Een weekendje weg....

J13

Nieuw lid
Ik liep naar de woonkamer toe en drukte de televisie aan en keek of er een leuk programma op was. Intussen kwam mijn moeder er ook aan lopen met een glas drinken. 'Was het gezellig met Wendy in het park?'vroeg ze. 'Ja hoor', gaf ik als antwoord terug. Ondertussen schoof ik wat ongemakkelijk heen en weer op de bank aangezien de luier wat ongemakkelijk begon te zitten. Het gevoel van de natte luier werd steeds onprettiger en deze begon wat te irriteren. 'Wat is er schatje, zit je luier niet goed?', vroeg mijn moeder. 'Mam, ik heb zo straks in mijn luier geplast. Ik moest wel omdat ik niet alleen naar de wc kon om mijn luier af te krijgen en Wendy niet mee kon in de jongens-wc. Toen moest ik wel en Wendy vond het goed', ratelde ik eruit. 'Maar Bas, wat vind ik dat stoer van je. We hebben je er mee geplaagd en dan vind ik het cool zoals jullie tegenwoordig zeggen dat je er ook nog gebruik van maakt. Je mag wat mij betreft rustig je rol door blijven spelen en wij vinden het echt niet erg. Ik vind het wel even grappig om je als kleine kleuter even weer terug te hebben. Ik zou nog graag even weer voor een kleintje willen zorgen'. Ik merkte dat ik haar wat verbaasd aankeek. 'Meen je dat nou echt mam?', vroeg ik. 'Tja, ik mis dat wel eens'zei ze heel eerlijk. 'Laat me eens kijken', vroeg ze. Ik had amper de tijd om wat terug te zeggen of ze trok de knoop van mijn broek al los en trok behendig mijn broek wat omlaag. 'Ja Bas, die is echt nat! Wendy zal er zo wel aankomen met wat spulletjes. 'Spulletjes?', vroeg ik. 'Ik had Wendy al even een app gestuurd met de vraag of ze voor de zekerheid nog wat spulletjes voor je wou kopen, zoals een nieuw pak Pampers, doekjes en een flesje en wat pap'. 'Mam, doe even zeg!'. Ik begon te lachen en zag de humor er wel van in. Eigenlijk voelde ik hele vreemde kriebels in mijn buik en vond ik het leuk om zoveel aandacht te krijgen. 'Wendy denkt er net zo over', zei mijn moeder. 'Ze vindt jou echt een leuke stoere vent en vond het vroeger al heel erg leuk om op je te passen. Ik verlang echt nog wel eens terug aan die tijd dat ik je zo moest verzorgen'. 'Ik ben helemaal van jullie dames van het weekend', grapte ik tegen mijn moeder. 'Kijk jij nu maar uit wat je zegt tegen je moeder', lachte ze terug. 'Kan het jou nou schelen Bas. Jij vindt het volgens mij ook nog wel leuk. Vroeger mocht je namelijk heel erg graag in het campingbedje slapen die wij altijd bij ons hadden en vanmiddag zat je er direct al weer in', zei ze nog steeds lachend.
Mijn moeder voelde nog even met haar hand over de voorkant van de luier en constateerde nogmaals dat deze echt nat was. Ze genoot er zichtbaar van en bij mij gingen de kriebels niet weg uit mijn buik.
'Ik ben er weer', hoorde ik Wendy ineens roepen. Mijn vader wees haar erop dat haar kleintje in de woonkamer op haar zat te wachten. De deur van de woonkamer ging open en het eerste wat ik zag was het pak Pampers wat door de deuropening kwam. Wendy hield het triomfantelijk omhoog met haar rechterhand en in haar linkerhand had ze een plastic boodschappentas. 'Bas heeft al heel eerlijk verteld dat hij een ongelukje heeft gehad'zei ze tegen Wendy. 'Ja, dat klopt' zei ze. 'Het was niet echt een ongelukje hoor', riep ik terug. 'Ik kon op dat moment even niet anders mam, dat had ik net toch al tegen je gezegd?'. 'Tja, als het al helemaal geen ongelukje was dan heeft hij zeker luiers nodig Wendy, of niet?', zei ze tegen Wendy. 