ervaringen ( ik lette op men spelling en geen slot aub )

M

miss-lozer

Guest
1 het begin van het begin

zou ik het doen ? zpu ik het niet doen ?
dat waren de enige dingen die ik me afvroeg .
iedere dag passeer ik een apotheek .
iedere dag vraag ik me dit af .
en opeens was er een dag dat ik binnestapte .
ik had die dag uit mama's portemonee gepikt .
vijftien euro dat moest toch genoeg zijn ?
tot men geluk stond er veel volk voor mij zodat ik kon nadenken .
ik kon toch moeilijk zeggen dat ik graag eens een paar luirs wou omdat ik dacht dat ik het een fijn gevoel zou zijn ;
laat ik me eerst even voorstellen .
ik ben stephanie .
ik ben dertien jaar .
heb een vriendje uitstekende cijfers en genoeg vrieden om geen zelfmoordneigingen te ondergaan eigenlijk heb ik zelf te
veel vrienden . maar goed daar gaat het niet over ;
een tijdje geleden werd ik aangetrokken door een foto .
het was een tiener met een luiers een veel te kort roze jurkje en witte sokjes met roze strikjes .
ze had twee staartjes . ik klikte op de afbeelding en kwam uit op een woord "teenbabys" ofzoiets toch .
het leek een raar woorde , ik dacht dat het meisjes waren die geboren waren met een handicap zodat ze zich als babys gedraagden .
dus ik googelden verder dat was misschien een onderwerp voor dat werkstuk .
ik belandde opeens op een nederlandstallige site en vond de uitleg .
ben jij zoals alle mensen op deze site dol op luirs ?
gebruik je ze ook graag ?
en de andere spulletjes ook ?
welkom in deze wereld reus gezzelig rond !
dat dee ik uit en las vanalles en nog wat .
dus ja na al die info stond ik hier en dacht na wat ik zou zeggen tegen de adopthekeres .

2 de adoptheek

meisjes ?
uim ja ?
dat moet ik aan jou vragen wat is er ?
tot mijn geluk stond er verder niemand in de adoptheek .
nou mevrouw eerlijk gezegd heb ik de laatste tijd weer last van bedplassen .
mijn mama schaamd zich ervoor dus ze ontkent het en stuurt mij hie rheen om
DAT MOET IK NIET WETEN WAT WIL JE ?
chil madame , tis voor ja hoe noem je die dingen luirs .
ok jij past al in tena"s hier een proefpaket .
ow dankje mevrouw .
nu kom eens mee we moeten passen ok ?
uim ja .
probeer deze eens .
opeens had ik het gevoel dat men maag opkipte toen ze voor men neus een donzig wit iets hield .
en opeens voelde ik me lekken .
alles viel op men slipje nou meer door .
tja zo te zien zou je beter dag en nacht dit dragen ;
nee hoezo dit is
je moet je niet schamen hoor hier ik zal je helpen .
ze trok me op een tafel dee men rokje omhoog trok het slipje uit en deed me een donzige luir aan ;
die voelde zo lekker en ze zei ;
nou in dit rokja kan je nie naar huis hoor ik zal men dochter je wat laten brengen ;
ik ging zitten en twee minuten later stond in de opening marie .
PHAHA riep ze ze gooide me een jeans toe en ging terug naar binnen met een gezicht dat me niet bevalde .
 
M

miss-lozer

Guest
3 wat nu ?

