FANTASIE WORDT PIJNLIJKE WERKELIJKHEID

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 1 12,5%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 12,5%
  • 8

    Stemmen: 3 37,5%
  • 9

    Stemmen: 1 12,5%
  • 10

    Stemmen: 2 25,0%

  • Totaal stemmers
    8

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Werni


Het is zondagavond. Ontspannend zappend zit ik op de bank. Mijn vrouw Nellie zal zo wel thuis komen. Ze is een dagje naar een paar vriendinnen die ze tijdens een meerdaagse cursus had leren kennen. Vanwege haar werk was ze naar een communicatie cursus geweest. Vijfdagen in een lux hotel. Om jaloers op te worden.

Haar uitstapje is trouwens slecht gepland. Morgen gaan we een midweekje naar een luxe bungalow. Koffers moesten worden gepakt en het huis netjes achtergelaten. En wie kon daar voor opdraaien. Ik natuurlijk. Ze had het weer mooi verkocht. Als ik mijn koffer pak en er voor zorgde dat het huis netjes was mocht ik in mijn koffer meenemen wat ik wilde. Een chantage middel die zoals ze wel verwacht had goed werkte. Om tijdens het midweekje regelmatig gekleineerd te worden door mijn liefje, is inspiratie genoeg om wel gestemd de klus te klaren. Natuurlijk had ik eerst mijn koffer gepakt. Voor alle zekerheid voor de hele week luiers en plasticbroeken ingepakt. Overdag zou van een "spel" wel niets komen. Maar in mijn enthousiasme natuurlijk de halve koffer nodig voor mijn hobby materiaal. Stel je voor dat het regenachtige dagen worden. Je weet maar nooit.

Plotseling hoor ik de voordeur open gaan en stemmen in de gang. Ik ging kijken en zag Nellie met twee vrouwen in de gang staan. "Hallo schat!" Ik krijg een dikke zoen. "Dit zijn nou Tess en Kelly!" Ik geef de dames een hand. Ze kijken mij fris en vrolijk aan. De stemming is duidelijk goed bij de dames. "Kom Werni zet jij eens even koffie. Daar hebben wij wel trek aan!" De stem van Nellie klinkt helder en duidelijk. Dat toontje geeft aan dat er geen ruimte is voor een "maar".

Ik vraag hoe de dames hun koffie wensen en ga gehoorzaam koffie zetten. Terwijl vragen door mijn hoofd spoken "Waarom heeft ze haar vriendinnen meegenomen?" Nellie was toch naar Rotterdam gegaan om hen te bezoeken? Inmiddels stonden koppen dampende koffie op het blad samen met de schotel met koeken. Ik open de kamer deur en blijf als versteend in de deuropening staan. Mijn koffer ligt geopend op de bank. De drie vrouwen staan eromheen en inspecteren de inhoud. "Zet de koffie maar op tafel!" Klinkt de stem van Nellie. Met trillende handen zet ik de kopjes op tafel.

"Wat schattig!" Hoor ik. Het valt mij op dat de stemming van onze gasten eerder enthousiast is dan afwijzend. "Is dat jouw koffer?" Vraagt Kelly. De dames wenden hun blik naar mij. Met een kop als een boei begin ik te hakkelen en te stotteren. "Neeee èèhh jaaaa." Klinkt het kleintjes. "Wat is het nu ja of nee?" Klinkt Tess stem. Duidelijk de meest dominante van de twee vriendinnen. Niet wetend wat te zeggen kijk ik haar beschaamd aan. Ze komt op me af en geeft me een klap in het gezicht. Totaal overrompeld kijk ik naar Nellie. Weer volgt er een klap.

