Gehackt B

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 33,3%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 33,3%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 33,3%

  • Totaal stemmers
    3

littlel

Toplid
Dit verhaal is een aangepaste en verder geschreven versie van gehackt.
Het verhaal is niet waar gebeurt.
Laar vooral weten wat jullie er van vinden!

Er wordt aangebeld. Voor de deur staan twee mannen. Als ik de deur open doe pakken de twee mannen me stevig vast ik probeer te schreeuwen maar ik krijg een bal in me mond die met een leren riempje wordt vast gezet. De mannen trekken me naar een busje en gooien me achterin. Een van de mannen doet me een blinddoek om en bind me handen vast. Ik hoor dat de motor start en voel dat we wegrijden. Wie zijn deze mannen? Wat moeten ze van me? Waar rijden we heen? Er speelt van alles door mijn hoofd maar vooral angst. Ik probeer te schreeuwen en te bonken maar dit lukt niet door de bal in me mond en de touwen om mijn handen. Ik voel twee handen om me keel. “Gedraag je slaaf anders krijg je problemen” en ik krijg een schop ik kreun van de pijn.

Na een hele tijd stopt de bus en stopt de motor. Ik hoor de deur open gaan. De mannen pakken me vast en slepen me ergens heen. “Mee lopen” en ik krijg een schop tegen me kuit. Ik stap voorzichtig mee niet wetend waarheen. Ik ben vreselijk bang. De mannen stoppen en pakken me armen. Ik voel dat mijn armen boven mijn hoofd worden vastgebonden aan een stang. De mannen trekken me schoenen uit en scheuren me kleren kapot. Ik sta nu naakt voor mannen die ik niet ken en ik kan niks doen. De mannen betasten me en knijpen in mijn tepels. Ik probeer weer te schreeuwen. “Mond dicht nu.” Plotseling wordt mijn blinddoek afgedaan. Voor mij staan twee gespierde jonge mannen met oorbellen en piercingen volledig in het leer. Ik sta in een douchecel vastgebonden. De kraan gaat open en ik voel een harde straal water op me spuiten.

Uit een kast pakken de mannen borstels en zeep. Ze beginnen met veel zeep mijn haar te wassen. Daarna pakken ze een borstel en spuiten deze helemaal onder de zeep. Ze beginnen heel hard te wassen. De borstels zijn keihard en ik probeer te schreeuwen. De mannen lachen gemeen naar me. Me huid is nu fel rood door het wassen. Ik begin te huilen van de pijn. Ik word na een tijdje afgespoeld. Een van de mannen stopt iets in mijn kont maar ik kan niet zien wat. De ander drukt op een knop en ik voel water in mijn darmen stromen echt een vreselijk gevoel en ik begin te kreunen. “Nog een paar liter slaafje” en weer lachen ze gemeen. Na een tijd gaat de kraan uit en halen ze de slang uit mijn kont. “Zo uitspuiten nu!” Ik pers en voel het water naar buiten stromen. Op de grond zie ik bruin water het putje in lopen. Na lang persen ben ik leeg. De mannen maken me droog met een handdoek .

Ze pakken met beet en trekken me mee. We lopen door een paar gangen en stoppen voor een deur. Een man klopt en doet de deur open. Het is een soort kantoor en achter een bureau zit een gespierde man van een jaar of 40. De mannen naast me zetten me op een stoel en binden me vast zelf gaan ze ook zitten. De man achter het bureau vraagt “zo wie hebben we hier?” De man links van mij zegt “dit is Markus hij is 22 jaar oud en we hebben hem net opgehaald.” Hoe weten ze dit van mij? Ik ben echt heel bang en wil praten maar kan dit niet door de bal in mijn mond. De man achter het bureau tikt wat in op zijn computer en op het beeld achter hem komen foto's en sites naar voren die ik ook gebruik. Ook mijn huis en social media accounts komen voorbij.

De man achter het bureau neemt nu het woord. “Zo we hebben wat sites gehackt en kwamen zo bij jou terecht toen hebben we je computer nog even gehackt en toen kwamen er leuke dingen naar voren kijk maar mee.” Op het beeld verschijnen luiers, baby spullen, adult baby's alles wat ik heb opgezocht komt langs. Ik zoek af en toe wat op en ik draag heel soms een luier maar heb er nog nooit in geplast of gepoept ik vind het gewoon een fijn gevoel niemand weet ervan en nu zit ik hier. Ik word nog banger. “Dus jij wilt graag luiers dragen en een baby worden? We vonden het zo zielig dus hebben we besloten je te helpen daarom ben je nu hier. We gaan je droom waarmaken. Je wordt straks geholpen en daarna gaan we je verhuren aan mensen en die mogen dan met je doen wat ze willen daar verdienen wij aan.Maar natuurlijk gaan we zelf ook leuke dingen met je doen.”

Ik kan wel huilen. “Nu even een paar regeltjes voor jou. Je spreekt iedereen die hier werkt aan met meester en U tenzij die persoon zelf anders aangeeft. Je bepaalt niks zelf je doet alles wat wij zeggen. Een stoute slaaf wordt keihard gestraft. De rest leer je vanzelf wel.” Ik wil schreeuwen en weg maar dit gaat niet. De man rechts van me vraagt “welke behandeling moet hij krijgen?” “Plassen en poepen volledig en al het lichaamshaar mag weg.” Ik schrik me dood behandeling wat gebeurt er? De man achter het bureau loopt op me af en betast me. “Zo slaaf heb je er zin in.” Ik schud nee. “Nee echt niet? Jammer dan.”

Ik spartel en schreeuw maar het heeft geen zin. “Breng hem maar weg.” De mannen maken me los en trekken me weer mee. We lopen een behoorlijk stuk en stappen dan een deur in. De kamer is ingericht als ziekenhuiskamer. En er staan twee jonge mannen in verplegers kleding. De verplegers pakken me en leggen me in bed. “Zo wie is deze patiënt?” “Dit is Markus vandaag binnengekomen.” “Wat is de bedoeling?” “Al zijn lichaamshaar weg en plassen en poepen volledig.” Terwijl dit besproken wordt maakt de andere verpleger me vast op het bed met leren riemen. “Komt in orde”, zegt de verpleger nog.

Ik ben doodsbang. “Zo dan gaan we maar naar de behandelkamer.” De twee verplegers rijden mijn bed uit de kamer over de gang naar een andere kamer. We gaan door klapdeuren en komen in een operatie kamer. Er staan allemaal apparaten en er liggen mesjes en dingen klaar. Voor mij staat een chirurg. “Zo nou ik ga je behandelen met de verdoving voel je er niks van en het is zo gebeurt.” Ik spartel en probeer vrij te komen maar het heeft geen zin. “Nou even rustig dan ga ik je verdoven” voor me hangt een injectiespuit. De verplegers pakken me arm en de chirurg spuit de vloeistof in mijn arm. Langzaam zak ik weg.

Ik word langzaam wakker. Waar ben ik? Ik lig vastgebonden met leren riemen op een ziekenhuis bed en draag een luier. Ik ben nog lang niet helemaal wakker en bewegen en denken gaat moeilijk. Na een tijd komen de twee verplegers weer binnen “zo lekker geslapen?” En nu weet ik het weer de angst komt naar boven, ik weet weer waar ik ben en wat er gebeurt is. “Wat hebben jullie met me gedaan? Laat me gaan” “We hebben even wat dingen doorgeknipt waardoor jij je plas en poep niet meer op kunt houden dus vanaf nu ben je een echt luier slaafje.” De mannen lachen gemeen. “Maar zo te zien voel jij je weer prima dus kun je opgehaald worden” De mannen gaan weg. Ik lig hier alleen vastgebonden op een ziekenhuisbed met een dikker wegwerpluier om, bij vreemde mensen en op een vreemde locatie en het ergste van alles ze hebben me incontinent gemaakt. Ik ben woedend en probeer los te komen wat volkomen kansloos is. Ik ben doodsbang voor wat er gaat komen en wil hier weg.

