Verhaal Klaar Eindelijk samen

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 12,5%
  • 6

    Stemmen: 1 12,5%
  • 7

    Stemmen: 1 12,5%
  • 8

    Stemmen: 1 12,5%
  • 9

    Stemmen: 3 37,5%
  • 10

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal stemmers
    8

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Werni

hoofdstuk 1

Het is de eerste mooie voorjaarsdag van het jaar. De zon schijnt volop en de temperatuur is aangenaam. I.v.m rapportenvergadering lekker vanmiddag vrij. Alleen gekleed in mijn sportbroekje zit ik in de tuin een boek te lezen. “Hallo Werni! Ook al vrij?” het is Lieke het buurmeisje. Na de scheiding van mijn ouders zijn mijn moeder en ik naast Lieke en haar moeder komen wonen. Mijn moeder kon het goed met de nieuwe buurvrouw vinden. De buurvrouw ondersteunde haar bij het verwerken van de scheiding. Ook ik kan het goed vinden met onze nieuwe buurtjes. Met name ben ik helemaal gek van Lieke.

Hoi, ja en jij ook?” De coniferen bewegen en ik zie Lieke onze tuin in komen. We praten wat over school. “Ik ga me omkleden en ook lekker zonnen!” Kom je zo bij mij wat drinken?”

Graag ga ik op haar uitnodiging in. Ik hoor Lieke haar huis in gaan en na een poosje weer naar buiten komen. “Kom je?” Ik baan me een weg door de coniferen.

Op het grasveld ligt een groot kleed. Lieke is nergens te zien. Wel hoor ik haar in de keuken de koelkast openen Ik ga op het kleed zitten. “Sinas of cola?” klinkt het. “Cola!” reageer ik “Cola a.u.b. zul je bedoelen” Lachend komt ze de tuin in gelopen met twee glazen cola. Haar bikini laat weinig te raden over. Haar mooie figuur wordt er extra door geaccentueerd.

Ze kijkt me ondeugend aan. Zoals zij dat alleen kan doen met haar lieve pittige koppie. “Wordt tijd dat jij eens manieren gaat leren!” We schieten beiden in de lach. Haar opmerking refereert naar een gesprek die onze moeders voerden over mij.

“Ja,ja, het valt niet mee zo’n puberende jongen in huis!” imiteer ik mijn moeder.

Lieke reikt me mijn cola aan. Hierdoor krijg ik een vrij uitzicht op haar borsten. Onwillekeurig moet ik slikken. Om mijn verlegenheid te camoufleren drink ik snel mijn cola op. “Je vindt mijn bikini mooi hè?” vraagt ze. “Jazeker!” Ze komt naast me liggen. “Dat zie ik aan deze tent!” lacht ze ondeugend en wrijft met haar hand over mijn kruis.

Ze weet me wel in te pakken. Ze speelt met mijn verlegenheid en telkens wanneer ik dan de moed verzamel om ook op onderzoek uit te gaan wimpelt ze me verbaal of met fysieke kracht af. Lieke is een fanatieke judoka. Menigmaal heeft ze me in stoeipartijen om genade laten smeken.

"Maar nu zal ik haar in verlegenheid brengen. Laatst hoorde ik bij toeval de buurvrouw tegen mijn moeder zeggen dat Lieke ’s nachts nog een luier nodig heeft. Dus met deze kennis denk ik haar op haar plaats te kunnen zetten. “Ja, heel mooi die bikini! Zo zou ik je ook wel eens in je luier zien rondlopen of als een baby te zien kruipen! Lijkt me ook wel koddig!” Deze reactie slaat in als een bom! Lieke kleurt en er schieten tranen in haar ogen. “Hoe hoe hoe weet je dat?“ hakkelt ze.

Ik schrik van haar reactie en heb eigenlijk alweer spijt van mijn onbezonnen daad. Ik vertel haar hoe ik het heb gehoord.

“Heb je er ook met anderen over gepraat?” wil ze weten. Ik ontken, maar het stelt haar niet gerust. “Echt niet hoor!” bekrachtig ik mijn ontkenning. Lieke vindt weer wat vertrouwen terug. “Hoe kan ik dat zeker weten?” vraagt ze.

“Daarvoor hou ik veel te veel van je!” Oeps dat was er uit voor dat ik het besefte. Een glimlach breekt door op Liekes gezicht. “Je houdt van me?” ze kijkt me schalks aan. De rollen beginnen weer te keren.

Lieke voelt zich sterker en ik word weer verlegen. “Hoeveel hou je van me?” Ze drukt me op het kleed en gaat op me zitten. Ze houdt mijn handen boven mijn hoofd vast. “Nou, hoeveel?” “Ik, ik heb, heb er alles voor over om met jou te gaan?” “Zo, zo je wilt verkering met me en zegt me dat nu pas!” Haar ogen glinsteren en vol hoop vraag ik: “En jij ook met mij?”

Het is even stil. Lieke sluit haar ogen. Wanneer ze me weer aankijkt lacht ze, maar zie ik ook weer tranen. “Ik geef je binnenkort antwoord of ik met je wil gaan en op welke voorwaarden! Ik kom er uit mezelf op terug. Jij mag er niet meer omvragen.!” Ze geeft me een kus op de mond en laat me los. “Ga nu maar naar je eigen tuin.” Lieke gaat haar huis in en verward zoek ik de stoel in onze tuin weer op.

“Werni, direct beneden komen!” Wat is er nu weer aan de hand! Ik maak op mijn gemak af waar ik meebezig ben en slof naar beneden. In de kamer zit de buurvrouw en mijn moeder.

“Zo, jij luistert gesprekken af?” Het is mij meteen duidelijk waar het omgaat. “en dan Lieke ermee pesten dat je haar wel eens als een baby wil zien rondkruipen!” Verbaast hoor ik het aan. Niet verwacht dat Lieke het thuis zou zeggen. “Hoe durf je! Bovendien plas je zelf soms ook nog in bed!” Oei, dat is waar. Ik heb nog een groot zijl op mijn matras liggen omdat ik wel eens een ongelukje heb.

