Emma's Verhaal

Anon BillieJoe

Beginneling
H20

De volgende ochtend zaten Emma en Ellen aan tafel een boterham te eten. Hoewel het nog steeds regende, was het onweer grotendeels opgehouden. Morgen zouden ze dus weer naar school moeten. Ellen had haar kleren al aangedaan, Emma daarin tegen liep nog rond in alleen haar luier. Die had ze duidelijk goed gebruikt. Ellen had zichzelf deze ochtend verschoond.
"Goed, wat gaan we doen vandaag?"
"Goeie vraag Ellen. Misschien kunnen we wat gamen?"
"Nee bedankt, ik denk niet dat ik zoals jij hele dagen kan gamen hoor."
"Wel dan zullen we maar tv moeten kijken."
"Inderdaad, er zit niet veel anders op." Ellen keek naar buiten en hoopte dat de regen snel zou ophouden, zodat ze naar huis kon. Wat was de kans nu weer dat ze zo geluierd de dag moest doorbrengen met haar vriendin. Ze snapte wel hoe Emma luiers leuk kon vinden, maar ze kon dat op zijn minst wat verbergen en niet met alleen een luier aan door het huis lopen. Emma zette de tv aan en gaf de afstandsbediening aan Ellen.
"Zoek jij even iets, ik ga me aankleden."

Emma ging naar haar kamer en deed de deur dicht. Ze nam een broek en dunne trui uit haar kast en zag dat het pak luiers in haar kast bijna leeg was. Ook nam ze een pullup en deed haar vieze luier uit. Eens ze de pullup aanhad, deed ze haar broek en trui aan. Haar haar liet ze voor wat het was. Ze ging even voor de spiegel staan om te zien of haar pullup niet al te zichtbaar was.
"Boeh!"
Ellen schrok even en keek achter haar. "Meen je dat nou? Ik kreeg zowat een hartaanval." Ellen's blaas kreeg door de schrik vrij spel en haar plas liep in haar luier. Ze werd rood in haar gezicht en voelde even aan haar luier. Emma had meteen door wat er was gebeurd.
"Oh nee sorry, sorry sorry!" Emma sprong over de zetel en gaf Ellen een dikke knuffel.
"Maakt niet uit, je kon niet weten dat dit zou gebeuren."
"Wat vindt je van dit programma?" Ellen wees naar de tv. Ze had Grey's Anatomy opgezet.
"Als jij het wilt kijken is het goed voor mij hoor."
Even later waren ze beiden geconcentreerd naar de show aan het kijken.

Tegen de middag was het opgehouden met regenen. Ellen besloot om maar eens naar huis te gaan. Emma nam haar tas en ging mee naar de stad. Onderweg praatte ze even met elkaar.
"Dit blijft toch onder ons hé?"
"Tuurlijk, ik heb ook liever dat dit geheim geheim blijft hoor."
Ellen zag er een beetje depressief uit.
"Ellen gaat het wel?"
"Ja hoor..."
Emma stopte even en keek even omhoog, recht in haar ogen. "Er is iets, ik zie het in je ogen."
"Wel euh... Mijn moeder is niet thuis vandaag."
"Ja en?"
"Nou mijn vader is niet echt de beste als het aankomt op mijn probleempje."
"Wat bedoel je daarmee?"
"Hij denkt dat ik alsof doe, dat ik dit niet kan hebben omdat mijn moeder dat niet heeft en ik het alleen doe voor aandacht. Hij begrijpt het gewoon niet snap je?"
"Is hij al eens meegegaan naar de dokter ofzo, die kan toch uitleggen dat het niet nep is?"
"Heb ik ook al geprobeerd, hij wilt nooit mee. Mijn ouders beginnen nogal ruzie te maken hierdoor."
"Je weet het hé, als je me nodig hebt je weet me te vinden!"
Emma en Ellen gaven elkaar een dikke knuffel en gingen elk hun eigen weg: Ellen naar huis, Emma naar de apotheek.