Twee gespierde mannen met leren tuigjes om en een broek van leer komen op me af. “Zo dus jij bent een nieuwe luierslaaf?”, vraagt een van de mannen. “Laat me gewoon gaan ik wil weg hier”, zeg ik. “Mond houden slaaf je hebt hier niks te willen” , en ik krijg een klap met een vlakke hand in me gezicht. Me wang doet nu echt behoorlijk pijn en ik ben vreselijk bang. De mannen maken de riemen los en trekken me uit bed. Zodra ik me voeten op de grond zet voel ik me luier nat worden. Hoe kan dit ik plas helemaal niet. Het wordt me te veel ik begin te huilen dit is de eerste keer dat ik in een luier plas het voelt nu vreselijk. De mannen trekken me door de gangen. “Kijk die slaaf is janken”, en ik krijg een trap tegen me enkels. “Ga je nog mee lopen of kan je dat net zoals je pis ophouden ook al niet?” Dit is het ergste wat me ooit is overkomen. Ik loop mee met de mannen en na een tijdje gaan we naar links. Wat ik nu zie. Ik geloof me ogen niet. We zijn in een donkere ruimte met muren van beton en nergens een raam. De muur tegenover me is bekleed met witte tegeltjes en douches het ziet er smerig uit. Links en rechts zie ik alleen maar cellen met daarin mannen allemaal met een luier om. In het midden van de ruimte staat een verhoogd platform met daarop twee mannen in leer die overzicht hebben over de cellen. Ik ben dus niet de enige hier. De mannen in de cellen kijken me allemaal aan. Het zijn denk een stuk of 25 mannen die hier zitten.

De twee mannen brengen me naar de cel aan de rechterkant het dichts bij de douches. “Zo slaaf dit is jou cel”, ze duwen me naar binnen. “De bewakers hier bepalen wanneer je verschoond wordt, wanneer je eten krijgt en wanneer je gedoucht wordt begrepen?” “Ja”, zeg ik zacht. De mannen pakken me stevig en duwen me tegen de muur, van dichtbij zeggen ze “wat ja?” “Ja meesters”, zeg ik. “Heel goed slaafje”, zeggen de mannen en ze verlaten me cel en doen de stalen deur met tralies op slot. In me cel realiseer ik me pas wat er vandaag allemaal gebeurt is. Huilend lig ik op een smerig matras in een cel met een luier om. Ik realiseer me nu ook dat ik me hele leven een luier moet dragen, omdat ik volledig incontinent ben geworden. Ik had niet zo stom moeten zijn om dingen op te zoeken dan had dit nooit gebeurt. Ik lig de hele tijd over dingen na te denken en dan voel ik ook nog eens urine mijn luier in lopen.

Na een tijd zie ik mannen in leer dienbladen brengen naar de cellen tegenover mij. Krijg ik dan eindelijk eten? Ik heb inmiddels behoorlijke honger maar vooral dorst. Een man in leer loopt nu in een rechte lijn van de cel tegenover mij naar mijn cel. Als de man bij mijn cel is maakt hij de deur open en zet het dienblad op de grond. Er ligt een stuk oud brood op en een fles. “Wat zeg je dan?” “Bedankt meester”, zeg ik. “Goed hoor slaafje je begint het al te leren”, en ik krijg een aai door mijn haar. De man verlaat mijn cel en ik begin uit de fles te drinken het is water. Daarna neem ik een hap van het brood. Het is oud, taai en smerig maar omdat ik honger heb eet ik het maar op. Als ook mijn fles leeg is zet ik alles weer op het dienblad en ga ik weer op de matras liggen. Ik voel mijn luier natter worden. Plas ik? Na een paar seconde voel ik niks meer stromen gelukkig maar.

“Lekker geslapen slaaf?” Ik schrik wakker. “Ja meester”, zeg ik geschrokken. “Goedzo ik kom je zo halen om je te wassen. “Oké meester” Ik voel dat mijn luier heel zwaar is voorzichtig voel ik aan me luier. Ik voel de poep verspreiden ik heb dus zonder dat ik het door heb gehad in me broek gepoept terwijl ik sliep, het gevoel van een poepluier is vreselijk ik heb me nog nooit zo smerig gevoeld. Er komt een grote groep mannen in leer binnen. Bij elke cel gaat er één staan en bij de douches ook. Bij mij staat de man die mijn dienblad op heeft gehaald. De celdeuren worden open gemaakt en iedereen moet meelopen naar de douches.

“Slaven netjes op een rij staan met jullie koppen naar de muur” , schreeuwt één van de mannen. Ik draai me om en kijk nu tegen de smerige witte tegeltjes aan en sta naast mannen die ook een luier om hebben. De mannen in leer komen op ons af en maken bij iedereen de luier los. Om de beurt vallen er volle luiers met een dof geluid op de grond. De geur is vreselijk. Ook mijn luier wordt gedaan en ik zie een overvolle poep en pis luier op de grond vallen. Ik zit helemaal onder de poep. Het is een vreselijk geheel de geur en wat ik zie ik moet bijna overgeven. “Handen tegen de muur!” Ik doe gelijk wat er gezegd wordt. De mannen halen de luiers onder ons vandaan. “Wat zeg je dan, want ik ruim die strondluier van jou niet met plezier op!” “Bedankt meester”, zeg ik.

Als alle luiers weg zijn hoor ik achter me een brommend geluid. “We hebben vandaag weer wat leuks bedacht om jullie te wassen slaafjes”, schreeuwt een man op een lacherige toon. Na een paar tellen voel ik een keiharde straal koud water tegen me rug aan spuiten. De meesters zijn ons aan het afspuiten met hogedrukspuiten. Op de grond stroomt het bruine water de putjes in. “Omdraaien nu!” Ik draai me om en krijg een straal vol in me gezicht. Het harde koude water is vreselijk pijnlijk. De meesters lachen er enorm om. Al de poepresten zijn van me afgespoeld en de hogedrukspuiten gaan uit. De meesters draaien een flesje met groene vloeistof aan de onderkant van de spuit en zetten de spuiten weer aan. Een dikke schuimlaag schiet op ons af. Ik zie helemaal niks meer door de zeep. “Weer omdraaien!” Ik probeer me voorzichtig om te draaien wat moeilijk gaat door de zeep in me gezicht. Nu krijgt ook mijn achterkant een dikke zeeplaag. Door het ademen komt het schuim ook nog in me mond. Gelukkig stoppen de meesters met spuiten. Ik hoor ze op ons af lopen. Ik voel een harde borstel met flinke kracht over mijn rug en billen heen schieten. Het is behoorlijk pijnlijk vooral mijn billen en bilnaad doen nu pijn. Daarna worden mijn benen gedaan. “Omdraaien”, zegt de man achter me. Ik draai me om en voor ik het weet worden mijn armen en oksels gewassen. Daarna mijn buik en benen. “Zo dit kan een beetje pijn doen” en de borstel wordt met flinke kracht over mijn penis en balzak heen gehaald. Dit doet zo veel pijn ik begin te schreeuwen. “Stil nu en doe je bek open!” Ik doe me mond open en voel dat de man er wat in spuit. Ik kan niet zien wat door de zeep in me ogen maar de smaak zegt me dat het zeep is. Daarna voel ik een kleine borstel me mond wassen. Mijn mond begint te schuimen en er loopt een klodder zeep over me kin. Waar ben ik beland ik word hier behandeld als een stuk vuil ik wil weg hier. De borstel wordt snel over me gezicht gehaald en ik kan weer zien. De man die me gewassen heeft loopt weer weg en pakt de hogedrukspuit weer. Snel wordt iedereen afgespoeld en afgedroogd met een handdoek.

De man brengt me weer naar me cel. “Jij krijgt geen luier aan maar gaat nu gelijk door naar je eerste klus”, de man gooit me kleding toe en ik trek het aan. Het is normale kleding. Ik word bang, geen luier om en me eerste klus wat staat me te wachten wat houd een klus in? “Zo kom maar mee”, zegt de man en hij pakt me bij me arm. We lopen door een paar gangen en daarna door een deur. Ik ben buiten en zie een zwart busje bij het busje staan 2 mannen. Ik word achterin gezet en één van de mannen komt bij me zitten de andere gaat achter het stuur. De deuren gaan dicht en de motor gestart. “Het is niet ver rijden je doet precies wat je wordt verteld en zorgt dat de klant tevreden is, als je je misdraagt krijg jij een hele zware straf begrepen?” “Ja meester”, zeg ik. “Mooi zo je blijft daar een paar dagen we komen je weer halen als de tijd van de klant er op zit het is een makkelijke klus en mooi om mee te beginnen”, zegt de man en daarna houd hij zijn mond.

Na vijf minuten rijden stopt de auto. “Denk aan wat ik gezegd heb.” “Ja meester.” “Goed zo slaafje je gaat nu aanbellen bij nummer vijf en dan gaat je eerste klus beginnen.” “Oké meester”, zeg ik. De man maakt de deur open en ik stap uit het busje en zenuwachtig loop ik richting nummer vijf. Het busje achter me blijft staan ze wachten tot ik binnen ben denk ik zomaar bang dat ik vlucht. Het huis is een rijtjeshuis niet groot maar ook niet klein gewoon normaal. Ik haal diep adem en bel aan zenuwachtig wacht ik op een reactie op het aanbellen. Na een paar seconde doet een vrouw van ik denk rond de 60 open.

