Gaan Samenwonen

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 28: Terug thuis

We kwamen terug thuis en Anita liet me uit de auto en we gingen samen naar binnen. Ik begon tegen Anita te zeggen. “Dank u voor al uw hulp. Je bent een hele goede baas en een hele goed vriendin. Ik zal mijn plan wel trekken hier thuis.”

Anita aaide over mijn wang en zegde: “Schatje, ik heb met uw vrouwtje af gesproken dat je verder moet gaan met uw straf deze week. En ik ga je lekker klein behandelen je gaat luisteren naar je tante Anita. Je mag me tante of tante Anita noemen. Als je niet luistert mag ik je van je mama extra straffen.”

Ik beteuterd en wilde eigenlijk nu rust hebben. Ik wilde niet nog verder gaan met deze straf mee dat Anne in het ziekenhuis lag. En mee dat ik dit dacht stak Anita mijn speentje in mijn mond. Ze trok me mee naar de box. Liet me uit mijn broek en hemdje stappen. Zodat ik met mijn romper en pamper in de box moest kruipen. Waar ik lief mocht spelen voor ik moest gaan slapen.

Anita was even weg geweest. En kwam naar de box. Ze liet me uit de box kruipen. En zegde: “Kruip maar naar je kamertje.” Bij Anne mocht ik geregeld gaan door het huis. Anita zegt dat baby’tjes niet kunnen wandelen alleen maar kruipen. Ik werd op de commode gelegd. Ze deed mijn natte luier uit.

Begon mij schoon te maken en extra goed insmeren met babyolie. Nadien begon ze een luier gereed te leggen met een extra inlegger. Deze liet ze onder mijn gat schuiven daarna begon ze me heel rijkelijk in te poederen met babypoeder. Nadat ze dit gedaan had begon ze mijn luier dicht te maken. Deze zorgde al dat mijn benen uiteen trok. Dit was al een dik pak.

Maar nadat ze deze dicht had gemaakt kwam ze terug met een schaar en begon sleuven in de luier te maken. Na deze luier had ze nog een grotere luier genomen en deze deed ze ook onder mijn poep. En deze maakte ze ook vast. Nu kon ik mijn benen helemaal niet bewegen. Zo’n dik pak rond mijn poep en zo goed vastgemaakt.

Daarna kwam ze naar mij met een plastieken broek. Deze deed ze over mijn luier aan Daarna liet ze me af de commode. Dankzij dat zijn met rechthield kon ik blijven staan als ze me zou loslaten zou ik direct vallen.

Ze klopt op mijn luier. Poef poef poef maakte het geluid. Ik vond het heerlijk dat ze zo op mijn luier klopte. Ze zegde: “Dat is toch zo schattig he zo’n baby broekje en lekker veilig je kan geen ongelukjes hebben.” Ze liet me op mijn gat zitten nadat ze mij nog een romper aan had gedaan.

Nu lag ik daar lekker. Ik kon geen kant op. Kruipen was zelfs al heel moeilijk met dat pak. Ze zegde kom maar lekker naar je bedje. En dat stond maar 2 meter van waar ik lag. Ik probeerde maar het ging heel traag. Toen ik eindelijk aan Tante haar voeten was geraakt. Helpte ze me in het bedje.

Voor ik het wist had ik terug het tuigje aan. Ik kreeg een teddybeer in mijn handen gedrukt mijn speentje in mijn mond. En ze deed de railing van mijn ledikantje omhoog. Ze liet me in mijn kamer achter. Nu kon ik wel mijn handen gebruiken want ik had die pyjama niet aan die ik gisteren aanhad.

Ik probeerde het tuigje los te maken. Maar merkte dat er nu een slotje aanhangde. Dus ik kon nog niet weg.

Niet veel later kwam Anita terug ze deed een papfles in mijn mond en zegde: “Drink dat maar op. En houdt het maar vast met je beide handjes.” Nadat mijn flesje bijna op was kwam Anita terug binnen en deed een grote zak met water naast mijn bed aan een paal. Hier uit kwam een buisje dat tot aan een speentje met een riempje hangde.

Ze deed deze bij mij in nadat mijn flesje melk op was. Ze maakte het speentje vast met een riempje achter mijn hoofd dat ik deze niet meer kon uitspugen. En ik hoorde weer een klik. Ik wist dat ik ook met een slot was vastgemaakt.

