Eevi en mijn man Martin

Vivas

Toplid
Het is zeven uur, ik heb net een flesje gemaakt en ga de kleine uit bed halen. Voorzichtig doe ik de deur open maar Martin zit al rechtop in bed, heel blij naar mij te kijken.

"Ben je al wakker mannetje"?, trots kijkt hij mij aan en zegt “hereillä”.
"Jahaa goed zo" en ik geef hem een kus op zijn wang,
"Wat ben je toch al een knap mannetje, mamma houdt heel veel van je".
”Äiti”
Mijn hart maakt altijd een sprongetje als hij dit zegt terwijl zijn grote ogen in die van mij wegzinken, met de grootste glimlach die je maar kan bedenken.

Terwijl ik hem uit bed haal voel ik dat zijn pyama nat is, daar is soms helemaal niks aan te doen, zeker omdat hij nog een voeding krijgt voor het slapen gaan.
Terwijl Martin zijn speeltje pakt roept hij "miffy' en kijkt me aan, ik doe zijn romper en kleddernatte luier uit.

"Wat heb je toch een volle luier"
"vaippa" en hij grijpt met zijn handen naar zijn luier

Ik doe een nieuwe om en een trek hem een leuk dinosaurus box pakje aan, neem hem mee naar de woonkamer waar ik onder het lopen met Martin aan mijn hand de fles pak. Zijn maag maakt rammelende geluiden hij wijst naar de fles, ”pullo”. Ik leg hem aan en terwijl hij rustig gaat drinken zet ik Netflix op.

Onder het kijken gaan mijn gedachten uit naar de afgelopen drie maanden, wat een enorme ontwikkeling heeft Martin doorgemaakt.
Inmiddels voelen we elkaar goed aan en weet ik bij de meeste geluiden wat hij bedoelt, hij heeft zelf geleerd te huilen als hij ergens hinder van heeft, zoals een geïrriteerde huid of honger. Hij kan ook al een paar woordjes, al spreekt hij nog geen zinnetjes het zijn enkele woorden zoals luier, nijntje, fles, mama en alledaagse dingetjes die hij op Baby tv leert. Zijn ritme is nog steeds min of meer hetzelfde, drie flesjes, drie slaapjes en ongeveer 7 verschoningen per dag.

Ik voel dat Martin een beetje onrustig wordt, het flesje is op dus zet ik hem overeind en geef wat klopjes op zijn rug, het is maar goed dat ik een doekje bij zijn mondje houd want er volgt een enorme boer en er schiet wat melk uit zijn mond.
Na hem in zijn wipstoeltje gezet te hebben maak ik een ontbijtje voor mezelf met Martin naar mij toe gedraaid zodat hij me steeds kan zien, ik heb gemerkt dat hij dat fijn vindt.

Met mijn kom muesli ga ik op de bank zitten draai Martin iets naar de tv zodat hij en mij en baby tv kan kijken, en terwijl ik hem met mijn voet wat beweeg gaat Martin volop in op wat hij ziet, af en toe roept hij een woordje als hij iets herkent.

Ik geniet van de rust en vaste regelmaat die wij met zijn tweetjes hebben en voel me blij.
 
Laatst bewerkt:

Vivas

Toplid
Heel soms als ik in een melancholische bui terugkijk op mijn relatie met Martin voel ik de leegte die hij achtergelaten heeft. Hij was mijn maatje, degene waar ik alles mee kon delen, nou ja bijna alles. Onze relatie heeft het 1 jarige experiment niet overleeft en een goed jaar geleden hebben we besloten er een punt achter te zetten. Het was voor ons alle twee moeilijk om elkaar weer als gelijkwaardigen te vinden, Martin was door dat jaar afhankelijker van mij geworden, voor mij voelde hij na dat jaar meer als een klein broertje of kind.

Mijn affaire met Thymo groeide uit tot een hechte relatie en vorige maand zijn we getrouwd, deels omdat dit het opvoeden van ons geadopteerde baby dochtertje gemakkelijker maakte. Ze is nu een half jaar bij ons en we vormen een hecht gezinnetje in ons landhuisje in Finland, in een klein dorp op zo'n 25 km van Petkula. We voeden haar gezamenlijk op en omdat we een winkeltje aan huis hebben waar we onze zelf verbouwde groenten verkopen zijn we alle twee altijd in de buurt.

Het is een makkelijk kind, ze slaapt van 19.00 tot ongeveer 06.00, en overdag doet ze nog 3 slaapjes van 1 á 2 uur. Zat tijd voor Thymo en mij om op het land te werken, het huishouden te doen, de baby te verzorgen terwijl er nog genoeg tijd overblijft voor ons.
Ik streel Thymo nog eens zacht over zijn buik en zoen hem hartstochtelijk, vandaag is het mijn beurt om Marikki uit bed te halen. Ik trek mijn ochtendjas aan en loop naar de babykamer naast onze slaapkamer, en terwijl ik de deur open doe hoor ik haar al kieren. Daar staat ze in haar bedje, met haar hoofd net boven het hek, dekentje vast in haar handen, één en al glimlach en vrolijkheid.

