Verhaal Klaar Eindelijk in luiers

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 5,3%
  • 2

    Stemmen: 1 5,3%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 5,3%
  • 5

    Stemmen: 3 15,8%
  • 6

    Stemmen: 1 5,3%
  • 7

    Stemmen: 4 21,1%
  • 8

    Stemmen: 5 26,3%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 3 15,8%

  • Totaal stemmers
    19

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Diaperman

Het was een gewone zaterdagochtend. Het was 8 uur en Anne, een meisje van 14 jaar, begon wakker te worden. ''Mm 8 uur nog maar, dacht ze: ik blijf mooi nog even liggen.'' Maar ze moest eigelijk ook heel nodig naar de wc. Dus ging ze uit haar bed stappen, even door de hurken, en ze begon zo haar broek vol te poepen. Toen ze klaar was ging ze weer in bed en ging weer slapen. 2 uurtjes later werd ze weer wakker en ging ze uit bed. Ze ging even douchen en haar zelf wassen, want ze was heel vies van het poepen. ''Eigelijk moet ik toch eens luiers dragen inplaats van het altijd in mijn broek te doen, dacht Anne. Dit was niet de eerste keer dat ze dit deed. Altijd als ze de kans heeft poept ze haar broek vol. Maar het geeft een enorme bende. ''Misschien kan ik proberen het aan mijn moeder te vragen of ik luiers mag, dacht ze. En even later ging ze naar beneden naar haar moeder.

''Mam, zei anne. Ja?'' ''Ehm het klinkt misschien wat raar....maar ehm....ik zou eigelijk wel graag....luiers willen dragen...'' Zo dat was er uit dacht ze. Ze was heel gespannen op de reactie van haar moeder. ''Ehm tja, zei ze: ik snap niet echt waarom maar als je dat graag wilt...'' Opgelucht keek Anne haar moeder aan. ''Dankje mama, zei ze'' en ze ging weer naar boven.

Even later hoorde Anne haar moeder roepen of ze naar beneden kon komen. Eenmaal beneden zag Anne haar moeder staan met een grote tas. ''Zo Anne, ik heb hier de dingen in zitten die jij graag wou'' en ze begon met uitpakken. Eerst pakte ze een pak pampers, en grote Huggies Up & Go's. ''yes. dacht Anne: nu kan ik plassen wanneer ik maar wil.'' Maar er zat nog meer in de tas. Anne's moeder pakte ook nog een speen, een melkflesje, en een luierpakje uit de tas. verbijsterd keek Anne naar de laatste dingen. ''Jah Anne, zei haar moeder: als je graag luiers als een baby wilt, zul je ook een baby moeten zijn. Anne wist niet wat ze hoorde. Ze mocht de luiers dragen maar ook als ze zich als een baby gedraagde. Maar ze wilde de luiers erg graag. Dus ze stemde ermee in.''Oke mam, ik zal me als een baby gedragen, als ik de luiers maar wel krijg''.

''Hier, zei Anne's moeder: hier heb je een pamper en het luierpakje. Doe die maar even allebei aan.'' Best, dacht Anne, nu kon ze tenminste luiers dragen. Ze ging op de bank liggen en begin de pamper open te vouwen. Ze legde die onder haar neer, en deed hem netjes dicht. Ze voelde zich helemaal geweldig met die luier om. Maar nu moest het luirpakje ook nog aan. Aarzelend trok ze het pakje aan. Eerst de voetjes, en toen de rest. Ze liep naar de keuken waar haar moeder was, en ze keek Anne aan. ''wat zie jij er leuk uit, zei ze: nou ga nu maar doen wat je wilt, en hier heb je je speen.

Anne liep naar boven. Ze ging op haar bed liggen en deed de speen in. Gek genoeg vond ze het nog lekker ook. Plotseling kwam er een druk op haar blaas te staan. ze moest plassen. Dat deed ze ook maar gewoon, ze heeft nu toch een luier om. Maar het bleef niet bij plassen. Voor ze het wist poepte ze de luier ook nog eens vol. Ze vulde de pamper helemaal op. ze was helemaal blij dat ze nu gewoon kon poepen in haar luier. Maar de pamper was wel erg vol. Ze besloot er nog een luier overheen te doen, zodat alles goed bleef zitten. Met haar volle luier liep ze wankelend naar beneden, om een up & Go te halen. Anne's moeder zag haar aankomen. ''wat kom je doen? vroeg ze, en ze keek naar Anne's luier. ''zo zo jij hebt em goed gevult.'' ''jah en daarom pak ik ook nog even een extra luier om er over heen te doen. ik doe deze luier de hele dag nog niet af''. aarzelend zei haar moeder: ''Ehm jah dat is...ehm goed hoor.''

