Gaan Samenwonen

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 9: Op bezoek

Ik was na een lange tijd kruipen toch in de keuken geraakt. Anne had alles al gereed staan voor het eten. Ik zag een bord spaghetti staan. Ik was weer heel blij. Want dat eet ik heel graag. Anne hielp me terug in de kinderstoel. Ze zette me met riempjes vast aan de kinderstoel. Ik kon enkel mijn armen bewegen. Ze schoof de plaat voor mij dat ik lekker knus in de kinderstoel zat. Deed mij een slabbetje om.

En gaf mij het bordje met spaghetti. En ze ging zelf aan haar eigen bord spaghetti beginnen te eten. Ik mocht weeral met mijn handjes eten. Ik genoot ervan ik vindt spaghetti heel lekker en vond het eigenlijk al heel leuk dat ik met mijn handjes spaghetti mocht eten. Ik begon me echt als een peutertje te gedragen.

Nadat we gedaan hadden met eten begon Anne men gezicht proper te maken met doekjes. En nam het slabbetje en nam me uit de kinderstoel. Daarna deed ze het spreidpakje uit. Dat ik zelf terug een beetje kon waggellen. Ze controleerde mijn luier. En ze zegde: “Je begint al een grote jongen te worden.” Ze zegde kom we gaan een bezoekje doen. En ze nam mijn handje vast terwijl ze met haar andere hand een babytas mee nam.

We gingen naar de auto. Daar nam ze me naar achterbank. En ik zag daar een auto stoeltje instaan. Deze was helemaal in mijn formaat. Ze liet me er gaan inzitten. Ze stak mijn speentje in mijn mond. Ze deed de riempjes vast van het autostoeltje. Nu voelde ik mij helemaal in het zitje gedrukt worden.

Dit gaf een veilig gevoel. Ik kon nergens heen. Mama ging achter het stuur zitten. En voor ze vertrok gaf ze mij nog een teddybeer die ik kon vasthouden onderweg. Die ze uit de verschoontas had gehaald.

En mama vertrok met de auto. Ik vroeg me af naar waar we rijden. Ik was aan het rond kijken. Met het gedacht te kunnen zien naar waar we reden. Ik moet eerlijk zijn ik wist het echt niet. In dat autostoeltje kon ik de weg niet zo goed bekijken. Op een gegeven moment stopt ze. En stapte ze uit en kwam naar de deur van de auto. Ze deed hem open. En ik zag ze opzij gaan voor iemand.

Toen zag ik het, het was Rik mijn beste vriend van de voetbal. Ik lachte achter mijn speen door. Terwijl ik mijn teddy beer goed dicht bij mij hield. Rik aaide over mijn wang en zegde: “Hey, grote kanjer.” En deed de riempjes los van mijn autostoeltje. En liet me uit de auto stappen. We gingen samen bij hem thuis binnen.

En voor ik het wist waren we zelfs even in de zetel aan het stoeien. En uiteindelijk zegde hij: “We zullen buiten gaan. De rest zit ook buiten in de tuin.” Ik vroeg me af wie dat de rest waren. Anne was daar al heen want ik had ze al even niet meer gezien.
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 10: In de tuin

En Rik liet me meegaan naar de achterdeur en liet die opengaan. En ik zag het gezin van Rik en Anne. Niet zoveel volk dus. Rik trok me mee en liet me bij op de hele grote speelmat van zijn dochtertje liggen. En zegde: “Ga maar lief spelen.”

Terwijl Rik bij aan het tafel waar Anne en zijn vrouw zaten ging zitten. Begon ik met een rammelaar te spelen die daar lag. En het duurde niet veel later of het dochtertje van Rik kwam naar mij en zegde: “gaan we baby en mama spelen.” “Ik ben de mama” had ze al direct gezegd. “Jij de baby want jij bent nog echt een baby.” En ze gaf me nog meer baby speelgoed waarmee ik moest spelen.

Ik speelde als een echt baby’tje. Terwijl Rik zijn dochtertje zorgde dat ik mooi als een baby’tje kon blijven spelen. Ik kreeg van alles aangereikt voor mee te spelen. Dan was het een bal daarna een bijtring. Daarna verschillende poppen. We bleven zo een hele tijd spelen.

