Emma's Verhaal

Anon BillieJoe

Beginneling
H12

De 3 dames waren ondertussen weer op weg naar huis. Lillie was aan het praten met haar moeder, Emma daarin tegen was aan het dagdromen, hoogstwaarschijnlijk over een of andere luierfantasie. Af en toe verscheen er een ontdeugend lachje op haar gezicht. Het duurde niet lang of ze waren weer thuis aangekomen. Lillie's moeder had ze beiden weer bij Emma thuis afgezet voor de 2de nacht van de sleepover.
"Nou dat was leuk." zei Lillie, duidelijk opgelucht om terug thuis te zijn. Het was inmiddels alweer 17 uur.
"Wat gaan we nu doen Emma?"
"Nou het is bijna etenstijd," antwoordde Emma, "ik heb een idee, als jij je hier even alleen red?"
"Ik trek mijn plan wel even hoor." Lillie plofte de zetel in en zette de tv aan. Zo te horen had ze haar luier goed gebruikt tijdens het tripje.
"Goed, ik ben zo meteen terug. Doe voor niemand de deur open hé, en tegen dat ik terug ben wil ik dat je een schone luier aanhebt, en je onesie aan hebt."
"Moet dat nou echt?"
"Ja, straks krijg je nog uitslag. Tot zo!"

Emma nam haar portemonnee en sleutels en vertrok weer. Het was eigenlijk best wel warm buiten ook al was het nog niet zo lang lente. Emma kon de hitte nogal moeilijk verdragen. Ze wandelde richting de frituur een paar straten verder op. Ze was eigenlijk best wel nerveus, het was namelijk de eerste keer dat ze alleen naar de frituur ging. Gelukkig had ze een luier om...
Na even wandelen, kwam ze aan in de frituur. Er was gelukkig niet veel volk.
"Hey Emma, zijn je ouders niet mee?" zei de dame achter de toonbank.
"Nee, ze zijn op vakantie"
"Nou, je moet wel heel veel goesting in frieten hebben als jij hier alleen heen komt!" de dame wist duidelijk dat Emma niet een van de sociaalste personen was en nogal introverted was.
"ja hé hmmm"
"Nou wat mag het zijn voor de dame?"
"Nou 2 pakjes frieten met 2 curryworsten en 2 pakjes kipnuggets."
"Komt eraan!"
Emma was ondertussen even gaan zitten op een van de krukjes. Ze voelde nogal wat druk op haar blaas. Ze voelde even aan haar luier om te zien of ie nog wat kon hebben. Duidelijk wel. Ze probeerde rustig te plassen om het niet zo opvallend te laten lijken. Een minuutje later was haar blaas leeg. Ze zuchtte van opluchting. Emma had haar telefoon niet meegenomen en verveelde zich nogal. Uit verveling begon ze dan maar wat met haar benen te zwieren. Zonder dat ze het door had, kon je af en toe haar luier zien. Ze werd begluurd zonder dat ze het doorhad...
"De frietjes zijn klaar!" Emma betaalde en vertrok weer.
"Bedankt hé, daag!"
"Saluutjes"

Toen Emma terug thuiskwam, kwam er een hittegolf haar gezicht ingeblazen. Het was wel warm geworden zeg. Ze zag ze dat Lillie tv aan het kijken was. Ze had nog niet door dat Emma binnengekomen was. Emma begluurde ze wat. Ze moest het duidelijk heel warm gehad hebben. Ze had duidelijk een schone luier aangedaan, maar had duidelijk geen zin om haar onesie aan te doen. Ze zat dan maar voor tv in gewoon haar ondergoed. "Hoe kan het nou dat dat kind van 14 groter is dan mij" dacht Emma een beetje jaloers.
"Hey Lillie ik ben terug."
"Hey Emma wat heb je mee?"
"Frietjes"
"Yes frietjes!" antwoordde Lillie duidelijk opgewonden
Emma zette de zak neer op de salontafel. Lillie begon de zak open te doen.
"hohohoho wacht eens even, heeft kleine Lillie een schone luier om?"
"Ja hoor kijk maar" Lillie draaide zich rond en giechelde.
"En had ik niet gezegd om je onesie aan te doen?"
"Ja maar het is gewoon veel te warm nu. Heb jij het niet veel te warm?"
"Ja eigenlijk wel. Begin jij maar met eten, ik ga me even omkleden."
Emma ging naar haar kamer. Ze deed haar jurk uit en gooide hem op de stoel. Daarna verschoonde ze zichzelf en stond even voor de spiegel.
"Het is echt veel te warm vanavond." Emma volgde Lillie's voorbeeld en ging gewoon naar beneden in haar ondergoed.

Samen aten ze de frietjes en keken ze nog wat tv. Het was ondertussen al 20 uur geworden.
"Heb je zin om wat te gamen op mijn kamer?"
"Toch niet weer Outlast hé?"
"Neenee daar sleep ik je niet nog eens door, maar ik heb iets dat je misschien wat beter ligt."
Ze gingen samen naar boven. Emma gaf een controler aan Lillie en zij ging op bed liggen. Emma pakte ondertussen een 2de controler, stak de disc erin en ging naast Lillie liggen.
"Wat spelen we?"
"Wacht maar af, het is echt een leuk co-op spelletje."
Het loadingscreen van Little big Planet verscheen op het scherm.
"Oh dit spelletje ken ik. Ik heb het al bij mijn neef gespeeld."

Emma en Lillie hadden duidelijk plezier bij het spelen. De rest van de avond was het de hele tijd lachen geblazen. Het werd ondertussen 12 uur. Ondanks dat de zon al lang onder was gegaan, was het nog steeds snikheet. Lillie was duidelijk moe geworden. Emma's ogen begonnen ook wat zwaar te worden. Het was het laatste level van het hoofdstuk. Emma en Lillie moesten alle 2 dringend plassen. Er was even een cutscene aan het spelen. Emma zette zoveel druk als ze kon en begon te plassen. Er kwam een luid gehis uit Emma's luier. Lillie was het al de hele avond op aan het houden en stond op springen. Ze liet het lopen en ook bij haar was er een duidelijk gehis te horen. Ze keken elkaar aan.
Beiden schoten keihard in de lag.
"Toevallig hé"
"Ja echt hé" antwoordde Lillie met een geeuw, terwijl haar ogen toevielen.
"Misschien is het wel eens tijd om te gaan slapen. Maar eerst een verschoning voor jou."
Terwijl Emma Lillie verschoonde, was Lillie in slaap gevallen. "Ongelofelijk, ze was echt wel moe blijkbaar" dacht Emma bij zichzelf. Ze legde Lillie's hoofd op haar kussen en gaf ze een kus op haar hoofd en zei heel stilletjes "slaapwel"
Nu was het Emma's beurt. Ze verschoonde zichzelf snel en ging dan naast Lillie liggen.
"Jezus zo warm" dacht Emma. "Met zo een hitte kan ik toch niet slapen."
Ze besloot dan maar om het enige kledingstuk dat ze nog uit kon doen, haar bh, uit te spelen. Ze deed hem uit en gooide hem bij haar jurk. Ze deed ook haar bril uit en legde hem op haar nachtkastje. Het duurde niet lang of ze lag ook in dromenland.

Het was ongeveer 8 uur s'morgens. Het was nog steeds even warm als gisteren. Emma werd wakker met een enorme druk op haar buik. Ze draaide zich even om en keek naar Lillie. Ze was nog in een diepe slaap en was blijkbaar s'nachts op haar duim begonnen zuigen. Emma had nogal een luie bui vandaag. "Ik ga dus echt niet opstaan hé." Ze sloot haar ogen en ontspande zich. Ze voelde de poep haar luier in gaan. Toen ze klaar was deed ze snel nog een plasje en ging op haar rug liggen. "hmmmmmmmm" kwam uit Emma's mond en ze viel snel terug in slaap.
Het was nu ongeveer 10 uur en Lillie werd langzaam wakker. Ze zag hoe Emma naakt naast haar lag. Zonder dat ze het door had was ze ondertussen in haar luier aan het plassen. Ze voelde even aan Emma's luier. "Zo die heeft ook haar best gedaan hoor."
Lillie legde rustig haar hoofd op Emma's borstkas. Even zacht als een kussen. Emma werd ondertussen ook wakker van de extra druk op haar borstkas.
"Ook een goeiemorgen, wat zit jij hier aan mijn borsten te doen."
"goeiemorgen, geen idee. Je hebt deze nacht trouwens in je luier gepoept."
"Ja ik weet het"
"Moet je je niet verschonen dan?"
"Nah, ik heb geen zin."
Ze kleden zich aan en gingen samen naar beneden.
 

