Emma's Verhaal

Anon BillieJoe

Beginneling
H1

Het was nacht. In het huis was geen beweging te merken. Opeens wordt Emma wakker. Ze gaat langzaam rechtop zitten. “Alweer een nachtmerrie.” Dacht ze bij zichzelf. Het gebeurde wel vaker de laatste tijd. Ze voelde aan haar dekens. Ze waren drijfnat. Ze had opnieuw in bed geplast. “Verdorie.” Ze pakte snel wat andere dekens en een andere pyjama en ging weer slapen. Ze was het beu dat ze steeds vaker wakker werd in een nat bed. Morgen vertrokken haar ouders 2 weken op vakantie naar de zee met wat oude vrienden. Ze had dus het huis een week voor haar alleen. Ze had online wat rondgekeken en had de perfecte oplossing gevonden.

De ochtend brak aan. Haar ouders waren al vertrokken. Het was tijd om het plan in werking te zetten. Ze nam haar fiets en reed weg van hun nogal afgelegen boerderijtje. Ze reed naar de lokale apotheek op zoek naar haar hulpmiddel : luiers. Omdat er een festival was in de buurt was er weinig volk in de stad, perfect dus om niet gezien te worden. De apotheek was om de hoek. Ze plaatste haar fiets in het rek en wandelde er rustig naartoe.


Ze ging de apotheek binnen, ze kon niet meer terugkrabbelen.
“Goedemorgen jongedame, waar kan ik u mee van dienst zijn?” vroeg de oude dame aan Emma.
“Dag mevrouw. Ik euuhm… “ ze kreeg de woorden niet uit haar mond.
Ze nam diep adem en zei “ ik kom voor luiers.”
“Hmmm volg me even.” zei de oude dame. “Waarom heb je ze nodig?”
“Nou ik heb de laatste tijd last van bedplassen en ik wil niet meer wakker worden in een nat bed.”
“Ik ben zo terug.” De dame verdween in de opslagruimte van de apotheek.
Even later kwam ze terug met een pak incontinentie luiers.
“ Dit zijn de enige luiers die ik nog heb voor jou leeftijd.”
“Bedankt mevrouw.”

Emma betaalde en ging stapte naar haar fiets. Ze was er bijna toen ze opeens werd tegengehouden.
“Halt, modepolitie! Die broek staat je echt niet!”
Die stem herkende ze uit duizenden.
“Hoi Tris, ik zou blijven kletsen maar het is nu niet echt het moment.”
“Oh...” antwoordde Tris nogal teleurgesteld. “Wat zit er in die zak?”
“Kom langs later, dan vertel ik het je wel.” Emma sprong op haar fiets en reed naar huis.



Ze was eindelijk thuis. Ze ging rustig in de zetel zitten. Door de luiers moest Emma terugdenken aan vroeger. Haar grootouders waren boeren. Toen ze op bezoek ging moest ze altijd helpen op de boerderij. Helaas had kleine Emma een kleine blaas en er is nu niet echt een wc midden in het veld. Ze deed het dus steeds in haar broek. Haar grootouders konden er niet mee lachen dat ze de hele tijd met hun kleindochter naar binnen moesten om haar andere kleren aan te doen. Toen ze op een dag in haar broek poepte was de maat echter vol. Ze moest toen luiers aan op het veld. Eerst wilde ze echter niet maar het was een kleine prijs die ze moest betalen. Toen ze ze echter aan had, realiseerde ze zich dat het best wel lekker zat…
Opeens voelt ze echter dat ze dringend naar de wc moet. Ze stond op het punt in haar broek te plassen! Ze rende naar de wc…


H2

Ze rende de wc in. Ze trok haar broek uit. Ze ging op het toilet zitten. Het leek wel of er een vloedgolf uit haar lichaam kwam. Emma was erg opgelucht dat ze nog naar het toilet was geraakt. Ze voelde wat krampjes in haar buik. Ze drukte wat en er kwam meteen poep. Toen ze de poep tegen haar kont voelde realiseerde ze zicht wat er aan de hand was. Ze keek naar beneden en ze werd rood van schaamte. Ze had haar onderbroek nog aan! Ze kon niet stoppen. De poep bleef maar komen. Haar hele onderbroek was snel gevuld. Daar zat ze dan. Ze begon te huilen. “Gelukkig zijn mam en pap niet thuis.” dacht ze bij zichzelf.

