Een wens die in vervulling gaat

lezer77

Gewaardeerd Lid
Dit verhaal gaat uit meerdere delen bestaan. Ik heb gekozen voor een langzame opbouw, dus het duurt even voordat de verlangens van de hoofdpersoon uitkomen. Het is pure fantasie, en ook alle namen zijn verzonnen.


Deel 1: de verjaardag

Op een goede zaterdagmiddag ging de 8-jarige Taco, die enig kind was, samen met zijn ouders op verjaardagsvisite bij Yvonne. Zij was een nieuwe kennis van Taco's vader; ze waren allebei sinds kort lid van de atletiekvereniging. Yvonne was al eens bij Taco's ouders op bezoek geweest en iets verteld over haar man en kinderen. Yvonnes man heette Rob, en ze hadden een dochtertje en een zoontje. Willeke van 9 maanden, en Martijn van 3 jaar.
Bij het aanbellen deed een van de gasten open. "Yvonne is net even naar boven met Martijn." Vlak daarna kwam Yvonne met Martijn de trap aflopen. "Ik heb hem net even een luier om gedaan," zei ze. Taco keek haar een beetje verbaasd aan. Martijn was toch al zindelijk? "Dat is hij nog niet zo lang," legde Yvonne uit, "tijdens zo'n verjaardag drinkt hij een hoop limonade, en met al die mensen wordt hij door van alles en nog wat afgeleid. Hij plaste zopas bijna in zijn broek. Vandaag doen we het even makkelijk." Taco en zijn moeder keken elkaar met nog meer verbazing aan. "Waar is Rob?" vroeg Taco's vader, die maar even snel van onderwerp veranderde. "Ik heb een cadeau voor hem, hij is tenslotte jarig." "Ik ben hier," klonk het vanuit de keuken, "even taart aan het snijden."

Toen Taco wat later zijn taart op had en met zijn thee verder ging voelde hij ineens een golf van opwinding door zijn lijf gaan. 'Ik ben eigenlijk best jaloers op Martijn,' dacht hij bij zichzelf, 'hij krijgt zomaar even een luier om.' Vanaf het moment dat Taco naar de basisschool ging verlangde hij steeds weer terug naar die lekker zachte dikke prop tussen zijn benen. Als hij zag dat een kind een luier om had of kreeg dacht hij altijd 'Wat fijn, die mag nog een luier om.' Ook vond hij het altijd jammer om er achter te komen dat er weer een kind uit de luiers was. Zo waren er eens een weekend vrienden van de andere kant van het land op bezoek, en hun jongste kind had bij aankomst een natte broek. 'Wat een pech,' dacht hij, 'ook voor hem geen luier meer.' Maar zijn blijdschap nam weer toe toen bleek dat hij 's nachts nog wel een luier droeg. De volgende dag kreeg hij voor tijdens de autorit ook nog maar weer een luier om. Taco genoot ervan om dat te zien, vooral toen de luier tussen het jongetje zijn benen omhoog werd getrokken. Dat laatste wilde hij zelf heel graag weer meemaken. Daar schaamde hij zich ontzettend voor, want hij dacht dat hij de enige op de wereld was die dat wilde.

Taco besloot maar snel om zich weer op zijn thee te richten. Toen die op was voelde hij dat hij een beetje moest plassen. Hij besloot het nog even op te houden, en vroeg aan Martijn en twee meisjes of ze een bordspelletje wilden doen. Hij had zijn tabletcomputer thuisgelaten; bij anderen in huis wilde hij vooral niet hetzelfde doen als thuis. "Laten we Mens erger je niet gaan doen," zei een van hen, "anders wordt het voor Martijn wat te moeilijk." Het meisje was wat ouder dan Taco en bleek een buurmeisje van Yvonne te zijn. Ze heette Femke. Nadat ze het spel uit de kast gehaald hadden, de kleuren hadden verdeeld en met de dobbelsteen hadden gegooid om het begin gingen ze van start. Martijn mocht beginnen. Na een aantal beurten zei Femke dat ze even naar de WC moest. Die bleek net bezet, en ze bleef even staan wachten. Zelf zat Taco inmiddels te draaien op zijn stoel en voelde ineens dat hij ook heel nodig moest poepen. Rob leek dat door te hebben en zei dat hij dan maar even boven naar de WC moest gaan.

