Gaan Samenwonen

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 20: Mijn bazin zet me thuis af

Toen we thuis aankwamen liet mijn bazin me nog in de auto zitten. Terwijl ze ging aanbellen. Ik zag dat Anne opendeed. Ze kreeg een zakje van Anita. Waarschijnlijk met mijn kledij in. Niet veel later kwamen ze beide naar de auto.

Anne kwam naar mij en liet me uit het autostoeltje. En ze pakte beide mijn handjes vast zodat we samen naar binnen gingen. Anne Vroeg : “Heb je braaf gespeeld schatje?”

Ik knikte ja. Ze ging naar de tafel en liet mij in de kinderstoel zitten. Anita en Anne gingen beide ook aan het tafel zitten. En Anita begon tegen ons te praten. “Ik ben deze namiddag al is hier geweest om over uw probleem te praten. Ik hoorde dat dit uw straf was. Daarom dat ik het autostoeltje mee gekregen heb. En wat jullie er willen voor doen speelt me geen rol. Maar ik wil wel dat dit geen effect heeft op uw werk en op de werksfeer. Maar als ik terstraks als zag bij onze nieuwe grote klant. Denk ik wel dat dat gaat lukken. Op het werk wil ik u wel verschonen indien nodig. En als jullie er langer mee doorgaan. Mag het van mij ook maar het werk mag er niet onder schaden.” En toen richtte ze zich naar Anne: “Als jij hulp nodig hebt of een oppas nodig hebt wil altijd wel komen helpen.”

Ik lachte achter mijn speen. Dit draaide beter uit als ik gedacht had. En Anne bedankte Anita uitvoerig en zegde: “Als ik iemand nodig heb, zal ik je bellen.”

Anne vroeg aan Anita: “Wil jij misschien de kleine eten geven? Dan kan ik voor ons ook iets gereed maken.” Anita zegde direct ja dat wil ik wel. En voor ik het doorhad had Anita al een slab rond mijn nek gedaan. Had ze een bordje fruitpap genomen. En begon ze mij te voeren. Maar Anita voerde me sneller dan iemand anders al gedaan had. Ik kon niet volgen met eten. Echt mijn gezicht hangde helemaal onder. Die slab was echt nodig geweest. Na het eten nam Anita mij uit de kinderstoel.

Ze ging met me naar de zetel. Daar liet ze me tegen haar borst liggen. En ze liet me aan haar tepel liggen. Ik lag echt te genieten ook al kwam er geen melk uit. Anne kwam uit de keuken met een papfles. En zegde: “Dit is echt een mooi gezicht, jullie zien er heel lief uit zo samen.”

En ze gaf de fles aan Anita. Anita nam haar tepel uit mijn mond en terwijl ik nog tegen haar borst lag met mijn hoofd stak ze de speen van de papfles in mijn mond. Ik begon instinctief te zuigen. En zonder ik het door had. Had mijn hand haar andere borst al vastgepakt.

Ik lag echt te genieten tegen Anita. En daar viel ik redelijk snel in slaap.

in die 12u tijd toch 4 likes en 3 reacties. dan zal ik maar een vervolg posten deze morgen. Danku Voor de likes Luierjan, Little Endy, Tijger122, Armani en de reacties Tijger122, BabyBoyKris, NJ.abdl
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 21: Slapen gaan

Ik werd wakker tegen Anita haar borst. Ze was over mijn kopje aan aaien terwijl ze naar het nieuws aan het kijken waren. Ik werd rustig wakker al sabbelend op mijn speentje. Ik keek naar Anita. Ik zag dat ze ook aan het genieten was. Ik lag ook te genieten. En toen merkte ze dat ik wakker was.

Anita zegde: “Goedemorgen schatje, wil jij niet even spelen dan kan tante Anita en mama Anne even praten als grote mensen.” Ik knikte terug. Ze liet me uit de zetel gaan en kruipen naar de box die in de hoek van de living stond. Ik mocht daarin wat gaan spelen terwijl zij gingen praten.

Ik zag dat er nieuwe speeltjes lagen in de box. Dit was van alles van duplo. Met de duplo blokjes was ik een grote toren aan het maken. Doordat het zo plezant was had ik niet door dat Anita ineens aan de box stond. Ze kwam mij een kusje geven en zegde dat ze verder was. Dat ik maar braaf moest verder spelen.

Na een tijdje kwam Anne mij uit de box halen. En we gingen naar de badkamer. Ik werd volledig uitgekleed. Ik werd in het bad gestoken. Het bad was al volledig gevuld met bubbels. Lekker genieten. Ik kreeg een paar bootjes waarmee ik speelde onder de bubbels doorheen.

Na een tijdje gespeeld te hebben kwam mama mij wassen. Echt zoals je kleine kindjes een badje geeft. Echt heel grondig en al spelend het was leuk om dit zo is te doen. Daarna droogde ze me af in een grote handdoek. Ze nam me mee naar mijn kamer.