Totdat Anne bij ons kwam zitten en zegde tegen Sofie: “Nu moet je even alleen spelen. Baby nickje moet zijn middag dutje nog doen.” De dochter van Rik keek beteuterd en ging naar haar papa. Ik keek ook beteuterd want ik vond het plezant. En ik begon te huilen.

Anne nam me dicht bij haar en troostte mij. Als ik een beetje gekalmeerd was gaf ze me een papflesje. Nadat papflesje liet ze me buiten in de tuin in een reisbedje liggen. Gaf mijn Tutter en mijn beer. En zegde: “Probeer maar lekker slaapjes te doen. Dat je straks terug wat kunt spelen.”

Niet veel later deed ik mijn ogen dicht en was ik al sabbelend op mijn speentje in slaap gevallen.

Ik werd op een gegeven moment wakker dat Sofie over mijn wang aan het aaien was. Ik keek in Sofie haar ogen. En ze zegde direct: “hey baby’tje goed geslapen. Heb je in uw luiertje geplast?” Direct nadat ze dat gezegd had. Tikte ze op mijn pamper. En ze liep weg van het reisbedje. Ik hoorde in de achtergrond Sofie zeggen dat we de baby een nieuwe pamper moeten geven.

Rik stelde direct voor “zal ik en Sofie een nieuwe luier bij baby nickje omdoen?” “Wil je dat doen?” Hoorde ik Anne direct zeggen. En Rik zegde: “Ja, zeker voor goede vrienden wil ik dat wel doen.”

Danku voor de reacties altijd blij met al die reacties en die likes.
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 11: Luierverschoning door Rik

Sofie kwam springend aan het bedje staan. En Riep: “Wij gaan baby nickje zijn luiertje verschonen. Papa en ik gaan je een nieuwe pamper aan doen baby’tje.” Rik kwam ook aan het bedje staan. En aaide over mijn haar. We zullen de kleine jongen is terug groot maken.

Hij trok me uit het baby bedje. En we gingen iets verder in de tuin. Daar liet hij mij op een deken liggen waar alle verschoonspullen ook al gereed lagen. Hij zegde: “Sofie ga jij zijn speentje halen in het reisbedje.” Sofie rende snel naar het reisbedje en ging mijn speentje halen.

En ze stak het in mijn mond terwijl ze over mijn voorhoofd aaide. Ze zegde: “Nu braaf zijn he baby’tje.” Rik had de plakkers losgemaakt. En begon mijn schaamstreek te wassen met een nat washandje. Voordat ik het wist had hij mijn benen al omhoog voor mijn vuile luier eronder uit te halen. En mijn achterste ook goed te wassen. Zelfs tussen mijn bilspleet. Hij deed dit echt zacht, echt liefdevol.

Daarna liet hij mij terug even zakken. En nam de nieuwe luier Hij plooide deze volledig open. Hij zegde: “Zie is wat een mooie diertjes op je luiertje staan. Een aap, een giraf en een zebra.” Ik en Sofie waren allebei naar de luier aan het kijken. Sofie zegde ineens: “Jij wordt mooi beschermd door al die mooie dieren.” En Rik deed mijn benen terug omhoog en schoof de luier onder mij.

Hij nam het talkpoeder. Besprenkelde mijn achterste daarna mijn schaamstreek. En dan nog wat in de luier. Daarna trok hij de luier lekker strak dicht. Hij deed alle vier de plak strips vast. Dat deze goed vastzat. En hij blaasde op mijn buikje nadien. Ik schoot in de lach.

Ineens hoorde ik de moeder van Sofie roepen kom Sofie we gaan een dutje doen. Sofie ging mee met haar mama nadat ze me een kusje op mijn voorhoofd gegeven had. En nadat ze haar papa een kusje gegeven had.

Toen kreeg ik van Rik een papfles. En Rik begon tegen mij: “Hey, Nick ik hoop dat je dit gezellig en plezant vindt. Ik ben graag bij u. En eerlijk gezegd ik zou graag in uw schoenen staan. Want heb zelf ook deze fantasie. Maar durf het eerlijk gezegd niet tegen mijn vrouw te zeggen. Ik had het op de voetbal al tegen Anne gezegd. Toen ik jou zo zag zitten. Kon ik het niet laten om het ook tegen jullie te vertellen. Daarom dat ik aan Anne gevraagd had dat jullie deze namiddag afkwamen. dat ik aan u kon vertellen.”