Toen Taco weer uit de badkamer kwam liep Yvonne net door de overloop met Willeke op haar arm. "Zo, jij hebt goed je best gedaan," zei ze, toen ze de geur in de badkamer leek te ruiken. "Pak die spuitbus maar even en spuit wat in de badkamer rond. Dan ruikt het wat frisser." "Deze meid hier heeft trouwens ook haar best gedaan." Taco liep even mee de babykamer in, want een verschoonbeurt wilde hij graag zien. Een weeïge lucht vulde de kamer. "Ja, dat heb je met zulk kleine kinderen. Die kunnen nog niet zonder luier," zei Yvonne. "En Martijn dan?" vroeg Taco, die stiekem genoot van het hele luier-gebeuren. "Dat is alleen vandaag nog," antwoordde Yvonne, "Na vandaag geen luiers meer voor hem. Zeg nou zelf, je kunt het toch ook beter op de WC doen?" Taco werd even afgeleid toen hij zag hoe bij Willeke een schone luier werd omgedaan. "Ja." zei hij een beetje aarzelend. "Of denk jij van niet?" vroeg Yvonne een beetje lachend. Taco wilde maar al te graag zeggen dat een luier hem geweldig leek, maar hij hield zich in. "Een luier is soms wel makkelijk," zei hij op een niet erg serieuze toon, "bijvoorbeeld als je met een spelletje bezig bent en door wilt gaan." "Zal ik je dan maar een luier om doen?" zei Yvonne op een beetje plagerige toon. "Nee zeg," antwoordde hij meteen, "dan lacht iedereen me uit." Yvonne zei dat het ook maar een grapje was en zei er verder niets meer over. Ze liepen de trap weer af en Femke ging net weer zitten. Nadat Taco er ook weer bij zat ging het spel verder en Martijn won; die was apetrots. 'Hier wil ik wel vaker heen,' dacht Taco. En dat gebeurde.
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
Zo, dit was het eerste deel. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Reacties en eventuele verhaalwensen zijn welkom.

update: het tweede deel heb ik bijna af. Alleen nog wat kleine verhaalwendingen aanpassen. Ik kondig alvast aan dat de hoofdpersoon in zijn bed gaat plassen.
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
Hier is het volgende deel. Ietsje langer dan ik had gedacht.


Deel 2: een nat bed

In de weken na Robs verjaardag ging Taco een aantal keer bij Martijn spelen en zijn buurmeisjes waren er soms ook. De jongste was 7 jaar en heette Tessa. De twee zusjes hielden niet zo van computerspelletjes. Dat vonden ze meer iets voor jongens. Taco vond het allemaal best. Wat ze ook bedachten, elke keer vloog de tijd om. "Wil je niet een keer komen logeren," vroeg Yvonne, "dan hoeven we ook niet zo op de tijd te letten. Dan kunnen we een keer gebak maken bijvoorbeeld." Dat liet Taco zich geen twee keer zeggen. Het was al weer een poos geleden dat hij samen met zijn moeder een cake gebakken had. In stilte hoopte hij ook weer eens een "luier-moment" mee te maken. Het daarop volgende weekend was het eindelijk zover. Nadat zijn vader hem had gebracht en weer was vertrokken dronken ze met z'n allen nog even wat en gingen toen naar het bos om te wandelen. Femke en Tessa gingen ook mee. Het klikte opvallend goed tussen hen en Taco.