“Hallo jongen fijn dat je je tante weer eens komt bezoeken kom binnen”, zegt de vrouw vrolijk. Ik loop naar binnen. Het huis is een beetje ouderwets ingericht een echt opa en oma huis. “Ga lekker zitten dan zal ik wat drinken inschenken voor ons.” Ik voel me ongemakkelijk, omdat ik geen luier om heb en elk moment kan plassen of nog erger poepen. De vrouw komt terug met een dienblad met een kop thee en een glas cola. “Zo hoe gaat het met m’n jongen?” “Goed hoor”, antwoord ik zacht. “Goed om te horen jongen drink je cola maar lekker op.” Ik pak me cola met tegenzin en begin te drinken met de mogelijke gevolgen in me achterhoofd. De vrouw klets nog wat maar ik voel me erg ongemakkelijk. En als ik mijn glas terug wil zetten op tafel gebeurt het verschrikkelijke ik plas in me broek. Ik schaam me dood. Het is ook een behoorlijke plas en in mijn spijkerbroek verschijnt een grote donkere vlek. Het gevoel is vreselijk ik heb me nog nooit zo geschaamd.

“Jongen toch plas je nu in je broek?” “Ja”, antwoord ik zacht en verlegen. “Kom maar mee voor mannen zoals jij heeft tante wel wat”, zegt ze en ze pakt me bij me arm. We lopen de trap op. Het lopen met een natte broek is echt vreselijk. Als we boven zijn doet de vrouw een deur open. Achter de deur is een kamer ingericht als baby kamer maar alles is heel groot. “Zo als je nog in je broek plast ben je geen man maar een baby, begrepen?” “Ja”, zeg ik verlegen. “Wat ja”, zegt de vrouw streng. “Ja tante.” “Goed zo, nu jij een baby bent ga ik je ook behandelen als een baby. Broekplassers zoals jij mogen niet behandeld worden als volwassenen. En nu zal tante je even helpen met uitkleden.” Ik ben geschrokken van deze woorden het kwam er streng uit. Tante trekt mijn T-shirt uit en daarna mijn natte broek en onderbroek.

“Gaan we deze baby eens flink straffen, want de bank van tante vies maken is stout”, zegt de vrouw op een strenge toon. Tante gaat op een kinderstoeltje zitten. “Kom jongen over de knie nu!” “Ja tante”, bang ga ik over de knieën van tante liggen. Ik schaam me dood zo naakt op de knie van een vreemde vrouw. Tante begint me nu te slaan met platte hand op mijn billen. Het is behoorlijk pijnlijk en vernederend. “Ik stop pas als je billen knal rood zijn, begrepen?” “Ja tante.” De vrouw gaat gewoon door met slaan en mijn billen worden steeds pijnlijker elke klap doet nu extra pijn. “Zo die billen van jou zijn gloeiend rood ik zal maar stoppen, ga je nooit meer de bank vies maken en nooit meer in je broek plassen?” “Ik zal het niet meer doen tante.” “Goed zo jongen.

Zo kom maar op de commode liggen liefje. De toon waarop de vrouw praat is kinderlijk en zeer vernederend voor mij. De vrouw pakt een potje baby zalf. “Zo zullen we jou kleine lichaampjes eens even lekker insmeren en poederen anders krijg je misschien uitslag.” De vrouw doet een klodder zalf op haar vingers en begint rond mijn piemel te smeren. Daarna pakt ze opnieuw een klodder zalf. “Doe je voetjes eens omhoog kleintje.” Ik doe me voeten omhoog en de vrouw pakt met één hand mijn voeten en trekt ze omhoog zodat mijn billen vrij komen van het verschoonkussen. Met de andere hand begint ze me billen dik in te smeren. Ook mijn bilnaad word dik ingesmeerd. Wat de vrouw nu met me doet vind ik stiekem best lekker. Ik heb altijd al een fantasie gehad om weer behandeld te worden als een baby, maar wilde dit nooit toegeven. Dat ik af en toe een luier droeg vond ik al dapper, omdat ik toegegeven heb aan mijn fantasie wat ik eigenlijk niet wilde. Aan de andere kant schaam ik me ook dood, omdat ik hier zo lig voor een vreemde vrouw die mij naakt ziet en me zo een luier om gaat doen.

De vrouw pakt een busje talkpoeder en strooit overal een dikke laag. Uit het kastje onder de commode pakt ze een dikke wegwerpluier. Ze pakt mijn enkels weer en schuift de luier onder mijn billen. Zorgvuldig vouwt ze de luier strak dicht. “Zo dat is al beter hé? Kan ons kleine baby'tje niet meer op tantes bank plassen”, zegt de vrouw. Ze haalt me van de commode en doet een kledingkast open. In de kast liggen allemaal kinderkleertjes maar dan in grote maat. De vrouw pakt als eerste een blauwe plastic broek. “Eerst je linker voetje en dan je rechter voetje.” Ik til me voeten op en de vrouw trekt het krakende plastic broekje omhoog. Daarna pakt ze een lichtblauwe romper met beren en auto’s er op. Deze doet ze bij me aan waardoor ik mijn luier nog meer voel. Ik krijg sloffen aan in de vorm van beertjes en om het geheel af te maken krijg ik een speen in me mond. “Zo nu draag jij de kleding die jij hoort te dragen dit staat je veel mooier dan die volwassen kleding hoor kleintje van me. Dit past ook beter bij je, pas als je je plasjes en poepjes op kan houden en op de wc kan doen mag je volwassen kleding dragen tot die tijd ben jij een schattig baby'tje.” En ik krijg een aai door mijn haar. Alles wat de vrouw zegt en doet is super vernederend. “Gaan we ons kleine baby’tje eerst even lekker middageten voeren.”

De vrouw pakt mijn hand en samen lopen we de trap af. “Zo nu kun je zelf weer even kruipen jongen dan gaat tante even tafel dekken”, zegt de vrouw als we beneden zijn. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen moet ik nou lopen of kruipen? Om straf te voorkomen zak ik door mijn benen en begin op handen en voeten rond te kruipen. “Wat heb jij een lekkere dikke luier kont schattig hoor.” En ik krijg een tik op me billen van tante. In de woonkamer pakt de vrouw uit de kast een dik gekleurd speelkleed en allemaal baby speelgoed. “Ga maar lief spelen tot tante klaar is met het eten.” Ik kruip op het kleed en bekijk wat speelgoed. Tante gaat naar de keuken om tafel te dekken. “Wil de kleine jongen niet met het speelgoed spelen of snap je het nog niet? Ik pak maar een rammelaar en begin er mee te schudden. “Goed hoor kleintje tante is bijna klaar maar ga maar lief door met spelen.” Ik blijf wat schudden met de rammelaar en kijk naar de vrouw die tafel aan het dekken is en in de keuken bezig is. De vrouw pakt vanuit de garage een hoge kinderstoel en zet deze bij de tafel. “Kom maar liefje kruip maar naar tante toe.” Ik kruip richting de vrouw en als ik er ben krijg ik een hand en mag ik weer staan.

“Tante zal je even helpen om in de stoel te komen.” Ze pakt me op en tilt me in de stoel ze is behoorlijk sterk. Ze maakt de riempjes strak vast en doet een blauwe slab om. “Doe je speentje maar uit hoor anders kan mijn liefje niet eten hé?” De vrouw loopt de keuken in en komt terug met een babyflesje warme melk en een bordje pap. “Zo gaan we het kleintje even voeren want anders wordt het een rotzooi.” Ze doet een blauwe lepel in de pap en beweegt richting me mond. “Open maar het vliegtuig komt eraan. Ik doe me mond open en de vrouw steekt de lepel in me mond. De pap heeft bijna geen smaak en is best vies. De vrouw gaat gewoon door met voeren en maakt mijn mond behoorlijk smerig. Ik ben nog nooit zo vernederd maar ik geniet er ook wel van om weer een baby te zijn. Als de pap op is maakt de vrouw mijn mond schoon met een nat doekje. “Wat kunnen babytjes toch knoeien.” De vrouw pakt het flesje melk en stopt de speen in me mond. Met moeite krijg ik de melk uit de speen. “Lekker hé.” Ik knik een klein beetje met mijn hoofd. Als het flesje op is tikt de vrouw op mijn rug. “Moet het baby’tje geen boertje laten?” Ik laat maar een boer. “Dat was een groot boertje voor zo’n klein jongetje”, zegt de vrouw. “Nu gaat tante even eten blijf je lief zitten?”

