Emma's Verhaal

Anon BillieJoe

Beginneling
Beste mensen
het ziet er naar uit dat ik op ben gestaan uit de dood en hopelijk eens een verhaal ga afmaken voor de verandering.
Het is goed mogelijk dat hier en daar een verhaalelement veranderd...

H6

Lillie kon haar ogen niet geloven, een ander meisje zat in haar kamer in een luier, en ze was nog eens aan het poepen ook.
Emma kon het niet tegenhouden. Ze zat daar maar gewoon met haar handen voor haar hoofd, rood van schaamte. Ze begon lichtjes te huilen.
"Het spijt me dit was echt niet de bedoeling!"
Lillie vloog Emma om haar nek. "Geeft niet joh, het was een ongelukje. Maak je geen zorgen ik vertel niks hoor."
Ze stond op en stapte op haar kast af. Ze deed deze heel voorzichtig open en pakte een luier.
"Neem deze. In mijn badkamer kun je je even verschonen als je wil."
"B-bedankt" antwoordde Emma nog wat van streek.

Emma ging Lillie's badkamer in. Haar moeder moest een behoorlijke job hebben als je zo een huis kan kopen. Ze plofte zich neer op de grond en begon aan de heuse klus om zich weer schoon te krijgen. Het viel op dat er 2 vuilbakken stonden. Toen ze klaar was keek ze even in welke vuilbak ze alles moest gooien. 1 ervan zag er uit als een normale vuilbak. In de andere zaten een paar luiers, dus gooide ze die van haar er maar gewoon bij. Toen ze de ander luier aan had nam ze haar rokje en deed deze weer aan en stapte terug de kamer in.
"Nog is sorry voor daarnet. Nu stinkt je hele badkamer naar poep en ligt er een poepluier in je vuilbak."
"Zoals ik al zij maak je geen zorgen."
"Maar wat zal je moeder niet denken?"
"Ik heb ook al een per ongeluk in mijn luier gepoept hoor, ik zeg haar gewoon dat het een van mij was."
Emma ging weer in de zitzak zitten. Het werd even stil...
Lillie verbrak de stilte met een vraag "Hoe komt het dat jij luiers draagt?"
"Nou ehmmm... Ik heb s'nachts nogal last van nachtmerries en plas ik meestal in bed." antwoordde Emma een beetje beschaamd
"Ja maar je was toch niet aan het slapen?"
"Zweer me dat je dit niet doorverteld!"
"Ik zweer het!"
"Om eerlijk te zijn zitten ze best wel lekker, ze geven me een beetje een veilig gevoel."
"Dat gevoel ken ik ja..."
Lillie kwam bij Emma zitten.

Lillie nam Emma vast en liet niet los. Ze had het gevoel dat ze eindelijk iemand had gevonden die haar begreep en haar gevoelens respecteerde.
De 2 namen elkaar stevig vast. Het was heel rustig. Zo zaten ze daar even. Emma viel in slaap en Lillie gebruikte het moment om zich even te verschonen. Ze ging de badkamer in en deed haar broek uit. Haar luier zag er nogal donker uit van daarnet. Ze deed hem uit en deed een andere aan.
"Ik denk niet dat we vandaag nog ergens naartoe gaan..." dacht Lillie bij zichzelf. Ze besloot dan ook haar broek te laten voor wat het was en stapte met alleen haar luier en t-shirt terug haar kamer in. Emma was nog steeds aan het slapen en dus nam Lillie haar gsm en besloot wat op youtube te kijken naar haar favoriete youtubers. Even later kwam haar moeder binnen.
"Gaat alles hier een beetje?" Ze keek even rond en zag dat Emma aan het slapen was. Het leek of ze een luier droeg...
"Lillie alsjeblieft doe een broek aan."
"Maakt niet uit mam."