Anon BillieJoe

Beginneling
H13

Emma zat een boterham te eten in de zetel. Lillie zat naast haar, mooi aangekleed en klaar om te vertrekken. Emma had het afgelopen weekend heel wat plezier gehad met Lillie, spijtig dat ze nu naar huis moest. Lillie moest namelijk op familiebezoek met haar moeder.
"Bedankt dat ik mocht komen logeren hé. Het was echt plezant!"
"Geen probleem, kom nog eens langs als je tijd hebt deze vakantie!"
"Daaag Emma!"
Lillie stapte de auto van haar moeder in en zwaaide naar Emma. Emma zwaaide terug en een paar tellen later waren ze vertrokken. Ze ging terug naar binnen en plofte terug de zetel in. "Misschien toch maar eens tijd om die vieze luier uit te doen." dacht Emma. Ze ging naar de badkamer. Ze liet het badwater lopen en ging op de grond liggen om haar vieze luier uit te doen. "Misschien nog een keer gebruiken voor ik hem uitdoe" Ze liet haar plas in de volle luier lopen. Deze kon natuurlijk niks meer hebben na deze morgen. Haar hele plas liep gewoon uit haar luier en er verscheen een grote plas op de grond. "Verdorie". Emma liep met alleen haar luier aan de badkamer uit en ging een dweil halen. Ze dweilde de plas op en legde de dweil onder haar uit voorzorg, moest er nog wat meer uitkomen. Ze deed haar luier uit en gooide hem in een plastic zak, veegde zich een beetje schoon en ging het bad in.

Een uurtje later, toen het water koud geworden was, stapte ze het bad terug uit. Ze droogde zich af en ging toen naar haar kamer. Ze nam een nieuwe luier uit het pak en deed hem aan. Het was nog steeds heel warm dus besloot ze dat ze met een BH alleen wel genoeg aanhad om in haar kamer rond te lopen. Er was nog 1 week voor haar ouders terug kwamen en de vakantie voorbij was. Natuurlijk realiseerde ze zich dat ze niet in dikke luiers zou kunnen rondlopen als haar ouders terug waren. Misschien waren pullups wel een oplossing: niet te opvallend, en nog steeds beschermd tegen "ongelukjes". Ze besloot dus maar om eens wat rond te neuzen op het internet, daar zou ze wel een kwaliteitsvol product vinden. Ze startte haar pc op. De blauwe lichten van de case sprongen aan en de fans begonnen op volle toeren te draaien, het was overduidelijk een machtige gaming pc. Na een paar seconden was hij volledig opgestart, "hmmm the power of ssd's" dacht ze.
Ze neusde wat rond op de verschillende sites waar ze weet van had. Ze zocht en zocht en kwam uit bij een bepaald merk: niet te duur, goede revieuws, "deze wordt het" dacht ze bij zichzelf. Het duurde niet lang of ze waren besteld. Morgen zouden ze aankomen. Nu dat achter de rug was, besloot ze om wat te gamen.

Ze klikte op "toxic simulator" en snel kwam er een game launcher op voor league of legends. Emma gaf aan al haar bureaublad icoontjes passende namen. Zo moest ze, net als haar vrienden, steeds ragen op LoL. Ze logde in en zag dat er niemand online was. Ragen was niet leuk alleen, dus besloot ze maar eens op steam te kijken. Ze had best wel zin in Civilisation 5, een strategy game. Ze was niet de beste, maar kon vaak hele avonden haar beschaving tot de overwinning leiden. Ze opende de game en starte een spel, met willekeurige settings. Het lot had besloten dat ze vandaag Willem van Oranje zou spelen...
Het was ondertussen een uurtje later. Willem van Oranje was goed opweg naar wereldoverheersing. De oranje vlag wapperde al over 5 steden en had al talloze barbaren verslagen. Emma was mentaal afwezig uit de echte wereld. Zo afwezig zelf, dat ze niet doorhad dat ze dringend naar de wc moest. Even later kreeg ze een warm gevoel aan haar kruis. Ze gaf er geen aandacht aan en speelde gewoon door.

Het was avond geworden. Willem van Oranje had talloze vijanden verslagen en had de wereld veroverd. Emma voelde zich erg voldaan door deze overwinning. Ze deed snel een t-shirt aan en ging naar beneden een boterham halen. Ze stapte de keuken in, maakte snel een boterham, nam een flesje water mee en ging weer naar boven. Haar pc was ondertussen in slaapstand gegaan. Ze besloot om haar tv aan te zetten en wat te kijken. Ze viel op Comedy central. South park was op tv. Het was nog steeds heet, dus besloot Emma om wat voor haar raam te gaan zitten. Haar dakraam hing boven haar kast, en door haar lengte kon ze er niet aan.Ze nam haar stoel, en ging op haar kast zitten. Ze deed haar raam open. Ze at haar boterham terwijl ze naar buiten staarde. Het was best een mooi uitzicht. Haar kamer keek uit op het bos. Bij de zonsondergang zag het echt een magische plek uit. Ze besloot om hier even te blijven zitten. Ze verzonk in gedachten... Even later kwam ze weer uit haar trance. Het was intussen 22 uur. Ze besloot om maar in bed te kruipen, zodat ze morgen op tijd wakker zou zijn voor haar bestelling.

De volgende ochtend werd ze wakker door de deurbel. "Verdorie". Ze deed haar t-shirt en een rokje aan en ging naar beneden.
"Goedemorgen, ik heb hier een bestelling voor Emma." zei de bezorger terwijl hij Emma goed bekeek.
"Ja dat ben ik"
"Goed, als u hier even wilt tekenen."
Emma tekende het scherm en nam het pakketje aan.
"Bedankt voor het leveren!"
"Geen probleem hoor, nog een fijne dag verder!"
Emma ging naar haar kamer en zette het pak neer. Ze nam er een uit. Ze zagen er in ieder geval leuk uit: roze met streepjes en een hart op de voorkant.
Ze deed haar luier van gisteren uit, stapte in de pullup en trok hem omhoog. "Comfortabel is hij zeker. 2/4 al, niet slecht." Ze ging voor haar spiegel staan. De pullup stak een beetje onder haar rok uit, het was nu ook niet de langste rok die in haar kast hing, dus daar gaf ze geen aandacht aan. Ze vond het best wel grappig. Ze stond te giechelen terwijl ze pirouettjes draaide. "Ik zie er uit als een grote kleuter héhé." Nu was het tijd voor de echte test natuurlijk. Ze moest weten hoeveel deze pullup kon hebben.

Emma zette haar tv aan en sloot haar laptop erop aan. Nu ze even in een kinderachtige mood was besloot ze om winx club te kijken. Het was de 2de episode toen ze voelde dat ze moest plassen. Ze besloot om het zo lang als ze kon op te houden. Een paar minuten later stond ze op springen. Ze voelde de warmte rond haar kruis. Ze zette de episode op pauze en ging voor haar spiegel staan. ""Ongelukje" nummer 1." Ze voelde zich echt weer een klein meisje. Het hartje was amper van kleur veranderd dus de pullup kon wel nog wat hebben. Ze drukte weer op play en was weer een hele tijd aan haar scherm genageld. Ze was halverwege seizoen 1 toen ze een berichtje kreeg van een vriendin. Het was Mia, een goede vriendin van op school & de sportclub.
"Hey, heb je zin om morgen even langs te komen?"
Emma dacht even na. Het was een uitgewezen kans om de pullups echt te testen, alleen maar hopen dat Mia er niet achter kwam.
"Ja hoor is goed, ik stuur je wel als ik eraan kom morgen."
"Echt, nice, tot morgen!"
Een paar tellen later was ze weer geëmersed in de show. Een paar uur later had ze het hele seizoen gebingewatched. Emma besloot om even in haar dagboek op te schrijven wat er zoal gebeurd was de afgelopen dagen. Ze schreef over Lillie, en over haar luierervaringen. Haar dagboek USB stick borg ze weer veilig op.

