Efteling-weekend

JustYouri

Toplid
Zo, ik vond het maar weer eens tijd voor een verhaaltje. Dit verhaal gaat over Maaike en Chris, welke elkaar ontmoette in het verhaal "de camper". Veel leesplezier en laat vooral weten wat je ervan vindt! Veel leesplezier!


Vandaag was de dag dat Maaike en Chris 3 maanden samen waren. Aangezien ze nu ook samen woonden was het voor Chris heel makkelijk om een verrassingsweekend te plannen, wat hij dan ook had gedaan. Het enige wat Maaike hier nog over wist, was dat ze makkelijke kleding mee moest nemen.
Zo rond 9 uur besloten ze maar uit bed te komen. Terwijl Maaike uit bed stapte kon ze het niet helpen, ze moest gewoon uitdagend aan haar luier voelen en heel sensueel weglopen. Chris liet het zich smaken, waarna ook hij uit bed stapte. Chris maakte het eten klaar, dit deed hij meestal omdat hij ook als kok in een keuken werkte. Na het eten, opruimen en verder klaarmaken was het al weer 10 uur en besloten ze maar eens gaan rijden. Tot grote verbazing kreeg ze ,nadat de koffers in de auto waren gezet, een blinddoek om van Chris. Hij stapte achter het stuur en draaide daarna de weg op.

Gelukkig was de Efteling niet heel ver weg en was het niet al te druk op de weg, dus na ongeveer een half uurtje waren ze er al. Op de parkeerplek van het hotel aangekomen mocht Maaike dan eindelijk de blinddoek af doen en na een kort moment kwam ze er achter dat ze bij de Efteling waren. Beiden besloten een koffer te pakken en liepen naar de kamer, nadat ze in hadden gecheckt natuurlijk. Chris had speciaal de assepoester kamer geregeld en hier aangekomen besloot Maaike om zich nog even om te kleden. Dit deed ze alleen niet in de badkamer, maar recht voor de neus van Chris, welke op bed was gaan liggen. Mede hierdoor zag Chris dat Maaike het wel spannend wilde maken door een luier aan te doen, en door er een paar in de tas te doen die ze mee wilde nemen het park in.

Het was niet druk bij de ingang dus waren ze zo binnen en liepen ze direct naar het sprookjesbos. Lekker dicht tegen elkaar, en elkaar omhelzend liepen ze daar. Bij ieder sprookje bleven ze wel even staan om te kijken, en bij assepoester bleven ze nog even iets langer staan omdat Maaike dit wel een leuk sprookje vond. Voor ze er beiden erg in hadden waren ze al weer aan het einde van het sprookjesbos en besloten ze dat het tijd was voor een achtbaan, dus liepen ze naar baron 1898 toe.

Hier aangekomen gingen ze vrijwel meteen in de wachtrij staan en binnen een half uur stonden ze al binnen. Maaike wist niet of het door de spanning kwam of dat ze het zelf wilde, maar ze kon het niet laten om een plasje te doen in haar luier. Na de voorshow stapten ze in de karretjes en gingen de beugels dicht. Nu was er geen uitweg meer en vertrokken ze van het stationnetje, wachtend op wat komen ging… Over 1 ding waren Maaike en Chris het snel eens, en dat was dat de rit veel langer had mogen duren. Om toch even van de attractie te bekomen, besloten ze na de rit op een terrasje even wat te eten en te drinken.

Onder het genot van een schaaltje nacho’s en wat drinken moet Maaike aan Chris bekennen dat haar luier niet meer helemaal droog was, en Chris kon een glimlach niet onderdrukken. Na het eten liepen Chris en Maaike dan ook even naar het invalide-toilet en werd Maaike verschoond. Hier zag Chris dat er wel iets meer in zat, dan alleen het kleine plasje van in de wachtrij. Maaike was weer helemaal schoon en om in de babysferen te blijven, liepen ze naar de oldtimer-autootjes. Natuurlijk mocht Maaike hier sturen. Aangezien de achtbanen nog net te druk waren toen ze uit de autootjes kwamen, besloten ze een stukje te lopen. Ze wisten nog niet echt waarheen maar tijdens het lopen kwamen ze langst de piraña, dus gingen ze daar maar in.