Het was nu ongeveer een uur later en Emma was nog steeds aan het slapen. Het viel Lillie op dat ze nogal onrustig werd. Opeens werd er een luid gehis hoorbaar.
Lillie voelde nerveus aan haar luier, maar die voelde nog zo droog als iets. Het was Emma die in haar slaap aan het plassen was!
Emma schoot op met tranen in haar ogen. Lillie ging snel naar haar toe.
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Fijn dat je het schrijven weer hebt opgepakt, Billie! Weer een goed hoofdstuk, en ben weer benieuwd naar de rest! !1
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Fijn dat je weer verder bent gegaan met je verhaal. Leuk hoofdstuk! Ben benieuwd naar het vervolg !1
 

Anon BillieJoe

Beginneling
H7

Het duurde even voor Emma weer bij zinnen was. Ze vertelde in detail wat er in haar nachtmerrie gebeurt was. Achterna worden gezeten door een man in je slaap is geen pretje...
"Het is maar een tijd dat ik naar huis ga denk ik."
"Ga je nu al weg?"
Lillie en Emma namen afscheid en Emma ging terug naar huis. Eens thuis aangekomen vond ze dat het wel tijd was voor een verschoning. Ze ging naar haar kamer en verschoonde zichzelf. Het duurde niet lang of ze had een schone luier aangedaan. Het werd inmiddels al laat. Emma besloot dan maar om rustig in haar kamer te blijven. Ze nam haar pc en opende Youtube. Terwijl ze rustig naar muziek luisterde nam ze een USB stick van onder haar matras. Ze stopte hem in haar pc en opende een nieuw word document. Het duurde niet lang of er werd heel wat genoteerd. Het leek wel of er een typmachine in haar kamer stond. Ze schreef zorgvuldig neer wat er de afgelopen dagen zoal gebeurd was. Ze sloeg het bestand op en stopte de stick weer veilig terug.
Op Youtube was er vandaag niks interessants te zien dus besloot ze maar wat tv te kijken. Ze ze zapte wat en kwam uiteindelijk op Grey's Anatomy terecht. Hoewel ze het niet volgde, vond ze het wel steeds interessant en leuk om te zien dus besloot ze door te kijken. Even later moest ze dringend naar de wc. Ze besloot even te wachten en het op te houden. Het duurde niet lang voor ze niet meer kon. Ze legde haar hand tegen haar kruis en liet het lopen. Een intens gevoel ging langs haar rug. Ze wist precies wat het betekende en maakte gebruik van de situatie om haar eens even te laten gaan. Even later weerklonk er een intense schreeuw door haar kamer.
Na dat intens momentje besloot ze maar om te gaan slapen.

De komende paar dagen gebeurde er niet veel. Het was ondertussen vrijdag geworden. Emma ging lekker geluierd tv kijken toen ze opeens de deurbel hoorde. Ze deed snel een broek aan en ging naar beneden. Ze opende de deur...
"Het Emma, ik heb je toch niet wakker gemaakt hoop ik hé?"
"Oh hoi Lillie, nee hoor."
"Mag ik binnenkomen?"
Emma nam Lillie mee naar haar kamer.
"Waarom ben je eigenlijk naar hier gekomen?"
"Nou, ik zat daar maar alleen op mijn kamer en zag dat het mooi weer was dus kwam ik je vragen of je een stukje mee ging wandelen?"
"Ja is goed hoor."

Emma en Lillie vertrokken snel op hun wandelinkje. Emma had voor de zekerheid een luier of 2 meegenomen en Lillie had er een paar van zichzelf meegenomen. Het was vooral rustig onderweg naar het bos. In het bos was het nog rustiger dan erbuiten. Geen auto's die je net niet aanrijden, geen brommers die af en toe langskwamen. Gewoon Emma, Lillie en de lokale fauna & flora. Emma en Lillie zeiden niet veel tegen elkaar, ze waren beiden duidelijk aan het genieten. Het was hun niet opgevallen dat er een dame met een hond aankwam. Emma keek even voor haar en begroete de dame. Lillie was een beetje nerveus maar nam haar voorbeeld en deed hetzelfde. Helaas had de hond van de dame andere plannen. De hond sprong met een speelse beweging, Lillie daarintegen schrok ze dood, ze heeft het namelijk niet zo met honden.
"AAAAAAH!"
Een paar tranen kwamen in haar ogen, niet alleen door de onverwachtse move van de hond, maar door de schrik begon ze spontaan in haar luier te plassen, en die kon niks meer hebben. Al snel was er een enorme natte plek op Lillie's broek.
"Jesus Lillie gaat het wel?" Emma probeerde even na te gaan of alles wel ok was met haar, toen ze de natte plek zag "oh nee hé..."
 

