Gaan Samenwonen

anoniemer

Superlid
Gaan samenwonen

Hoofdstuk 1 : Het nieuwe huis

Hallo, Ik ben Nick, Een Jongen die de wereld wilt verassen met zijn goede ingesteldheid. Ik ben 26 jaar. Ik geniet van het leven. Heb al enkele jaren een vriendin Anne. Deze is 29 jaar. Wij hadden samen een huisje gekocht.

Hoe dat de slaapkamer moest ingericht worden. Na enkele discussies met mijn vriendin hierover.
Wilde zij nog altijd een zwart witte tint. Dus drie muren wit en een zwarte muur. Ik zag het zwart echt niet zitten en wilde drie witte muren met een lucht groene muur. De meubels mochten zwart zijn zoals zij wilde. Dit had ik al toe gegeven. Maar ze wilde niet toegeven.

De moment was aangebroken dat ik moest beginnen te schilderen. De eerste drie muren waren wit maar de vierde muur had ik groen geschilderd. Ik vond dat ik genoeg had ingeleverd. Ik wilde ook een keuze mogen maken voor de hele inrichting. Al de rest van het huis had ik haar haar goesting gegeven. Een muur in een heel huis dat is toch iets wat ze mij moet gunnen.
Maar toen ze zag dat ik de muur groen geschilderd had. Ging ze kwaad de kamer uit. De rest van de week had ze geen woord gerept over de muur.

Vrijdags kwam ik thuis van het werk. Toen merkte ik pas hoe kwaad ze echt geweest was vorig weekend. De groene muur was veranderd in een zwarte muur. Ik ging verhaal halen bij Anne. En ze zegde “ Ik heb met uw kamer de kleuren gegeven die je wilde.” Ze nam me mee bij de hand en trok me naar de logeerkamer.

Toen dat de deur openging viel mijn mond open van verbazing. Een volledige lichtgroene kamer met prentjes op de muur van beertjes en speelgoedblokken. Ik wilde iets vragen maar voor ik het door had stak ze een grote fopspeen in mijn mond. Toen zag ik dat de kamer eigenlijk een grote babykamer was. Met een grote cribbe in waar ik in paste een verschoontafel waar ik met gemak op paste. En er lag verschillend babyspeelgoed. Toen zegde ze “Ik ga je vanaf nu als een acht babytje behandelen, waarbij je pas vanaf geraakt als je terug als een volwassen vent kan gedragen”

Ik wilde protesteren, maar voor ik iets naast de speen kon zeggen lag ik al op mijn vrouw haar schoot en was ze mij billenkoek aan het geven totdat ik begon te huilen. Toen ik even aan het huilen was stopte ze met slaan en nam ze me naar de verschoontafel waar ik volledig uit gekleed werd. Mijn Schaamstreek werd gepoederd met babypoeder en daarna kreeg ik een dikke luier aan. En een romper . Daarna liet ze me in een pyama uit een geheel zelfs met voetjes stappen en deed ze me deze aan. Nadat ik lekker terug aangekleed was liet ze me in mijn spijltjesbed liggen. Waarna ze me een tutter in de mond stak die ze met een koordje vastmaakte aan mijn pyama. Ze gaf mij een kusje sloot het spijltjes bed. En zegde slaapwel babytje. En ze liet me gaan slapen om 18u. En ze liet me alleen liggen in de kamer.

Ik was geschokt op en blij opdezelfde moment. Maar toen dacht ik hoe moet het verder. Maandag moet ik terug gaan werken. En morgen ga ik voetballen. Zo denkend viel ik toch verassend snel in slaap. En ik had heel goed geslapen want ik werd zaterdag terug wakker toen het al goed licht was


Ik hoop dat jullie het al een leuk begin vonden. Nog een verhaal dat ik teruggevonden heb van 5jaar geleden. hier zijn nog enkele hoofdstukken al geschreven.
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 2 : Etenstijd

Terwijl ik wakker werd merkte ik dat de luier precies dikker aanvoelt. Had ik nu echt ongewild in mijn luier geplast. Toen hoorde ik de deur opengaan en hoorde ik “Ja, eerst de baby verschonen en dan gaan we een hapje eten” en voor ik het wist stond mijn vriendin in de babykamer samen met een koppel waarmee wij heel goed bevriend zijn. De tranen kwamen nu terug in mijn ogen te staan.