Terwijl ze daar in de wachtrij stonden, besefte Maaike dat haar luier niet erg goed verstopt was. Door haar, toch wat korte, rokje was de luier misschien wel zichtbaar als ze ging zitten. Het feit dat de luier roze was en best wel kraakte hielp daarnaast ook niet echt heel erg mee aan de discretie van de luier. Terwijl ze daar zo in de wachtrij stonden, zei Maaike dit tegen Chris en het enige antwoord wat ze kreeg was dat ze dan maar goed op zou moeten passen. Tijdens de gehele wachttijd probeerde Maaike er een oplossing voor te bedenken, maar toen ze aan de beurt waren moest Maaike er toch aan geloven en moest ze gaan zitten in het bootje.

Tegenover Maaike zat een jongen, ze schatte hem zo’n 16 jaar. In het begin kon Maaike haar luiertje nog wel goed bedekken, tot ze een keer ging verzitten. Ze probeerde het nog, maar kreeg haar rokje daarna niet meer goed teruggelegd. In het begin besteedde de jongen nog niet heel veel aandacht aan Maaike maar terwijl de rit vorderde, kreeg Maaike steeds meer het gevoel dat de jongen iets in de gaten had. Maaike was dan ook ergens wel blij toen ze uit kon stappen, al hoorde ze de jongen tegenover haar wel iets tegen zijn vrienden zeggen waarna ze stiekem lachte. Maaike en Chris besloten de andere attracties ook nog te doen, en toen ze klaar waren was het al weer 8 uur. Het park ging sluiten, dus besloten ze samen terug te lopen naar het hotel.

Tot een uur of 10 hebben ze op de hotelkamer nog een spelletje gedaan, waarna ze naar bed besloten te gaan. Al snel was Chris al helemaal naakt en had Maaike alleen haar luier nog aan en gingen ze steeds dichter bij elkaar liggen… Na meer dan een uur vielen ze uitgeput maar voldaan in slaap, in de armen van de ander.

De volgende dag waren de tortelduifjes lekker uitgeslapen en besloten ze na het ontbijt om meteen naar de achtbanen te gaan. Gelukkig was het er nog niet al te druk dus na ongeveer anderhalf uur hadden ze alle achtbanen gedaan en konden ze lekker rustig aan gaan doen. Het was nog steeds goed weer dus besloten ze nog maar eens een keertje in de piraña te gaan. Dit keer hoefde Maaike niet veel te verbergen, want omdat het niet druk was konden met 2’en in een bootje. Nadat ze eruit kwamen, hadden ze beide wel flink wat water opgevangen, dus gingen ze op een terrasje zitten waar ze ook gelijk wat gingen lunchen. Natuurlijk werd ook meteen even aan Maaike gedacht, en verschoonde Chris zijn kleine meisje zoals hij haar wel eens liefkozend noemde.

Na het eten merkte ze dat het nu toch wel wat drukker begon te worden, dus besloten ze geen achtbanen meer te doen. Ze waren nu toch in de buurt van droomvlucht, dus besloten ze daar eens een keer in te gaan. Natuurlijk konden ze daarna carnaval festival ook niet overslaan, dus gingen ze daar ook eens een kijkje nemen. De foto die hier werd gemaakt, vond Chris zo leuk dat hij deze besloot te kopen. De laatste paar attracties deden ze ook nog even, en ze besloten af te sluiten met de show van Raveleijn, waar ze na de show ook nog gingen eten. Om Chris wel een beetje uit te dagen, besloot Maaike in haar luiertje te plassen.

