Gepest

WhaleKing

Gewaardeerd Lid
Mijn eerste schooldag

Ik ben Jasper en ik ben 13 jaar oud. Dit is mijn eerste schooldag op de middelbare. Ik ben heel gespannen want ik draag nog luiers dag en nacht om dat ik het zelf leuk vind, maar mijn moeder denkt dat ik ze nog gewoon nodig heb. Ik kwam de school binnen lopen en liep meteen naar wat klasgenoten toe. Ik vond het leuk om ze weer te zien na de vakantie. We vonden het allemaal spannend wat er vandaag allemaal ging gebeuren. Na een kwartier gepraat te hebben ging de bel, nu ging de eerste les beginnen. Onze eerste les was Engels en het was echt saai en dan duurde de les ook nog een uur. Na Engels hadden we nog Frans en Tekenen. Tekenen was echter het enige vak waar ik me op verheugd had. Tekenen ging snel voorbij en daarna hadden we alweer pauze. In de pauze viel mijn broodtrommel op de grond, hierdoor moest ik bukken. Tijdens het bukken viel mijn broek een stukje naar beneden waardoor je best duidelijk een stuk van mijn baby blauwe romper kon zien. Ik was er wel bijna zeker van dat iemand het had gezien. Ik ging weer rechtop zitten en keek om me heen. Niemand keek me aan of lachte me uit, misschien heeft toch niemand het gezien anders had ik het wel gehoord. De pauze duurde maar 25 minuten en was dus best snel voorbij. Na de pauze hoorden we dat het vierde uur uit viel dus we mochten al weer naar huis. Op weg naar huis kwam ik een klasgenootje tegen genaamd Jesper, hij was een stoere jongen en ik echt helemaal niet maar toch kwam hij op mij af lopen. Hij begroette me vriendelijk en zei met een grote glimlach wij worden vast goede vrienden, ik glimlachte terug en zei ja, dat denk ik ook.

Toen ik thuis was werd ik verschoont en ging ik naar de voetbaltraining in mijn nachtluier. Anderhalf uur later was de training af gelopen. We moesten op de training weer eens dribbelen, overspelen en tenslotte nog een partijtje vier tegen vier. Toen ik weer thuis was ging ik douchen, werd me weer dezelfde nachtluier aan gedaan maar dan met mijn baby blauwe romper er overheen en tenslotte ging ik nog snel even eten. En lag ik uiteindelijk om half tien in bed. Ik kom altijd moeilijk in slaap dus daarom word ik vroeg in bed gestopt. Tenslotte sliep ik om half elf.


Word vervolgd.........
 

killer11

Als je mij op skype wilt laat wat weten
goed begin voor eerste verhaal, leest lekker. !1

hopelijk is het volgende deel wat langer

gr dl boy1222
 

Luier14

Gewaardeerd Lid
Misschien voor de volgende keer, probeer er ruzie (een conflict) in te krijgen,dat is leuker om te lezen
En dat dan helemaal uit te werken enzo.
En niet zo snel schrijven, nu was het van school,pauze,voetbal training,naar bed.
Iets meer uitwerken allemaal.
Voor de rest was het een begin voor nu
 

WhaleKing

Gewaardeerd Lid
Diapertje98 zei:
Misschien voor de volgende keer, probeer er ruzie (een conflict) in te krijgen,dat is leuker om te lezen
En dat dan helemaal uit te werken enzo.
En niet zo snel schrijven, nu was het van school,pauze,voetbal training,naar bed.
Iets meer uitwerken allemaal.
Voor de rest was het een begin voor nu

Ik heb hem net iets bijgewerkt
volgende week komt vervolg
veel leesplezier nog
 

gommu

Gewaardeerd Lid
ik hoop echt dat het vervolg snel komt hoor ;)


kan alleen een ding zeggen; ga zo door ;)
 

WhaleKing

Gewaardeerd Lid
Hoe het begon

Het was nu dinsdag, mijn tweede schooldag. Ik werd om 7 uur wakker in een doorweekte luier, mijn moeder kwam meteen binnenstormen en verschoonde me. Maar dit keer kreeg ik geen tena maar pampers om en een roze romper, ik vroeg aan mam waarom dit was en mijn moeder antwoordde met baby's dragen pampers en ze hadden alleen nog maar roze rompers dus daar heb ik er ook maar eentje van mee genomen. Al snel keurde ik het wel goed en ze liep mijn kamer uit. Ik liep de badkamer in en poetste mijn tanden. Toen ik hiermee klaar was liep ik naar de keuken om wat te eten te maken, ondertussen liep mijn moeder achter me langs en stopte wat extra pampers in mijn schooltas. Ik bestat er verder niet veel aandacht aan en at mijn boterham op.