Jef raakte mijn wangen aan en zegde niet huilen schatje hier is je speentje terug. Mijn vrouw liet de railing van het ledikantje zakken. En nam me mee naar de verschoontafel waar ze mij begon te verschonen terwijl onze vrienden gewoon zaten te kijken. Voor ik het wist had ik een dik pak tussen mijn benen. En kreeg ik een romper aan en een tuinbroek met een T shirt waarop stond schattig babyjongetje. En Jef pakte me daarna op en nam me mee naar beneden waarbij ik verrast was dat hij me met zo’n gemak kon optillen.

Toen we beneden aan kwamen zag ik dat hier ook veel veranderd was. Er stond een ren met babyspeelgoed. En aan de keukentafel stond nu een grote babystoel waarin ik zou passen. Maar voor ik iets door had zat ik al vast geklikt in een buggy.

Nu begon ik tegen te werken want dit wilde zeggen dat we naar buiten gingen. Ik probeerde me los te maken. Maar de riempjes van de buggy waren te sterk en voor deze los te maken had je een sleuteltje nodig of een zaag. Maar ik zat vast en begon te schreeuwen en voor ik het wist stak mijn tutter terug in mijn mond maar deze keer werd hij vastgezet met een riempje. Zodat ik deze niet meer kon uit spugen.

Ik kreeg een beer in mijn handen gedrukt. En daarna ging de deur open en we vertrokken naar buiten. Ik begon na een tijdje te rijden rustiger te worden. En begon zelfs een opwindend gevoel te krijgen van in de buggy vastgegespt te zitten. En ik zat hier dat onze vrienden er van af wisten dat ik een baby was. Maar elke voorbijganger kon ook zien dat ik een baby was. Daar was ik niet gerust in.

Voor ik het wist wandelde we een padje in. Dit padje leidde tot het restaurant in de buurt. Nu dacht ik ze zullen me toch als volwassen vent laten eten omdat ik nooit in zo’n babystoeltje van het restaurant kon passen.

In het restaurant kwam de maitre ons verwelkomen. Zegde hij “ Hey, Jullie zijn vroeg. Willen jullie volgen naar jullie tafeltje”. Toen zag ik onze tafel staan. Rond de tafel waren er enkele ballonnen als versiering. Er stond ook een kinderstoel op volwassen formaat. Ik had gehoopt dat die er niet ging staan. Maar daar stond hij toch. Niet veel later zat ik vastgegespt in de kinderstoel. In het midden van het restaurant de opvallendste tafel met ballon versiering. Ik durfde niet meer rond te kijken. Iedereen kon zien wat een baby ik was.

Ik kreeg een slabbetje aan en er werd een bordje spaghetti voor mij neergezet. Toen mijn tutter afgenomen werd zegde Anne “Het is best dat ze denken dat je mentaal gehandicapt bent. Want anders gaan foto’s nemen en zal je voorgoed een baby’tje moeten blijven. Dus gewoon lekker braaf met je handje de spaghetti eten.” Ik dacht ik zal maar mee spelen en begon de spaghetti te eten met mijn handen. Waarbij er mijn gezicht en mijn slabbetje goed onder gemorst geraakte. Zelfs boven op mijn hoofd had ik spaghetti hangen. Toen ik de spaghetti op had kreeg ik een papfles met melk te drinken. Ik sabbelde deze gretig op. Ik was er eigenlijk van aan het genieten dat ik baby’tje mocht spelen.