Het duurde even voor ze zichzelf helemaal schoon had gekregen. Het had heel wat wc papier en een lange douche gekost maar het was gelukt.

De rest van de dag was niet echt interessant. Ze at wat, keek wat tv, de dingen die je normaal s’ avonds doet. Natuurlijk zou er snel verandering in komen. Emma werd al snel moe, dus besloot ze om te gaan slapen. Ze ging naar haar kamer. Ze kwam binnen en haar hart begon te bonzen. Het pak met luiers stond op haar bed. Het was jaren geleden dat ze nog een luier aan had gehad, maar nu had ze geen andere keus. Morgen zou ze niet wakker worden in een nat bed. Ze nam een luier uit het pak. Natuurlijk wist ze niet hoe ze die aan moest doen. Na wat prutsen besloot ze maar online op te zoeken hoe het moest. Ze pakte haar laptop, opende een incognito venster en zocht hoe je een luier aandeed. Het duurde niet lang voor ze hem aan had. Het voelde nogal raar maar Emma vond het een fijn gevoel. Ze pakte de eerste de beste pyjama uit de kast en kroop haar bed in. Ze viel als een blok in slaap.

Het was 3 uur s’ nachts. Haar hersens begonnen met het creëren van een nachtmerrie. Monsters proberen haar te pakken. Ze probeert weg te rennen maar komt geen meter vooruit. De monsters omsingelen haar. Een voor in bespringen ze haar. Haar arm wordt eraf gerukt.
Verder komt ze niet. Ze schiet wakker met een schreeuw. Ze voelde aan haar armen. Haar pyjama was drijfnat van het zweet. Opeens voelde ze een blok tussen haar benen. Langzaam gaat ze met haar hand er naartoe. Ze herinnerde zich dat ze een luier had aangedaan. Hij voelde warm aan. Emma voelde zich opgelucht. De luier had alle plas opgehouden. Ze deed haar pyjama uit, stopte deze in de wasmand en ging opnieuw in bed liggen.

De zon straalde door Emma’s raam. Een van de stralen raakte haar gezicht. Ze werd langzaam wakker. Ze lag rustig in haar bed. Ze keek op haar gsm en zag dat het 11 uur was. Opeens voelde ze een enorme druk op haar blaas. Ze stond op en wandelde naar de badkamer. Ze ging op het toilet zitten. “Ik heb nog een luier aan” dacht ze. “Ik wil wel waar voor mijn geld krijgen natuurlijk”. Ze stond op en ging terug naar haar kamer. Daar had ze een grote spiegel. Ze ging er voor staan. Het duurde even maar ze begon met plassen. Ze zag hoe de luier opzwol. Ze voelde hoe hij als maar zwaarder werd. Ze vond het nogal een fijn gevoel om in een luier te plassen.

Ze ging naar beneden en pakte een kom met cornflakes. Het duurde even voor ze zich realiseerde dat ze in een luier voor het raam van de eetkamer zat. Ze werd rood van schaamte. Wie weet wie haar allemaal had gezien!
“Verdorie Emma denk toch 2 keer na voor je iets doet” riep ze door het hele huis.
Ze rende naar boven en deed de luier uit en pakte een onderbroek uit de kast. Ze besloot om tv te kijken. Ze zapte en zapte toen ze opeens op nickelodeon uitkwam. Het kon haar niet schelen. Ze keek altijd graag naar cartoons. Ze ging op in het programma. Ze werd uit haar trans gehaald door een berichtje van haar moeder. “Vergeet niet om boodschappen te halen! Groetjes mam”

