Gaan Samenwonen

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 14: In’t bad

Anne kwam binnen. En begon eerst mij uit te kleden. Ze had mij helemaal uitgekleed behalve mijn luier. Daarna kleedde ze Rik volledig uit behalve zijn poepluier.

Ze legde Rik op de commode voor zijn poepluier af te doen. En het ergste op te kuisen met doekjes. Daarna zetten ze Rik in het bad en gaf hem speelgoedbootjes voor even mee te spelen.

En Anne wilde mijn luier af doen. Ik begon te huilen. Ik moest poepen ik had schrik dat dit in het bad eruit ging komen. Anne vroeg waarom ik zo huilde. Ik zegde omdat ik moest poepen maar het kwam nog niet. En dat ik schrik had dat het in het bad zou zijn.

Anne nam me mee. En zette me op het toilet. En zegde zo nu kan je denken dat je moet poepen in het toilet maar eigenlijk gaat deze in je luiertje. En ze stak mijn speentje in mijn mond en liet me zitten.

Terwijl ik daar zat zag ik dat ze met Rik in het bad begon te spelen. Na een hele tijd gespeeld te hebben. Begon ze Rik op een manier dat alleen een moeder het zou kunnen te wassen. Alles lekker heel grondig gewassen. Ze kwam is naar mij kijken. Nadat ze Rik gewassen had. Is het al gelukt. En ik zegde met tranen in mijn ogen neen. Ze Liet me nog even zitten. Terwijl ze terug naar Rik ging ze ging Rik afdrogen in een grote handdoek nadat ze hem afgedroogd had. Had ze de handdoek om hem heen geslagen. En zegde: “Kom Rikje we zullen je is gaan klaarmaken dat je naar film kan kijken.”

Ze gingen weg uit de badkamer. Na een hele tijd kwam Anne terug in de kamer. Ze vroeg “Is het al gelukt?” Ik knikte nog altijd huilend neen.

En ze deed de luier toch maar uit. Liet me in het bad. Ze was mij oh zo liefdevol. Ik mocht spijtig genoeg niet spelen. Want na het wassen nam ze me uit het bad. En droogde ze me ook af in zo’n grote handdoek. Daarna nam ze me mee naar mijn kamer. Waar ze mij op de commode legde. Ze begon mijn lichaam lekker in te smeren met babylotion. Daarna legde ze mijn luier gereed. En voor ik het doordat had ze iets in mijn poep geduwd. Ze besprenkelde mij met talkpoeder. Deed de luier dicht deed mij een rompertje aan.

Ze pakte me dan mee naar beneden. Ik zag Rik op de zetel in een trappelzak liggen. Zo’n slaapzak dat je je armen nog kan gebruiken. Hij had een speentje in. En een beer vast. Anne legde me ook in zo’n trappelzak deed deze ook dicht gaf mij mijn speentje en mijn beer.

En zegde “Geniet nu maar lekker van de film.” Ze zette een film op met vele hondjes. Witte met zwarte vlekjes. We keken er allebei heel gefascineerd naar.

Op een gegeven moment begonnen mijn darmen te rommelen. Anne kwam dichter bij mij zitten en nam me goed vast dat ik lekker knus tegen haar aan lag. Ik voelde me heel geliefd. En ik kon niet weg. Mijn darmen waren het aan het begeven. Er kwam een zondvloed in mijn luier. Ik had diarree.

Het vloog alle richtingen in mijn luier. Maar ik was toch maar aan het genieten omdat ik zo lekker dicht tegen Anne aan lag.

Danku voor de vele likes en reacties , Merci Hans60, Little Endy, MB04, NJ.abdl, Tijger122, BabyBoyKris, Dendl
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 15: Maandag morgend

Ik werd wakker. In mijn ledikantje. Ik zag Rik naast mij liggen. Ik dacht aan gisteren. Ik heb die film niet uitgezien. Toen dacht ik aan die vuile luier. Maar ik rook niets. Ik had ook niet het gevoel dat ik een poepluier aanhad. Maximaal een klein plasje.