Nu dat allemaal achter de rug was, moest ze iets vinden om morgen aan te doen. Ook moest ze best wel dringend plassen. Ze snuffelde wat door haar kast. Terwijl ze door haar kast ging zag ze in de hoek van haar oog haar turnpak liggen. "Eens kijken of je daar mijn pullup door ziet." Ze deed haar pak aan. Het was zwart met een lichtblauw motiefje erop. Het was niet echt duidelijk dat ze er een aanhad tenzij je echt wel wist dat ze er een aanhad. Nu ze het toch aanhad kon ze ook even proberen of oefeningen doen in die pullup wel goed ging. Ze deed een brugje. Zo anders was het niet. Emma ging weer rechtopstaan. Ze ging net haar pak uitdoen toen ze opnieuw de druk op haar blaas voelde. Opnieuw voelde ze de warmte rond haar kruis. Een paar tellen later was haar blaas leeg. "Nou dat was dan ongelukje 2." Nu de pullup wat opgezwollen was kon je wel min of meer zien dat ze er een aanhad door haar turnpak. Ze deed haar turnpak uit en ze zag dat het hartje nu wel duidelijk donkerder was geworden.
 

Anon BillieJoe

Beginneling
H14

Emma had eindelijk uitgevogeld wat ze zou aandoen. Ze had een jurk met bloemetjes op uit haar kast gehaald en had er een passende legging bij gekozen. Zo, moest Mia toch toevallig wat zien, zou zie Emma niet in een pullup zien zitten. "Alright, tijd voor eten".
Ze had nogal zin in pizza dus besloot ze een pizza te bestellen. Ze nam haar gsm en bestelde met de takeaway app een pizza. Het zou wel even duren voor die aankwam dus besloot ze in de tussentijd wat van haar avatar comics te lezen. Emma was altijd al een trage lezer geweest. Meestal raakte ze haar aandacht kwijt als ze iets las dus moest ze om de zoveel tijd wel eens een pagina terugbladeren. Ze was 3/4 door de eerste toen de deurbel ging. Ze deed snel haar andere kleren weer aan en ging naar beneden.
"Goedeavond ik heb hier een pizza voor u" zei een jonge moslim in met een Marokkaans accentje.
"Ja die is voor mij" Emma nam die pizza aan, betaalde de jongeman en gaf hem wat extra voor de moeite.
"Nog een prettige avond verder!"
Ze stapte met haar pizza naar de woonkamer en zette de tv aan. Ze had een pizza met salami besteld, dat was namelijk haar favoriet. Het duurde niet lang of Emma de slokop had haar pizza opgegeten. Er was een programma over dokters op tv, dus besloot ze om door te kijken. Het was een erg interessant programma, zo interessant dat Emma de tijd uit het oog verloor. Toen het programma eindelijk gedaan was, was het alweer 23 uur.

Toen ze de badkamer inging om haar tanden te poetsen, voelde ze dat ze weer moest plassen. Terwijl ze haar tanden poetste liet ze haar plas lopen. De pullup kon helaas niet veel meer hebben. Na een paar tellen was het hartje helemaal verkleurd. Emma schrok een beetje toen ze de rest langs haar benen voelde lopen. Ze kon er niet veel meer aan doen en liet het gewoon lopen. Nu was er een klein plasje op de grond. Ze keek even naar haar pullup. "Hij heeft het wel langer volgehouden dan ik dacht". Ze duwde er een beetje op en er liep nog meer langs haar benen naar beneden. Daar stond ze dan. Haar kousen waren drijfnat. Ze stapte uit de plas en deed haar kousen uit. Ze deed de pullup uit, zodat die onderweg niet nog meer zou lekken en ging de dweil halen. Toen ze de plas opgedweild had, ging ze terug naar haar kamer en deed een luier aan. Ze kroop onder haar lakens met vlinders in haar buik. Ze zou voor de eerste keer geluierd een vriendin bezoeken.

Emma schoot de volgende dag wakker met zweet onder haar oksels en tranen in haar ogen. Ze had weer een nachtmerrie gehad. In de nachtmerrie liep ze op school rond met een luier aan en lachte iedereen haar uit, voor ze haar voor de leeuwen gooiden. Emma schreef het op in haar dagboek, nu het nog vers in haar gedachten zat. Het was 10 uur ongeveer. Terwijl ze beneden een boterham at, kreeg ze een berichtje van Mia.
"Tot strakjes hé!"
Emma moest wel dringend vertrekken. Mia woonde aan de andere kant van de stad. Normaal zou ze met haar fiets gaan, maar die was kapot en bij de fiets van haar moeder kon ze helaas niet aan de pedalen. Ze besloot dus maar om lekker gezond te wandelen. Ze nam haar rugzak en stopte haar laptop erin, ook nam ze een paar 2 pullups en stopte ze in haar rugzak. Ze nam een derde uit het pak en legde hem op haar bed.
Ze deed haar luier uit en veegde zichzelf een beetje schoon. Ze deed haar t-shirt en BH van gisteren uit en nam een nieuwe BH. Toen ze deze aanhad, stapte ze in haar pullup en trok hem goed aan. Daarna pakte deed ze haar legging en jurk aan. Ze keek even in de spiegel of ze er goed uitzag. Door haar huidige outfit en lengte zou je bijna denken dat ze een meisje van 11 is. Ze nam haar portemonee en sleutels en vertrok.

Het was ongeveer een uur wandelen tot ze bij Mia zou zijn. Het zou sneller zijn als ze recht door stad zou gaan, maar door haar verlegenheid besloot ze om een omweg te maken langs de heuvel, dat was mooier, en er waren rond deze tijd van de dag zoveel mensen niet.
Terwijl ze langs het heuvelpad ging neuriede ze een fantasie achtig deuntje in haar hoofd. Ze kwam een koppeltje tegen die met hun dochter aan het wandelen waren. Het meisje leek wat beschaamd, maar zei toch vriendelijk hallo. Emma zei natuurlijk hallo terug tegen het meisje. Toen ze even achterom keek zag ze waarom het meisje zo beschaamd was. Het meisje, die ze ongeveer 5 schatte, had duidelijk een pullup aan. "Doe dat meisje toch iets aan dat het niet opvalt hé" dacht Emma even in zichzelf. Ze kwam aan bij de kapel op de heuvel. Er was een bankje en ze besloot even te gaan zitten. "Ik had beter eerst in mijn luier geplast voor ik vertrok." dacht ze vloekend in zichzelf.
Ze zou liever haar pullups sparen voor ze bij Mia, maar met geen toilet in de buurt had ze niet veel keuze. Ze liet het beetje bij beetje lopen. Ze voelde de warmte langs haar kruis verspreiden, ze kreeg er een beetje vlinders in haar buik van. Toen ze klaar was keek ze een beetje nerveus rond om te zien of er iemand in de buurt was. Toen ze zeker wist dat er niemand in de buurt was, hief ze haar jurk omhoog. Ze trok haar legging een beetje omlaag en keek naar het hartje van de pullup. "Nog geen kleur verandering! pfjew".

Nu ze zeker was, sprong ze weer recht. Ze voelde de warme pullup tegen haar lichaam. Ze kreeg nog meer vlinders in haar buik en wandelde door naar Mia's huis. Even later kwam ze aan bij Mia.
 

Anon BillieJoe

Beginneling
H15

Emma stond voor Mia's deur. Ze drukte wat nerveus op de deurbel. "Hopelijk komt ze er niet achter." Mia opende de deur. Emma moest even omhoog kijken. Mia was namelijk een heel stuk langer dan zij zelf. Ze had een zwarte t-shirt en rok aan en had haar haar op 2 paardenstaartjes gedaan.
"Hey Emma" riep Mia terwijl ze Emma van de grond hief en naar binnen droeg.
"Hey Mia," antwoordde ze een beetje geïrriteerd terwijl Mia haar door de gang droeg "is dit nou echt nodig"?
"Jazeker mijn kleine vriendin."
Een paar tellen later lag Emma in de zetel.
"Dus wat gaan we doen?"
"Geen flauw idee."
Mia en Emma kletsten wat bij over wat ze de eerste week van de vakantie zoal gedaan hadden. Mia vertelde hoe ze met haar zus en ouders naar de zee was geweest en wat ze er zoal hadden uitgespookt. Emma vertelde over haar nieuwe vriendin Lillie, zonder het luiergedoe natuurlijk. Daarna besloten ze om wat tv te kijken. Ondertussen kletsten ze over van alles en nog wat.
Het was alweer een aantal weken geleden dat ze elkaar hadden gezien dus hadden ze behoorlijk wat om over te kletsen. Mia was duidelijk euforisch dat ze Emma nog eens zag, maar ze had het gevoel dat er iets niet pluis was. Emma was nooit zo rustig en stil als ze bij Mia was, maar nu zat ze er maar kalmpjes bij.

