fantasie

keesje123

kees 20 zoek pa/ma die mij over de knie legt
hallo iedereen ik dacht laat ik eens een verhaaltje schrijven

als eerst excuses voor spelling de Nederlandse taal is niet mijn sterkste kant.
alle personen in dit verhaaltje zijn verzonnen en niet gebaseerd op echte mensen



Een leuke fantasie
Ik ben al een lange tijd goed vrienden met Saar en hebben nu ongeveer 16 maanden en relatie.
Op een dag ben ik samen met Saar gezellig aan het winkelen in de stat als we langs een sex shop lopen moet ik van Saar even wachten. Saar loop de winkel in en niet veel later komt ze met een tas weer naar buiten. Ik vraag haar wat ze moest hebben en ze zij: 'ik moest een wat voor een vriendin halen als grap voor haar 23 verjaardag.
Na ongeveer nog 2 uur in de stat te hebben gelopen gingen we naar Saars huis. Ze wonde in een mooi huis groot huis en gingen naar binnen ze vroeg of ik alvast wat drinken kon maken terwijl ze de trap op liep. Niet veel later kwam ze weer beneden.
Na een tijdje werd er aan de deur geklopt het was haar goede vriendin Kim. Saar vroeg aan mij of ik alvast aan het avond eten kon beginnen zodat ze kim haar gekochte kleren kon laten zien van vanmiddag het was tenslotte toch al half 7. Saar ging samen met Kim naar boven te wel ik met het eten bezig was ik hoorde wat gerommel boven na ongeveer een half uur was het eten klaar en riep ik de dames voor het eten. Ik schrok me te pletter toen ik Kim en Saar naar beneden zag komen Kim had zich omkleed en zag er nu als een streng school juf uit en Saar was verkleed als een verpleegkundige. Kim sprak met een streng stem om aan tafel te komen ik schrok er van en gehoorzaamde haar maar. Aan tafel zij Saar dat ze in mijn computer had gekeken (ik kreeg het warm) en dat ze het leuk leek mij eens als een stout klein kind te behandelen. Ik schrok. Saar zij dat ze Kim had gevraagd hierbij te helpen en ze dat leuk leek.
Dus zij kim dit gaat er gebeuren
jij ben deze 2 dagen onze kleine baby is dat begrepen?
ik schudde twijfelend ja.
zo dat is dan geregeld zij Saar. Ik pakte mijn vork en begon te eten ik kreeg een tik voor mijn hoofd van kim en zij dat ik daar veel te klein voor was. Ik keek haar verbaast aan en ging verder met eten. Kim keek Saar aan en Saar knikte Kim was en stevig vrouw en voor dat ik het weest pakte ze me bij mijn oor. Onder tussen was Saar met haar stoel van de tafel geschoven en dwong Kim me bij Saar over de knie. Terwijl Kim me bij mijn oor had gaf Saar me 20 hard klappen om mijn billen ik moest weer gaan zitten en Kim voerde mij.
niet veel later waren we klaar met eten en moest ik naar boven gaan en met mij gezicht in de muur wachten tot de dames naar boven kwamen. Kim zag mijn billen zij die zie er leuk uit Saar had en tas bij haar en zij dat ik op het bed moest gaan liggen. Ik ging liggen Saar kwam met een luier aan ik dacht bij me zelf hel no en kwam van bed of. Dit had ik beter niet kunnen doen ik werd door Kim vast gepakt en zond enig probleem over de knie geholpen en volg en had pak slaag en en paar minuten vraag ze hoeveel ik er had gehad ik gokte 30 maar kim zijn nee. Kim zij ik ga je opnieuw billenkoek geven en nu tel je netjes elk klap mee. Ik had veel moeiten met het tellen maar na 45 klappen was ze klaar ik haalde opgelucht adem maar kim lacht en zij: Saar is jouw buurt en er volgt nog een 55 harde klappen. Ik hield het niet meer en begon te snikken. Ik kreeg een zalfje op mijn rode en donker gekleurde billen en moest in de hoek gaan staan na 10 minuten kreeg ik alsnog een luier om en moest ik me naar beneden komen. Beneden moest ik lief gaan spelen met spulletjes die kim had me genomen (ik vraag me nog af waar zie die vandaan had).
Het liep tegen 11 en het was tijd om in bad te gaan ik werd uit gekleed en zag in de spiegel mijn pijnlijke rode billen. Saar deed me in bad terwijl Kim al een nieuw luier had gehaald ik werd afgedroogd en opnieuw geluierd.
De volgende Ochten ben ik snel naar de wc gegaan en weer in bed gedoken niet veel later kwam Saar de kamer in en zij eens kijken of mijn kleine baby het droog heeft gehouden. ze voelde en het was nog droog. Saar zij dat ik me moet uit kleden en mijn luier aan moest houden en in het midden van de kamer een rondje moest draaien. Nadat ik dat had gedaan zij Saar boos"je heb je luier uit gehad vandaag ik zie het aan de plak strip die is gebroken tot mij schrik keek ik naar de strip en die was idd kapot. Saar lip boos de deur uit en niet veel later was ze terug met een haarborstel. Saar zij kom hier en ze ging op de rand van het bed zitten ik ging over haar knie liggen en kreeg 40 harde tikken met de haarborstel na de tikken moest ik naar de badkamer lopen en mijn luier uit doen. Kim was er inmiddels ook weer en had van Saar gehoord wat ik had gedaan. Kim pakte de bad borstel en zij dat ik nu 50 tikken met de haarborstel ging krijgen en ik ze netjes moest me tellen. Na het pak slaag moest ik in bad gaan zitten Saar kwam de badkamer in en besproken wat met Kim het was erg zacht wat ze zijden dus ik kon het niet verstaan. Kim ging weg en kwam later weer terug met twee spuiten van en halve liter. Saar zij dat ze deze twee enema spuiten uit de winkel had genomen Kim vulde de ene spuit met kout water en de ander met louw warm water. ze gaf de ene spuit aan Saar en de en de ander hielt ze zelf. Saar zij dat ik op hand en voeten moest gaan zitten en ik voelde de spuit van Saar in mijn anus verdwijnen en voelde het koude water mijn darmen in stromen vervolgen was Kim aan de beurt, ik voelde mijn darmen samen trekken. nadat de spuiten leeg waren kreeg ik een dubbelen luier om en zij Kim als je dit water 15 minuten op kunt houden krijg je geen straf als je het water eerder los laat krijg je van ons beiden met de haarborstel. De minuten tikte voorbij de kram werd steeds erger en erger op een gegeven moment zij Saar dat de tijd om was. Ik was erg blij en wou naar de wc lopen maar kim hielt me tegen en zij dacht het niet waarom denk je dat je een luier om heb?? ik hielt het nier maar wilde niet dat ik auw ik kreeg een klap in mijn maag en liet het water spontaan lopen. is schaamde me kapot, Dit krijg je er van als je je luier uit doet zij Saar. ik moest de rest van de dag in de luier blijven lopen totdat hij om een uur of 5 door Kim werd af gedaan Kim speelde tijden het vershonen met mij lul en kon niet voorkomen dat deze stijf werd ze merkt het op en haalde Saar er bij. Zo jij bent een hele jongen als laat maar zien dan en Saar ging om mijn stijve zitten Kim kleden zich ook uit en er ontstond een heel fijne avond.