Tijdens de wandeling zat Willeke bij Yvonne op de arm en Taco zag heel duidelijk de vorm van haar luier onder haar maillot. Hij vond het een prachtig gezicht en genoot er enorm van. Ineens ging Willeke wat anders zitten en maakte wat geluidjes met haar stem waaruit bleek dat ze zich wat in zat te spannen. De luier bolde op. Taco had heel goed door wat er aan de hand was. 'Mocht ik dat maar weer eens doen,' dacht hij. "Volgens mij heeft ze een volle luier," zei hij tegen Yvonne. Wat was het fijn om dat woord weer even uit te spreken. "Inderdaad," zei Yvonne, "en ik zal haar meteen wel even verschonen." "Mag ik helpen?" vroeg Tessa. Yvonne antwoordde dat ze dat lief aangeboden vond, maar dat ze dat wel zonder hulp afkon. Ze mocht wel meekijken om te zien hoe het werkte, voor als ze het later zelf zou moeten doen. Taco mocht ook wel meekijken. "Lopen jullie alvast maar verder," zei Yvonne tegen de anderen, "we halen jullie wel weer in." Nadat Willeke weer was schoongeveegd kwam het moment waar Taco altijd weer van genoot: de schone luier die onder haar billen werd geschoven en tussen haar benen omhoog getrokken werd...

Na de boswandeling gingen ze in een pannenkoekenrestaurant eten. Een feest voor iedereen. Thuis aangekomen gingen Femke en Tessa weer naar hun eigen huis en Yvonne zei dat het tijd was om in bad te gaan. "Ik vind het eigenlijk wat te vroeg om naar bed te gaan," zei Taco, "thuis ga ik altijd veel later als het zaterdag is." "Je hoeft ook niet meteen je bed in als je in bad geweest bent," zei Rob. "Alleen voor Willeke en Martijn is het de hoogste tijd. Je kunt straks in je pyjama nog even tv kijken." Nadat Taco van een heerlijk bad had genoten en zich in zijn pyjama had gehesen wachtte hem nog iets leuks: hij zag net vanuit de overloop hoe bij Willeke een luier werd omgedaan voor de nacht. "Hé, die luier lijkt wel wat dikker," zei Taco. "Dat klopt," antwoordde Yvonne, "het is dezelfde maar ik heb er een inlegger in gestopt. Zonder dat blijft ze 's nachts niet droog." Taco, die weer even kort had genoten van het luier-gesprekje, ging weer naar beneden. Hij vroeg aan Rob of hij in plaats van tv te kijken geen computerspelletje mocht doen. Rob vond dat niet zo verstandig. "Je kunt beter iets doen waar je jezelf niet voor hoeft in te spannen," zei hij, "anders word je er alleen maar wakkerder van. Ik heb hier wat kruidenthee voor je om wat te ontspannen. Er is vast ook wel iets leuks op de tv." Toen de tv werd aangezet kwam er net een reclame voor het luiermerk Pampers voorbij. Na wat doorzappen kwam de kinderzender Boomerang voorbij; daar kwam altijd wel iets leuks op. De thee smaakte trouwens heerlijk. Rob had er een scheutje honing in gedaan en het duurde dan ook niet lang voordat hij het op had. Toen Yvonne weer beneden kwam dronken ze met z'n drieën nog een glas. Daanra onderbrak Yvonne het tv kijken. "Tijd om je tanden te gaan poetsen," zei ze, "het is 9 uur, en ik weet van je vader dat je thuis ook op die tijd naar bed gaat." Taco keek een beetje teleurgesteld, maar wist dat hij niets had in te brengen. Het was een drukke dag geweest en eigenlijk was hij best vermoeid. Yvonne herinnerde hem aan het maken van gebak en dat vrolijkte hem weer wat op. Hij keek alweer uit naar morgen. Eenmaal in zijn bed viel hij in een diepe slaap, waaruit hij pas de volgende ochtend ontwaakte.