Na een tv te kijken, was Mia het wel beu.
"Emma, heb je zin om op de trampoline te gaan springen, dat hebben we echt al lang niet meer gedaan hé."
"True, maar ik weet niet hoor, ik heb niet zo'n zin om te springen nu." Emma vond het wel een leuk idee hoor, maar ze was gewoon bang dat Mia zou zien dat ze een pullup aanhad.
"Pleasepleaseplease?!!"
Emma gaf uiteindelijk toe aan haar vriendin. Mia deed de achterdeur open en Emma volgde haar naar buiten. Ze deden hun schoenen uit en een paar tellen later zaten ze op de trampoline.
Mia en Emma begonnen rustig met springen en Emma probeerde om ervoor te zorgen dat haar jurk niet al te veel omhoog vloog.
"Emma, saltowedstrijd!" Riep Mia enthousiast.
"Ik versla je zo hard, dat weet je toch?"
Emma ging wat aan de kant. Mia sprong een paar keer en deed dan een salto. Door haar lengte sprong ze bijna over het net. Nu was het Emma's beurt. Ook zij sprong een paar keer en maakte een salto.
"Seg, waarom houd je zo hard je jurk vast, heb je geen onderbroek aan ofzo héhéhé?"
"Nee d-dat is het probleem niet!" zei Emma een beetje beschaamd.
"Ik heb er geen probleem mee als je mijn ondergoed ziet hoor."
Mia sprong en deed een salto. Deze keer hield ze haar benen niet bij elkaar waardoor Emma duidelijk haar roze onderbroek zag. Emma moest even lachen.
"Het is waar aan jou Emma." Emma deed een salto.
"Niet slecht Emmatje"
Zo ging het even door. "Met deze move maak ik je af" zei Mia vastberaden. Ze sprong en probeerde een schroef te doen. Helaas kwam ze nogal ongelukkig terecht. "Verdorie hé!"
"Mijn beurt Mia."
Emma sprong en deed ook een schroef. Nu had ze wat meer moeite met haar jurk omhoog te houden en je zag duidelijk haar legging.
"Goed, jij wint"

Emma en Mia lagen even in de zon op de trampoline. Mia sloot haar ogen even en dacht terug aan toen ze beiden kleine meisjes waren. Toen ze aan het springen waren op de trampoline begon Mia Emma te kietelen en plaste ze in haar broek. Mia wou haar vriendin eens goed te pakken nemen en besloot de geschiedenis te herhalen.
"Hey Emma, het kietelmonster is hier!" Ze begon met Emma zo hard mogelijk te kietelen.
Emma moest keihard lachen. "Nee stop, alsjeblieft. Ik geef me over" Emma voelde dat ze op het punt stond om in haar broek te doen.
"Alsjeblieft stop Mia! Mia!" Ze verloor de controle en plaste haar hele luier vol. Haar gezicht werd helemaal rood terwijl ze de warmte over haar kruis voelde.
"Alles ok?"
"Ja hoor, gewoon even bijkomen."
"Verdorie, ik dacht dat ik je nog is in je broek kon laten doen maar helaas." zei Mia een beetje teleurgesteld.
"Ah zo zit het dus, je wou me in een natte broek naar huis sturen hé, vieze meid! Ik ga even naar de wc, ben zo terug."
Emma ging naar binnen, nam haar rugzak en ging naar het toilet. Ze ging binnen en deed de deur op slot. Ze deed haar legging uit en keek naar haar pullup. Het hartje was helemaal verkleurd. "Net op tijd" ze deed haar volle pullup uit, veegde zich wat schoon met wc papier en deed een andere aan. Ze deed haar legging weer aan, controleerde even of alles wel goed zat, en ging dan terug naar Mia.
Mia was intussen even in slaap gevallen in de zon. Emma zag haar kans om Mia terug te pakken. Ze keek even in het tuinhuisje. Ze vond wat touw en ging aan de slag...

Even later werd Mia weer wakker.
"Hmmmm"
"Goeiemorgen schone slaapster."
"Huh, ben ik in slaap gevallen." Mia probeerde haar ledematen te bewegen maar tevergeefs. Ze deed haar ogen open en keek wat er gaande was. Emma zat voor haar neus met een heel ontdeugend lachje. Toen ze naar haar handen en benen keek zag ze dat ze met touw vastgebonden was aan het net van de trampoline.
"Emma wat heeft dit nu weer te betekenen?"
"Jou wou mij in mijn broek laten doen, dus nu laat ik jou in je broek doen."
"Meen je dit nou echt!?"
"Jep, payback time, en je komt niet zo maar los hoor."
Mia probeerde los te komen, maar het had geen zin, Emma had haar heel goed vastgemaakt.
"Als ik mijn broek doe, laat je me dan los?"
"Ja hoor vieze meid."
"Goed dan. Kun je wel even mijn rok uitdoen dat die niet kletsnat word?"
Mia's gezicht werd rood van schaamte, hoe had ze dit kunnen laten gebeuren? Emma zat te wachten met de grootste grijns op haar gezicht.
"Komt er nog wat van?"
Mia sloot haar ogen en liet het lopen. Emma zag hoe haar hele roze onderbroek kletsnat werd. Mia vond het best wel opwindend dat ze hier in haar onderbroek zat te plassen voor haar vriendin.
"Staan we nou quite?"
"Ja nu staan we quite."
"Dit was echt vies, kun je me nu los maken dat ik me kan gaan wassen?"
Emma maakte haar los. Mia kwam van de trampoline. Emma kon het niet laten en gaf ze een klets op haar kont.
"Even goede vrienden toch?"
"Ja hoor, geen probleem."
Mia moest een beetje lachen en een paar tellen later waren ze weer dikke vriendjes.

"Hey Mia, ben je bijna klaar, het is hier nogal eenzaam zonder jou."
"Je mag er gerust bij komen hoor, we hebben elkaar al vaak genoeg naakt onder de douche gezien toch."
Emma ging de badkamer binnen. Ze ging naast het bad zitten.
"Je mag er gerust in komen zitten hoor, je bent vast nogal bezweet van al dat trampolinespringen. Plek genoeg hier"
"Ja maar, euh."
"Niks te maren stinkerd, je doet nu je kleren uit en komt in dit bad zitten."
"Goed dan, maar ik kleed me wel om op de wc."
"Hoezo, mag ik je ondergoed niet zien?"
"Nee, vandaag niet ok."
Emma was al naar de wc voordat Mia haar inbreng kon doen. "Er is duidelijk niets niet pluis met haar vandaag..."
Even later zaten ze samen in bad. Emma zat een beetje ongemakkelijk. Mia was in elk opzicht groter dan haar, ze had dan ook weinig plaats om te zitten. Ze kletsten nog wat en wasten elkaar's rug. Even later gingen ze beiden uit bad. Ze droogde zich af. Mia ging naar haar kamer en Emma ging naar de badkamer. Mia had er even genoeg aan om gewoon in haar ondergoed rond te lopen en ging dus al naar beneden.

"Emma zit je hier nog?"
"Ja ik kom zo wel naar beneden hoor."
Mia kon het niet laten en keek even door het sleutelgat. Ze zag hoe Emma zich aan het aankleden was. "Huh?" Mia zag Emma iets aantrekken, het was geen onderbroek, maar ze kon ook niet duidelijk zien wat het wel was. Misschien was ze daarom zo onrustig vandaag. Mia gaf er verder geen aandacht meer aan en ging naar beneden. Even later was Emma ook beneden.
"Seg Emma, ben je zeker dat alles wel ok is, je bent echt jezelf niet vandaag weet je."
"Ik praat er liever niet over ok, laat het voor wat het is."
"Goed, maar denk er aan als je wilt praten met iemand weet je me te vinden hé."

