Gedwongen in een luier

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 4 18,2%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 4,5%
  • 4

    Stemmen: 3 13,6%
  • 5

    Stemmen: 1 4,5%
  • 6

    Stemmen: 2 9,1%
  • 7

    Stemmen: 3 13,6%
  • 8

    Stemmen: 3 13,6%
  • 9

    Stemmen: 2 9,1%
  • 10

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal stemmers
    22

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Poep Luier


Hallo, ik ben Gerard, momenteel 43 jaar en ik woon samen met Rina. Wij, mijn 'vrouw' en ik, hebben nog geen kinderen, of eigenlijk moet ik zeggen dat ik nog geen kinderen heb want mijn 'vrouw' heeft er wel een, namelijk mij.

Hoe dat zo, hoor ik je vragen. Nou dat zal ik je nu gaan vertellen.

Mijn 'vrouw' wil heel graag kinderen, maar wat we ook proberen het schijnt bij ons niet te willen lukken. We hebben echt alles geprobeerd, zelfs in de lunchpauze gingen we met elkaar naar bed, als ze tenminste 'vruchtbaar' was. Tot op heden lukt het echter niet.

Wel heeft mijn 'vrouw' nu een kind, althans zo doet ze het voorkomen. Ze heeft namelijk al lang diverse babyspullen in huis en heeft nu een spelletje ontwikkeld waardoor ze die kan gebruiken.

Op een vrijdagavond terwijl we samen tv zaten te kijken heeft ze iets door mijn drankje gedaan waar ik nogal slaperig van werd. Ik gleed tegen haar aan en mompelde dat ik zo moe was. Ze trok me mee naar boven en kleedde me uit. Toen ik op bed lag friemelde ze tussen mijn benen en voordat ik het wist had ik een luier aan! Ik was zo slaperig dat ik er niets tegen kon doen en toen ik dan ook de volgende ochtend wakker werd bleek dat ik in luier en plastic broek in bed lag. Ze had mijn handen en voeten aan het bed vastgemaakt, zodat ik niet weg kon. Ik moest plassen en vroeg haar om me los te maken zodat ik naar de wc kon. Ze lachte en zei dat ik best in mijn luier mocht plassen. Ik probeerde mijn plas op te houden maar op een gegeven moment kon dat niet meer en ik voelde de plas tussen mijn benen in de luier lopen.

Ondertussen was mijn 'vrouw' even weg gegaan en toen ze terug kwam had ze een fototoestel bij zich. Ze begon foto's te maken terwijl ik hulpeloos op bed lag. Toen stroopte ze de plastic broek omlaag en deed de luier los. Ook daarvan maakte ze foto's. Ze pakte een schone luier uit de kast en trok de drijfnatte luier tussen mijn benen uit. De schone luier vouwde ze tussen mijn benen en met enkele veiligheidsspelden maakte ze die vast. Daaroverheen trok ze de plastic broek weer.

"Ik ga even boodschappen doen." zei ze en ze vertrok. Daar lag ik bloot op luier en plastic broek na op bed. Ik kon geen kant op omdat mijn handen en voeten nog steeds vastgebonden waren. Urenlang probeerde ik me los te maken maar hoe harder ik aan het touw trok hoe strakker dat het kwam te zitten. Ik probeerde mijn plas op te houden maar op een gegeven moment moest ik wel in de luier plassen. Opeens hoorde ik iemand roepen,

"Hallo is er ieman?" en er kwam iemand de trap op. De deur van de slaapkamer stond op een kier en door die kier keek DE BUURVROUW!

"O, wat leuk," riep ze, "een echte grote baby." en ze kwam de slaapkamer in. Hulpeloos lag ik op bed, door de plastic broek was de natte luier duidelijk zichtbaar. De buurvrouw kwam op het bed toe en stak haar hand tussen mijn benen.

"Och arm babytje," zei ze, "lig jij hier zo in je natte luier." Ze wreef met haar handen over de plastic broek. "Als je mij verteld waar jou schone luiers liggen dan zal ik je eens lekker verschonen." zei ze. Ik stotterde dat ze in de kast lagen. De buurvrouw trok de kast open en zag keurige stapeltjes luiers en plastic broeken liggen.

Gierend van de lach pakte ze een schone luier van de stapel.

"Zo, lieve baby," zei ze, "ik zal jou eens lekker verschonen." Ze deed de plastic broek omlaag en maakte de natte luier los. Toen trok ze de natte luier tussen mijn benen vandaan. Op dat moment hoorden we de keukendeur open en dicht gaan. Rina was weer thuis en ze kwam naar boven.

"Hoi buuv," zei de buurvrouw tegen Rina, "ik zag je baby alleen liggen en ben hem nu aan het verschonen." Rina keek verbaasd van mij, bloot met een plastic broek tussen mijn knieen, naar de buurvrouw die met de natte luier in haar handen stond.

"Zo, vind jij dat leuk,?" zei ze tegen de buurvrouw, ze zette de boodschappen tas neer en liep naar ons toe.

"Ik zal je wel even helpen zodat mijn baby weer in een schone luier komt te liggen." Samen deden ze mij een schone luier om en toen zei Rina tegen de buurvrouw dat ze leuke dingen had gekocht. In de tas bleken diverse baby artikelen te zitten, een paar flessen en ook een po.