“Ik vind dit misselijk van je en voor straf gaan we volgende week niet naar tante Joke toe.” “Meer een straf voor jou dan voor mij!” flap ik er uit. “Heeft hij helemaal gelijk aan. Jij moet gewoon lekker naar je zusje gaan. Ik pas wel op Werni en zorg wel voor zijn straf! Misschien kan ik met mijn alternatieve methodes hem wat meer fatsoen bij brengen!” Ze kijkt me lachend aan. Valt me op dat ze niet boos is.

In tegenstelling tot mijn moeder. Haar ogen schieten vuur en uit de grond van haar hart geeft ze de buurvrouw de ruimte om mij op haar manier wat opvoedkundige lessen te geven.

Ik ga weer naar boven. Begrijp niet goed wat er bedoeld wordt. Maar het vooruitzicht om een weekje met Lieke samen te zijn trekt mij wel. Ik heb de indruk dat Lieke me ontwijkt. Meestal zag of sprak ik haar wel even. Nu zijn er een aantal dagen voorbij gegaan zonder contact. Het maakt me onzeker. In elke vrouw hoop ik Lieke te herkennen maar vang steeds bot.

Eindelijk is het zover. ’s Middags was ik nog met mijn moeder bij de buurvrouw geweest. De buurvrouw heeft me toen de huisregels verteld. Na het eten is mijn moeder vertrokken en ik ben naar de training gegaan. Na afloop van de training ga ik nog even wat met mijn vrienden drinken en tegen half tien ga ik naar mijn logeer adres. De buurvrouw laat me binnen en vraagt belangstellend hoe de training was. Ik zei goed en plof de tas in de gang neer. Daar is de buurvrouw niet van gediend. Smerige goed in de bijkeuken en de schoenen in de schuur. Schoongemaakt wel te verstaan. Mokkend voldoe ik aan de opdracht. Daarna stap ik de kamer binnen.

Daar zit Lieke al met een nachthemd aan. Krampachtig probeert ze het hemd zo lang mogelijk te maken en houdt haar benen strak tegen elkaar. Zal wel een luier dragen. Ik kijk haar onderzoekend aan maar ze ontwijkt mijn blik. “Lieke geef Werni eens de lijst met huisregels!” draagt de buurvrouw Lieke op. “

Lieke staat met tegenzin op en pakt een briefje van een bijzettafeltje op. Hiervoor bukt ze zich iets voorover. Haar nachthemd kan niet voorkomen dat haar luier zichtbaar wordt. Ik kleur. Ben overigens niet de enige. Met een kop als een boei overhandigt Lieke me het lijstje. Onze blikken kruisen elkaar even. Beiden voelen we ons niet op ons gemak. “Lees regel 10 eens voor Werni!” Ik lees hardop voor “21.00 uur klaarmaken voor bed.!” “Zoooo!” de buurvrouw kijkt me vragend aan. “Ik ga altijd om half elf naar bed en douche me dan eerst!” “Ik heb je vanmiddag toch onze regels verteld, en die waren toch duidelijk!” “Ja maar…” “Geen ja maar! Kom eens hier en ga over me knie liggen. Als jij je als een klein kind gedraagt, krijg je straf als een klein kind!” Verbaast kijk ik haar aan. “Komt er nog wat van!”

Het is menens. Vertwijfeld kijk ik naar Lieke. Met roede koontjes zit ze het aan te zien. Haar verlegenheid heeft plaats gemaakt voor opwinding. Plots wordt ik bij mijn oor omhoog getrokken. Gevolgd door een felle tik in mijn gezicht. Verbouwereerd wrijf ik over mijn wang. Deze gloeit maar nog pijnlijker ervaar ik de vernedering om een klap in mijn gezicht te krijgen. Te laat heb ik in de gaten dat de buurvrouw mijn broeksknoop heeft losgemaakt en in één beweging mijn broek en onderbroek naar beneden trekt. Voor dat ik het in de gaten heb lig ik met mijn blote kont over haar knie.

Wat volgt is een stevige aframmeling. Mijn kont staat in vuur en vlam maar de buurvrouw weet van geen ophouden. Eindelijk stopt ze en moet ik gaan staan. “Zo, en zullen we je nu even een luier om doen voor de nacht!” Een luier? Dat nooit. “Ik ga naar huis!” Ik buk me om mijn broek op te hijsen. De buurvrouw staat achter me en zet haar voet op mijn broek zodat ik die niet omhoog kan doen. Ze duwt me na voren en door dat ze op mijn broek staat val ik voorover in haar stoel. Snel maakt ze van de gelegenheid gebruik mijn broek helemaal uit te trekken.

Snikkend van schaamte lig ik met mijn hoofd op de stoel. De buurvrouw pakt iets onder de stoel vandaan. Dan pakt ze me in mijn nek. Stevig drukt ze mijn gezicht in het kussen. Ik hoor een zwiepend geluid meteen gevolgd door een striemende pijn. Een serie gemene tikken teisteren mijn billen. “Je bent nog echt een ondeugend klein kind. Ik denk dat we je de hele week maar in de luiers houden. Vind je dat geen goed idee.?” “Genade, genade!” smeek ik. De buurvrouw vindt dat geen goed antwoord en beloond het met weer een serie tikken.

“Auw, auuuuw, ja goed!” smeek ik. “Aub buurvrouw, zeggen we dan!” meteen gevolgd door nog een serie tikken. “Alstublieft, alstublieft, stop alstublieft, ik zal van af nu alles doen wat jullie zeggen!” smeek ik.