“Äita, äita, mama mama” roept ze hard terwijl ze me met glunderende ogen aankijkt, ik sla mijn armen om haar heen terwijl ik haar wangetjes kus. Ze voelt wat nat aan op haar billen, een doorgelekte luier, nou ja niks wat we niet kunnen verschonen. En terwijl ze op de verschoontafel ligt pak ik haar favoriete speeltje. Dit was ook Martin's favoriete speeltje en toen hij besloot verder als vrouw te willen gaan in het leven mocht hij één voorwerp uit zijn vroegere leven meenemen, en dat werd dus molletje de knuffel. Nu is ze dus ons babydochtertje en lijkt ze volledig op te gaan in haar leven als baby. Ze brabbelt hier en daar een woordje, huilt, lacht, speelt, slaapt, eet en knuffelt met mama of papa, alsof ze nooit iets anders is geweest dan een 1 jarig baby'tje.

Vandaag mocht ze haar gele nijntje jurk aan en een rode maillot, het was nog een beetje fris. Ik kamde haar haren, maakte twee staartjes aan de zijkant en nam haar mee naar de keuken, gespte haar vast in de hoge stoel zodat ik haar ontbijtje kon klaarmaken, een lekker papje met bananen, nog even een slabbetje om en tjoekke tjoekke daar gaat de trein........
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 22
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
Mary-Jane Holland Man bijt hond vraagt zich af, wat is jouw little space song? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 31
Luierboy007 Jongen 22 zoek luier contact man/vrouw Contact advertenties 5
V Ontmoeten regio Amsterdam (man/vrouw) Contact advertenties 5
M (Man, 23) Contactoproep Overijssel onder de 30! (Man/Vrouw) Contact advertenties 0
Luierboy007 Man 22 zoekt mommy oost vlaanderen belgie Contact advertenties 9
Haags_eigenwijsje Ideale man/vrouw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
P Extra man gezocht voor strenge date Contact advertenties 6
D Drie vrouwen die wellicht een man jn luiers zouden willen stoppen 16+ Board 7
L Incontinente DL man zoekt leuke dame voor chat/real life ontmoeten omgeving Rotterdam Contact advertenties 0
muizelien Ik ben jonge man 38j Contact advertenties 23
B Man 47 dl,broekplasser zoekt leuke vrouw dl, broekplasster Contact advertenties 4
little baby boy Ik zoek een lief man of vrouw Contact advertenties 0
Babyskemmy 24 Man zoekt vrouw 18-45 Contact advertenties 0
M Man zoekt contact met volslanke luierdames (40+ ) Contact advertenties 0
N Dominante man zoekt onderdanige jongen/meid Contact advertenties 19
Nickie Man van 40+ Contact advertenties 0
LuierN Contact verzoek vrouw Contact advertenties 0
P Man met volgepoepte broek in het park!… Broekplassers en Poepers 14
L Dominante man/dame/stel gezocht die kan ontvangen regio s'Heerenberg/Achterhoek Contact advertenties 17
bartjanssens943 contact, meisje - vrouw - jongen - man Contact advertenties 0
S een man/vrouw die een sex date met luier wil Contact advertenties 11
Berth Wing-man Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Little Endy man-sized kinderstoel op display bij Prenatal Amersfoort Pub 5
M Man zoekt volwassen man die baby wilt zijn Voorstellen 15
S Deze man gelooft dat volwassen worden geen verplichting is Pub 5
Robbie_DL Tot wat voor persoon voel je je als AB aangetrokken? zowel man als vrouw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Luierluke Iron Man in de luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
TBFurry Kent iemand deze man/vrouw van marktplaats? Pub 3
B kwaliteit zaad bij man door luier gebruik Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Bab Diap Man of Vrouw / Jongen of Meisje Pub 34
Easy-Ryder Man op scootmobiel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
DLFOX Man verkleed als baby AB/DL Filmpjes 2
pampervuller Ik heb sinds een paar dagen TENA Protective Underwear Man Luiers 12
D man in luier steelt chips AB/DL Filmpjes 3
Lema Lema: Man, 18, onderdanig... Voorstellen 10
Babydre Mijn man draagt voortaan luiers 16+ Verhalen 20
JANNEKE Hoi , ik ben een vrouw van 45 (7) en mijn man is mijn pappa Voorstellen 13
pizewize geluierde man in videoclip van "ELLEKTRA" AB/DL Fotos 18
diaperdrenthe Steve Martin in een luier met twee dames op de cover van Playboy Pub 3
klein Saskia en Martin s wraak!! 16+ Verhalen 0
Similar threads











































Bovenaan