Nog niet klaar Ervaringen bij mamamarja

Vooraf wil ik even zeggen dat ik toestemming heb gekregen van manamarja om dit bericht te schrijven.

Mijn idee is dat iedereen die WILT zijn of haar ervaring van bij mamamarja in dit verhaal zet. Als je sommige dingen niet durft te zeggen bijvoorbeeld een stink luier dan hoeft dat niet.
Mij leek dit een leuk idee omdat sommige ab/dl ers het misschien wel willen maar bang of heelveel spanning hebben omdat ze niet weten wat er precies is en of het bij ze past.

Ik hoop dat de oppas kindjes van mamamarja enthousiast sullen reageren.

Mvg een toekomstige oppas kindje.
Sorry voor de spell fouten wat spelling betreft ben ik echt nog een 2/4 jarige peutertje
 

Pamper86

Superlid
Ben heel benieuwd na de ervaringen. Ik hoop dat ik binnekort wat aan dit draadje kan toevoegen als ik bij Mamamarja ben geweest :dans
 

Leon

Superlid
Gisteren was voor mij de eerste keer. Altijd spannend voor de eerste keer, de nacht daarvoor matig geslapen. Op de dag z’n het bezoek vroeg wakker, snel de natte nachtluier af en voor tijdens de reis een dikke Absorin Night/day (paars) met twee inleggers erin om. De autorit was een kleine twee uur, bij de bestemming was het plan een wandeling te maken. Zo gezegd zo gedaan. Rijdend viel het niet mee om te plassen en na 1,5 liter water. Toen ik in de beurt van van mama Marja ben aangekomen een wandeling gemaakt. Deze wandeling heb ik gemaakt met alleen een korte (luier)broek, in het bos kom je weinig mensen tegen. Daarnaast is het superspannend om een soort van zichtbaar in een luier te lopen. Toen ik uit de auto gestapt was, was dit niet alleen een start van de wandeling maar ook het signaal voor mijn blaas te legen. Kortom in mum van tijd in een dikke luier, goed dat er over de luier een romper zat. Kans op afzakken wordt hiermee verkleint. Na een mooie wandeling op gemak naar mama Marja gereden, zij woont aan een weg voor alleen aanwonende. Zonder al te veel kleding en een goed natte luier stap ik bij haar binnen. Na een korte kennismaking met koffie, is mijn toch al enige tijd natte luier verschoont. Mama Marja beschikt over enkele dozen met diverse incontintiematerialen, één van deze dozen bevatte een Attends Active Slip M10. Deze bijzondere slip van combinatie van slip en flex heeft mama Marja professioneel om gedaan. Na de verschoning is het idee ontstaan om een rondje te lopen, op één voorwaarde dat ik over een luierbroekje een broekje aan zal doen om niet iedereen te laten zien dat ik geluierd ben.
In het bos aangekomen was er drang om in de luier te poepen zo groot, gezien mama Marja geen problemen met een poepluier heb ik de daad gevoegd. In drie momenten heb ik de luier goed gevuld. Bij thuiskomt ben ik ontdaan van de plakkende poepluier. Deze luier is gewisseld met een pants broekje met een echte Kanga inlegluier, dat is maar goed ook. Want van het huis tot de auto was niet in de gelegenheid mijn luier droog te houden. Al met al een bijzondere ervaring met een mama die bekend is met het verschonen van (incontinentie)luiers. Voor meer info mag je mij een pm sturen.
 
Laatst bewerkt:

durkje

Gewaardeerd Lid
Is dit de eerste mama die alles accepteert kortom je kan gewoon echt jezelf zijn? Baby tot aan verschonen wassen voeden etc kortom babytijd overnieuw? Zou graag s contact willen hebben wat kan of niet mama marja
 

Easy-Ryder

Wil graag meer mijn AB deel ontdekken
Is dit de eerste mama die alles accepteert kortom je kan gewoon echt jezelf zijn? Baby tot aan verschonen wassen voeden etc kortom babytijd overnieuw? Zou graag s contact willen hebben wat kan of niet mama marja
Dat kan je mama Maria toch in een persoonlijk bericht vragen
 

mamamarja

Toplid
Hoi Durky boy,

Ik wil ook graag met je kennis maken en als je graag door mij verzorgt wilt worden, mag je mij een pb sturen! Ik hoop gauw wat van je te horen.