Anon BillieJoe

Beginneling
H8

Emma zat rustig in de zetel van de dame. Na de ongelukkige gebeurtenis stelde de dame voor de de 2 meisjes met haar naar huis gingen, waar ze Lillie's broek in de droogkast konden doen. Terwijl Emma en de dame rustig aan het babbelen waren, zat Lillie in de badkamer van de dame. De dame had haar aangeboden om even een douche te nemen en dat deed ze met veel plezier. Het water hielp haar een beetje te kalmeren. Toen ze uit de douche stapte en zich had afgedroogd, nam ze een nieuwe luier uit haar tas. Ze deed deze voorzichtig aan en stapte dan de badkamer uit. Ze ging de woonkamer binnen en zag dat Emma en de dame ondertussen naar het nieuws aan het kijken waren. Ze hadden haar nog niet opgemerkt. Lillie hoorde wat geroep van de 2de verdieping komen. Ze ging naar boven om eens te kijken...
In een van de kamers zat een jongen. Hij was duidelijk iets aan het spelen op een playstation, wat wist ze niet. Als ze nu een broek aanhad was ze naar binnen geweest. Ze besloot om er geen aandacht aan te besteden en terug te gaan naar Emma.

Ondertussen was Lillie's broek droog. Lillie deed haar broek weer aan en zij en Emma zeiden vaarwel tegen de dame. Ze besloten maar om terug naar huis te keren na het voorval. Terwijl ze terug naar huis wandelden begon het te regenen. Ze kwamen ze bij de speeltuin.
"Laten we hier even schuilen voor de regen" stelde Emma voor
"Goed plan"
Emma en Lillie gingen in een van de speelhuisjes zitten. Het was er best comfortabel.
"Hey Emma, ik heb een probleempje... ik moet echt heel dringend poepen"
"Nu je het zegt ik moet ook heel nodig"
Emma hurkte een beetje door haar knieën. Het duurde even maar toen ze klaar was zuchte ze van opluchting.
"Zo dat lucht op" zei Emma terwijl ze ging zitten
Ze voelde de poep verspreiden over haar kont en kruis. Ze vond het stiekem best wel een fijn gevoel, lekker warm op die koude bank.
Nu was het Lillie's beurt. Ze deed hetzelfde als Emma en ging door haar knieën. Lillie had wat last van diarree. De poep stroomde letterlijk haar luier in. Lillie vond het niet zo erg als daarnet. Nu waren ze tenminste met 2. Het was ondertussen min of meer gestopt met regenen dus besloten ze om terug naar Emma's huis te gaan.
 

Anon BillieJoe

Beginneling
H9

Daar liepen ze dan, alle 2 met hun vieze luiers. Emma was het nu wel duidelijk geworden. Na bijna een week in te hebben rondgelopen, wist ze bijna zeker dat ze een DL was geworden. Ze gaven haar een soort van veilig gevoel en het comfort ervan was natuurlijk een added bonus. Het duurde niet lang meer of ze stonden voor Emma's deur. Emma deed de deur open en ze wandelden naar binnen.
"Misschien moeten we ons maar eens verschonen hé"
"Geen slecht idee"
Emma en Lillie gingen naar Emma's kamer. Emma deed haar broek uit en Lillie volgde haar voorbeeld. Daar stonden ze dan beiden in hun vieze luier. Die van Lillie kon overduidelijk niets meer hebben, hij zag namelijk nog al donkerbruin van alle poep en plas.
"Jezus Lillie, jij kan er behoorlijk wat van hoor."
"Hou toch je mond, kijk eerst is naar jezelf" antwoordde Lillie op een speels toontje. Emma's luier zag er trouwens ook nog al vol uit.

