Gepest

Diaperstorm

Aspire to inspire, before we expire.
Flappy bird is weer eens van die zeer onmogelijke spellen (mijn highscore is 4 ofso) je moet met een vogeltje obstakels ontwijken thats it al is het best veralavend haha

Verder leuk verhaal iets langere delen proberen misschien verder toppie
 

WhaleKing

Gewaardeerd Lid
Jesper zei dat ik hem moest volgen naar boven, naar zijn kamer. Ik gehoorzaamde en liep mee naar zijn kamer. Daar trok hij zijn broek en onderbroek naar beneden. Hij bukte en zei tegen mij dat ik hem moest gaan pijpen. Ik dacht bij mezelf: pijpen? Dat ga ik dus echt niet doen. Voor dat ik kon nadenken wat ik uiteindelijk zou gaan doen, duwde hij mijn mond al over zijn kruis. Ik wilde me er van weg duwen, maar hij duwde mijn hoofd op en neer na hem toe. Jesper is homo? Dacht ik bij mezelf. Er is niks mis met homo's, maar ik had het niet van Jesper verwacht. Ik begon me langzaam op te geilen en begon aan zijn kruis te zuigen. Jesper merkte dat ook, want hij zag een dikke bult bij mijn kruis verschijnen.POEP, POEP, POEP! schreeuwde hij, ik gehoorzaamde hem en ik begon te poepen. Plots deed Jesper zijn handen bij mijn hoofd weg en trok mijn kont richting hem toe. De poep verspreidde zich en kwam ook uit de pamper, tegelijkertijd kwam ik klaar. Het klaarkomen was iets te veel want mijn luiers begonnen te lekken. 5 minuten later kwam Jesper's moeder thuis. Jesper deed snel zijn broek en onderbroek weer aan. Jesper begroette zijn moeder en zei dat er een baby in zijn kamer zat. De moeder van Jesper kwam naar mij toen en zag dat alle pampers vol zaten. Daarom deed ze mij 4 dikke tena luiers aan. De moeder van Jesper zei dat ze Marion heette en ze liep weg. Even later kwam Marion terug met een gele plastic broek, mijn roze romper en een blauw jumpsuit met voetjes. Ze deed ze allemaal bij mij aan en zei dat ik weer lekker met Jesper kon spelen.

Wordt vervolgd..............

PS: het volgende deel wordt niet zo seksueel, tenzij jullie dat leuk vinden!
 

rog

Superlid
Leuk verhaal idd wel een beetje veel luiers hahahaha maar leuk verhaal hoop dat je nog door gaat met wat minder luier over elkaar gewoon 1 is ook goed
 

rog

Superlid
O trouwens die van mij is 9 hoe doe je dat 12 echt goed heb je ook de vliegendehollander al gespeeld ;D
Recoor 6
 

WhaleKing

Gewaardeerd Lid
Na een hele lange tijd wachten, komt er nu eindelijk een vervolg

Terwijl Marion mij aankleedde, liep Jesper naar beneden om wat te drinken en wat lekkers op te halen voor ons tweeën. Jesper kwam terug met twee volle kannen met cola en twee zakken chips. Ik keek met open mond naar Jesper en hij glimlachte terug. Het eerste wat Jesper zei was "je blijft hier vanacht logeren", "ik heb je moeder al gebeld en je gaat morgen samen met mij naar school". Ik knikte en durfde verder niks te zeggen. Jesper liep naar me toe en sloeg me op mijn dikke kont, hij glimlachte en zei niks. Hij keek mij even aan en gebood mij hierna om op te staan. "We gaan meiden spullen voor je halen", zei hij. "Pak papa's handje maar stevig vast". Ik pakte zijn hand en hij sleurde me mee de trap af, we pakten onze jassen en we waren weg. Na 10 minuten fietsen kwamen we aan bij een kledingzaak voor vrouwen. We liepen naar binnen en bijna meteen pakte Jesper een rood minirokje, een rood slipje en een wit hemdje. Jesper drukte de kledingstukken in mijn handen en gebood mij om mijn plasticbroekje uit te doen bij het omkleden en het slipje hoefde ik niet aan te doen. Toen ik mijn jumpsuit uit had en het hemd en de minirok aanhad, merkte ik dat je duidelijk onder mijn rok kon kijken en dus duidelijk de 4 tena's zou kunnen zien. Ik streste een klein beetje, maar deed toch het gordijn van het pashokje open. Jesper stond recht voor me en keurde de kleding goed. Ik wilde mij meteen weer omkleden, maar ik moest het zo aanhouden. Na het afrekenen gingen we weer terug naar het huis van Jesper. Bij hem thuis dronken we de tweede kan cola op en aten we de tweede zak chips op.

Hierna gingen we in bed liggen, Jesper in zijn onderbroek met een T-shirt erboven en ik met 4 tena's, een minirokje en een hemd........
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B baby omdat ik mijn neef gepest had met zijn luier B 1
B Baby omdat ik mijn neef gepest had met zijn luier B 6
adidaslover wie is er vroeger gepest?? Polls 113
WhaleKing Gepest Polls (T) 0
Bovenaan