Die ochtend begon verschrikkelijk voor Taco. Hij had in zijn bed geplast! 'Dat is een tijd geleden,' dacht hij, 'en dat komt natuurlijk door die thee. Maar toch vreemd, want ik ben voor het slapen wel naar de WC geweest.' In een natte pyjama klopte hij op de slaapkamerdeur van Rob en Yvonne. "Kom maar binnen, we zijn wakker," klonk Robs stem vanuit de kamer. Toen hij de kamer binnenliep zagen ze meteen wat er aan de hand was. "Maak je niet druk," zei Yvonne, toe ze het schuldige gezicht van Taco zag. "Zoiets kan gebeuren." Taco was wel bezorgd om de reactie van zijn moeder. "Je ouders komen toch eten vanavond? Eerder dan vijf uur zijn ze toch nog niet hier. Ik was al van plan om vandaag een was te draaien, dan kunnen jouw kleren en het beddengoed daarin mee. Je pyjama en ondergoed zijn schoon en droog wanneer je vanavond weer naar huis gaat. Ik vertel wel dat ik het heb meegewassen omdat ik anders geen volle wasmachine zou hebben." Taco zuchtte van opluchting. Yvonne liep naar de linnenkast om er een handdoek uit te halen en zei tegen Taco dat hij maar even lekker onder de douche moest gaan staan. "Er staat een kookwekker op de wastafel," voegde Yvonne toe, "5 minuten, dat is zat."

Onder de douche dacht Taco 'Had ik nu maar een luier om gehad.' Het was niet de eerste keer dat hij met die gedachte speelde. Na zijn vierde verjaardag sliep hij nog een paar keer in een luier, tot het laatste pak op was. Daarna plaste hij nog vaak in zijn bed. Het verlangen naar luiers kwam bijna elke ochtend weer naar boven, of hij nu nat was of niet. Eén keer toen hij zes jaar was had hij op een middag de moed om zijn moeder te vragen of slapen in een luier niet handig zou zijn. "Dat lijkt makkelijk, maar doen we juist niet," legde zijn moeder uit, "als je plast moet je merken dat je nat bent, anders leer je het nooit." Dat kon Taco ook wel begrijpen. Maar zijn verlangen naar luiers was inmiddels te sterk geworden. Dat verdween niet toe hij het langzamerhand vaker droog begon te houden. Een paar weken voor zijn achtste verjaardag dacht hij eindelijk van het bedplassen af te zijn. Tot het ongeluk van vanochtend. Zou hij Yvonne de volgende keer om een luier durven vragen? Bij haar zou hij misschien nog een kansje hebben.

Zijn gedachten werden verstoord door het gerinkel van de kookwekker, het teken dat het klaar moest zijn met douchen. Snel spoelde hij de shampoo uit zijn haren en zette het water uit. Na het ontbijt ging Martijn, die niets wist van Taco's ongelukje, bij een jongen uit de straat spelen. Taco kreeg bij uitzondering de tablet van Rob en ging een spelletje spelen. Rob en Yvonne begrepen ook wel dat hij zich even terug wilde trekken. Taco speelde de rest van de dag met de tablet en van het eerdere plan om gebak te maken kwam deze keer niets terecht. Intussen dacht Taco alvast na over zijn luier-plan. Maar hij bleek niet de enige te zijn die aan luiers dacht.
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
friendly zei:
Kun je in een paar zinnen vertellen wat je er leuk aan vindt? Is het de verhaallijn, de schrijfstijl, of nog iets anders?


Daarnaast voor de anderen: ik heb wat inspiratie nodig voor deel 3. Hoe willen jullie dat de luierwens van Taco in vervulling gaat? Uiteindelijk mag alleen Yvonne weten dat hij het (ook) voor zijn plezier doet. Deel 4 heb ik al goeddeels in mijn hoofd. Dat wordt puur luiergenot. Alleen de weg ernaartoe, dat is nog even lastig.

Alvast bedankt voor jullie input.

cheers,
lezer77
 

bosma22

I love good stories, writing and music
Dat zijn ouders horen dat hij een ongeluk heeft gehad en het zat zijn en vinden dat hij terug de luiers in moet
 

SCG

Gewaardeerd Lid
ik zou het mooi realistisch houden, het verhaal is op deze manier van schrijven het beste. het is ook veel gemakkelijker om je in te leven in de personen als het realistisch is.

misschien iets dat hij thuis ook weer begint te bedplassen? en dat hij dan toch zn ouders zover weet te krijgen om hem weer in de luiers te leggen snachts.
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
Hier is het volgende deel.