Groetjes van mamamarja
 

Leon

Superlid
Vandaag wederom naar Mama Marja, de rit was onder winterse omstandigheden. Maar toch netjes op tijd bij haar huisadres. Vandaag had ik naast een dikke Absorin Night met hierin een tweetal inleggers. Deze was goed gebruikt, daar zijn luiers toch voor. Hierover een transparante plastic broek een een dikke katoenen incontinentiebroek. Om het nog iets spannender te maken had ik een plukpak aan, deze pakken gebruikt in de geatrie en gehandicaptenzorg moet er voor zorgen dat de patiënt niet aan de luier komt. Gelukkig biedt zo’n pak ook voldoende ruimte om hieronder een dikke luier te dragen. Bij aankomst werd ik gelijk verlost van de volle luier en voorzien van een leuke AB luier. Hierna zijn we een stukje gaan lopen wat verkort werd door de nattigheid uit de lucht. Maar ook de luier was niet meer droog en schoon, tijdens het wandelen poepte ik in de luier. Na een verschoning en liefdevolle behandeling met SudoCreme en Zwitsal talkpoeder ben ik weer huiswaarts gegaan. Al met al een fijne ervaring.
 

Freddy

Nieuw lid
ik wil graag het adres of waar ik kan informeren waar mamamarja haar praktijk heeft en wat de mogelijkheden zijn en eventueel de kosten.
baby Freddy
 

mamamarja

Toplid
Hoi Freddy,

Je mag mij een pb sturen, dan krijg je van mij meer informatie over de verzorging die je bij mij kan krijgen.

Groetjes van mamamarja
 

Freddy

Nieuw lid
Hallo mamamarga
ik zou graag met u in contact komen
zend mij bericht maar Baby Freddy.
zodat we prive kunnen communiceren.
groetjes baby Freddy.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Hallo mamamarga
ik zou graag met u in contact komen
zend mij bericht maar Baby Freddy.
zodat we prive kunnen communiceren.
groetjes baby Freddy.
Gewoon even via het envelopje boven in beeld kun je geregistreerde leden een berichtje sturen, succes.
Weet uit eigen ervaring dat zij geweldig is.
 

pamperboy14

Nieuw lid
Dag mama Marja,

Ik zou ook graag door mama verzorgd worden en wil graag meer weten over jouw service.
Groetjes baby niki
 

mamamarja

Toplid
Hoi Pamperboy14,

Je kan komen bij mij voor de verzorging en je mag mij een pb sturen. Je bent van Harte Welkom bij mij

Groetjes van mamamarja.
 

Sandffan

Toplid
Mama Marja is het zeker waard om eens langs te gaan. Ik ben er zelf langs geweest en ik kan zeggen dat de verzorging van heel goede kwaliteit is. Vrijwel alle benodigdheden voor de verzorging zijn aanwezig. Ook het bed lag hoog en prima en was fijn om een tukkie in te doen. Ze is erg zorgzaam en je komt er als AB'er/DL'er niets tekort (speelgoed, boekjes om voor te lezen, tv kijken etc.) Het kan allemaal, maar bedenk ook goed wat je zelf graag wilt. Die input is wel nodig. Verder mag je uitkiezen wat je wilt eten en drinken van hetgeen voorhandig is. Ik koos bijvoorbeeld melk, 2 bammetjes met kaas en hagelslag en een kiwi als fruithapje. En ik kreeg achteraf nog een lekkere plak ontbijtkoek bij de koffie.