Na het eten liep ik naar school, net paar meter voor het schoolplein kwam ik Jesper tegen. Ik zei vriendelijk hallo Jesper, maar Jesper pakte me beet en trok me in een zijweggetje waar niemand was. Hier duwde hij mij tegen de muur en vroeg heb jij mij niet iets te vertellen. Ik zei nee hoor Jesper en keek hem vrolijk aan, Jesper drukte met zijn hand in mijn kruis en zei dat voelt zacht aan. Oke ik zeg het al zei ik maar dan moet je het niemand vertellen. Toen zei Jesper dat ligt eraan of je braaf bent, maar wat is je geheim dan. Ik zei toen ik draag nog luiers dag en nacht met een romper eroverheen. Jesper begon te lachen terwijl hij in mijn tas rommelde, uit mijn tas pakte hij 3 luiers en trok mijn broek naar beneden, hij zag mijn romper en zei oh jij bent dus een babymeisje. We gaan vanmiddag na school meisjes kleren voor jouw kopen. Ik zei nee en toen zei hij oke dan vertel ik dit aan de hele klas, toen hij dat zei wist ik dat ik niks meer kon doen en gaf me over aan hem. Hij maakte nu mijn romper ook los en poepte en plaste 3 hele luiers vol en deed ze tenslotte bij mij om met een flinke laag tape er overheen zodat ik ze niet uit kon trekken. Hij zei met een glimlach nu ben je pas echt een grote baby met je poepluier, hij deed mijn romper weer vast en mijn broek om hoog en trok me weer terug naar het schoolplein. Net toen we er 2 seconden stonden ging de shoolbel. Nu kon mijn ergste dag van mijn leven beginnen.


dit is nog eens een mooi stukje om word vervolgd.......... te zeggen ;D
 

WhaleKing

Gewaardeerd Lid
sorry ik had maar 30 minuten de tijd en ik kan niet zo snel typen dus het is weer een kort verhaal geworden, maar de volgende word echt langer ;)
 

WhaleKing

Gewaardeerd Lid
Toen we binnen in het klaslokaal waren, moest iedereen iets over zichzelf vertellen. Net voordat Jesper aan de beurt was vroegen heel veel klasgenoten naar de dikke bobbel in mijn broek, Jesper nam het voor mij op en vertelde mijn klasgenoten dat een gigantische mug mij daar gestoken had. Op de een of andere manier geloofden ze dit en lieten ze mij met rust. Toen mocht Jesper iets vertellen, nou zijn vader was seksuoloog en zijn moeder was babyoppasser maar deed nu iets met kleuters of zo. Het verhaal van Jesper was zo langdradig dat ik niet eens aan de beurt kwam, stiekem was ik hier wel blij mee. En toen ging de bel, Jesper en ik liepen het lokaal uit en het was pauze. In de pauze kneep Jesper nog wel even in mijn kont en zij dat ik voorlopig nog wel even van hem was. Toen was het even stil, bijna de hele school deed Flappy Bird, Jesper keek mij op eens weer aan en hij fluisterde dat het babymeisje moest plassen. Ik gehoorzaamde hem want ik wilde niet dat de hele klas het zou weten. Verder was school niet echt bijzonder. Na schooltijd daarintegen dwingde Jesper mij om naar zijn huis te gaan. Bij hem thuis gingen we meteen naar boven, boven moest ik me helemaal uitkleden op mijn luiers na.............

Ik doe deze week stukjes tekst vanwege tijdnood

Ik heb één vraag aan jullie: doen jullie Flappy Bird en zo ja wat is jullie highscore!!!
Die van mij 12
 

Tienerluier

Beginneling
Ik heb van iemand gelezen dat je niet te ver gaan in het ab/dl en misschien hier ook asb/tsb maar ik vin dat dat je dat zeker mag doen ze zeg
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B baby omdat ik mijn neef gepest had met zijn luier B 1
B Baby omdat ik mijn neef gepest had met zijn luier B 6
adidaslover wie is er vroeger gepest?? Polls 113
WhaleKing Gepest Polls (T) 0
Bovenaan