ik betaade en liep naar buiten marie riep nog " tot morgen ' .
thuis moest ik eten met de luir aan omdat ik geen tijd had om me omtekleden ;
s'nachts had ik besloten er een aan te doen .
voor school droeg ik een onderbroek van peaces en verder niks .
welgeteld 1 week ging voorbij en men gsm trilde met een sms van marie
MARIE : kom naar men huis nu of .....
ik had geen zin dat iedereen het zou weten dus ik dee het maar .
stephanie ga zitten zei marie .
men mama vond al dat je raar deed en aangezien jij ons in problemen hebt gebracht ;l
hoezoek ik wat ?????
ja vader heeft godverdomme mijn pa tot 6 jaar effectief .
ja en wat wil je van mij ? ik kan er toch niets aan doen dat je pa schuldig was .
o dat kon je wel smeken bevoorbeeld .
dat was marie die stem klok als als de adopthekeres .
ik draaide me om en daar stond ze en ze begon te praten .
ik den dat je je schuld wel kan aflossen wat denk jij Marie ?
nu ik had het er met je mama overgehad dat we je vriendschap moesten herstellen tussen jou en marie en ziezo perfecte gelegenheid .
je komt een maand bij ons logeren terwijl zij en je papa een maandje afrika doen . dit wordt best gezzelig denk ik ? je komt morgenochtendal en ik denk niet dat je ouders willen dat je zo graag luirs draagt og dat je in je broek plast ?
ik had precies een krop in men keel ik keek haar aan zo kil als ik maar kon .
dus ik zou maar je grote klep houden zei marie .
nu ja ga maar naar huis tot morgen .
ik werd letterlijk op straat gezet .

4 smeken was geen teken

mam aub doe me dit niet aan aub aub aub ! riep ik door de dozen inpakken heen .
ziezo de mama van marie komt ze halen en zogezegd zo gedaan .
ze keek me poeslief aan en ik smeekte maar en smeekte maar ;
en jij mag op olifanten gaan zitten ?
liefje toch school is nog bezig .
maar nu je toch bezig bent ik en papa zullen misschien
wat ?
misschien een beetje langer dan een maand wegzijn maar make je geen zorgen maries mama vind het best !
ik wou wel iets zegen maar ik kon niet ik ging naar bed maar slapen dat ging niet .
s'ochtens bracht ik mama en papa naar de luchthaven en maries mama stond er samen met marie bij .
toen ze weg waren moest ik gaa zitten ow zet je maar daar .
ik mocht vanvoor zitten hoe raar kan het worden ,

5 leven in angst

ik werd binnen afgezet en ze wezen naar een stoel .
ga zitten !
nu marie haar vader weg is hebben we een leegte .
marie wil een baby zei ze
marie begon te spreken : aangezien jij zo graag luirs draagt mag jij die taak op je nemen .
ga maar met marie mee die steelt je in bad .
ik moest me uit kleden en gaan zitten in baed .
ik was alleen toen het bad klaar was en begon met uit te kleden .
ik ging zitten het water rook niet naar heerlijk geurende zeep maar het rook naar mustella .
en het gordijn was toe ik hoorde de deur opengaan en eventjes later dichtgaan ik dee het gordijn open en lag vanalles .
een luirs zo een witte die ze de tena had genoemd en een kleedje van hello kitty .
 

knakworst

Gewaardeerd Lid
gebruik eens een programma met een spellingscontrole, das denk ik makkelijker voor je.
en dan maakt het alles beter leesbaar.
misschien is het verhaal dan wel intressant..
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
knakworst zei:
gebruik eens een programma met een spellingscontrole, das denk ik makkelijker voor je.
en dan maakt het alles beter leesbaar.
misschien is het verhaal dan wel intressant..
Is het nu niet leesbaar dan?
Het is iet wat apart, maar het is nu tenminste geen cryptogram meer.
 
M

miss-lozer

Guest
knakworst zei:
gebruik eens een programma met een spellingscontrole, das denk ik makkelijker voor je.
en dan maakt het alles beter leesbaar.
misschien is het verhaal dan wel intressant..
als gulder allemaal bezig over zo programmas he noemt er een ke eerst nie op
inplaats ' gulle ' raad te geva waar kik nix heb want kwee nie wa jullie bedoelen
 

Anomiem12575123672371651

Gewaardeerd Lid
miss-jowi zei:
als gulder allemaal bezig over zo programmas he noemt er een ke eerst nie op
inplaats ' gulle ' raad te geva waar kik nix heb want kwee nie wa jullie bedoelen
Ze bedoelen dat je de tekst beter eerst in een tekstverwerkingsprogramma kunt typen, zoals bijvoorbeeld Word. Daarin zit een spellingscontroller, die een deel van de typfouten al uit de tekst kan halen voor je.
Een andere optie is als je het programma Mozilla Firefox gebruikt om te internetten, zit daarin al een Nederlandse spellingcontroller verwerkt. Als je die aanzet kun je zelf gewoon op het forum direct de spelfouten zien de je eventueel maakt.
 

