Ellens nieuwe baan

Ram247

TB m/v
Er stond een advertentie in de krant waarbij ze aangaven iemand te zoeken voor administratief werk. Nu ben ik al zeker een jaar op zoek naar een baantje en ik besluit maar weer eens een sollicitatiebrief te sturen, ik zal wel weer geen kans hebben want de meeste mensen zeggen zodra ze mij zien dat ze denken dat ik niet geschikt ben. Het is eigenlijk heel simpel zie je er anders uit dan de gemiddelde mens dan wordt je al snel afgewezen. Ik ben Ellen trouwen, ik ben 1.24m lang en weeg een krappe 24 kg, en ik heb een zgn babyface. Ik maak veel goed door zoveel mogelijk “volwassen” kleding te dragen, maar dat blijft natuurlijk lastig. Ik liep naar de brievenbus en vroeg aan een voorbijganger of hij de brief in de brievenbus wilde stoppen, gelukkig deed hij dit.

Ongeveer 2 dagen later kreeg ik een telefoontje dat ik uitgenodigd was voor een gesprek, ik kon dezelfde dag nog langskomen.

Ik stapte van mijn groene batavus af en keek eens goed naar de boerderij waar ik voor stond. Op de gevel stond met grote letters “Castingbureau de Wit” er stonden wat dure auto’s op de oprit en er was een mooi aangelegde tuin. Ik belde aan en de deur werd al snel opengedaan door een sportieve jonge dame van een jaar of 20, ze droeg een tennisrokje met shirtje en tennisschoenen en sportsokken met gympen. “Kom binnen, jij moet Ellen zijn?” zei het meisje terwijl ze haar linkerhand uitstak. “Dat klopt” zei ik, en ik besloot haar linkerhand met mijn linkerhand te verblijden om een beetje aparte hand te geven. “Ik ben Lizette de Wit, en ik zal je bij mijn vader Herman de Wit brengen voor je gesprek.” Zei ze vriendelijk terwijl ze vreemd keek naar mijn hand. Ze draaide zich een kwartslag en gaf me een duwtje in de rug. Ik begreep de hint en liep terwijl ze mij begeleide met haar hand op mijn rug met haar mee. Ze opende een grote deur waarachter een vergaderkamer stond. “Wil je wat drinken?” vroeg ze. “Lekker een glaasje water, alsjeblieft.” Antwoorde ik.

Even later kwam ook een vaderlijk uitziende man naar binnen samen met een moederlijk uitziende vrouw, de man had een bruine ribbroek aan met daarboven een geruit overhemd, de vrouw had een gebloemde rok aan met daarboven een nette roze blouse. “Dag Ellen” zei de man. “Ik ben Herman de Wit, wij zijn erg geïnteresseert in jou als sollicitant.”

Na een tijdje gesproken te hebben over de functie kwam Lizette weer binnen met 2 kopjes koffie en een roze plastick glas met water. Ik had dorst en ook al weet ik dat het niet netjes is, maar in een teug dronk ik het glas leeg.
Het gesprek ging voort, na ongeveer een uur waren we eruit. Ik zou de volgende dag al beginnen en moest mij om 7 uur melden de dag begint daar altijd met een gezamenlijk ontbijt.

De volgende ochtend om klokslag 7 uur belde ik aan bij de boerderij. Dit keer deed de moederlijke dame de deur open. “Dag Ellen, kom binnen.” Zei ze vriendelijk. De dame had zich gisteren niet voorgesteld maar goed dat vond ik niet zo erg. “Goedenmorgen” zei ik vriendelijk en ik liep langs haar heen naar binnen. Rechts hoorde ik allemaal stemmen en dacht dat we daar heen moesten, dus ik liep die kant al op. De dame liet een kleine grinnik horen en zei: “Nee, zo ver zijn we nog lang niet, kom maar eerst even met mij mee naar boven.” De dame wees naar de trap welke was afgesloten met een traphekje. Ik liep de kant op en probeerde het hekje open te krijgen maar dat lukte mij niet. De dame boog over mij heen en opende het hekje zodat ik naar boven kon lopen. Ik pakte de leuning vast en liep rustig naar boven, de dame bleef constant 1 trede achter mij en ik voelde haar benen in mijn rug. Boven aan de trap aangekomen stond er nog een traphekje welke zij voor mij opendeed en ze duwde me de overloop op. Met haar hand in mijn rug geleide ze me naar een kamer aan de linkerkant van de overloop. Toen de deur van de kamer open ging zag ik allemaal rekken 3 verdiepingen hoog, en zeker 5 lagen met kleding, de dame zag mijn grote ogen en grinnikte weer. “Dat is de kleding die wij dragen voor tijdens het werk, je zult vanzelf merken dat wij hier onzelf kleden zoals we eruit zien. Ik zie er uit als een moedertje daarom draag ik de kleding uit dat rek” zei de dame en ze wees naar een rek met diverse soorten rokken en blouses. “Lizette ziet er sportief uit en die draagt daarom de kleding uit dat rek.” vervolgende de dame en ze wees naar een rek met allemaal sportieve kleding.
“Blijf maar even staan dan zoek ik kleding dat geschikt is voor jou” vervolgde de dame. Ik was wat verbijsterd en kon eigenlijk wel inschatten wat voor kleding de dame me zou brengen. Een kort minuutje later kwam ze terug met een schattig paars jurkje met pofmouwen en knoopjes in de vorm van vlindertjes in haar andere hand had ze een witte malloot en een paar zwarte schoentjes met riempjes. “Ik kan dat niet dragen hoor” zei ik. “Wil jij je baan behouden of wil je direct ontslagen worden.” Zei de dame. Ik slikte en schudde mijn rode hoofd. “Nou trek je kleren dan maar even uit” zei de dame weer. “Is er geen kleedkamer” zei ik. “De dame glimlachte kleinerend naar mij. “Nee Ellen, je hebt je hier om te kleden”. Aarzelend knoopte ik mijn blouse los en trok hem uit zodat ik in mijn blote bast stond, er was daar nog niets te zien van enige groei van borsten, maar ik schaamde mij er niet voor. Ik trok mijn voeten een voor een op en deed mijn pumps uit waarna ik mijn korte strakke rok uittrok en vervolgde met mijn panty. Nu stond ik alleen nog in mijn tangaslip. De dame zei: “O, wacht even, ik zie dat je ook ongeschikt ondergoed aanhebt trek die maar uit en blijf even staan.” En ze liep weer in de richting waar ze vandaan was gekomen, terwijl ze de jurk ondertussen over een stoel had gehangen. Ik twijfelde of ik de tangaslip uit moest trekken, maar besloot het toch maar te doen.