De klappen stoppen.“Dat klinkt me bekend in de oren!” hoor ik Lieke lachen. “Alleen nu bezegelt!” bij deze woorden voel ik de hand van de buurvrouw mijn geteisterde kont strelen. “Kruip maar naar Lieke toe en vraag maar om een luier. Vanaf nu heb je naar haar te luisteren. Ik ben alleen zo nu en dan de oppas!” Ik richt me op en kijk Lieke aan. Uitdagend en zelfverzekerd kijkt ze me aan. Voorzichtig kruip ik naar haar toe. Zonder haar aan te kijken mompel ik of ik een luier van haar mag hebben. Lieke pakt me bij de kin. “Wat heeft Mamma je gezegd? Je moet wel goed luisteren hoor!” “Of ik een luier mag gebruiken?” fluister ik. “Goedzo en nu wat harder!” Mijn hoofd voelt net zo warm als mijn kont. Vol schaamte sluit ik mijn ogen en herhaal de vraag nu duidelijk hoorbaar.

“Kruip maar achter me aan!” Ik volg Lieke. De buurvrouw blijft in de woonkamer achter. Ze neemt me mee naar boven. “Zo dit is ons strafkamertje! Vroeger gebruikte mamma die voor mij. We hebben hem deze week opnieuw ingericht speciaal voor jou.” Ze opent de deur en duwt me de kamer in. De kamer heeft iets kinderlijks. Er staat een grote commode en een open kast. In de kast liggen katoenen luiers, plasticbroeken en diverse babykleertjes allen in volwassen maten.

“Ga op de commode liggen!” beveelt Lieke. Wanneer ik lig buigt ze over me heen en kijkt me aan. Haar ogen glinsteren. “Wie is hier nu de baby?” vraagt ze lachend. “Kom zeg het maar! Of schaamt mijn jochie zich zo? Och, och toe maar!” Hakkelend geef ik toe dat ik het ben. “Goedzo! En wil je nog steeds verkering?” Ze kijkt me recht in de ogen aan. Wat zijn die mooi. Ik zou er helemaal in willen verdwijnen. Zonder na te denken bevestig dat ik die wens nog steeds heb. “Mooi! Ik ook met jou!” Deze ontboezeming slaat in als een bom. Spontaan springen er tranen van vreugde in mijn ogen.

Ook in Liekes ogen wellen tranen op. Ze pakt mijn hoofd en knuffelt me. Na een poosje laat ze me weer los. “Ik heb je gezegd dat er voorwaarden aangekoppeld zijn, weet je nog?” Ja dat herinner ik me en kijk haar nieuwsgierig aan. Dan begint Lieke te vertellen. Lieke draagt geen luiers omdat ze nog in bed plast. Ze vindt het heerlijk om zo nu en dan in een luier rond te lopen. Haar moeder had dat ontdekt en na een gesprek hebben ze besloten zo nu en dan zo’n spel te spelen. Haar moeder heeft haar toen ingelicht over diverse vormen van erotiek en Lieke toevertrouwd dat zij van dominante spellen hield. De afgelopen tijd begon deze wens zich ook bij Lieke te ontwikkelen. De behoefte werd nog sterker ontwikkelt doordat wij naast haar kwamen te wonen.

Ze vertrouwt me toe dat ik een bron van inspiratie ben voor haar fantasie. “Wat fantaseer je dan?” “Deels heb je dat tot nu toe ervaren. Het gaat om plassen, luiers, spanking eventueel vast binden. Jij bent altijd de onderdanige!” De buurvrouw had het verhaal van de luiers met opzet vertelt omdat ze wist dat ik meeluisterde. Het was van hun een spel geweest met dit als uiteindelijk resultaat. “Waarom heb jij nu dan een luier om?” Lieke lacht: “Dat vind jij toch mooi? En om jou te laten merken dat er ook ruimte voor jouw wensen zijn.” “Ik wil verkering met je omdat we van elkaar houden en de beste maatjes zijn. Daarnaast wil ik ook mijn dominante kant met je willen delen. Als je daar ja tegen zegt hebben we vanaf nu verkering!”

Een intens gelukkig gevoel maakt zich meester van me. “Ik wil heel graag je vent, maatje, slaafje en baby zijn!” gooi ik er uit. Lieke knuffelt me. Tijdens het knuffelen vinden onze lippen elkaar en voor het eerst krijg ik een tongzoen van mijn Lieke!” Dan maakt Lieke zich teder maar kordaat los uit onze omhelzing. “Om het te bewijzen behandelen we je deze hele week als baby! Ik zal dus eerst de grote vent eens uit je halen.” Lachend pakt ze mijn penis beet die fier overeind staat. “Laat mij eens zien hoe jij je zelf aftrekt.” “Wil jij dat niet doen?” vraag ik, nou smeek ik haar. Ze wil het wel proberen. Voorzichtig en nieuwsgierig begint ze er mee te spelen. Het duurt niet lang of ik kom heftig schokkend klaar.

“Zo en nu in de luiers jij!” Lieke pakt een luier en plasticbroek uit de kast. Gehoorzaam doe ik mijn benen omhoog zodat ze de luier onder me kan schuiven. Ze zalft en poedert mijn kont, spelt de luier dicht en doet me een plasticbroek aan. Daarna een pyjama met een beer erop geprint. Daarna moet ik Lieke weer volgen naar beneden. Ik krijg weer een kleur als ik de kamer ingeleid wordt. De buurvrouw kijkt me olijk lachend aan. “Wat een schatje!”

“Mamma vanaf nu hebben wij verkering.” De buurvrouw staat op en knuffelt ons spontaan. Ze vindt het zichtbaar fijn voor ons. “Hoop dat jullie het goed samen hebben!” “Mam, Voor Werni gaat een nieuwe wereld open. Ik wil hem deze week ‘inwijden’ Moet echter ook soms een poosje weg. Wil jij dan babysitten.” Het woord babysitten doet me gelijk weer in de realiteit terug komen. Ik kleur. Sta ik daar als een baby gekleed met een dikke luier om mijn geteisterde kont. “Natuurlijk. Ik vind wel, nu hij een klein beetje al tot de familie hoort, dat hij mij maar mama moet noemen!” hierbij mij speels in mij wang knijpend. Het is inmiddels de hoogste tijd om naar bed te gaan. Lieke neemt me mee naar boven. Ze opent de deur van haar slaapkamer. Tegen de muur staat een tweepersoons bed met spijlen. Verder is het een echte meiden kamer.