“pfff” dacht Emma bij zichzelf. Ze besloot om dan maar zo snel mogelijk om boodschappen te gaan. Ze ging naar haar kast en pakte een t-shirt en een rokje. Opeens kreeg ze een idee. “Wat als ik nu een luier aan doe?” dacht ze bij zichzelf. “Je weet nooit of er wc’s in de buurt zijn héhé” Natuurlijk dacht ze niet na bij de mogelijke gevolgen. Ze deed haar onderbroek uit en deed een luier aan. Ze nam een paar lange kousen uit de kast en deed haar schoenen aan. Ze nam het boodschappen lijstje van mam en vertrok. Het was een prachtige dag. De zon scheen en er was geen wolkje aan de lucht. Ze nam haar oortjes uit haar tas en begon naar muziek te luisteren. Al snel was ze in gedachten verzonken…
 

Anon BillieJoe

Beginneling
H3

Het duurde niet lang of ze was in het shoppingcenter. Er was een supermarkt, een broodjeszaak en nog wat andere kleine winkeltjes. Er leken niet echt veel mensen aanwezig te zijn. Ze ging dan maar de supermarkt binnen. Ze pakte een mandje en begon te zoeken naar de dingen die ze nodig had. Brood, salami, … de alledaagse dingen. Alles ging goed tot nu toe. Ze kocht ook wat dingen die ze zelf nodig had. Ze kon het niet laten om wat comics mee te nemen.

Ze pakte een plastic zak voor de boodschappen, betaalde ze en verliet de supermarkt. Ze had best wel honger en besloot om wat in de broodjeszaak te gaan zitten. Buiten haar er een paar oude mensen koffie te drinken. Ze bestelde een broodje en ging aan een tafeltje zitten. Ze nam een van de comics uit haar tas en begon te lezen. Ze bestudeerde de pagina’s aandachtig en nam af en toe een hap van haar broodje. Ze was zo geconcentreerd op haar comic dat ze niet merkte dat ze naar de wc moest. Opeens voelde ze nattigheid. Instinctief greep ze met haar handen naar haar kruis. De plotse beweging trok de aandacht van de oudere mensen.
“Alles ok meisje?” vroeg een van de dames.
“Ja hoor, niets aan de hand” antwoordde Emma nogal nerveus.

Ze kon het niet geloven. Als ze nu geen luier aan had had ze het in haar broek gedaan. Ze werd met de minuut nerveuzer. Ze at haar broodje snel op en vertrok naar huis. Onderweg naar huis probeerde ze te kalmeren. Ze kon haar gedachten niet verzetten. Het kon haast niet erger. Toch wel…
Het zou nog wel even duren voordat ze thuis was. Een kortere weg was er niet. Opeens kreeg ze een hevige kramp.
“Verdorie, ik had geen pikante saus moeten nemen” zij ze stilletjes in haar hoofd. Haar spijsvertering had altijd al problemen gehad met pikant eten. Ze schakelde naar de 2de versnelling en begon aar huis te rennen. Het werd erger en erger. Aan dit tempo zou ze het nooit halen. Van al dat geren was ze moe. Na even rustig door te wandelen kwam ze bij de speeltuin aan.

Daar was ze dan. De speeltuin was onlangs gerenoveerd en zag er splinternieuw uit. Ze hadden er ook een basketbal plein bijgebouwd om de jeugd van tegenwoordig wat meer aan te spreken. De bankjes waren weggehaald door de gemeente om ze op te knappen. Ze keek wat rond voor een andere zitplaats. Ze zag de schommel, er zat al iemand op een van de schommels. Het leek op een meisje van ongeveer haar leeftijd. Ze stapte rustig op de schommel af. De krampen in haar buik werden steeds pijnlijker.

H4

Emma stapte richting de schommel. Het meisje was rustig aan het schommelen. Het meisje was wel 2 koppen groter dan Emma.
“Je vind het toch niet erg dat ik hier even kom zitten hé?” vroeg aan het mysterieuze meisje.
“Nee hoor.”
“Ik ben Emma, leuk je te ontmoeten.” Emma nam haar bril van haar neus en begon de glazen schoon te maken.
“Ik ben Lillie, aangenaam kennis te maken.”
“We zijn hier net komen wonen.” Lillie begon harder te schommelen. “Ga je nog schommelen of hoe zit het?”
“Hoe bedoel je?”
“Je zit toch op een schommel voor een rede!”
“Zijn we niet wat te oud om te schommelen?”
“Hoe ik het bekijk, ben je nooit te oud om te schommelen!”
“Ach ja waarom niet.”