Als tante ook klaar is met eten tilt ze me uit de stoel. “Kruip maar weer lief naar het kleed dan kun je weer leuk spelen.” Ik kruip naar het kleed en begin weer een beetje te spelen met de spullen die er liggen. Tante is de tafel aan het afruimen en kijkt de hele tijd naar me. “Wat speel jij toch lief kleine jongen tante komt als ze klaar is weer bij je hoor.” De vrouw gaat weer de keuken in terwijl ik verder speel. Na een tijdje spelen komt de vrouw weer uit de keuken naar mij toe. “Is je luier nog wel droog kleine jongen?” De vrouw legt me op mijn rug en maakt de romper een beetje los en steekt een hand in mijn luier. “Goed hoor kleintje je bent nog helemaal droog. Je mag nog even spelen dan ga ik nu een lekker flesje voor je maken en kan je lekker middag dutje doen zo meteen.” Het spelen begint te vervelen dus ik ben blij dat ik zo lekker kan gaan slapen. De vrouw gaat weer de keuken in en ik stop met spelen. De vrouw komt na een tijdje terug met een flesje en een slab. “Kom maar baby van me dan ga ik jou lekker een flesje geven. De vrouw gaat op de bank zitten en ik kruip naar haar toe. Als ik bij haar ben tilt ze me op en legt me bij haar op schoot. “Zo even een slabbetje om anders kan je morsen en dat willen we natuurlijk niet.” De vrouw doet de slab om en stopt de speen in mijn mond. Ik begin weer te drinken. “Niet te snel drinken hoor anders verslik je je misschien wel”, zegt de vrouw. Als het flesje leeg is klopt tante weer op mijn rug en laat ik een boer. “En dan gaan we de kleine broekplasser nu lekker naar bed brengen.” Ik word hier zo erg vernederd.

De vrouw tilt me de trap op naar mijn kamer. Ze legt me op de commode en trekt mijn romper uit. Ze steekt een hand in mijn luier. “Nog steeds droog kleintje? Knap hoor.” Uit de kast pakt ze een pyjama met nijntje er op en doet deze bij mij aan. Ze tilt me in het bed en doet de deken over mij heen. Het is bed is van grenen hout en heeft hoge hekken aan alle kanten zodat je er niet uit kan vallen of klimmen. In het bed liggen heel veel knuffels. “Welterusten kleine man de babyfoon staat aan dus als er wat is hoor ik je” en de vrouw geeft me een kus. Ze doet het licht uit en loopt de kamer uit. Ik sluit me ogen en probeer te slapen wat denk ik wel gaat lukken, omdat ik behoorlijk moe ben van alles wat me overkomen is in deze korte periode. En na een tijdje val ik in slaap.

Ik word wakker van een natte luier. Ik heb weer zonder dat ik iets heb gemerkt in mijn luier geplast. Ik hoop dat de vrouw snel komt zodat ik verschoond kan worden. De luier is koud, dik en plakkerig. Ik pak maar een knuffel en speel daar wat mee. Na een tijdje spelen met de knuffel hoor ik voetstappen en doet de vrouw de deur open. “Lekker geslapen kleintje?” Ik knik wat. De vrouw komt naar het bed en tilt me er uit en legt me op de commode. Ze trekt mijn pyjama uit en doet mijn plastic broekje naar beneden. “Heb jij een plasje gedaan? Maar goed dat jij een lekker dikke luier aan hebt.” Ze maakt mijn luier los en pakt uit het kastje een pakje babydoekjes. Met de baby doekjes maakt ze alles schoon. “Zullen we de jongen eens lekker een nieuwe luier aan doen.” Ze pakt de luierzalf en smeert mijn kruis en billen dik in. Daarna poedert ze alles. Tante pakt een schone luier en schuift deze onder mijn billen. “Dan gaat tante de luier lekker strak doen anders ga je misschien lekken en dat willen we niet hé kleintje?” Ze pakt de plakstrips en maakt mijn luier heel strak vast. Daarna krijg ik mijn plastic broekje en romper weer aan. Tante tilt me van de commode en hand in hand lopen we de trap af.

“Ga maar weer lief spelen dan gaan we straks lekker eten.” Ik kruip naar het kleed en begin wat te spelen met wat speelgoed. Tante pakt uit de kast een fototoestel en begint foto’s van me te maken terwijl ik aan spelen ben. Ik voel me nu heel ongemakkelijk en ik wil dit totaal niet. “Wat ben jij een schattig jongetje”, zegt tante. Ik voel me heel erg vernederd. “Zo genoeg foto’s voor vandaag.” De vrouw gaat op de bank zitten en zet de tv aan. De vrouw kijkt de hele tijd naar me en zegt dat ik moet spelen. Ik wil niet spelen, omdat het saai is geworden maar doe het toch maar. “Vind je het spelen niet meer leuk? Kom eens lief naar tante toe.” Ik kruip naar de vrouw en ze tilt me op schoot. “Zal tante jou eens lekker kietelen en knuffelen?” De vrouw begint me te kietelen op mijn buik en rug. Ik begin automatisch te lachen. Ze kietelt nog een tijdje en ik moet heel erg lachen.

“Ik ga even eten koken en tafel dekken ga jij weer lief spelen?” Ze tilt me van schoot en legt me op het kleed tussen het speelgoed. De vrouw staat op en loopt naar de keuken. Ik ga op mijn rug liggen en leg een knuffel onder mijn hoofd. Ik ben het spelen zat het is heel saai geworden en al dat baby speelgoed is niet voor mij ik ben volwassen. Ik hoor de vrouw bezig zijn in de keuken. Tante komt af en toe kijken of het nog goed gaat. “Je wilt niet meer spelen hé kleine?, zal ik je alvast in je stoel zetten?” Ik kruip naar de tafel en de vrouw tilt me in de stoel. Ze doet de riempjes vast en de slab om. “Het eten is bijna klaar hoor tante komt er aan.” De vrouw loopt de keuken weer in.

Na een tijdje komt de vrouw met een flesje appelsap en bord met baby groente pap uit de keuken. “Kijk eens wat voor lekkers tante voor jou heeft.” De vrouw zet het bordje voor me neer en doet de lepel er in. “Mondje open.” Ik doe mijn mond open en de vrouw stopt een hap in mijn mond. Het is niet heel warm en is heel smerig. Met tegenzin slik ik de eerste hap door en de vrouw heeft de tweede lepel al weer in mijn mond. De vrouw voert me en af en toe krijg ik een slok appelsap. Mijn hele mond zit weer onder. Als het bordje en flesje leeg zijn veegt de vrouw mijn mond schoon met een nat doekje. “Wat kan jij kliederen, maar dat mogen kleine kindjes.” Mijn slab wordt afgedaan en de speen gaat weer in. “Nu gaat tante even eten blijf wel lief zitten hé” De vrouw gaat de keuken in en komt terug met een bord met lasagne. De vrouw gaat rustig eten en kijkt de hele tijd naar me.

“Zo tante is ook klaar met eten nu krijg jij op de bank nog een flesje warme melk en dan is het bed tijd voor jou.” Mijn riempjes worden los gemaakt en ik word uit de stoel getild. Op de bank krijg ik mijn slab weer om en komt tante met een flesje warme melk. “Kom maar op schoot kleintje.” En zodra de vrouw me op schoot tilt voel ik de poep mijn luier in glijden. Ik heb geen enkele controle over mijn sluitspier dus een flinke hoeveelheid gaat mijn luier in, en door het op schoot zitten verspreid de poep zich overal. De vrouw heeft niks door en steekt de speen van de fles in mijn mond. Ik begin te drinken en hoop dat ik snel naar bed ga en verschoond word. “Wat ruik ik kleintje heb jij een ongelukje gehad in je luier?” De vrouw tilt me van haar schoot en hand in hand lopen we de trap op. Elke stap voelt vreselijk, omdat de poep zich verspreid.

“Boven word ik op de commode gelegd en trekt tante mijn kleertjes uit. “Bah wat stinkt ons jongetje we zullen jou zo eerst in bad doen.” De vrouw trekt de plastic broek uit en daarna maakt ze mijn luier los. Er komt een enorme stank vrij en mijn hele kruis en billen zitten onder de poep. “Wat een grote poep voor zo’n kleine baby, je luier heeft zelfs een beetje gelekt vanavond krijg je een extra dikke nachtluier aan en morgen doe ik inleggers in je luier.” Ik schaam me echt dood ik ben volwassen maar heb mijn hele luier vol gepoept en wordt nu verschoond. De vrouw maakt met billendoekjes het ergste schoon. “Zo het is al weer schoon hoor kleintje, en dan is het nu bad tijd voor jou.” De vrouw tilt me van de commode en loopt met mij naar de badkamer.