Daarna vroeg mijn vrouw de rekening. En Ober kwam mijn gezicht en mijn hoofd met doekjes proper maken. En hij aaide over mijn haar nadat hij gereed was. “Braaf jongetje, dat voelt beter he” Zegde hij. Mijn vriendin nam mijn slabbetje en stak terug mijn speentje in mijn mond. Deze werd met een koordje vastgemaakt aan mijn t shirt. Daarna werd ik terug in de buggy gezet. Terug lekker vast gegespt. En kreeg ik mijn beer terug in mijn handen. We reden uit het restaurant. En nadat we even aan het gaan waren. Heb ik mijn beer nog lekker geknuffeld. En op een gegeven moment was ik in slaap gevallen.

Ik hoop dat jullie een leuk vervolg vinden. Ik heb nog enkele hoofdstukken al op papier gereed staan.
 

anoniemer

Superlid
Danku voor de likes


Hoofdstuk 3 : De namiddag

Toen ik wakker werd wist ik niet goed waar we zaten. Ik zag een muur en mijn vrouw die op een stoel zat te kijken naar iets wat achter mij gebeurde. Ik zag een muur en mijn vrouw die op een stoel zat te kijken naar iets wat achter mij gebeurde.

Voor ik het wist zat heel mijn voetbalploeg rond mij. En Rik onze spits begon mij te kietelen. En het duurde niet lang dat ik in het gras zat tegen Rik aanleunend. Ik deed mijn tutter uit mijn mond. En vroeg “Zijn jullie niet verbaasd of geschrokken dat mijn vrouw mij zo behandeld?”

Rik zegde:” We kennen je al zolang en wisten door met je te spreken dat je af en toe wel babyachtige uitspraken deed. Een keer toen je bewusteloos lag zegde je zelfs dat je eigenlijk een baby’tje wilde zijn in je slaap. En we zijn je vrienden en steunen je altijd. En we willen je graag helpen verzorgen als je dat wilt.” Toen kwamen de tranen van blijdschap. Ik voelde mij echt gewaardeerd en geliefd door al mijn vrienden. Voor ik het wist lag ik tegen Rik van een papfles te drinken. En als de papfles bijna op was. Hoorde we een fluitje. En rik zegde “ We gaan nog snel de tweede helft sjotten”. En al mijn ploegmaten aaide over mijn bol. Terwijl mijn vriendin mij terug in de buggy zette. En mijn speentje en beer gaf en me naar het voetbal liet kijken. Na de voetbalmatch nam mijn vrouw mij even appart.

En begon rustig aan mij te vragen “Of ik het plezant vond en hoe dat ik verder wilde gaan als mijn straf voorbij was volgende week vrijdag? Nog altijd behandeld worden als baby’tje of met momenten of niet meer. Maar deze week ga jij als straf zo verder behandeld worden. Omdat je als een klein kind hebt gedragen. Iets doen waarbij je wist dat de andere het niet graag had.”

En als je de straf niet wilt ondergaan. Mag je vertrekken en dan is de relatie over.

Na enkele seconden zegde ik “Ik wil mijn mammie”. Nu begon mijn vrouw tranen te laten van geluk. Ik kroop tegen haar aan. “Ik had eigenlijk geen ander antwoord verwacht van mijn liefste schatje. Maar we zullen later wel beslissen wat we doen na deze week.”

Ze liet me terug in de buggy zitten. Gaf mijn speentje en beer terug en nadat we afscheid genomen hadden van mijn vrienden vertrokken we richting huis.

Nu een kleiner hoofdstuk
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 4 : Terug thuiskomen

Toen we na de wandeling van de voetbal terug thuis kwamen. Werd ik door Anne in de ren gezet. Waar ik wat met blokjes kon spelen terwijl zij het eten ging klaarmaken. Ik begon een mooie toren te maken. Maar ik begon last te krijgen van mijn darmen. Ik moest naar het toilet. Toen ik vroeg dat ik naar het toilet mocht voor een grote boodschap.