Ze keken nog wat tv toen het wat laat begon te worden.
"Bedankt dat ik mocht komen hé."
"Bedankt dat je wou komen, je bent altijd welkom hier hé. Je mag ook blijven slapen als je wil."
"Vandaag niet, een andere keer misschien."
Emma begon terug te wandelen naar huis. Nu het wat donkerder was nam ze de snellere route door de stad. Emma was niet echt op haar gemak. Ze liep niet graag alleen buiten als het donker was, je wist namelijk nooit wat er kon gebeuren. Door de stress kreeg ze ook krampen in haar buik. Ze negeerde de krampen en wandelde gewoon door. Even later was ze thuis aangekomen. Ze was nogal moe geworden door het trampolinespringen en wandelen. Ze ging naar haar kamer en ging een luier aan te doen om te slapen. "hmmmm misschien eerst deze pullup gebruiken."
Ze deed haar jurk en legging uit en ging voor haar spiegel staan. Ze poepte en plaste in haar pullup. Er zat nu een duidelijke bobbel in haar pullup. Ze nam haar telefoon en nam een foto van zichzelf in de spiegel. "Deze kan ik gebruiken als profielfoto op het dl forum."
Ze verschoonde zichzelf en viel even later in slaap.
 

Anon BillieJoe

Beginneling
H16

De rest van de week waren de dagen vooral gevuld met gamen. Emma probeerde ook haar blaas weer wat aan te sterken. Door 2 weken in luiers rond te lopen had ze ondervonden dat ze het niet zo lang meer kon ophouden. Het was nu het laatste weekend van de vakantie. Emma's ouders Frank en Amy zouden vanavond thuiskomen. Emma was er snel even vandoor gegaan, anders zou ze haar ouders moeten helpen met de auto uitladen.
Ze wandelde door het bos terwijl ze naar muziek luisterde. Ze kwam er echt tot rust van, dat had ze nu wel nodig. Ze werd spontaan nerveus als ze er aan dacht dat het bijna weer school was. Wat als haar blaas het zou begeven als ze op school zat? Ze moest er ook niet aan denken als haar vrienden langs zouden komen en ze zouden zien dat ze een luier of pullup aanheeft. Ook hoopte ze dat haar ouders er niet achter kwamen, hoe moest ze nou uitleggen dat ze het leuk vond om luiers en pullups te dragen? Die gedachtegang ging zo door tot ze voelde dat ze moest plassen. Ze besloot het op te houden om haar blaas nog wat oefening te geven. Toen het wat donkerder begon te worden, besloot ze om maar naar huis te gaan, haar ouders zouden nu wel al thuis zijn en zouden hun spullen wel al uitgeladen hebben.

Het werd stilletjes aan erg moeilijk om het nog op te houden. Emma kwam thuis aan en zag door het raam dat haar ouders even tv aan het kijken waren. Ze opende de deur en ging naar binnen. "Mama, Papa, ik ben thuis!"
"Ah Emma schat, kom eens hier heen." hoorde ze haar moeder roepen vanuit de living.
Emma deed haar schoenen uit en hing haar jas aan de kapstok. "Ja, ik kom direct af." zei ze terwijl ze haar hele pullup volplaste. Ze keek even in haar broek en zag dat het hartje heel donker was geworden. Oppassen geblazen dus.
"Ah daar ben je."
"Hey, fijne vakantie gehad?"
"Ja hoor, we hebben ons goed geamuseerd hé Amy?"
"Oh inderdaad."
Emma en haar ouders praten wat bij over wat er de afgelopen vakantie gebeurd is. Ze vertelde over Lillie en Peggy die in de buurt waren komen wonen en over haar uitstapje naar Mia.
"Wel, we zullen ze eens een bezoekje moeten brengen denk ik schat. Voor ik het vergeet Emma, er ligt wat voor je op tafel."
"Oh, hebben jullie iets voor me meegenomen?"
"Jep, gevonden in een uitverkoop."
Emma keek op tafel. Er lag een pakje op. Ze scheurde het inpakpapier van de doos en keek naar wat er in zat.
"OMG Doom, die wil ik al zo lang! Bedankt!"
"Graag gedaan hoor" zeiden haar ouders tegelijk.
Ze gaf haar ouders een kus en rende naar haar kamer.

Toen ze in haar kamer aankwam voelde ze iets raar. Toen ze realiseerde wat het was moest ze snel handelen. Ze trok haar broek uit. "Verdorie" dacht ze in zichzelf. Er liepen een paar druppels langs haar benen en de achterkant van haar broek was een beetje nat. "Komt vast door het rennen, niet meer doen dus." Ze deed haar pullup uit, veegde zich een beetje schoon en gooide hem in een plastic zak. "Ik ga vast niet meer naar beneden vandaag" het was inmiddels toch al 21 uur. Ze besloot dus maar om een luier aan te doen. Ze ging achter haar bureau zitten en begon Doom te installeren. Ondertussen keek ze wat naar youtube videos.
Een uurtje later was ze net goed bezig demonen af te schieten toen ze iemand de trap op hoorde komen. "Shit!" Emma had namelijk geen broek aan. Ze trok snel een fleece dekentje uit haar kast en deed het over haar benen, hopende dat haar ouders het niet zouden opmerken dat ze daar in een luier zat. Tijd om een t-shirt aan te doen had ze helaas niet.
Er werd op de deur geklopt en haar vader kwam binnen. Emma's hart bonsde als een gek.
"Hey papa" Emma werd een beetje rood in haar gezicht.
"Hey"
"Is er iets?"
"Nee hoor, ik kwam gewoon even kijken hoe het met mijn kleine meid gaat."
"Goed hoor"
"En hoe speelt de game"
"Goed hoor, het is echt heel amusant." Frank keek even mee naar het spel, hij was namelijk zelf een fervent gamer geweest toen hij jong was, en had de vele voorgaande Doom's gespeeld.
"Goed, hou het wat stil en maak het niet te laat hé, wij gaan slapen."
"Ok, slaapwel!"
"Slaapwel Emma"

Nu haar ouders gaan slapen waren, en de kust dus veilig was, gooide ze het deken weer van haar af. Ze sloot Doom en opende een aantal DL site's en blogs. Ze schreef ook in haar dagboek wat er zoal door haar hoofd had gespookt vandaag. Uiteindelijk was ze zelf moe geworden van al het gamen en blogs en sites bekijken dat ze maar haar bed in kroop.

De volgende dag werd ze wakker gemaakt door haar moeder die riep van beneden de trap.
"Verdorie Emma, het is bijna middag sta eens op, het is morgen wel school hé."
"Ja mama, ik sta al op hoor."
Ze ging net haar kamer buiten toen ze zich realiseerde dat ze op het punt stond om in een luier naar beneden te gaan. Ze draaide zich snel om. "Pfjew" Ze voelde even aan haar luier, en hij was nog droog. "Eerst maar even gebruiken dan, zonde van die luier anders." Ze ontspande zich even en plaste in haar luier. Ze zuchtte van opluchting. Nu dat achter de rug was, deed ze haar luier uit en deed een onderbroek aan, om niet al te veel verdachtheid te veroorzaken, meestal kwam ze in het weekend namelijk met haar ondergoed aan naar beneden.
"Goeiemiddag mama."
"Goeiemiddag Emma."
"Hey Emma!"
"Je had misschien beter voor een keer iets aangedaan voor je naar beneden kwam."
Emma moest blijkbaar toch nog even wakker worden. Ze wreef even in haar ogen. In haar ooghoek zag ze Lillie aan tafel zitten.
"L-L-Lillie, wat doe jij hier?"
"Ik kwam even kijken of je mee wou wandelen met mij."
"Euuh, ja hoor, ik ga me snel even aankleden en dan zijn we weg."

Even later kwam Emma naar beneden met haar tas in haar hand.
"Goed, gaan we dan?"
Emma en Lillie stonden op de gang toen ze fluisterend iets vroeg aan Emma.
"Seg, weten je ouders van je luiers?"
"Nee, dus hou je mond daar maar over als ze erbij zijn ok?
"Heb je er nou een aan?"
"Nou ja en nee, het is geen luier" Emma trok even haar broek omlaag en toonde haar pullup aan Lillie.
"Ah je hebt dus een pullup aan"
"Heb jij er een aan?"
"Ja hoor." Lillie deed haar broek ook wat naar beneden en zij had een luier aan.

