Verhaal Klaar EINDELIJK OP KAMERS

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 10,0%
  • 8

    Stemmen: 2 20,0%
  • 9

    Stemmen: 6 60,0%
  • 10

    Stemmen: 1 10,0%

  • Totaal stemmers
    10

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Esther
1.


Ik was misselijk, niet heel erg, maar ik voelde me niet meer lekker. Daarom was ik ook vroeger van de disco naar huis gekomen dan gebruikelijk. De donderdag was mijn gebruikelijke avond geworden, om uit te gaan, sinds ik begonnen was met mijn studie, drie maanden geleden. `s Vrijdags had ik altijd pas om 11 uur mijn eerste college en zo kon ik altijd nog enigszins uitslapen, voordat ik weer college had. Maar nu was ik na een glaasje al zo misselijk, dat ik besloot, al tegen middernacht naar huis te gaan. Ik opende de deur en zocht, misselijk als ik was, de direkte weg naar de badkamer. Op het moment dat ik de deur opende, stond daar Andrea, mijn kamergenote. Ik woonde namelijk op kamers. Eigenlijk was ze net haar tanden aan het poetsen, schijnbaar wilde ze net naar bed. Maar op het moment, dat ik de deur opende, keek zij me helemaal verstijfd aan.

Op dat moment viel me dan ook wat op. Onder haar t-shirt keek iets uit, wat dikker was dan een normale slip. Ik realiseerde me, dat dit een pijnlijk moment was, zei alleen hallo en ging naar mijn kamer.

Ik vroeg me af, of dat wat ik gezien had ook dat was, wat ik dacht. Dat zag namelijk naar een luier uit. Ik woonde nu meer dan 2 maanden met Andrea samen op kamers, we hadden vaker vrouwengesprekken, hebben gediscussieerd over jongens, liefde, seks. Ook over thema's zoals de dood van haar moeder. Maar hiervan had ik niets meegekregen. Er kwamen natuurlijk vragen bij mij op: was het echt een luier? Had zij die vaker of zelfs altijd `s nachts nodig, hoe was dit gekomen enz. Maar nu was zeker niet het juiste moment, haar al deze vragen te stellen. Nadat ik had gehoord, dat zij de badkamer had verlaten en naar haar kamer was gegaan, ging ik mijn tanden poetsen, om daarna ook te gaan slapen.

De volgende ochtend was ik al tamelijk vroeg wakker. Ik was immers ook op tijd naar bed gegaan. Ik stond op en ging naar de keuken om te ontbijten. Andrea zat er ook al, en keek heel schaamtevol. "Ik hoop, dat je me niet uitlacht", stamelde ze.

"Nee, zeker niet" antwoordde ik, "ik heb gewoon een paar vragen. We hebben over zoveel dingen al gesproken, maar ik heb dit nooit meegekregen. Heb je die nodig, en als ja, iedere nacht?"

"Ach weet je, Esther, ik draag ze elke nacht en schaam me er helemaal voor. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar ik draag elke nacht een luier." zei ze. Ze sloeg een diepe zucht. Dan vervolgde ze: "Ik had gisteravond nog helemaal niet met je gerekend, vannacht heb ik bijna niet geslapen, omdat ik me zo verschrokken had en me zo schaam."

Daarop antwoordde ik: "dat is toch niets, waarvoor je je hoeft te schamen. Er is toch niets ergs aan. Zeg maar, wat je me wilt vertellen."

"Nou, als tiener ben ik, toen mijn moeder gestorven is, weer onzindelijk geworden, en nu heb ik nog steeds een probleem met bedplassen. De artsen hebben me altijd gezegd, dat het psychisch is, maar ik heb er nog geen oplossing voor kunnen vinden. Hopelijk kunnen we het nu ook verder goed met elkaar vinden, ik ben al een paar vrienden kwijtgeraakt, toen ze van mij probleem wisten."

Nu moest ik natuurlijk mijn standpunt duidelijk maken: "Maak je daar maar eens geen zorgen, wie dit als punt ziet, een eind achter een vriendschap te zetten, heeft de kern van vriendschap niet begrepen." De spanning was haar nog aan te merken, maar er zette langzaam een geruststelling in. We moesten nu ook stoppen met vertellen, omdat ze op tijd bij haar college moest zijn.
2.

Intussen waren nog een paar weken omgegaan, het weer was op winters omgeslagen, met veel guur weer. Andrea en ik hadden besloten, dit weekeinde allebei hier te blijven en er een gezellig weekeinde van te maken. Het was al langer donker en we waren net begonnen, samen iets lekkers te eten te maken. Ik schilde de aardappels, Andrea maakte de groente schoon. Nadat we alles in de schotel voor een aardappelgratin hadden gedaan, sloeg ik voor, de fles wijn alvast te openen. Zij vond dat allang goed, zodat we, terwijl de gratin in de oven stond, van een lekker glaasje rode wijn zaten te genieten. Ook tijdens het eten genoten we volop van de wijn. Nadat we het toetje op hadden, haalde Andrea de dvd's uit haar kamer, die ze voor vanavond gehuurd had. Na een half uurtje film moest ik plotseling heel dringend naar de w.c. Een half uur later was het weer zover.