Kreeg ik te horen “Je hebt straf je moet alles zoals een baby’tje in zijn luiertje doen.” Dat wilde ik nu echt niet horen. Ik wilde niet in mijn luier poepen. Ik begon te huilen en ik begon met vanalles in het rond te smijten. Mijn vrouw kwam me uit de ren nemen. En zette me in de grote kinderstoel ze nam een speentje met riempjes die ze achter mijn hoofd vast maakte. En dan handschoentjes waarbij ik mijn handen niet meer kan bewegen. Nu kon ik niets meer doen alleen maar wachten op het eten en het poepen.

Ik probeerde mijn poep op te houden. Voor ik het wist had mijn vriendin een fruitpapje voor mij staan. Ze deed mijn speen uit en vroeg ga je braaf eten of moet de speen terug in. Met tranen die over mijn wangen gingen. Knikte ik ja. Mijn vriendin zegde “ Hier komt het vliegertje. En nog een en nog een. Terwijl ze mij fruitpap aan het geven was begon ik heen en weer te wiggellen voor toch mijn poep maar in te houden.

En na mijn fruitpapje. Stak ze een warme papfles met melk in mijn mond. Al sabbelend op de papfles was ik de strijd aan het verliezen. Terwijl de papfles in mijn mond gehouden wordt. Al drinken begon de poep zich in een weg te banen in mijn luier. En doordat ik in de stoel gedrukt zat begon deze in alle richtingen te verspreiden.

Nadat de fles leeg was zit ik verschrikkelijk ongemakkelijk in een poepluier in de kinderstoel. Terwijl mijn vrouw haar jas aandeed zegde ze: “Zie dat je je wat gedraagt voor Tara.” Ik trok zo’n ogen terwijl ze mij een kusje gaf op mijn voorhoofd. En ze zegde: “ Tot morgenvroeg schatje.”

Ik heb nog een hoofdstuk gereed. en dan zijn de hoofstukken op die ik vroeger geschreven had. willen jullie dat ik verder probeer te schrijven zodat er nog meer hoofdstukken komen?
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 5: de oppas

Tara was het Buurmeisje waar ik op babysitte toen ik 14 a 15 jaar was. Nu komt ze op mij passen. Nu begon ik terug te huilen dit was voor mij mentaal heel zwaar. Ik kon niet protesteren want mijn vriendin had de tutter met het riempje al terug vast gemaakt. Ik hoorde mijn vrouw aan de voordeur zeggen: “Hij zit in de kinderstoel aan de keukentafel. Geef hem maar een pets als hij niet wilt luisteren. En als dat nog niet lukt mag je hem ook billenkoek geven.” Ik wist niet wat ik hoorde

Na een paar minuten kwam ze kijken waar ik zat. Ze zegde: “Hey, wat ben jij een schatje. Je lijkt precies wel hard op je papa die nog op mij gebabysit had.” Lachte ze. En ze aaide is over mijn haren en ze begon mij los te maken uit mijn kinderstoel. Daarna nam ze me mee naar de zetel waarbij ze me op haar schoot nam. Ze begon een slaapliedje te zingen. Hiervan viel ik echter wel in slaap.

Na een tijdje werd ik wakker. En ze zegde: “Amai wat een poepbaby ben jij, zo in je luiertje te zitten kakken. Nu mag ik je gaan verschonen.” En ze trok me recht en nam mijn handje vast dat we naar mijn kamertje konden gaan. Nu liep ik heel waggelend met al die poep in mijn luier. Bij elke stap verschoof de poep tegen mijn kont precies. Ik vond het vies maar tegelijkertijd vond ik het ook zalig.

Toen we in mijn babykamertje aankwamen begon ze helemaal te lachen. Ik had een echte babykamer voor een echte baby in een poepluier en ze begon me te verschonen. Ze trok een foto van mij in die poepluier en ze zegde: “Als je niet luistert naar mij verspreidt ik deze foto over heel het internet.” Bij deze woorden kwamen de tranen in mijn ogen. Ze stak mijn tutter terug in mijn mond.