Deel 3: eindelijk!

Het was zondagavond. Taco was die avond samen met zijn ouders teruggekomen van Rob en Yvonne. "Wat een aardige mensen zijn dat toch," zei zijn moeder, "Yvonne heeft even Taco's pyjama en ondergoed meegewassen, gewoon ongevraagd." Hierop vroeg ze aan Taco of hij nog iets te drinken wilde. Taco, die een beetje bang geworden was na zijn ongeluk van vorige nacht, zei dat hij dat liever niet wilde. Anders moest hij midden in de nacht weer plassen. Ze hadden ook soep gegeten, dus hij had veel water binnen gekregen. "Neem nou maar wat," zei zijn moeder, "als wij straks gaan slapen halen we je wel even uit bed." Dat gebeurde en Taco sliep die nacht door zonder nat te worden. Het ging een aantal nachten door goed, totdat hij op zaterdagochtend vroeg wakker werd met een enorme aandrang. Er zat een kleine vlek in zijn pyjamabroek, maar zijn lakens en dekbed waren gelukkig droog gebleven. Hij besloot maar snel naar de WC te gaan en voordat hij terug zijn bed in ging deed hij even een schone onderbroek aan en liet een pyjamabroek maar even zitten. Hij ging weer slapen en sliep langer door dan hij anders deed. Zijn vader wekte hem op een gegeven moment. "Is het weer zover?" vroeg zijn vader, die de natte pyjamabroek zag. "Gelukkig is het niet zo veel geweest. Laten we maar hopen dat het hier bij blijft." De dagen erna werd hij weer elke keer halverwege de nacht uit bed gehaald en hield hij het droog. De luiers leken verder weg dan ooit.

Op woensdag vlak na de lunch ging de telefoon. Taco nam op en hij had Femke aan de lijn. Ze vroeg of hij het leuk vond als zij en Tessa die middag bij hem konden komen om een cake te bakken. Zij hadden alle ingrediënten al. "Wat leuk, waarom niet?" zei Taco. Ook zijn moeder vond het een leuk idee, dus de meisjes waren meer dan welkom. Nadat ze aangekomen waren stelden ze zich voor en kregen een glaasje frisdrank aangeboden. Femke vroeg aan Taco of hij misschien een leuke mop kende. "Niet zo snel," antwoordde Taco. "Nou, ik weet er nog wel een," zei Tessa en ze vertelde de grap met het rijmpje "Turkie Turke is niet dom..." waar ze vooral zelf verschrikkelijk om moest lachen. Toen gingen ze naar de keuken en het cake bakken werd meer een giechelpartij dan serieus gebak maken. "Ik gun jullie alle plezier," zei Taco's moeder, die de keuken in kwam lopen, "maar het is wel de bedoeling dat we straks cake kunnen eten." Toen de cake in de oven zat moesten ze even iets anders bedenken. Tessa vroeg aan Taco of hij tegen kietelen kon. "Nee, niet doen, ik moet daar vaak zo om lachen dat ik bijna in mijn broek plas," antwoordde Taco. "Dan heb je een luier nodig," zei Tessa, die daardoor weer in de lach schoot en ze probeerde Taco te kietelen. Hij liet zich niet gek maken en kietelde haar terug, die daar net zo min tegen kon als Taco. Ze greep opeens in haar kruis omdat ze zelf bijna in haar broek plaste. Hierop rende ze naar de WC en Femke zei nog net even lacherig tegen haar dat ze eerder zelf een luier nodig had. "Nou, nou, zo kan-ie wel weer," zei de moeder van Taco. "Ja, sorry. Dit was voor het eerst dat ik zo'n grap maakte. Maar mijn zusje maakt de laatste tijd wel vaker grapjes over luiers. Ik begrijp niet waarom, zelf deed ik dat op haar leeftijd niet." Taco genoot in stilte natuurlijk weer met volle teugen. Later op de middag was de cake klaar en deze smaakte heerlijk bij de thee. Rond een uur of half 6 gingen de meisjes weer naar huis. "Wat leuk dat je het met twee meisjes zo goed kunt vinden," zei Taco's vader, die inmiddels thuisgekomen was, "ik had op jouw leeftijd alleen maar contact met jongens."