Ik trok mezelf weg van de papfles. Ik draaide mij om. Rik keek me verbaasd aan. Ik gaf Rik een dikke knuffel. Bij mij was het als straf begonnen. Maar vindt dit eigenlijk ook heel leuk. En Rik liet me na de goede knuffel tegen zich aan rusten terwijl hij mij de rest van de papfles ging geven.

Ik hoop dat jullie het een leuke wending vinden. Dankuwel voor de reacties en de likes
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 12: De verassing

Nadat de papfles op was. Nam hij de fles uit mijn mond en deed het speentje in mijn mond. Ik lag heel hard te genieten tegen Rik. Rik was ook aan het genieten. We zaten lekker rustig op het deken.

Ineens stond Anne en Karen (de vrouw van Rik) naast ons. Ze zegde: “Oh je hebt de baby een schattig luiertje aangedaan. Vindt je het niet mooi Rik?” En rik werd een beetje rood. En zegde: “Ja baby nickje is echt een schattig baby’tje.”

“Zullen we u ook is zo lekker vertroetelen?” Vroeg Anne. Nu werd Rik nog roder in zijn gezicht. En Karen zegde: “ Laat baby nickje maar lekker liggen. En kom hier maar lekker liggen op het deken.”

Terwijl Rik helemaal rood werd. Ging hij langzaam liggen. Karen kleedde Rik helemaal uit. En begon zijn schaamstreek en zijn poep helemaal in te masseren met babylotion. Rik wilde iets zeggen. Maar Anne deed een speentje in Rik zijn mond. En zegde “Ssst baby Rikje. Nu even braaf luisteren naar mama Karen en Tante Anne.” Ik zag dit allemaal gebeuren. En zag in Rik zijn ogen dat hij dit graag had. Karen begon een luier onder Rik te leggen ze sprenkelde nog wat babypoeder over zijn schaamstreek en deed hem de luier aan.

Karen kreeg van Anne een papfles aangereikt. En zegde “Kom maar lekker tegen mij aan liggen.” Toen Rik tegen Karen lag. Nam karen het speentje uit de mond van Rik en vervangde dit door de papfles. En ze begon te praten “Rikje, ik houd van je als je dit graag doet. Gun ik je dit. Ik vond het wel spijtig dat ik het van Anne moest horen. Maar zoals Anne het al wist van mij had ik langer een vermoeden. Ik wil je graag af en toe lekker verzorgen dat je een kleintje bent. Maar enkel als ons sofietje het niet kan zien. Zou je dat leuk vinden?” Rik knikte al drinkend van zijn flesje ja.

Nadat het papflesje opwas stond Anne ineens naast ons met een paar rompertjes en pyjama’s. Anne deed mij een romper aan. Terwijl Karen Rik zijn romper aandeed. Daarna lieten ze ons de pyjama’s zien. Dit waren 2 dezelfde Pyjama’s uit een geheel en met voetjes en wanten. We kregen ze beide aan. En nu zagen we er hetzelfde uit als 2 volwassen peutertjes.

En Anne zegde: “Kom jongetjes we gaan samen bij mij thuis eten, en dan kunnen jullie lekker samenspelen zonder dat Sofie jullie ziet. En Rik als je wilt mag je blijven slapen?”

Rik zegde direct “Jaaaaa”

Anne en Karen namen ons mee naar Anne haar auto. En nu stonden er zelfs al twee kinderstoeltjes in de auto we werden er beide ingezet. En Karen gaf nog een kusje aan Rik. En wuifde toen Anne met ons naar huis vertrekt.