Ondertussen was het opnieuw beginnen regenen. "Dit meen je toch niet hé, gelukkig heb ik deze mee." Emma opende haar tas en nam haar paraplu eruit. Nu moest ze zich geen zorgen maken over nat worden. Ze wandelde rustig door naar de apotheek. Nu het weer was beginnen regenen was de stad opnieuw verlaten. Over nieuwschierigaards moest ze zich dus ook geen zorgen meer maken.
Het duurde even maar ze was zo goed als droog de apotheek binnengeraakt. Dezelfde dame zat achter de kassa als de vorig keer. Er waren nog een paar andere mensen in de apotheek aan het zoeken naar hun medicijnen. Emma keek even rond toen de dame haar herkende.
"Oh meisje, jij bent het. Hoe gaat het ermee?"
"Nou goed hoor eigenlijk." Toen Emma naar de dame keek herkende ze de dame met haar hond van in het bos. Ze werd rood van schaamte. "Hoezo heb ik haar niet herkend die dag?" vroeg ze zichzelf af.
"Ik denk dat ik wel weet waarom je hier bent, of niet soms?" Emma werd nog roder van schaamte.
"I-i-inderdaad ja, d-d-daarom ben ik hier." Ze was zo nerveus dat ze de controle over haar blaas verloor. Gelukkig had ze een pullup aan en kon deze haar plas absorberen.
"Ik help eerst even de andere mensen en dan kom ik bij jou."
Emma ging even zitten op een van de stoeltjes die in de apotheek stonden. Het duurde niet lang voor de dame iedereen geholpen had en ze terug bij Emma kwam.
"Kom maar even mee hoor."

Emma volgde de dame tot de achterkamer van de apotheek. Ze zag hoe de luiers die ze droeg op de hoogste plank van de kast lagen. Ze probeerde ze te pakken maar door haar lengte kon ze er niet bij.
"Wacht, ik zal even helpen." De dame nam 2 pakken luiers en gaf ze aan Emma.
"B-b-bedankt mevrouw."
"Graag gedaan hoor Emma. Je hoeft je niet te schamen hoor." Emma schaamde zich dood.
"Ik zal je eens wat vertellen. Het is niet omdat je graag luiers draagt dat je daarom een wierdo ofzo bent hé. Je bent nogsteeds dezelfde meid, alleen heb je af en toe een luier aan. Er zijn veel mensen die ergere dingen doen om zich goed te voelen weet je..."
 

Anon BillieJoe

Beginneling
H21

"Wat bedoel je daarmee?"
"Nou, het begon allemaal... Alhoewel, dat vertel ik je wel een andere keer."
Emma probeerde het verhaal uit de dame te krijgen maar helaas, ze zei er geen woord meer over. Haar woorden hadden haar wel helpen beter voelen. Toen ze haar verhaal wou beginnen, leek het wel alsof het lang ging duren, dus Emma werd alleen maar nieuwsgieriger. Ze gingen naar de kassa om af te rekenen. Emma had intussen de luiers in haar rugzak gestoken. Gelukkig pasten ze er net in.
Emma betaalde en ging vertrekken.
"Bedankt voor de hulp mevrouw."
"Graag gedaan hoor. Als je de rest van het verhaal wilt horen moet je maar eens langskomen, en zeg maar Alice in't vervolg."
"Alright! Dag Alice!"

Emma zwaaide en ging weer naar huis. De regen was ondertussen alweer opgehouden, dat veranderde niets aan het feit dat er nog steeds een koude wind was. Het feit dat haar pullup ook nogal koud aan begon te voelen hielp niet echt...
Onderweg dacht Emma even na: "Er zijn mensen die veel ergere dingen doen om zich goed te voelen" "Wat zou ze daarmee bedoeld hebben? Drugs? Overdreven veel seks? Een of andere murderfetish?" Er spookte heel wat dingen door haar hoofd, ze maakte een mental note om Alice zo snel mogelijk nog eens op te zoeken. Haar uitstapje naar de apotheek had heel wat tijd in beslag genomen. Het was al 16 uur en Emma moest en zou voor haar moeder thuiskomen. Ondanks haar kleine gestalte, niet veel groter dan 1m50, kon ze behoorlijk snel wandelen als ze dat moest. Ze verhoogde een versnelling en stapte richting haar huis.
Toen Emma de oprit zag, begon haar hart in haar keel te kloppen. De auto stond er dus dat betekende dat niet haar moeder, maar haar vader eerder thuis was vandaag. Ze hoopte uit de grond van haar hart dat hij in slaap lag op de zetel of in de garage aan de fietsen aan het sleutelen was ofzo. Tijdens het wandelen kon ze het even niet meer houden en liet ze haar blaas leeglopen in haar pullup, dus kon ze wel een nieuwe gebruiken. Emma opende de deur en stapte binnen. Haar jas hing ze aan de kapstok en haar schoenen zette ze bij de rest. Ze had geluk vandaag, Frank lag even een dutje te doen op de zetel. Een opluchtende zucht klonk uit Emma's mond en ze ging naar boven.