12345

Gewaardeerd Lid
Hey!

Je mag zeggen wat je wil, maar miss-jowi zit op de goede weg! Het is idd een stuk leesbaarder dan de vorige verhalen. Enkel nog een kleine tip: leestekens en hoofdletters kunnen wonderen doen :) Of een gesproken conversatie met streepjes aangeven, bv:

-hey, hoe gaatie?
-hey, ja goed, met jou?
-super :)
 

slaaf.johannes

Superlid
ja je bent stukken voor uit gegaan

als je hulp wil met zoon progamma dan mag je mij wel een pm stuuren.

ik kan het zo voor doen hoe het werkt.


p.s. ik weet hoe je hem moed gebruiken maar ik zelf gebruik hem niet.

ik type aleen maar kleine stukjes en geen verhaalen
 

Real Madrid

Gewaardeerd Lid
Ik vind het nog steeds vreselijk slecht, maarja, dat is mijn mening. Kijk eens naar andere verhalen die wel goede reacties krijgen en kijk ook vooral naar de spelling en opbouw van het verhaal. Het is misschien een beetje hard, maar ik zou een beetje minder vlaams praten, dat is ook stukken beter leesbaar. Verder, hoofdletters is een must en wat interpunctie, zoals komma's en punten.
Hopelijk hielp dit je een beetje, nu moet het van jouw kant komen.

En kom op zeg, spellingscontrole? Een beetje mens moet toch gewoon goed nederlands kunnen schrijven. Op school heb je die toch ook niet? Nou dan.
 

Bobby_DL

Toplid
Real Madrid zei:
Een beetje mens moet toch gewoon goed nederlands kunnen schrijven.
Je zou eens moeten weten, hoeveel (halve) analfabeten er in Nederland lopen, en dan bedoel ik die van Nederlandse afkomst. Sommige mensen hebben gewoon hoeveel moeten met taal/spelling en schrijven.
 

LBV

Toplid
Ik vind het een goed verhaal! ;D
Miss heb ik over sommige spellingsfoutjes heengekeken maar dat komt omdat ik dislekties ben xD

Laterzzzz dance
 

Bobby_DL

Toplid
luierbevuiler zei:
Ik vind het een goed verhaal! ;D
Miss heb ik over sommige spellingsfoutjes heengekeken maar dat komt omdat ik dislekties ben xD

Laterzzzz dance
Je bent pas echt dyslectisch als je dyslectisch goed kan schrijven.....of was het nu fout ;)
 

LBV

Toplid
Bobby_DL zei:
luierbevuiler zei:
Ik vind het een goed verhaal! ;D
Miss heb ik over sommige spellingsfoutjes heengekeken maar dat komt omdat ik dislekties ben xD

Laterzzzz dance
Je bent pas echt dyslectisch als je dyslectisch goed kan schrijven.....of was het nu fout ;)
Grrrrr :mad:

Hahaha :p ;)
Ik kan er niks aan doen he! ;)

Laterzzzz dance
 

bigjim

Superlid
Een tip om mee te beginnen: het is niet 'luirs' maar luiers. Best handig om dat goed te kunnen schrijven, als dat het onderwerp van je verhaal is.

Ben je dyslectisch of heb je slecht onderwijs gehad?
 
M

miss-lozer

Guest
Real Madrid zei:
Ik vind het nog steeds vreselijk slecht, maarja, dat is mijn mening. Kijk eens naar andere verhalen die wel goede reacties krijgen en kijk ook vooral naar de spelling en opbouw van het verhaal. Het is misschien een beetje hard, maar ik zou een beetje minder vlaams praten, dat is ook stukken beter leesbaar. Verder, hoofdletters is een must en wat interpunctie, zoals komma's en punten.
Hopelijk hielp dit je een beetje, nu moet het van jouw kant komen.