In de badkamer laat de vrouw het bad vol lopen. “Kom jongen dan til ik je er in.” De vrouw tilt me in het bad uit de kast pakt ze zwitsal badschuim en spuit dat in bad. “Dat gaat schuimen en dan ga jij lekker ruiken leuk hé?” Ik knik en spetter wat met het water. De vrouw zit op de rand van het bad en lacht naar me. Als het bad bijna vol is zet ze de kraan uit en pakt ze de sproeier. “Tante gaat je haartjes wassen met speciale baby shampoo die niet prikt.” De vrouw zet de sproeier aan en maakt mijn haren nat. Daarna masseert ze mijn haren met shampoo en spoelt het daarna weer uit. “Je haartjes zijn weer schoon hoor kleintje nu de rest nog.” De vrouw tilt me op zodat ik kan staan in het bad. Ze pakt een washand en doet die om. Op de washand spuit ze zeep en daarna begint ze mijn gezicht te wassen. “Doe je armpjes maar even omhoog dan doe ik je okseltjes even.” Ze wast mijn armen en daarna mijn oksels. Na het uitspoelen en opnieuw inzepen van de washand wast ze mijn buik, rug en benen. “Zo nog een keertje nieuwe zeep voor jou kleine piemeltje en je billetjes en dan ben je weer helemaal schoon.” Met nieuwe zeep begint ze mijn piemel te wassen. Het is heel vernederend om gewassen te worden maar dit is ook zo lekker en ik krijg een erectie. De vrouw wast gewoon door en gaat goed tussen de benen door. “Vind onze kleine jongen het lekker wat tante doen?” Ik knik. “Draai je maar om dan kan ik je billen doen.” Ik draai me om en de vrouw begint mijn billen lekker te wassen. Ook gaat de washand even door mijn naad heen. “Zo je bent weer helemaal schoon, zo te zien vond je het heel lekker zal ik je maar even helpen me je stijve piemeltje?” De vrouw pakt de sproeier en spuit met koud water mijn piemel af en al snel is hij niet meer stijf. “Zo dat helpt goed.” Wat een rot streek ik vond het net zo lekker.

De vrouw tilt me uit het bad en droogt me af. Ze poetst me tanden en maakt mijn oren schoon en daarna lopen we hand in hand naar mijn kamer. Op de commode smeert de vrouw mij nog lekker in met bodylotion. “Wat ruik jij lekker kleintje van me.” En de vrouw geeft me een kus op mijn wang. “Zo het is tijd voor een schone luier.” De vrouw poedert me in en legt daarna een dikke nacht luier onder mijn billen. Ze maakt hem goed vast, trekt mijn plastic broek en pyjama aan en tilt me in bed. “Zal tante je een verhaaltje voor lezen.” Ik knik, tante pakt een boekje en leest me voor daarna krijg ik een kus en moet ik slapen. “Welterusten en tot morgen kleintje.” De vrouw loopt weg en doet het licht uit en de deur dicht. In mijn dikke luier ga ik proberen te slapen wat wel gaat lukken na alles wat er vandaag gebeurt is.

“Goedemorgen kleintje, tante heeft al lekker ontbijtje voor je gemaakt.” Ik word wakker en voel dat mijn luier niet alleen nat is. Tante maakt het hekje van het bed los en helpt me eruit. Hand in hand lopen we naar beneden waar ik in mijn stoel wordt getild. “Kijk tante heeft lekker warme brinta voor de jongen.” De vrouw zet het bord met warme pap en een flesje met melk voor me neer. Ze doet een slab om en begint me te voeren. De pap is smaakloos net zoals gister. Als de pap op is krijg ik de fles en daarna wordt mijn mond schoon gemaakt. “Ruik ik nou dat je alweer hebt gepoept?” De vrouw tilt me uit de stoel en trekt mijn broek uit en gaat uitgebreid met haar hand over mijn luier, de poep verspreid zich. “Jij poept wel veel voor zo’n kleintje hoor, ga maar even in de box dan kan ik ook even ontbijten.” De vrouw tilt me in de box en ze gaat zelf ontbijten. Ik wil niet in de box, ik wil een schone luier het voelt vreselijk zo. De vrouw doet alles rustig aan terwijl ik wacht op een schone luier. In de box speel ik maar wat met de belletjes en de vrouw kijkt lief naar me terwijl ze eet.

“Zo jongen gaan we jou weer even wassen en een lekker dikke luier om doen.” De vrouw tilt me uit de box en boven legt ze me op de commode. Rustig maakt ze mijn luier los en maakt het ergste schoon met baby doekjes. “Wat doe jij toch elke keer grote drolletjes leggen voor zo’n kleintje, jij bent een vies baby’tje. En weet je wat tante doet met vieze baby’tjes? Heel goed wassen in bad met zeep en washandjes, dus dat gaan we nu met jou ook doen. Ze tilt me van de commode en loopt met mij naar de badkamer. Terwijl het bad vol loopt poetst de vrouw mijn tanden. “Zo kom maar in bad, ik zal even wat speeltjes voor je halen.” Ik lig in bad terwijl de vrouw wat speelgoed gaat halen. Ze komt terug met badeendjes en een pinguïn die water kan spuiten. Ik speel met het schuim in bad en spuit de hele kamer nat met de pinguïn.

“Zo genoeg gespeeld kleintje de hele kamer is nat. Weet je nog wat tante net zei? Vieze baby’s moet je goed wassen dus dat ga ik nu doen blijf je lief zitten terwijl ik je haartjes ga wassen?” Ik knik. “Lieve jongen ben je en de vrouw geeft me een aai door mijn haar. De vrouw wast mijn haar en pakt daarna een washand. Met de washand word ik gewassen net zoals gister en ook nu word ik weer afgespoeld met koud water. “Zo nu ruik je weer lekker hoor vies baby'tje.” Na het afdrogen word ik op de commode weer heerlijk ingesmeerd met baby lotion. “Omdat je zo veel poept krijg je van tante een lekker dikke laag zinkzalf.” De vrouw smeert mijn hele kruis dik in met de zalf. Ze pakt mijn enkels en tilt me benen op zodat ze ook mijn billen en bilnaad dik kan insmeren. Daarna nog een dikke laag poeder en het is tijd voor een nieuwe luier.”Ik geef je wel een nachtluier met inlegger dan kun je niet lekken kleintje, ook onderweg niet.” Onderweg gaan we weg? Of word ik opgehaald? Ik hoop eigenlijk dat ik nog mag blijven ik wil niet terug in mijn cel. De vrouw schuift de luier onder mijn billen en plakt hem strak vast. Daarna een plastic broek en romper en lekkere pantoffels.

Beneden mag ik in mijn stoel kleuren. De luier die ik om heb is veel dikker dan luiers die ik eerst had het is echt een prop tussen mijn benen en ik kan mijn benen moeilijk bij elkaar houden. “Wat kan jij mooi kleuren zeg, mag ik die tekening houden? Ik ga je wel missen hoor als je zo opgehaald wordt.” Dus ik wordt zo echt opgehaald, ik wil niet terug naar de meesters. Weer opgesloten in mijn cel en behandeld worden als stuk vuil. Ik kleur gewoon door terwijl de vrouw een flesje limonade haalt. De vrouw doet mijn slab om en geeft me het flesje. Als het flesje op is gaat de bel, de vrouw loopt naar de gang en ik wacht op wie er komt.

“Zo wij komen onze slaaf weer ophalen.” Twee meesters in leer lopen de kamer binnen en gaan zitten. “Zie hem zitten, wat een kansloze baby volledig afhankelijk van andere.” De meesters zijn nog geen minuut bij me of ik voel me nu al niet meer op mijn gemak. Ook de vrouw komt nu binnen. “Mevrouw heeft onze slaaf zich gedragen en aan uw wensen voldaan?” “Ja hij heeft zich keurig gedragen en voldaan aan mijn eisen ik hoop dat hij nog een keer bij tante komt slapen.” “Mooi zo we nemen hem nu wel weer mee.” De vrouw tilt me uit de stoel en de twee mannen pakken me stevig bij me arm. We lopen naar buiten en de vrouw neemt nog afscheid. “Doeg jongen, kom je nog een keer langs ik houd luiers voor je vrij en ook je kamertje zal zo blijven hoor kleine.” De vrouw geeft me een kus en daarna neemt één man me mee naar de bus terwijl de ander afrekent met de vrouw. Zo te zien is het niet goedkoop om mij te huren aangezien de vrouw een dikke stapel contant geld geeft aan de man. Ik word achter in de bus gezet en de man trekt de romper uit. Als ik alleen in de luier zit krijg ik een leren tuigje aan om mijn borst met daaraan een band, ik lijk net hond. Ook mijn armen worden vast gezet met handboeien. De man doet de deuren dicht en de motor start we rijden weer terug.