“Jij mag bij mij slapen. Ga maar aan de muurkant liggen. Lieke pakt iets onder het bed vandaan. Het zijn leren polsboeien. Mijn handen worden aan het hoofdeinde vast gemaakt aan de spijlen. Daarna mijn enkels aan de spijlen aan de achterkant. Lieke nestelt zich naast me. “Ik moet nog plassen!” “Ik ook.” Reageert Lieke. “Je hebt niet voor niets een luier om!” “Plas jij dan met opzet in je luier?” Vraag ik verbaasd. “Zal je het laten zien!” met deze woorden gaat Lieke op mijn hoofd zitten. Ze trekt haar billen iets op en begint te persen. Al gauw hoor ik de urine in de luier lopen. Ook voel ik hoe de luier mijn gezicht warmt.

Ik vind het opwindend en krijg spontaan een erectie. Ondanks de dikke luier ontgaat dat Lieke niet. Ze streelt over mijn plasticbroek. “Plas maar!” Maar dat lukt niet met een erectie. “Daar ga ik dan wat aan doen!” Tegelijk begint Lieke stevig over de bobbel in de luier te wrijven. Het uitzicht op haar mooie geluierde kontje en het wrijven maakt me geiler en geiler. Allerlei opwindende gedachten gaan door mij heen. Dan is het stil in mijn hoofd en kom ik met een serie diepe zuchten klaar. “Hhhhhh. Wat ben jij een bron van inspiratie!” hijg ik Lieke toe. “Hoezo?” wil ze weten.

“Toen je zo op me lag fantaseerde ik hoe het zal zijn wanneer je geen luier om zou hebben en in mijn gezicht plast.” Lieke gaat tegen me aan liggen en geeft me een knuffel. Ze legt haar hand op mijn luier en geeft aan dat ik moet plassen. Gehoorzaam ledig ik mijn blaas. Ik voel hoe de luier zich vult terwijl Liekes hand zachte roterende bewegingen maakt. “Mmm, in je gezicht plassen? Lijkt me spannend. Wie weet!” Ze geeft me een zoen en legt haar hoofd op mijn borst. Al snel hoor ik aan haar ademhaling dat ze slaapt.

Voor mij is slapen er niet bij. De ongelukkige houding weerhoudt me ervan. Bovendien durf ik me niet te bewegen. Bang dat ik ben dat ik Lieke wakker maak. Gelukkig brand er nog een lichtje zodat ik kan genieten van mijn Lieke. Voel me heel gelukkig nu eindelijk verkering met haar te hebben. Ben benieuwd wat ze morgen voor mij in petto heeft.


Hoofdstuk 2 Naar einde

In de loop van de nacht gaat Lieke op haar helft liggen. Het voelt koud aan, neemt wel het dode gevoel iets weg. Eindelijk breekt de morgen aan en loopt de wekker af. Met een loom gebaar drukt Lieke de knop in. Langzaam komt ze tot het besef dat ze niet alleen in het bed ligt. Ze draait zich om en kijkt me glimlachend aan. “Goedemorgen, lekker geslapen?” “Niet echt, ik heb het koud en mijn lichaam voelt stijf en doods aan!” “Och, liefje toch!” Lieke gaat op mij liggen. “Zo warmer?” Ze geeft me een zoen en maakt mijn boeien los.

“Het is nog vroeg. Ga jij maar slapen. Ik heb een judotoernooi en kom pas laat thuis. Mamma past wel op je.” Lieke stopt me in geeft me nog een zoen en verdwijnt van de kamer. Even later hoor ik de douche. Vaag verneem ik ook nog dat ze even later in de kast op de kamer rommelt. Dan zak ik weg in een diepe slaap.

Ik schrik wakker wanneer mijn dekens weg geslagen worden. “Wordt het niet eens tijd om op te staan! Het is al elf uur geweest?” “Ah, morgen, buurvrouw!” stamel ik nog half slaapdronken. “Mamma, zul je bedoelen!” reageert ze terwijl haar hand over mijn kruis glijdt. “Is onze baby nat? Kom maar gauw uit je bedje dan zal mamma je verschonen.”

Oh, shit. Ik ben in één keer klaarwakker. Ik kleur en weet niet hoe te reageren. Okay ik wil alles doen om bij Lieke te zijn. Maar ja die is nu weg en om door mijn buurvrouw als……. “Hé, komt er nog wat van!” Klinkt het streng. Verward kijk ik de buurvrouw aan. Dan verzamel ik de moed om de buurvrouw te vertellen wat er in mij omgaat. Dat ik me schaam en niet weet wat te doen. Voor Lieke heb ik alles over maar bij de buurvrouw misschien mijn a.s. schoonmoeder wel, voelt dat anders. De buurvrouw komt op de rand van het bed zitten en slaat een arm om me heen. Ze blijft een poosje zo zwijgend zitten. “Ik begrijp je heel goed! Lijkt ook raar en is niet alledaags.” Ze legt me uit dat dit een onderdeel van Liekes wens is. Bovendien heeft Lieke geen ervaring met dominantie en fungeert zij als mentor.

“Jij vindt het vreemd omdat het nieuw voor je is. Maar neem van mij aan dat er meer mensen zijn met ‘vreemde’ gewoontes! En dat is niet erg zolang beide partijen er van genieten” Uit ervaring had ze al lang gezien dat ik onderdanige gevoelens heb. Natuurlijk uit zich dat niet naar iedere vrouw, maar het is wel duidelijk dat ik het naar Lieke en haar heb. “Of niet soms!” Ik kan het niet ontkennen. “Nou zie je wel. Speel er mee en geniet ervan. Wees blij dat je er ruimte aan kan geven. Je speelt nu nog de wensen van Lieke. Gaande weg zul je zien dat je jou wensen kunt gaan verwoorden zodat het spel een eenheid wordt.” Ze raadt me nog om het begrip buurvrouw uit mijn hoofd te zetten en mijn onderdanige gevoelens naar haar de ruimte te geven.

