Foutje

DutchDiaper

Nieuw lid
Foutje

Mijn naam is Wendy en ik ben 14 jaar oud. En ik ben nogal klein voor mijn leeftijd, ik slik pillen tegen mijn schildklier problemen die zorgen dat mijn groeiproces stagneert. Dus ik ben op dit moment niet veel groter dan de gemiddelde 10 jarige in Nederland. Ongeveer 1 meter 43. Ik heb al sinds mijn 12de gevoelens voor luiers maar ik heb daar tot mijn 13 ½ niks mee gedaan. Ik begon er in het begin alleen maar over te fantaseren. En nu heeft dat zich verder ontwikkeld. En ik ga wat vertellen over de dingen die ik heb beleefd.

“Dit verhaal is en blijft helaas fictie dus de dingen die gebeuren zijn gebaseerd op dingen die zijn gebeurt, en mijn fantasieën. En is dus niet wat er echt gebeurt is”. Het is ook een redelijk traag verhaal. Er gebeuren niet al te veel dingen in een keer.

Hoofdstuk 1
“Wendy word je wakker we gaan eten en daarna gaan we naar de verjaardag van je nichtje”. Jhaa mam ik ben al wakker. ”Ja maar ik ken jouw langer dan vandaag en jij hebt nog wel eens de neiging om alles op het laatst te doen”. Ik kom er al aan. Ik pak de kleren die ik gister avond klaar heb gelegd en trek die aan, ik doe mijn gordijnen open. Ik ren naar beneden ik val bijna over de kleren die op de trap liggen en sprint de keuken in. Ik loop naar mijn kleine broertje van 1 en geef hem een kus op zijn voorhoofd en ga aan de overkant van de tafel zitten. De tafel is gedekt want het is zaterdag en dan eten we gezellig met het hele gezin warme broodjes. Mijn vader en moeder komen ook de keuken in lopen mijn vader gaat naast mij zitten en mijn moeder naast mijn broertje.

“Heb je al naar een baantje gekeken Wendy, aangezien je een paar weken geleden 14 ben geworden” vraagt mijn vader. Ja ik heb er naar gekeken maar voor de meeste moet je 15 zijn of zelfs 16 jaar en ouder, wat dan? “Want een collega van mij die woont hier ook in de buurt die had namelijk wel iets leuks voor je”. Wat dan?? Ik had het er dus over dat je 14 was geworden en dat je dus eindelijk kon werken, en toen gaf Martijn aan dat hij en zijn vrouw nog op zoek waren naar een oppas voor hun 3 jarig kindje. En toen had ik gezegd dat ik het er over zou hebben met je sinds jij altijd wel wat heb gehad met kleine kinderen. Zelfs je nichtje die alweer 8 is geworden vandaag hangt al aan je sinds ze ook maar kan kruipen aan je. Ik kan nog wel herinneren dat Anouk nog net zo klein was als Thomas (mijn broertje).

Hoofstuk 2
We waren klaar met eten en mijn moeder was Thomas een schone broek geven en hem aan het aankleden voor de verjaardag. Terwijl dit gebeurde was ik mijn haren aan het doen en mijn vader beneden aan het opruimen. “Wendy kleed jij Thomas aan dan kan ik ook even mijn haren doen en mijzelf klaar maken”. Ja hoor mam, ik kom er aan. “kan jij thomas dan even aan kleden, als je klaar bent neem hem dan maar mee naar beneden en zet hem in de box, maar voorzichtig doen hé”. Jhaa mam. Zo dan doen we even je rompertje aan, en een T-shirtje aan broekje over je rompertje en huppakee klaar is kees. Ja jij hebt het toch maar mooi hé de hele dag een beetje slapen en het in je broek doen.