Andrea maakte een geintje: "wil je een luier van mij hebben, dann kunnen we de volgende film tenminste zonder onderbreking kijken." Om haar schaamte voor die opmerking te verstoppen, begon ze te giechelen. Ik antwoordde hierop heel droog: "Is goed hoor!"

Andrea begon te blozen, en ik was stomverbaasd over mijn antwoord. Ik voelde namelijk, dat, door de alkohol, die ik ophad mijn nieuwsgierigheid groter was geworden dan mijn schroom. Nog had ik de mogelijkheid het geheel in een grapje om te gooien, maar nu ik mijn interesse toch al had aangekondigd, zei ik, dat ik het wel eens zou willen proberen, als ze het aan niemand zou vertellen. Omdat ze me dit beloofde, was ik ook bereid, mijn aankondiging waar te maken.

"Nu meteen?" vroeg ze toen.

"Jazeker, morgen durf ik beslist niet meer." antwoordde ik.

Ze ging naar haar kamer en haalde een luier en bracht die naar de badkamer. Ik volgde haar naar de badkamer. Daar vroeg ze mij, of het me wel zou lukken, die aan te doen.

"Ach, zeker wel, ik heb toch al vaker bij het babysitten geoefend!" zei ik heel zelfbewust. Daarna was ik op mezelf gesteld in de badkamer. Ik spreidde de luier op de grond uit. Daarna trok ik mijn jeans uit. Ook mijn stringetje deed ik naar beneden en legde het aan de kant. Mijn shirt trok ik ietsje naar boven en ging op de grond liggen. Nu tilde ik mijn billen omhoog en schoof de luier onder me in. Ik liet mijn billen naar beneden. Bij het eerste kontakt had ik nu toch wel een speciaal gevoel. Ik spreidde mijn benen en trok de luier tussen mijn benen omhoog, over mijn buik. Nu sloot ik mijn benen weer enigszins, zodat de luier niet meer kon verschuiven. Ik keek over mijn borsten en mijn buik naar beneden. Daar lag ik nu als volwassen meid met een luier tussen de benen.

Ik wist niet wat het was, of hoe het kwam, maar ik kreeg er wel een lekker gevoel bij. Nu drukte ik met mijn linker hand de luier op mijn buik, terwijl mijn andere hand de plakstrip aan de kant nam. Ik plakte de eerste strip aan de rechterkant vast. Het was moeilijker dan ik had gedacht. Uit dit perspectief hat ik namelijk nog nooit een luier aangelegd. Nu plakte ik ook de onderste strip aan de linker kant vast. Nadat die op de goede plek zaten, plakte ik ook de bovenste strips vast. Nu had ik de luier helemaal aan, zoals het hoorde. Ik voelde van alle kanten, hoe zich dit aanvoelde. Mijn handen gleden eerst aan de voorkant over het plastic. Dan aan de achterkant. Dat voelde zich allemaal tamelijk glad aan. Mijn hand gleed nu ook naar binnen, ik gleed met mijn hand tussen mijn schaamlippen en de zachte luier. Dat voelde zich heerlijk zacht aan daarbinnen. Genoeg gevoeld, dacht ik bij mezelf. Andrea was immers aan het wachten op mij, we wilden toch nog een tweede film zien.

Ik stond op en bekeek me nog in de spiegel. Een luier die onder mijn shirt uitkeek, het was wel een ander gezicht. Ik deed nu nog snel mijn jeans weer aan en ging de woonkamer in.

"Hoe voelt het?" vroeg Andrea

"Nou, het is wel wennen, maar ik moet eerlijk zeggen, dat het eigenlijk wel lekker voelt" antwoordde ik.

"Dat vind ik wel even verassend. Ik had niet gedacht, dat jij daar zo normaal op zou reageren, en nu zeg je zelfs, dat je het wel aangenaam vindt."

Hierop ging ik in: "Ja, ik had wel vaker van incontinentie en bedplassen gehoord, ook bij volwassenen. Het was mij daarom ook bewust, dat dit niet met opzet gebeurt en mensen, die hiervan betroffen zijn, het sowieso al vaak moeilijker hebben bij bepaalde sociale gelegenheden. Eerlijk gezegd heeft het me altijd al geinteresseerd te weten, of ook mensen die ik ken hiervan betroffen zijn. Maar ik denk, dat als er iemand van betroffen is, het mijn niet zomaar zou vertellen, zonder dat het echt nodig is. Ik ben blij, dat ik het van jou nu weet, het bevredigt een bepaalde nieuwsgierigheid bij mij, ook al wens ik je dit probleem zeker niet toe."