Tante Anita zegde: “Zie maar dat je drinken op is als ik terug ben anders krijg je straf.” En ze gaf me een kusje op mijn wang en zegde: “Slaapwel baby'tje”

Nu moest ik wel drinken want ik wist niet wanneer ze terug kwam. Dus had eigenlijk wel schrik. Want ik merkte dat Anita strenger was voor mij dan Anne. Dus wilde zeker niets fout doen. En begon te drinken.

Iets langer vervolg ik hoop dat jullie het leuk vinden
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 29: de eerste nacht dat Anita over mij waakt

Mee dat ze de kamer uitging zag ik dat was wel een grote zak drinken. Daar zal ik nog mijn best aan moeten doen. Dus geconcentreerd lag ik op de speen te zuigen. En niet veel later ging het al automatisch mijn gedachten waren al bijna in dromenland toen ik de zag nog niet half leeg had.

Ik werd ineens wakker. Anita kwam mijn kamer binnen. Ze zegde: “Goed gedronken schatje, de zak helemaal opgedronken.” Ze kwam is voelen aan mijn luier. “Daar kan nog genoeg bij.”

Ze liet me even achter in de kamer en kwam terug met een zak drinken terug zo’n zak deze hangde ze terug op. Ze zegde: “baby’tjes moeten goed drinken zelfs s’ nachts. Ik wil niet dat baby nickje iets tekort komt.” Ze liet me terug alleen nu moest ik weer zo’n zak opdrinken.

En in totaal had ze me zo drie keer wakker gemaakt voor zo’n zak drinken te geven. Geen enkele keer had ik een verschoning gekregen. ‘S Morgens maakte ze me wakker “Goed geslapen schatje, precies wel lekker veel plasjes in je luiertje gedaan. Nu gaan we beneden eerst ontbijten en dan mag je nog lekker wat spelen. Deze namiddag gaan we nog is bij Anne kijken. Subiet hebben we nog bezoek.”

Ik moest haar volgen. Ik had nog altijd dat dik pak aan mijn poep. Nog altijd zo’n grote luier die was veel zwaarder geworden als de dag voordien. Al kruipend volgde ik Anita naar beneden.

Anita liet me in de kinderstoel gaan zitten. Ze voerde me nu echt verschillende potjes baby voeding. Ik had de tel niet kunnen bijhouden. Maar ik kan wel zeggen dat ik overvol zat. Daarna kreeg ik nog een papflesje te drinken.

Als ik alles op liet ze me uit de kinderstoel en moest ik naar de box kruipen die ze nadat ik binnen was op slot deed. “Nu zit je lekker veilig vast in de box nu ga ik even naar het bedrijf rijden.” Ik begon heel hysterisch te schreeuwen. Ik kreeg schrik dat hetzelfde wat met Anne gebeurde met Anita ging gebeuren.

Anita zegde: “Oh, ik kan de kleine niet alleen achterlaten dan zal ik dat maar niet doen. Ik zal hier blijven.” En ze aaide over mijn kop. Ik stopte met huilen nu kon ze me hier niet achterlaten.

Anita nam een tas koffie zitten en ging aan de keukentafel deze opdrinken. Ik zag dat ze aan het denken was.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden, Merci voor de vele likes en reacties
 

anoniemer

Superlid
EEN TIP het is leuker als je heel het verhaal terug leest. Ik heb het zelf ook moeten doen voor ik begon met schrijven.

Hoofdstuk 30: Woensdagvoormiddag

Ik was lekker voort aan het spelen in de box terwijl Anita haar koffie aan het opdrinken was. Ik was zo met de blokjes aan het spelen zodat ik zelf niet zag dat Anita naast de box was komen zitten.

Ze zegde: “Schatje, ik moet straks echt naar het werk. Ik heb iemand gebeld om bij je te blijven dat je niet alleen bent. Ik hoop dat ik dan wel mag gaan. Of ik moet je meenemen. Maar wat gaan ze dan zeggen als ik met zo’n grote baby daar aankom. Dus ik heb een babysit voor je geregeld.”

Ik knikte met mijn speen in mijn mond. Ze liet me nog even verder spelen. Ik hoorde de bel gaan van de deur. Maar ik was zo aan het spelen dat mijn aandacht direct terug aan de duplo blokjes ging.