Ik was nog nieteens 5 minuten aan het werk en ik stond al met mijn blote billen voor mijn bazin. Toen de bazin terugkwam keek ze verbaasd naar mijn vagind en ze trok mijn arm omhoog. “Scheer jij je schaamhaar af meid?” Ik slikte en schudde ontkennend mijn hoofd. “O, oke geeft niet hoor.” Ze hield een wit katoenen onderbroekje naar voren met op de voorkant een plaatje van een roze vlinder. “Trek die maar aan.” zei ze kleinerend maar nog steeds vriendelijk. Ik pakte de onderbroek aan en keek er even naar. Blijkbaar was ik niet snel genoeg want ze trok de onderbroek weer uit mijn handen en ging achter me staan en hield de broek voor. Ik stapte in de onderbroek waarna zij hem omhoog trok. Vervolgens pakte ze de mallot en tilde mijn rechtervoet omhoog en stak deze erin, nadat ze de mallot een stukje omhoog had getrokken pakte ze mijn linkervoet en stak die er erin waarna ze de mallot helemaal omhoog trok. Ze liep achter mij vandaan naar de stoel en pakte de jurk ervanaf, ze ging om de stoel zitten en trok me naar haar toe, terwijl ik haar aankeek trok de jurk over mijn hoofd en pakte een voor een mijn handen om ze door de mouwen te steken. Ze trok de jurk netjes en concentreerde zich op de schoenen. Toen ik aangekleed was draaide ze me om waardoor ik in een spiegel keek. In de spiegel zag ik mezelf, maar op een manier waarop ik me al zeker 20 jaar niet had gezien. Ik zag mezelf als meisje van een jaar of 4 misschien 5. “Zo zie je er uit, en zo moet je je kleden” zei de dame. IN haar hand had ze een borstel en ze begon mijn haar te borstelen, waarna ze mijn haar in 2 vlechtjes vlocht en er een paar vlinderpeldjes in bevestigde.

“Mevrouw, vind u dit zelf ook niet een beetje ver gaan?” vroeg ik de dame. “Noem mij maar mamma, Ellen, en nee het gaat niet te ver bij ons kleden we ons zoals we eruit zien, dat had je kunnen weten toen je solliciteerde en je contract ondertekende.” Ik slikte, geef me maar een hand dan lopen we naar de keuken om te ontbijten. Huiverend nam ik haar hand aan en liep ik met haar naar de trap, alwaar ze mij optilde en naar beneden droeg, onderaan de trap zette ze me neer en liepen we samen op de stemmen af. Het was een druk gezelschap in de keuken, er zaten zeker een stuk of 15 mensen aan meerdere tafels te eten. Aan iedere tafel zaten mensen die apart gekleed waren, er was iemand gekleed in soort van galajurk met een grote boa om haar nek, er was iemand gekleed in 3-delig kostum en zo waren er meer apart gekleed. De dame die zich voorgesteld had als mamma liep met mij langs alle mensen en ik moest ze allemaal een hand geven, allemaal stelden ze zichzelf voor als oom of tante en dat ik ze maar oom of tante moest noemen, toen we langs oom Rob waren geweest zat er een oudere man in net pak en die gaf mij een hand :”Ik heb opa van den Broek, maar je mag mij gewoon opa noemen want ik ben je enige opa hier.” Ik voelde me helemaal niet op mijn gemak en zei: “Oke opa, het zal even wennen zijn.” De dame zei: “Geef opa eens een kusje op zijn wang, Ellen.” Ik huiverde maar met een rood hoofd gaf ik opa een kus op de wang. Na opa was daar Herman de Wit die zei: “En ik ben vanaf nu je pappa tijdens werktijd.” Hij trok me naar zich toe en voor ik het door had zat ik op zijn schoot, hij knuffelde me even en zei: “Ik merk aan je dat je niet echt meedoet met ons, maar je zult hier snel aan gewend zijn meisje en dan vind je het allemaal heel fijn.” Ik voelde tranen opkomen maar het lukte me om ze in te houden.

Herman tilde me op en zette me in een stoel neer, met moeite kon ik boven de tafel kijken waardoor ik op mijn knieen ging zitten. Voor mij stond een bordje met een in stukjes gesneden boterham met een flinke laag jam en een plastick glas met sinaasappelsap en Herman zei: “Eet maar fijn meid”. Ik keek rond op zoek naar een vork maar kon die niet vinden, ineens duwde de dame een stukje brood tegen mijn lippen aan en vanuit een impuls opende ik mijn mond. “Je mag met je handjes eten hoor” zei de dame. Een voor een pakte ik de stukjes brood en stak deze in mijn mond, omdat de laag jam erg dik was belandde er wat van de jam op mijn wang. Herman was vlug en had met een badstoffen doekje mijn gezicht snel afgeveegd, toen hij het doekje naast zijn bord op de tafel legde zag ik dat het een slab was. Het ontbijt was verder erg gezellig op een paar keer dat Herman ingreep met de slab na. Ook bij het drinken ging het bijna fout, ik weet zeker dat er iets mis was met het glas, want als ik eruit wilde drinken begon hij soms spontaan golfjes te maken zodat er drinken langs mijn gezicht naar beneden droop.

