Eigen schuld, dikke bult!!

DL-Tomtom

Superlid
Dit is mijn eerste verhaal, dus laat a.u.b. een reactie achter? ;D
Dit zijn deel 1 en 2, als ik veel leuke reacties krijg, zal ik proberen nog meer delen te posten!

Deel 1: het gesprek

Tim is een normale tiener van 15 jaar. Hij zit op de middelbare school en heeft vele vrienden. Het enige probleem met Tim is dat hij slordig en brutaal is. Hij heeft dan ook de irritante gewoonte om de wc-rollen niet te vervangen als ze op zijn en de wc vies achter laten. Nadat hij meerdere malen is gewaarschuwd door zijn moeder, was het nu raak:
Tim had weer eens de wc vies achter gelaten en geen nieuwe wc-rol opgehangen. Zijn moeder ging dan ook eens een goed gesprek met hem aan: ,,Tim?'' ,,Ja mam, wat is er nu weer? Hoe vaak moet ik je nou nog zeggen dat je de wc netje achter moet laten? ,,Weet ik veel, antwoord Tim, waar maak je je nou druk om? Zo erg is het niet hoor. Je zeurt gewoon te veel!'' ,,Ik zeur te veel? Je moet niet zo'n grote mond hebben. Ik heb het je nou al zo vaak verteld, ik wordt er nu een beetje poepziek van om je telkens achter je kont aan te moeten zitten. Nog ene keer jonge man, en er zwaaien maatregelen!'' ,,Jaja, zal wel, Antwoord Tim een beetje verveeld. Het kan hem eigenlijk toch niks schelen, hij heeft wel betere dingen te doen dan de wc schoon houden. Sla niet zo'n toon tegen me aan, zegt zijn moeder.
Tim kan het allemaal niets schelen en hij gaat gewoon door met msn'en met zijn vrienden. Hij neemt de woorden van zn moeder niet serieus en hervat zijn gewoonte ook, maar daar zal hij spijt van krijgen.

Twee dagen na het gesprek met zijn moeder, gaat Tim weer de fout in. Weer laat hij een lege wc-rol en een vieze toilet achter. Zijn moeder heeft er nu toch schoon genoeg van en bedenkt een goede straf... Ze gaat weer boos naar Tim toe een zegt boos: ,, Jonge man, wat heb ik nou gezegd! Dit is toch niet normaal, gewoon niet luisteren hè. Je lijkt wel een baby!'' Tim begint zich nu te ergeren aan het gezeur van zijn moeder en begint haar uit te dagen: ,, Ik, een klein kind? Nou, zie ik er uit als een klein kind? Ik draag geen luiers, heb geen speen en drink niet uit een fles hoor! Of wel soms?? Nou, dat zullen we nog wel eens zien!,'zegt moeder.' Tuurlijk, je doet je best maar!!

Met de uitdaging van Tim in haar achterhoofd, gaat ze naar de apotheek. Bij de balie vraagt ze om luiers voor haar zoon. De verkoopster vraagt haar hoe groot Tim is. Nou, zegt moeder, hij is ongeveer 1, 67 meter en heeft ongeveer een heup van 80 centimeter. Oh, zegt de verkoopster, dan heeft hij een medium nodig. Wat voor soort luier wilt u? ,, Het liefst een hele dikke wegwerpluier met een hoge absorptie en dan zo’n 4 pakken graag. En dan zou ik ook nog een speen en 2 flessen willen hebben alstublieft. Zo gezegd, zo gedaan, de verkoopster loopt weg en komt even later met een mandje vol terug. In het mandje zitten 4 pakken van de dikste luiers, 2 flesjes en een speen, als extra cadeautje zit er ook nog een romper bij. Tim’s moeder rekent af en gaat weer op huis aan.
Deel 2
Voordat moeder naar huis ging, is ze nog even langs een speciale winkel geweest en daar wat plastic broeken en bondages gekocht. Ze legt alle spullen op haar bed en wacht op Tim, die nog op school zit. Het is vandaag zijn laatste dag voor de vakantie, dus moeder heeft 2 weken de tijd om het eens goed te straffen.
Als Tim thuis komt drinkt hij met zijn moeder lekker een kopje thee, maar dan neemt zijn moeder hem mee naar boven. Tim, die zeer verbaasd is omdat ze naar zijn ouders kamer gaan, vraagt: ,,Mam, waarom gaan we naar jullie kamer?’’ ,,Dat zul je wel zien!’’ snauwt moeder kortaf. Eenmaal in de kamer, krijgt Tim de schrik van zijn leven: Er liggen luiers en allemaal andere baby spullen! ,,Mam, waarom liggen al die spullen hier? Die hebben wij thuis toch helemaal niet nodig?’’ Nou, zegt moeder, jij hebt mij uitgedaagd door te zeggen dat jij voorlopig nog steeds geen luiers draagt, en aangezien jij niet naar mij wilt luister en de wc niet schoon kan laten, zorg ik ervoor dat jij helemaal niet meer naar de wc hoeft te gaan! ,, Nee mam, alsjeblieft niet! Ik zal nu altijd naar je luisteren als je me maar geen luiers geeft! Alsjeblieft!? ,,Jammer, je hebt je kansen gehad. Die had je maar moeten pakken. Nu is het te laat! Hup, ga op bed liggen!’’ Maar Tim werkt niet mee en dus legt moeder hem hardhandig op bed. Hierna doet ze 2 luiers, een plastic broek, een romper en een tuigje met slot om. ,,Zo jonge, jij gaat nu eens even goed naar mij luister! Deze twee weken gelden de volgende regels:
1. Jij mag niet naar de wc, je doet alles in je luier.
2. Jij drinkt uit een flesje en wordt door mij gevoerd met baby voeding.
3. Ik bepaal wanneer jij wordt verschoond en jij blijft van je luier af!
4. Als jij een grote mond hebt, zal ik je flink straffen, geloof me, die straffen zullen niet leuk zijn.
5. Je doet ’s middag een dutje en je komt altijd pas uit bed als ik je kom halen.
Is dit allemaal goed begrepen? ,, Ja mama, ik zal heel lief zijn,’zegt Tim, omdat hij nu toch wel heel erg is geschrokken van zijn moeder.’’ Zo kom nu maar mee naar beneden, dan kan ik je een flesje pap geven. Dus zo geeft moeder Tim een flesje pap en geeft hem een potje olvarit. Tim ligt niet erg gemakkelijk, want hij moet heel erg nodig naar de wc. Moeder merkt dit en vraagt hem: ,, Wat is er schatje, moet je plassen? Doe het maar in je luier hoor, mammie zal je straks wel verschonen.’’ Tim probeert het op te houden, maar al gauw moet hij de strijd opgeven en doordat zijn darmen ook aan het werk waren, poepte hij zijn luier ook nog eens hele maal vol. Hij voelde zich ellendig en wenste dan maar een schonen luier, maar moeder deed niks, tot ze na een uurtje hem mee naar boven nam om hem te verschonen en klaar te maken voor de nacht. Boven doet ze hem in bad en geeft hem daarna een extra dik luierpakket om. Daarna mag Tim nog even Sesamstraat kijken en daarna wordt hij met een speen in zijn mond naar bed gebracht. Tim komt maar moeilijk in slaap, maar nadat hij heeft geplast valt hij toch in een diepe slaap.
Wordt vervolgd!!
Graag Reacties.
 