Anita kwam me op een gegeven moment halen en liet me in de zetel plaats nemen. Ze zegde: “Schatje Hier is mijn mama die komt voor de dag op je babysitten je gaat wel luisteren naar mijn mama he baby nickje. Ze noemt Maria. Maar kleintjes als jij mogen ze oma noemen.”

En Oma kwam naast me zitten en glimlachte. En zegde “Wat een schattig baby’tje, we zullen wel wat plezier maken vandaag knulletje.” En ze aaide door mijn haar. Anita kwam naar mij en gaf mij een knuffel en zegde “dat ze naar het werk moest.”

Anita liet me achter samen met oma. Oma zegde “Kom maar me dan zullen we baby nickje eens gaan wassen want die poepluier kan maar best verschoond worden en baby nickje zal wel graag weer lekker fris willen ruiken.”

Ik begon te huilen want ik wist zelfs niet dat ik mijn luier gepoept had. Dat was zonder dat ik het wist gebeurd. Ik kreeg van oma mijn speentje in. Dat ik braaf op begin op te sabbelen terwijl ze me naar de badkamer begeleidde waar ze mijn luier uitdeed en de smerigste poep met de luier van mijn achterste af kuiste. Daarna liet ze me in een bad gaan zitten waar veel schuim in zat.

Ik werd terug meer ontspannen. En ze zegde ga maar even lekker spelen met je bootjes en gaf deze aan mij. En liet me alleen in de badkamer.


Danku voor alle likes en reacties mijne excuses dat het vervolg zo lang geduurd heeft.
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 31: Oma was mijn oppas

“Hey kleintje genoeg in het water gespeeld?” Vroeg Oma. Ik keek beteuterd naar oma. Ze zegde: “We zullen je is lekker gaan wassen dat je terug proper bent.” Ze begon mijn haartjes te wassen zoals je een peutertje zijn haren wast met een washandje voor de ogen zodat er geen schuim in mijn ogen kon gaan. Nu voelde ik me echt klein dat ze zo mijn haren waste.

Als mijn haartjes gewassen waren liet ze me rechtstaan en begon ze me met een washandje en baby shampoo op elke plek wassen. En af en toe kietelde ze mij op verschillende plaatsjes. Dit was eigenlijk wel leuk dan was ik wat afgeleid van hoe dat het met Anne gaat. Nadat ze mij gewassen had. Liet ze me uit het bad komen. En dan wikkelde ze me in een grote badhanddoek. Waarmee ze mij ook afdroogde. “Zo is dat nu niet terug lekker babyfris?” Vroeg ze aan mij. Ik knikte.

Ze trok de badhanddoek van me af en zegde: “Kom we zullen je luiertje maar snel gaan aandoen. Ga maar voor naar waar ze liggen want Tante Anita heeft me dat nog niet laten zien.”

Ik ging in mijn naakte zelf door de gang voor oma uit. Ik trippelde een beetje want de grond was toch koud. Toen wees ik naar de deur van de logeerkamer. Dit was mijn babykamer geworden. Ik durfde deze niet open te doen. Want dan zag oma dat Anne mij langer dan een week als baby wilde behandelen.

Oma deed de deur open. Haar mond viel open van verbazing. “Maar jongetje toch jij hebt een mooi kamertje. Mooie lichtgroene muren”. Ze deed teken naar de commode dat ik er moest opkruipen. Ze zegde “kruip er maar lekker op baby nickje.”

Toen ik daar lag deed ze het speentje dat daar lag in mijn mond en gaf me een beertje. Knuffel hier maar lekker mee. Ze begon mij een pamper aan doen deze had allemaal diertjes op de luier. Daarna liet ze me recht zitten. En deed mij een romper aan. Eentje met allemaal brandweerwagens en politiewagens op. Ze liet me rechtstaan op de commode zodat ze de knopjes goed kon vast maken.

Daarna liet ze me terug zitten. En begon mij kousen aan te doen. Dit was met dezelfde print als mijn romper. “Vindt je dit niet echt mooi?” Vroeg ze aan mij. Ik knikte heel hard ja.

Daarna liet ze me op de grond staan dat ze mijn voetjes in een broek aan het helpen was. Dit was een mooie tuinbroek. Die omhoog tot aan mijn borst gaat. Daarna deed ze me schoentjes aan. Ze stak mijn speentje terug in mijn mond en maakte het kettinkje vast aan een bretel van mijn tuinbroek.