"Ik vraag je wat! En als ik je wat vraag geef jij antwoord!" Ik voelde boosheid in me opkomen en weer richt ik mijn blik om hulp richting Nellie. Nellie staat me rustig te observeren en lacht me geruststellend toe. "Wen er maar aan!" Zegt ze. Tess en Kelly gaan met ons mee en jij doet gewoon wat wij zeggen!. Duidelijk?" Ik moet niet al te nozel hebben gekeken want de drie vrouwen schieten in de lach. Als ze weer tot bedaren zijn gekomen wordt de koffer aan de kant gezet en wordt er plaats genomen op de bank. Onzeker ga ik in mijn stoel zitten. Met trillende handen drink ik mijn koffie. Kelly kijkt me minzaam aan. Ik bespeur een vorm van medelijden in haar blik. Kelly is duidelijk een ander type dan Tess. Zachter en bescheidener. Tess is net als Nellie meer het kordate type.

"Toevallig zijn Tess en Kelly komende week ook vrij. Ook zij leven samen en hebben een sm-relatie." Hoor ik Nellie zeggen."Alhoewel hun spel anders is dan jouw verlangens lijkt het ons een goed idee om ervaringen uit te wisselen. Ik heb het idee dat ik veel van Tess kan leren." Deze ontboezeming neemt voor mij wat spanning weg. Gelukkig, er was van alles door mij heen gegaan.

Nu blijkt dat er geen sprake is van machtsmisbruik maar juist een poging tot verdieping van Nellies kant, voel ik me opgelucht. Ondanks Nellies natuurlijke dominantie had ze geen weet van sm. Alleen dat wat ze door mij leerde kennen. Uit liefde voor mij speelt ze zo nu en dan een spel met me. Uit haar betoog verder is op te maken dat er een nieuwe wereld voor haar open is gegaan. Tess en Kelly hebben haar meer inzicht gegeven wat sm meer is dan een man voor straf een luier om doen. Ze hadden haar uitgenodigd om met hun een spel te spelen. Maar dat had ze geweigerd omdat wij er nooit over gesproken hadden zulke spelletjes met anderen te spelen. Wel weet ze dat mijn fantasie is om door vrouwen gekleineerd te worden. Ze had zo ingeschat dat ik er geen bezwaar tegen zou hebben dat Tess en Kelly in mijn geheime wereld ingewijd zijn.

Verbaasd hoor ik haar verder aan. Door Tess heeft ze ontdekt dat ze best behoefte heeft aan uitbreiding van de spelmogelijkheden. Daarom heeft ze Tess en Kelly gevraagd mee te komen. Het is nu aan mij of ik akkoord ga met hun aanwezigheid. Ik zie mijn droom uitkomen en zeg direct ja. Iets te snel voor Nellie. "Houdt er rekening mee dat het niet alleen in een luier rondlopen wordt! Tess heeft vele leuke ideetjes die mij erg inspireren. Ik eis van je dat je je volledig aan mij overgeeft.." Na even nagedacht te hebben zeg ik volmondig "JA"!

"Okay" zegt Nellie. "Van nu af aan ben je mijn bezit. Omdat te bewijzen ga je nu uit de kleren en ga je op je knieën aan mijn voeten zitten. Ik voel de rode blossen weer op mijn wangen komen. De vrouwen gaan op hun gemak onderuit zitten. De spanning is voelbaar. Ze genieten van mijn onzekerheid. De volwassen vent in mij protesteert hevig. Ik zoek steun bij Nellie. Zonder resultaat. Ze kijkt me strak aan. Haar ogen fonkelen. Ze heeft een trekje om haar mondhoeken. Een teken dat ze het ook spannend vindt. De gedachte dat ze altijd vol liefde mijn wensen had vervuld is voor mij het zetje dat ik nodig had om met trillende vingers me te gaan uitkleden. Wanneer ik alleen met mijn boxershort voor hun sta twijfel ik.