"Kom eens dan maken wij even een flesje voor de baby," zei Rina tegen de buurvrouw en ze gingen naar beneden. In de keuken hoorde ik de kraan lopen en ik hoorde beide vrouwen lachen.

Even later kwamen ze weer naar boven. Ik kreeg de speen van de fles in mijn mond geduwd en moest zuigen. De lauwe melk smaakte niet echt lekker, maar ik dacht dat dit aan het opwarmen lag. Toen ik de fles leeg had, merkte ik dat het in mijn maag begon te rommelen. Ze hadden een laxeermiddel in de melk gedaan!

Al snel kwam ik er achter dat ik verschrikkelijk moest poepen. Het was onmogelijk om de diaree op te houden en met de eerste de beste scheet poepte ik de hele luier vol. Gierend van de lach keken de twee vrouwen naar de door de poep opbollende luier.

"Kijk eens, het babytje poept in zijn broekje." gierde Rina. De buurvrouw stak haar hand tussen mijn benen en wreef over de luier zodat de stront verdeeld werd.

"Hij stinkt wel," zei ze tegen Rina, "maar dat kan ook niet anders als je in een volgepoepte luier ligt." Het stonk verschrikkelijk en de beide vrouwen hielden hun neus dicht.

"Zo, kereltje," zei Rina, "nu laten we je even een 'lekker' middagslaapje doen. Als we straks terugkomen zullen we je wel verschonen." Samen verlieten ze de kamer en ik hoorde ze giebelend de trap af gaan. Daar lag ik in een drijfnatte luier van de plas en stinkend van de stront.

Na een tijdje kwamen ze weer naar boven, allebij stonken ze naar drank en erg zeker liepen ze ook niet meer. Ze gierden van de lach toen ik smekend vroeg om mij los te maken.

"Eerst zullen wij eens lekker met je gaan spelen," zei Rina en ze trok haar broek uit. Ze trok een pakje aan waar in het kruis een groot rond gat zat, daaronder had ze een glimmend slipje van leer.

Toen zei de buurvrouw dat ze moest plassen en ze trok haar rok omhoog, daaronder droeg ze alleen een miniscuul slipje waar haar schaamlippen duidelijk in afgetekend waren. Ze schoof het slipje een beetje opzij waardoor ik haar kaal geschoren vagina zag. Ze kwam naar het bed toe en ging met haar vagina voor mijn gezicht hangen.

"Zo baby," zei ze, "jij mag uit mijn kutje drinken." en ze duwde haar vagina tegen mijn mond. Ik kon geen kant uit en toen ze begon te plassen moest ik het wel opdrinken. De urine kwam met een enorme kracht in mijn mond en een groot deel stroomde langs mijn gezicht weg.

Ondertussen wreef Rina met haar handen over het plastic broekje tussen mijn benen waardoor de stront helemaal uitgesmeerd werd. Toen de buurvrouw uitgeplast was lag ik met mijn kont in de stront en mijn kop in de zeik. Rina kwam over me heen hangen en duwde een tepel in mijn mond.

"Zuigen," zei ze, "net als een baby aan mijn tiet lurken!" Ik likte en zoog aan haar tepel, ondertussen wreef ze met haar handen in haar kruis waar het zwarte leren broekje over haar schaamlippen zat. Daarin zat een kleine opening, waardoor ik haar kutsappen naar buiten zag komen. Ze kreunde opeens heel hard en liet zich toen helemaal gaan. Haar pis bleef met stromen uit het gat gutsen en het hele bed dreef van de zeik.

"Zo, lieve baby," zei ze, "we zullen je nu eens gaan verschonen." Mijn ene arm werd losgemaakt en Rina maakte mij met een handboei vast aan de arm van de buurvrouw, toen maakte ze mijn andere arm los en toen mijn benen. Vastgeketend aan de buurvrouw moest ik mee naar de badkamer. Daar moest ik samen met de buurvrouw onder de douche en onder het stromende water werd de plastic broek omlaag getrokken, de drijfnatte en volgepoepte luier zakte tussen mijn benen, Rina maakte de luier los waardoor die met een plof op de badkamervloer viel. De stront zat overal, mijn kont, benen maar ook mijn pik dropen van de stront. Met de sproeier van de douche werd dit afgespoelt en daarna werd ik ingezeept.
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Re: GEDWONGEN IN EEN LUIER

1 Re: GEDWONGEN IN EEN LUIER by pollepel
het eerste gedeelte is wel lekker maar het 2de gedeelte is om te ....... pis drinken hoe komen ze erop gerstoort egt of verzonnen???


2 Re: GEDWONGEN IN EEN LUIER by plassen maar
zou ik ook wel willen
 

FairryNL

Superlid
Het 1e deel vond ik niet al te erg.
Maar na het lezen van het opdrinken van deplas ben ik opgehouden met lezen...
Gatver!
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
He verhaaltje is niet slecht zelfs een beetje goed maar dat plas drinken is niet mijn ding maar tis maar een verhaal.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
L gedwongen in een luier AB/DL Filmpjes 7
slaaf_sup Zijn er veel "gedwongen luier liefhebbers" op het forum? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
W Gedwongen scenario uitspelen of gewoon lekker luieren. Contact advertenties 4
slaaf_sup Voorstellen gedwongen DL Voorstellen 25
D Misschien gedwongen stoppen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 87
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 8
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 19
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
Similar threads


















































Bovenaan