Emma begon samen met Lillie te schommelen. Terwijl ze schommelde begon ze de controle verliezen. Het geluid van het geschommel was luid genoeg om die van Emma te maskeren. Omdat ze neerzat kon de poep niet ontsnappen. Ze wist dat zodra ze opstond, ze zichzelf volledig zou onderpoepen. Ze begon wat langzamer te schommelen. Lillie volgde haar voorbeeld. Lillie sprong van de schommel af. Emma stopte de schommel en stapte eraf. Ze begon meteen te poepen. Ze probeerde rustig te blijven en hoopte dat Lillie het niet door had.
“Nou Emma ik moet er vandoor. Ik zie je later wel nog is hopelijk.”
“Zie je later Lillie!”
Emma en Lillie gingen elk hun eigen kant op. Emma begon zich nogal ongemakkelijk te voelen. De massa van daarnet zorgde ervoor dat ze raar begon te lopen. Het zat echt overal. Ze had geen idee dat ze zo veel kon poepen. Het feit dat ze nog moest plassen maakte haar nog ongemakkelijker. De luier kon niet veel meer hebben maar ze had geen keus. Het zou nog even duren voor ze thuis was. Ze begon met plassen. Ze was bijna klaar toen ze wat druppels haar benen voelde afrollen. Ze keek naar beneden. Een deel van haar luier werd zichtbaar. Een klein meisje en haar moeder wandelden aan de andere kant van de straat
“Kijk daar mammie, dat meisje draagt ook een luier!”
Emma kijkt om en ziet het meisje naar haar wijzen. Ze word rood van schaamte. Hoewel er alleen het meisje en haar moeder op straat liepen, heeft ze het gevoel dat ze van alle kanten bekeken word.



Ze is eindelijk in haar straat aangekomen. In het huis recht tegenover dat van haar staat een verhuiswagen. “Dat zal toch niet, Lillie ging de andere kant op.” Een vrouw kwam een van de laatste dozen uit de wagen halen. Hij zag Emma en zwaaide.
Ze zwaaide snel even terug en ging dan zo snel mogelijk haar huis binnen. Het was ondertussen al 17 uur. Emma zette de zak boodschappen op tafel en ging naar boven. Ze ging de badkamer in. Ze deed haar rok en t-shirt uit en zette de kraan van het bad open. Ze stond nu in haar ondergoed en luier. Langzaam ging ze op de grond liggen en deed ze haar luier open. De poep zat echt overal. De geur was niet te verdragen. Ze veegde zichzelf schoon. Het koste heel wat doekjes maar het was gelukt, op een baar bruine plekken na. Ze deed de luier en de doekjes in een plastic zak en knoopte hem dicht. Daarna ging ze rustig in bad zitten. Haar gsm legde ze op de wasmand die naast het bad stond en begon youtube te kijken.

Het duurde even voor ze uit het bad kwam, maar ze kwam er wel weer schoon uit. Ze waste nog snel even haar korte haar en ging dan eten en tv kijken. “Ik heb echt geen zin om nu nog iets te maken nu.” dacht Emma bij zichzelf terwijl ze de keuken inliep. Ze at een boterham en ging weer naar haar kamer. Eens haar gordijnen gesloten waren deed ze een luier aan, kroop onder de dekens en deed haar laptop open. Op het internet maakte ze deel uit van een aantal forums. Op een van die forums had ze het idee gekregen om luiers te dragen voor haar kleine probleempje. Een persoon waar ze veel mee converseerde had haar doorverwezen naar een DL forum. Eens daar maakte ze zoals altijd een account onder de naam CrystalEmma. Ze las er de ervaringen van andere mensen die luiers droegen en besloot dat ze het ook maar eens zou proberen. Haar eigen ervaring voegde ze vandaag toe aan het enorme aantal dat er al stond. Eer ze haar ervaring had neergeschreven was het 12 uur. Tijd om te gaan slapen.
 