Ik maakte rik wakker die naast me lag. Hey wakker worden zegde ik. Rik zegde goede morgend. Hij gaf me direct een knuffel. Ik Vroeg aan Rik of hij nog iets wist van na de film.

Hij zegde: “Ja, Anne heeft ons een voor een naar boven gedaan. Mij heeft ze direct in uw bedje gelegd. En u heeft ze eerst uw poepluier aan het opkuisen geweest en een nieuwe luier aangedaan. Maar je lag helemaal al in dromenland toen ze dat deed. Jij bent wel een schattig baby’tje als je slaapt.”

Ik gaf Rik een knuffel. En ik zegde: “Jij bent echt mijn beste maat. Je vindt me niet raar. Je vindt me zelfs lief. En je wilt zelfs meedoen voor mij.” Waarop hij antwoorde: “ Voor u alles he. Behalve dat ik mij klein wilde gedragen dat kwam uit mijn eigen. Dat gevoel heb ik eigenlijk al heel lang toen dat mijn moeder op jonge leeftijd overleden is. Ik was toen maar 10. Ik heb toen geregeld gedroomd dat ik terug klein wou zijn. Is eigenlijk nooit weggegaan.”

Rik vroeg aan Nick: “Vanaf wanneer weet jij het dat jij klein wilde zijn. Ik moet eerlijk zijn ik wist het niet. Ik heb altijd wel het gedacht gehad voor met speelgoed te willen spelen. Maar eigenlijk is het nu met de straf gekomen dat ik er echt van geniet. Ik geniet van de aandacht van Anne. En eigenlijk zou ik niet meer zonder willen. Na mijn straf. Maar daar gingen we nog over praten.”

En we begonnen over van alles en nog wat te praten. En ineens stond Anne bij in de kamer. Hebben de kindjes genoeg geslapen. En ze deed de zijkant van het ledikantje naar beneden. Liet mij eruit komen. En liet Rik eruit komen. Ze kleedde Rik volledig uit. Ze waste hem grondig. Deed hem een luierbroekje aan. En zegde: “Dit valt zo hard niet op als je moet gaan werken. Ik heb in uw rugzak een paar reserve gestoken. Je kan je in de badkamer aankleden. Daar ligt je kledij gereed voor gaan te werken. Je mag kiezen of je hier ontbijt of thuis. Hij zegde “Ik zal wel thuis ontbijten.” Hij gaf mij een kusje en een knuffel. En Anne gaf hij een heel lange knuffel en hij bedankte haar.

Nu kwam Anne naar mij kom me zullen uw luiertje is verschonen. Ik kreeg al schrik. Ik moest ook gaan werken. Anne begon me een schone luier aan te doen. “Ik heb een paar verschoningen in je rugzak zitten maar gemakkelijkste is dat je gewoon even thuis komt eten dan verschoon ik u hier wel.” Ik was blij dat ze daar een oplossing voor had.

Ze deed me mijn gewone werkkledij aan en we gingen naar beneden. Anne liet me terug in de kinderstoel zitten. Ze nam een extra grote slabber dat er zeker niets op kon morsen. Ze gaf me een fruitpapje. En daarna een flesje drinken.

Ze gaf mijn rugzak. En zegde: “Uw rugzak is gereed, goed werken he deugnietje.”

Ik vertrok naar mijn werk.

Omdat jullie zo snel reageren en omdat het een feestdag is. Krijgen jullie sneller een vervolg
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 16: Maandag gaan werken

Ik was op mijn werk aan gekomen. Ik ging heel voorzichtig binnen en naar mijn bureau. Ik wilde niet dat iemand zou zien dat ik een luier omhad. Ik ging zitten aan mijn bureau.

En ik voelde mijn luier goed genoeg. Ik wist dat ik vandaag voorzichtig moest zijn. Maar het was rustig op maandag morgend. Iedereen liet me precies gerust. Dus ik kon goed doorwerken. Op een gegeven moment moest ik toch in mijn luier plassen. Dit was toch een redelijke plast.