Anne was heel blij met haar nieuwe leven met luiers. Blij trok ze haar luier pakje uit en deed ze de Up & Go over de goedgevulde luier heen. Nu zat alles strak op zijn plaats. Toen ze ging zitten voelde ze hoe de poep door haar dikke luier heen ging. Ze had een enorme prop tussen de benen en ze vond het erg leuk. Het was al 10 uur en ze besloot te gaan slapen met volle luier en al.

De volgende ochtend werd Anne wakker. Ze deed haar speentje uit en voelde haar dikke luier. ''Daar kan vast nog wel wat bij, dacht ze; dus ze ging gehurkt staan en vulde de luiers helemaal. ze poepte zoveel dat niet alles er meer in kon. Langzaam stroomde er wat aan de onderkant uit. Ze voelde zich vies, maar ook wel weer blij. Het gaf haar een lekker gevoel. Ze besloot wel om maar te gaan douchen en te wassen. Na het douchen pakte ze 2 pampers en die deed ze allebei om. Als extraatje nog een Up & Go erbij en ze had weer een heerlijke prop tussen de benen. Blij liep ze naar beneden, wachten op de volgende keer om haar luier te vullen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
briekje Eindelijk luiers gekocht! :) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
M Na jaren eindelijk weer 's nachts in de luiers 16+ Board 4
DiaperedBearCub Ik stel mij zelf eindelijk eens voor! Voorstellen 9
L Eindelijk eens voorstellen Voorstellen 17
G Eindelijk voorstellen Voorstellen 6
Joortje Ik stel mij eindelijk ook maar even voor Voorstellen 22
H Eindelijk mijn vriendin verteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
vochtig tot nat Eindelijk Voorstellen 10
Spargo25 Meeting eindelijk weer!!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
L eindelijk Voorstellen 12
Maisuki Eindelijk over de streep, hier is ikke Voorstellen 15
G Eindelijk aangemeld Voorstellen 24
N Eindelijk toe gegeven... Voorstellen 13
Dressuur ruiter 97 Eindelijk dan echt een keer voorstellen Voorstellen 22
ABDLmeisje Eindelijk eens voorstellen Voorstellen 34
Prinsesje Judith eindelijk een introductie! Voorstellen 21
Kleine_Lottie Eindelijk voorstellen Voorstellen 18
Rubenluier Eindelijk een keer voorstellen Voorstellen 11
luiernl Eindelijk in een luier E 11
N Eindelijk voorstellen. Voorstellen 12
L Na 1,5j 24/7 eindelijk vorderingen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Petrus-W Eindelijk op een Nederlands abdl forum Voorstellen 9
G Ik zal me eindelijk eens voorstellen Voorstellen 16
T Eindelijk Voorstellen Voorstellen 10
N Eindelijk aangemeld! Voorstellen 11
bilie Eindelijk! Pub 10
Stiekemebroekplasser Eindelijk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Sissy Babytje Eindelijk! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
dudecheckdatdiaper Eindelijk! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
diaperlover@live.nl Eindelijk ga ik me voorstelle Voorstellen 13
HiddenWishes Wessel stelt zich voor, eindelijk. Voorstellen 14
Ikutootje Eindelijk! Voorstellen 15
L Ook ik stel mezelf eindelijk voor Voorstellen 8
S eindelijk lef om me voor te stellen Voorstellen 10
L Eindelijk voorstellen Voorstellen 18
ennalittle ja eindelijk :-) Voorstellen 35
Luierman1983 Eindelijk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
J Nattepamper stelt zich eindelijk voor! Voorstellen 15
U Eindelijk, ukkie stelt zich ook eens voor… Voorstellen 31
DiaperLover97 Eindelijk Voorstellen Voorstellen 8
E Hoi allemaal! Ik durf me eindelijk voorstellen! Voorstellen 47
Paddy Paddy123 stelt zich eindelijk voor Voorstellen 18
kageboshi eindelijk een gevoel dat ik echt kan afvallen Pub 26
SoakyJoe Eindelijk voorstellen Voorstellen 11
R Eindelijk weer Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
diaper-lover2 tis me eindelijk gelukt!!! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 4
C eindelijk zover Voorstellen 16
W Eindelijk... Voorstellen 7
P Eindelijk me angst overwonnen na weer een tijd. Tiener Baby's / Luierliefhebbers 11
diaper79 eindelijk rust in mijn hoofd en toch maar aangemeld. Voorstellen 11
Similar threads


















































Bovenaan