Na het ontbijt liepen we met z’n allen de keuken uit en nam de dame me bij de hand, ze trok me mee een kamer binnen met vier werkplekken, 3 collega’s gingen aan hun bureau zitten en de dame wees mij mijn bureau. Na een korte uitleg was ik al snel druk aan de slag, de werkplek was wat lastig aangezien ik niet zo groot was en de bureaustoel niet hoog genoeg voor mij kon om mij goed te laten werken, maar al snel raakte ik wat gewend aan de situatie. Rond half 1 was het tijd voor de lunch, ik liep samen met mijn collega’s de keuken weer binnen en zag dat een klusjesman bezig was een meegroeistoel in elkaar te zetten, hij was bijna klaar en wilde het plankje voor het eten eraan vastklikken toen Herman hem stopte, “Dat is niet nodig, het gaat erom dat ze goed bij de tafel kan.” zei Herman. Ik had natuurlijk door dat dat mijn zitplek werd en liep erheen Herman tilde mij in de stoel en schoof de stoel aan. “Dat zit prima he?” zei hij. Ik knikte en bedankte hem ervoor. Voor mij stond een kunstof bordje met daarnaast een tuimelbekertje met dekseltje erop. Ik keek wat verbaasd en zei: “Ik heb geen tuimelbeker nodig hoor p…p….pa….pappa” met het woordje pappa had ik wat moeite. “En ik heb geen zin om iedere keer met de slap klaar te zitten om je jurkje te beschermen tegen de viezigheid van je melk.” Ik slikte en besloot mijn mond te houden.

Toen iedereen zat namen we even wat stilte in acht en vervolgens begon iedereen druk brood te smeren en te eten. Ik kwam niet bij het brood en vroeg aan de dame: “Mamma wilt u mij een boterham aangeven.” De dame glimlachte en pakte mijn bordje weg en pakte een boterham, vervolgens pakte ze een kuipje smeerkaas en smeerde flinke klodders smeerkaas op de boterham, daarna sneed ze de boterham in stukjes en zette het bord voor mij neer. “Ik houd niet van smeerkaas” zei ik. De dame pakte een slap en bond deze om mijn nek heen waarna ze een stukje brood tegen mijn lippen duwde, met haar andere hand trok ze mijn mond iets open waarna ze uiteindelijk het broodje in mijn mond kreeg waarbij een flink deel van de smeerkaas op mijn gezicht achterbleef, er zat niets anders op dan kauwen en slikken. Tijdens de lunch deed ze dit meerdere malen waarbij ik bij het afweren flink wat kaas aan mijn handen kreeg, aangezien ik geen servet had zaten mijn handen en gezicht onder maar de stukjes brood waren wel allemaal in mijn buik gekomen. Herman gaf me de tuimelbeker en ik begon met de melk de vieze kaassmaak uit mijn mond te spoelen. De lunch was overigens verder weer erg gezellig. Aan het einde van de lunch kwam er een schaal met fruit op tafel te staan en kreeg ik een door Herman geschilde peer in mijn handen gedrukt. Ik voelde me heel erg vies, de slab zat voor etensresten en ook mijn gezicht en handen waren heel erg vies. Terwijl de dame de slab bij me afdeed en mijn handen en gezicht iets schoonveegde met de slab vroeg ik: “Is er een plaats waar ik even mijn handen en gezicht kan wassen.” De dame reageerde: “Kom maar even mee dan gaan we naar boven.” We liepen de keuken uit naar de trap, de dame ging door haar knieen en zei: “Oke ik ga je even naar boven tillen zodat je niet met je handjes aan de leuning vast hoeft te houden, maar je moet me niet vasthouden hoor, want dan worden mijn kleren vies.” Voordat ik kon reageren had voegde ze woord bij daad en werd ik de trap opgetild. Ze zette me bovenaan de trap niet neer maar liep met mij een kamer binnen, het was een badkamer, met rechts een toilet, een bad en een aparte douche en een wastafel midden in de badkamer stond een kruk en daar zette ze mij op. Uit het badmeubel haalde ze een handdoek en een washand en welke ze vochtig maakte, in een beweging veegde ze mijn gezicht schoon, vervolgens spoelde ze het washandje weer uit en maakte ze mijn handen schoon.
Ze trok mij van het krukje af en zei: “Oke tijd voor een middagdutje dame.” Mijn gezicht moest boekdelen gesproken hebben want ze moest hard lachen. “M…mm…maar ik slaap nooi tussen de middag.” Zei ik stotterend. De dame lachtte: “En hier wel, iemand die eruit ziet als een klein kindje, moet ook gaan slapen als een klein kindje hier.” Ik slikte: “Ik wil niet.” De dame: “Je moet of wil je liever over de knie.” En ze ging op de kruk zitten en trok mij tussen haar benen in. “Oke ik ga wel slapen!!!!” riep ik kwaad. “Mooi daar zijn we dan uit, handjes omhoog” zei ze. En ik deed mijn handen omhoog waardoor ze de jurk kon uittrekken. Ze trok mijn jurk uit en daarna mijn schoenen en daarna de mallot, vervolgens trok ze mijn onderbroek naar beneden en tilde ze me op de wc-pot. “Je hebt de hele ochtend nog geen plas gedaan dus dat ga je nu maar eerst even doen.” Daar zat ik dan als 24 jarige op een wc-pot met de alleen een onderbroek als kledingstuk die om mijn enkels hangt, toegekeken door een oudere dame die wil dat ik een plas ga doen.