'Nou Maartje, daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Als het nou een ongelukje was ,dan was het nog tot daar aan toe. Maar mijnheertje hier heeft het zo te horen expres gedaan en daar staat eigenlijk wel straf op. Dan doen we op de crèche ook'. 'Nou wordt die helemaal leuk', zie ik lachend terug. Ik begreep natuurlijk donders goed dat ze een spel aan het spelen waren. 'Hoor, mijnheertje hier krijgt ook nog eens een grote mond', zei mijn moeder tegen Wendy. 'Ja, ik hoor het',zei ze terug.'Moet je hem hier nu zien zitten met z'n broek half op de knieën en met een natte luier om zijn kontje', zie ze tegen mij en ze knipoogde naar mij. 'Ik denk dat we hier wat maar aan moeten gaan doen', zie mijn moeder tegen haar. 'Vind ik ook', reageerde ze weer terug.
Voor ik er erg in had tilden mijn moeder en Wendy mij op en trokken mij broek weer omhoog. Ze vertelden mij dat ik voor hun aan moest lopen naar boven naar de kamer van Wendy. Ik liep langzaam de trap op naar boven en terwijl ik op de trap liep kreeg ik nog een speelse pets tegen mijn achterste. Boven op haar kamer aangekomen moest ik van Wendy op mijn rug op haar bed gaan liggen. Dit deed ik dan ook en eerlijk gezegd genoot ik van het spel. Ik wist nog niet helemaal waar het toe ging leiden, maar kon mij wel het één en ander inbeelden. Terwijl ik op mijn rug lag trok Wendy mijn broek uit. Dit deed ze weer heel behendig. 'Leg nu maar even je benen plat neer', zei ze tegen me. Vervolgens maakte ze de plakstrips los en dit maakte best wel veel lawaai. De luier vouwde ze open en daar lag ik dan met mijn hele gebeuren open en bloot. 'Pak jij even de billendoekjes uit de tas Maartje?', vroeg ze. Mijn moeder haalde met veel plezier de doekjes tevoorschijn. Het waren ook nog doekjes van Pampers zelf. Ze maakte mij schoon en de doekjes roken lekker, maar waren wel heel koud. Ik hoorde hoe het pak werd opengemaakt en zag dat Wendy er een luier uithaalde. 'Die luiers die in de kast liggen laten we daar maar liggen voor het volgende kindje die nog in het camingbedje moet slapen', zie ze tegen mijn moeder. Ik heb trouwens voor de zekerheid twee pakken billendoekjes gekocht voor het geval hij ook nog een poepluier krijgt', lachte ze. 'Een poepluier, zijn jullie wel lekker!', riep ik verontwaardigd. Wendy boog voorover en fluisterde half tegen mij; 'Bas als je niet wilt wat we nu doen moet je het gewoon zeggen, maar ik krijg het idee als ik in je oogjes kijk dat je het best wel opwindend vindt. Heb je er nooit van gedroomd om nog eens lekker ongegeneerd in je broek te poepen? Het mag van ons en houd je niet in. Wij zullen echt tegen niemand wat zeggen. Wij vinden het stiekem ook heel geweldig. Laat je lekker gaan dit weekend'. Natuurlijk vond ik het geweldig, maar in mijn broek poepen.....Voor ik er erg in had strekte Wendy haar arm uit en mijn moeder gaf haar iets en daar had ik ineens een fopspeen in mijn mond. 'Och kijk nou', zie mijn moeder. 'Wat is het een lekker joch!'. Ik gaf mij volledig over en begon ongemerkt te sabbelen op de speen. Wendy gebood mij om mijn achterwerk op te tillen en ze deed heel behendig een nieuwe schone luier om. Deze deed ze lekker strak om en ik zag in mijn ooghoek dat mijn moeder mijn pyjama aan Wendy gaf. Het was zo'n lekkere badstoffen pyjama. Ze deed mijn pyjamahemd aan en trok vervolgens mijn pyjamabroek omhoog. Deze pyjama was al wat aan de kleine kant, maar vond hem nog altijd lekker zitten. Ik voelde daardoor wel heel duidelijk mijn luier aangezien de broek strak om mijn billen zat. De kriebels in mijn buik waren heel heftig geworden en ik verkeerde voor mijn gevoel in de zevende hemel. Ik genoot van dit moment en de beide dames ook. Ook hun ogen glinsterden.......
 