Aan het einde van de week vertelden Taco's ouders dat ze er weer eens met z'n tweeën op uit wilden. Over een week waren ze van plan om een lang weekeinde naar Wenen te gaan en ze vroegen of hij het erg vond om twee nachten ergens te logeren. Hij mocht zelf kiezen bij wie. Taco deed even alsof hij nadacht, maar hij wilde natuurlijk naar Rob en Yvonne toe. Dit was zijn kans om weer een luier om te krijgen. Zijn hoofd draaide op volle toeren. Hij zou van donderdag op vrijdag doen alsof hij een klein ongelukje had gehad. Dan maakte hij zijn bed niet heel erg vies, maar dan zou zijn moeder wel aan Yvonne vertellen dat ze er rekening mee moest houden dat hij in zijn bed kon plassen. Het werkte uitstekend, een beetje geholpen door de natuur. Vrijdagochtend werd Taco vroeg wakker met weer eens een enorme aandrang, en een natte plek in zijn pyjama. Die maakte hij expres een klein beetje groter. "O jongen, wat is er nou gebeurd?" zei zijn moeder, toen zijn "ongeluk" aan het licht kwam. Leuk vond ze het niet, maar net als vroeger maakte ze er geen groot probleem van en gaf het weinig aandacht. "Misschien van het weekeinde wat minder drinken voor je naar bed gaat," voegde ze er aan toe.

Vrijdagmiddag na school werd Taco door zijn moeder naar zijn logeeradres gebracht. Zijn ouders wilden op vrijdag al de nachttrein nemen, dan waren ze meteen op zaterdag al op hun bestemming. Toen zij weg was nam Yvonne Taco even mee naar boven. "Ik hoorde van je moeder dat je de afgelopen weken ook thuis een beetje in bed geplast hebt," zei ze, "en vanochtend was het ook mis. Schrik niet, ik heb niets verteld van het ongeluk van hier." "Mijn moeder zei ook dat ik voor het slapen gaan niet meer zo veel moest drinken," antwoordde Taco. "Daar ben ik het wel mee eens," zei ze, "maar ik wil toch wat extra's doen om te zorgen dat je bed niet nat wordt." "Iets extra's?" vroeg Taco. "Zou je het erg vinden om een luier aan te krijgen?" vroeg Yvonne. Taco kon wel juichen. Hij hoefde die ene enge vraag niet te stellen, want hij kreeg gewoon aangeboden wat hij wilde! 'Dit is mijn kans en die grijp ik,' dacht hij 'nu alleen nog even een toneelstukje opvoeren om niet te laten blijken hoe lekker ik dit vind.' Daarom keek hij een beetje verbaasd. Een kind van bijna 9 in een luier? "Vind je dat zo vreemd? Tessa plaste tot na haar zesde verjaardag veel in bed. Ze had elke nacht een luier om." Taco keek alsof hij water zag branden. Bij hem thuis was dat ondenkbaar. "Ik wil het toch liever op mijn manier doen," zei Yvonne en ze liet een aangebroken pak luiers van maat 6 zien. "Deze heb ik van Tessa's moeder gekregen toen die het eenmaal droog hield. Het was ineens gebeurd en ze vond het zonde om ze weg te gooien." Bij Martijn waren ze nauwelijks gebruikt omdat hij toen zelf nog een kleinere maat aankon. Alleen die middag toen Rob jarig was had hij er een paar aangehad. Tessa was wat voller gebouwd maar inmiddels al een jaar ouder, dus deze luiers zouden Taco wel passen. "Nou goed, als ik op deze manier droog blijf wil ik het wel," zei Taco, "maar niemand mag het ooit weten, want ik wil niet uitgelachen worden." Yvonne stelde hem gerust. Rob was het eens met de maatregel, en Martijn zou er niet achter komen. Dat hoopte hij dan maar.