Als de bus stopt maakt de bestuurder de deuren van het busje open. De man die bij me zat stapt uit en trekt me aan de riem naar buiten. Ik wil gaan lopen maar wordt naar beneden geduwd. “Kruipen slaaf je bent onderdanig.” Op knieën en handen kruip ik over de stoeptegels naar de deur. Het is behoorlijk pijnlijk, en de mannen naast me lachen me uit. Gelukkig ben ik nu bij de deur zodat ik niet meer over de stenen hoeft te kruipen. Binnen kruip ik de met de meesters de trap af naar mijn cel. Zodra ik de ruimte in kruip met de cellen, voel ik me bekeken en een hond. De twee meesters die mij uitlaten aan mijn riem vinden het maar wat grappig en ook de bewakers in de zaal vinden het erg grappig. “Zo slaaf we hebben al lekker aan je verdiend, vandaag een dag in je cel en morgen heb je weer een klus. Je bent te laat voor de lunch dus krijg je vanavond weer te eten en zo te zien is die luier van je dik genoeg dus die red het wel tot morgen.” De meesters maken de riem los van het tuigje, doen de handboeien af en sluiten mijn cel. Ik ga op mijn matras liggen en probeer wat te rusten. Ik hoop dat ik niet meer hoef te poepen vandaag of vannacht, want op een verschoning hoef ik niet te rekenen. Ik hoop dat ik morgen dezelfde soort klus krijg als nu, ik vond het best fijn.

“Je eten slaaf.” Ik schrik wakker een meester zet een dienblad voor me neer met een deksel er over heen. “Bedankt meester.” Ik til het deksel op en zie een fles met goudgele vloeistof en een stuk brood. “Niet denken dat het appelsap is en je drinkt het op. Alles wat je hier krijgt gebruik je begrepen?” “Ja meester”, zeg ik zacht. De man verlaat de cel en ik begin met het brood. Ik zie erg op tegen het glas met urine. Na een paar happen brood begin ik toch aan het glas. De smaak is niet bepaald lekker maar minder erg dan gedacht. De smaak gaat gelukkig snel weg door een paar happen brood. Ik ben heel blij dat ik wat te eten heb ik verging van de honger. Mijn luier is in mijn slaap nat geworden, maar als hij alleen nat blijft ben ik tevreden. Het dienblad wordt weer opgehaald. “Gesmaakt?” “Ja meester.” Ik krijg geen antwoord en ben alweer alleen in mijn cel. Ik ga maar proberen te slapen, morgen weer een klus.

Ik word wakker in een super natte luier gelukkig heb ik nog een plastic broek aan en is hij alleen nat. Ik heb geen idee hoe laat het is, maar tegenover mij slapen een paar mannen nog en andere zijn ook al wakker dus daar heb ik ook niks aan. Ik probeer nog maar te slapen wat niet echt lukt. In mijn bed denk ik na over wat er allemaal gebeurt is de afgelopen dagen. Eerst zat ik lekker thuis af en toe in een luier en nu kan ik niet meer zonder. Terwijl ik zo lig te denken komt mijn ontbijt. “Beetje dooreten we gaan jullie zo wassen.” “Ja meester.” Het is alweer een stuk droog brood en als drinken dit keer koffie! Als ik ergens zin in had was het koffie. Ik eet mijn stuk brood op en geniet daarna heerlijk van de koffie. Als mijn koffie op is komen de meesters weer de zaal binnen. Het is bad tijd de deuren gaan open en iedereen wordt naar de douches gebracht.

“Handen tegen de muur.” Zodra iedereen met zijn handen tegen de muur staat komen de meesters achter ons de luiers los maken. “Bedankt meester”, zeg ik zodra mijn luier valt. “Omdraaien.” Ik draai me om met mijn hoofd weer richting de meesters. Bij mij staat een meester van rond de 25 in een leren broek en een tuigje van leer en kettingen. “Je stinkt.” Ik weet niet hoe ik moet reageren dus zeg maar niks. De man pakt mijn kin en zegt in mijn gezicht “wat zeg je dan?” “Ja meester ik stink.” “Goed zo.” De man pakt mijn armen en bindt ze vast aan de douche boven mijn hoofd. Iedereen staat nu met zijn armen omhoog af te wachten wat de meesters bedacht hebben om ons te wassen. “Vandaag niks speciaals voor jullie slaven gewoon even snel schrobben die handel en weer terug”, zegt één van de meesters. Mijn meesters zet de douche aan en een koude straal water maakt mijn lichaam nat. Mijn haar wordt snel gewassen en uitgespoeld en daarna krijg ik snel een borstel met zeep overal overheen. Mijn meester trekt blauwe handschoentjes aan die dokters ook hebben. Hij spreid mijn billen en zeept ze ruig in met de borstel. Daarna spoelt en droogt hij me snel af. “Bedankt meester”, zeg ik en hij knikt. “Wat voor luier wil je dik of super dik?” Ik twijfel maar omdat ik naar een klus moet en ik niet wil lekken kies ik voor super dik. De man loopt weg en komt terug met een nacht luier en twee inleggers. Terwijl ik nog sta wordt de luier omgedaan en voel ik hoe mijn benen wat wijder uit elkaar gaan. Een heerlijk gevoel zo’n dikke luier heb ik nog nooit gehad. De man brengt me naar de cel en vertelt dat ik over een uurtje wordt opgehaald voor de nieuwe klus.

In mijn cel lig ik op mijn matras met de heerlijk dikke luier tussen mijn benen. Ik wil er niet in plassen of poepen dan wordt hij koud en nat. De tijd gaat snel en twee mannen lopen mijn cel in. “Aantrekken we gaan naar een klus.” Ik krijg een shirt en joggingbroek toe gegooid. Ik trek hem aan en mijn luier is goed zichtbaar. De mannen brengen me naar het busje en ik stap weer achterin. Dit keer zit er nog een man achterin. “We brengen eerst hem naar zijn klus en dan mag jij”, wordt er tegen mij gezegd. Na een stuk rijden stapt de andere man uit en gaat hij naar zijn klus, daarna rijden we weer verder. Ik ben best zenuwachtig. “Oké je belt aan bij nummer 19.” Ik stap uit.

Na het aanbellen doet een gespierde man in leer open. Hij is niet ouder dan 35 en ziet er een beetje eng uit. “Zo weet jij waarom je hier bent?” “Nee”, zeg ik zacht. “Je ouders zijn het zat om je bed en broeken te wassen en daarom hebben ze mij ingehuurd ik ga jou binnen 24 uur zindelijk maken. En om te beginnen krijg je eerst een flinke straf je zou je dood moeten schamen zoals je hier in je luier staat. Mee lopen nu!” Bang en geschrokken van de woorden loop ik een trap af naar de kelder. De man trekt mijn kleren uit en ook de luier maakt hij los. We staan nu nog op een gang, maar de man maakt de deur open. De kamer lijkt op een sm en bondage kamer en in het midden staat een soort bok die ze bij turnen ook hebben. “Uitkleden en met je buik op dat dingen gaan liggen en snel!” Snel kleed ik me uit en ga ik liggen, mijn voeten raken nog steeds de vloer. De man maakt mijn enkels vast met ijzeren ringen en om mijn middel komt ook een band. Om mijn handen krijg ik dikke gevulde leren handschoenen en ook mijn armen zet hij vast. “Mond open.” In mijn mond krijg ik een stuk zeep. “Slaaf ik ga je nu straffen en bedenk je dat je nooit meer in je broek of bed moet plassen anders sturen je ouders je zo weer begrepen?” Door de zeep kan ik niet praten dus knik ik maar. De man loopt naar achter waar mijn kont vrij in het zicht is door mijn positie.

Hij begint met zijn vlakke hand op mijn billen te slaan. Deze straf is net bezig en nu al pijnlijk en ik denk dat ik voorlopig nog niet klaar ben. De man gaat gewoon door en ik bijt bij elke klap op het stuk zeep. De pijn is verschrikkelijk en ik moet al bijna huilen. “Doet het pijn slaaf?” Ik knik. “Moet je maar niet in je bed of broek plassen. Voorlopig ben ik nog niet klaar.” De man gaat gewoon door en elke klap doet meer pijn en het geluid is vreselijk. Na weer een paar klappen stopt hij met slaan en wrijft hij over mijn billen. Dan loopt hij naar mij toe met in zijn hand een bad borstel. Hij komt voor mij zitten en zegt “Moet je nu al huilen? Ik ben nog lang niet klaar, heb je al spijt van je baby gedrag?” Ik knik. “Ik denk van niet en omdat je nu liegt tegen mij krijg je er straks een extra attribuut bij. En om te voorkomen dat je nog meer gaat liegen moet ik je mond spoelen dus extra zeep kan geen kwaad denk ik.” Het blokje zeep haalt hij uit mijn mond. “Mond open.” En hij spuit een grote klodder afwasmiddel in mijn mond. Daarna gaat het blok zeep weer in mijn mond. Hij loopt weer naar achter en begint met de achterkant keihard tegen mijn billen te slaan. Ik begin keihard te huilen. Het doet ongelooflijk veel pijn en hij blijft maar door slaan. “Zo tijd voor je extra attribuut mijn favoriete.” De man loopt weer naar mijn gezicht en laat een staalborstel zien. “Ik denk dat ik je billen ga wassen.” Hij lacht gemeen en ik lig alleen maar te huilen. Vast gebonden en ik kan geen kant op, ik heb geen kans om vrij te komen. De man loopt weer naar achter en begint de borstel heen en weer te halen over mijn pijnlijke billen.De tranen rollen over mijn wangen en ik heb het gevoel dat mijn huid helemaal kapot wordt geborsteld. “Wat zullen je billen schoon worden, ze bloeden wel. Zal ik maar stoppen?” Ik knik heel hard en de man loopt naar mijn gezicht. “Ik denk dat het voor vandaag genoeg is geweest ik ga het volgende spel uitleggen.”