Toe maar doe maar een plas voor me. “ Zei ze na een paar minuten van stilte en ook stilte in de pot. Ik probeerde het want dan was ik sneller van deze nare situatie vandaan maar het lukte me niet, ik begon hard te persen en nog lukte het niet, ik was rood van het persen en zei: “Ik denk dat ik niet hoef.” Dit loog ik want mijn blaas was vol, heel erg vol, maar onder druk en bij toezicht van een wildvreemde plassen…nee dat lukte mij niet.

De dame leek even te twijfelen maar besloot dat het lang genoeg had geduurd, ze trok de onderbroek van mijn enkels vandaan en pakte me bij mijn hand en trok me van het toilet af. Met een plofje stond ik op de koude badkamertegels. Ik werd de badkamer uitgetrokken en liep in mijn blote kont langs opa en Herman die toevallig daar op de overloop stonden te praten. “Dat ziet er niet slecht uit” zei opa. Herman reageerde daar wat bot op: “Het is een kind Ron! Let je op je woorden?” waarna hij hurkte en mij een tikje voor de billen gaf en zei: “Slaap fijn meisje, je zult wel moe zijn van de indrukwekkende ochtend.” Ik werd weer verder meegetrokken en liep achter de dame aan een kamertje binnen. Het kamertje was klein maar maakte dat ik spontaan begon te huilen. Aan één muur stond een peuterledikant en aan de andere muur stond een commode, in de hoek stond een schommelstoel en er hingen wat plankjes aan de muur met daarop speelgoed, knuffels en voorleesboekjes. De dame tilde me op de commode en zei: “Aangezien je geen plasje hebt gedaan, doe ik je even een luiertje aan hoor want ik heb geen zin in een nat bedje.” Ik keek geschrokken en zei: “U weet toch wel dat u met een volwassene van doen heeft.” De dame knikte en zei: “En ook een volwassen dame van jouw postuur kan 7 uur zonder plassen.” Ze duwde me op mijn rug en haalde uit een lade onder de commode een katoenen voorgevormde luier met plastick beschermlaag aan de buitenkant. Ze trok mijn benen omhoog en legde de luier onder mijn billen, daarna pakte ze een busje babypoeder en sprinkelde dat op mijn billen en bij mijn vagina. Ik vond het te ver gaan en begon tegen te werken, en niet zo’n klein beetje ook. Voor ik het door had stond ik tussen de benen van de dame die plaats had genomen op een krukje in de babykamer, ze duwde mij voor over en ik ontving binnen luttele seconden de eerste klappen op mijn billen. Na 10 klappen begon ik te huilen en bij 24 klappen was ik gebroken, ik kon niet meer, mijn billen waren vuurrood en klam van de zweet. De dame zei niets maar tilde me weer op de commode en ging verder met het luieren. Op dat moment kwam Herman binnen en keek naar mijn billen, hij voelde er even aan en voelde de gloed. “Doe er maar wat zalf op, ze heeft volgens mij luieruitslag” zei hij bedeesd alsof hij de klappen niet had gehoord.

De dame ging rustig verder en smeerde de zalf op mijn billen en bij mijn vagina, na de volgende laag poeder sloot ze de luier, ze trok een luierhemdje over mijn hoofd en maakte deze tussen mijn benen vast. Daarna tilde ze me op en ging ze in de schommelstoel zitten, daar begon ze heel kalm een sprookje uit het sprookjesboek voor te lezen, ondertussen wreef ze over mijn buik ter hoogte van mijn blaas en schommelde ze rustig heen en weer. De druk op mijn blaas was al groot en het wrijven maakte dat de druk groter werd, na een minuut of vijf hield ik het niet meer en liet ik de plas lopen. De urine werd bijna direct opgenomen in de luier soms kwam er een beetje langs mijn vagina, de warme gloed gaf een opwindend gevoel, toen de plas klaar was voelde ik hoe de natte warme massa in het geheel werd opgenomen in de luier. Ze moet het gevoeld hebben en gehoord maar ze reageerde er niet op, na een poosje begon ze me over mijn rug te wrijven, ik werd loom.

Nog even en dan gaat de wekker dacht ik, terwijl ik door de spleetjes van mijn ogen zag dat het al licht was. Tussen mijn benen voelde ik een vreemde koude sensatie mijn benen werden een stukje uiteen geduwd en het lukte mij niet om ze tegen elkaar aan te leggen, ik schrok in een klap wakker. Ik keek de kamer rond en zag dat ik in het kamertje in het ledikantje lag. Voorzichtig probeerde ik omhoog te komen maar het lukte niet geheel mijn benen kon ik niet vrij bewegen, ik merkte dat ik in een trappelzakje lag. Het lukte mij om omhoog te zitten en ik keek wat rond, ik had hartstikke dorst en in de hoek van het ledikant leg een flesje water, na wat onverwoede pogingen om de speen van de fles af te krijgen besloot ik dat ik het water maar via de speen naar binnen moest werken. Het was best lastig om iets uit de fles te krijgen en ik kreeg last van mijn nek van de houding waarin ik zat, ik besloot op mijn rug te gaan liggen. Toen ik ongeveer halverwege de fles was ging de deur open, het was Herman en hij keek mij glimlachent aan. “Lekker geslapen kleintje?” vroeg hij. Ik besloot het spelletje mee te spelen en knikte, terwijl ik verder met de fles ging. Herman tilde mij uit het ledikant en legde me op de commode neer.