Tor grote spijt van Maaike zei Chris echter dat hij haar nu nog niet ging verschonen, dat ze nog maar even moest wachten. Na betaald te hebben, liepen ze terug naar de auto. Onderweg smeekte Maaike nog of Chris haar wou verschonen, maar het antwoord was nog steeds nee. Ze stapten in de auto en reden naar huis. Gelukkig was het weer niet heel druk op de weg, dus waren ze ook zo weer thuis. Thuis besloot Maaike nog 1 keer aan Chris te vragen of ze verschoond kon worden. Dit keer zei Chris wel ja, Maaike was hier wel blij mee omdat de luier nu toch wel wat klam begon te worden. Na het verschonen gingen ze in de bank nog even wat tv kijken waarna ze naar bed gingen. Ze gingen maar vroeg naar bed, want de volgende dag liep de wekker weer op tijd af om aan het werk te gaan.
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Leuk verhaal! Het doet mij denken aan die keer dat onze school naar Disney in Parijs ging, het traditionele uitstapje voor de eindexamengroep. Dat is een heel eind vanuit Friesland, dus de bus vertrok om 2 uur 's nachts. Wij jongens waren natuurlijk van plan om de hele nacht wakker te blijven, maar dat zou vast niet lukken. Wel een probleem dus voor mij, want ik wou graag mee maar plaste nog elke nacht in bed. Ik zou het in de bus vast niet droog houden als ik in slaap viel. Dus een luier en een plasticbroekje aan en met kloppend hart toch mee op schoolreis. 's Morgens tegen tien uur waren we in Parijs en ik was natuurlijk nat. Maar direct bij de ingang zijn een heleboel toiletten, dus meteen daar naar binnen (met de meeste van mijn klasgenoten, die allemaal hoge nood hadden) en de natte luier uitgedaan en later stiekem gedumpt in een vuilnisbak. Ik had verschoning en reinigingsdoekjes mee en heb voor de zekerheid weer een droge luier omgedaan, hoewel ik die overdag nooit nodig had. In een eindeloos lange rij voor een van de achtbanen kwam ik bijna in de verleiding om 'm toch maar te gebruiken ook, maar heb me letterlijk en figuurlijk ingehouden. Op de terugreis wel weer in "bed" geplast, zodat ik nat thuiskwam, maar dankzij de luier en het plasticbroekje had niemand iets gemerkt. Was wel spannend, misschien maak ik er nog wel eens een verhaal van.
 

JustYouri

Toplid
Bedplasser91 zei:
Leuk verhaal! Het doet mij denken aan die keer dat onze school naar Disney in Parijs ging, het traditionele uitstapje voor de eindexamengroep. Dat is een heel eind vanuit Friesland, dus de bus vertrok om 2 uur 's nachts. Wij jongens waren natuurlijk van plan om de hele nacht wakker te blijven, maar dat zou vast niet lukken. Wel een probleem dus voor mij, want ik wou graag mee maar plaste nog elke nacht in bed. Ik zou het in de bus vast niet droog houden als ik in slaap viel. Dus een luier en een plasticbroekje aan en met kloppend hart toch mee op schoolreis. 's Morgens tegen tien uur waren we in Parijs en ik was natuurlijk nat. Maar direct bij de ingang zijn een heleboel toiletten, dus meteen daar naar binnen (met de meeste van mijn klasgenoten, die allemaal hoge nood hadden) en de natte luier uitgedaan en later stiekem gedumpt in een vuilnisbak. Ik had verschoning en reinigingsdoekjes mee en heb voor de zekerheid weer een droge luier omgedaan, hoewel ik die overdag nooit nodig had. In een eindeloos lange rij voor een van de achtbanen kwam ik bijna in de verleiding om 'm toch maar te gebruiken ook, maar heb me letterlijk en figuurlijk ingehouden. Op de terugreis wel weer in "bed" geplast, zodat ik nat thuiskwam, maar dankzij de luier en het plasticbroekje had niemand iets gemerkt. Was wel spannend, misschien maak ik er nog wel eens een verhaal van.
Klinkt wel leuken spannend! Een verhaal lijkt me zeker een goed idee, dan ga ik het zeker lezen!!