Ging ik de middag wel halen. Dacht ik. Rond 10u eet ik altijd een tussendoortje. Is kijken wat Anne in mijn Rugzak gestoken had. Ik pakte ene papieren zakje uit mijn rugzak. Ik zag een potje babyvoeding en een papfles. Ik verschoot wat er in zat. Dit durfde ik hier niet op te eten en te drinken.

Iets later kwam een collega binnen. Het was Jef. Hij zegde: “Schatje heb je je hapje al gegeten en gedronken? Als je nog niet gegeten hebt kom ik je het geven.” Ik was het helemaal vergeten Jef wist dit. Want de eerste dag zijn we al samen gaan eten. Hij kent mijn vrouw van vroeger en hij werkte nog niet zo lang hier.

Hij deed mijn blindjes van mijn bureau dicht. Hij pakte de papieren zak. Pakte het slabbetje uit de papieren zak deed deze bij mij om. Er stonden beertjes die aan het eten waren op het slabbetje. Daarna pakte hij het potje babyvoeding en die lepelde hij bij mij naar binnen. Daarna gaf hij mij mijn papflesje.

Nadat mijn papflesje opwas. Zegde hij zullen we je nog snel een schoon luiertje aandoen. En voor ik het wist lag ik op mijn bureau. En had hij me al een andere luier aangedaan. Dit ging wel heel snel. Hij had hier ervaring mee. Deed mijn broek terug aan. En zegde: “Nog goed werken he baby baasje nick.”

Ja ik was van enkele mensen ook een ploegbaas en daar zat Jef ook bij. Daarom dat het nog wel gebeurd soms dat de blindjes toe gaan voor interne vergaderingen.

Maar nu was daar een verschoning gebeurd. Voor de rest was er niets speciaal gebeurd in de voormiddag. Ik ging ‘s middags naar huis om te eten omdat Anne dat gevraagd had.

Morgen mijn laatste dag verlof. Hoop dat ik nog wat hoofdstukken morgen kan schrijven voor de rest van de week. danku voor de likes
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 17: Eten ‘s middags

Ik was blij dat het bijna middag was want ik moest poepen. En ik wist dat Anne me thuis wel zou verschonen. Onderweg toch even gestopt want ik moest echt. Dus daar aan de kant van de weg heb ik staan poepen.

Wel verschillende keren in het rond gekeken. Dat toch niemand het gezien zou hebben. En dan terug in de auto stappen. Dit voelde raar aan ik ging zitten de poep verspreide helemaal in mijn luier de achterkant en zelfs in de voorkant. Nu moest ik nog een stukje rijden voor ik thuis was met mijn poepluier. Het begon in de auto echt te stinken. Was blij dat ik eindelijk thuis was.

Anne stond al gereed voor mij te begroeten. Ik kwam met tranen naar de voordeur. Anne zag mij komen en knuffelde mij aan de voordeur. En stak mijn speentje in mijn mond. “Maar schatje toch, was het een zware voormiddag?” Ik zegde niets. Ik ging samen met haar huilend naar binnen.

Ze nam me mee naar keuken. Waar ze me met die vieze poepluier in de kinderstoel zette. Ik kreeg van Anne. Boterhammetjes met choco in kleine stukjes die ik met mijn handjes mocht opeten. Ik kreeg een tuitbekertje met wat appelsap in. Terwijl ik daar in mijn poepluier zat begon ik toch met smaak te eten en te drinken.

Nadat alles op was nam Anne me uit de kinderstoel en nam me mee naar mijn slaapkamer. Waar ze me op de commode liet liggen. Ik kreeg een wasbeurt Anne was heel grondig dat alle poepresten weg waren.

Ze begon me lekker in te smeren met babylotion. Ze legde mijn luier onder mijn poep. Ze begon me nu met veel talkpoeder in te poederen. Ze deed nog wat extra talkpoeder in mijn luier. Nu rook ik de talkpoeder precies wel heel hard. Harder als deze morgend. Ze deed nu een mooie romper aan. Met allemaal tekeningetjes van beertjes, treintjes, en ander speelgoed. Daarna deed ze mijn Hemd aan. Deze deed ze in een jeansbroek. Je zag niets van de romper en de luier.

