Geen bekeuring omdat ik netjes een luier droeg

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 10,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 10,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 10,0%
  • 7

    Stemmen: 1 10,0%
  • 8

    Stemmen: 3 30,0%
  • 9

    Stemmen: 1 10,0%
  • 10

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal stemmers
    10
H

hansje

Guest
Hallo

Dit is een waar gebeurd verhaal uit Friesland.
je zult het niet geloven politie mensen worden steents fanatieker omdat ze van de overheid zoveel bekeuringen moeten uitschrijven. De overheid kan beter de politie verplichten minimaal zoveel boeven te vangen en te spanken. maar dat even terzijde.

Ik heb 4,5 maanden in friesland gezeten om daar ganzen onderzoek te doen. Maar op woensdag 16 maart ging ik met me brommer weer terug naar huis nadat gisteren avond me moeder de spullen en zo heb opgehaald. Ik deed daar wel 15 uren over, Ik vertrok om 6.uur in de morgen om bij het licht ten noorden van het Snekermeer te zijn en zo via alle gebieden waar ganzen overwinteren terug naar huis te gaan. Zou ik in 1 keer naar huis rijden dan was het maar 3 uren rijden. uiteraard heb ik een dikke motor pak aan en blijf warm en soms te warm in de kou van buiten. Onder me motor pak had ik natuurlijk een tenaslip maxi luier om me billetjes, want ik ben en voel me een kleuter en als ik me zo hyperfocces op al die overwinterende ganzen merk ik niet zo snel dat ik moet plassen dus doe ik dat nog in me broekje. Daarom draag ik een luier en ook natuurlijk omdat wildplassen gewoon verboden is, dus wil je een hele dag of hele lange dag onderweg dan hoor je gewoon een luier om te doen en niet een boom e.d. te bevuilen.
Alleen me bromfietstassen zaten vol en me rug zak met beren en speelgoed zat ook vol, want me ouders weten niets van het at zijn af. Omdat 15 uur lang is heb ik maar 2 schone luiers mee genomen om bij een pomp als ik tank, op de plee weer een schone luier om me billetjes te doen. 1 x verschonen was genoeg er kan meerdere keren geplast worden in een tena slip maxi om me billetjes. voor de veiligheid heb ik natuurlijk een plastic broekje om me luiertje gedaan.
Omdat je een luier niet mag vervouwen en alles vol zat heb ik maar een plastic zak aan het stuur gedaan met daarin me luiers en 1 schoon plastic broekje.

Toen werd ik ergens in friesland aangehouden door de politie en ik ben een onderdanig kleutertje dus geef me helemaal aan hem over en geef me over aan de wet.
Maar omdat ik een tas aan me stuur had was ik volgens de politie fout en het kon niet fanatieker want ik kreeg ook nog een bekeuring hier voor. Toen ik vroeg of ik ipv. een bekeuring een spanking op me blote billetjes kon krijgen als straf zeiden de agenten dat we dat niet doen anders zijn wij strafbaar en vind jij het lekker. Zoals bij elke bekeuring vraag men een reden/verklaring waar je niet tot antwoorden verplicht bent. ( zwijgrecht). Ik gaf gewoon antwoord als onderdanig kleuter voor de politie dus zei ik het volgende: Het is terecht verboden om wild te plassen in Nederland en als ik van 6 uur morgens tot 21uur savond aan het rondrijden ben voor de overwinterende ganzen dan moet er toch geplast worden tussen door, daarom draag ik netjes een luier om me billetjes. en heb ik een reserve mee die netjes recht moet blijven om me bij een pomp op de plee aldaar een schone om me billetjes te doen, want 15 uur op een maxi luier is zelfs daar ook te lang voor. De overtreding wildplassen vond ik veel zwaarder wegen dan een plastic zakje met 2 luiers en 1 plastic broekje en ik liet dus de luiers ook zien aan de politie agenten. Ik ben onderdanig met de wet dus ik draag netjes een luier om me billetjes omdat wild plassen vies en verboden is.

De twee politie agenten schoten zo hard in de lach ze zeiden kleine lieve jonge rij maar weer lekker verder en zorg dat je luier niet lekt onder je motor pak. Ik zal er geen bekeuring van maken. En mocht zowel zonder bekeuring of en pak voor me blote billetjes verder rijden. Dit was wel een mooie afsluiting van de friesland periode. Thuis was ik lekker moe ik ging gelijk naar bed ik sabbelde en zuigte nog even uit de baby flesje en ging daarna met me grote beren slapen. ik pakte me lapje en deed me duimpje in me mondje met lapje en viel binnen enkele minuten in slaap en werd smorgens weer wakker in me natte luier.

Dus iedereen hoort als die lang onderweg is een luier te dragen en niet in het wild te zeiken.

met infantiele groeten hansje en zijn beertjes
 

sissiebaby

Gewaardeerd Lid
Een echt mooi verhaal O0, duidelijik leesbaar geschreven. Echt waar. Spijtig :( ik zou het graag ook meegemaakt willen hebben. Of dat wij beide samen op weg waren geweest.
Maar die afstand van hier in België tot ginder met de fiets of het openbaar vervoer is nogal ver.
Misschien een tip; ik weet het niet, je kan misschien een klein aanhangwagentje aan je brommertje hangen of vooraan een mandje aan je stuur bevestigen. Dan kan je daar je zakje met rezerveluiers indoen.
 

Daphne777

Nieuw lid
Wat een dom en stom verhaal.
Een zakje met luiers aan het stuur van de motor. Klinkt zo dom en stom. En het eindigt nog dommer en stommer.
 

