Eerste poepluier waargebeurd

Joonoes

Diaper lover
Eerste poepluier,

Hoi, ik ben Jonathan 17 jaar en ik ga jullie wat over mijzelf vertellen.
Ten eerste ben ik incontinent, ik plas als ik slaap in mijn luier. (Ik vind het ook fijn om een luier te dragen hoor).
Ten tweede heb ik nog nooit in mijn luier gepoept, dat is omdat mij dat een heel vies idee leek.

Nu ga ik jullie vertellen over mijn eerste poepluier.
Het begon allemaal in de ochtend ik werd wakker in een natte luier en ik ging met mijn slaperige kop onder de douche staan en ik ben na het douchen maar wat gaan eten.
Na het eten geef ik altijd de planten water.
Deze avond had ik met vrienden afgesproken om wat te gaan drinken in de stad maar dan wel eerst nog gaan indrinken bij Tim.
Toen ik naar Tim ging nam ik nog een flesje wodka mee om te mengen met sinaasappelsap.
Nadat we hadden ingedronken gingen we naar de stad, we hadden een hele gezellige avond en na de stad ben ik met mijn dronken kop naar huis gegaan.
Ik was nog wel nuchter genoeg om mijn luier aan te trekken en een romper, de rest was ik vergeten de inlegger en het plastic broekje.
Ik viel vrijwel direct in slaap en toen ik de volgende ochtend wakker werd lag ik in een vieze en natte luier en mijn romper zat op mijn rug ook helemaal onder de poep.
Ik ben in de ochtend maar eerst gaan eten en daarna gaan douchen ik weet ook niet waarom maar 1 ding was zeker ik vond het heerlijk om in een poepluier wakker te worden ik voelde me echt lekker klein.
Sindsdien wordt ik wel vaker wakker in een poepluier en ik kan er niks aan doen.
Nu is een poepluier voor mij net zo normaal als een plasluier, het gebeurd midden in de nacht als ik slaap en de volgende ochtend heb ik een vieze luier.
 

Cash

Nieuw lid
Leuk! Door darm klachten heb ik ook incontinentie klachten waardoor ik luier moet hebben. Luiers zitten inderdaad lekker. Gebeurd bij mij geregeld dat ik dus door mijn klachten onbedoeld een poepluier heb(zoals nu tijdens schrijven van dit bericht). Vind overigens niet alle poepluiers even prettig hoor. Vaak wel lekker in combinatie met een plasluier.
 

Berth

Uniek is apart; voor wie het niet begrijpt.
Vrij herkenbaar.
Eerst vond ik een poepluier ook vies.
Maar toen ik in de nacht ook een keer een groot ongelukje had.
Na een lichte voedsel vergiftiging, moest ik een scheet laten en zat
pardoes heel mijn luier ineens vol. Gelukkig bleef alles wel binnen de luier.
Nu heb ik zo iets van, ik heb toch een luier aan, waarom dan niet gebruiken voor nr.2
 
Ik ben een nieuw lid, ik ben ook zwaar INcontinent van urine en ontlasting, de beste luier vind ik nog steeds Attends regulair 10 plus. Dan weet ik zekr dat ik veilig ergens heen kan gaan, als ik thuis kom, dan heb ik meestal in de luier gepoept, omdat ik dit neitmeer voel aankomen. Dan wordt ik verschoonten geholpen door verzorgende want ik wooon in een appartement met 24 uurs zorg. Dus is er altijd hulp in de buurt en een poep luier afdoen is voor mij een lastig karwei, omdat ik blind ben valt er nog wel eens wat op degrond. Weet iemand of er produkten geschikt zijn om op de grond te leggen, als er iets uitvalt de grond niet vuil wordt ik hoor jullie reactie nog wel groetenvan pieter van beele
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Pieter van Beele zei:
Ik ben een nieuw lid, ik ben ook zwaar INcontinent van urine en ontlasting, de beste luier vind ik nog steeds Attends regulair 10 plus. Dan weet ik zekr dat ik veilig ergens heen kan gaan, als ik thuis kom, dan heb ik meestal in de luier gepoept, omdat ik dit neitmeer voel aankomen. Dan wordt ik verschoonten geholpen door verzorgende want ik wooon in een appartement met 24 uurs zorg. Dus is er altijd hulp in de buurt en een poep luier afdoen is voor mij een lastig karwei, omdat ik blind ben valt er nog wel eens wat op degrond. Weet iemand of er produkten geschikt zijn om op de grond te leggen, als er iets uitvalt de grond niet vuil wordt ik hoor jullie reactie nog wel groetenvan pieter van beele
Misschien een onderlegger of verschongsmat gebruiken?
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) ABDL Luierverhalen 1
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
Daddy777 Plas- of poepluier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierN Kennis maken Contact advertenties 11
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
Luiertje G volle poepluier smorgens is heerlijk Broekplassers en Poepers 0
billenveger Billenveger en poepluierverschoner Voorstellen 45
Cyril Archambault Zojuist in mijn luier gepoept AB/DL Fotos 10
Diaperlover20003 Lekker ochtendje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
A Luierliefhebbers omgeving Tilburg/online? Contact advertenties 0
A Bicuriosity verkennen! Contact advertenties 5
Luiertje G poepluier openbaar Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
LuierN Lijst verhalen Broekplassers en Poepers 3
G Waarom is het leuk om een poepluier te verschonen? Polls 4
MessydiaperLover hoe krijg je een hele volle poepluier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
Diaperthijs Beste manier voor volle poepluier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
J Welke luier moet ik kiezen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
J Foto’s uitwisselen van poepluiers 16+ Board 2
J Lekker genoten van 2 volle poepluiers vandaag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
J Jongeman van 25 nieuw hier Voorstellen 25
T.ABDL Poepluier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Brett010 Wat te eten voor een goede poepluier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Jappie1996 Bijna betrapt in poepluier Broekplassers en Poepers 10
DLY85 Wat geeft de fijnste en volste poepluier? Broekplassers en Poepers 12
Offline Stank poepluier, ook na douchen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DLY85 Je lekkerste poepluier ervaring ooit Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
D Poepluier meating noord holand Broekplassers en Poepers 86
Luiersersen Vast in poepluier Broekplassers en Poepers 4
ABDF Poepluier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
CuriousRabbit De eerste poepluier Broekplassers en Poepers 18
Brett010 Eerste poepluier.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
N in luier plassen met poepluier om Broekplassers en Poepers 14
Willem-Harff19 Hoelang blijf jij in je poepluier Broekplassers en Poepers 101
luier lover jorg Onverwachte verversing van m'n poepluier O 10
P Vraagje poepluier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
The Dude Kun je een nacht in een poepluier slapen? Tiener board 20
mr_diaper Heerlijke Poepluier AB/DL Fotos 7
mr_diaper Zaterdagochtend POEPluier! AB/DL Fotos 13
B een poepluier AB/DL Fotos 22
broekluier poepluier vanmorgen AB/DL Fotos 20
J Poepluier in de trein 16+ Board 32
N Wat doen jullie om langer in je poepluier te lopen??? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Rainn neppe poepluier? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 16
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
E Verhalen van Emina. (Waargebeurd) V 8
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
PietjeDLimburg Eerste keer echte luiers halen (waargebeurd eigen ervaring) E 6
Similar threads


















































Bovenaan