Toen besefte ik dat hij me zou gaan uitkleden en ik begon mij te verzetten, mijn verzet had geen nut en hij begon direct aan de klus van het afdoen van de luier, waarna hij mij in mijn blote kont weer over de overloop (waar wederom 2 collega’s stonden) meetrok naar de badkamer. Daar pakte hij het washandje van die middag, spoelde hem uit en begon mij te wassen. “Ik hoorde van mamma dat je geen plasje voor haar wilde doen. Ik denk dat je nu wel inziet dat dat niet zo verstandig is aangezien je toch echt een plasje moest, je luiertje is niet voor niets zo nat.” zei Herman. Ik zei: “Maar ik moest wel plassen maar kan niet plassen als iemand toekijkt.” Herman zei: “Dan zul je daaraan moeten wennen, iemand met jouw uiterlijk, dat van een kind van 3, zal haar plasje nooit alleen doen. En wen gelijk maar aan je naaktheid, kindjes van jouw lengte schamen zich nog niet en daar zul jij ook aan moeten wennen.” Ik slikte en wilde reageren, maar Herman pakte de fles die ik naast mij had neergelegd en propte de speen in mijn mond. IK begreep de hint en dronk stilletjes de fles verder leeg.

Herman was snel klaar met het wassen en besloot mij daarna in te smeren met zwitzal bodylotion, natuurlijk stonk ik naar baby maar dat was zijn bedoeling ook. Nadat hij me had ingesmeerd pakte hij een jip en janneke onderbroek. “Voetjes erin” gebood hij. Ik deed precies wat hij zei. “Het is lekker weer, dus je kunt lekker in je onderbroekje in de tuin gaan spelen.” zei hij. “Maar ik werk hier hoor.” Zei ik. Herman: “Je feitelijke werktijd is 4 uur per dag, daarna is het voor jou tijd om een slaapies te doen en te spelen.” Ik keek verbaasd maar zag aan zijn blik dat het serieus was. Herman tilde me op en terwijl ik op zijn heup zat droeg hij mij de trap af en liep naar de buitendeur, voor de buitendeur stond een paar schattige sandaaltjes. Herman zette mij neer en trok mij de roze sandaaltjes aan waarna hij de deur opende en mij naar buiten geleidde. Het was inderdaad erg warm, Herman pakte mijn hand en trok me mee langs wat bosjes naar een gedeelte van de tuin die op het eerste gezicht niet zichtbaar was. Daar stond een groot speeltoestel met een klimrek, een glijbaan een schommel en een zandbak. Herman tilde me in de betonnen zandbak en zette mij zittend in het zand neer, daarna pakte hij een schep en emmer en wat vormpjes en zei: “Oke één ding wil ik met je afspreken, je gaat nu spelen als een zoete kleuter als je dat niet doet dan vraag ik mamma om even langs te komen zodat je over de knie kunt.” Toen herinnerde ik mij de pak voor mijn broek en huiverig en onwennig begon ik druk zand te scheppen. Herman liep weer weg en liet mij daar alleen spelen.

Voor mijn gevoel heb ik daar uren gezeten, op een gegeven moment had ik het zelfs erg naar mijn zin ik kroop wat door het zand heen en maakte met de verschillende vormpjes zandtaartjes en dergelijken. Na verloop van tijd kwam opa met een tuimelbekertje aanzetten en die heb ik leggedronken, er zat een net iets te zoete limonadedrankje in. Na een poosje kwam de dame langs en die had een pot versiert met allerlei vlinders in haar hand, deze zette ze in het gras neer en ze gebood mij te komen. Toen ik aan kwam wandelen wist ik al wat er te gebeuren stond. De dame trok mijn onderbroek uit en gebood me op het potje te gaan zitten. Een beetje twijfelend deed ik wat ze zei. “Ga je een grote plas doen voor mamma? Of moet mamma je in een luierbroekje laten plassen? “ vroeg ze me kleinerend. IK wilde reageren maar had al gemerkt dat dat geen optie was, tot overmaat van ramp moest ik ook niet een grote boodschap wat ik liever niet deed. “Mag ik anders op het toilet want ik moet ook poepen.” Vroeg ik twijfelend. De dame zei: “Poepen kan ook op het potje hoor, ik ga even de babydoekjes halen die ben ik vergeten, als ik terug kom dan verwacht ik dat je braaf een plasje en een poepje voor mamma hebt gedaan.” Ik zag haar de boerderij in lopen en van opluchting lukte het mij om spontaan te plassen en poepen. Toen de dame terugkwam was ze heel vrolijk en toen ze zag wat ik had gedaan werd ze nog vrolijker. IK moest opstaan en voorover bukken en de dame ging met een luierdoekje langs mijn billen, toen ik opkeek zag ik dat een groepje collega’s net de tuin binnenliep en op het terrasje naast de speelplaats plaatsnam, ze keken allemaal naar mij hoe mijn billen werden afgeveegt. Toen dat klaar was besloot de dame dat ik ook wel zonder onderbroekje verder kon gaan spelen, ze tilde me zonder pardon in mijn blootje in de zandbak. Ik raakte een beetje verveeld en probeerde er toch wat van te maken, alleen ik voelde me vies alle zand zat tussen mijn billen en schaamlippen. Ik klopte wat zand van mijn vingers en probeerde het zand tussen mijn schaamlippen vandaan te halen op dat moment hoorde ik oom Rick roepen : “Wat schattig, heb je dat ontdekken van haar vaginaatje op de film Carla?” Verschrikt keek ik op en zag ik dat tante Carla mij met een videocamera stond te filmen. Ik kon niet meer, de schaamte van als klein kind te worden behandeld, een natte luier, voor al mijn collega’s in blote kont rondlopen, en dan ook nog dat ze filmen dat ik aan mijn vagina zit. Ik begon te gillen naar mijn collega’s en riep: “Ik wil mijn kleren terug ik wil naar huis, ik ben het zat!!!!!!!!!!!” Plots werd ik van achteren gegrepen en zat ik op de heup van Herman. “Het is genoeg geweest, pappa stopt je even in bad.” Zei Herman en hij liep met me weg het huis in de trap op de badkamer in waar het bad al gevuld was. Eerst werd ik even onder de douche gezet om het ergste zand van mij af te krijgen, daarna zette hij mij in bad in een speciaal stoeltje waardoor ik niet zelf kon verzitten of staan om mij heen dobberden wat badspeeltjes, er werd niets gezegt en iedere keer als ik wilde reageren deed hij zijn vinger voor zijn mond en zei hij: “Ssssst”.