Mollie-abdl

Lekker luieren #ontspanning
Wat een dom en stom verhaal.
Een zakje met luiers aan het stuur van de motor. Klinkt zo dom en stom. En het eindigt nog dommer en stommer.
Beste Daphne777,

Ik vroeg me af of je je negatieve commentaar iets meer kunt onderbouwen? Op deze manier heeft de schrijver van dit verhaaltje ook iets aan het feit dat jij het geen goed verhaal vind. Zo kan hij daar bij zijn volgende verhaal rekening mee houden.
 

Guest1732

Superlid
Beste Daphne777,

Ik vroeg me af of je je negatieve commentaar iets meer kunt onderbouwen? Op deze manier heeft de schrijver van dit verhaaltje ook iets aan het feit dat jij het geen goed verhaal vind. Zo kan hij daar bij zijn volgende verhaal rekening mee houden.
Bedankt voor je reactie, ik stoorde mij ook aan Daphne.

De schrijver zelf is geen lid meer dus zal het niet meekrijgen....
 

Mollie-abdl

Lekker luieren #ontspanning
Bedankt voor je reactie, ik stoorde mij ook aan Daphne.

De schrijver zelf is geen lid meer dus zal het niet meekrijgen....
Zover had ik niet gekeken, puur alleen de reactie. Dat je iets afkeurt prima, maar onderbouw het dan even.
 

Dionysos

Toplid
Op je motor/brommer door Friesland met je motor pak en een tas luiers en vragen om een spanking aan de politie.
hallo. Hoe gaat het met je.
dit is geen waargebeurd verhaal. Eerder een fantasie die geschreven is door iemand die er veel zin in had op dat moment.
Ik snap Daphne.
Daarbij is dit een topic van 14(!) jaar geleden. Dus ook niet heel actueel.
 

Skyfal

Don't ask, Kzie je pb'tje wel tegemoet.....
Niet de moeite waard om er iets van te zeggen, dat vindt ik.
Iets met "oude koeien uit de sloot halen" gezegde.....
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
LuierN Geen relatie of sexual Contact advertenties 2
D DiapersDay 6 april geen drempel Kalender 5
D DiapersDay geen drempel Kalender 13
ikkemezelf Geen plaatjes zichtbaar in de galerij AB/DL Fotos 1
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 50
R Geen luiers mogelijk Broekplassers en Poepers 13
Pink skirt sissy Acceptatie homoseksualiteit maar nog geen Ab DL acceptatie Algemeen 76
Y Geen baby meer G 0
B Wel of geen goed idee, geluierd naar festival Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
D Vraag aan alle Vrouwen! (*geen contact advertentie*) Pub 16
T Proberen kan geen kwaad, vandaag of morgen regio Arnhem/Achterhoek,... Contact advertenties 2
Uibeltje Wat als geld geen rol zou spelen ... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
M Waarom zijn er bijna geen Cloth-Backed luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
diaperdrenthe Waarom zou jij geen luiers mogen dragen,. Pub 22
Berth Niet IC / Geen ABDL / Wel een luier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
DLjDLj23 Geen zin meer na klaarmomen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
tbdl_guy Gezocht: contact met leeftijdsgenoten GEEN meerderjarigen ik ben 14 Contact advertenties 5
Dijkronald Geen seks meer 16+ Board 34
B Gezocht: geen idee hoe dit in één zin samen te vatten Contact advertenties 7
HomeHeart Geen AB maar toch uit flesje drinken. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
G Geen luiers durven kopen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
lovediaper Geen luier vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Luierman1983 Jammer genoeg geen echte Pampers in volwassen maten Pub 42
kruik 18+ Bruine luiers (Geen gezeik, bevalt het je niet, niet lezen)! Broekplassers en Poepers 16
verwijderd03 Alleen een plastic broekje, even geen luier Plastic broekjes liefhebbers 7
L Geen zoekfunctie voor niet-leden Vragen & Info Shop 3
C Kort gezegd; Wél superheld, geen cape - S Voorstellen 19
Marco de Wit Wat als mensen geen mondkapjes nodig hadden maar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
L Geen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
E Ed. Wel luiers maar geen AB. Midden NL Voorstellen 15
Pup Plasje doen als pup? (Geen abdl) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
J Vomar verkoopt geen zwarte pedaal emmer zakjes meer Aanbevolen 1
Renluier Waarom geen luier smiley Aanbevolen 3
Offline Verliefd > geen interesse voor luiers Pub 10
DLuier Geen lekkage krijgen met piemel omhoog Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
rover2020 Waarom makken We geen ap Ideeën Bus 8
jorisdriepinter Nog geen schone broek AB/DL Fotos 6
rover2020 Welke winkel kun je de beste en goedkoopste luiers voor volwassene hallen online is geen optie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
R Lotte heeft geen tijd L 8
Little Endy Geen idee hoe ik dit uit moet leggen, maar er klopt iets niet... Vragen & Info Shop 8
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
SNOOPY_ whelp! heb geen bevestigings mail gehad van de bestelling :( Vragen & Info Shop 6
S Deze man gelooft dat volwassen worden geen verplichting is Pub 5
B Geen luiers? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 6
Little Endy Verhaal Klaar Een week lang geen 18?! W 13
E klachten geen mod aanwezig in de chat moderator talk 9
DaddyZ uit huis plaatsing: begeleid zelfstandig, geen ouders! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 3
Landsmeerder Geen bericht van de shop Vragen & Info Shop 20
K Krijg geen email binnen (outlook) Vragen & Info Shop 6
K Wie was vroeger een bedplasser en vond geen begrip bij zijn ouders? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Similar threads


















































Bovenaan