Eveline

Luierplasser1

Nieuw lid
Eveline is een meisje dat tot haar 8 jaar luiers heeft gedragen en is nu 13

hoofdstuk 1
Eveline wort waker En voelt dat heel haar bed nat is en besluit het om te wassen in haar eigen denkt ze alle geluk dat mijn ouders 2 weken op vakantie zijn na het ontbijt gaat ze tv zien dan hoort ze het wasmachine en haalt haar lakes er uit en laat ze drogen dan stuurt haar vriendin om te vragen of ze mee gaat winkelen ze twijfelt geen moment en stuur dat is goed en de vriendin antwoordt al snel tot strak na een half uur is de vriendin er al en vertreken daar aan gekomen gaan ze winkelen om 16 uur besluiten ze om te vertrekken na een half uur fietsen slaagt haar vriendin af naar haar huis en Eveline rijd verder en onderwegen gaat het fout ze voel haar broek nat en warm worden en denk in haar oh nee heb in mij broek geplast wat nu en ze rijd snel verder thuis aan gekomen wast ze haar en doet anderen kleren aan en gaat iets eten en kijkt verder tv dan besluit ze om te gaan slapen en de volgde ochtend wordt ze waker en voelt dat ze weer nat en wast alles weer en besluit thuis te blijven en gaat Netflix zien en iets voor de middag loot het weer fout ze voelt haar broek weer nat en warm worden en weer nee nu heb ik weer in mij broek geplast en doet anderen kleren aan en gaat verder Netflix zien en op de avond gaat het weer mis en denkt dat kan nu tog niet al 2 in mij broek geplast en gaat zig wassen en doet haar piyama aan en gaat slapen en zo gaan er nog 2dagen voor mij en dan besluit ze op het interent een oplossing te zoek en al snel merkt ze dat luier de beste oplossing is en gaat weer slapen
Wort vervolgt
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Op zich een leuk verhaaltje, maar buiten het feit dat dat situaties elkaar razendsnel opvolgen.
Zit de tekst vol spellingsfouten, nog afgezien dat punten en komma, s ontbreken wat het lezen er niet makkelijker opmaakt.
Doe er je voordeel mee.
Overigens welkom op het forum, en veel plezier hier.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Interessant begin een keer een spellingscontrole en iets meer tijd tussen de gebeurtenissen zouden het verhaal nog beter kunnen maken
 
Bovenaan