Ik hoop dat jullie het een leuk verhaaltje vonden
ik hoop graag jullie relatie te horen dat kan hier op de form of bij mij pf
je kun ook je relatie mailen naar [email protected]
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Y Nog niet klaar Nicho en de opzwellende gaven 16+ Verhalen 0
dirkje87 Mijn fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
A Luier fantasie story L 5
A Ideale broekplas meeting [fantasie] Broekplassers en Poepers 2
Inco-plastic-24/7 Jou stoutste fantasie 16+ Board 64
M Luier/ultieme fantasie date, omgeving Heerde Contact advertenties 1
littlegirl_celine Contact luier fantasie Contact advertenties 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
W Is fantasie ook overspel? 16+ Verhalen 67
Haags_eigenwijsje Dromen / fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
Little Endy fantasie/inspiratie voor verhalen op deze site? Pub 7
dudecheckdatdiaper Fantasie moderator talk 3
P Nieuw! En hoop dat mijn fantasie bewaarheid blijft. Voorstellen 14
M mijn grootste fantasie 16+ Board 3
D Mijn luier fantasie 16+ Verhalen 3
A Wat is jou grootste Fantasie? wat je zou willen mee maken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 53
yoyo Jouw 'real life' fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
zonnetje mijn fantasie!! (18- TB ML WL NL GL) M 11
K Fantasie die je hebt maar niet wil dat het gebeurt 16+ Board 16
DL_Michel Mijn fantasie 3 M 0
DL_Michel Mijn fantasie 2 M 0
DL_Michel Mijn fantasie M 0
DL_Michel een Fantasie F 0
DL_Michel FANTASIE WORDT PIJNLIJKE WERKELIJKHEID F 2
dude121 je fantasie met luiers? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
dwangbuis Mijn fantasie...het leven als een (luier)slaaf M 14
Rainn Fantasie Tiener board 37
DL_Michel aandrang om oven je fantasie te praten Pub 10
B Mijn fantasie die ik nog eens wil waarmaken M 6
Bovenaan