Eerlijk gezegd slaat ze de spijker op zijn kop. Heb inderdaad gedagdroomd bij het idee door Lieke en haar moeder ‘heropgevoed’ te worden. Maar de hele dag als een baby behandeld te worden, is andere koek. De buurvrouw moet er om glimlachen. Vindt het klasse dat ik zo snel aangeef wat ik niet leuk vind. Toch dien ik er rekening mee te houden dat er geprobeerd wordt om mijn grenzen te verleggen zonder dat ze geminacht worden. Als compromis spreken we af dat ik tot Liekes thuiskomst ‘mamma’s’ luierslaafje zou zijn.

Ik word uitgekleed en onder de douche gezet. Daarna moet ik toch op de commode gaan liggen en krijg een wegwerpluier om. Waarna ik mijn spijkerbroek en Tshirt aantrek. Ik mag wat gaan eten. Krijg wel de opdracht een beker thee, een glas melk en een glas water te drinken. Na het eten moet ik de afwas gaan doen.

In de keuken aangekomen schrik ik van de hoeveelheid. Het lijkt wel of er in dagen niet is afgewassen. “Ik ga even de stad in. Ben met een uurtje terug.” Met deze woorden laat ze me alleen. Met tegenzin begin ik aan de klus. Creëer eerst wat ruimte en begin vervolgens af te wassen. Na een half uur ben ik het goed zat. Ik besluit om een pauze in te lassen. Ga na de kamer pak de afstandsbediening en plof in een stoel. Even kijken op teletekst. “Zo, is dat afwassen?” “Uh, uh uh Ik schiet al op, even een korte pauze!” reageer ik geschrokken op de onverwachte binnenkomst van mamma.

“Maak snel je werk af en kom dan op je knieën voor me liggen en vraag om je straf!” Ik kijk haar verbaast aan. Dan maakt ze me duidelijk dat luierslaafjes moeten uitvoeren wat hun opgedragen wordt. Het niet blindelings uitvoeren wordt als werkweigering gezien en bestraft!

Ik spoed me naar de keuken en pak de werkzaamheden weer op. Na een kwartier ben ik klaar en begeef me naar de woonkamer. Ik kniel voor mamma en vraag haar om mij te straffen. Ik wordt bij mijn oor om hoog getrokken en mijn broek wordt uitgetrokken. Daarna wordt ik over de knie gelegd. Met een ruk trekt ze de luier van mijn kont. Het is verder stil in de kamer. Mamma streelt mijn billen. Dan volgt er een serie tikken. Eerst zacht maar de kracht wordt steeds verder opgevoerd. Wanneer ik begin te schuiven volgt er een pauze.

“Stil blijven liggen!” krijg ik dan te horen. Na verloop van tijd herhaalt zich de procedure. Mijn smeekbeden doen haar niet stoppen. Ik weet niet hoelang ik deze martelgang heb ondergaan maar na een tijdje lig ik te snotteren en te smeken om genade. Het woord ‘genade’ doet haar stoppen. Ik moet voor haar gaan staan en goedkeurend streelt ze mijn billen. Voor straf moet ik in de hoek staan. Ik moet van al dat drinken nodig plassen. Jammer dat ik nu geen luier om heb. Ik moet er om glimlachen. Nooit gedacht nog eens te wensen om een luier om te hebben.

De tijd verstrijkt traag. Mijn blaas doet zeer. Eindelijk hoor ik de buurvrouw zeggen: “Hoop dat je hier van geleerd heb! Haal een nieuwe luier op en ga op de eettafel liggen! Vergeet de zalf niet! Heb je hard nodig!” Ik hoor haar lachen wanneer ik de trap op ga om de spulletjes op te halen. Gehoorzaam ga ik op de eettafel liggen. Ligt niet prettig. Ik zet mijn voeten op de tafel. Voel me te kijk liggen. “Spartel maar kereltje! Het is zo langzamerhand tijd voor je babyrol. De middag is voorbij!” Ik kijk op de klok en zie dat het al half zes is.

Om zes uur lig ik nog zo. Mamma doet net of ik er niet ben. Alleen wanneer ik mijn benen laat zakken omdat ze moe worden reageert ze: “Spartelen schatje! ” De druk op mijn blaas neemt toe. Zou ik vragen of ik naar de wc mag gaan? Dan horen we de voordeur dichtslaan, gerommel in de gang en daar verschijnt Lieke in de kamer. Met een stralende lach toont ze de beker.

Eerste geworden, haar grootste rivaal in de finale verslagen door een houdgreep. Ze mag nu met de landelijke kampioenschappen meedoen. “En hoe is het hier gegaan?” Mamma vertelt van ons gesprek en over mijn straf en dat ik nu al ruim een half uur zo lief lig te wachten op mijn meesteres. “De lieverd. Maar ik vind het heel stout van hem dat hij mijn opdracht voor vandaag niet heeft uitgevoerd. Dus zal ik vanavond hem eens een paar lesjes leren.”

Lieke pakt wat te drinken en vraagt haar moeder mij een t shirt aan te doen en een luier om te doen. Als ik aangekleed ben moet ik in de kamer gaan zitten. Lieke komt terug met een blad met drinken. Opvallend is het grote bierglas gevuld met limonade. Ze zet het voor me neer: “Met twee handjes vasthouden en leeg drinken!” Klinkt het. Zelf neemt ze een flesje bier en voor haar moeder is er een wijntje. Lieke vertelt in geuren en kleuren haar succes story. Inmiddels is het al 19.00 uur. Te laat om te gaan eten koken. Mamma moet om 20.00 uur weg. Besloten wordt om Pizza’s te bestellen.