Groetjes,
Youri
 

rog

Superlid
Hahahaha das grappig ik ben met school ook naar disney geweest ook met luier geweest en ook met de bus geweest was heel spannend men vriend wis het wel hoor.
Maar had op park nog wel een niewe omgedaan enzo was lange wachtrijen en voor terug weg ook nog schone om gedaan. Maar goed ook want was door spannend was hele dag veel nat.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Efteling verzorgingstafel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
tbdl_guy Tbdl en Efteling fan? Dan zoek ik jou! Contact advertenties 5
W Efteling Contact advertenties 14
A Dagje efteling Contact advertenties 0
A Leukste plek om te overnachten als abdl of dl VVV 17
A Kleding in pretparken (efteling onsie onderkleding) (disneyland etc.) Kleding 8
A Een luierverhaal geschreven door de AI E 1
A Tim na de efteling T 8
Plasbibs In de Efteling Broekplassers en Poepers 3
tbdl_guy Gezocht iemand van mijn eigen leeftijd om zondag mee naar de Efteling te gaan. Contact advertenties 1
Roy Ik ga aankomende zondag naar de efteling Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
A ben je wel eens in de efteling geweest met een luier om? Polls 285
A efteling verschonen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 57
A Luiers kopen in winkel en nog een andere vraag Luiers 43
G Foto's van het weekje Efteling met babyfabiola en Kittycat op mijn website (www.pappie.nu) AB/DL Fotos 5
Stiekemebroekplasser Naar de Efteling Contact advertenties 19
kruik Efteling Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
L Efteling E 10
pampervuller vrijdag 18 December Efteling Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
JustYouri Efteling Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B korting efteling Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
pampboy ABDL Weekend België - 2024 Kalender 0
Limbonees ABDL weekend en midweek 2024 Kalender 48
L luieren dit weekend Contact advertenties 1
Dude24 Open afspraak komend weekend Contact advertenties 22
C Een oudere Tena Slip Maxi plastic van het weekend gedragen met betere plakstrip dan ze nu hebben, toen bestond de Tena Slip Ultima nog niet Pub 14
Bam-Bi Leuk weekend voor de boeg 16+ Board 18
serial Mysteryland a.s. weekend Contact advertenties 1
Limbonees Tweede ABDL weekend in 2024 Polls 74
L Dit weekend afspreken Contact advertenties 1
Rin Dit weekend Arnhem Contact advertenties 0
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Limbonees Hoe beleef jij het ABDL weekend in Odiliapeel ? Pub 10
Limbonees Carpoolen ABDL weekend 2023 Kalender 41
tijn2022 luier weekenden in NL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
pampboy ABDL Weekend België - 2023 Kalender 11
Limbonees ABDL Weekend 2023 Kalender 385
L Zomaar een weekend X Y Z 0
diaper92 Opvang weekend België 16+ Board 29
Tristan en leroy Abdl weekend 2022 shirt kwijt geraakt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Marcy De leuke herinneringen van het ABDL weekend 22 Kalender 3
D Antwerpen dit weekend Contact advertenties 0
Limbonees Carpoolen ABDL weekend 2022 Kalender 27
Ikin4dikkeluiers Een gezellig luier weekend Contact advertenties 4
N Luierdate weekend van 13 mei Contact advertenties 8
Monkeybaby Weekend van 7 en 8 mei Contact advertenties 0
pampboy ABDL Weekend – België 2022 Kalender 3
O Paaspop dit weekend iemand? Contact advertenties 2
D Weekend van de tweede kans Pub 0
Similar threads


















































Bovenaan