"Wil je dat ik even naar buiten ga terwijl jij je verschoont?" vroeg Emma aan Lillie.
"Zou jij me willen verschonen?"
"Nou, als je het niet erg vind dat ik je naakt zie geen probleem hoor, maar dan moet jij mij verschonen"
"Dat klinkt als een eerlijke deal"
"Misschien kunnen zouden we daarna beter in bad gaan."
Emma nam 2 luiers en ging naar de badkamer. Emma liet het water lopen en zei tegen Lillie dat ze op de grond moest gaan liggen.
Lillie deed de haar kleren uit en ging op de grond liggen.
"Je bent zeker dat ik je mag verschonen hé?"
"Ja hoor"
Emma deed Lillie's luier open. Ze veegde Lillie schoon en gooide de luier in een plastic zak. Lillie stond weer recht, ze had alleen nog maar haar BH aan.
"Nu is het jou beurt" zei Lillie terwijl ze Emma op de grond duwde.
Lillie deed Emma's luier los en begon haar schoon te vegen. Het zat echt overal bij Emma. Het duurde even maar ze had ze eindelijk schoon gekregen. Lillie gooide Emma's luier ook in de plastic zak. Ondertussen was het bad goed volgelopen. Emma deed haar BH uit en ging erin zitten.

"Daar is toch niet genoeg plek in joh"
"Ooh jawel hoor!" Emma nam Lillie vast en trok haar richting het bad. "Ga gewoon op mij zitten, plek genoeg."
"Nou als je er zelf om vraagt"
Lillie stapte nu ook in het bad. Emma had haar gsm op de kast naast het bad gelegd en was wat muziek aan het afspelen.
"He Emma, bedankt dat je zo goede vrienden met me bent geworden." er liep een traantje lang Lillie's wang.
"Maakt niet uit joh, je moet weten dat ik hier voor je ben als je me nodig hebt."
"Ik voelde me de laatste tijd nogal alleen zonder pap en mijn oude vrienden om me heen snap je" Lillie begon een beetje te wenen. Emma nam Lillie stevig vast.
"Shhht, het komt allemaal wel goed"
"Sorry"
"Maakt niet uit, het doet soms wel eens goed om je emoties te uiten bij iemand weet je"
Emma en Lillie praten nog wat verder terwijl Emma Lillie's haar wast.
"Wat dacht je ervan als je de rest van het weekend hier komt logeren? We maken er een heus weekendje van dan!"
"Goed plan zeg! Ik zal zometeen even naar huis gaan dan om te vragen of het mag en wat spullen te halen"
Toen ze beiden waren afgedroogd deden ze hun kleren weer aan. Lillie was haar broek aan het aandoen toen Emma haar tegenhield.
"Seg vergeet je niet iets" Emma stak een luier tussen Lillie's benen en deed hem snel vast.
"Nou dat was snel zeg, bedankt!"
"Ga jij nou maar snel naar huis, laat me iets weten hé"

Lillie rende zo snel ze kon naar huis terwijl Emma in haar kamer zat met alleen haar BH en luier.
Peggy hoorde iemand door de gang stormen...
"Lillie hoe vaak heb ik je nu al gezegd niet te rennen in huis!"
"Sorry mam. Mag ik dit weekend bij Emma logeren."
"Van mij mag het hoor dan kan ik eens goed kuisen, als je maar genoeg spullen meeneemt om het weekend door de komen."
"Yes bedankt mama!" Lillie gaf haar moeder een dikke kus en ging dan de trap op met een rugzak om haar spullen te pakken.
Emma nam wat kleren uit haar kast en nam haar onesie pyjama en stopte die in haar rugzak. Ze zei dag tegen haar moeder en ging dan terug naar Emma.
 