Na het eten vertrekt mamma en blijven Lieke en ik alleen achter. Lieke komt naast me zitten op de bank. Ze trekt mij tegen zich aan en knuffelt me. Het is heerlijk om haar te ruiken. De mengeling van deodorant en zweet. Ze had zich niet kunnen douchen omdat het warme water op was. “Had je maar niet in de finale moeten staan!”grap ik. “Oh nee?” met deze woorden pakt ze me beet en al snel heeft ze me in een wurggreep. “Genade, was maar een grapje!” verweer ik me. “Van mij ook hoor!”lacht Lieke “Maar ik betwijfel of dat ook voor jouw geldt. Je plast van angst in je broek!” Nu pas merk ik dat mijn luier warm en nat aanvoelt. “Was geen angst hoor!” “Natuurlijk niet. Wat dom van me. Je bent gewoon een baby!” lacht Lieke. “Ik heb heel veel gedronken en..” “Houdt op met je smoesjes kleintje! Mee komen naar boven!” Lieke staat op en gedwee volg ik haar de trap op naar boven.

Op haar slaapkamer kleedt ze me uit en gebied me op de knieën in de hoek te gaan zitten. Ik hoor gerommel. Dan volgt het bevel: “Kruip achter me aan!” Als ik me omgedraaid heb stokt de adem in mijn keel. Lieke staat geheel naakt voor me. Mijn verbazing negerend loopt ze de badkamer in. Ik krijg de opdracht het bad vol te laten lopen. Lieke loopt weg en komt een poosje later terug met een halsband en een riem. Ze doet mij de band om de nek en maakt me vast aan de verwarming. Daarna boeit ze mijn handen op de rug. Ze stapt het bad in en gaat heerlijk onderuit liggen poedelen. Als ze het haar gewassen heeft laat ze haar hoofd op de rand rusten en sluit haar ogen. Door de aangename warmte van het water en de vermoeiende dag valt ze in slaap. Een lief gezicht, die ene borst die ondeugend door het sop gluurt en haar mooie benen, waarvan er één op de rand van het bad rust. Ik voel me bevoorrecht om zo’n mooie lieve vrouw als vriendin te hebben en te mogen dienen.

Maar als je een tijdje in een ongemakkelijke houding vastgeketend aan de verwarming hebt gezeten. Vergaan die gedachten ook weer. Mijn knieën doen pijn en ik schuifel wat heen en weer om de pijn te verlichten. Eindelijk ontwaakt Lieke uit haar slaap. Ze kijkt me glimlachend aan. Trekt de stop uit het bad en spoelt zich af met een warme douche en droogt zich af. Ik geniet van elke beweging die ze maakt. Dan verdwijnt ze naar haar kamer. Het enige dat ik nu hoor is het geluid van de haardroger. Na ongeveer een half uur komt ze terug. Ze is gekleed in een mooi strak leren rokje, zwarte kousen en laarzen. Haar bovenlichaam is gehuld in een mooi wit strak topje. Lieke maakt de riem los van de verwarming.

“Dat onbeschaamde gluipen van je ben ik nu goed zat! Mee komen!” Ze trekt me mee de zolder op. De zolder is sfeervol verlicht. Alleen vreemd ingericht. Er staan diverse sm meubels en attributen en in de hoek een bed. Lieke maakt mijn op de rug gebonden polsen los. De polsen maakt ze vast aan een ketting die omhoog getrokken wordt. Daarna draagt ze me op mijn benen te spreiden. Nu worden mijn enkels voorzien van enkelbanden en aan haken in de vloer vast gemaakt.

Lieke loopt keurend om me heen. Streelt mijn borstkast, rug en billen. Verleidelijk gaat ze dan voor me staan en kust mijn lippen. Ik kijk haar smachtend aan. Lieke streelt mijn hoofd. Haar vingers glijden door mijn haar. Dan trekt ze onverwacht aan mijn haar mijn hoofd achterover. Haar andere hand streelt mijn borst en zoekt een tepel. Als ze die gevonden heeft knijpt ze er in en draait hem een slag. Een kreet ontsnapt uit mijn keel. Ze laat mijn haar los en streelt nu met beide handen mijn borst. Ze kijkt me glimlachend aan. Beide handen vinden tegelijk een tepel waarna de draai actie nu in stereo wordt herhaald. Ook nu kan ik een kreet niet onderdrukken. Haar vingertoppen glijden naar beneden. Ik voel haar nagels zacht over mijn huid krassen. Via mijn buik naar mijn ballen. Ze streelt ze.

Nog steeds zijn haar ogen op mij gericht. Dan zakt ze langzaam door de knieën. Kust mijn borst en buik. Langzaam gaan haar lippen richting mijn penis. Ze knielt voor me neer. Ik voel haar handen op mijn heupen en langzaam via mijn bovenbenen naar mijn knieën gaan. Even wekte ze de indruk mijn penis in haar mond te stoppen. Ik druk mijn heupen iets naar voren. Maar mijn gebonden positie geeft me niet veel bewegingsruimte. “Zou je wel willen! Maar niet jij bepaalt maar ik.” Ze staat weer op en pakte een soort zweep met diverse riempjes die door een knoop bij elkaar worden gehouden.

Ze slaat de riem om mijn nek en trekt mijn hoofd naar haar toe. “Hoe vind je het mijn slaafje te zijn?” “Heerlijk!” beken ik. Lieke laat met haar linker hand de zweep los. Meteen geeft ze me een serie tikjes. “Weet je waarom je deze klappen krijgt? Hoor ik haar vragen terwijl ze achter me staat en mijn rug bewerkt. Gelukkig niet zo hard als de spanking op mijn billen. “Omdat ik vandaag niet heb geluisterd naar je?”gok ik. “Ook! Maar vooral omdat je niet netjes met twee woorden spreekt!” “Het is Heerlijk Meesteres. Ik wil dat je me hier op zolder met Meesteres aan spreekt!”