Emma zette de verwarming aan gooide haar natte broek en trui op de radiator. Ze deed haar deur op slot, zo konden haar ouders niet ineens binnenwandelen als ze alleen in een luier rondliep. Ze veegde met een doekje even de regen van haar bril en zette de nieuwe luiers in haar kast. Ze keek even naar de hartjes op haar pullup, en die waren natuurlijk helemaal weggevaagd door haar plas. "Dringend tijd voor een luier". Emma deed haar pullup uit, veegde zich een beetje schoon en deed een luier aan. Ze had geen plannen meer voor vandaag en wou gewoon even relaxen in haar kamer. Het was toch wat koud zo alleen in haar luier en BH dus besloot ze maar om een pyjama aan te doen.
Hoewel het een risico was om met haar luier in huis rond te lopen, besloot ze het toch te nemen. Ze zocht er de bagieste pyjama uit die ze kon vinden. Emma stond voor de spiegel zichzelf even te bekijken. De broek was duidelijk goed genoeg om haar luier te verbergen, alleen het gekraak was een beetje te horen. Er zat dus niks anders op om met haar pantoffels rond te lopen, iets wat ze absoluut haatte, maar dat was het enige dat ze had wat genoeg geluid maakte om het gekraak van haar luier te verbergen. Nu ze dat uitgedokterd had, was het tijd voor gaming. Emma kroop achter haar pc en opende Overwatch...

Het was ondertussen 18 uur. Emma had intussen heel wat ranked games gespeeld en het was haar eindelijk gelukt om van silver naar gold division te klimmen. Na al dat gamen was ze het even beu. Nu ze toch honger kreeg, was het het perfect moment om naar beneden te gaan. Ze deed haar pantoffels aan en ging naar beneden. Haar ouders waren samen naar een opgenomen aflevering van Familie aan het kijken.
"Wat krijgen we nou? Emma die een pyjama aanheeft?" zei Amy verbaast tegen Frank
"Ja seg het was nogal koud op mijn kamer. Is er hier nog iets om te eten?"
"In de diepvries zitten denk ik nog een paar pizza's." Antwoordde haar vader
"Ok, hebben jullie al gegeten?"
"Ja hoor."
Emma verdween de keuken in. Met in pullup in de buurt van haar ouders lopen was toch heel anders dan met een luier. Hoewel ze nogal nerveus was, kon ze er ook wel de opwinding in vinden. Ze nam een pizza uit de diepvries en zette de oven aan. Daarna ging ze weer naar de woonkamer om even in de zetel te zitten. Emma keek even op de klok: 18:10.
"Mama mag het alsjeblieft op de buurtpolitie?" Haar moeder moest even beslissen maar kon niet anders dan toegeven aan haar dochters schattige ogen. Een uurtje later zat Emma met een lekker pizza met haar ouders naar het nieuws te kijken. Terwijl ze haar pizza opat voelde ze dat ze moest plassen. Instinctief deed ze haar benen samen, maar toen ze de luier tussen haar benen voelde ging ze weer normaal zitten. Ze vond het een nogal opwindend idee, in haar luier plassen terwijl haar ouders er praktisch naast zaten.

Het nieuws was ongeveer een halfuur bezig. Emma's pizza was ondertussen op en ze zat, voor het eerst sinds lange tijd, dicht bij haar moeder aan. Dit soort momentjes had ze wel gemist. Emma lag met haar hoofd tegen haar zij terwijl Amy op haar rug wreef. De druk op Emma's blaas werd steeds groter en groter. Emma probeerde het op te houden om haar blaas wat sterker te maken, morgen was het weer school en ze kon het niet riskeren dat ze in haar broek deed.
"Hatshoe!" Emma moest keihard niezen en verloor de controle over haar blaas. Gelukkig was het niet al te hoorbaar door het nieuws op de tv. Ze voelde de warmte over haar kruis verspreiden en raakte er helemaal opgewonden van. Ze zat hier verdorie in haar broek te plassen waar haar moeder bijzat!
 