Luierikl

Superlid
super leuk vervolg!!! Kan niet wachten op de nieuwe delen.\

Super leuk dat je het verhaal weer opgepakt hebt!
 

J13

Nieuw lid
'Kom Bas, ga maar lekker naar beneden', zei mijn moeder. 'Gaan we nog even eten en daarna kun je nog even lekker televisie kijken en voordat je op bed gaat nog even een flesje pap. Vond je vroeger ook altijd heel lekker'. Ik stond op en voelde heel duidelijk de pamper nu en deze was ook heel duidelijk zichtbaar door de iets te kleine pyjamabroek. Maar ik voelde mij toch heel veilig doordat mijn moeder en Wendy het ook heel leuk vonden. 'Hé Bas, doordat je toch een beetje brutaal was en de weddenschap toch hebt verloren doordat je dacht dat de luier je niet zou passen vind ik eigenlijk dat je dit weekend geen gebruik mag maken van het toilet, of niet Maartje?', zie Wendy. 'Wendy, ik ben het volledig met je eens en ik denk ook niet dat Bas daar nu bezwaar tegen heeft aangezien hij vanmiddag zomaar in zijn luier heeft geplast', hoorde ik mijn moeder terug zeggen. 'Tja, hij heeft zelfs tegen de moeder gezegd die boos op mij was op in park vandaag dat hij zelf nog luiers nodig heeft', zie Wendy aan haar terug.
'Volgens mij heb ik ook geen schijn van kans', zei ik terug. 'Goed begrepen Bas', zeiden de dames zowat in koor. Wendy gaf mij een behoorlijke pets op mijn kont waardoor ik heel duidelijk nog even werd geconfronteerd dat ik een luier om had. Ik moet zeggen dat ik er echt van begon te genieten en het kriebelende gevoel was nog steeds in mijn buik aanwezig en was ook elders duidelijk te merken. Dat was iets waar ik mij wel voor schaamde. Als ze dat maar niet zouden zien. Waar dat gevoel vandaan kwam begreep ik niet helemaal, maar het was iets wat ik niet goed kon omschrijven.
Ik liep vervolgens de trap af en bleef onderaan stilstaan. Mijn vader en de ouders van Wendy zaten in de kamer en ineens schaamde ik mij weer. Ze wisten natuurlijk al lang wat er speelde, maar toch....Ik kreeg ineens een duw van achteren van mijn moeder. 'Bas, doe nou niet of je ineens denkt dat de rest hier niet weet dat je een luier om hebt gekregen en dat we zelfs nog even boodschappen hebben gedaan voor je', zei ze. Mijn vader stond op en voordat ik het in de gaten had tilde hij mij op en zette mij bij hem op schoot. Ik zat met mijn kont op zijn bovenbeen en voelde nu nog duidelijker de luier in mijn kruis drukken. 'Hé boef, laat mij even zeggen dat je maar boft met twee uitermate goede verzorgsters en oppassers', zei mijn vader. 'Laat je toch lekker vertroetelen en de dames hebben er veel plezier in en ze hebben het zelf voorgesteld. Je bent juist stoer door mee te spelen en dit blijft toch lekker onder ons. Ik wordt haast nog jaloers op je', zie hij vervolgens.
'Kijk jij maar uit', zei mijn moeder tegen mijn vader. Ik begon te lachen en zag dat mijn vader zelfs een klein beetje begon te blozen.
'We gaan eerst even lekker eten en daarna gaan we lekker niets doen'zei Wendy's moeder. Iedereen ging aan tafel en uiteraard zat ik tussen mijn moeder en Wendy in. Gedurende het eten zat ik daar met mijn luier en pyjama aan tafel en na verloop van tijd had ik er geen erg meer in en at ik gewoon en luisterde naar de verhalen aan tafel. na het eten ging ik op de bank zitten en drukte de televisie aan om vervolgens naar een spannende film te kijken. Mijn vader en de vader van Wendy keken mee.