Anon BillieJoe

Beginneling
H5

Emma werd wakker. Een nieuwe dag breekt aan. Ze had helaas niet goed geslapen. Het gebeurde steeds vaker en vaker. Ze ging langzaam rechtop zitten toen ze iets voelde. Haar luier voelde als een blok aan een been. Ze stond op en verschoonde zich.
Ze deed haar kast open en deed haar shirt aan. Ze nam er een leuk rokje bij en deed een luier aan. Op weg naar de keuken zette ze de tv aan. Ze nam een kom cornflakes en ging tv kijken. Winx club was op tv. Dat vond ze altijd al een leuke serie.
Opeens belde iemand aan. Het was Lillie!
"Lillie, hoe weet jij waar ik woon?"
"Nou, ik stond gisteren uit mijn raam te staren en kon mijn ogen niet geloven. Mijn nieuwe vriendin woont gewoon recht tegenover mij!"
"Dus jij bent hier komen wonen. Interessant."
"Kom je even mee naar de overkant. Mijn mam wil je vast graag ontmoeten."

Emma nam haar portemonee en sleutels en ging met Lillie naar de overkant.
"Hallo mevrouw, ik ben Emma, fijn u te ontmoeten."
"Hallo Emma, ik ben Peggy, Lillie's moeder."
Ze gingen in de woonkamer zitten en hielden een leuk gesprekje.
Emma moest dringend poepen. Ze voelde de adrenaline door haar lichaam gaan. Voor de eerste keer zou ze expres in haar broek doen, en dan wel waar andere mensen bij zitten. Ze probeerde zo onopvallend mogelijk haar kont omhoog te heffen. Ze drukte en drukte maar het lukte niet. Ze voelde zich niet gerust.
"Hé Emma wil je mee naar mijn kamer?"
"Ja goed hoor."

Emma volgde Lillie naar haar kamer. Hoewel ze ouder leek omdat ze groter was, had ze het gevoel dat ze niet zoveel ouder was dan haar. Lillie deed de deur van haar kamer open. Emma stapte nogal ongemakkelijk naar binnen. De druk op haar buik werd erger. De kamer was nogal kinderachtig. Overal knuffels op de grond. Roze behangpapier, roze bed...
"Lillie, hoe oud ben je eigenlijk?"
"Ik ben 14, jij?"
"16"
"Je vind het niet erg als ik het me gemakkelijk maak hé?"
"Nee hoor ga je gang, het is tenslotte jou kamer."
Emma deed hetzelfde. Ze nam een zitzak van Lillie en ging zitten. Ze praten over verschillende dingen. Het leek of Lillie dringend naar de wc moest. Opeens zat ze doodstil. Ze werd een beetje rood.

"Gaat het wel?"
"Ja hoor... Moest gewoon even plassen."
"Hoezo, moest? Heb je in je broek geplast ofzo?"
Lillie kreeg het even moeilijk.
"Je kunt toch een geheim bewaren he?"
Lillie trok haar broek een beetje omlaag. Je kon duidelijk een luier zien, hij zag er vol uit.
"Sinds pap vertrokken is heb ik niet anders dan ongelukjes." Lillie begon te huilen.
"Maakt niet uit joh, je geheim is veilig bij mij meid. Ik heb namelijk zelf een geheimpje."
Emma hief haar rokje op. Je kon duidelijk haar luier zien. Net toen ze die weer naar beneden wou doen kreeg ze kramp. Ze begon te poepen...
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Al zo'n 3 maanden verder en ik smacht nog steeds naar een vervolg... babytut babykraagje
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
leuk verhaal ben benieuwd naar een vervolg! Ga zo door!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
V Emma E 10
L Emma Pub 23
nina15000 Nog niet klaar kim en baby Emma K 63
Emma Hallo, ik ben Emma Voorstellen 55
K Emma E 4
D Emma en Daan (18+ DL AB VL WL KL NL SL) 16+ Verhalen 7
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
W Verhaal excolo site ABDL Luierverhalen 1
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! 1 t/m 9 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Willekeurig verhaal & verandering 'topic geupdate' in verhalenforum Ideeën Bus 6
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
P Marije's verhaal M 222
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
Similar threads


















































Bovenaan