Maar ik vond dat je het wel redelijk hard kon ruiken. Die babypoeder dus hoopte dat ik op mijn werk niemand zou tegen komen. Anne deed mijn schoenen ook aan. Ze ging samen met mij terug naar de voordeur. En zegde: “Goed werken deze namiddag he schatje. Maar ik zou wel je speentje uitdoen als je verder gaat.” Anne gaf me nog een knuffel.

Ik ging terug naar mijn werk. Nog een namiddagje werken

Danku voor de reacties en de likes Little Endy, Tijger122, MB04, NJ.abdl, BabyBoyKris. Leuk dat ik zo'n trouwe lezers hebben die mij motiveren met hun reacties.
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 18: Maandag namiddag

Toen ik terug op mijn werk aan kwam ben ik redelijk snel naar mijn bureau gegaan. Jef kwam nog even langs. Hij kwam zeggen: “Je bent toch niet vergeten dat je die presentatie moet geven straks?”

Ik zegde: “Merci, ik had er eigenlijk niet meer aan gedacht met alles dat gebeurd.” Ik ging mijn eigen voorbereiden. Had nog een halfuurtje voor dat ik de presentatie moest geven. Ik had deze vorige week wel goed voorbereidt. Dus was maar snel een klein beetje voorbereiding nodig.

Na een half uurtje kwam mijn baas zeggen. Dat de klanten er waren en dat ik ook kwam. Ze keek wel is een keertje raar naar mij. Maar ze zegde niets. Ze ging verder. Ik kwam als laatste in de meeting ruimte. Ik moest naast het presentatiescherm gaan zitten en naast mijn baas. Dat was nog de enigste vrije plek in de meeting ruimte. Na even wat te besproken hebben begon mijn presentatie.

Nu begon ik het gevoel te hebben dat ik hier te kijk stond met mijn luier. En de talkpoeder kon je precies ook wel ruiken. Na een verloop van de presentatie moest ik een plasje doen. Omdat ik het heel weekend alles al heb laten lopen. Ging het bijna direct. Ik bleef gewoon verder de presentatie geven. Maar op een gegeven moment keek ik naar mijn bazin. Ze was raar naar mij aan het kijken.

Uiteindelijk had ik de presentatie gedaan. De klanten waren heel content ze hadden bevestigd dat ze dit gingen kopen. En bedankte me met een handdruk en complimenteerde mij met mijn mooie presentatie.

Ze gingen met mijn bazin nog even iets na drinken. Ik ging terug naar mijn bureau. Ik was blij met de complimenten. Ik had de blindjes toe gedaan ik wilde even op mijn speentje sabbelen voor tot rust te komen. Na een half uurtje klopte er iemand op de deur. Ik deed snel mijn speentje uit. En legde deze in mijn rugzak.

“Kom maar binnen” zegde ik. Mijn Bazin kwam binnen. Ze zegde: “Goed gedaan die presentatie. Ze waren uitermate enthousiast door uw presentatie. Je hebt het echt goed gedaan.” Ze kwam op de hoek van mijn bureau zitten.

En vroeg: “Moet jij niets zeggen tegen mij?” Ik zegde: “Nee, ik denk het niet. Ik vindt dat ik de presentatie goed gedaan heb.” Mijn bazin die Anita heette zegde: “Maar jongen toch je mag tegen mij alles zeggen. Als je problemen hebt ik maak daar niets uit. Zelfs de klanten waren content dat ik zo’n werkgeefster was die iedereen steunt. Ik had al gedacht dat de geur van talkpoeder hard in de kamer werd verspreidt. En op een gegeven moment dacht ik zelfs dat er water aan het lopen was. Toen keek ik naar u en was je iets aan het blozen tijdens uw presentatie. De klanten hadden het ook gezien. En zijn trots dat ze met zo’n mooi project kunnen samenwerken. En dat ze met eerlijke mensen werken die ook hun gebreken hebben.”