Anon BillieJoe

Beginneling
H22

Het was ondertussen laat geworden. Terwijl haar ouders naar god weet wat programma aan het kijken waren, was Emma in slaap gevallen. Haar moeder was nog steeds zachtjes over haar rug aan het wrijven. Amy had door dat er iets niet klopte aan haar dochter. De laatste dagen deed ze anders dan anders, ze wist dat er iets scheelde. Het moment van de vorige avond spookte even door haar hoofd en ze wist dat het er iets mee te maken had. Emma was nu niet de meest spraakzame meid, maar ze wist dat als er iets was, ze altijd bij haar moeder terecht kon.
Nu Emma even in slaap was zag ze haar kans. Terwijl ze over haar rug wreef ging ze langzaam naar beneden. Ze trok even haar hand terug toen Emma leek wakker te worden, maar ging door. Toen haar hand de onderkant van haar rug had bereikt, voelde ze Emma's luier. Het duurde even voor het doordrong. Haar dochter had een luier aan, en ze wist niet waarom, en hij voelde ook best nat aan. Had haar dochter een probleem waar ze niks van afwist?

Emma werd wakker toen ze op de rug van haar moeder naar boven werd gedragen.
"Hmmm? wat gebeurt er?"
"Je was aan het slapen dus wou ik je naar je kamer brengen zonder je wakker te maken, helaas niet gelukt dus."
Emma sprong van haar rug af en ging naar haar kamer.
"Misschien wordt het eens tijd om wat meer te slapen en minder te gamen s'nachts Emma."
"Jaja mama, slaapwel."
"Slaapwel schat"
Emma deed haar deur toe en deed haar pyjama broek uit. "Tijd voor een verschoning." Ze speelde haar vieze luier uit en deed een andere aan. Na haar pyjamabroek weer aan te hebben gedaan, vond ze het wel welletjes geweest voor vandaag. Morgen was het weer school en moest ze uit haar bed zien te geraken. Ze sloeg het deken over zich en viel na een paar tellen opnieuw in slaap.

De volgende ochtend werd Emma wat vroeger wakker dan normaal, ze moest namelijk naar de wc. Ze ging opstaan toen ze zich realiseerde dat ze een luier aan had. Ze voelde er even aan: hij was al nat, dus ze had deze nacht al in haar luier geplast. Volgend de weersvoorspelling zou het vandaag een warme woensdag worden. Terwijl ze van t-shirt wisselde plaste ze in haar luier. Nu dat achter de rug was, deed ze haar luier uit en deed een gewone onderbroek aan. Ze deed een rok en legging aan en deed de rest van haar "morning routine".
Toen ze vertrok naar school, voelde ze even een kramp in haar buik, maar gaf er geen aandacht aan.
Het was een normale woensdag op school en er gebeurde niet echt iets speciaal, afgezien van het feit dat Emma de hele tijd buikpijn had en dat de klas weer een preek kreeg van die van economie omdat niemand zijn taak had gemaakt. Onderweg naar huis gebeurde er wel wat onverwachts...

Emma was bijna thuis doen ze opnieuw een intense steek en buikpijn voelde. Als ze niet snel thuis was zou ze een ongelukje hebben. Ze stapte zo snel als ze kon naar huis. Ze besloot de kortere weg te nemen langs het pad naast de tuin. Ze kreeg steeds meer moeite om het tegen te houden. Toen ze het poortje van de tuin opende leek het alsof het geluk aan haar kant stond. Ze stapte door de tuin naar de achterdeur en had haar sleutel al in de hand.
"Hatshoe!" Emma's allergie speelde weer op en weg was de controle. Ze voelde hoe de diarree uit haar lichaam kwam. Haar onderbroek was in een mum van tijd gevuld en de rest liep langs haar benen naar de grond. Emma had nogal dubbele gevoelens bij dit voorval. Hoewel ze zich doodschaamde dat ze zichzelf had ondergepoept, voelde ze zich ook nogal opgewonden omdat ze zich als een kleuter voelde die net in haar broek had gedaan. Ze kon het toch niet meer tegenhouden, dus gaf ze zelf nog wat druk bij zodat het sneller voorbij zou zijn. Het duurde even, maar alle diarree was eruit. Ze keek even rond om de schade te inspecteren. Haar hele legging stonk naar de poep. De poep was ook op haar schoenen gelopen en ook de terrastegels hadden de volle laag gekregen. Ze deed haar schoenen en kleren uit en stapte naar binnen. Ze nam snel een douche en spoot met de tuinslag het terras schoon. Ook spoot ze wat op haar ondergepoepte kleren en schoenen om ze wat schoon te krijgen. Haar kleren gooide ze in de was, haar schoenen had ze gelukkig schoon gekeken met de tuinslang. Voor ze weer naar boven ging, nam ze snel iets tegen haar symptomen.