Ik hoop dat jullie het verhaal al leuk vinden. danku voor de reacties en de likes
 

anoniemer

Superlid
Blijft een leuk verhaal :) zijn die Rik en Karen trouwens afkomstig uit dit verhaal? Zo ja, leuk dat je ze hier hebt genoemd een aantal jaar later :D
Hey leuk dat je dit op merkt. Maar had het zelfs niet door. Dat vindt ik zelf mijn beste verhaal dat ik zelf geschreven heb. misschien als dit verhaal verder gevorderd is. Dat ik daar toch nog eens voor de zoveelste keer probeer met verder te gaan.
 

anoniemer

Superlid

Hoofdstuk 13: Rik blijft logeren

Toen we thuis kwamen waren we allebei heel gelukkig we hadden samen in de auto heel de tijd naar elkaar gelachen en babypraat gedaan. Anne kwam eerst naar mij. Maakte mijn riempjes los en nam me mee naar binnen ze legde mij op de speelmat in de living.

En daarna ging ze Rik halen. Toen dat Anne terug was met Rik. Legde ze Rik bij mij en zegde: “Ga maar braaf spelen jullie.” We begonnen wat babypraat naar elkaar te zeggen. En schoten allebei in de lach. Daarna zijn we begonnen met de blokjes te spelen. Rik was een grote toren aan het bouwen. Ik wilde mee helpen maar ik stootte de toren om.

Rik was daar niet blij mee. Hij begon met de blokjes naar mij te werpen. En ik begon ze terug te werpen. We waren een oorlogje begonnen. Anne hoorde het kabaal en kwam toch is even kijken. En ze was kwaad. Ze zetten ons allebei recht. En slaagde ons beide verschillende keren op onze pamper.

Eerst nam ze Rik mee naar de hoek van de kamer. Ze stak een speentje in zijn mond. En zegde tegen Rik: “Als jullie niet braaf kunnen samenspelen moeten jullie maar even in de hoek staan om daar over na te denken.”

Anne kwam naar mij. Ze zegde: “En jij moet al langer weten dat ik alleen brave baby’s wil.” Ze nam me mee naar de zetel. Ze deed mijn luier los. En liet me over haar schoot liggen terwijl ze mij kletsen begon te geven op mijn poep. Ik begon heel hard te huilen omdat ik mama teleurgesteld had en omdat ze op de blote poep het echt wel pijn deed. Na een tijdje stopte ze. En deed mijn luier tegoei. En zette me ook in een andere hoek. “Blijf hier maar even staan voor straf” zegde ze. Terwijl ze mijn speentje in mond deed bleef ik huilen.

Nu was het stil bij ons in de living. Buiten mijn gesnik dan. Na een tijdje kwam mama Terug naar ons nam ons allebei uit de hoek. En vroeg: “Hebben jullie je lesje geleerd? Jullie moeten braaf samenspelen.”

We keken allebei naar elkaar en daarna naar Anne. En op dezelfde moment knikte we ja. Ze zegde: “Oke als jullie jullie lesje geleerd hebben zullen we eerst wat gaan eten.” Kom maar mee naar de keuken. Ik begon direct te kruipen naar de keuken. Rik zag me kruipen en deed me achterna.

Toen we in de keuken kwamen verschoot ik. In plaats van een kinderstoel staan er nu twee. Mama zette eerst Rik in de kinderstoel. Ze gespte hem vast met de riempjes en deed het dienblad voor hem. Daarna deed ze net hetzelfde met mij.

Ze zegde: “Jullie krijgen eerst lekkere boterhammetjes daarna een beetje fruit pap.” En ze zetten voor ons allebei een plastiek bordje met boterhammen in kleine stukjes gesneden. Na een paar stukjes vroeg ik: “Water mama?” Ze gaf ons beide een tuitbeker met wat water. “Hier se dan kunnen jullie een beetje drinken bij jullie boterhammetjes.”

Rik had zijn botterhammetjes eerst op. Daarna kreeg hij een fruitpapje gevoerd door mama. Nadat het fruitpapje op was gaf mama mijn fruitpapje aan mij. Daarna mochten we lekker in de zetel tegen haar aan gaan liggen met een hand hield ze mijn papfles vast en met de andere die van Rik. We waren beide lekker aan het genieten van ons flesje terwijl de tv opstond op Sesam straat.

We waren beide aan het genieten. Rik werd ineens heel rood. Terwijl hij het papflesje aan het opdrinken was. Ik had mijn flesje al op. Ik merkte waarom Rik zo rood werd. Hij was terwijl hij aan het drinken was in zijn luier aan het poepen. Ik rook het bijna meteen.