Ik werd op de commode gelegd. Ze zegde ik begon precies een uitslagje te krijgen. We zullen je is insmeren met wat babyzalf voor te zien dat je geen luieruitslag krijgt. Ze begon mij in te smeren met de zalf. Daarna legde ze een luier onder mij. Ze begon de babypoeder op de luier en op mij te strooien. Daarna deed ze de luier dicht. Maar Anne liet mijn benen nog verder uit een doen. Terwijl ze de luier aan het dicht doen was.

Nu dat de luier dicht was. Kon ik mijn benen niet meer dicht krijgen. Deze luier was echt dik. En zo hard aangespannen dat ik mijn benen niet meer dicht kon doen. Ze deed me mijn romper aan. Daarna deed ze mijn pyama uit zijn geheel aan. Die met voetjes en wantjes dat ik mijn handen niet meer kan gebruiken. Ze deed mij een tuigje aan. Ze liet me in mijn ledikantje liggen. Daar maakte ze het tuigje vast dat ik mijn eigen niet meer kon bewegen. Nu lag ik volledig vast. Ze gaf me een speentje. Dit speentje was groter als die ik normaal had. Deze maakt ze ook vast achter mijn hoofd.

Nu kon ik niets doen. Zelfs roepen of huilen zou ze niet horen met die speen. Anne zegde tegen mij: “Schatje nu mag je goed slapen, Ik heb met je bazin besproken dat je morgen voormiddag verlof hebt. Dus je kunt goed slapen. Anita zegde dat ze dacht dat je van de behandeling aan het genieten waart. Ze zegde dat ik ook iets moest doen dat je eigenlijk wel een straf hebt. Daarom heb ik je zo lekker vastgelegd. Dat je niet veel kunt doen als kleintje.”

Slaapwel schatje. En ze gaf een kusje op mijn voorhoofd.

Hey, Dankuwel voor alle reacties en likes. Merci VdsWet, Luierjan, Armani, MB04, Tijger122, LittleEndy, NJ.abdl, BabyBoyKris
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 22: De nacht

De deur ging dicht van mijn slaapkamer. Ik probeerde te bewegen. Ik zat goed vast door het tuigje. Dit had ik helemaal niet verwacht van Anne. Anne is meestal niet voor zo’n manier van straffen. Ik kreeg nu al een beetje schrik ging ze nog verder gaan in mij beperkingen geven van beweging.

Ik wilde naar Anne roepen. Dat ik dit niet wilde maar door het grote speentje dat vast zat achter mijn hoofd kon ik niet roepen. Alles wat ik deed maakte geen geluid. Wat zou ze nog meer in petto hebben de volgende morgend. Waarom had ik morgen een halve dag verlof. Had zijn dan ook een halve dag verlof genomen of wat had ze gedaan. Of ging iemand anders naar mij komen. Of ging ze mij hier gewoon laten liggen. Ik kon maar niet slapen.

Ik lag hier vast. Ik kon niet roepen. En mijn hersenen waren op volle toeren. Ik kon niet slapen doordat ik zo aan het nadenken was. Na een paar uurtjes daar te liggen kwam Anne even naar mij. “Schatje je moet wel slapen he.” Ze gaf me een aai over mijn kop. “Dat is de reden dat ik je in je bedje leg. Je weet toch dat ik voor je zorg.” Zegde ze nog.

Die laatste zin gaf me een beetje rust. Ik keek naar haar en kreeg het gevoel dat ze er was voor mij. Dat gevoel gaf mij rust en lieten mijn gedachten minder snel gaan. Ik had Anne zelfs de kamer niet horen uitgaan. Ik was daarvoor al in slaap gevallen.

Ik werd wakker wist niet hoe laat het was. Ik wist ook niet hoe lang ik nu geslapen had. Ik lag hier vast. En ik merkte ook dat ik moest poepen en plassen. Dit ging ik hier moeten doen. En niet veel later kwam de poep langs alle kanten eruit. En de plas die mijn ontlasting nog meer verspreidde.

Na een tijdje wakker gelegen te hebben viel ik zo terug in slaap.

Op een gegeven moment werd ik wakker. Nog altijd in die volle poepluier. Deze begon al echt te jeuken. Maar ik kon geen kant uit. Ik lag vast. Ik kon men eigen zelfs niet verleggen. Ik zag wel dat er al wat zonlicht binnen kwam langs de spleten van de gordijnen. Dus wist dat het niet lang ging duren voor Anne me uit mijn bedje kwam halen.

Maar wat had ik het mis. De tijd ging precies heel traag voorbij. Mijn schatting moest het nu toch al 12u zijn dacht ik. Ik had toch maar een halve dag verlof had Anne gezegd. Maarja wat wist ik nu welk uur het was ik lag hier vastgemaakt in mijn ledikantje.

Ik kon alleen maar wachten op Anne. Terwijl ik in mijn poepluier lag en al sabellend op mijn speentje.

Merci voor alle likes en reacties. Ik zit een beetje vast ik heb een verassende plotwending in mijn hoofd. Ik heb al enkele dagen het gevoel dat ik die moet schrijven. Maar weet niet goed of ik dat wel moet doen. We zijn nog maar enkele dagen ver in de verhaallijn. Wil jullie dat elk hoofdstuk een verassing kan geven. Of willen jullie een verhaal dat als het volledig wel een rechte lijn heeft? Liefst heb ik de meningen van iedereen maar vooral de mening van de volgers die mijn verhaal likes en reacties op geven.
 