Hij liet me even alleen in de badkamer in het bad. Toen hij terugkwam had hij mijn kleren weer bij zich exclusief de onderbroek. Hij droogde me af en trok een jip en janneke onderbroek en hemdje bij me aan. Daarna legde hij mijn kleren op het krukje. “Als je morgen niet terugkomt betalen we je salaris van de hele maand en zijn we daarna van elkaar af. Kom je wel terug dan ben je het eens met hoe wij je behandelen en dan heb je kinderondergoed en kinderkleding aan.” Zei Herman. Vervolgens liep hij de badkamer uit. Ik trok mijn kleren uit en liep naar de trap waar de traphekjes open waren gelaten, ik liep naar beneden en naar mijn fiets en fietste rustig naar huis.

Ik stond in de winkel bij het vak met kleuterondergoed, blind pakte ik een paar pakketjes met onderbroekjes het waren allemaal onderbroeken in pastelkleurtjes en dergelijken. Daarna liep ik naar de bovenkleding en selecteerde ik wat zoete jurkjes en broekjes en shirtjes. Nadat ik alles had geselecteerd rekende ik af en ging ik naar de schoenwinkel en haalde ik wat zoetsappige sandaaltjes, gympjes en regenlaarsjes. Thuis aangekomen vulde ik mijn kledingkast en schoenenkast bij waarna ik het avondeten ging koken. Met lange tanden at ik, ik had getwijfeld of ik het zou doen, maar het salaris was echt hoog, hoger dan ik elders kon krijgen, en zeg nou eerlijk wie verdient er nou geld met slapen en spelen? Ik kon het wel hebben, voor even tenminste en als ik genoeg geld heb dan stop ik ermee. Ik kroop mijn bed in en zette mijn wekker…vanaf morgen ben ik weer een kleintje!

De wekker ging en ik ging naar de badkamer wastte mezelf en poetste mijn tanden. Ik maakte een van de ondergoedpakketjes open en haalde er een onderbroek uit. Ik schok me rot, (#*@&^! dit zijn geen onderbroeken maar luierbroekjes voor kinderen die aan de zindelijkheidstraining zijn begonnen. Ik maakte een volgend pakketje open en dat was precies hetzelfde, nadat ik alle pakketjes had geopend begreep ik dat er niets anders op zat dan een luierbroekje te dragen. Ik stapte in de onderbroek en toen ik hem omhoog trok voelde ik hoe de dikke katoenen laag zich tussen mijn benen nestelde, ik moest mijn benen iets uit elkaar houden. Daarna trok ik een schattig geel zomerjurkje aan, ik zag dat als ik bukte dat de broekluier er onder vandaan zou komen, daar kan ik weinig meer aan doen, en dat maakt niets uit, ze hadden me toch al naakt gezien. Nadat ik de sandaaltjes had aangetrokken stapte ik de deur uit en stapte ik op de fiets. Bij de boerderij aangekomen belde ik weer aan.

Na even wachten deed de dame de deur open, ze glimlachte vriendelijk en zei: “Hallo kleintje ben je daar weer, even kijken of je netjes gekleed bent.” En ze trok vrijwel direct de rok van het jurkje omhoog, haar vinger ging langs de dikke laag katoen van de broekluier. “Beter dan verwacht” zei ze. Ze trok mijn sandalen uit en pakte mijn hand vast en liep me naar de keuken toe. Dit keer was wel het tafeltje van de kinderstoel vastgeklikt en ik werd in de stoel gezet. Voor mij stond een bordje pap met een roze plastick lepeltje erin, daarnaast stond een tuimelbekertje met sap. De dame bond mij een slab voor en ging zitten. “Eet smakelijk allemaal” zei Herman en iedereen begon te eten. Er werd niet zoveel aandacht aan mij gegeven, wat ik wel fijn vond, want het lepeltje was wat flexibel en het eten werd me daardoor erg moeilijk gemaakt, het was een kliederboel, mijn hele gezicht handen en slab zaten vol. Na het drinken van de sap was het ontbijt over, tante Marga lachtte en zei: “Wat een kliederboel maakt jullie kleintje ervan zeg!” de Dame reageerde: “Tja wat wil je met zo’n kleintje, ze moet ook aan zoveel denken, netjes eten, potjestraining!” de dame maakte de slab los en wreef mijn gezicht en handen ermee schoon. Ze liep met me naar mijn werkplek en zette me in de stoel en fluisterde: “Als je een plasje of poepje moet, dan laat je het maar lopen, de eerste keer dat je naar het potje gaat is na je dutje.” Ik slikte en accepteerde het maar, het was immers mijn eigen beslissing om terug te komen en om een luierbroek aan te trekken.