Ze begon mij te verschonen. Elk stukje poep werd mooi weggeveegd met die baby doekjes. Ze begon me dan met een washandje te wassen. Ze was me extra aan het masseren. Ik werd hier opgewonden van. Ze wilde mij beginnen … . “WAT BEN JIJ AAN HET DOEN?” Roepte Anne ineens. Ik wilde direct met tranen uitleggen: “Dat het onschuldig was, …” en ze stak direct mijn tutter in mijn mond. Ze zegde: “Zwijg nu maar even kleintje. Je gaat direct slapen.” Ze deed direct mijn pamper dicht een romper aan en legde me in het ledikantje en gaf mijn beer. En Anne zegde tegen Tara :” Kom maar even mee naar de living. Dat kleintje kan slapen.”

Ik lag nu in het bed en hoopte dat mijn vriendin me niet zou verlaten. Ik voelde me echt gelukkig bij haar. En hoopte ook dat Tara die foto niet zou rondsturen. Ik vroeg me af hoeveel Tara gezien had.

En terwijl mijn gedachte bleven rondgaan. Viel ik toch redelijk snel in slaap.

Dank u voor de reacties en likes. Ik heb het einde van dit hoofdstuk lichtjes aangepast zo dat er extra hoofstukken bij kunnen komen. Volgend hoofdstuk moet ik nieuw schrijven. Dit kan misschien iets langer duren.
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 6: Zondag morgend

Ik werd zondags wakker. Ik had verassend al een natte luier. Dus echt in mijn slaap er in geplast. Ik moest wachten totdat Anne mij kwam halen. En terwijl ik wachtte was ik aan het denken wat er gisteren allemaal gebeurd was. Hoe Anne en mijn vrienden mij accepteerde ook al was ik anders. Hoe dat de straf ging. Ik genoot hier precies wel van.

Maar dat heb ik misschien allemaal kwijtgespeeld doordat ik opgewonden geraakte toen Tara mij begon te masseren. Zou Anne nog hier zijn of heeft ze mij misschien volledig verlaten. Mijn gedachte waren helemaal aan het verkeerd gaan. En ik begon zoals een echt baby’tje te huilen. Maar niet gewoon huilen. Een echte huilbui had ik gekregen.

Voor ik het wist stond Anne naast mijn ledikantje. En ze aaide over mijn bol en zegde: “Je moet zo niet huilen schatje. Ik zal je wel lekker verschonen.” Ze stak mijn tutter die uit mijn mond was gevallen terug in mijn mond en dit maakte mij rustig.

Ze nam me mee naar de commode. Ze begon mij te verschonen. En ze deed me een extra dikke luier aan terug een romper. En daarna een kruippakje. Dat ik met mijn handen niets kon vastpakken.

Ze zette me recht op de commode en ging naast mij zitten. Ze liet mijn hoofd op haar schoot rusten. “Schatje, we moeten is rustig praten. Wat er gisteren gebeurd is neem ik je niets van kwalijk. Kleine jongetjes kunnen er niets aandoen als de mama of de babysit er mee spelen. Maar ik heb eigenlijk alles gezien. Ik was veel kwader op Tara gisteren dan op u schatje. Dus ik Tara gisteren ook een straf gegeven. Ik heb de foto verwijderd van haar Gsm. En nu gaan we naar beneden en doe je als een kleintje wat je normaal moet doen. En ga je lief beneden spelen.”

Anne liet me van de commode. En we gingen samen naar beneden. Ik al kruipend. Anne mij volgend al stappend. Toen ik beneden kwam trok ik grote ogen. Daar zat Tara op de speelmat met een luier aan te spelen met de blokjes. Ik herpakte mijn eigen en kroop naar Tara. En wilde een kusje geven op haar wang. Maar dit ging niet zo goed ik had mijn tutter nog in.

Mama helpte mij door mijn tutter uit mijn mond te nemen. En zegde zo kan je beter een kusje geven. Nu gaf ik een kusje op haar wang. Ze stak de tutter terug in mijn mond en we gingen samen met de blokjes spelen.

