Forum migratie naar nieuwe software, hopelijk de laatste voor nog eens 13 jaar !

hiawatha

Gewaardeerd Lid
Wel heel jammer dat de gebruikersnamen wéér teruggezet zijn met de nieuwste versie van het forum. Sommige mensen verliezen daar echt hun privacy mee! Gelukkig kunnen we het nu wel zelf weer wijzigen, maar niet iedereen is natuurlijk vaak genoeg online om door te hebben dat ze dat even moeten doen..

hiawatha

Gewaardeerd Lid
5270

Je ziet hier 6 onderwerpen waar steeds komt te staan: 'There is nothing to display'

Bijvoorbeeld bij verhalen:
5271

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Ik heb goed nagekeken maar kan geen enkele rede vinden waarom dit er zo uit ziet bij je.
Wel wat aan je instellingen gewijzigd en terug gezet, wellicht dat het nu iets veranderd heeft voor je.

Daddy-D

Nieuw lid
Misschien kunnen jullie mij helpen. Ik kan lang niet overal in. Ik kan momenteel alleen voorstellen zien. Voor de rest niks. Zou iemand mij kunnen helpen. Alvast bedankt
Groetjes

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
@Daddy-D en @Canute_be

Ik heb bij jullie het zelfde gedaan als bij hiawatha (in een andere ledengroep gezet en weer terug zoals het was, eigenlijk niks dus).
Als het goed is werkt het nu dan wel.
Heb helaas geen verklaring voor wat hier gaande is bij sommige leden.

max79

Gewaardeerd Lid
Forumleiding
Ik heb bij jullie het zelfde gedaan als bij hiawatha (in een andere ledengroep gezet en weer terug zoals het was, eigenlijk niks dus).
Wat zijn er eigenlijk nog voor ledengroepen? Ik zie alleen het label 'Forumleiding', maar ik zie nergens in welke ledengroep de anderen vallen. Wel zijn er de categorieën als 'Nieuw lid', 'Gewaardeerd lid' en 'Toplid', maar die zijn toch alleen gebaseerd op het aantal forumposts?

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Iedereen heeft de zelfde ledengroep (geregistreerd lid).
'Nieuw lid', 'Gewaardeerd lid' en 'Toplid', zijn inderdaad alleen gebaseerd op het aantal forumposts.

Snakebite

Outwit - Outplay - Outlast
Ik heb hetzelfde probleem als op het screenshot te zien is, vlak hierboven. Kan helaas niet eens bij mijn eigen verhalen. :(

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
@Snakebite Ik neem aan dat je probleem nu opgelost is, heb nu het zelfde bij jouw account gedaan namelijk.
Kan verder geen rede vinden waarom het bij jouw niet normaal werkt.

Snakebite

Outwit - Outplay - Outlast
Helaas, het is niet veranderd.

Als ik uitgelogd ben, kan ik wel bijvoorbeeld de verhalen lezen. Zodra ik inlog, kan dat allemaal niet meer. Het ziet er dan precies zo uit als op het screenshot.

Wanneer ik inlog vanaf een verhaal, krijg ik de volgende melding in beeld:

Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen.

Je hebt geen permissie om deze pagina te bekijken of deze actie uit te voeren.

Bovenaan