Wat ik persoonlijk ook fijn vond is dat ze veel interesse in jou als mens toont. Ook nadat we klaar waren, gewoon nog even na kunnen praten met koffie, een hele dikke knuffel en met een bijzonder en fijn gevoel huiswaarts. Zeker een plek om weer eens naar terug te gaan.
 

mamamarja

Toplid
Mama Marja is het zeker waard om eens langs te gaan. Ik ben er zelf langs geweest en ik kan zeggen dat de verzorging van heel goede kwaliteit is. Vrijwel alle benodigdheden voor de verzorging zijn aanwezig. Ook het bed lag hoog en prima en was fijn om een tukkie in te doen. Ze is erg zorgzaam en je komt er als AB'er/DL'er niets tekort (speelgoed, boekjes om voor te lezen, tv kijken etc.) Het kan allemaal, maar bedenk ook goed wat je zelf graag wilt. Die input is wel nodig. Verder mag je uitkiezen wat je wilt eten en drinken van hetgeen voorhandig is. Ik koos bijvoorbeeld melk, 2 bammetjes met kaas en hagelslag en een kiwi als fruithapje. En ik kreeg achteraf nog een lekkere plak ontbijtkoek bij de koffie.

Wat ik persoonlijk ook fijn vond is dat ze veel interesse in jou als mens toont. Ook nadat we klaar waren, gewoon nog even na kunnen praten met koffie, een hele dikke knuffel en met een bijzonder en fijn gevoel huiswaarts. Zeker een plek om weer eens naar terug te gaan.
Bedankt voor je leuke reactie!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Luiermaarschalk964 Tips en ervaringen voor mensen die nog bij hun ouder wonen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
W Verschoond worden ervaringen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
S Ervaringen met Nateen incontinentiemateriaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Tenalad Ervaringen Pacifier Addict Winkels 14
Anoniem1996 Openbaar broekpoepen, ervaringen of tips Broekplassers en Poepers 5
M Zwemluier ervaringen! Of luier in gemeenschappelijke kleedkamer! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
T Wat zijn jullie ervaringen met Abena Slip? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
serial Luier op 1 daags festival, wie heeft ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
D Ervaringen webshop big4little. Winkels 8
Peuter Matt Kidz Impulz aankleedkussen XXL geschikt? ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
T Ervaringen met de Molicare Elastic Luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
T Ervaringen met pull-ups Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
DiaperT1 Ervaringen met concerten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 41
Tiny Uitbeelden / rollenspel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Ares Klantenservice-ervaringen ABDL webshops Product & Winkel Testverslagen 3
T Drynights ervaringen Luiers 19
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
V Toch plasser naar voren/boven; ervaringen mee? VVV 9
K DL date Oene Contact advertenties 7
Diaperlover20003 ervaringen ID slip plus plastic buitenlaag Product & Winkel Testverslagen 12
F Tena Bed ervaringen Luiers 8
G Jouw ervaringen met Save-Express? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 70
Woutertje1980 Zin om online te luieren en ervaringen te delen Contact advertenties 2
Pup Quality care youth incontinence diaper - ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
J Gender ervaringen en vragen topic... Aanbevolen 8
Diaperlover20003 Ervaringen Tena pants men Luiers 29
J Fuubuu ervaringen? Luiers 5
G Ervaringen met vliegvelden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Reppie ervaringen fabimonti pvc body Plastic broekjes liefhebbers 14
J Ervaringen met BondageTimeOUT 16+ Board 38
K praten over broekplas ervaringen en foto's uitwisselen Broekplassers en Poepers 4
pampboy ervaringen Little Noon? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
J Mijn ervaringen van mijn eerste meeting: CBB 27/10 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
B Ervaringen winkel ''De Mask'' Amsterdam Winkels 19
Spreeuwtje Ervaringen van Spreeuwtje Broekplassers en Poepers 19
Haags_eigenwijsje Ervaringen cbb Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
wintertje Ervaringen met de MyDiaper Nacht? Luiers 8
yellow rose zijn er mama's die ervaringen willen delen met mij ? Algemeen 7
D Lars - Mijn ervaringen met luiers L 18
Lily Broekplas Ervaringen Broekplassers en Poepers 87
wintertje Ervaringen met DHL/Selektvracht Vragen & Info Shop 4
M Ervaringen Broekplassers en Poepers 59
M ervaringen ( ik lette op men spelling en geen slot aub ) E 21
W ervaringen met luiers en prostitiutie? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
DL_Michel Verhaal Klaar Spannende ervaringen voor marina 16+ Verhalen 0
W jullie meest vernederende (openbare...) plas/poep/luier ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 56
pinokio ervaringen met katoenen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
M ervaringen met een AB pappa of mamma? Pub 4
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
Similar threads


















































Bovenaan