Tijdens een reclame werd er drinken op tafel gezet en voor dat ik er erg in had kwam Wendy met een flesje pap aan zetten. Ik wist natuurlijk wel dat dit er aan zat te komen gezien de boodschappen die ze voor mij hadden gedaan. 'Kom eens lekker bij mij Bas'zei Wendy tegen mij'. Ik ging bij haar zitten en Wendy gaf aan dat ik bij haar op schoot moest komen en terwijl ik dat deed liet ze mij achteren zakken en lag ik letterlijk bij haar in de armen als een baby. Ze drukte de fles in mijn mond en ik begon eigenlijk direct de zuigen, maar er kwam niets uit. 'Oh Kiddo, hij moet even op stand 3 in plaats van 1' zei ze tegen mij. Ze draaide de fles naar stand 3 en nu kreeg ik er makkelijker pap uit. Ik moet eerlijk zeggen dat terwijl ik de fles leeg dronk mijn maag behoorlijk vol begon te raken en toen hij leeg was had ik zweet op mijn voorhoofd staan. 'Dat was lekker Bas of niet?', vroeg mijn moeder. 'Ja', zie ik vermoeid. Ik had het nog maar net gezegd of ik liet een flinke boer en iedereen in de kamer moest er hard om lachen. Ik heb vervolgens nog een uur lekker tegen Wendy aangehangen en de film uitgekeken.
Inmiddels had ik behoorlijke aandrang gekregen om te plassen en ik wist dat ik niet hoefde te vragen om naar het toilet te geen. Vond het inmiddels ook leuk en spannend. Ik kon echter niet op de bank het laten lopen. Dat lukte mijn niet. Ik moest dat toch wel enigszins privé doen. Ik schoof van de bank af en liep naar keuken waar niemand was. Ik keek nog even achterom en ging naast de prullenbak staan en boog een klein beetje naar voren en moest proberen te ontspannen. Na een klein minuutje lukte het mij eindelijk om mijn plas te laten lopen en voelde deze in de luier stromen. Ik voelde gewoon de warme plas zich verspreiden in de voorkant van de luier en dit zakte langzaam naar beneden. De plas liep er niet geleidelijk uit maar met tussenpozen. Opnieuw had ik zweet op mijn voorhoofd staan en voelde met mijn hand aan de voorkant van mijn luier en deze voelde warm aan en het voelde wat 'papperig'aan. 'Bas!', hoorde ik achter mij. Het was mijn moeder. 'Heb jij het in je broek gedaan?' Het klonk echt alsof ze boos was. 'Wendy, wil jij wel even hier komen? Onze Bas heeft het in zijn luier gedaan en ik denk dat mijnheertje maar even verschoond moet worden en op bed moet worden gebracht', zei ze. 'Ja maar, ik mocht toch niet naar de wc?', stamelde ik. Ik was in verwarring doordat mijn moeder boos klonk. 'Dat klopt Bas', zei ze. 'Maar je had het ook gewoon kunnen laten lopen in je luier terwijl je op de bank zat, of niet Wendy', zie ze. 'Ik ben het daar wel mee eens Bas en voor straf moet je nu ook maar op bed', zei Wendy. 'We hebben je met liefde en zorg een luier om gedaan en dan mogen we niet genieten van het moment dat je de luier gebruikt? Daar zijn we wat teleurgesteld in',voegde er ze aan toe. 'Nu wordt ie mooi', riep ik. 'Kom jij maar eens lekker met ons mee naar boven',zie Wendy lachend.
 