Later op de avond zat Emma alweer, geluierd, in haar pyjama naast haar moeder in de zetel. Emma zat te creperen van de buikpijn.
"Emma schat gaat het wel?"
"Nee, ik voel me niet zo lekker."
"Blijf even zitten hé." Amy ging de thermometer halen en nam Emma's temperatuur.
"Je hebt een beetje koorts schat, ik denk dat we morgen beter naar de dokter gaan."
"Als het echt moet..." Emma had een hekel aan naar de dokter gaan. Je moest er altijd veel te lang wachten.
Terwijl ze samen naar het nieuws keken, voelde Emma iets opkomen.
"Emma gaat het?" vroeg haar vader deze keer. Ineens trok ze een heel serieus gezicht.
"Nee!" Ze rende zo snel als ze kon naar de wc maar helaas.
Haar moeder volgde haar en zag het zo gebeuren. Emma had de hele gang ondergekotst.
"Oh jee"
"Omg sorry mama, sorry." Emma moest een paar traantjes laten.
"Maakt niet uit, dit is jou schuld toch niet, kom." Amy nam haar dochter mee naar haar kamer en gaf haar een medicijn tegen het overgeven terwijl Frank de gang opkuiste.

Emma ging in bed liggen.
"Morgen gaan we naar de dokter hé schat. Rust in de tussentijd maar goed uit hé." Amy zette een emmer naast Emma haar bed voor als ze zou moeten overgeven deze nacht.
"Slaapwel schat."
"Slaapwel mama."
Amy gaf Emma nog een kus op haar voorhoofd en ging terug naar beneden
 

Anon BillieJoe

Beginneling
H23

De volgende ochtend zaten Emma en haar moeder in de wachtzaal van de dokter. Emma voelde zich nog steeds even erg als gisteren. Gewoon in de wachtzaal zitten was al vermoeiend. Ze had graag in een luier of pullup gekomen, maar dat zou niet goedkomen tijdens het onderzoek. Er zaten nog een paar mensen voor hun in de zaal, het zou dus nog wel even duren eer ze aan bod zouden komen, dokters zijn dan ook experts in traag werken. Emma had deze ochtend een boterham gegeten om toch iets binnen te hebben, maar haar maag dacht daar anders over...
Ze rende naar de wc van de praktijk. Zo snel als de boterham erin ging kwam hij er ook weer uit. Het gekots was weerklonk door de gangen Amy ging even kijken of alles wel goed ging.
"Gaat het wel schat?"
"Ja, het gaat wel wat beter nu."
"Hier, drink een beetje water." Amy gaf haar dochter een flesje water dat ze had meegenomen.
Ondertussen had de dokter zijn vorige patiënt buiten gelaten en kwam de volgende halen. Hij kwam Emma en Amy tegen op de gang en zag dat Emma lijkbleek was.
"Oei, die ziet er serieus ziek uit." De dokter ging naar de wachtzaal. "Heeft iemand er iets op tegen als ik de jongedame voorneem?"
De aanwezigen schudden hun hoofd. De dokter nam Emma mee en haar moeder bedankte de mensen in de wachtzaal.