De man maakt me los en ik word op een stalen behandeltafel in de kamer naast de sm kamer gelegd. De man smeert mijn billen in met zalf wat een heerlijk gevoel is na alle pijn. “Zo dit was deel 1 van de behandeling nu deel 2. Patiënten die ik heb geholpen hier plasten vaak in hun broek en bed om luiers te mogen dragen. Om dit af te leren ga ik je een trauma geven aan luiers de komende 24 uur krijg je geen schone luier als je luier begint te lekken krijg je gewoon een nieuwe luier er om heen. Dat wordt een tijd in een mega luier die lekker zal gaan jeuken en je zal ook vast uitslag krijgen, maar dan wil je nooit meer een luier om. Nog even wat regels ik bepaal wanneer je een nieuwe luier krijgt, je loopt niet meer maar kruipt en je noemt me meester begrepen?” “Ja meester.” De man pakt een dikke nachtluier en doet er een inlegger in. Deze krijg ik om nadat ik een peniskooi om heb gekregen, verder krijg ik een leren tuigje aan, leren banden om mijn polsen, nek en enkels, een plastic broek met slot en nog steeds dikke leren handschoenen. De man klikt een riem vast aan de band om mijn nek.

“Ik breng je nu naar je kooi daar blijf je een tijdje begrepen?” “Ja meester.” De man trekt me aan de riem mee terug naar de sm kamer. Ik kruip over de grond naar een metalen kooi waar ik in moet gaan. Zodra ik in de kooi zit doet de man de kooi dicht en op slot. “Ik kom zo weer bij je hou je rustig.” De kooi is koud en klein ik moet gebukt zitten anders stoot ik mijn hoofd. Ik ben heel bang voor wat er allemaal nog met me gaat gebeuren. Door de leren handschoenen heeft het geen zin om te proberen los te komen, ik kan niks met mijn handen. In de kamer hangt nog veel meer marteltuig, zwepen, buttplugs, knevels en muilkorven. Ik vind de kamer heel eng maar tegelijk opwindend. Wat pijn doet vanwege de peniskooi. Terwijl ik nog wat rond kijk voel ik mijn luier nat worden.

Al best snel komt de man terug, hij maakt de kooi los en trekt me aan de riem mee de kamer uit en daarna de trap op. In de woonkamer staat een soort babystoel met ijzeren kettingen. “Tijd voor je lunch slaaf klim in de stoel.” Ik klim de stoel in en de man zet mijn pols en enkel banden vast met de ijzeren kettinkjes. Ik krijg een slab van de man en een klem in mijn mond zodat die niet meer dicht kan. De man loopt de keuken in en komt terug met een kan water. Hij steekt een hand in mijn luier. “Nog niet heel nat daar gaan we even wat aan doen.” De man haalt 2 pillen uit zijn hand en houdt ze voor mijn mond. Ik wil nee zeggen maar door de klem lukt het niet, ook schudden heeft geen zin. De man pakt mijn kin en houd deze stevig vast. Hij gooit de pillen naar binnen en giet een deel van de kan in mijn mond. Ik kan niet anders dan slikken. “Die luier van jou blijft niet lang schoon meer.” De man lacht gemeen. De rest van de kan giet hij rustig leeg in mijn mond. “Goed gedronken slaaf nu mag jij eten.” Hij loopt de keuken in en komt terug met een hondenvoerbak met daarin een warme smurrie.

Alle kettingen worden los gemaakt en ik word weer op de grond gezet. “Eten als een slaaf, je handen niet gebruiken maar net als een hond alleen je hoofd begrepen?” Ik knik. “Mooi zo.” De klem wordt uit mijn mond gehaald en ik ga proberen te eten. De smurrie is heel smerig en al snel zit mijn hele gezicht onder. De manier waarop ik moet eten is heel vernederend en ik voel me onderdanig. Met mijn tong blijf ik de smurrie likken. Het is een soort van ragout. Tijdens het eten voel ik plas lopen en krijg ik kramp. Bij de laatste lik schiet de poep zo mijn luier in. Het gaat maar door en stopt niet, zo veel heb ik nog nooit gepoept. De pillen hebben hun werk gedaan.

“Lekker gegeten slaaf?” “Ja meester.” “Kom mee naar beneden.” Hij pakt de riem en ik kruip achter hem aan de trap af naar de kamer met behandel tafel. Tijdens het kruipen verspreid de poep zich, een vreselijk gevoel en ik moet nog een behoorlijke tijd in deze luier. “Liggen!” Ik klim de tafel op en ga liggen. “Je hebt een behoorlijk zooitje gemaakt van je zelf, je hele gezicht onder de hondenvoer en ook je luier is een zooi. Vind je jezelf niet kansloos? Maar ik zal je zindelijk krijgen slaaf wees daar maar zeker van.” Hondenvoer? Heb ik net hondenvoer gegeten? Gadverdamme ik wil weg hier, maar kan niks. De man legt mijn armen vast aan de tafel en hij loopt weg. Hij komt terug met een natte washand en een dikke nieuwe luier. Met de washand wordt mijn gezicht schoon gemaakt. Met de sleutel maakt hij mijn plastic broek los en trekt deze uit. Hij begint in mijn luier te knijpen zodat alles zich verspreid. “Al goed gevuld en nog 20 uur te gaan.” De man lacht gemeen en snijd met een mes de plastic buiten laag van de luier kapot. “Zo wat een stank, ik hoop dat je morgen niet onder de schimmel zit als ik je luiers weer open maak.” Hij tilt mijn benen op en legt de tweede luier onder mijn kont. Hij plakt hem stevig vast en maakt me daarna los.

Ik loop met hem naar de sm kamer waar ik met mijn polsbanden wordt vastgezet aan kettingen die vastgemaakt zitten aan het plafond. In mijn mond krijg ik een knevel en van de muur haalt de man een zweep. “Elke luier die ik bij je om doe krijg je straf voor begrepen?” Ik knik. De man gaat achter me staan en met de zweep haalt hij uit om daarna mijn rug keihard te raken. Het geluid is vreselijk en het gevoel is nog veel erger. “Zo’n luier kost denk ik een euro, een euro is honderd cent dus 100 slagen is wel goed denk ik?” De man geeft daarna gelijk weer een slag. Ik moet nog 98 slagen en heb nu al enorm veel pijn. Na weer wat slagen op mijn rug begint hij te slaan in mijn knieholtes. Bij elke slag zak ik door mijn knieën en hang ik even aan mijn polsbanden wat behoorlijk pijnlijk is. De man slaat maar door op mijn knie holtes. Ik begin te huilen het is te pijnlijk. Hij loopt naar voor en lacht me uit. “Mietje nog 25 slagen op je tepels en je bent klaar.” Hij haalt uit en raakt mijn linker borst. Ook deze plek is heel pijnlijk. Om en om knalt de zweep op links en rechts tot de 25 is bereikt. De man maakt me los en steekt een hand in mijn nieuwe luier. Tijdens het slaan had ik weer geplast. “Die tweede luier begint ook al weer nat te worden maar kan nog wel, geluk voor je anders had je twee straffen achter elkaar.”

Mijn meester trekt me aan de riem mee naar de behandeltafel waarop ik word vastgemaakt. De knevel wordt uit mijn mond gehaald en weer krijg ik twee pillen in mijn mond die ik moet wegspoelen met veel water. De knevel gaat weer in mijn mond en ik krijg een slab om. De man doet mijn plastic broek uit. “Dan kan ik je luier controleren zonder je wakker te maken, welterusten.” De man loopt weg en doet de deur dicht. Ik wil best slapen, maar dat gaat niet lukken. Het is koud op de tafel in alleen een luier en leren tuigje. Ook de luier begint te irriteren hij is koud en mijn huid begint pijnlijk te worden. Ik sluit mijn ogen terwijl een straaltje kwijl langs mijn kin op de slab valt, door de gag kan ik het niet stoppen. Net als ik een beetje slaperig wordt loopt de poep en plas weer mijn luier in. Ik voel de warme smurrie verspreiden tussen mijn benen en heb het gevoel dat de luier gaat lekken. Ik hoop dat mijn meester zo komt om me te bevrijden en een extra luier aan doet.