Daarop antwoordde zij: "eigenlijk ben ik ook wel blij, dat jij het weet. De hele tijd was ik bang dat jij het zou merken en mij niet zo zou accepteren. Ook voelde ik me niet vrij, me normaal te bewegen hier in huis, zo gauw ik 's avonds mijn luier aanhad. Ook dat ik me altijd moeite moest doen met mijn afval, zodat je daar ook niets toevallig zou merken, belastte me altijd."

"Wat mij betreft, kun je gerust in je luier of helemaal in je blootje hier door huis lopen, dat stoort mij helemaal niet." Omdat we nu toch al over taboe's bezig waren, vertelde ik verder: "Soms zou ik ook wel bloot rond willen lopen, omdat ik dat van thuis zo gewend ben. Ik kleed me eigenlijk altijd extra aan, omdat ik niet weet, hoe jij het zou vinden, als we elkaar 's nachts op de gang zouden ontmoeten en ik in m'n nakie op weg was naar de w.c."

Daarop kwam een eerlijk antwoord van haar: "Nou, bij mij precies hetzelfde. Ik ben eigenlijk ook van thuis niet anders gewend, dan naakt naar de douche te gaan en me dan op mijn kamer aan te kleden. Al dat gedoe hier, de kleren uitzoeken, die meenemen naar de badkamer en me daar aankleden, stoort me soms wel een beetje. Hopelijk blijft die derde kamer nog wat leeg staan. Want wij heben ogenschijnlijk dezelfde voorstellingen, wat schaamte wegens kleding aangaat."

Daarop maakten we nog een flesje wijn open. We deden de dvd in de player en begonnen naar de volgende film te kijken.

Na ongeveer een uurtje was de druk in mijn blaas zo hoog opgelopen, dat ik het bijna niet meer kon ophouden. Ik wist, dat ik me eigenlijk helemaal niet zo hoefde te pijnigen, maar er was toch wel een bepaalde overwinding voor nodig, gewoon zo, op de gezellige bank zittend, een plasje te plegen. Toen de druk nog niet zo hoog was, had ik al geprobeerd, het gewoon te laten lopen, maar dat was me niet gelukt. Zittend lukte het me nog steeds niet. Dus stond ik kort op, en jawel hoor, het begon te lopen. Gewoon zo in de huiskamer. Ik, als meid van bijna 19, deed een plasje in een luier. Er waren beslist genoeg mensen, die mij voor gek zouden verklaren, maar ik vond het wel prettig. Tot mijn eigen verbazing. Zeker, de wijn, preciezer gezegd de alcohol, had zeker mijn drempel verlaagd. Maar desalniettemin, of misschien precies daardoor was de grondsteen gelegd mijzelf en mijn verlangens beter te leren kennen.

Ik herinnerde me nu natuurlijk ook aan mijn fantasieën tijdens mijn puberteit over het dragen van luiers, die ik tot nu toe altijd goed had kunnen verdringen. Maar nu kwam dat allemaal naar boven. Mijn blaas was nu weer helemaal ontspannen. Daarvoor voelde ik een dik en warm pak tussen mijn benen. Het voelde lekker zacht en warm. De film ging verder, maar ik kon me nauwelijks nog op het verhaal concentreren. Te zeer dwaalden mijn gedachtes af. Ik was aan het fantaseren, hoe Andrea zou uitzien, helemaal naakt, alleen een luier aan. Hoe ze zou uitzien met een gevulde luier. Ik fantaseerde, hoe ik haar luier mocht uittrekken. Of een lekkere kerel, een lieve jongen met alleen een luier aan. Hoewel ik mij in laatste tijd op jongens had toegespitst, kwamen nu mijn bisexuele fantasieën weer opzetten. Maar ik hield me voor ogen, dat het allemaal maar een fantasie was, in werkelijkheid zou ik toch alleen maar jongens aantrekkelijk vinden.

Nadat de film was afgelopen, zei ik tegen Andrea, dat ik ontzettend moe was. Ik zei nog goedenacht en ging onmiddellijk naar mijn kamer. Ik was zo geil geworden, dat ik een grote behoefte voelde, mijn clitoris te strelen. Ik wilde mijn luier echter aan laten, omdat ik dat juist zo prettig vond. Dus gleed mijn hand langs mijn buik richting clitoris. Jammergenoeg kon ik nu echter geen druk zetten, kon mij niet zo bevredigen, als ik het lekker vond. Dus pakte ik mijn vibrator uit en drukte de luier, die nog lekker dik tussen mijn benen zat, iets opzij. Nu kon ik de vibrator lekker langzaam tussen mijn schaamlippen duwen. Ik had hem op zijn zachtste standje gezet. Heel langzaam verdween hij in mijn vagina. De luier kon er nu weer overheen, terwijl aan mijn clitoris een aangename vibratie aankwam. Ik raakte er super opgewonden van. Ik bewoog mijn bekken zo, dat de botten tegen de vibrator aan duwden en de vibraties zich heerlijk over de daarvoor ontvankelijke regios verdeelden.