Anon BillieJoe

Beginneling
H10

Het was intussen al 18 uur. Emma en Lillie waren rustig een boterham aan het eten in de zetel. De tv stond op VTM, De buurtpolitie ging dadelijk beginnen. Emma had het nog niet gezien, maar Lillie was al een fervente van van de show. Het duurde niet lang of Emma begon het ook wel best leuk te vinden. Niet omdat er een goed verhaal achter zat, maar omdat er volgens haar, zo grappig geacteerd werd. Emma en Lillie keken nog even naar de tv, er was namelijk het nieuws, gevolgd door Familie, Emma's favoriete serie. Tijdens deze uren waren beide meisjes hun luiers redelijk droog gebleven, maar dat zou niet lang meer duren...

"Kom je mee naar mijn kamer, we gaan iets leuks doen" zei Emma tegen Lillie, terwijl ze de trap opliep. Ze ging haar kamer in en zette haar tv aan. Daarna deed ze haar kast open en tot Lillie's verbazing haalde ze er een PS3 uit.
"Game jij?"
"Nou af en toe, als ik niks beter te doen heb. Deze ga je leuk vinden."
Ze nam een game uit de kast.
"Outlast? Het is toch geen horrorspel hé?"
"Wees geen mietje Lillie, we gaan Outlast spelen of je het nu leuk vind of niet."
"Goed dan, maar ik ga me eerst even omkleden"
Terwijl Emma de PS3 instelde, haalde Lillie haar onesie pyjama uit haar tas. Hoewel hij een beetje te klein werd was het nog steeds haar favoriet, hij was namelijk heel mooi en comfortabel. Emma had intussen alles klaargezet en begon ook haar pyjama aan te doen. Bij haar duurde het niet lang, ze had alleen een pyjamabroek en t-shirt nodig en ze was klaar. Ze ging in bed liggen en starte de game. Lillie had nu ook haar pyjama aan. Ze keek even in Emma's spiegel.
"Verdorie hé, ik heb dringend een nieuwe nodig."
"Je meent het, hij is nogal kinderachtig vind je niet? En je kan je luier er door zien."
"Nou en, hij zit lekker? je bent nooit te oud voor een comfortabele pyjama."
Lillie keek nog eens goed in de spiegel. Nu kreeg ze goed door dat je haar dikke luier zo door haar onesie kon zien.

Emma maakte het gebaar dat Lillie naast Emma in bed moest komen liggen. Het was nogal koud geworden dus Lillie kroop dicht tegen Emma aan. Het spel was nu opgestart en Emma gaf de controler aan Lillie.
"Moet ik nou spelen?"
"Ja wat dacht je nou? Het is zo moeilijk en eng niet hoor"
Het duurde even maar Lillie had de controls door. Ze was intussen het gebouw binnengegaan. Ze werd er duidelijk een beetje bang van, Emma zag het en sloeg haar ene arm om Lillie heen om haar een hart onder de riem te steken. Ze wist namelijk wat haar te wachten stond. Het duurde niet lang of Lillie stond voor de deur van de bibliotheek. Toen ze de deur opendeed weerklonk er een heus geschreeuw. Lillie schrok ze rot, Emma moest ook even bekomen.
Lillie trok snel het deken van haar benen. Van de schrik moest ze plassen en ze kon het niet meer tegenhouden. De luier was al duidelijk zichtbaar, maar nu zwol hij nog meer op. Haar witte onesie was ook wat donkerder geworden bij haar kruis. Ze voelde even om zeker te zijn dat haar luier niet lekte, gelukkig was dat niet het geval, de dikke luier zorgde er gewoon voor dat de natheid een beetje zichtbaar was. Emma was ook aan het plassen en moest er wat om lachen.
"Wat zit jij lachen hé, ik wed dat jij even hard geschrokken was als ik"
Lillie trok Emma's broek naar beneden en voelde aan haar luier. Ze voelde duidelijk dat Emma nog aan het plassen was.
"Aha ik wist het wel!" Emma rolde met haar ogen. "Speel nou toch door gekkie" zei ze met een lachje.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Een zeer mooi onschuldig verhaal.
Ga zo door.
https://www.ab-dl-tb-club.nl/Smileys/default/duim.gif
 