En ze liet me in de spiegel kijken. Mijn speentje viel uit mijn mond. Ik zag er echt als een kleutertje uit. Ze liet me naar beneden gaan. En ze vroeg of ik even naast haar in de zetel kwam zitten.

Oma zegde: “Ik vindt dit wel een rare straf. Maar als ik u bezig zie is dit voor u geen straf. Jij geniet hier heel hard van. Maar wil je hier mee doorgaan? En vindt je het niet erg dat ik deze week af en toe op u kom babysitte?” Ik zegde achter mijn speentje uit. Ik zou graag hebben dat mijn straf deze week verder gaat. Want Anne kennende gaat die straf anders later terug opnieuw doen. En ja je hebt dat goed gezien ik vindt het geen zware straf. Maar ik wil af en toe wel zelf iets beslissen. Maar ik geniet er wel van als ze mij als baby’tje behandeld.”

Ik mocht mijn hoofdje even tegen oma leggen. Even uitrusten tegen oma

Danku voor de likes, danku Little Endy, luierdromer, slaaf johannes Voor het vervolg leuk te vinden
 

anoniemer

Superlid
Hoofdstuk 32: Samen met oma op bezoek bij mama

Na een tijdje gelegen te hebben tegen oma. Maakte ze me wakker zodat ze mijn jas kon aandoen. Met de jas zag je niet welke soort broek ik aanhad en zag je mijn romper niet.

Oma zegde: “Baby Nickje we gaan mama bezoeken. Tante Anita komt ook naar daar. Vindt je dat niet leuk. Ze gaf me mijn beer en zegde houd deze nog maar even vast. Ik ga je luiertas halen. Ik zag ze de luiertas verder inpakken. Luiers en alles wat nodig is voor mij te verschonen. Maar ook een papfles met melk. En verschillende potjes babyvoeding. En mijn slabbetje.

Ze hangde de luiertas op haar schouder. Ze nam mijn handje en we gingen naar haar auto. Ze maakte me vast in dat grote kinderstoeltje dat normaal in Anne haar auto staat maar dat was verassende onbeschadigd uit het ongeval gekomen. Nadat ze mij had vastgemaakt in het stoeltje.

Vertrok ze naar het ziekenhuis. Toen ze geparkeerd had aan het ziekenhuis. Zegde ze tegen mij: “Wil je met je beer en speen zo naar mama of laat je je beer in de auto?” Ik legde mijn beer opzij. Ze nam de speen uit mijn mond en hield deze bij haar. Ze maakte mijn autostoeltje los. Daarna mocht ik uit de auto komen. En ik zag Anita staan. Ik gaf haar direct een knuffel. Maar ik kon deze even niet loslaten de emoties kwamen er terug volledig uit.

Tante Anita liet me even lekker knuffelen. Zodat ik terug in rust was. We gingen naar mama haar kamer. Ik was gerust gesteld ze zag er heel goed uit. En ze had ook goed nieuws. Alles was zo goed gegaan dat ze morgen toch al naar huis mocht komen. Ik was heel blij omdat te horen.

Naar een tijdje zitten. En luisteren hoe dat Anita, mama en oma aan het praten was. Was ik mijn eigen wel aan het vervelen.

Op een gegeven moment zegde de verpleegster die binnengekomen was. “Kom we zullen uw jasje is uitdoen want je hebt het precies heel warm. Je bent aan het zweten”. Voor ik het wist had ze mij al laten recht staan. En had ze mijn jas al los gedaan. Nu werd ik heel rood want mijn tuinbroek en romper met brandweerwagens en politiewagens waren nu helemaal in het zicht.

De verpleegster zegde: “Maar jongetje toch je moet je niet schamen. Ik heb je gisteren toch ook in romper gezien en met speentje.” Waarna oma het speentje aan de verpleegster overhandigde. Die maakte het kettinkje vast aan mijn bretel van mijn tuinbroek en stak het speentje in mond.

Ze liet me terug gaan zitten. En deed mijn schoenen uit. Zodat ik bij mijn mamie kon gaan liggen. De verpleegster zegde nog die passen mooi bijeen die romper en die kousen.

Ik mocht bij mamie gaan liggen wat ik direct ook deed.

