij hier in het openbaar op mijn schoot mag spuiten”

Ze tilde me vervolgens op en legde me in kinderwagen terug. Ik lag ontredderd in de kinderwagen. Ze had me met deze actie totaal overbluft en zo klein gekregen, dat de emoties los kwamen. Ik kreeg er tranen van in mijn ogen. Janet zag dat en deed mijn speen weer in de mond. “Zuig maar lekker schat, we zijn zo thuis, dan mag je van mij wel even spuiten” Ook die laatste zin raakte me, alsof ik wilde spuiten.

Ik werd kwaad van die gedachten en had me voorgenomen om wat er ook gebeurde ik haar niet de eer zou geven dat ik ging spuiten voor haar. Tijdens het terug lopen naar huis, ging ik me al concentreren om dit vol te houden. Doordat ik zo in de gedachten was, had ik niet eens door dat we intussen alweer thuis waren. Ze deed de deur open en toen de kinderwagen in huis was tilde ze me eruit. Ze voelde even aan de luier, “Zo grote jongen hoor, nog heerlijk droog”. Ze liep naar met naar de bank waar ik op haar schoot zat. Janet pakte een flesje drinken en gaf deze aan me. Daarna kreeg ik een slabber om en begon ze me vla te geven. Dit ging in een heel snel tempo. Ik had de ene hap nog niet binnen of de volgende moest ik alweer innemen. Ik kon hier niet tegen eten en het gevolg was dan ook dat ik vla uit mijn mond liet lopen. Janet pakte de slabber en maakte mijn mond helemaal schoon. “Dit was lekker he” zei ze en daarna legde ze op de bank. Ze deed mijn pyjama uit en pakte de afstandsbediening. Ze zette het op standje 1. Ik verzette me, ik wilde niet voor haar spuiten. Daarna zette ze het apparaatje op stand 2. De prikkels werden heftiger maar ik probeerde me gedachten op iets anders te zetten.

Daarna stand 3, de reactie werd heftiger maar ik gaf nog geen krimp. Ik zag een sadistisch lachje bij Janet. Ze ging nu naast de bank staan met haar hoofd boven mij. Nu ik hier zo lag, zag ik hoe groot ze was. Maar niet alleen groot, ik zag hoe ze macht uitstraalde, iets wat mijn onderdanigheid raakte. Ik raakte opgewonden van haar. “Laat nu eens aan tante Janet zien, dat je nog steeds die geile baby bent” Ik zag haar uitdagende gezicht. Ik kon me niet meer weren en spoot mijn luier vol.

“Ik wist het wel” en ze streelde me nog over mijn gezicht. “Ik zal je even verschonen en dan gaan we weer terug” Ze pakte een washandje, deed mijn luier af en verschoonde me. Ik kreeg weer een broekje aan en een shirt. Daarna zette ze me in de auto. De kinderwagen werd weer in de kofferbak gedaan. Janet ging achter het stuur zitten en draaide haar nog even m naar mij. “Dit is een mooi huis, alleen jammer dat je geen eigen kamertje hier hebt” We reden terug naar Lotte. Die al stond te wachten voor de deur. Ze pakte de kinderwagen uit de kofferbak. Janet tilde me eruit en liep met mij het huis in.

Janet gaf me binnen weer aan Lotte “en heeft mijn baby zich gedragen? “vroeg ze aan Janet. “Hij is inderdaad nog niks veranderd” gaf ze als antwoord. De dames zouden nog even koffie drinken. Terwijl ik rustig bij Lotte op schoot zat, kwebbelden de dames over van alles en nog wat, alsof ik er niet bij hoorde. Het kon me ook niet zoveel schelen, ik zat weer lekker bij Lotte op schoot en lag met mijn hoofd lekker tegen haar aan.

Plotseling voelde ik weer trillingen bij mijn piemel. Janet had het apparaat niet afgedaan. Ik begon er direct op te reageren. Lotte merkte het. “Wat is er schatje? Waarom zit je zo te kronkelen? Vind je het zo opwindend om weer bij ons te zijn? “Het apparaat werd kennelijk naar een hogere stand gezet. Ik begon nog meer te kronkelen en er kwamen wat kreetjes uit mijn mond. Terwijl ik aan het kronkelen was legde Janet de afstandsbediening op de tafel. “Ik zie het al” zei Lotte. “Hij is nog niks veranderd, wat maakt het ook uit, je hebt toch je luier om, spuit hem maar helemaal vol voor me” Ze pakte de afstandsbediening en drukte het op stand 4.