Tussen het werk door kreeg ik een aantal keer een tuimelbekertje met sap, welke ik echt leeg moest drinken, Herman en de dame bleven toekijken tot ik het op had. Rond 10:30 uur hield ik het niet meer en liet ik een straaltje urine in de broekluier lopen, om 11:00 uur liet ik een tweede straaltje lopen gevolgt door 5 minuten later de rest van mijn blaasinhoud. Ik voelde een warme gloed tussen mijn schaamlippen langs het dikke katoen in lopen. Het was een heerlijk gevoel. Toen rond 11:15 Herman weer naast mij stond met een tuimelbekertje met drinken zag hij aan de blik in mijn ogen dat er iets aan de hand was. Hij ging door zijn knieen en voelde aan de broekluier. “Die kan nog wel even mee hoor meisje.” Zei hij bedeesd. Ik dronk weer de tuimelbeker leeg en ging verder werken, de broekluier begon vervelend te zitten en te kriebelen, ik begon daardoor onrustig te schuiven op mijn stoel maar bleef wel doorwerken. Om ongeveer 12 uur kwam iemand binnen die zichzelf tante Els noemde, tante Els was een vriendelijk uitziende dame en was een beetje soortgeglijk gekleed als de dame. Tante Els zei: “Volgens mij ben je te moe om samen met ons te lunchen, dus ik ga je nu even je lunch geven en dan kun je bijtijds naar bed.” Ze tilde me vervolgens van mijn stoel af en droeg me naar de keuken, waar aan de tafel een grote papfles gevuld met een dikke pap stond. Ze legde me over haar schoot en schoof de speen van de papfles in mijn mond, rustigaan begon ik te zuigen en beetje bij beetje kwamen er scheutjes pap bij mij naar binnen. Nadat ik de fles leeg had pakte ze uit de keukenkast een potje met nutrilon fruithap, deze voerde ze me met een kunsstof lepeltje. Tijdens het eten van het fruithapje kwamen de collega’s binnen voor de lunch, ik kreeg van diversen een aai over de bol.
Toen ik op de arm van tante Els de trap op ging kwamen we Herman tegen, Herman kriebelde me in mijn nek waardoor ik moest lachen en er weer een scheut urine in de broekluier terecht kwam, die scheut was catastrofaal, de luier begon te lekken en tante Els rende naar de badkamer. Mijn jurk was drijfnat. Kalmaan trok tante Els mijn jurk uit en daarna mijn broekluier die ze in een luieremmer in de hoek van de badkamer gooide. Ik stond in mijn blote kont, tante Els pakte een washand en wat babyzeep en begon mij in te zepen, met de washand ging ze tussen mijn benen en ik voelde een soort van opwinding tussen mijn benen en probeerde het met rood hoofd te negeren. Tante Els spoelde de washand uit en waste de zeepresten van mijn lichaam af waarna ze me afdroogde en me een duwtje in de rug gaf: “Ga maar naar je slaapkamer toe meid!” zei ze. Ik opende de badkamerdeur en liep naar het slaapkamertje toe, de gordijnen waren dit keer open het velle licht gaf de kleuren van de kamer goed weer. Het was van een klein kind echt een leuk kamertje maar goed, ik ben dan geen klein kind. Tante Els stond achterme en tilde me op de commode, in een paar vlugge bewegingen kreeg ik een luier om en wederom een romper aan. Daarna belande ik op schoot en kreeg ik een flesje water, tante Els begon voor te lezen en streelde ondertussen over mijn geluierde kruis. Het was een raar gevoel en ik voelde me niet op mijn gemak, ook voelde ik nu totaal geen behoefte om te gaan slapen. “Ik ben niet moe” zei ik. Tante Els knikte en zei: “En toch ga je een paar uur naar bed.” Ze schoof het hekje van het bedje naar beneden en legde mij erin, vervolgens trok ze mij een zomertrappelzakje aan en sloot ze het hekje weer, nadat ze in de badkamer de fles had bijgevuld kwam ze terug en legde ze de fles in het bedje. Ze zette de mobiel die boven het bedje hing aan en liep weg.

Dit waren de langste uren van mijn leven, totaal niet moe zijn en niets te beleven hebben en opgesloten liggen in een babybed. Na een tijd voor mijn gevoel zelfs een uur of 2 begon ik te roepen dat ik eruit wilde, er reageerde niemand. Ik riep harder en de tranen van wanhoop liepen over mijn wangen, ineens vloog de deur open en stond de dame in de deuropening. Hardhandig tilde ze mij uit bed en trok de trappelzak uit waarna ze in 1 beweging de luier van mijn billen trok. “Nog geen 45 minuten lig je in bed en dan begin je al te gillen!!! Dat zal je leren!!!” en ze begon op mijn blote billen te slaan, na de 18e klap hield ik het niet meer en liet ik mijn blaas leeglopen. Een hele plas met urine lag tussen de benen van de dame op de grond. De dame trok mij omhoog en keek me kwaad aan….het enige dat ik uit kon brengen was: “Sorry mamma” en dat tussen de snikken door. De dame legde me weer op de commode, met de luier depte ze de plas op en ze deed de luier om mijn billen, romper aan, trappelzak aan en in bed. Ze duwde de speen van het flesje hardhandig in mijn mond en zei: “Drinken, en als je stopt krijg je nog een keer een pak voor je broek” ze liep de kamer uit en kwam terug met een weil en dweilde de restanten van de urine op, ondertussen zoog ik huilend en snotterend als een gek het flesje leeg….Dit gaat mij niet meer gebeuren zei ik tegen mezelf, dit is mijn 2e en laatste dag hier.

Het duurde nog heel lang voordat er iemand terug kwam. Dit keer was het Herman weer die me op kwam halen. De luier was nat van de plas die was opgedept. “Je hebt weer een flinke plas gedaan meisje, en je hebt een luieruitslag.” Zei Herman terwijl hij mijn luier verschoonde. Op mijn billen smeerde hij een flinke laag luierzalf. Hij trok mij aan de hand mee naar de trap waar ik aan zijn hand naar beneden mocht lopen. In mijn blote kont werd ik meegenomen in de tuin waar mijn collega’s een gezellig onderonsje hadden. Op het gras stond een kinder zwembadje, ik moest daar maar aan spelen van Herman.

