Geen zoekfunctie voor niet-leden

EEE

Amor fati
Toen ik probeerde op dit forum een antwoord op een vraag over de shop te vinden, ontdekte ik dat de zoekfunctie voor niet-leden niet beschikbaar is.
Vermoedelijk is dit om te voorkomen dat niet-leden via via op de verkeerde plekken komen, maar een (veilige) zoek-functie voor 'Vragen & Info Shop' (voor niet-leden) zou volgens mij een hoop emails naar klantenservice voorkomen, of afzien van bestellen omdat persoonlijk contact voor sommige mensen te hoogdrempelig is.

En nu ik hier toch ben heb ik nog een vraagje, puur uit nieuwsgierigheid, namelijk:
Wat is de precieze reden dat de shop niet linkt naar dit 'Vragen & Info Shop' subforum ?

DLY85

Superlid
Toen ik probeerde op dit forum een antwoord op een vraag over de shop te vinden, ontdekte ik dat de zoekfunctie voor niet-leden niet beschikbaar is.
Vermoedelijk is dit om te voorkomen dat niet-leden via via op de verkeerde plekken komen, maar een (veilige) zoek-functie voor 'Vragen & Info Shop' (voor niet-leden) zou volgens mij een hoop emails naar klantenservice voorkomen, of afzien van bestellen omdat persoonlijk contact voor sommige mensen te hoogdrempelig is.

En nu ik hier toch ben heb ik nog een vraagje, puur uit nieuwsgierigheid, namelijk:
Wat is de precieze reden dat de shop niet linkt naar dit 'Vragen & Info Shop' subforum ?
Misschien vanwege privacyredenen? Op dit forum worden dingen besproken, wat je niet graag aan de grote klok hangt. Ik ben blij dat niet alles zichtbaar is en dat 'niet leden' niet het forum kunnen doorzoeken. Ze zullen de persoon achter de nickname maar kennen en dit willen opzoeken... Lijkt me niet wat je wil.

EEE

Amor fati
@ maxicosie
Tik dit in het google zoekvenster: shop site:abdlz.nl
Ik kende deze zoek-syntax (vergelijkbaar met inurl: ) al maar had hier eerlijk gezegd even niet aan gedacht. Toch blijft mijn vraag cq opmerking staan omdat de meeste mensen deze zoek-optie niet kennen (of op het goede moment herinneren) en omdat Google z'n zoekfuncties blijven veranderen. Deze optie gaat al lang mee maar anderen zijn verdwenen, beperkt, gewijzigd e.d. Zo werkt bv. mijn meer dan 15 jaar oude download-favoriet (intitle:index.of "something interesting" mp3|mp4|gif) nog steeds, maar helaas ook met het jaar slechter.

@ DLY85
Misschien vanwege privacyredenen ...
Dat is o.a. wat ik bedoelde met
... om te voorkomen dat niet-leden via via op de verkeerde plekken komen, maar een (veilige) zoek-functie ...
maar eigenlijk vind ik dit niet echt logisch omdat via de hierboven beschreven methode toch gezocht kan worden en omdat interne links op dit forum (bv. naar profielpagina's en posts in niet-publiekelijke subforums) toch niet werken voor de niet-leden.

Dat het is omdat de registratie-button de zoek-balk vervangt, geloof ik ook niet. De site heeft een dynamische vormgeving, d.w.z. dat de inhoud zich creatief aanpast aan verschillende venstergroottes, zodat een kleine button met alleen vergrootglas-ikoon vast naast de registratie-button geplaatst had kunnen worden.

Toch beide bedankt voor het meedenken.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
pier 18+ Bruine luiers (Geen gezeik, bevalt het je niet, niet lezen)! Polls 4
Jay-DL Alleen een plastic broekje, even geen luier Plastic broekjes liefhebbers 6
B Kort gezegd; Wél superheld, geen cape - S Voorstellen 19
Marco de Wit Wat als mensen geen mondkapjes nodig hadden maar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
L Geen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
E Ed. Wel luiers maar geen AB. Midden NL Voorstellen 15
Pup Plasje doen als pup? (Geen abdl) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
J Vomar verkoopt geen zwarte pedaal emmer zakjes meer Aanbevolen 1
Renluier Waarom geen luier smiley Aanbevolen 3
Twanmann Verliefd > geen interesse voor luiers Pub 10
DLuier Geen lekkage krijgen met piemel omhoog Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
rover2020 Waarom makken We geen ap Ideeën Bus 8
J Nog geen schone broek AB/DL Fotos 6
rover2020 Welke winkel kun je de beste en goedkoopste luiers voor volwassene hallen online is geen optie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
L Re: (Geen onderwerp) Contact advertenties 5
R Lotte heeft geen tijd L 8
Little Endy Geen idee hoe ik dit uit moet leggen, maar er klopt iets niet... Vragen & Info Shop 8
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal 1 t/m 9 11
SNOOPY_ whelp! heb geen bevestigings mail gehad van de bestelling :( Vragen & Info Shop 6
S Deze man gelooft dat volwassen worden geen verplichting is Pub 5
B Geen luiers? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 6
Little Endy Verhaal Klaar Een week lang geen 18?! W 13
E klachten geen mod aanwezig in de chat moderator talk 9
D uit huis plaatsing: begeleid zelfstandig, geen ouders! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 3
W Ik weet dat dit geen "dating-site" is, maar... Contact advertenties 25
P Gezocht n lieve chat-mamma (geen relatie) Contact advertenties 0
Landsmeerder Geen bericht van de shop Vragen & Info Shop 20
K Krijg geen email binnen (outlook) Vragen & Info Shop 6
K Wie was vroeger een bedplasser en vond geen begrip bij zijn ouders? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
dllover 1jaar half geen luiers gedregen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
L geen geheim meer Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
DutchArtist Leuk youtube filmpje (geen abdl) Pub 4
H Ik durf geen luiers te kopen. Tips? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 48
Kris de Babie je bent toch geen baby, zei ze, maar toch... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
grasmaier echte dl dame gezocht geen ab Contact advertenties 0
jerommeke (Geen onderwerp) Contact advertenties 5
diaperdrenthe geen gratis proefpakketjes meer Pub 4
lancerkes Geen luiers meer in maat L van huismerk Delhaize ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
eddy-bakker luier (date) (GEEN SEX!!) Contact advertenties 0
Diaperdude11 Straf of toch geen straf? 16+ Board 14
DL_Michel Kies juiste verzendmethode (Pakjegamak is geen Huisadres) Vragen & Info Shop 0
T Ab-tb-dl club shop--> geen reactie na het verzenden van bericht Winkels 6
B Geen lol meer van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
LBV Diapersammie geen mod meer?! moderator talk 2
diaperdrenthe wat erg. me aphotheek levert geen abena meer..m Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
broekluier maar in de afdeling fotos dan ook geen fotos meer? AB/DL Fotos 1
DL25 GEEN FILMPJES OP HET FORUM PLAATSEN MEER LEES! AB/DL Filmpjes 0
DL25 GEEN FOTO'S EN FILMPJES MEER OP FORUM PLAATSEN LEES AB/DL Fotos 5
R Tijdenlang geen 'aandrang' en dan opeens heel veel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
DL_Michel Little girl geen moderator meer moderator talk 0