Faye

DL-Tomtom

Superlid
Faye.
Dit verhaal is gebaseerd op diapergirl Faye X van Diapergal.com / diaper4girls.com. Voor de rest is het gewoon verzonnen! Als jullie het goed vinden, zal ik nog wat meer schrijven.
Inleiding:
Faye is een leuke meid van 22 jaar oud. Ze is behoorlijk populair, maar heeft een kant die niemand van haar kent: Ze draagt luiers en is ook een model waarbij ze luiers draagt.

Hoofdstuk 1, nieuwe photoshoot:

Het is 9:00 uur ’s ochtends als Faye’s wekker gaat. Nog moe van de late avond daarvoor wordt ze wakker. Ze gaat overeind zitten en rekt zich even uit. Ze voelt even aan haar Tena Ultima en merkt dat die behoorlijk vol zit. Zal wel door de drank van gisteren komen, denkt ze. Ze trekt een joggingpak aan en loopt naar beneden, waar ze wat te eten pakt en achter de computer gaat zitten. Al etend checkt ze haar mail en kijkt in haar agenda hoe laat haar afspraak is: Ze moet om 11 uur bij de photoshoot zijn. Ze is nieuwsgierig welke luier ze deze keer aan mag trekken. Wat ze wel weet is dat ze er lekker in gaat plassen, dus drinkt ze veel.
Na het eten loopt ze naar de badkamer en doet haar overvolle luier uit. Net op het moment dat ze onder de douche wil stappen, gaat haar telefoon. Ze loopt maar weer naar haar slaapkamer en neemt op.
‘Met Faye’.
‘Hey met Natalia. Alles goed?’
‘Ja hoor, met jou ook?’
‘Echt wel, straks weer een shoot, dus dan gaat het wel goed hè. Heb jij ook een shoot of niet?’
‘Das waar. Ja, ik heb er straks ook een, dus misschien zien we elkaar wel weer. Ik kan niet wachten om weer met jou samen een shoot te doen, dat is altijd veel leuker.’
‘Ja, inderdaad. Maar dan zie ik je straks wel weer’.
‘Is goed, DOeggggg’.
‘Doeggg’.
De meiden hangen op en Faye loopt weer naar de badkamer om te douchen. Na het douchen trekt ze een schone Tena Maxi aan en stopt er nog eens 2 in haar tas voor het geval dat, kleedt zich aan en loopt naar beneden. Daar drinkt ze nog eens een glas water en trekt haar jas en schoenen aan en loopt naar haar auto.
Na een rit van een kwartier komt ze aan bij haar bestemming. Ze loopt naar binnen en wordt daar enthousiast begroet door de fotograaf die haar op stond te wachten. Samen lopen ze naar de studio. ‘Ik heb een verassing voor je vandaag’, zegt hij onderweg. ,,Serieus? Wat dan?’’ Nou eigenlijk zijn het er twee, maar je krijgt ze straks te zien. Nieuwsgierig als ze is, gaat Faye sneller lopen en na een paar tellen lopen zijn ze bij de studio. Ze gaat snel naar binnen en ziet tot haar grote verassing Natalia staan. De twee meiden rennen gillend op elkaar af en omhelzen elkaar stevig. ,, Dit was de eerste verassing’, zegt de fotograaf genaamd Dave,’en dit is de andere’. Hij haalt achter een kast een pak Fabine Exlusiv luiers vandaan. Ook dit begroeten de meiden met een gil. ‘Die heb ik altijd al eens willen dragen,’zegt Faye. Natalia stemt daarin toe. ‘Waarom dan?,’vraagt Dave. ‘Nou, ze schijnen heel erg dik te zijn en absorberen ook heel veel!’. ‘Oké, zullen we ze dan aantrekken en eerst wat gaan drinken? Dan kunnen jullie ze straks goed volplassen’. De meiden stemmen in en kleden zich om. Met zijn drieën gaan ze naar de bar toe en pakken ieder een flesje water met een glas erbij. Samen zitten ze lekker bij te kletsen en door het vele drinken plassen ze hun luiers goed vol…

Wordt vervolgd!
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
leuk verhaal & mooi geschreven!
Die namen komen mij ook al te bekend voor, haha :p

Alleen is Dave toevallig ook gebaseerd op een echte fotograaf? die naam
komt me namelijk niet bekend voor.
 

DL-Tomtom

Superlid
Dankje luierfan_boy,
Nee Dave is gewoon verzonnen.
oké, dus jij kiijkt ook op die sites. Ben jij lid van diapergal of kijk je bij diapers4girls? Welke diapergirl vind jij het leukste? Ik persoonlijk Faye, Natalia en Kloe Kane!

Groetjes DL-Tomtom
 

DL-Tomtom

Superlid
Bedankt voor de leuke reacties allemaal!
Ik zal proberen om z.s.m. een vervolg te schrijven, maar ik kan niks beloven, omdat ik in mijn tentamenweek zit op schooll...
Maar ik doe mn best
Groetjes
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
DL-Tomtom zei:
Dankje luierfan_boy,
Nee Dave is gewoon verzonnen.
oké, dus jij kiijkt ook op die sites. Ben jij lid van diapergal of kijk je bij diapers4girls? Welke diapergirl vind jij het leukste? Ik persoonlijk Faye, Natalia en Kloe Kane!

Groetjes DL-Tomtom
Ik ken ze meer door die gratis filmpjes. Ik vind Faye, Beckyboo en Jennifer wel nice.
Betaal jij er voor eigenlijk?
 

DL-Tomtom

Superlid
Ik ken ze meer door die gratis filmpjes. Ik vind Faye, Beckyboo en Jennifer wel nice.
Betaal jij er voor eigenlijk?
[/quote]

oké, ja becky boo is ook nice
Nee, ik kijk gewoon op www.diapers4girls.com, ik kijk bijna elke dag of er nieuwe foto's zijn. degene die ik leuk vind, vaak van natte luiers, sla ik op en gebruik ik dan om mezelf te verwennen;)
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
DL-Tomtom zei:
Ik ken ze meer door die gratis filmpjes. Ik vind Faye, Beckyboo en Jennifer wel nice.
Betaal jij er voor eigenlijk?
oké, ja becky boo is ook nice
Nee, ik kijk gewoon op www.diapers4girls.com, ik kijk bijna elke dag of er nieuwe foto's zijn. degene die ik leuk vind, vaak van natte luiers, sla ik op en gebruik ik dan om mezelf te verwennen;)
[/quote]

Like a boss 8)
 

DL-Tomtom

Superlid
Hee allemaal,

fijn om te lezen dat jullie het leuk vinden. Door al deze reactie heb ik besloten om een vervolg te schrijven. Zal ook proberen meerdere delen te gaan maken.
Maar nu een vraag aan jullie: Hoe zal ik het verder laten gaan?
Eerst is er natuurlijk die shoot. Maar dan? Moet ik er een vriendje in voor laten komen?
WIllen jullie misschien iets in die shoot hebben?

laat het maar horen!:D
 

Reppie

Little op zoek naar een mama
misschien stomme inbreng, maar ik zou zeggen iets van pvc ook in de shoot naast luiers ?
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Jammer dat er nooit een vervolg is gekomen.
Terwijl de schrijver nog wel op het forum actief is.:(
 
Bovenaan