Toen zijn flesje op was. Begonnen we nog op het speelkleed te ravotten. Nu met de aanrakingen aan zijn luier met het ravotten begon zijn poep nog verder te verspreiden. Anne kwam terug in de living en zegde: “Seffens moeten jullie nog in het bad dat ik jullie kan klaarmaken voor te gaan slapen. Willen jullie daarna nog een filmpje zien.” Beide riepen we: “JAAAAAA” Anne zegde: “Dat heb ik duidelijk gehoord. Gaan jullie al naar de badkamer ik kom er direct aan.” We kruipte samen naar de badkamer. En ik zegde tegen Rik: “Ik moet ook poepen” Rik zegde: “Baby nickje waar wacht je dan op.”

Danku voor de leuke reacties : Little Endy, Tijger122, NJ.abdl, BabyBoyKris en de vele likes : Little Endy, Tijger122, BabyBoyKris, Luierdromer, Dendl, Pamperboy 42. Ik hoop dat jullie genieten van het vervolg.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Babyukkie Hoe gaan we hier mee om moderator talk 18
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
max79 Tweede Kamer 2023, wat gaan jullie stemmen? Pub 424
Diaper1979 Met luier / luierbroekje in bad gaan Algemeen 32
M Dady of momy gezocht om langs te gaan omgeving Gelderland Contact advertenties 6
Babyukkie Wat gaan we hier mee doen wat is jullie mening moderator talk 0
A Hoe Tim luiers is gaan dragen H 0
tbdl_guy Gezocht iemand van mijn eigen leeftijd om zondag mee naar de Efteling te gaan. Contact advertenties 1
PietjeDLimburg Spannende/leuke plekken op geluierd heen te gaan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Babyukkie Hoe gaan we hier mee om moderator talk 4
bartjanssens943 wie heeft zin om samen in luier eens een paar pinten te gaan nemen ? reg erpe-mere Contact advertenties 4
AB / DL25 Aan alle mannen die met hun vrouw het EK gaan kijken Pub 10
B Luiers stiekem gaan halen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
S Zoomparty om de eenzaamheid tegen te gaan Ideeën Bus 15
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
broekie Als je terug in de tijd kon gaan, in welke tijd zou je dan willen zijn? Pub 27
K Ik ga verhuizen / alleen gaan wonen, maar ik ben een beetje bezorgd, mensen maken mijn kop zot (vlaamse uitdrukking) Pub 30
D Wie gaan er aanstaande zaterdag naar Crèche Bébé Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Berth Wat gaan de luiermerken doen in 2018 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
I Waar een goed gesprek misschien toe kan gaan! 16+ Board 38
SNOOPY_ nog brabos dienaar CBB gaan toevallig? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K Chat: vragen alvorens privé te gaan Algemene info 0
Sy* Spaarpunten gaan er uit? Vragen & Info Shop 9
pampervuller Wat kan ik voor leuks gaan doen op mijn vrije dag (geluierd) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
M We moeten massaal gaan inslaan! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
C Balen van naar de wc gaan Broekplassers en Poepers 3
diaper ed houdvanluiers wat gaan we ern mee doen moderator talk 7
pampervuller wie gaan er naar de Creche-Bebe op vrijdag 23 juli? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
daiperke1 pretpark gaan met luier aan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
bluesbrother1984 hoe zou ik verder gaan met dit verhaal ???? H 2
Sardonyx Wat gaan jullie stemmen? (gemeenteraad en regering) (Nu wel met poll) ;) Pub 27
K Hoever zou je durven gaan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Sardonyx Wat gaan wij allemaal in deze heerlijke witte kerstvakantie doen? ;) Pub 8
DL_Michel Hoe het vreemd kan gaan H 1
J wat gaan we met de commerciele advertentie doen van Jarno moderator talk 6
D gaan jullie dit jaar nog op vakantie :D ? ik ga naar kroatie ! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 10
DL_Michel ben je van plan ooit te gaan stoppen met luiers? Polls (T) 26
lovediaper Samenwonen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
Thomas555 Samenwonen met vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
AB88 Samenwonen 16+ Board 39
Blondeboy vriendin vertellen ivm samenwonen over 2 weken. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Similar threads












































Bovenaan