Beurtelings worden de slagen afgewisseld met strelingen. Gelukkig laten de slagen geen sporen na. In tegenstelling tot mij kont, waarvan ik kan voelen dat die flink te verduren heeft gehad. Het voelt opwindend aan en het is aan Lieke ook duidelijk af te lezen dat ze meer dan geniet van het spel. Na verloop van tijd worden mijn polsen en enkels los gemaakt en krijg ik opdracht op het bed te gaan liggen. “Benen naar de schuine kant!” Op het bed ligt een soort zijl en voelt koud aan. Mijn handen worden, rustend op mijn buik, geboeid en met een riem aan beide zijden van het bed vast gemaakt. Mijn voeten worden aan de spijlen vast gemaakt. Daarna wordt er een brede riem over mijn borstkast gelegd en aan weerszijden van het bed vast gemaakt. Hierdoor heb ik haast geen bewegingsruimte. Kan alleen mijn hoofd bewegen.

Ik hoor Lieke naar beneden gaan om even later weer terug te keren. Ze is spier naakt. Mijn penis schiet van vreugde overeind. Lieke pakt hem beet en lacht: “Nee jochie, niet jij bepaalt hier wat er gaat gebeuren!” Ze gaat op mijn buik zitten en kijkt me met een paar glinsterende ogen uitdagend aan. Dan zoeken haar lippen de mijne. Ze begint mij hartstochtelijk te kussen terwijl haar onderlichaam over mijn buik glijdt. Zo te voelen is ze flink op gewonden.

Dan laten haar lippen de mijne los en kruipt ze naar boven. Ze pakt de spijlen van het bed en gaat op mijn hoofd zitten. De geur van haar natte poes maakt me gek. Ook nu schuift ze zachtjes met haar onderlichaam. Mijn hoofd wordt nat van haar vocht. Dan gaat ze iets om hoog. Ik kijk recht tegen haar vagina aan. Plotseling zie ik druppels urine verschijnen die algauw als een waterval in mijn gezicht kletteren. Ik probeer het te ontwijken maar lig klem tussen Liekes benen. Als de laatste druppels zijn gevallen hijgt ze me toe: “Lik me schoon slaafje van me! Lik me!” Gehoorzaam begin ik te likken. Hijgend krijg ik instructies welke plekjes ze het fijnste vindt.

Het duurt niet lang of ze komt heftig kreunend klaar. Ik wil stoppen met likken. Maar krijg de opdracht door te gaan. Na een paar orgasmen staat ze op. Pakt een emmer water en een dweil en maakt me los. Ik krijg opdracht de boel schoon te maken. “Daarna douchen en kom je naar de slaapkamer.” Terwijl ik het bed schoon maak hoor ik beneden de douche. Ook de vloer was nat geworden. Ook deze maak ik schoon. Ik heb het koud gekregen en verlang naar een warme douche.

In de douche brand het licht en is het aangenaam warm. Mijn handdoek ligt klaar. Ik was mijn haar en lichaam en laat rijkelijk het water de lichaamsappen van me af spoelen. Daarna droog ik me af en ga naar de slaapkamer. Lieke ligt naakt op bed. Als ik de kamer in kom opent ze haar ogen en kijkt me stralend aan. “Weer lekker schoon lieverd?” vraagt ze terwijl haar hand uitnodigend op het matras naast haar slaat. Ik ga naast haar liggen. Niet wetende wat te doen. “Je bent lief!” Haar lippen kussen teder mijn mond. “Je was geweldig! Nog mooier dan ik gedroomd had!” en wederom zoeken haar lippen de mijne. De opwinding in mijn lijf neemt weer toe.

Ik voel hoe Lieke met haar hand onder het hoofdkussen glijdt en even iets zoekt. Dan trekt ze haar hand terug en toont me triomfantelijk een condoom. “Heb hij het al wel eens gedaan?” Met een rood hoofd ontken ik het. Lieke opent het condoom en doet hem om mijn penis. “Ik ook niet, heb alleen wel eens met een jongen wat met de handen gerommeld en hem een condoom om gedaan voordat ik hem aftrok!”

Ze gaat op me zitten en ik voel hoe mijn penis bij haar naar binnen glijdt. Veel te snel kom ik klaar. Lieke haalt de condoom van mijn penis. “Sorry!” stotter ik. “Geeft niet, je was veel te opgewonden!” Ze nestelt zich tegen me aan en begint me te knuffelen. Het duurt niet lang of mijn penis staat weer fier overeind. Lieke lacht en pakt een nieuw condoom.

Om beurten liggen we boven op. Als Lieke al tweemaal een orgasme heeft gehad voel ik de spanning in mijn lijf toe nemen. Lieke is bovenop gaan zitten. Ik voel hoe ze haar nagels in mijn borst klauwt. Maar het doet geen pijn. Ik voel warm vocht over mijn geslacht lopen. Lieke begint zwaar te ademen. Ook de kriebels in mij nemen me meer en meer in hun macht. Luidt schreeuwend komen we beiden klaar. Uitgeput laat Lieke zich op mij vallen. We liggen zo minuten lang. Mijn hand streelt door Liekes haar. Na een tijdje kijkt ze op.

“Ik hou van je!” fluister ik haar toe. Ze legt haar hoofd weer op mijn borst. “Ik ook van jou!” hoor ik haar fluisteren.

Ik schrik op als ik merk dat Lieke zich los maakt uit ons omhelzing. Ik ben zeker even in slaap gevallen. “Weet je wel hoe laat het is?” vraagt Lieke. Ik kijk op de klok en zie dat het al na tienen is. “Als mamma ons zo ziet zwaait er wat!” Ik kijk haar verbaast aan. Dan herinnert ze me aan de huisregel v.w.b. het naar bed gaan. “Ga maar gauw op de commode liggen!”

Ik ga naar de andere kamer en leg me op de commode. Lieke spelt me een luier om en doet me een plasticbroek aan. Ze pakt een nacht hemd van haar met een grote beer er op en trekt mij die ook aan. Lieke trekt zelf een babydoll aan. “Zal ik je een luier om doen?” vraag ik haar. Lieke lacht. “Vanavond geen zin! Ik draag alleen een luier wanneer ik daar zin in heb of wanneer mijn moeder dat wilt!” We gaan nog even wat drinken en kruipen daarna het bed in om te slapen.