"Schiet eens op!" Snel doe ik mijn boxershort uit en kniel voor Nellie. "Niet zo snel. We hebben geen tijd gehad je eens goed te bekijken!" Nellie gebied me om op te staan en met mijn handen achter het hoofd langzaam om te draaien. "Nou Tess, wat vind je er van?" Vraagt Nellie. "Mmmmm, wat ik had verwacht. Met zo'n pikkie hoor je ook nog luiers te dragen!" De meiden schieten in de lach. Ik sta er lullig bij te kijken. "Bovendien moet er nog hard aan hem gewerkt worden. Ik heb al zoveel redenen gezien waarom hij straf verdiend!"

"Zullen we hem een voorproefje geven?" Deze vraag was aan Nellie gericht. Enthousiast zegt ze ja. Terwijl ik nog steeds met mijn handen achter mijn hoofd sta krijgt Kelly de opdracht de tas te pakken. Wat de tas was kwam ik al snel achter. Toen Kelly de grote weekend tas geopend had zag ik touwen zweepjes plakken. Ik moet slikken. Dat belooft niet veel goeds. Tess komt met een zweepje in haar hand op mij af. "Waarom heb je straf verdiend?" Vraagt ze terwijl ze me strak in de ogen kijkt. Nellie heeft ook een zweepje in haar hand genomen en is achter me gaan staan. Plotseling voel ik een pets op mijn kont. "Antwoorden!" Snel zeg ik "Weet ik niet!" Tess slaat me in mijn gezicht en Nellie laat de zweep op mijn billen kletsen.

"Met twee woorden spreken!"

"Ja Nellie Ja Tess Ja Kelly!" De vrouwen schieten in de lach. "Dombo Kelly heeft je niets gevraagd!" Klopt Kelly zit met blosjes op haar wangen het tafereel gade te slaan. "Van nu af aan spreek je Nellie en mij aan met Meesteres!" "Ik zal je een reden voor straf geven! Kijk eens naar de koffiekopjes wat valt je dan op?"

"Niets Meesteres!" Tess begint te lachen en ik hoor Nellie zeggen: "Voor jou misschien. Maar wij wensen koffie zonder voetbad!" Tess gebied Kelly om te komen. Ik moet me bukken en mijn hoofd tussen Kellys benen steken. Ze knelt mijn hoofd stevig vast tussen haar goed gevormde benen. Eigenlijk best geil. "Pats" ik ontwaak uit mijn gedachten. Ik hoor Tess Nellie adviezen geven. Hoe ze het beste kan slaan. Het wordt een uitgebreide les. Mijn kont gloeit heftig en ik begin te kreunen van de pijn. "Ah goh ons jochie heeft auw aan zijn bipsje. Misschien moet Kelly hem maar een luier om doen en dan sturen we hem naar bed. Wordt een vermoeiende vakantie voor ons ventje" Ik moet op de bank gaan liggen en mijn benen omhoog doen.

Kelly pakt wat spulletjes uit mijn koffer. Ze schuift de luier onder mijn kont en wil hem dicht doen. "Stomme trut! Weet jij nog niet hoe je een baby een luier om moet doen!" Streng spreekt Tess deze woorden uit. Ik vind het mooi om te zien dat Kelly kleurt. De volwassen vrouw wordt onzeker en ik zie een verlegen meisje in haar ontstaan. Kelly krijgt van Nellie instructies. Het duurt niet lang of ik lig met een luier om op de bank. "Een leuk kort nachthemdje en het plaatje is compleet!" Zegt Tess. Nellie zoekt wat uit haar collectie en trekt het mij aan. Ik moet gaan staan en de dames showen hoe leuk het mij wel niet staat. Vooral het feit dat de luier net zichtbaar is oogst goedkeuring.

Nellie brengt me naar bed. Tess had haar touw meegegeven waarmee ze me probeert vast te binden. Het gaat haar nog niet zo goed af en ze roept Tess erbij. Tess legt uit hoe ze het beste de knopen kan leggen. Niet te strak maar zo dat ik me niet kan bevrijden.