Ik lag er zo minuten lang bij, helemaal genietend, geheel opgewonden. Terwijl mijn ene hand de vibrator op zijn plek hield en over de luier van buiten streelde, streelde ik met mijn andere hand mijn heerlijke, kleine maar stevige borstjes. Mijn tepels werden er helemaal hard van. Terwijl ik lichamelijk helemaal aan het genieten was, dwaalde mijn fantasie weer af richting Andrea. Normaliter zou ik me een zulke fantasie meteen verbieden, maar ik was nu zo opgewonden. Ik fantaseerde, hoe ik Andrea 's morgens een volgeplaste luier uittrok, hoe ik met mijn tong haar vagina aflikte. Veel verder kwam ik niet, nu kwam namelijk een orgasme opzetten, een orgasme met een intensiteit, wat ik zo nog nooit had beleefd.
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
1 Re: EINDELIJK OP KAMERS by EllenBi

Echt een leuk verhaal, leest zo weg! Een vervolg zou wel leuk zijn.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DiaperedBearCub Ik stel mij zelf eindelijk eens voor! Voorstellen 9
L Eindelijk eens voorstellen Voorstellen 17
G Eindelijk voorstellen Voorstellen 6
Joortje Ik stel mij eindelijk ook maar even voor Voorstellen 22
H Eindelijk mijn vriendin verteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
vochtig tot nat Eindelijk Voorstellen 10
Spargo25 Meeting eindelijk weer!!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
L eindelijk Voorstellen 12
Maisuki Eindelijk over de streep, hier is ikke Voorstellen 15
G Eindelijk aangemeld Voorstellen 24
N Eindelijk toe gegeven... Voorstellen 13
briekje Eindelijk luiers gekocht! :) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Dressuur ruiter 97 Eindelijk dan echt een keer voorstellen Voorstellen 22
ABDLmeisje Eindelijk eens voorstellen Voorstellen 34
Prinsesje Judith eindelijk een introductie! Voorstellen 21
Kleine_Lottie Eindelijk voorstellen Voorstellen 18
Rubenluier Eindelijk een keer voorstellen Voorstellen 11
luiernl Eindelijk in een luier E 11
N Eindelijk voorstellen. Voorstellen 12
L Na 1,5j 24/7 eindelijk vorderingen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Petrus-W Eindelijk op een Nederlands abdl forum Voorstellen 9
G Ik zal me eindelijk eens voorstellen Voorstellen 16
T Eindelijk Voorstellen Voorstellen 10
N Eindelijk aangemeld! Voorstellen 11
bilie Eindelijk! Pub 10
Stiekemebroekplasser Eindelijk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Sissy Babytje Eindelijk! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
dudecheckdatdiaper Eindelijk! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
diaperlover@live.nl Eindelijk ga ik me voorstelle Voorstellen 13
HiddenWishes Wessel stelt zich voor, eindelijk. Voorstellen 14
M Na jaren eindelijk weer 's nachts in de luiers 16+ Board 4
Ikutootje Eindelijk! Voorstellen 15
L Ook ik stel mezelf eindelijk voor Voorstellen 8
S eindelijk lef om me voor te stellen Voorstellen 10
L Eindelijk voorstellen Voorstellen 18
ennalittle ja eindelijk :-) Voorstellen 35
Luierman1983 Eindelijk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
J Nattepamper stelt zich eindelijk voor! Voorstellen 15
U Eindelijk, ukkie stelt zich ook eens voor… Voorstellen 31
DiaperLover97 Eindelijk Voorstellen Voorstellen 8
E Hoi allemaal! Ik durf me eindelijk voorstellen! Voorstellen 47
Paddy Paddy123 stelt zich eindelijk voor Voorstellen 18
kageboshi eindelijk een gevoel dat ik echt kan afvallen Pub 26
SoakyJoe Eindelijk voorstellen Voorstellen 11
R Eindelijk weer Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
diaper-lover2 tis me eindelijk gelukt!!! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 4
C eindelijk zover Voorstellen 16
W Eindelijk... Voorstellen 7
P Eindelijk me angst overwonnen na weer een tijd. Tiener Baby's / Luierliefhebbers 11
diaper79 eindelijk rust in mijn hoofd en toch maar aangemeld. Voorstellen 11
Similar threads


















































Bovenaan