bambie

bambie is een lief klein gek hertje
leuk verhaal

maar wel erg kort
hoopen dat de andre deelen langer zijn
 

Christiaan

Met een nat luiertje ben je klein jongejte
hallo,

op hier en daar wat foutjes zoals, een mandje gevuld met 4 pakken luiers.

een super cool verhaal
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
leuk verhaal,

hoop eigenlijk wel dat het volgende hoofdstuk iets langer wordt(wat bambie al zei)

keep going!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Eigen schuld, dikke bult!! E 6
tbdl_guy Gezocht iemand van mijn eigen leeftijd om zondag mee naar de Efteling te gaan. Contact advertenties 1
L Hoe maak je je eigen foto album Algemene info 0
D Verwijdering van foto's uit eigen albums. Forum en Chatregels 37
PietjeDLimburg Eerste keer echte luiers halen (waargebeurd eigen ervaring) E 6
Dl Stel Foto's niet te zien in eigen profiel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Dl Stel Mijn foto's en Album is alleen te zien in mijn eigen profiel AB/DL Fotos 6
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
marcel Mijn eigen gokkast Algemeen 13
slo123 Mensen ontmoetten uit eigen regio Enschede 16+ Board 4
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
Little Endy Het terug lezen van jullie eigen verhalen op dit forum? Pub 5
DiaperLoverMew Mijn eigen luiers gekocht :) Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
DutchArtist Eigen youtube filmpjes Pub 4
thomboy mijn eigen "straf" Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
babybert eigen fotoo,s van divchare halen VVV 1
U GRATIS je eigen Zwitsal naametiket Aanbevolen 2
db Leden met eigen Tumblrs?! 16+ Board 196
Limbonees FABINE EXCLUSIVE nu leverbaar in onze eigen Nederlandse shop Pub 4
C Petitie: afschaffen eigen risico gezondheidszorg Aanbevolen 52
DL_Michel Waarom eigen board? Vragen & Info Shop 2
DL_Michel Win 5 rollen Luiertape met eigen ontwerp Pub 66
pampervuller kiezen voor je ex en ongeboren kind of Kiezen voor je eigen geluk Polls 27
Haags_eigenwijsje Draai al een tijd mee maar nu eigen account Voorstellen 22
diaper-lover2 eigen webbrowser Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
A eigen foto site openen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J eigen taal gebruik op het tienerboard etc. Tiener Baby's / Luierliefhebbers 32
J Eigen site met mijn prive foto's AB/DL Fotos 1
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate 16+ Verhalen 1
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Tenaatje@ Vannacht nat geworden paar keer met een lfb abdry lekkere dikke luier zonder inlegger zit goed . Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
L Als peutertje 24/7 een dikke luier om... AB/DL Fotos 10
D Dikke luier 16+ Board 12
Inco-plastic-24/7 Zo lekker dikke nacht luier met natuurlijke dubbele plastic broeken Plastic broekjes liefhebbers 3
TedWheel Spelen in plasticbroeken en dikke luier. S 2
A DIKKE LUIER 16+ Verhalen 4
Tomraap Zeer dikke luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
Limbonees Dikke luier AB/DL Fotos 12
Darth_696 dikke luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Erwin Dikke handoek met wit plastic luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
mitch Extra dikke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
B Ik ben zoek naar dikke luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
CuriousRabbit Dikke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
L hoe ik vandaag in een dikke luier belandde en wel wat meer dan dat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 330
Berth dikke luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
L Wat te eten voor dikke ontlasting Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Mayura Sakai "How To" Dikke Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
bigjim Dikke luier Pub 9
Similar threads
















































Bovenaan