Fun-luier

I live for hardstyle baby
Geweldig dat dit verhaal eindelijk verder gaat dit is verreweg mij favoriete verhaal !1 !1 ,./
 

J13

Nieuw lid
Ik liep richting de trap naar boven en mijn moeder kon het niet nalaten om mij nog even een tik tegen mijn achterwerk te geven. Heel duidelijk voelde ik dat mijn luier wat zwaarder was geworden door de plas die ik had gedaan. Ik merkte dat mijn moeder er van genoot en van Wendy wist ik het wel. 'We gaan dit pamperjongetje maar eens lekker in zijn bedje leggen, of niet Wendy?', hoorde ik mijn moeder zeggen. 'We gaan Bassie maar eens klaarmaken voor de nacht. Dat lijkt mij wel verstandig', zei Wendy.
Bij mijn slaapkamer aangekomen bleef ik even wachten aangezien ik even niet wist wat nu precies de bedoeling was. Ik kreeg een duw in mijn rug en liep de slaapkamer in. 'Ik heb nog even in de kast gekeken waar ook de pampers in liggen', hoorde ik Wendy tegen mijn moeder zeggen. 'Er ligt gelukkig ook nog een aankleedkussen in en die hebben we wel even nodig voor dit ventje. Ik zal deze wel even pakken en dan kunnen we Bas daar even opleggen zodat ik zijn luier kan verschonen. We leggen hem daarna in zijn campingbedje en dan kan hij rustig gaan slapen', zei ze vervolgens. Wendy pakte vervolgens het aankleedkussen met daarop allemaal figuurtjes en plaatjes van autootjes. Ik moest het spel maar gewoon meespelen want ik had al lang in de gaten dat weerstand geven geen zin had. Wendy pakte het aankleedkussen uit de kast om vervolgens deze op de grond te leggen. Ze keek mij aan en zei: 'Nou Kiddo, ga maar eens even lekker met je rugje op het aankleedkussen liggen'. Ze deed net of ik een klein jongetje was en trok mij er maar even niets van aan. eerlijk gezegd genoot ik ook wel van deze aandacht. Ik ging met mijn rug op het kussen liggen en deze voelde bij de eerste aanraking wat koud aan. Mijn pyjamajasje was wat omhoog geschoven waardoor mijn rug wat ontbloot was. Mijn moeder stond naast Wendy en keek mij met glinsterende ogen aan. 'Hé, Bas', zei ze. 'Dit blijft echt tussen ons en je hoeft je nu echt even niet te schamen, want mama vindt dit stiekem toch wel heel leuk. Ik zal hier met niemand over hebben. Ze gaan mij anders ook heel raar aankijken als ik het tegen anderen zeg. Je bent helaas al weer zo groot en ik vond het vroeger prachtig om je te verzorgen'.
'Doe je beentjes maar even in de lucht Bassie', vroeg Wendy aan mij. Ik deed dit en ik voelde hoe Wendy mijn pyjamabroek met een vlotte beweging uittrok. Daar lag ik dan met mijn benen in de lucht met een natte luier om. Heel behendig maakte ze de plakstrips van mijn luier los en trok de luier naar zich toe nadat ik mijn bips omhoog had gedaan. 'Tja Maartje, deze is goed nat'. Dit jongetje heeft zeker nog luiers nodig'. 'Bas, het is overduidelijk dat je dit weekend luiers nodig hebt', zei mijn moeder met een knipoog naar mij toe. Ik zag dat Wendy het pak luiers wat was gekocht naast het campingbedje had gezet en trok daar vervolgens een schone luier uit. Naast het pak luiers lagen billendoekjes en ze trok hier de flap van open en haalde hier twee doekjes uit. Voor ik er erg in had maakte ze mijn kruis hiermee schoon. 'Ja Bas, je moet wel even schoon worden gemaakt en ik wil graag dat je fris op bed gaat', zei Wendy tegen mij. De doekjes voelden koud aan waardoor ik het gevoel had alsof ik weer moest plassen. 'Volgens mij Bas vind je een luier dragen wel lekker', vervolgde Wendy. Ik keek haar volgens mij heel verbaasd aan waardoor zowel Wendy als mijn moeder begonnen te lachen. 'Toen ik je namelijk vanmiddag een luier omdeed kon ik dat wel aan je piemeltje zien. Dat geeft niet hoor, dit zie ik wel vaker bij jongetjes van jouw leeftijd. Ik pas ook wel op kinderen van een 12 jaar of iets ouder die 's nachts nog in bed plassen. Dat vinden ze niet leuk, maar als ik ze 's avonds op bed breng zie ik wel dat ze het dragen ervan ook wel weer prettig vinden. Je hooft echt niet rood te worden hoor', en ze gaf vervolgens een kus op mijn voorhoofd. 'Schijnbaar geeft het bij jullie jongetjes een lekker gevoel, of niet?'. Ik stamelde wat en uiteindelijk gaf ik aan dat het mij vanmiddag wel een lekker gevoel gaf en dat als ik wat heen en weer schuif dat dit wel prettig voelt. Ik schaamde mij behoorlijk toen ik dit zei, maar Wendy gaf aan dat dit gevoel ook bij mijn leeftijd hoort. Verder zei ze er niets over. 'Geniet ervan dit weekend', zei ze.