Laatst bewerkt:

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi verhaal waar je direct in zit, bravo;).
Toch 1 foutje gevonden, volgens mij had het laatste hoofdstuk 22 en niet 21 moeten zijn.
Maar ach foutje moet kunnen toch?
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Ik wil niet belerend zijn maar volgens mij is de verleden tijd van iets zeggen hij/zij/wij/het "zei" en niet "zegde"
Zomaar een tip! verder een leuk verhaal
 

anoniemer

Superlid
ja, spijtig ik heb een dialect .Dat is niet algemeen Nederlands en daar ga je mee om moeten kunnen. Het schrijven moet spontaan komen. En ik schrijf hoe ik het zou uitspreken. Mijn excuses voor degene die daar last mee hebben of hebben gehad of hadden of gaan hebben.

Waarschijnlijk ga ik dit niet aanpassen. En zal ik die fout in de volgende hoofdstukken als ik terug meer tijd heb waarschijnlijk terug maken. Ik doe mijn best voor een verhaal te schrijven zodat je verder kan dromen of toch iemand kan verder dromen.

Voor meer info hier een linkje
https://taaladvies.net/taal/advies/vraag/931/zegden_zeiden/
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Iedereen schrijft op een manier waar hij/zij zich prettig bij voelt, stoor me daar niet zo snel aan.
Sterker vindt het wel leuk om verschillen in taal op te merken tussen Vlaamse en Nederlandse leden op zich.
Maar nog meer als er dialectwoorden inzitten, zodat andere leden het goed moeten lezen om het te begrijpen. :)
Ga door op een manier waar jij je prettig bij voelt, en maak gebruik van adviezen waar je wat mee kunt, maar trek het je niet aan.
Het blijft een goed verhaal ;)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Babyukkie Hoe gaan we hier mee om moderator talk 18
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
max79 Tweede Kamer 2023, wat gaan jullie stemmen? Pub 424
Diaper1979 Met luier / luierbroekje in bad gaan Algemeen 32
M Dady of momy gezocht om langs te gaan omgeving Gelderland Contact advertenties 6
Babyukkie Wat gaan we hier mee doen wat is jullie mening moderator talk 0
A Hoe Tim luiers is gaan dragen H 0
tbdl_guy Gezocht iemand van mijn eigen leeftijd om zondag mee naar de Efteling te gaan. Contact advertenties 1
PietjeDLimburg Spannende/leuke plekken op geluierd heen te gaan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Babyukkie Hoe gaan we hier mee om moderator talk 4
bartjanssens943 wie heeft zin om samen in luier eens een paar pinten te gaan nemen ? reg erpe-mere Contact advertenties 4
AB / DL25 Aan alle mannen die met hun vrouw het EK gaan kijken Pub 10
B Luiers stiekem gaan halen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
S Zoomparty om de eenzaamheid tegen te gaan Ideeën Bus 15
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
broekie Als je terug in de tijd kon gaan, in welke tijd zou je dan willen zijn? Pub 27
K Ik ga verhuizen / alleen gaan wonen, maar ik ben een beetje bezorgd, mensen maken mijn kop zot (vlaamse uitdrukking) Pub 30
D Wie gaan er aanstaande zaterdag naar Crèche Bébé Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Berth Wat gaan de luiermerken doen in 2018 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
I Waar een goed gesprek misschien toe kan gaan! 16+ Board 38
SNOOPY_ nog brabos dienaar CBB gaan toevallig? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K Chat: vragen alvorens privé te gaan Algemene info 0
Sy* Spaarpunten gaan er uit? Vragen & Info Shop 9
pampervuller Wat kan ik voor leuks gaan doen op mijn vrije dag (geluierd) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
M We moeten massaal gaan inslaan! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
C Balen van naar de wc gaan Broekplassers en Poepers 3
diaper ed houdvanluiers wat gaan we ern mee doen moderator talk 7
pampervuller wie gaan er naar de Creche-Bebe op vrijdag 23 juli? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
daiperke1 pretpark gaan met luier aan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
bluesbrother1984 hoe zou ik verder gaan met dit verhaal ???? H 2
Sardonyx Wat gaan jullie stemmen? (gemeenteraad en regering) (Nu wel met poll) ;) Pub 27
K Hoever zou je durven gaan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Sardonyx Wat gaan wij allemaal in deze heerlijke witte kerstvakantie doen? ;) Pub 8
DL_Michel Hoe het vreemd kan gaan H 1
J wat gaan we met de commerciele advertentie doen van Jarno moderator talk 6
D gaan jullie dit jaar nog op vakantie :D ? ik ga naar kroatie ! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 10
DL_Michel ben je van plan ooit te gaan stoppen met luiers? Polls (T) 26
lovediaper Samenwonen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
Thomas555 Samenwonen met vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
AB88 Samenwonen 16+ Board 39
Blondeboy vriendin vertellen ivm samenwonen over 2 weken. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Similar threads












































Bovenaan