Dan verlaat Tess de slaapkamer. Ik hoor haar op strenge toon Kelly toespreken. Nellie kust mij op mijn voorhoofd en kijkt me daarna indringend aan. "Ik geniet hier enorm van! Zegt ze. "Wanneer het te veel voor je is moet je me dat zeggen. Okay?" Ik glimlach en tuit mijn lippen voor een kus. "Zal ik doen schat. Vindt het wel heel spannend maar vertrouw op je."Ze kust me nogmaals liefdevol en verlaat de kamer. In de verte hoor ik allerlei geluiden. Later hoorde ik dat Tess en Nellie Kelly "gestraft" hadden voor haar onbeholpen gedrag. Hoe laat het is geworden weet ik niet omdat ik in een diepe slaap ben gevallen. 's Morgens wordt ik stijf wakker. De touwen hadden me gedwongen de hele nacht in een zelfde houding te liggen.

Gelukkig staan de vrouwen bijtijds op. Nellie kijkt me glimlachend aan maar zegt niets. Ze laat me liggen. Na een uurtje komt Kelly. Ze heeft een bord met brood bij zich. De boterhammen zijn in stukjes gesneden. Ze wil me op kinderlijke wijze voeren. Maar daar trap ik niet in. Ik houd mijn lippen op elkaar. Kelly roept de andere vrouwen erbij. "Hij wil niet eten!": "Als die maar niet denkt dat hij de borst of een flesje krijgt!" Lacht Nellie. "Maak hem maar los en trek deze kleren maar over zijn luier aan." Kelly kleed me aan. Met schaamte laat ik me het gebeuren.

Ik krijg opdracht om de koffers in de auto te zetten en op de achterbank te wachten. Na een paar minuten komt Kelly bij mij zitten en gaat Tess achter het stuur zitten. Nellie neemt naast haar plaats. De rit naar Zeeland begint. Gaande weg neemt de druk op mijn blaas toe. Ik besluit om maar gebruik te maken van mijn luier. Ik kan me wel langer pesten maar het ziet er naar uit dat de dames me in mijn luier laten lopen. Dus laat maar lopen. Ik schuif wat ongemakkelijk. Kelly kijkt me aan en lacht me uit. "Zit je in je broek te plassen?' Lacht ze. "Luier zul je bedoelen!" Lacht Nellie.

"Mooi zo!" Hoor ik Tess tegen Nellie zeggen. De vrouwen kijken elkaar aan en in het spiegeltje zie ik dat ze elkaar een knipoog geven. Volgens mij rijden ze niet goed. Richting Rotterdam i.p.v Breda/Roosendaal Maar ik zeg niets. Mijn revanche.

Bij Rotterdam gaat Tess van de snelweg af. Oooh zeker even naar hun huis. Zullen wel wat vergeten zijn. Na een tijdje wordt de auto geparkeerd en worden we verzocht de auto te verlaten. De vrouwen lopen al keuvelend voor me uit. Ik volg ze bedremmeld. Bang dat het zou opvallen dat ik een luier om had. Door de plas die ik er in had gedaan had ik het gevoel dat hij flink uithing. Tot mijn verbazing stopten de vrouwen voor een sekshop. Ik word bij de arm genomen en naar binnen geloodst. Als mijn ogen aan het licht gewend zijn zie ik een royale ruimte met allerlei seksartikelen en lectuur. In de hoek bij de kassa zitten in een nis een aantal dames op de bank. Ik word richting kassa geloodst waar een vrouw ons vriendelijk begroet.

"Hallo, ik zie dat jullie de baby nu hebben meegenomen!" Spottend kijkt ze naar mijn kruis, De vrouwen op de bank schieten in de lach. "Ik hoop dat jullie een schone luier bij jullie hebben. Anders mag hij niet passen. Totaal overdondert hoor ik het aan alsof het over iemand anders gaat. In de verte hoor ik dat Kelly opdracht krijgt mij te verschonen. Op haar vraag waar staan de vrouwen van de bank op en wijzen haar die plek aan.