Na even met blokjes hebben gespeeld kwam Anne naar ons en zegde: “Baby nickje je kan al braaf met je grote zus spelen zie ik. Kom we gaan eerst ontbijten.”

En ze pakte het handje van Tara en nam haar mee. Ik volgde al kruipend. Ze liet Tara op een gewone stoel zitten. Mij zette ze op de kinderstoel. Ik kreeg een slabje om. Maar Tara kreeg ook een slabje om. Tara kreeg een bordje voor haar gezet met een boterham in kleine stukjes gesneden. En kreeg een tuitbekertje.

Ikzelf kreeg een bord fruitpap. En mama ging me deze geven. Elke keer een lepeltje voor mama. Een lepeltje voor grote zus. Zo kreeg het bordje fruitpap gevoerd. Nadat het bordje fruitpap op was. “Goed gegeten schatje.” Zegde mama. En Anne zegde tegen Tara “Als je niet eet ga je niet van het tafel mogen.” Tara zegde terug “Ik moet poepen mama. Mag ik naar het toilet?”

En Anne zegde: “Nee, dat is uw straf. Als je met iemand lacht en wilt chanteren omdat hij gestraft is. Krijg je nu dezelfde straf. Je zult in je luiertje moeten poepen.” En al wenend poepte ze in haar luier. En na het poepen vroeg ze dat ze uit de luier mocht. En Anne zegde “Eerst ga je je boterhammetjes opeten en je melkje uit je tuitbeker.”

Ze begon met een lange lip te eten. En na een tijdje had ze alles op. En Anne nam haar mee naar boven om haar te verschonen. Ik zat nu ongeduldig in de kinderstoel te wachten.

Ik hoop dat je het een leuk hoofdstuk al vond. dit hoofdstuk heb ik vandaag geschreven
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 7: Hoe zondagvoormiddag verder verliep

Tara en Anne kwamen terug beneden. Tara had terug een dikke luier aan een romper had ze ook aan. Ze had een speentje in haar mond en Anne zegde ga maar lekker TV kijken in de zetel. En ze ging TV kijken in de zetel.

Ik zat nog altijd in de kinderstoel te wachten dat ik eruit mocht. Anne kwam naar mij. En begon mijn gezichtje proper te maken met natte doekjes. Deed mijn slabje uit en ze gaf mij mijn speentje in mijn mond. En gaf me zo van die plastieke speelgoedsleutels speel hier maar even mee. Totdat je flesje gereed is. Ik pakte de sleutels aan en begon ze eigenlijk langs alle kanten te bekijken en vast te houden tot op een gegeven moment ik niet meer wist wat te doen en spuwde mijn speentje uit mijn mond. Dat bleef hangen aan het koordje. En ik begon op de sleutels te sabbelen.

Anne zag dit en zegde: “ Jij bent toch al een echt baby’tje he.” En ze ging met de papfles naar de living en zette de papfles op de tafel daar. Ze kwam mij uit de kinderstoel halen. Ze controleerde mijn luier of deze er nog tegen kan en zegde: “Nog maar een klein plasje, je kan er nog wel even tegen.”

Ze nam me mee naar de zetel. Ze vroeg aan Tara: “Wil jij je babybroertje zijn flesje geven?” Tara zegde: “Ja, dat wil ik heel graag doen.” Achter haar eigen speentje door. Anne zegde: “Ga maar lief tegen Tara aan liggen schatje.” Ik ging liggen Tara legde een hand op mijn luier en kreeg van Anne de papfles die ze met de andere hand in mijn mond stak. Ik begon lekker van het flesje te drinken terwijl ik naar Tara keek. Tara keek heel liefdevol naar mij terwijl ik aan het drinken was.

Zo hebben we heel het flesje heel stilletjes tegen elkaar gelegen. En toen het flesje op was liet ze me even recht zitten. En klopte ze mij op mijn rugje. Ik liet verassend een boertje. Ze liet me terug op haar schoot met mijn hoofdje rusten. Ze stak mijn speentje in mijn mond. En we zagen samen TV.