Ik pak Thomas op en droeg hem voorzichtig naar beneden en zette hem in de box en trok mijn schoenen en mijn jas aan en ging op de bank zitten en nog even WhatsAppen met mijn vriendin Michelle. Mijn moeder komt naar beneden en trekt bij thomas zijn jas en schoentjes aan. Daarna trekt ze haar eigen schoenen en jas aan. Ze pakt Thomas op en we lopen naar de auto en we rijden naar mijn oom en tante, want mijn nichtje Anouk is jarig.

Hoofdstuk 3
We komen aan op de verjaardag ik feliciteer iedereen en sprint met het cadeautje naar boven naar Anouk toe. Hee klein nichtje van me. “ik ben bijna net zo groot hoor Wendy”. Dat klopt en we beginnen beide met lachen. En heb je al veel cadeautjes gekregen?? Jhaa, kom maar mee. We lopen naar beneden en ze laat me een tafel zien vol met cadeautjes zien. We gaan weer terug naar boven en spelen nog wat met de andere kinderen die op de verjaardag zijn. We blijven ook voor het eten en na het eten gaan de meeste mensen weg. Rond 8 uur zijn alle mensen weg die kinderen hebben en zijn ik en Anouk nog alleen boven. Dus Anouk wat wil je spelen?? Wil jij vader en moedertje met mij spelen Wendy?? Tuurlijk. En wat wil jij dan zijn zeg het maar. Uhhhmmm mag ik eerst de baby zijn en dan ben jij moeder en dan doen we het strakjes andersom, Oké?? Ik vind het prima. We lopen nog even naar beneden om wat te drinken en dan gaan we weer naar boven.

Wel jammer dat we het niet beter kunnen doen met luiers en andere baby dingetjes, want in Thomas zijn luiers pas je niet meer. Zeg ik lachend. Ohh maar ik heb nog een paar oude luiers van vroeger en er liggen nog luier broekjes voor als ik ooit een ongelukje krijg. Waar liggen die dan?? Wacht maar. Anouk loopt naar haar kast toe en doet de kast open. Ze pakt een opstapje en pakt een pamper maat 6 van de bovenste plank en een nacht luierbroekje van Kruidvat eigen merk. Zullen we het proberen vraag ik? Ja maar ik wil het niet alleen. Oké dan hoeveel van die Pampers heb je vraag ik?? Een heel pak, wat dan Wendy?? Als je er mij een geeft dan doe ik die aan en dan kan jij die andere aan oké?? Oké.

Hoofdstuk 4
Wendy ga je hem echt aan doen? Ja. Oké vind je het erg als ik hem alleen over mijn legging aan doe. Nee dat vind ik ook prima. Ik pak de pamper en ga naar beneden naar de badkamer (Anouks kamer is op zolder). Ik leg de Pamper op het matje wat bij de wasbak ligt. Ik doe de badkamer op slot en trek mijn broek en mijn ondergoed uit en ga op de pamper liggen. Ik trek de voorkant van de pamper tegen mijn buik aan en plak de plakkertjes vast. Ik pak mijn broek en mijn ondergoed en ik loop naar boven in alleen een luier en mijn shirt en bh. Mijn geluk kan niet op ik geniet met volle tuigen van dit moment. Als ik boven kom vraagt Anouk waarom ik mijn broek en mijn onderbroek niet aan heb. Om jouw te laten zien dat ik ook echt die luier aan heb gekkie. Ohh oké, kan je nu de luier bij mij om doen. Ja tuurlijk als je op je bed gaat liggen doe ik dat even. Ik leg de pamper op het bed en Anouk gaat er op liggen. En ik vouw de pamper tussen haar benen door en plak de plakkertjes vast. En zo spelen we nog even uit eindelijk pak ik nog een 2de luier en doe ik net alsof ik haar verschoon.