Het is een leuke week die veel te snel voorbij gaat. Overdag hoef ik gelukkig geen luiers meer te dragen. Maar moet wel elke avond om negen uur aan Lieke of de buurvrouw vragen om me voor de nacht klaar te maken. Lieke nam dat soms wel heel letterlijk. De dag is aangebroken dat mijn moeder terug komt. Rond de koffie zal ze er zijn. En ja hoor omstreeks acht uur ging de bel en komt mijn moeder binnen. We begroeten haar hartelijk. Onder de koffie vraagt mijn moeder aan de buurvrouw hoe het is gegaan. Deze vertelt zonder in details te treden dat het prima is gegaan Ook vertelt ze van onze verkering. Mijn moeder reageert er blij verrast op. Ze kust ons beiden en feliciteert ons.

“En kun je hem nog een beetje aan?” vraagt me moeder half serieus. “Ja hoor, gaat prima, gewoon klein houden!” is Liekes reactie. Ik kleur. Lieke kijkt me aan. “Mag hij vannacht hier nog slapen?” Mijn moeder is akkoord. Lieke kijkt me weer aan en dan naar de klok. Het is negen uur geweest. Ik schrik. “Ik slaap vannacht thuis.” Probeer ik me te redden. Lieke lacht het weg en nodigt mijn moeder en de buurvrouw uit om te zien hoe ze me voorbereid op de nacht. Beschaamd loop ik aan Liekes hand mee de trap op en ga op de commode liggen. Lieke kleed me uit en doet me een luier om en plasticbroek aan. Ik mijdt de blik van mijn moeder. Wel hoor ik haar enthousiasme.

“Prachtig, dat je dit is gelukt! Wil die thuis nooit! Heb het zovaak voorgesteld!” “Mag hem wel elke avond om negen uur naar ons toe sturen! Dan maken wij hem wel klaar voor de nacht.” Stelt de buurvrouw voor.

Mijn moeder gaat daar enthousiast op in. “’s Morgens zal het wel geen probleem zijn dat u hem helpt.” lacht Lieke. “Denk niet dat hij in een natte luier naar school wil gaan!” Goedkeurend betast mijn moeder mijn plasticbroek en luier. “Staat hem nog goed ook!” vindt ze. Mijn rol lijkt hiermee bepaalt. De tol die ik betaal om samen te kunnen zijn met Lieke is hoog maar meer dan de moeite waard.
 

SpeedoDL

Nieuw lid
Ik lees dit verhaal nu pas. Ik vind het erg goed geschreven, ruimte voor fantasie en toch heel realistisch.
Leest heerlijk weg.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DiaperedBearCub Ik stel mij zelf eindelijk eens voor! Voorstellen 9
L Eindelijk eens voorstellen Voorstellen 17
G Eindelijk voorstellen Voorstellen 6
Joortje Ik stel mij eindelijk ook maar even voor Voorstellen 22
H Eindelijk mijn vriendin verteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
vochtig tot nat Eindelijk Voorstellen 10
Spargo25 Meeting eindelijk weer!!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
L eindelijk Voorstellen 12
Maisuki Eindelijk over de streep, hier is ikke Voorstellen 15
G Eindelijk aangemeld Voorstellen 24
N Eindelijk toe gegeven... Voorstellen 13
briekje Eindelijk luiers gekocht! :) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Dressuur ruiter 97 Eindelijk dan echt een keer voorstellen Voorstellen 22
ABDLmeisje Eindelijk eens voorstellen Voorstellen 34
Prinsesje Judith eindelijk een introductie! Voorstellen 21
Kleine_Lottie Eindelijk voorstellen Voorstellen 18
Rubenluier Eindelijk een keer voorstellen Voorstellen 11
luiernl Eindelijk in een luier E 11
N Eindelijk voorstellen. Voorstellen 12
L Na 1,5j 24/7 eindelijk vorderingen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Petrus-W Eindelijk op een Nederlands abdl forum Voorstellen 9
G Ik zal me eindelijk eens voorstellen Voorstellen 16
T Eindelijk Voorstellen Voorstellen 10
N Eindelijk aangemeld! Voorstellen 11
bilie Eindelijk! Pub 10
Stiekemebroekplasser Eindelijk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Sissy Babytje Eindelijk! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
dudecheckdatdiaper Eindelijk! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
diaperlover@live.nl Eindelijk ga ik me voorstelle Voorstellen 13
HiddenWishes Wessel stelt zich voor, eindelijk. Voorstellen 14
M Na jaren eindelijk weer 's nachts in de luiers 16+ Board 4
Ikutootje Eindelijk! Voorstellen 15
L Ook ik stel mezelf eindelijk voor Voorstellen 8
S eindelijk lef om me voor te stellen Voorstellen 10
L Eindelijk voorstellen Voorstellen 18
ennalittle ja eindelijk :-) Voorstellen 35
Luierman1983 Eindelijk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
J Nattepamper stelt zich eindelijk voor! Voorstellen 15
U Eindelijk, ukkie stelt zich ook eens voor… Voorstellen 31
DiaperLover97 Eindelijk Voorstellen Voorstellen 8
E Hoi allemaal! Ik durf me eindelijk voorstellen! Voorstellen 47
Paddy Paddy123 stelt zich eindelijk voor Voorstellen 18
kageboshi eindelijk een gevoel dat ik echt kan afvallen Pub 26
SoakyJoe Eindelijk voorstellen Voorstellen 11
R Eindelijk weer Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
diaper-lover2 tis me eindelijk gelukt!!! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 4
C eindelijk zover Voorstellen 16
W Eindelijk... Voorstellen 7
P Eindelijk me angst overwonnen na weer een tijd. Tiener Baby's / Luierliefhebbers 11
diaper79 eindelijk rust in mijn hoofd en toch maar aangemeld. Voorstellen 11
Similar threads


















































Bovenaan