Anne kwam zeggen: “Jullie kunnen jullie toch wel even gedragen he. Ik moet even naar de winkel. Dus Tara ik vertrouw dat jij voor je kleine broertje zorgt als er iets is he.”

Tara zegde “Ja”. En Anne liet ons met twee achter in de zetel. Ik viel eigenlijk al redelijk snel in slaap terwijl Tara met de ene hand op mijn luier lag en de andere hand was door mijn haren aan het gaan.

Na ik denk dat er een halfuurtje voorbij was. Werd ik terug wakker en Tara zegde: “Dat deed precies deugd he zo even wegsnoezen. Kom we zullen je luiertje is gaan verschonen want je hebt in je slaapje een plasje gedaan.” Ze nam me mee naar boven en legde mij op de commode. En begon mij liefdevol te verschonen. Nadat ik een verse luier aanhad deed ze me terug een romper aan. Maar daarover deed ze nog iets aan dit was een pakje dat ik volledig moest aan doen. Precies een volledige pyama uit zijn geheel. Maar hier zat ook iets in zodat ik mijn benen ver uit een moest houden. Dit was een soort spreidpakje. En ze liet me op het speelkleed liggen en gaf me wat duplo om mee te spelen.

Terwijl ik braaf begon te spelen. Kwam ze lekker naast mij liggen en begon ze mee te spelen. Zo hebben we denk wel een uur verder gespeeld. Toen Anne in de kamer binnenkwam en zegde: Nu zijn jullie braaf aan het spelen als broer en zus.”
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 8: Gesprek met Tara

Anne liet ons nog wat verder spelen. En ging verder in de keuken iets doen. Ik vroeg aan Tara of ze het leuk vond zo als peutertje spelen. Tara zegde: “Eerst wilde ik dit echt niet. Ik wilde je zelfs uitlachen gisteren. Maar nadat ik het zelf voelde hoe dat de luier zit vindt ik het wel leuk. Ik heb met Anne een gesprek gehad of dat ik dit meer wilde doen en ik had ja gezegd. Ik zou soms wel echt op jou moeten babysitten. Maar soms mag ik ook uw grote zus zijn.”

Ik lachte ik vond dit leuk om te horen. Blij dat Tara mee wilde doen en dat dit niet allemaal tegen haar goesting was. Ze zegde ook: “Jij bent wel een heel schattig baby’tje en aaide over mijn wang.”

Ik kon dit enkel laten gebeuren ik lag hier met dat spreid pakje aan dat ik niet zoveel kon doen. We gingen met verder spelen. Iets later kwam Anne binnen en vroeg aan Tara of haar luier nog schoon was. Tara keek naar de grond. Anne nam haar mee op de commode. Ze checkte of haar luier nog droog was. Deze was nat. Dus ze begon met Tara te verschonen. En nadat ze terug proper was vroeg ze wil je voor dat je naar huis gaat ook een luiertje om. Of wil je dat niet?

Tara zegde: “ik zou graag ook een luiertje om hebben.”

Anne deed Tara terug een luier om deed haar romper terug vast. Begon haar gewone kleding over de romper aan te doen. Stak een speentje terug in haar mond. Ze gaf ze een goede knuffel en zegde: “Zo kan je gerust naar huis. Heb je een luiertje en je speentje voor thuis.” “Geef Baby nickje ook nog maar een kusje en een knuffel voordat je naar huis gaat.”

Ze gaf mijn een kusje en een knuffel. En ze ging met Anne mee naar beneden. Ik zegde nog “DaDa gwote zus”. Toen ze aan de achterdeur was zegde Anne “Steek die speen maar lekker in je broekzak. Dus ik merkte ook dat dit niet echt een straf voor je was je wilt nog graag terugkomen om als babytje te spelen he.” Tara knikte Ja. En ze vertrok naar huis terwijl ze de speen in haar broekzak deed.