Ik kon me niet meer inhouden. Ik spoot mijn hele luier vol. Daarna zette ze het apparaatje uit. “Dan zullen we je nu maar even samen schoonmaken” Ze nam me mee naar boven en voor ik het wist lag ik op de commode. Terwijl Lotte zoete woordjes sprak, ontdeed Janet me van alle kleding inclusief de vieze luier. Terwijl Janet met een washandje me schoonmaakte, gaf Lotte me weer een flesje “melk”

Janet gaf me een schone luier en zei tegen Lotte “Zie je wel, hij wil alleen maar baby zijn, dat merkte je het weekend toch ook” Lotte keek me aan “Is dat zo? Wil je alleen maar baby zijn? Voor hoe lang?” Ze streelde me over het gezicht. Ik kreeg intussen een plasbroekje om van Janet en samen deden de dames me een rompertje aan. Lotte tilde me op en we liepen weer naar beneden. Janet pakte haar jas en wilde naar huis gaan, niet voordat ze me nog even een dikke knuffel had gegeven.

Daarna zwaaide we Janet uit. Lotte zette me op schoot en zei “Dus je wilt liever baby zijn, dan er 1 maken” Ik wilde wat zeggen maar ik er kwam geen geluid uit, behalve een kreetje. “Nou hindert niks hoor, Janet zei dat al. Dan blijf je toch gewoon lekker een baby, ga ik je lekker verwennen als mama” Ik wilde nog wat zeggen, maar het lukte niet. Ik kreeg weer een flesje “melk” toegediend, die ik snel opdronk.

Lotte keek me goedkeurend aan hoe ik het flesje helemaal leeg dronk. “Dus je wilt baby zijn, anders had je dit flesje niet opgedronken. Mama is niet boos hoor, ik snap je wel. Heerlijk de hele tijd verwend worden door mama en tante Janet, zonder zorgen” Hoorde ik het goed de hele tijd verwend worden door haar en Janet? Ze zag mijn reactie. “Wat dacht je dan, dat Janet en ik niet wisten watje bij ons hebt gedaan dat weekend? Je was zo’n lieve stoute jongen” Ze gaf me een kus. “Mama weet alles en tante janet zei al dat jij nooit zou veranderen”

Ik was verbaasd, er was beloofd om nooit meer over het weekend te praten en nu kwam ik er achter dat de beide dames nog contact hadden en niet alleen dat, ze hebben het ook samen over het weekend gehad. Overigens klopte wat wat Janet zei, ik was niet veranderd. Ik had het weekend als heel erg leuk beleefd, het was een weekend om nooit te vergeten en ik heb er nog vaak aan terug gedacht en inderdaad stiekem ook van gedroomd.

Mijn wens was absoluut om nog eens een weekendje baby te zijn en dan ook weer zo verwend te worden als toen. Deze droom leek nu weer te komen. Alleen zou het dit keer geen weekend duren maar een maand en waren het niet 4 dames die me verzorgden maar 2, een mama en een tante. Lotte duwde intussen een speentje in mijn mond, waar ik onmiddellijk op ging zuigen. Ik was van plan om deze maand er flink van te gaan genieten als hele lieve baby, die zich lekker liet verzorgen en vertroetelen door mama Lotte en tante Janet.

Ik begon te gapen. Alle emoties van vandaag hadden me alweer moe gemaakt. Lotte zag het. Ze bracht me naar bed. Ik mocht weer in dezelfde kamer en bedje slapen als gisteren. Nu ik had besloten om baby te zijn en geen verantwoordelijkheid als vader later wilde te nemen, kon ik van haar ook in dit bed blijven slapen. Ze controleerde nog even mijn luier, maar die was nog droog. Ze maakte me vast met riemen zodat ik niet kon vallen. “slaap lekker schatje en nu lekker zoet dromen”

Kennelijk hadden de emoties van de vorige dag me onrustig gemaakt. Ik droomde over het weekend van 10 jaar geleden. Hoe ik drinken uit het bruine flesje kreeg en ik langzaam op kracht kwam. Ik droomde hoe Lotte me het apparaatje om had gedaan en hoe ik bij haar op schoot zat op het terrasje. Hoe ze de afstandsbediening gebruikte en ik helemaal bij haar lag te kronkelen. En terwijl ik uitgeput klaar kwam, zoende ze me. Ik droomde hoe Karin een video er van zat te maken……