In een waas laat ik me naar de bank leiden en ga liggen. Mijn broek wordt uitgedaan. De vrouwen lachen me uit en beginnen op een kinderlijke manier tegen me te praten. " tatatatata, koetsjiekoetjekoetjie wat een schatje!"etc zijn niet van de lucht. Tot mijn grote schaamte krijg ik ook nog een erectie. Hetgeen alleen maar meer hilariteit op wekt. Ik ben zelfs blij dat Kelly me weer in een luier had. De vrouw achter de kassa kwam met allerlei artikelen aan. Latex/plastic babybroekjes, een soort babypak. "Helaas is er voor dit soort liefhebberij nog niet veel keus."

De kleren worden me aangetrokken. Ik moet ze showen. Van de babybroeken hebben ze diverse kleuren en motieven. En allemaal passen natuurlijk. De vrouwen besluiten er drie te kopen. Het babypakje is me te klein. "Weet wat ook een leuk idee is om hem een dildo in zijn kont te steken. Leuk als die in zijn luier loopt om met een afstandsbediening op de meest onverwachte momenten dat ding te laten trillen." Nellie weet niet wat ze hoort en wil dat wel eens zien. Mijn luier wordt weer losgemaakt en ik moet op mijn knieën gaan zitten. Nellie zoekt een exemplaar uit. Ik voel dat er iets in mijn kont wordt gedrukt. Daarna wordt mijn luier weer dicht geplakt.

Nellie neemt de afstand bediening en speelt wat met de knopjes. Hetgeen mij niet onberoerd laat. Tot groot vermaak van de vrouwen. Ik mag mijn kleren weer aan doen en moet op de bank bij de vrouwen gaan zitten terwijl "mijn" vrouwen nog even door de winkel lopen. De vrouwen vragen me waarom ik het zo fijn vind om een luier te dragen. Ik probeer het uit te leggen. Veel begrip krijg ik niet. "Als je mijn vent was wist ik het wel. Deed je midden op de Coolsingel een schone luier om!" Zegt de één minachtend. Gelukkig hoor ik Nellie me roepen dat we weer gaan. Ik moet voor ze uitlopen. Zo nu en dan wordt de afstandsbediening aangezet. Ik schaam me enorm. Ben bang dat andere mensen het zoemende geluid horen.

Ze nemen me mee een lingerie zaak in. Op de vraag van de verkoopster wat ze voor ons kon doen. Wijzen de dames naar mij. "Hij heeft een bodystocking nodig met drukknoopjes in het kruis en een leuk nachthemdje. Met een kinderlijke motiefje!" De verkoopster kijkt verrast. Met drie vrouwen in de winkel en dan wat voor de man kopen had ze duidelijk niet verwacht. Tess legt haar uit dat ik me als een baby gedraag en daarom voor straf luiers draag. Een bodystocking met drukknoopjes is dan makkelijk bij de verschoning."

De verkoopster kijkt me spottend aan. De dames zoeken wat uit terwijl Kelly de opdracht krijgt mij vast uit te kleden. Gelukkig is het niet druk. Kelly kleedt mij in de paskamer uit en opent het gordijn en stapt uit de paskamer. Ik wil het gordijn weer sluiten. Maar Kelly doet hem weer open en verbied me om er weer aan te zitten.

Gespannen wacht ik af. Na verloop van tijd komen mijn meesteressen en de verkoopster richting kleedkamer. "Kom hier!" Gebied Nellie me. Ze trekt me de body aan en daarna een nachthemd met een beer erop afgebeeld. De verkoopster lacht me uit. Ook haar collega's hebben belangstelling voor het tafereel. Ik schaam me diep en tegelijk voel ik me enorm opgewonden. De body moet ik aan houden. De verkoopster knipt het prijskaartje eraf. Nellie kan het niet laten de dildo aan te zetten. Door de onverwachte vibratie ontsnapt een diepe zucht uit mijn mond. De verkoopster schiet in de lach en geeft me een ondeugend tikje voor mijn geluierde kont.