En kom op zeg, spellingscontrole? Een beetje mens moet toch gewoon goed nederlands kunnen schrijven. Op school heb je die toch ook niet? Nou dan.
woehoe een voorbeeld van ene persoon die altijd negatief kijkt en liever andere afkraakt dan op een positieve manier iemand probeert af te kraken je kan beter zeggen : ik vind het niet zo een leuk verhaar en heb je genoeg uren nederlands op school ?
 

LBV

Toplid
miss-jowi zei:
Real Madrid zei:
Ik vind het nog steeds vreselijk slecht, maarja, dat is mijn mening. Kijk eens naar andere verhalen die wel goede reacties krijgen en kijk ook vooral naar de spelling en opbouw van het verhaal. Het is misschien een beetje hard, maar ik zou een beetje minder vlaams praten, dat is ook stukken beter leesbaar. Verder, hoofdletters is een must en wat interpunctie, zoals komma's en punten.
Hopelijk hielp dit je een beetje, nu moet het van jouw kant komen.

En kom op zeg, spellingscontrole? Een beetje mens moet toch gewoon goed nederlands kunnen schrijven. Op school heb je die toch ook niet? Nou dan.
Srry real Madrid maar,
Ik ben het wel met haar eens!
Er is te weinig nederlands les op school en sommige mensen ebben nou eenmaal moeite met Nederlands!
Ik vond het zelf goed te lezen! En vond amper fouten!
De verhaallijn is goed en daar gaat het om!
Wees blij dat iemand een verhaal schrijft!
Het is maar voor de fun!

Laterzzzz dance

(ps: maar verhaal meid! ;))

woehoe een voorbeeld van ene persoon die altijd negatief kijkt en liever andere afkraakt dan op een positieve manier iemand probeert af te kraken je kan beter zeggen : ik vind het niet zo een leuk verhaar en heb je genoeg uren nederlands op school ?
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
luierbevuiler zei:
miss-jowi zei:
Real Madrid zei:
Ik vind het nog steeds vreselijk slecht, maarja, dat is mijn mening. Kijk eens naar andere verhalen die wel goede reacties krijgen en kijk ook vooral naar de spelling en opbouw van het verhaal. Het is misschien een beetje hard, maar ik zou een beetje minder vlaams praten, dat is ook stukken beter leesbaar. Verder, hoofdletters is een must en wat interpunctie, zoals komma's en punten.
Hopelijk hielp dit je een beetje, nu moet het van jouw kant komen.

En kom op zeg, spellingscontrole? Een beetje mens moet toch gewoon goed nederlands kunnen schrijven. Op school heb je die toch ook niet? Nou dan.
Srry real Madrid maar,
Ik ben het wel met haar eens!
Er is te weinig nederlands les op school en sommige mensen ebben nou eenmaal moeite met Nederlands!
Ik vond het zelf goed te lezen! En vond amper fouten!
De verhaallijn is goed en daar gaat het om!
Wees blij dat iemand een verhaal schrijft!
Het is maar voor de fun!

Laterzzzz dance

(ps: maar verhaal meid! ;))

woehoe een voorbeeld van ene persoon die altijd negatief kijkt en liever andere afkraakt dan op een positieve manier iemand probeert af te kraken je kan beter zeggen : ik vind het niet zo een leuk verhaar en heb je genoeg uren nederlands op school ?
ho ho daar moet je mee uitkijken, want 1; dat verschilt per school. En 2, het is ook aan haar om misschien wat hulp te zoeken daarmee, en als ze dat al doet is het prima, maar ik heb per week 4 uur Nederlands dus kijk uit met wat je zegt over het onderwijs. (Vooral als de minister van onderwijs mee kijkt... want zo meteen gaat ze ook nog in op je klacht en krijgen we nog meer uren..)
OT:
Ik vind de verhaallijn goed, het overbrengen van het verhaal en er wat meer woorden in stoppen zou een hoop helpen:) Maak de zinnen gerust langer, dan lijkt het niet zo samengevat snap je:)
Ga er eens goed voor zitten en pak dit verhaal anders nog eens en schrijf het uit:), en het hoeft geen moeilijke zinnen te hebben, gewoon lekker schrijven en ook rustig aan schrijven zodat de woorden compleet en goed leesbaar zijn, dat zal in de eerste instantie niet voor die mindere opmerkingen zorgen;)
groetjes,
Jonathan
 
M

miss-lozer

Guest
ow yeah

dat was dus POSITIEF kritisch proberen zijn

maar THANX
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Ik denk dat het al een heel stuk beter wordt als je het zelf nog een paar keer nakijkt.
En ik weet niet of je DL-TB mensen op msn of iets hebt? daar kan je het verhaal ook door laten nakijken misschien...