Anon BillieJoe

Beginneling
H11

Emma en Lillie waren door al het plezier en geschrik de tijd uit het oog verloren. Het was intussen al 1 uur s'nachts.
"Misschien is het wel eens tijd om te gaan slapen hé?" zei Emma tegen Lillie.
"Ja he, ik ben echt moe van vandaag"
Emma zette de playstation en tv uit. Ze pakte 2 luiers, gaf een aan Lillie, en ging op de grond zitten. Lillie was een beetje in de war.
"Waarom gooi je nou een luier naar me?"
"Kijk eens naar beneden en je ziet het zelf wel."
"Oei, ik kan inderdaad wel een verschoning gebruiken."
Lillie had tijdens het Outlasten behoorlijk haar luier gebruikt. Haar luier was nu wel heel duidelijk zichtbaar donker door de onesie. Emma had zichzelf intussen al verschoont en Lillie was op de grond gaan liggen. Ze ging net haar luier uitdoen toen Emma haar tegenhield. "Ik doe het wel hoor geen probleem."
Het duurde niet lang of Emma en Lillie lagen samen in bed. Emma lag meteen als een blok in slaap.
Het duurde nog even voor Lillie in slaap viel. De laatste tijd was het niet makkelijk geweest nu haar vader er niet meer was. Ze genoot van Emma's aandacht en vriendschap. Lillie ging dicht tegen Emma aanliggen. Emma was de zus die ze nooit had gehad...

Het was 9 uur. Emma werd stilletjes aan wakker. Lillie lag nog in een diepe slaap. Emma stond op uit het bed terwijl ze Lillie niet probeerde wakker te maken. Ze voelde aan haar luier. Hij was nog droog, dus een verschoning had ze niet nodig. Ze ging de kamer uit en ging naar de keuken wat ontbijten.
Het was intussen 11 uur geworden. Lillie was nog steeds aan het slapen. Emma maakte een mental note:"Lillie is een lange slaaptster."
Misschien werd het wel eens tijd om wat middageten te maken. Ze pakte een pak spaghetti uit de kast en begon met koken.

In de tussentijd was Lillie aan het wakker worden. Ze moest even nadenken waar ze nu ook weer was. Toen ze naast haar keek, zag ze dat Emma verdwenen was. "Die is waarschijnlijk al lang wakker." Ze stond op en besloot om naar beneden te gaan, ze rook namelijk wat lekkers in de keuken. Toen ze trap afging voelde ze dat ze moest poepen. Lillie voelde zich nogal kinderachtig vandaag en besloot wat plezier te maken. Ze ging door haar knieën en begon te poepen. Het was blijkbaar dringend, want in een mum van tijd poepte en plaste ze haar hele luier vol. Zoals gisteren was haar luier zichtbaar donker, maar deze keer zag je ook een serieuze bobbel in haar onesie.
"Goejemorgen zusiee!" zei Lillie op een nogal kinderachtige manier. Emma had een gevoel dat Lillie ietsje kinderachtiger wou doen vandaag en speelde dus gewoon mee.
"Goedemorgen kleine Lillie" zei Emma op een speels toontje.
"Ik ruik iets lekkers hé Emma! Is dat voor mij?"
"Yep, grote zus is spaghetti aan het maken, lekker hé."
"Joepi!"
Terwijl Lillie rondliep in de kamer zag Emma duidelijk dat ze in haar luier had gepoept.
"Seg, heeft Lillie in haar broek gepoept?"
"Nee hoor," antwoordde ze met een lachje, "kijk maar!"
Lillie draaide zich met haar kont naar Emma.
"Lillie schat je hebt het duidelijk wel gedaan, kom we gaan je eerst verschonen voor het eten."
"M-m-maar ik voelde het helemaal niet" antwoordde ze snikkend.
"Geeft niet hoor, kom maar mee" Emma gaf Lillie een hand en nam ze mee naar haar kamer.
Emma veegde Lillie snel schoon en deed ze een andere luier aan. Zelf had ze gelukkig nog geen andere nodig.
"Goed, tijd om je aan te kleden hé"
Emma nam de schattigste kleren die ze kon vinden en deed kleedde Lillie aan. Nu had ze een lichtblauw t-shirt aan met een rokje en lange blauwe kousen eronder. De rok was lang genoeg om haar luier te verbergen. Emma kleedde zich ook aan. Ze deed een jurk aan en deed haar haar op een paardenstaart.