Nu werd ik helemaal rood. Ik begon zelfs te huilen. Anita wist nu dat ik een luier aan had. En nog erger er ook nog in geplast had. Ik kon niet stoppen met huilen. Anita zegde: “Zal ik je helpen met je verschoning. Zo’n lekkere droge luier kan je lekker rustig van worden. Waar zitten je luiers?”

Ik wees naar mijn rugzak. Ze nam hem op en deed hem open. Voor ik het door had zegde: “Oh heb jij nog een speentje.” Ze nam mijn speentje en deed hem in mijn mond. “Wat ben jij toch een lieverdje.” Zegde Anita.

Ze liet mij op mijn bureau liggen. Ze deed mijn jeansbroek los. En zag nu dat ik een romper aanhad. “Oh, dat is zo’n schattig rompertje. Laat me je hemdje is uitdoen dat ik je volledig rompertje kan zien.” Ze deed mijn hemd uit. Ze stond naar mijn rompertje te kijken en dit vond ze echt mooi.

Ze deed de knopjes van mijn romper open deed deze wat omhoog. Ze liet me terug gaan liggen op mijn bureau. Ze deed mijn natte luier uit. En deed me een nieuwe luier aan. Ze deed weer extra talkpoeder erbij. Ze deed de luier extra strak dicht. Ze deed mijn romper terug aan en liet me gaan zitten op mijn bureaustoel. Ze zegde: “Zo, Nu kan je er wel even tegen voor te werken.” Ze nam een papier en zette daar op niet storen. Ze nam wat tape en hangde deze aan de buitenkant van de deur.

Ze gaaf me nog een aai over mijn bol. En nam mijn broek en hemd mee. En zegde: “Nog even goed doorwerken he.” Ze verliet mijn bureau. Nu zat ik daar enkel met een luier en romper en een speentje in mijn mond.

Goedemorgen allemaal, Danku voor de likes : Little Endy, Tijger122, Luier01, en merci voor de reacties Tijger122, NJ.abdl. Door een dag rust heb ik wat hoofdstukken kunnen voor bereiden. Hierdoor kunnen jullie deze avond al een nieuw hoofdstuk krijgen
 

anoniemer

Superlid

Hoofdstuk 19: Met luier en rompertje op mijn werk

Ik had een halfuurtje nog liggen voort werken. Ik hoorde iemand kloppen op deur. Ik hoorde Jef vragen of hij mocht binnekomen. Ik zegde “Ja.” Buiten mijn bazin is dat de enigste die wist dat ik een luier aanhad. Jef kwam binnen en schoot in zijn lach. “Wil jij dat het bekend wordt?”

Ik zegde: “Dat Anita het had gemerkt tijdens mijn presentatie. En dat ze mijn speentje ingedaan had terwijl ze mijn luier verschoonde. Daarna heeft ze mijn broek en mijn hemd meegenomen. En liet ze mij zo verder werken.” Jef zegde: “Maar jongetje toch, Nu ga ik je niet kunnen helpen he.”

En Jef liet me achter in mijn bureau. Om 17.30u was mijn bazin nog altijd niet terug gekomen. Nu was ik al langer aan het werken als normaal. Op dit uur zijn normaal ook al mijn collega’s weg. Moet ik hier nu proberen te vertrekken zo in mijn luier en romper.

Ik was echt aan het denken om zo te vertrekken. Ik deed de deur open en zag met mijn hoofd door de deur te steken dat al mijn collega’s al weg waren. Ik zag nog wel licht branden in mijn bazin haar bureau.

Anita kwam even naar de deur van haar bureau nadat ze iets gehoord had. En zegde tegen mij: “Nog even wachten ik kom direct naar je toe.”

Ik ging terug binnen in mijn bureau deed mijn speentje in. Voor het wachten tegen te gaan begon ik lekker te sabbelen op mijn speentje. Niet veel later ging de deur open. En mijn bazin kwam naar mij en trok me uit de bureaustoel. En zegde: “Kom maar lekker mee liefje.”

Ze trok me mee naar buiten naar de parking ze ging naar mijn auto en deed de achterdeur open. Ik zag een grote kinderstoel staan. Ik werd hierin gezet.