Inmiddels lag ik nog steeds in mijn blootje en was verlegen naar aanleiding van dit gesprek. 'Doe nu maar even je kontje omhoog dan kan ik je namelijk heeft letterlijk pamperen', zei Wendy. Ik deed mijn bips omhoog en toen kon ze zo de luier eronder schuiven. Ik lag nu letterlijk op de luier. Ik zag dat ze nog wat pakte en zag dat het talkpoeder was. 'Het zou raar zijn als ik volgende week met je naar de dokter moet omdat je luieruitslag hebt', grapte mijn moeder. Het talkpoeder rook letterlijk naar 'baby zijn'. Vervolgens deed ze mijn luier best wel strak om d.m.v. de plakstrips. 'Zo, die zit weer', zei Wendy. Ze pakte mijn pyjamabroek en deed deze weer aan. opnieuw werd ik met het best wel prettige gevoel geconfronteerd dat ik een luier om had doordat de pyjamabroek strak om mijn luier zat.
'Zo bedtijd mannetje', zei mijn moeder. Ik denk wel dat je groot genoeg bent om zelf in het bedje te klimmen. 'Het is echt bedtijd nu', zie ze er achteraan. Ik stond op en liep naar het bedje en bleef er even voor staan. 'Toe maar Kiddo, je moet er echt aan geloven en volgens mij lijkt het je ook wel leuk', zei Wendy. Ik deed mijn rechterbeen over de rand en klom er vervolgens in. Wendy of mijn moeder had er al een kussen ingelegd en een dekbed. Ik ging liggen op mijn rug en vervolgens deed mijn moeder het dekbed over mij heen. Ze voelde nog wel even aan mijn luier om zeker te weten dat deze goed zat. Ze keek met een goedkeurende blik naar Wendy.
'Ik heb toch nog wel even een vraagje', zie ik. 'Als ik naar de wc moet voor een grote boodschap dan krijg ik mijn luier misschien niet goed meer aan?'. Ik vroeg dit aangezien ik vreemd genoeg heel vaak 's nachts moest poepen. Mijn moeder keek mij aan en zei: 'Bas, wat heb ju nu om? In een luier kun je niet alleen plassen maar ook poepen. Daar zijn ze voor gemaakt. We verwachten dit weekend ook nog even een lekkere poepluier van je. Wendy heeft niet voor niets billendoekjes gekocht'.
'Ja, maar...'stamelde ik. 'Niks ja maar Bas' zei Wendy. 'Je krijgt net zo lang een luier om totdat je er een poepje in hebt gedaan en nu ga je lekker slapen'. Voor ik er erg in had boog mijn moeder zich voorover en drukte een fopspeen in mijn mond. 'Ik vind dit zo leuk', kraaide mijn moeder. 'Wie had dit gedacht voordat we vertrokken naar dit park dat het weekend zo zou uitpakken', zei mijn moeder tegen Wendy.
Ongemerkt sabbelde ik op de speen en zag dat de dames wegliepen en de deur dicht deden. Ik had eigenlijk geen idee hoe laat het was en vervolgens moest ik mij even goed beseffen wat er allemaal gebeurd was vandaag. Eerlijk gezegd schaamde ik mij geweldig. Als mijn vrienden of klasgenoten mij zo zagen dan kon ik wel gaan emigreren. Aan de andere kant voelde ik mij heel apart prettig. Het om hebben van een luier, de aandacht van Wendy en mijn moeder dat gaf mij een vreemd lekker gevoel.
Ik draaide mij langzaam om op mijn buik en voelde de luier een klein beetje knellen in mijn lies. Met mijn hand trok ik de luier in mijn kruis wat recht zodat ik er geen last meer van had. Ik voelde langs mijn liezen en concludeerde dat de randen van zo'n pamper goed strak sloten en kon mijn nu voorstellen dat het plassen in een luier een droog bed zou opleveren. Ongemerkt begon ik langzaam te wiebelen op mijn buik en dat gaf mij een machtig gevoel wat ik weer niet goed kon thuisbrengen. Het voelde gewoon heel lekker. Ook het sabbelen op de speen was best wel lekker.
Na een half uur sliep ik nog niet en begon wat te woelen. Het dragen van de luier was best wel warm nu en het voelde ook wat zweterig aan. Langzamerhand doezelde ik wat weg en op een gegeven moment lag ik met mijn achterwerk tegen de zijkant van het campingbedje aan wat een soort gaas was. Ik dacht weer aan vanmiddag in het park met Wendy en aan het moment dat we in het huisje aankwamen. De luiers die ik in de kast vond.....
Ineens schrok ik wakker. Ik was ongemerkt toch in slaap gevallen. Geen idee van tijd. Ik wist ook wel waarom ik wakker was geworden. Ik moest poepen! En nu?
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 84
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 8
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 19
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
D Een open oproep - (meerdere contact vragen, van online tot real life.) Contact advertenties 5
DaddyZ Is dit maar een fase? 16+ Board 14
Plasbibs Een keer naar de wc-pot geweest. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
L Ik zoek een moeder of vader Contact advertenties 7
T Wat irriteert je het meest aan een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 83
L Opzoek naar een gezellige mama Contact advertenties 3
Similar threads


















































Bovenaan