Plotseling werd ik wakker. Karin een video ervan zat te maken? O gelukkig het was een droom of toch niet. Ik was mijn speen kwijt en begon geluid te maken. Het licht ging aan van de kamer en Lotte kwam bij me staan “Heb je gedroomd? Was je droom niet zo leuk? Stil maar ik ben bij je” Ze voelde aan mijn luier die kennelijk helemaal nat was. “Mama zal je even verschonen, kan je daarna weer lekker slapen”

Lotte deed mijn vieze luier af en waste me helemaal schoon. Ik kreeg een schone luier om, uiteraard niet voordat ze babypoeder op me had gesmeerd. Daarna kreeg ik het plasbroekje weer aan en maakte ze me weer vast. Ze had nog een flesje drinken meegenomen. Nadat ik deze had opgedronken, deed ze me mijn speen weer in mijn mond en zei “Nu lekker zoet slapen, mama wil niet nog een keer wakker worden vannacht” Ze deed het licht weer uit en deed de deur dicht.

Ik kon niet direct de slaap te pakken krijgen. Ik dacht nog aan Karin en de video. Ze kon geen video ervan hebben gemaakt, de dames waren weg op dat moment. Ik doezelde wat weg, maar schrok weer wakker. Wacht eens even… De dames hadden allemaal wel foto’s en selfies van me gemaakt. Wat zouden ze daar mee hebben gedaan? Er kwam een soort paniek bij me op. Maar veel kon ik niet veranderen. Wel merkte ik dat mijn luier alweer nat was geworden. Als ze wat verkeerds met de foto’s hadden gedaan of wilden, dan had ik het wel eerder gemerkt. Dit maakte me rustiger en ik viel in eindelijk in slaap.

Door de onrustige nacht moest Lotte me de volgende dag wakker maken. Ze legde me op de commode en ontdeed me van alle kleertjes. Nadat ze me grondig had gewassen en had voorzien van veel babypoeder en een schone luier, deed ze me een nieuwe rompertje om en rook even aan me. “Je ruikt weer lekker naar een baby” en ze keek me lachend aan. Ze gaf me een knuffel en ze tilde me op en liepen naar beneden.

Ze deed de deur open en zei “Kijk hier is hij dan” Ik keek verbaast de kamer in en zag Karin zitten. Ze lachte nog even speels en ondeugend naar me als 10 jaar geleden. Lotte gaf me aan Karin en zei zette me onmiddellijk op schoot. Ze gaf me een knuffel en zei “Zo schatje je bent nog niks veranderd zie ik” en drukte me stevig tegen haar borsten. Lotte ging de keuken in om me een flesje te halen. Toen Lotte terug kwam, gaf ze het flesje aan Karin. Zij deed me de speen uit de mond en deed de speen van het flesje in mijn mond. Ik begon de “melk” te drinken. Daarna kreeg ik nog een 2e flesje drinken, wat ik niet herkende, het was een vreemde smaak.

Na dit flesje tilde Lotte me weer op. “Ik zal je even verschonen” Ze keek me bestraffend aan “Wat moet tante Karin niet denken, zit je een beetje op haar schoot te plassen” Ze legde me weer op de commode. Nu voelde ik pas dat ik in mijn luier had geplast. Ik had er helemaal niks van gemerkt. Lotte maakte mijn billen schoon en deed weer babypoeder op me. Daarna kreeg weer een schone dikke luier om en werd mijn rompertje weer vastgemaakt. Ook kreeg ik mijn speen weer in. Lotte nam me weer naar beneden.

“hier is hij weer en weer helemaal schoon” Karin pakte me weer over en liep met me mee de tuin in. Ze rook even aan me. “MMM je ruikt lekker” Lotte gaf intussen een kommetje vla aan Karin en zij zette het kommetje op tafel neer. Ze deed me een slabber om en keek me met een ondeugend lachje aan. “Ik weet wat je nu denkt” fluisterde ze. “denk je dat ik niet meer weet wat je lekker vond?” Ze pakte de lepel en stopte deze in de kom vla en vervolgens in mijn mond. “Maar nu niet, eet maar lekker” Na het eten maakte ze mijn mond schoon en was het kennelijk tijd om een wandelingetje te maken.