"Goed, ga maar op de onderzoekstafel liggen hoor."
Terwijl de dokter de routine onderzoekjes deed vertelde Emma en haar moeder wat er nu eigenlijk aan de hand was.
"Goed volgens wat u mij hier verteld, kan ik vaststellen dat je last hebt van buikgriep. Ik ga je dus antibiotica voorschrijven tegen de ziekte. Neem ze 2 keer per dag in en het zou binnen de kortste keren gedaan moeten zijn. Vooral rusten en water drinken. Mochten de klachten toch aanhouden, ligt er misschien iets anders aan de oorzaak en moeten we verdere onderzoeken doen natuurlijk."
"Kunt u haar ook een briefje schrijven voor school?"
"Uiteraard."
Emma bedankte de dokter, Amy betaalde, nam de voorschriften mee en samen gingen ze naar huis.

"Goed Emma, ga maar naar je kamer om wat te rusten, ik ga naar de apotheek achter je medicijnen."
"Ok mama, tot strakjes."
"Tot straks schat."
Emma ging naar haar kamer, deed een van haar luiers aan, deed haar pyjama terug aan en viel redelijk snel in slaap. Even later kwam Amy weer terug thuis. Ze ging even kijken of haar dochter het wel ok stelde. Toen ze de deur opende zag ze Emma vredig in slaap liggen in haar bed. Ze had een van haar oude knuffels genomen, iets wat ze alleen maar deed als ze zich heel erg slecht voelde. Amy had nogal medelijden met haar. Hoewel ze haar wou wakker maken om haar haar medicijnen te geven, liet ze ze slapen omdat ze waarschijnlijk meer rust nodig had.
Een uurtje later werd Emma terug wakker. Ze ging even naar beneden om haar medicijnen te halen.
"Ah schat, je bent wakker. Hier zijn je antibiotica."
"Bedankt mama."
Emma nam het doosje. "2 maal per dag innemen" stond op de doos geschreven. Mogelijke bijwerking: diarree.
"Leuk hoor nog meer diarree."
"Emma het is voor je eigen bestwil, neem nu maar 1 van die pillen." Emma nam 1 van de pillen in met wat water, ging terug naar boven, en kroop terug haar bed in.

Terwijl ze in haar bed lag, luisterde ze wat naar youtube op haar gsm. Toen ze voelde dat ze moest plassen, liet ze het gewoon in haar luier lopen. Vandaag had ze echt de energie niet om het op te houden. Het was ongeveer 16 uur toen ze gebeld werd door Mia.
"Hey Emma, waar was je vandaag?"
"Hey Mia, ja ik ben ziek, buikgriepje."
"Oei, veel beterschap dan. Ik zal dit weekend wel even langskomen voor al het schoolwerk enzo."
"Bedankt, ok is goed."
"Rust maar goed uit hé, daaag"
"Dag Mia."

"Emma kom je even iets eten?"
"Ja ik kom eraan hoor mama."
Toen Emma naar beneden ging kreeg ze weer kramp in haar buik. Ze dacht er even aan om terug te keren naar haar kamer, maar ze had ook wel een ontzettende honger. Amy had haar een paar geroosterde boterhammen gemaakt. Terwijl ze at, nam ze de 2de antibiotica pil. De kramp bleef ondertussen aanhouden. Ze voelde een enorm gerommel in haar darmen. Een paar tellen later stroomde de poep haar luier in.
Emma bleef gewoon door eten alsof er niks aan de hand was. Gelukkig dat ze een luier aan had gedaan in plaats van een pullup. Anders zat ze nu in een bruine stoel.
Ze hoopte uit de grond van haar hart dat haar moeder niks doorhad en dat ze niks rook. Ze vond het altijd wel opwindend om in een poepluier te zitten, maar nu haar moeder tegenover haar zat, was het dubbel zo opwindend.
Emma stond op. "Ik ga even in bad hé."
"Ok is goed. Laat het wel een beetje proper achter hé."
Emma gaf haar moeder even een kus en ging dan naar de badkamer om zich te wassen. Bij elke stap voelde ze de poep tussen haar benen. Toen Emma haar een kus gaf, had Amy het gevoel dat ze poep rook. Ze keek even achter zich en zag ook dat Emma haar broek nogal omlaag was gaan hangen. "Het zal toch niet hé? Ik hoop voor haar dat ze een van haar luiers aanhad, ze was anders wel erg kalm voor iemand die net in haar broek had gepoept."
 