"Tot straks mama!" riep Emma en ze vertrok met Lillie om te gaan wandelen
 

Anon BillieJoe

Beginneling
H17

Emma en Lillie wandelden wat rond in het bos. Ze zeiden niet echt veel tegen elkaar, ze waren namelijk allebei aan het genieten van de laatst dag van de vakantie.
"Het Lillie, mogen die kleren van je vuil worden?" Lillie had een short aan met een passend t-shirt.
"Euuh, ja hoor, wat ben je van plan misschien?"
"Dat zie je zo meteen wel, kom mee."
Emma nam Lillie mee van het pad en gingen dieper het bos in. Het was al even geleden dat ze er was geweest, maar Emma kende de weg nog heel goed. Ze nam haar mee naar een speciale plek in het bos. Lillie had wat moeite met Emma bij te houden. Emma bewoog als de wind door de takken en planten. Lillie daarintegen ging langzaam en probeerde niet te vallen. Even later kwamen ze aan bij een beekje.
"Ik hoop dat je goed kunt springen Lillie!" Emma nam een aanloop en sprong recht over de beek.
"Is er geen brugje ofzo?"
"Nee, hier komt namelijk bijna niemand meer. Geen brugje nodig dus."
"Goed dan" Lillie probeerde over de beek te springen. Helaas kwam ze een beetje te kort en viel ze met haar kont recht in de beek.
"Gaat het wel?" vroeg Emma terwijl ze Lillie uit de beek hielp.
"Ja hoor, deed niet zoveel pijn, maar nu is mijn broek wel kletsnat." Ze voelde ook even aan haar luier. "En mijn luier ook een beetje."
"Je bent zeker dat je gewoon niet in je broek hebt gedaan zonder dat je het doorhad hé?"
"Nee ik ben zeker, ik probeer er op te letten hoor!" zei ze een beetje geïrriteerd. "Zijn we bijna bij die plek waar je het over had?"
"Ja hoor"

Even later kwamen ze bij een soort van krater terecht. Emma en Lillie gingen erin. In de krater was een klein vijvertje en aan de oever stond een kapel, niet voor God, maar voor een of andere, ondertussen vergeten goddelijkheid. De krater was vrij donker. De bomen aan de bovenkant groeiden over de krater waardoor er niet veel zon was, op een paar stralen op de kapel na.
"Wow" Lillie kon haar ogen niet geloven. Ze stond waarschijnlijk op de mooiste plek in het bos. "Dit is echt prachtig Emma, hoe hebt je dit in hemelsnaam gevonden?"
"Toen ik klein was liep ik wel vaker rond in het bos en op een dag kwam ik deze plek tegen. Ik kwam hier eigenlijk best vaak, als ik iemand nodig had om tegen te praten, kon ik gewoon mijn hart luchten bij meneer de God hier."
"Oh... Waarom komt hier eigenlijk niemand dan?"
"Nou... we lopen eigenlijk op een stuk beschermde natuurgrond. We mogen hier dus eigenlijk niet zijn weetje."
"Dus we zijn illegaal bezig."
"Eigenlijk wel ja"
Lillie hurkte even neer bij de vijver. Ze hurkte niet zomaar neer. Niet alleen wou ze de vijver van dichtbij zien, maar ze had ook al een paar dagen niet gepoept. Ze drukte en poepte in haar luier. Ze stond weer recht en voelde even aan haar kont. Ze deed ook even een snel plasje.

"Het Lillie, misschien kun je je short even laten drogen in die zonnestralen."
"Ja, goed plan, maar durf niet te lachen hé."
"Lachen met?"
Lillie deed haar broek uit en Emma zag hoe haar luier wat naar beneden hing omdat ze erin gepoept had. Emma giechelde even.
"Als je een pullup wilt aandoen zeg het maar hé."
"Ja maar nu nog niet. Heb je ook een plastic zak mee om de vieze in te doen."
"Ja hoor, wat ik niet allemaal voor je over heb hé."
"Bedankt Emma."
Lillie plofte op de grond en voelde hoe haar poep zich verspreide. Ze was er intussen gewend aan geworden. Emma ging naast haar zitten.
"Dus, waar ga je naar school gaan?"
"Ik ga naar het atheneum in de stad."
"Ah ik ook, we zullen elkaar nog vaker zien."
"Ga jij in je pullups naar school?"
"Nee, ik denk niet dat ik dat ga doen, veel te riskant. Jij wel misschien?"
"Ja, ik heb niet veel keuze, met mijn ongelukjes."
"Daar heb je een punt."
Lillie legde haar hoofd even op Emma's schoot en viel in slaap. Emma nam even gebruik van de situatie en sloot zelf even haar ogen.

Een uurtje later werd Lillie weer wakker van haar dutje. Ze keek even op haar gsm en zag dat het inmiddels al 16 uur was geworden.
Ze voelde hoe er een koude massa aan haar kont plakte. Ze herinnerde zich dat ze in haar luier had gepoept. Ze besloot dus maar dat het tijd was voor een verschoning. Terwijl Lillie in Emma's tas rommelde werd ook zij wakker. Ze zag hoe Lillie inmiddels haar vieze luier al had uitgedaan.
"De pullups zitten achteraan in het laaste vak van mijn tas."
"Oh, je bent wakker."
"Kun je er voor mij ook even een uitnemen."
Emma had intussen haar plas in haar pullup laten lopen, trouwens niet de eerste keer, dus had ze een verschoning nodig. Lillie stapte in de pullup en Emma deed ondertussen de hare uit.
"Best wel lekker, vanwaar komen deze?"
"Ik heb ze online gekocht, ik stuur je vanavond wel even het linkje als je wilt?"
"Ja dat zou leuk zijn, dan hoef ik misschien niet in die dikke luiers naar school, valt minder op hé."
"Weet de school eigenlijk dat je zo goed als incontinent bent?"
"Ja, mijn moeder heeft geregeld dat als het echt nodig is, ik naar de verpleegster mag voor een verschoning."
"Das fijn, maar denk eraan, als je mij nodig hebt, om even tegen te praten ofzo, kom me dan zoeken hé."
"Ja hoor, ik weet je te vinden."
Emma had intussen haar pullup aangedaan en Lillie had haar broek terug aangedaan. Ze besloten dat het wel welletjes was geweest en keerden terug naar huis.

Emma en Lillie kwamen uit het bos. De plastic zak met hun vieze luiers in hadden ze intussen in een vuilbak gegooid, niemand die weet waar die vandaan komen toch.
"Bedankt om mee te gaan, het was echt leuk. Heb je zin om morgen samen naar school te gaan?"
"Graag gedaan hoor. Dat zal niet gaan, ik begin een uur later op maandag, sorry."
"Oh, das jammer, voor mij dan."
"Maakt niet uit joh, er zijn nog 4 dagen in een schoolweek."
"Helaas wel ja."
Ze moesten beiden even lachen van die opmerking.
"Goed ik ga maar eens naar huis, ik moest mam nog helpen met de was opvouwen, C ya."
"Daaag"

Emma ging naar huis. Toen ze thuis aankwam at ze snel wat en ging ze terug recht naar haar kamer om geluierd van de rest van de avond te genieten.
 

Anon BillieJoe

Beginneling
H18

Emma schoot wakker midden in de nacht. Ze had weer een nachtmerrie gehad en was kletsnat van het zweet. "Verdorie, moest het nu echt op de eerste dag van school zijn" dacht ze bij zichzelf. Ze had liever de hele nacht doorgeslapen zodat ze tenminste op school niet in slaap hoefde te vallen van alle saaie lessen. Ze voelde even aan haar luier en voelde dat hij erg nat was, haar blaas moest op springen gestaan hebben deze nacht, anders plaste ze nooit zoveel in haar luier tijdens een nachtmerrie. Een verschoning kon ze s'morgens wel doen, nu had ze even haar nachtrust nodig.