Het idee van het verhaal klink leuk in ieder geval :D
 

Real Madrid

Gewaardeerd Lid
Ik weet niet over welk onderwijs jullie het hebben, want ik kon al beter Nederlands toen ik 6 was. Er is echt niets aan. Wees gewoon niet zo lui door het in SMS taal te schrijven zonder hoofdletters en goedlopende zinnen met goedgeschreven woorden.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
luierdrager15 Ervaringen met Amy’s secret garden? 16+ Board 8
W Verschoond worden ervaringen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
S Ervaringen met Nateen incontinentiemateriaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Tenalad Ervaringen Pacifier Addict Winkels 14
Anoniem1996 Openbaar broekpoepen, ervaringen of tips Broekplassers en Poepers 5
M Zwemluier ervaringen! Of luier in gemeenschappelijke kleedkamer! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
T Wat zijn jullie ervaringen met Abena Slip? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
serial Luier op 1 daags festival, wie heeft ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
D Ervaringen webshop big4little. Winkels 8
Peuter Matt Kidz Impulz aankleedkussen XXL geschikt? ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
T Ervaringen met de Molicare Elastic Luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
T Ervaringen met pull-ups Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
DiaperT1 Ervaringen met concerten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 41
Tiny Uitbeelden / rollenspel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Ares Klantenservice-ervaringen ABDL webshops Product & Winkel Testverslagen 3
T Drynights ervaringen Luiers 19
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
V Toch plasser naar voren/boven; ervaringen mee? VVV 9
K DL date Oene Contact advertenties 7
Luiermaarschalk964 Tips en ervaringen voor mensen die nog bij hun ouder wonen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Diaperlover20003 ervaringen ID slip plus plastic buitenlaag Product & Winkel Testverslagen 12
F Tena Bed ervaringen Luiers 8
G Jouw ervaringen met Save-Express? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 70
W Nog niet klaar Ervaringen bij mamamarja M 16
Woutertje1980 Zin om online te luieren en ervaringen te delen Contact advertenties 2
Pup Quality care youth incontinence diaper - ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
J Gender ervaringen en vragen topic... Aanbevolen 8
Diaperlover20003 Ervaringen Tena pants men Luiers 29
J Fuubuu ervaringen? Luiers 5
G Ervaringen met vliegvelden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Reppie ervaringen fabimonti pvc body Plastic broekjes liefhebbers 14
J Ervaringen met BondageTimeOUT 16+ Board 38
K praten over broekplas ervaringen en foto's uitwisselen Broekplassers en Poepers 4
pampboy ervaringen Little Noon? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
J Mijn ervaringen van mijn eerste meeting: CBB 27/10 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
B Ervaringen winkel ''De Mask'' Amsterdam Winkels 19
Spreeuwtje Ervaringen van Spreeuwtje Broekplassers en Poepers 19
Haags_eigenwijsje Ervaringen cbb Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
wintertje Ervaringen met de MyDiaper Nacht? Luiers 8
yellow rose zijn er mama's die ervaringen willen delen met mij ? Algemeen 7
D Lars - Mijn ervaringen met luiers L 18
Lily Broekplas Ervaringen Broekplassers en Poepers 87
wintertje Ervaringen met DHL/Selektvracht Vragen & Info Shop 4
M Ervaringen Broekplassers en Poepers 59
W ervaringen met luiers en prostitiutie? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
DL_Michel Verhaal Klaar Spannende ervaringen voor marina 16+ Verhalen 0
W jullie meest vernederende (openbare...) plas/poep/luier ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 56
pinokio ervaringen met katoenen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
M ervaringen met een AB pappa of mamma? Pub 4
A welke luiers zijn beter Luiers 58
Similar threads


















































Bovenaan