Anne kwam terug naar mij. En zegde: “ Ze heeft je goed ingepakt. Nu kan je niet zo veel meer he.” Kom je mee naar beneden dan gaan we aan het middageten beginnen. Ik zag Anne naar beneden gaan. Ik probeerde op te staan om te volgen maar met dat spreidingspakje ging dat niet. Dus moest kruipend naar beneden proberen te kruipen.

Ik hoop dat jullie het een leuk vervolg vinden. Ik moest even een open hoofdstuk maken voor nieuwe mogelijkheden naar de toekomst toe. Ik heb nu verschillende richtingen dat ik kan inslagen. Ben nog even aan het twijfelen welke richting ik ga uitslagen met het verhaal. Ben wel blij met likes en reacties van TIJGER122, LITTLE ENDY, MB04, BCD94, BABYBOYKRIS, en andere. Door jullie reacties blijft de motivatie er om terug beginnen te schrijven. Dank U
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Babyukkie Hoe gaan we hier mee om moderator talk 18
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
max79 Tweede Kamer 2023, wat gaan jullie stemmen? Pub 424
Diaper1979 Met luier / luierbroekje in bad gaan Algemeen 32
M Dady of momy gezocht om langs te gaan omgeving Gelderland Contact advertenties 6
Babyukkie Wat gaan we hier mee doen wat is jullie mening moderator talk 0
A Hoe Tim luiers is gaan dragen H 0
tbdl_guy Gezocht iemand van mijn eigen leeftijd om zondag mee naar de Efteling te gaan. Contact advertenties 1
PietjeDLimburg Spannende/leuke plekken op geluierd heen te gaan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Babyukkie Hoe gaan we hier mee om moderator talk 4
bartjanssens943 wie heeft zin om samen in luier eens een paar pinten te gaan nemen ? reg erpe-mere Contact advertenties 4
AB / DL25 Aan alle mannen die met hun vrouw het EK gaan kijken Pub 10
B Luiers stiekem gaan halen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
S Zoomparty om de eenzaamheid tegen te gaan Ideeën Bus 15
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
broekie Als je terug in de tijd kon gaan, in welke tijd zou je dan willen zijn? Pub 27
K Ik ga verhuizen / alleen gaan wonen, maar ik ben een beetje bezorgd, mensen maken mijn kop zot (vlaamse uitdrukking) Pub 30
D Wie gaan er aanstaande zaterdag naar Crèche Bébé Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Berth Wat gaan de luiermerken doen in 2018 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
I Waar een goed gesprek misschien toe kan gaan! 16+ Board 38
SNOOPY_ nog brabos dienaar CBB gaan toevallig? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K Chat: vragen alvorens privé te gaan Algemene info 0
Sy* Spaarpunten gaan er uit? Vragen & Info Shop 9
pampervuller Wat kan ik voor leuks gaan doen op mijn vrije dag (geluierd) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
M We moeten massaal gaan inslaan! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
C Balen van naar de wc gaan Broekplassers en Poepers 3
diaper ed houdvanluiers wat gaan we ern mee doen moderator talk 7
pampervuller wie gaan er naar de Creche-Bebe op vrijdag 23 juli? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
daiperke1 pretpark gaan met luier aan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
bluesbrother1984 hoe zou ik verder gaan met dit verhaal ???? H 2
Sardonyx Wat gaan jullie stemmen? (gemeenteraad en regering) (Nu wel met poll) ;) Pub 27
K Hoever zou je durven gaan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Sardonyx Wat gaan wij allemaal in deze heerlijke witte kerstvakantie doen? ;) Pub 8
DL_Michel Hoe het vreemd kan gaan H 1
J wat gaan we met de commerciele advertentie doen van Jarno moderator talk 6
D gaan jullie dit jaar nog op vakantie :D ? ik ga naar kroatie ! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 10
DL_Michel ben je van plan ooit te gaan stoppen met luiers? Polls (T) 26
lovediaper Samenwonen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
Thomas555 Samenwonen met vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
AB88 Samenwonen 16+ Board 39
Blondeboy vriendin vertellen ivm samenwonen over 2 weken. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Similar threads












































Bovenaan