Na een tijdje wisselen we om en speelt Anouk de moeder en ik de baby. Ik ga op het bed liggen terwijl Anouk nog een luier over deze luier heen vouwt. Ik kruip wat over de grond in 2 luiers en ze geeft me een denkbeeldig flesje. Ik kruip weer op het bed liggen naast mijn spullen en ze haalt de 2de luier onder me vandaan om me zo genaamd te verschonen toen ik beneden de deur open hoorde gaan en iemand naar boven hoorde komen. Ik raakte paniek maar wilde niet de luier uit doen want dan kon ik waarschijnlijk niet op tijd mijn broek weer aan doen en dan stond ik half naakt in mijn nichtjes kamer dus trok gauw mijn broek over de luier aan. En propte mij onderbroek in mijn hand tasje die ik mee had. Terwijl ik de rits van mijn handtasje dicht deed kwam mijn oom binnen en vertelde dat ik naar huis ging en nu meteen naar beneden moest komen anders gingen ze zonder mij weg. Terwijl hij dit vertelde kijk hij een beetje raar naar mij en liet ik een paar druppen lopen in de luier die ik aan had. Maar goed dat ik een luier aan heb dacht ik. Anouk liep gelijk met haar vader mee naar beneden maar ik liep nog even terug naar Anouks kamer met de smoes dat ik me telefoon daar had laten liggen en stopte nog gouw even 2 Pampers in mijn handtasje en ik liep naar beneden en we gingen naar huis.

Hoofdstuk 5
Tijdens de rit naar huis moest ik heel erg nodig plassen dus ik maakte gebruik van het feit dat ik een luier om had en plaste in de luier. Ik voelde de luier opzwellen en ik zag aan de voorkant ook duidelijk een bobbel zitten waar het plas zich had opgehoopt in de luier. We kwamen thuis aan en parkeerde de auto. Wendy blijf jij heel even in de auto dan pak ik zo nog wat andere spullen uit de auto, dan hoef ik de auto niet op slot te doen. Ik ben zo terug. Terwijl mijn vader met Thomas naar huis liep klom ik gouw in thomas zijn kinderstoel (hij was net uit de Maxi-Cosi en had nu een peuter stoel) en maakte mij zelf vast en maakte wat baby geluiden. Ik voelde me net een klein kind maar het was van korte duur want ik zag mijn vader al weer aan komen lopen dus ik maakte mijzelf snel los en stapte uit.

Toen ik binnen kwam deed ik mijn schoenen en mijn jas snel uit en liep snel naar mijn kamer. Ik pakte onderweg in de badkamer ook nog even een plastic zakje en een handdoek en snelde me naar mijn kamer. Ik lag de handdoek neer op mijn bed en ging op de handdoek liggen en trok me broek naar beneden en deed de luier af en in het plastic zakje. En verborg het plastic zakje onder mijn kast. Ik poetste mijn tanden en wenste mijn vader en moeder een fijne nacht en ging naar bed. De volgende morgen ruimde ik het plastic zakje met de luier op door het buiten in de container te gooien. Niemand had wat gemerkt dus ik was veilig en ik had de dag van mijn leven gehad.

Hoofdstuk 6
Ik had de luier net weg gegooid in de container buiten als ik mijn vader ook naar buiten zie komen. Ik ren naar hem toe en pak de zak over en gooi deze voor hem weg. We gaan weer naar binnen en ik en mijn vader gaan alvast beginnen met broodje eten. “moet ik vandaag anders even met je naar Martijn toe zodat je hem kan vertellen dat je de wel wilt oppassen, en bovendien kan je dan ook kennis maken met je oppas kindje en met Melissa de vrouw van Martijn”. Oké pap. We eten allebei ons ontbijt op en stappen in de auto naar Martijn en Melissa. Na een minuut of 5 rijden zijn we bij het huis van Martijn en Melissa. Het is een vrij groot vrijstaand huis met een grote achtertuin. Ik loop naar de voordeur en bel aan.