Taco kon niet wachten tot het tijd was om te gaan slapen. Nadat hij zich had gewassen en zijn pyjama had aangedaan had hij niet eens oog meer voor het omdoen van Willeke's nachtluier. Het uur tv kijken leek wel een dag te duren, maar uiteindelijk was het dan zo ver. Half ontkleed lag hij op zijn bed en er werd een luier uit het pak gehaald en open gevouwen. Hij moest zijn billen wat omhoog doen en de luier werd er onder geschoven. Toen kwam het moment waar hij zo lang naar had verlangd. De luier werd tussen zijn benen omhoog getrokken en de heerlijk zachte binnenkant kwam met zijn huid in contact... "Zo, jouw bed blijft droog vannacht," zei Yvonne en zei hem welterusten. Ze leek niet door te hebben hoe Taco lag te genieten. Het duurde daarna even voor hij moeite ging doen om in slaap te vallen, want hij wilde gewoon even genieten van zijn luier. 'Dit is de mooiste dag van mijn leven,' dacht hij en viel toen in slaap.
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
Er komt zeker nog een vervolg. Ik ben al aan het nadenken over het vierde deel, wat direct bij de volgende ochtend verder gaat. Hierin komt Yvonne er achter dat Taco het fijn vindt dat hij luiers draagt en geeft hem daarin de ruimte.
 

friendly

Superlid
lezer77 zei:
friendly zei:
Kun je in een paar zinnen vertellen wat je er leuk aan vindt? Is het de verhaallijn, de schrijfstijl, of nog iets anders?


Daarnaast voor de anderen: ik heb wat inspiratie nodig voor deel 3. Hoe willen jullie dat de luierwens van Taco in vervulling gaat? Uiteindelijk mag alleen Yvonne weten dat hij het (ook) voor zijn plezier doet. Deel 4 heb ik al goeddeels in mijn hoofd. Dat wordt puur luiergenot. Alleen de weg ernaartoe, dat is nog even lastig.

Alvast bedankt voor jullie input.

cheers,
lezer77
Hoi lezer77! Sorry ik zie dit nu pas!
Ik vind zowel de verhaallijn als je schrijfstijl erg leuk. Dus het is en/en.
De verhaallijn is leuk omdat er langzaam en met veel details naar iets toegewerkt wordt. Daar hou ik van.
Je schrijfstijl is casual maar verzorgd en erg prettig om te lezen.
Het enige kleine puntje is wat radiotijger al zei: verdeel de tekst iets meer in blokken (alinea's).
Dat maakt het nog prettiger om te lezen.
En ik zie dat je al geen inspiratie meer nodig hebt voor hoofdstuk 3! Wederom super!
Ik kijk uit naar het volgende deel!

8)
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
Hallo forumleden,

Op het moment ben ik bezig met het vierde deel. Ik twijfel nog even of zijn ouders het te weten komen en op hun beurt ook overstag gaan, of dat het beperkt blijft tot logeerpartijtjes bij Yvonne. Zij laat hem in elk geval een hele middag in de luiers rondlopen. dance

In de vorige delen heb ik alinea's allemaal gescheiden door witregels. Ik hoop dat het nu wat beter leesbaar is. !1


cheers,
lezer77
 

PamperMe2

Toplid
Erg leuk verhaal...
Geen idee hoe goed je verbeelding is maar zou het uiteindelijke ontdekken van zijn voorliefde een beetje rekken :)
Hoe en in wat voor vorm is deel twee

Maar is leuk geschreven best wel realistisch en dat maakt het lezen ook erg prettig :) *hint*
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Wrigglesss Even voorstellen: een DL met AB wens(?) Voorstellen 19
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 87
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 8
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 19
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
D Een open oproep - (meerdere contact vragen, van online tot real life.) Contact advertenties 5
DaddyZ Is dit maar een fase? 16+ Board 14
Plasbibs Een keer naar de wc-pot geweest. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
L Ik zoek een moeder of vader Contact advertenties 7
Similar threads


















































Bovenaan