Dankuwel voor de likes Vdswet, Luierdromer, Pamperboy 42, Little Endy en dankuwel voor de leuke reacties luierdromer en slaaf.johannes
 

anoniemer

Superlid
Jammer dat er nooit een vervolg is gekomen. Is mooi geschreven en leuk om te lezen
Danku voor uw compliment. maar mijn gedachten staan momenteel niet echt op schrijven ik zit een beetje met een writersblock. Heb ik al verschillende keren gehad. weet niet wanneer ik terug voort doe. Maar er komt zeker nog een vervolg
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Danku voor uw compliment. maar mijn gedachten staan momenteel niet echt op schrijven ik zit een beetje met een writersblock. Heb ik al verschillende keren gehad. weet niet wanneer ik terug voort doe. Maar er komt zeker nog een vervolg
Neem alle tijd die je nodig hebt. Ik kamp als ik schrijf zelf ook vrijwel geregeld met schrijversblokken, en momenteel dus ook. Het is helemaal niet erg als het gebeurt, en het kan alle soorten schrijvers overkomen, of ze nu beginner, middelmatig of expert zijn.

liefs Sayori
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Darth_696 In bad gaan Contact advertenties 0
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Babyukkie Hoe gaan we hier mee om moderator talk 18
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
max79 Tweede Kamer 2023, wat gaan jullie stemmen? Pub 424
Diaper1979 Met luier / luierbroekje in bad gaan Algemeen 32
M Dady of momy gezocht om langs te gaan omgeving Gelderland Contact advertenties 6
Babyukkie Wat gaan we hier mee doen wat is jullie mening moderator talk 0
A Hoe Tim luiers is gaan dragen H 0
tbdl_guy Gezocht iemand van mijn eigen leeftijd om zondag mee naar de Efteling te gaan. Contact advertenties 1
PietjeDLimburg Spannende/leuke plekken op geluierd heen te gaan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Babyukkie Hoe gaan we hier mee om moderator talk 4
bartjanssens943 wie heeft zin om samen in luier eens een paar pinten te gaan nemen ? reg erpe-mere Contact advertenties 4
AB / DL25 Aan alle mannen die met hun vrouw het EK gaan kijken Pub 10
B Luiers stiekem gaan halen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
S Zoomparty om de eenzaamheid tegen te gaan Ideeën Bus 15
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
broekie Als je terug in de tijd kon gaan, in welke tijd zou je dan willen zijn? Pub 27
K Ik ga verhuizen / alleen gaan wonen, maar ik ben een beetje bezorgd, mensen maken mijn kop zot (vlaamse uitdrukking) Pub 30
D Wie gaan er aanstaande zaterdag naar Crèche Bébé Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Berth Wat gaan de luiermerken doen in 2018 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
I Waar een goed gesprek misschien toe kan gaan! 16+ Board 38
SNOOPY_ nog brabos dienaar CBB gaan toevallig? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K Chat: vragen alvorens privé te gaan Algemene info 0
Sy* Spaarpunten gaan er uit? Vragen & Info Shop 9
pampervuller Wat kan ik voor leuks gaan doen op mijn vrije dag (geluierd) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
M We moeten massaal gaan inslaan! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
C Balen van naar de wc gaan Broekplassers en Poepers 3
diaper ed houdvanluiers wat gaan we ern mee doen moderator talk 7
pampervuller wie gaan er naar de Creche-Bebe op vrijdag 23 juli? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
daiperke1 pretpark gaan met luier aan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
bluesbrother1984 hoe zou ik verder gaan met dit verhaal ???? H 2
Sardonyx Wat gaan jullie stemmen? (gemeenteraad en regering) (Nu wel met poll) ;) Pub 27
K Hoever zou je durven gaan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Sardonyx Wat gaan wij allemaal in deze heerlijke witte kerstvakantie doen? ;) Pub 8
DL_Michel Hoe het vreemd kan gaan H 1
J wat gaan we met de commerciele advertentie doen van Jarno moderator talk 6
D gaan jullie dit jaar nog op vakantie :D ? ik ga naar kroatie ! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 10
DL_Michel ben je van plan ooit te gaan stoppen met luiers? Polls (T) 26
lovediaper Samenwonen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
Thomas555 Samenwonen met vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
AB88 Samenwonen 16+ Board 39
Blondeboy vriendin vertellen ivm samenwonen over 2 weken. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Similar threads













































Bovenaan