Na het eten was Lillie teruggekeerd uit haar "little girl mode".
"Hé Emma, bedankt om mee te spelen hé daarnet, ik vond het best leuk."
"Geen probleem hoor, het was best grappig om je hier zo zien rond te lopen. Als je het nog eens wilt doen, je weet me wel te vinden hé."
"Dus wat gaan we vandaag doen?"
"Goeje vraag..."
Ze besloten om maar even tv te kijken, een antwoord zou wel uit de lucht vallen.
En dat deed het ook. Lillie werd gebeld door haar moeder.
"Hey Lillie, het was om te vragen of je even meegaat naar de winkel, ik kan niet alles alleen dragen hé."
"Ja hoor is goed, ik kom af."
"Vraag anders aan Emma of ze ook meekomt."
"Ja hoor tuurlijk komt Emma mee, tot zo!"
Emma nam haar tas, stopte er een paar luiers in en niet veel later zaten ze in de auto naar het winkelcentrum.

Het winkelcentrum had naast een supermarkt ook vele andere winkels. Lillie, haar moeder en Emma hadden eigenlijk snel gedaan met winkelen in de supermarkt en besloten dus maar wat te winkelen in de andere winkels. Het was zondag dus was het best wel rustig. Blijkbaar weten niet veel mensen dat vele van de winkels ook op zondag geopend zijn...
De eerste winkel waar ze binnen stapten was een boekenwinkel. Lillie en Peggy gingen samen kijken naar wat boeken, terwijl Emma wat rondliep in de winkel. Ze zag tussen de strips Avatar comics staan. "Hmmm ik wist niet dat die bestonden." Avatar was een van haar favoriete shows en dus besloot ze om ze te kopen.
Daarna gingen ze naar een een paar andere winkels. Ze besloten om even uit te rusten in een café. Emma bestelde een cola, Lillie een fanta en Peggy bestelde natuurlijk een koffie. Ze kletsten wat over vrouwendingen, school, ...
Ze besloten nog 1 winkel te bezoeken voor ze naar huis gingen, een kleren winkel.
Iedereen ging opnieuw zijn eigen weg. Emma droeg graag rokken en jurken, dus daar ging ze eerst naartoe, ze nam er een aantal uit en ging naar het pashokje. Ze deed haar kleren uit en daar stond ze dan voor de spiegel, in een luier. Ze vond dat ze er best wel mooi uitzag, ondanks haar lengte. Haar borsten waren ook niet zo groot, sommige meisjes op school lachen haar dan ook voor deze verschillende redenen vaak uit. Ze is eigenlijk een beetje het zwarte schaap van de klas. Terwijl ze alles paste had ze steeds het gevoel dat het allemaal te groot was. Het was uitzonderlijk dat ze iets mooi vond dat haar ook degelijk paste, dat was nu eenmaal het probleem van klein te zijn.
Ze hing alles weer mooi aan de kapstokken. Daar stond ze dan weer. Ze voelde dat ze moest plassen. Ze keek de spiegel in en begon te plassen. Ze zag hoe haar luier duidelijk donkerder werd. Ze voelde zich ineens erg opgewonden. Ze stak haar hand in haar luier en begon zich te plezieren. Opeens drong het weer tot haar door dat ze in een winkel stond. "Verdorie Emma, waar ben je mee bezig" zei ze in zichzelf. Ze deed haar kleren weer aan en ging met een rood gezicht het pashokje weer buiten.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
V Emma E 10
L Emma Pub 23
nina15000 Nog niet klaar kim en baby Emma K 63
Emma Hallo, ik ben Emma Voorstellen 55
K Emma E 4
D Emma en Daan (18+ DL AB VL WL KL NL SL) 16+ Verhalen 7
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! L 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Willekeurig verhaal & verandering 'topic geupdate' in verhalenforum Ideeën Bus 6
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
P Marije's verhaal M 222
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
Similar threads


















































Bovenaan