En ze zegde toch leuk he dat ik je naar huis ga doen. En ze stapte in mijn auto achter het stuur. En ze vertrok richting mijn huis. Nu had ik wel schrik dat andere me gingen zien in de auto. Maar eigenlijk viel dat goed mee. Niemand let op hoe groot die kleine baby wel is vanachter in de auto.

En als ze het zien denken ze dat die gehandicapt is. Maar ik weet wel beter ik ben een volwassen baby op de moment. Iedereen kan me de laatste tijd in zo’n situatie krijgen.

Leuk voor zo thuis te komen van het werk. Daarom direct een vervolg posten voor de volgers die likes geven en mooie reacties geven. Dank u VdsWet, Little Endy Voor de like. Dank u Tijger122, NJ.abdl voor de mooie reactie. Dank u BabyBoyKris Voor de like en de leuke reactie.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Darth_696 In bad gaan Contact advertenties 0
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Babyukkie Hoe gaan we hier mee om moderator talk 18
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
max79 Tweede Kamer 2023, wat gaan jullie stemmen? Pub 424
Diaper1979 Met luier / luierbroekje in bad gaan Algemeen 32
M Dady of momy gezocht om langs te gaan omgeving Gelderland Contact advertenties 6
Babyukkie Wat gaan we hier mee doen wat is jullie mening moderator talk 0
A Hoe Tim luiers is gaan dragen H 0
tbdl_guy Gezocht iemand van mijn eigen leeftijd om zondag mee naar de Efteling te gaan. Contact advertenties 1
PietjeDLimburg Spannende/leuke plekken op geluierd heen te gaan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Babyukkie Hoe gaan we hier mee om moderator talk 4
bartjanssens943 wie heeft zin om samen in luier eens een paar pinten te gaan nemen ? reg erpe-mere Contact advertenties 4
AB / DL25 Aan alle mannen die met hun vrouw het EK gaan kijken Pub 10
B Luiers stiekem gaan halen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
S Zoomparty om de eenzaamheid tegen te gaan Ideeën Bus 15
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
broekie Als je terug in de tijd kon gaan, in welke tijd zou je dan willen zijn? Pub 27
K Ik ga verhuizen / alleen gaan wonen, maar ik ben een beetje bezorgd, mensen maken mijn kop zot (vlaamse uitdrukking) Pub 30
D Wie gaan er aanstaande zaterdag naar Crèche Bébé Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Berth Wat gaan de luiermerken doen in 2018 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
I Waar een goed gesprek misschien toe kan gaan! 16+ Board 38
SNOOPY_ nog brabos dienaar CBB gaan toevallig? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K Chat: vragen alvorens privé te gaan Algemene info 0
Sy* Spaarpunten gaan er uit? Vragen & Info Shop 9
pampervuller Wat kan ik voor leuks gaan doen op mijn vrije dag (geluierd) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
M We moeten massaal gaan inslaan! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
C Balen van naar de wc gaan Broekplassers en Poepers 3
diaper ed houdvanluiers wat gaan we ern mee doen moderator talk 7
pampervuller wie gaan er naar de Creche-Bebe op vrijdag 23 juli? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
daiperke1 pretpark gaan met luier aan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
bluesbrother1984 hoe zou ik verder gaan met dit verhaal ???? H 2
Sardonyx Wat gaan jullie stemmen? (gemeenteraad en regering) (Nu wel met poll) ;) Pub 27
K Hoever zou je durven gaan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Sardonyx Wat gaan wij allemaal in deze heerlijke witte kerstvakantie doen? ;) Pub 8
DL_Michel Hoe het vreemd kan gaan H 1
J wat gaan we met de commerciele advertentie doen van Jarno moderator talk 6
D gaan jullie dit jaar nog op vakantie :D ? ik ga naar kroatie ! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 10
DL_Michel ben je van plan ooit te gaan stoppen met luiers? Polls (T) 26
lovediaper Samenwonen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
Thomas555 Samenwonen met vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
AB88 Samenwonen 16+ Board 39
Blondeboy vriendin vertellen ivm samenwonen over 2 weken. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Similar threads













































Bovenaan