Toen het rond 17:00 uur was tilde Herman mij uit het badje, hij droogde me af en legde mij in mijn blote kont op de handdoek op het gras neer. Ik keek bang naar hem, en dat begreep hij, hij had door dat de dame te ver was gegaan. Hij trok mijn benen omhoog, smeerde en poederde mijn billen in en sloot de luier. Nadat hij mij een romper en schoon jurkje had aangedaan tilde hij mij naar zijn auto, achterin had hij mijn fiets gelegd en hij zette me vast in het autozitje. “Mamma is te ver gegaan Ellen, ik denk dat je er verstandig aan doet om niet meer te komen.” Zei Herman toen we onderweg waren naar mijn huis. Ik knikte, en besloot hier nooit maar dan ook nooit meer heen te gaan.
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
wat een lap tekst. Weinig tussen regels wat het iets vervelend maakt om te lezen.
Naar dat ze de mevrouw mamma moest noemen ben ik dus afgehaakt.

john
 

qawsedrf

Toplid
leuk verhaal.
beetje late reactie ik had hem al uitgelezen toen nederland voor de 1e keer scoorde toen wat ik al wat heen zetten maar pa kwam boven :(
dus moets ik hem maar even heeeeel snel weg klikken
 

Ram247

TB m/v
John_mod zei:
wat een lap tekst. Weinig tussen regels wat het iets vervelend maakt om te lezen.
Naar dat ze de mevrouw mamma moest noemen ben ik dus afgehaakt.

john
De enters die het forum bij het knippen en plakken vanuit MS WORD eruit heeft gehaald er maar weer tussen gezet. Jammer dat het forum dat soort dingen van de meest gangbare tekstverwerker niet gewoon overneemt.
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
Ram247 zei:
John_mod zei:
wat een lap tekst. Weinig tussen regels wat het iets vervelend maakt om te lezen.
Naar dat ze de mevrouw mamma moest noemen ben ik dus afgehaakt.

john
De enters die het forum bij het knippen en plakken vanuit MS WORD eruit heeft gehaald er maar weer tussen gezet. Jammer dat het forum dat soort dingen van de meest gangbare tekstverwerker niet gewoon overneemt.
Tip!!!

exporteer gewoon je word document eerst naar TXT bestand en dan plakken ik het forum.
Dan ben je ook laar hihi.
Inderdaad neet het forum alle word instellingen niet over omdat het een flash pakket is en met TXT bestanden werkt.

maar leuk verhaal nu ik het gelezen heb.
 

zonnetje

Nieuw lid
Hoi,

Ik heb echt genoten van dit verhaal.
En ik vond het helemaal geen lap tekst, als een je een goed verhaal leest dan kun je dat makkelijk door lezen.
Maar echt een heel goed verhaal.

Groetjes.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Kleinmaarfijn Nieuwe pampers gescoort AB/DL Fotos 9
J Heyyy goed nieuwe Broekplassers en Poepers 8
SissyLucy˚ʚ♡ɞ˚ Opzoek naar nieuwe contacten (f) Contact advertenties 6
R Nieuwe voorstel add in de hoop duidelijkheid te geven Voorstellen 5
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
AB / DL25 Nieuwe mod moderator talk 15
S Nieuwe ronde nieuwe kansen ben jij die leuke vrouw die ik zoek ! Contact advertenties 4
S Nieuwjaar nieuwe kansen Contact advertenties 5
Cuddles4Life Nieuw op deze site - ab/dl meid Voorstellen 40
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
Tenaatje@ Nieuwe zending save express Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
D Nieuwe mensen ontmoeten Contact advertenties 6
S Nieuwe tena active fit ultima!!! (met foto's) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Little/daddy_Q Nieuwe pornhub video AB/DL Filmpjes 9
DDMatty Nieuw Lid, Nieuwe Contacten :) Voorstellen 24
Pamper86 Show hier je nieuwe spullen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
W Nieuwe luiers in babystijl AB/DL Filmpjes 22
Mama Suus Nieuwe mama wil ervaring opdoen. Voorstellen 21
MaxxToddlerLife Nieuwe Luiers DiaperMinister Luiers 77
Jappie1996 Dp-vids (nieuwe site) AB/DL Filmpjes 33
Bam-Bi Nieuwe romper te ruil Pub 10
glennm Nieuwe broekje Contact advertenties 10
Luierikl Pampers nieuwe verpakking en minder stretch :-( Luiers 7
Vivas Nieuwe daddy stelt zich voor. Voorstellen 21
Alice Nieuwe ABDL mini docu op youtube AB/DL Filmpjes 40
Babyukkie Wauw , zo lief nieuwe spenen gekregen AB/DL Fotos 10
sam Komen er nog nieuwe meetings in 2023 Kalender 10
Little boy Nieuwe luiers besteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
L Nieuwe uitdaging N 6
Inco-plastic-24/7 Nieuwe voorraad binnen gekregen Algemeen 16
M Vlaamse mama neemt een nieuwe start Contact advertenties 33
nina15000 Nieuwe luierbroekjes Luiers 6
Inco-plastic-24/7 Grote investering gedaan nieuwe plastic broeken Plastic broekjes liefhebbers 11
D Filteren op onderwerp bij nieuwe berichten (en eventueel elders) Ideeën Bus 5
Tiny Uitbeelden / rollenspel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Tiny Hoi! Voorstellen 44
P Nieuwe Crinklz Piratenstijl en tweede thema Sprookjesthema in sprookjesstijl Luiers 3
R Nieuwe Brabantse baby Voorstellen 45
Ominous_rumors Nieuwe crinklz fairy tale Vragen & Info Shop 8
S Daddy/DL opzoek naar nieuwe contacten Contact advertenties 7
M Nieuwe rompers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
DiaperLuw De nieuwe rearz mermaid tales zijn echt fantastisch, maar... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Redheaddiaper Nieuwe luiers 16+ Board 12
LuierD Nieuwe mensen ontmoeten Contact advertenties 8
B Nieuwe luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
D Nieuwe luiervrienden maken Contact advertenties 1
M Nieuwe Amsterdammer Voorstellen 16
HomeHeart Nieuwe aanwinst Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierD Hallo allemaal Voorstellen 14
Senna ab Nieuwe luiers besteld!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Similar threads


















































Bovenaan