Ik word wakker van mijn meester die binnenkomt. “Je hele luier is zo te zien doorweekt, tijd voor een nieuwe.” Mijn benen worden losgemaakt zodat de nieuwe luier onder mijn billen geschoven kan worden. “Je hebt gelekt jongen ik doe er maar een inlegger in om erger te voorkomen tijdens het slapen heb je ook al een nieuwe luier gehad maar jij hebt niks gemerkt die slaappillen werken prima, je liet alles ook lopen zo diep sliep je.” Nu heb ik het pas door mijn luierpakket is dikker dan voordat ik ging slapen. De luier wordt kapot gesneden en een nieuwe met inlegger gaat er overheen. Mijn benen gaan uit elkaar door de dikke luier. “Je hebt twee nieuwe luiers gekregen, maar je krijgt één straf anders is het zo zielig.” Meester maakt me los en in de sm kamer word ik weer vast gemaakt aan het plafond. Twee klemmen worden op mijn tepels gezet en met draden verbonden aan een kastje. “Zo een uurtje op extreem kan geen kwaad denk.” Meester drukt op een knopje en een schok schiet door mijn tepels. Ik wil schreeuwen maar dat lukt niet door de knevel. Om de tijd schiet er een stroomschok van een paar seconde door mijn tepels en de schokken worden steeds langer en harder en de tussentijd korter. Meester zit verlekkerd te kijken op een stoel naar hoe ik schreeuw en spring van de pijn.

Met de hardste schok stopt het apparaat en maakt mijn meester me los en doet mijn gag uit. Ik kruip naar boven. “In die stoel en snel.” Ik ga zitten en word vastgemaakt. Ook mijn mondklem gaat weer in. Hij gaat naar de keuken en ik zit met pijnlijke tepels en dikke smerige luiers vastgebonden in een stoel. De man komt terug met een kan water en wat zakken met fijn gemaald voedsel. “Je kan zo niet kauwen dus dan maar voedsel door een rietje. De man steekt een rietje ver in mijn mond, sluit de eerste zak er op aan en spuit de zak geleidelijk leeg. Het is een smaakloze brei van groente. Daarna wat slokken water en weer een zak. Als laatste weer wat slokken water en ik ben klaar met eten. Ik zit te wachten terwijl meester zelf gaat eten. Ik voel urine lopen. De pillen en het incontinent zijn werkt goed ik heb nog nooit zoveel gepoept en geplast op één dag.

De man is klaar met eten en maakt me los. “Ik ga je nieuwe luiers om doen, straffen en daarna ga je slapen.” Ik word meegenomen naar de behandeltafel en vast gelegt. Ik krijg gelijk drie nieuwe luiers om. “Ik wil niet dat je gaat lekken.” Zo nu ga ik je tandenpoetsen en dat is gelijk je straf. Ik word meegenomen naar een badkamer in de kelder waar ik nog niet was geweest. Er staat een stoel waar ik in vast word gezet. Aan de stoel zitten haken die achter me wangen gaan zodat mijn mond goed open is. Boven mijn benen zit een soort tafel met een ijzeren bak erin om het water op te vangen uit mijn mond. De luiers voelen als een kussen op de stoel, de luiers zijn zo dik. Mijn meester pakt een tandenborstel, een schone wc borstel, een spons en een fles afwasmiddel. Hij begint met een flinke klodder afwasmiddel op de spons en duwt deze mijn mond in en uit. De smaak is vreselijk en al snel schuimt mijn hele mond. “Zo pak je een stinkende muil aan.” Na de spons is de tandenborstel aan de beurt en ook die met een flinke klodder zeep. Elke plek in mijn mond wordt grondig gedaan. De bak onder me zit al aardig vol met schuim. Als ook de tandenborstel klaar is spuit hij de hele wc borstel onder met afwasmiddel de fles is bijna op. Mijn meester verandert de stoel zodat ik wat meer naar achter lig. Hij buigt over me heen en beweegt de borstel door mijn mond alsof hij een wc aan het schoonmaken is. Mijn hele mond schuimt, de borstel is niet heel groot en hard dus de pijn valt mee. “Zo is het genoeg.” Hij spoelt mijn mond met water en gooit de pillen naar binnen. Brengt me naar de behandeltafel legt me vast en doet het licht uit.

Ik word wakker in een vreselijk volle luier. De luier irriteert enorm en mijn huid doet pijn. Ik hoop dat de luiers zo af mogen. Ik merk nu pas hoe dik het luierpakket wel niet is, mijn benen liggen uit elkaar en het voelt als een sompig kussen waar ik op lig. Ook de stank is niet bepaald lekker. “Zo ben je al weer wakker?” Hij loopt op me af en wrijft over mijn luier. “Alleen nog ontbijten en dan zal ik je verlossen.” De man maakt me los en neemt me mee naar boven. Ik krijg droge stukken brood die ik uit een bak met alleen mijn mond moet eten. Daarna word ik vastgezet in de stoel, en wacht ik tot mijn meester klaar is met eten. De luiers beginnen nu echt te irriteren en pijn te doen en ik kan niet wachten tot ze uitgaan. “Zo ik denk dat het tijd is om de slaaf te verlossen.” Als ik los ben gemaakt kruip ik naar de kamer met behandeltafel waarop ik word vastgemaakt.

“Ben je klaar voor je bevrijding?” Ik knik. De man begint met de buitenst luier die volledig doorweekt is. “Je hebt goed je best gedaan, maar hier geniet er nog even van.” De man drukt de natte luier met zijn hand een tijdje in mijn gezicht. “En lekker? Wil je de poepluier straks ook?” “Nee meester.” “Jammer, maar ik beslis dus wie weet.” Ik hoop niet dat hij het meent, dit was al super smerig. De volgende luiers zijn nog erger dan de buitenste, en die was al doorweekt. Sommige vallen volledig uit elkaar zo vochtig zijn ze. De laatste 2 luiers zijn bruin en geel en zitten vol met mijn poep. Als de laatste luier los gemaakt wordt komt er een enorme stank vrij en zie ik de smerigste luier ooit. Ik zit ook helemaal onder de poep. “Zo wat een stank ik hoop dat je nooit meer luiers wilt dragen en dat je voortaan je pis kan ophouden, anders kun je nog een keer terug komen en dan straf ik je nog veel zwaarder begrepen?” Ja meester ik zal nooit meer in mijn broek plassen.” “Ik hoop het voor je.” Met billendoekjes wordt het ergste schoon gemaakt. De doekjes doen pijn aan mijn huid die onder de uitslag zit. “Bad tijd slaaf en daarna word je weer opgehaald.” Als ik los gemaakt ben en mijn peniskooi en andere attributen verwijderd zijn kruip ik naar de badkamer in de kelder.

Het warme water voelt goed. “Ga maar staan dan zal ik je wassen zodat je schoon opgehaald kan worden.” Ik ga staan en met een spons en veel schuim wordt alles lekker gewassen. De huid waar de luier omheen heeft gezeten is pijnlijk. Na het bad worden mijn tanden gepoetst met zeep. Op de behandeltafel krijg ik een dikke laag zinkzalf op mijn uitslag en een nieuwe luier.

We lopen naar boven en op de bank wachten we tot ik word opgehaald. “Ik hoop dat je je lesje geleerd hebt slaaf. Broekplassers zijn minderwaardig en verdienen het op hun plek gezet te worden.” “Ja meester u heeft gelijk ik zal het niet meer doen.” “Goed zo.” Na 10 minuten komen twee meesters mij halen. We lopen naar de bus waar ik achterin wordt gezet. De klant neemt nog afscheid van mij en waarschuwt voor de zoveelste keer dat ik nooit meer in mijn broek moet plassen, omdat ik anders weer naar hem toe moet. Een meester komt achterin zitten doet de deuren dicht en de motor start. Onderweg denk ik aan hoe zwaar de afgelopen 24 uur was. Mijn billen doen nog steeds pijn van de spanking en de uitslag, ook mijn tepels doen nog aardig pijn. Nu kijken wat mij nog meer te wachten staat als ik weer terug ben in mijn cel.

Einde deel 1.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
L Gehackt 16+ Verhalen 10
L Gehackt 16+ Verhalen 2
Similar threads


Bovenaan