Anon BillieJoe

Beginneling
H24

Even later lag Emma op bed. Nu ze zich gewassen had was het weer tijd om een luier aan te doen. Ze nam er eentje uit haar kast en deed hem voorzichtig aan. Ze voelde zich al een pak beter nu er wat druk van haar buik weg was. Emma deed haar pyjama aan en kroop terug onder haar lakens. Ze zette de tv aan en zocht naar een film om te kijken. Al snel kwam ze terecht op de film Avatar. Ze had hem al een paar keer gezien, maar het bleef een mooie film.
Het was ondertussen 22 uur geworden. Amy ging even kijken bij Emma. "Emma schat tijd om te..." Emma lag al lekker in slaap. Alleen haar tv speelde nog stilletjes. Ze zette de tv uit en nam haar bril van haar gezicht en legde hem op haar nachtkastje. Ze ging net naar buiten gaan toen er een geurtje in de lucht ging hangen. "Het zal toch niet." Wetende dat Emma een vaste slaper is, trok ze even het deken van over haar en voelde even aan haar kruis. Ja hoor, ze had een luier aan, hij aan de warmte te voelen had ze hem net gebruikt. "Daar moet ze die luiers dus voor gehaald hebben. Hoezo had ik niet eerder door dat mijn dochter een bedplasser is." dacht Amy in zichzelf, "Het wordt dringend tijd om er eens over te praten.
Ze deed Emma's lakens weer over haar, gaf haar een kus op haar hoofd en ging zelf maar naar haar kamer. "Slaapwel Emma."

De volgende ochtend werd Emma wakker met het bekende klamme gevoel tussen haar benen. "Ik verschoon mezelf later wel" dacht ze in zichzelf. Ze ging naar beneden om even een boterham te eten en haar pillen te nemen. Toen ze in de keuken aankwam zag ze een briefje op tafel liggen: "Vergeet je antibiotica niet" - mama. "Mama dacht vast dat ik het zou vergeten hé". Haar ouders waren weer beide gaan werken vandaag, dus vandaag zou ze voor zichzelf moeten zorgen. Ze at snel een boterham en ging terug naar haar kamer voor een verschoning. Haar pyjama kon ze toch lekker aanhouden vandaag dus besloot ze om lekker terug in haar bed te kruipen en tv te kijken. Natuurlijk is er niet veel op tv 's morgens dus besloot ze maar om een film op te zetten. Even later zit ze naar Harry Potter & de vuurbeker te kijken. Ze is ongeveer halfweg door de film wanneer ze zich weer enorm slecht begint te voelen. Haar maag had duidelijk geen zin om haar boterham binnen te houden. Al snel moet ze naar de wc rennen. Gelukkig haalt ze de wc wel deze keer. Haar hele maaginhoud kwam weer naar buiten. Toen ze eindelijk klaar was met overgeven, spoelde ze wc door en spoelde ze haar mond een paar keer met water om de vieze smaak eruit te krijgen.
Hoewel ze haar hele maag eruit had gekotst voelde ze zich nog steeds erg slecht. Ze had tijdens de film al een paar keer in haar luier geplast en ze wou zich wel verschonen, maar door de pijn in haar buik wachtte ze nog even, ze wist namelijk wat er waarschijnlijk aan zat te komen.

De film was afgelopen, en Emma zat er maar belabberd bij. De pijn in haar buik was nog altijd niet over. Ze zette de tv even uit zodat ze nog wat kon slapen, haar lichaam was alweer leeggezogen door de strijd tegen de ziekte. Emma was een uurtje ofzo aan het slapen en ze was even de controle over haar lichaam kwijt. Ze poepte, zonder dat ze het doorhad, langzaam maar zeker haar luier vol.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
V Emma E 10
L Emma Pub 23
nina15000 Nog niet klaar kim en baby Emma K 63
Emma Hallo, ik ben Emma Voorstellen 55
K Emma E 4
D Emma en Daan (18+ DL AB VL WL KL NL SL) 16+ Verhalen 7
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
W Verhaal excolo site ABDL Luierverhalen 1
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! 1 t/m 9 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Willekeurig verhaal & verandering 'topic geupdate' in verhalenforum Ideeën Bus 6
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
P Marije's verhaal M 222
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
Similar threads


















































Bovenaan