Els

beoordeel het verhaal

  • goed

    Stemmen: 4 33,3%
  • matig

    Stemmen: 6 50,0%
  • slecht

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal stemmers
    12

babyke

Nieuw lid
Els

Ik klikte facebook open.
Els, een ex leerling van de school, was online en ik las in het overzicht dat ze zwanger was.
Els was altijd een braveke geweest. Stil, verzorgde haar cursussen, maar zwak in kennis.
Ik stuurde haar een mailtje, want de chatfunctie had weer zijn kuren, en wenste haar veel succes toe met haar zwangerschap. Mocht je iemand nodig hebben om te oefenen dan zeg je het maar, he.

Vrij rap kreeg ik een antwoord. Ze bedankte me voor mijn gelukwensen en dat ze wel de kleine van haar vriendin kon gebruiken om te oefenen.

Ik schreef haar terug dat ze het niet durfde om mij in een pamper te steken.
Trouwens, het was wel een droom om mij eens door een ex leerling als baby te laten behandelen. Net als eens over de knie gelegd te worden en een pak voor de broek te krijgen.

Als antwoord kreeg ik dat ze dat wel durfde hoor.

Een paar dagen later had ik een mail van haar. Zeg kan de baby zijn adres eens doorgeven. En wanneer ben je vrij.

Ik stuurde mijn adres door en gaf haar een paar datums. Het was grote vakantie dus zal het geen probleem zijn om eens af te spreken. Zo werd er een dag afgesproken.

De bel ging en Els stond voor de deur. Ze had een zak in haar handen.
Ik liet haar binnen.

Ok, dan gaan we de kleine maar eens zijn luierke aan doen he.
Ze kwam naar me toe en nam de knop van mijn jeansbroek vast en maakte ze los. Even later lag de broek op de grond en moest ik gaan liggen op de tafel. Vrij vlot deed ze mij de luier aan. Zo, voor de volgende paar uurtjes zul je daarin lopen.
En had je niet gezegd dat je ook eens over de knie gelegd wilde worden. Zullen we dat maar direct ook eens doen. Ik ging liggen en de petsen kwamen in sneltempo neer op de gepamperde billen.

Mmm, mooi weer buiten. Zonde om binnen te blijven. Ze gooide mijn broek naar mij toe en zei dat ik ze moest aandoen. Ze ging met de kleine wandelen.
Dat had ik nu niet verwacht, maar ze nam me aan het handje naar buiten. We wandelden richting bos.

In het bos stond een pick nick tafel. Etenstijd voor de kleine en ze nam de papfles gevuld met chocolademelk. Naast haar zittend stak ze de speen in mijn mond en begon ik te zuigen. Na een paar minuten was de fles leeg. Flink zo, baby. Zelf dronk ze van een flesje cola.

Verder ging de wandeling en ik begon ongemakkelijk te worden. Ik moest naar het toilet. Ze lachte en klopte eens op de pamper. Je hebt hem niet voor niets aan.
Dat meen je niet. Ja ja, gebruik hem maar. Je wilde toch dat ik op je kwam babysitten. Awel baby’s doen het in hunne pamper, dus jij ook.

Voor haar ogen begonnen de krampen pijnlijker en pijnlijker te worden en ik wist dat ik mezelf zou gaan bevuilen.

Kom we wandelen verder en ze klopte op de gevulde pamper. Straks krijg je een schone pamper aan. We liepen verder door het bos.

Aan de andere kant gekomen stond er een auto geparkeerd op de parking. Er zat een iets oudere vrouw in. Ze stapte uit en kwam op ons af. Is dat de kleine? Ja, ma.
Hoe is dat je moeder? De moeder draaide zich om. Zwijg kleine, als grote mensen praten, dan zwijgen de kinderen. Begrepen. Ja, mevrouw. Ze glimlachte. Draai je eens om. Ik ging met mijn rug naar haar toe staan. Zo te zien heb je een propere pamper nodig. En ze klopte eventjes op de gevulde luier.
Zullen we maar naar huis gaan en ik moest de auto instappen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Haags_eigenwijsje Els moderator talk 1
LBV Els alweer 3 jaar in ons midden! Pub 12
Similar threads
Els


Bovenaan