Ik moet me gaan aankleden. Wanneer ik de kleedkamer uitkom heeft Nellie al afgerekend en verlaten we de winkel. Opgelucht neem ik weer plaats in de auto. "Op naar Zeeland" hoor ik Tess zeggen. "Het wordt een fijne week dat kan niet missen!" Vult Nellie aan. Ik weet het niet. Spannend is het in ieder geval. Ik kijk Kelly aan. Ook zij heeft zo haar twijfels. Wanneer je de controle uit handen geeft wordt alles onzeker. Spannend dat wel ik ben benieuwd!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Y Nog niet klaar Nicho en de opzwellende gaven 16+ Verhalen 0
dirkje87 Mijn fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
A Luier fantasie story L 5
A Ideale broekplas meeting [fantasie] Broekplassers en Poepers 2
Inco-plastic-24/7 Jou stoutste fantasie 16+ Board 68
M Luier/ultieme fantasie date, omgeving Heerde Contact advertenties 1
littlegirl_celine Contact luier fantasie Contact advertenties 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
W Is fantasie ook overspel? 16+ Verhalen 67
Haags_eigenwijsje Dromen / fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
Little Endy fantasie/inspiratie voor verhalen op deze site? Pub 7
dudecheckdatdiaper Fantasie moderator talk 3
P Nieuw! En hoop dat mijn fantasie bewaarheid blijft. Voorstellen 14
K fantasie F 1
M mijn grootste fantasie 16+ Board 3
D Mijn luier fantasie 16+ Verhalen 3
A Wat is jou grootste Fantasie? wat je zou willen mee maken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 53
yoyo Jouw 'real life' fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
zonnetje mijn fantasie!! (18- TB ML WL NL GL) M 11
K Fantasie die je hebt maar niet wil dat het gebeurt 16+ Board 16
DL_Michel Mijn fantasie 3 M 0
DL_Michel Mijn fantasie 2 M 0
DL_Michel Mijn fantasie M 0
DL_Michel een Fantasie F 0
dude121 je fantasie met luiers? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
dwangbuis Mijn fantasie...het leven als een (luier)slaaf M 14
Rainn Fantasie Tiener board 37
DL_Michel aandrang om oven je fantasie te praten Pub 10
B Mijn fantasie die ik nog eens wil waarmaken M 6
vincp40 Link naar bericht waarop gereageerd wordt Ideeën Bus 2
M Willem moet afstuderen. Maar hij wordt steeds luier. W 12
Little_t Laxeermiddelen, wat je niet verteld wordt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Berth Abri form wordt slip. Vragen & Info Shop 38
Toby Als je na 9 jaar je account hebben nog steeds een "nieuw lid" bent wordt het toch maar eens tijd om je voor te stellen. Voorstellen 14
olibol004 welk excuus wordt er gebruikt als partner niet weet van abdl gebeuren? VVV 10
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
jorisdriepinter Maandag ochtend start , wordt onder de middag weer verschoond. AB/DL Fotos 3
A Luier wordt groter Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
S Hoe verzorg jij jezelf, of hoe wordt je verzorgd met een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Ares Een relatie waarbinnen abdl geaccepteerd wordt, waar vind je die? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
L filmpjes waarin iemand wordt gewassen en mouthsoaping krijgt. Pub 3
sissiebaby jurk wordt trappelzak Pub 2
K Wat heb je aan vandaag en ben je bang dat je betrapt wordt? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
meandiaperman Verhaal: Mijn vriendin wordt babysitter, ik wordt slaaf! 16+ Verhalen 10
W Buurjongen wordt luierslaaf 16+ Verhalen 508
B chris wordt christie C 0
A Euron verdwijnt einde dit jaar en wordt vervangen door 2 verschillende merken. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bab Diap Door wie wordt je verzorgd? Polls (T) 9
A Tiener jongen wordt baby meisje T 10
Similar threads


















































Bovenaan