De kinderwagen stond buiten en ik werd erin gelegd. Er werd nog een tas met spullen onderin gelegd en ik zag hoe Lotte met een glimlach voor me, eigenlijk meer boven me stond en me nog een kusje gaf. “Tante Karin gaat even met je wandelen, mama blijft thuis. Wel zoet zijn voor tante Karin” Ik schrok, ik had erop gerekend dat Lotte mee zou gaan, maar nu was ik alleen overgeleverd aan Karin. Ik voelde de kinderwagen in beweging gaan en zag het lachende gezicht van Karin. Nog immer vrolijk dacht ik. Ineens moest ik denken aan vannacht. Wat zou zij weten van Janet en Lotte en wat zou Lotte en janet weten van Karin.

Aan de geluiden te horen waren we in ieder geval in park gelopen. Ik hoorde spelende kinderen en zag bomen om me heen en ik zag Karin. Ze was niet veranderd. Nog steeds een stralende gezicht, nog steeds iets baldadigs en ik zag ook haar borsten bewegen. Ook niet veranderd dacht ik nog. Ik moest weer aan 10 jaar geleden denken. Langzaam verdwenen de geluiden, ik was in slaap gevallen.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Daddy_28 Binnenkort weer een ab weekend Contact advertenties 0
K Een weekend naar Euro Disney W 7
M Een weekend om niet te vergeten (Hoofdstuk 2) W 5
E Een heftig weekend 16+ Verhalen 4
D waar ken je lekker luieren een weekend ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
DL_Michel een Nat weekend N 1
DL_Michel een Heftig Weekend H 3
Pan Een geluierde knipbeurt Polls 7
Colinpoep Mezelf voorstellen na een tijd Voorstellen 18
D Eventjes een snelle voorstel ronde Voorstellen 14
Jaarie Op zoek naar een vrouw die ook van luiers houd Contact advertenties 8
Jeroen0181 Zoek een DL of Broekpoe/broekplas vriend(in)ï Broekplassers en Poepers 3
Watermeloen Papa voor een dag voor wie dan ook Voorstellen 4
hessje Toch een voorstelrondje Voorstellen 21
Watermeloen Papa voor een dagje voor wie dan ook Contact advertenties 1
Jayden_dl Paardrijden in een volle luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 49
B Zoek een daddy die mijn24/7 klein houd Contact advertenties 0
TedWheel Nog niet klaar Inmiddels heeft mijn vriendin mij een plasticbroek aangedaan. 16+ Verhalen 0
TedWheel Mijn vriendin wil ook een plastic broek aan. 16+ Verhalen 2
E Ervaring met een spreidbroek? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 31
AmonBisby eindelijk een introductie! Voorstellen 21
Baby Bart Leuke baby zoekt een lieve Daddy/ Mammie Contact advertenties 2
incobaby Wat te eten voor een goede poepluier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
J Voor een lief meisje. Contact advertenties 5
B ABDL jongentje zoekt een mama. Contact advertenties 3
Jayden_dl Zijn er nog meer liefhebbers van een buttplug in met je luier om en hier ook in het openbaar mee rondloopt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
H Een keertje kletsen? Contact advertenties 0
M (REQ) Een avondje/nachtje Segufix 16+ Board 12
S een man/vrouw die een sex date met luier wil Contact advertenties 8
M Op zoek naar een nachtje Segufix Contact advertenties 0
B Ik zoek een daddy (of switch) Contact advertenties 0
B Is er een discord server? Contact advertenties 10
M Samen een keertje luieren Contact advertenties 6
Bedplasser91 Een herinnering. E 6
ab.88 Een liefdevolle DD/lg relatie Contact advertenties 0
Twanmann Een luier in het normale leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Julia ik ga even een sabbatical aan 16+ Board 4
LuierM Een nieuwe afspraak Contact advertenties 4
geefmeluiers Als bestellen in de winkel een brug te ver is Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Pan Bouwen aan een paradijs Contact advertenties 12
P Zoek daddy of een mammie Contact advertenties 2
luierliefhebber070 een vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
K Klussen in een luier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Den-boy123 Met een luier naar werk...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
DLY85 Show je favoriete outfit voor een lekkere luieravond. 16+ Board 8
JesseZoe Een vriendje of vriendinnetje Contact advertenties 12
JesseZoe Ik wil een papa of mama AB/DL Fotos 1
B Opzoek naar een daddy (of switch) Contact advertenties 2
G Opzoek naar een (online) daddy Contact advertenties 5
E AB van 23 zoekt een daddy Contact advertenties 3