Emma werd opnieuw wakker, deze keer van haar alarm. Het was 7 uur, tijd om op te staan dus. Normaal begon school om 8:15, maar omdat het maandag was moest ze er gelukkig maar om 9:15 zijn. Haar ouders waren waarschijnlijk al beiden naar hun werk vertrokken. Het was dus volkomen safe om even rond te lopen in haar luier. "Eerst maar eens ontbijten." Emma stond op met een geeuw en ging geluierd naar beneden. Ze nam een boterham met choco en keek ondertussen wat tv. Ze keek even op haar gsm naar het weer. "Warm met veel zon. Opgepast voor hooikoorts-patiënten." Net wat ze nodig had. Het zou weer een niesfestijn worden vandaag. Ze at snel haar boterham op en ging naar boven om te douchen. Normaal deed ze dat s'morgens niet, maar na haar kletsnatte nacht kon ze er wel eentje gebruiken. Ze ging naar de badkamer, deed haar luier uit en stapte de douche in. Veel tijd om te douchen had ze niet, het was namelijk een eindje wandelen om bij de school te komen. Na een 5tal minuutjes stapte ze de douche uit, droogde zich af en ging naar haar kamer om haar aan te kleden. Zoals gewoonlijk nam ze een jurk uit de kast. Ze deed haar bh aan en nam, tegen haar zin, een onderbroek. Daarna deed ze haar jurk aan en keek ze even in de spiegel. "Nog niet helemaal compleet." Ze wou er wel goed uitzien voor de eerste dag school na de vakantie. Ze deed haar haar op 2 staartjes en vond dat haar look compleet was. Ze ging nog een laatste keer naar de wc. Nu ze klaar was nam ze haar rugzak en vertrok ze richting school.

Ze wandelde door de markt van de stad. Overal stonden mensen te praten en dingen te kopen. Het was niet haar favoriete plek op maandag. Van al die mensen werd ze nerveus dus stapte ze wat sneller dan normaal. Het duurde niet lang of ze was aangekomen bij het atheneum, met nog 10 minuten te gaan voor de bel ging. Ze besloot nog wat te wachten voor ze naar binnen ging, misschien kwam er wel iemand aan die ze kende. Dat gebeurde ook, Mia kwam namelijk toegesneld.
"Hey Mia!" riep Emma terwijl ze naar haar zwaaide.
"Hey.... Emma. Phoe, net optijd." Mia was duidelijk uitgeput "Ik was mijn sportgerief vergeten."
"Typisch jij hé, ik had het gisteren al in mijn zak gestoken."
"Ja haha lach maar hoor."
"Klaar voor informatica?"
"Ja hoor, altijd."
Mia en Emma gingen samen naar binnen en stapte naar het informatica lokaal. Toen ze de gang opkwamen zagen ze dat er al een paar jongens van de klas stonden. Ben, Mathias en Lukas waren, zoals gewoonlijk, fervent in gesprek met elkaar. Het duurde even voor ze doorhadden dat Emma en Mia aangekomen waren.
"Kijk, Emma en Mia."
"Prettige vakantie gehad?"
"Ja hoor jongens, wij wel. Jullie?"
"Natuurlijk, vooral voor Mathias hé."
"Wat is er gebeurd misschien?"
"Hij is met zijn brommer gecrashed de loser."
"Oh shit, gaat het wel joh."
"Ja hoor, had gewoon een gebroken been, niets erg hoor."
De bel ging en de leerkracht van informatica kwam aan. Emma had het geluk dat ze in een kleine klas zat, de leerkrachten waren daardoor veel chiller dan in andere klassen. Veel les was er niet, ze hadden gewoon een klasgesprekje over wat ze zoal gedaan hadden in de vakantie.

De volgende 2 uren waren wiskunde en Frans. Wiskunde was Emma heel goed in, gelukkig was het een uur wiskunde zonder de ander klas erbij. De klas van Emma, Boekhouden-Informatica, zat namelijk voor een aantal vakken samen met een andere klas, Secretariaat. Dit vond ze eigenlijk niet zo leuk. Als de 2 klassen samen zaten dan werd er nog meer gezeverd dan normaal en werden de leerkrachten ook sneller kwaad. Het uur Frans zaten ze wel samen. Frans was een van haar slechtste vakken. Gelukkig zat ze naast Mia, die er op zijn minst nog iets van begreep. Ellen uit SE zat gelukkig in de buurt, ze waren nog goed bevriend met haar. Emma werd helemaal nerveus toen ze haar vakantie in het Frans moest uitleggen. Gelukkig werd er vooral door de anderen verteld dus werd ze voor de rest met rust gelaten.

s'Middags zaten Emma, Mia en Ellen op de speelplaats op een bankje te praten zoals gewoonlijk. Emma was een beetje mentaal afwezig. Ze keek of ze Lillie nergens zag. Ze was nogal ongerust dat ze misschien niet zo snel vrienden zo maken met iedereen uit haar klas en dus niemand had om mee te praten. Het duurde even maar ze had Lillie gevonden, en zij duidelijk haar. Emma zwaaide naar Lillie, en Lillie kwam op haar afgestapt.
"Het Emma, je ziet er mooi uit vandaag."
"Bedankt, alles goed?"
"Ja hoor het gaat wel.
"Seg euh, Emma, ga je ons nog voorstellen aan je nieuwe vriendin?" onderbrak Mia haar
"Ja sorry, Dit is Lillie, ze in onlangs bij ons in de straat komen wonen. Lillie dit zijn Mia en Ellen."
"Hallo, fijn jullie te ontmoeten."
"Dus jij bent de Lillie waar ik al zo veel over gehoord heb." zei Mia
"Ja, wij kennen elkaar hoor, we zijn familie van elkaar. Haar moeder is de zus van mijn moeder." bracht Ellen in
"Oh echt? dat wist ik niet."
Ellen ging dichter bij Emma zitten en fluisterde iets in haar oor.
"Ik veronderstel dat je van haar probleempje afweet?"
"J-Ja ze heeft het mij verteld."
"Niet doorvertellen hé."
"Was ik ook niet van plan."

Na de middag hadden ze enkel nog LO, maar er gebeurde niks speciaal tijdens de les. Emma, Mia en Ellen wandelden samen naar huis. Ze praten onderweg over van alles en nog wat. Mia ging al snel haar eigen kant op.
"Hey Emma, geeft het als ik even bij jou kom?"
"Nee hoor geen probleem mee."
"Goed, ik moet je iets vertellen."
Emma wist niet goed wat ze moest denken. Ellen was anders nooit zo het sociale type.
Het duurde even maar ze waren bij Emma thuis aangekomen en ze gingen naar haar kamer.
"Jij kan dus vast wel een geheimpje bewaren hé?"
"Ja hoor."
"Dat probleempje van Lillie hé..."
"Ja?"
"Nou euhhh." Ellen's gezicht werd wel erg rood en er kwamen wat tranen uit haar ogen. Emma sloeg haar armen rond Ellen.
"We zijn vriendinnen hoor, je geheim is veilig bij mij."
"Het is m-m-misschien beter als je het ziet."
Ellen trok haar broek wat omlaag en Emma kon haar ogen niet geloven. Ze had een luier aan!
"Dat probleem is genetisch in de familie. Niet iedereen heeft het, maar zoals je ziet ben ik er een van." Ellen huilde nu nog harder. Het duurde even voor ze weer rustig werd.
"Maak je geen zorgen joh. Ik heb ook een geheimpje."
Emma stond op en deed haar kast open. Deze keer was Ellen verbaasd. Er stonden daar gewoon luiers en pullups in haar kast!
 

Anon BillieJoe

Beginneling
H19

Ondertussen was het begonnen onweren.
"W-waarom heb jij nou luiers nodig?"
"Nou uhh, ik heb s'nachts last van nachtmerries en dan plas ik meestal in bed. En ze zijn ook gewoon leuk om te dragen."
Ellen werd snel weer haar vrolijke zelf nu ze wist dat haar vriendin ook wel af en toe luiers droeg.
"Ze zijn inderdaad best wel comfortabel als je zo over nadenkt. Weten je ouders hier eigenlijk van?"
"Nee, dus hou je mond er maar over als zij er zijn ok?"
"Ik zal er proberen aan denken."
"Sinds wanneer heb je het al dan? Vroeger had je dat toch niet?"
"Nee, het is vorig jaar begonnen. Het komt vooral door stress enzo snapje?"
"Ja, ik begrijp het hoor." Emma gaf Ellen een dikke knuffel. "Als je iemand nodig hebt om hierover te praten, weet je me te vinden hé."
"Ja hoor, jij ook hé."
Emma vertelde Ellen over hoe het nu eigenlijk kwam dat ze luiers was begonnen dragen en wat zij en Lillie zoal hadden uitgespookt. Ellen had ondertussen zichzelf verschoont en Emma had een pullup aangedaan. Het bleef maar onweren en onweren.