Een grote gespierde man doet de deur open. Mijn vader loopt naar binnen en ik loop een beetje verlegen achter hem aan. Ik loop de huis kamer in en aan tafel zit een vrouw een boekje te lezen. “waar is Daisy” vraagt mijn vader. Ohh die is even een middag dutje aan het doen. Maar ik ga haar nu wakker maken 1 uur is wel een mooie tijd om wakker te worden. Wendy was het toch? Ja meneer. Noem me maar Martijn hoor, zegt hij met een grote glimlach. Ik loop met Martijn mee terwijl mijn vader en Melissa diep in gesprek gaan. Voordat we de kamer in lopen vraagt Martijn aan mij “Wendy heb jij eigenlijk al eens eerder opgepast of een luier verschoont”? Ja de luier van mijn broertje. Oké dan wil ik dat jij Daisy uit bed haalt en haar luier checkt en als deze vies is mag je hem gelijk verschonen, dan kan ik even kijken of je het in je hebt om op te passen.

Hoofdstuk 7
Ik adem in en doe de kamer deur zachtjes open. “Goedemiddag Daisy”. En ik maak Daisy voorzichtig wakker. Ze kijkt me aan, “waar is papa”. Papa is beneden schat, zal ik je naar papa brengen. Jhaa. Ik pak haar op uit haar kinderbedje. Zo eentje met van die hekken er omheen zodat ze er niet uit kunnen klimmen. Ik til haar dus uit het kinderbedje en kijk even rond in de kamer ik zie nog een 2de kinderbedje en besluit daar zo even wat over te vragen, ik zie haar kast en dan vind ik wat ik moet hebben. Een commode. Ik leg Daisy op de commode, en doe haar pyjama uit. Ik maak de druk knoopjes op de onderkant van de romper los en trek deze op tot aan haar middel. Want dat is wat mijn moeder zei dat ik moest doen als ik een luier verschoon. Ik maak de plakkertjes los en laat de luier even liggen op haar buikje. Ik trek de deurtjes van het kastje onder de commode open en pak alle verschoon spullen uit het kastje. Ik leg alles op een veilige afstand en begin met de luier te verschonen. Het is gelukkig alleen een plas luier.

Ik pak een aantal billen doekjes en begin het luiergebied goed schoon te maken ik begin achter en werk naar voren. Ik pak wat sudocrème en smeer dat over haar achterkant en in haar privé gebied en doe er wat talkpoeder over heen. Ik pak een schone pamper maat 6. Ik pak de enkeltjes van Daisy en trek die omhoog ik schuif de luier onder haar kont en spreid haar benen. Ik trek de voorkant van de luier tegen haar buik en doe de luier goed strak vast. Ik check de lek randjes nog even snel en trek het rompertje weer naar beneden. Ik druk de druk knoopjes weer vast en pak een leuke outfit uit de kast. Ik kleed haar aan en pak haar op van de commode. Ik krijg helemaal de tintelingen als ik kijk naar haar. Ik pak haar op en til haar op mijn heup zoals je alle moeders ziet doen en loop met haar naar beneden. Geef mijn vlindertje maar even hier. Ik geef Daisy aan Melissa en die checkt even of ik alles wel correct heb gedaan. “goed gedaan schat” als je wilt zou ik je graag willen hebben als oppas. Als je het wilt dan kan je volgende week al oppassen. Ik en Martijn willen namelijk een weekend weg, en dan kan jij mooi het hele weekend oppassen. Graag ik heb er al zin in. Dan zie ik je volgend weekend weer. Ik en mijn vader drinken nog ons drinken op en gaan dan weer naar huis.

Ik ga zo spoedig mogelijk verder met mijn verhaal. als je nog een idee heb hoor ik het graag
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Zie datje nog wel actief bent op het forum.
Mocht je inspiratie hebben, een vervolg blijft welkom.
Ook jaren later:):)
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Wanneer is spoedig want ik wil zo graag verder lezen ! Dikke duim
 
Similar threads




Bovenaan