Emma en Ellen maakte hun huiswerk samen. Aangezien Emma erg slecht was in Frans, hielp Ellen haar even met het huiswerk dat de leerkracht had opgegeven. Ellen werd een beetje ongerust. Het bleef maar onweren en ze had al lang thuis moeten zijn. Ze belde even haar ouders om ze gerust te stellen en te zeggen dat ze bij Emma was.
"Ik ga misschien beter naar huis, het gaat toch niet ophouden met onweren.
"NEE, Daar komt niets van in!" riep Emma recht in haar gezicht. "Ben je helemaal gek geworden, in dit weer naar buiten gaan, dan wordt je nog ziek ofzo, of erger. Je blijft lekker hier vandaag."
"Maar euh Emma, ik heb geen pyjama en ik heb ook geen luiers meer mee."
"Seg Ellen, er staat een doos luiers in mijn kast, en je kan een pyjama van mij lenen als je zo graag in een wilt slapen."
"Goed dan, ik heb niet veel keus hé."
Emma en Ellen waren wat tv aan het kijken op haar kamer toen Emma's moeder riep.
"Emma kom je eten?!"
"Ja mam ik kom!"

"Wat eten we vandaag?"
"Brocolistoemp vandaag. Oh, je kon me wel even zeggen dat Ellen hier was hé, dan had ik wat meer gemaakt. Frank zal wat minder moeten eten dan."
"Hey Amy." zei Ellen een beetje verlegen
"Ik veronderstel dat je hier blijft slapen met dit weer?"
"Ja, ik moest van Emma."
"Nou, hopelijk houd het op morgen want anders kunnen jullie niet naar school."
Emma en Ellen keken elkaar even aan. "Yes!" zeiden ze tegelijk. Amy draaide even met haar ogen.
"Het was lekker hoor mama."
"Ja bedankt Amy."
"Bedankt, en graag gedaan hoor Ellen."

Emma en Ellen gingen weer naar boven. Ellen had ondertussen haar luier al een beetje gebruikt. Emma's pullup daarintegen was nog droog. De 2 meisjes besloten wat tv te kijken. Volgens het weerbericht zou het goed mogelijk zijn dat het morgen zou blijven onweren. Even later kregen Emma en Ellen tegelijk een melding op hun gsm. "Nieuw bericht op smartschool."
Ze keken elkaar even aan.
"Het zal toch niet hé?" Emma opende het bericht.
"Beste leerlingen, door de hevige regenval van de afgelopen uren, is de school ondergelopen. In deze omstandigheden kunnen jullie natuurlijk geen les krijgen en daarom zal er morgen geen school zijn. Met vriendelijke groeten, de directeur."
"Yes hahahahaha." Ellen's geluk kon niet meer op. Emma vertelde het even aan haar moeder en Ellen belde haar ouders op. Emma en Ellen besloten om samen wat tv te kijken. Ze keken naar de buurtpolitie. Het viel Ellen op hoe Emma haar benen nogal trilde.
"Emma, gaat het wel?"
"J-ja hoor, ik moet gewoon dringend plassen."
"Je hebt toch een pullup aan voor iets?"
"Ja maar ik probeer het op te houden, ik wil niet op school voorhebben dat ik het niet meer kan houden."
"Ja ok, maar het ophouden is niet goed voor je blaas."
"Dat weet ik ook wel."
"Nou, je wilt je pullup toch gebruiken of niet soms?"
Het duurde niet lang voor Emma het niet meer kon houden. Ellen keek even naar beneden toen ze het gehis van plassen hoorde, toen ze realiseerde dat het Emma was. "Ze probeert het wel niet echt te verbergen voor me." Ellen kon duidelijk zien hoe Emma in haar pullup deed.
Het hartje op haar pullup was nogal verkleurd.

"Seg Ellen, vind je mijn natte pullup zo interessant?" Ellen draaide zich nogal beschaamd om. Het was de eerste keer dat ze iemand vrijwillig in een luier zag doen.
"S-s-sorry."
"Maakt niet uit joh."
"Emma, ik moet wel even zeggen dat je eruit ziet als een kleuter weet je."
"Dat is niet waar, pestkop! Pheu" antwoordde Emma op een kinderachtige manier. Ellen moest er nogal van lachen.
"Nou misschien moet je maar is een andere aandoen, anders krijg je nog uitslag."
"Nee nog niet, ik heb misschien een verassing in peto voor je."
Ellen moest even nadenken wat Emma van plan was. Het was ondertussen 22 uur geworden. Emma's ouders waren al gaan slapen dus kon ze nu doen wat ze van plan was. Ze deed haar jurk uit. Ellen was aandachtig naar Grey's anatomy aan het kijken. Ze moest net even geeuwen toen Emma voor haar kwam staan in haar ondergoed en pullup.

"Seg Ellen, jij was daarnet best wel gefascineerd door mijn natte pullup hé?"
"Moest je dat nu echt bovenhalen?" Ellen werd weer rood van schaamte in haar gezicht.
Emma ging op haar handen en knieën voor Ellen zitten. "Dan moet je nu goed opletten."
"Wat ben je nou weer... OMG EMMA." Ellen wist even niet wat ze moest doen, Emma stond daar voor haar neus in haar pullup te poepen. Emma kreeg weer vlinders in haar buik.
"W-waarom doe je nu zoiets vies echt waar?!"
"Ik weet dat het vies is, maar het voelt ook erg goed. Poep jij nooit in je luiers?"
"Nee daarvoor kan ik gewoon naar de wc hoor. Het lijkt me erg vies om dat te doen."
"Probeer het eens"
"Liever niet"
"Doe nou maar, ik zal je verschonen ok?"
"Goed dan"
Ellen drukte en drukte en poepte in haar luier.
"Zie je zo slecht is het toch niet?"
"Ok, je hebt gelijk, zo vies is het niet, maar toch. K-k-kun je me nu verschonen alsjeblieft?"
"Waarom zo nerveus?"
"Ik doe het anders zelf en ik dacht niet dat iemand anders het zou doen voor mij."
"Wat is het verschil, Lillie en ik hebben elkaar ook verschoont hoor, niks aan joh."

Emma verschoonde Ellen en verschoonde dan zichzelf, deze keer deed ze een luier aan. Ellen was nogal moe geworden en dus besloot ze te gaan slapen. Emma was nog niet moe en besloot om nog even te gamen. Nu het morgen toch geen school was kon ze vandaag opblijven zolang ze wou. Rond 1:30 kwam Amy even kijken waarom er nog zoveel geluid uit haar dochter's kamer kwam. Ze keek even door het deurgat en zag dat Emma nog achter haar pc zat.
"Emma verdomme zet die pc uit, het is niet omdat je morgen geen school hebt dat je niet moet slapen om dit uur."
"M-m-mama, sorry hoor ik ging net slapen." Emma schrok zich dood. Ze zag dat haar moeder gelukkig haar bril niet ophad, anders had ze haar dochter daar duidelijk zien zitten in een luier.
Amy ging naar de wc en toen ze terug kwam keek ze weer even in Emma's kamer om te zien of ze wel echt was gaan slapen. Toen ze zag dat beide meisjes aan het slapen waren deed ze de deur weer dicht, maar ze moest even nadenken. "Was dat nu mijn gedacht of lag Emma daar met een luier aan in bed?" Ze gaf er verder geen aandacht aan en ging weer slapen, morgen zou het waarschijnlijk weer een drukke werkdag worden.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
V Emma E 10
L Emma Pub 23
nina15000 Nog niet klaar kim en baby Emma K 63
Emma Hallo, ik ben Emma Voorstellen 55
K Emma E 4
D Emma en Daan (18+ DL AB VL WL KL NL SL) 16+ Verhalen 7
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
W Verhaal excolo site ABDL Luierverhalen 1
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! 1 t/m 9 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Willekeurig verhaal & verandering 'topic geupdate' in verhalenforum Ideeën Bus 6
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
P Marije's verhaal M 222
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
Similar threads


















































Bovenaan