Gestrand

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 2 50,0%
  • 10

    Stemmen: 2 50,0%

  • Totaal stemmers
    4

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Luist


Voor een weekend hadden wij een plaats besproken op een camping in het buitenland. Onder weg daarheen waren wij ergens midden in het land gestrand met geen huis in de buurt. En de weg die wij hadden uitgekozen werd ook niet veel gebruikt. Dus hebben wij de auto in de berm geduwd en zijn gaan lopen in de richting van de eerst volgende stad die zo'n 10 km verder lag.

Onder weg daar naartoe kwamen we langs een gebouw dat een eindje van de weg verwijderd lag. Er stond een hoge muur omheen. Wij zijn daar naar toe gelopen en hebben, via de intercom gevraagd of het mogelijk was een garage bedrijf voor ons te bellen vanwege de pech met onze auto. Dit kon en om te wachten op de service auto werden we binnen genood. Toen we de poort door waren zagen we een prachtig oud huis liggen van drie verdiepingen. Binnen werden we ontvangen door een vrouw die nog gekleed was als dienstbode, en in een zijkamertje gebracht. Onder het genot van een kop thee konden we daar wachten.

Toen we naar deze kamer werden begeleid zag ik op de overloop een paar mensen lopen die anders gekleed waren dan men zou verwachten, maar wat er anders aan was kon ik zo niet zeggen.

Toen de service wagen was gekomen ben ik meegegaan om de te tonen waar onze auto stond, na inspectie door de monteur bleek dat het euvel niet zo maar was te verhelpen en dat de auto naar een garage gesleept moest worden. Daar het weekend was zou hij pas de volgende maandag gerepareerd kunnen worden. Volgens de monteur was er in de verre omtrek geen camping waar we onze tenten konden opslaan. En het enige hotel in het volgende plaatsje bleek na informatie over de mobilofoon helemaal te zijn volgeboekt. Hij heeft mij weer afgezet bij het landhuis, en voorgesteld dat we zouden vragen of het mogelijk was daar op het terrein onze tent op te slaan, of dat we daar misschien konden logeren. Als dit niet mogelijk was zouden we met een taxi naar een plaats ongeveer 25 km verder moeten gaan.

Terug gekomen op het landhuis heb ik deze vraag voorgelegd aan het dienstmeisje, deze kon daar niet over beslissen, en ging de beheerder van het pand halen. Het bleek dat in dit pand een soort privé club was gevestigd. En dat de mensen die daar logeerde allemaal kwamen om hun opvoeding over nieuw te doen.

En dan vooral de opvoeding in de jongste jaren van hun leven. Daar alleen het personeel gewoon gekleed was, mochten wij wel blijven maar zouden ook aan een door ons te kiezen opvoeding moeten deel nemen. Om te kunnen kiezen zouden wij een beknopte rondleiding krijgen langs een aantal kamers die niet door gasten bezet waren.

Het waren allemaal kinderkamers.

De eerste kamer was als tienerkamer ingericht. Om te zorgen dat de tieners zich zouden gedragen werd er overdag en s'nachts een gareel aangedaan. Voor overdag was dit een riemenpak dat over de kleren werd gedragen en waar mee men zo nodig op bepaalde plaatsen in het gebouw kon worden vastgezet. Het gareel voor s'nachts was ook van riemen maar op borst hoogte waren er twee grote ringen in verwerkt en ook in het kruis was een ring verwerkt. Aan de zijkanten zaten bevestigings ringen waardoor de riemen die aan het bed zaten konden worden vastgemaakt. Op de vraag van mijn vriendin waar de ringen in het pak voor waren, vertelde men dat de grootte ringen voor over de borsten van de vrouw waren en de klein ring was voor over de pik van de man. Door beide soort ringen in een pak te verwerken kon dit dienen voor zowel een man als voor een vrouw.

In de tweede kamer was een bed ingericht voor kinderen die nog een probleem hadden met s'nachts droog te blijven. Op het bed lag een rubber zijltje met daar overheen een stuk stof dat aan beide zijde van het bed vastzat. als men de lap dubbel legde zag men dat het eigenlijk een soort broek was. Het 'kind' werd hier op gelegd en de broek werd opzij gesloten met twee slotjes zodat men niet zelf van het bed kon. Ik vroeg als deze kinderen s'nachts niet droog bleven of het bed dan niet nat werd, maar men zij dat deze kinderen nog enige bescherming aan kregen. Als ik nadacht kon ik er zelf wel op komen wat ze dan droegen. Ik had er op dat moment nog geen erg in wat dat moest zijn.

De volgende kamer was een leslokaal met een aantal oude schoolbanken in deze banken waren ringen bevestigd die in hoogte overeen kwamen met de ringen die aan de garelen zaten die wij eerder hadden gezien dus de tieners konden hier les volgen als het moest gedwongen op hun plaats.

De vierde kamer die we te zien kregen was een kamer voor kleuters. Hier stonden bedden met rekken erlangs tegen uit vallen een grootte commode om op te verschonen en allemaal speelgoed en knuffels voor kleuters. Ook het behang en de verder inrichting waren op die leeftijd afgestemd.

De vijfde kamer was een echte baby kamer, hier stond een wieg en wie hier voor koos bleef de hele dag in de wieg liggen. En werd alleen voor het eten en verzorging uit bed gehaald.

Mijn vriendin wilde wel eerst proberen hoe het voelde zo'n gareel te dragen, maar ook de kleuter kamer sprak haar wel aan. Ik wilde de kamer voor 'probleem kinderen' wel eens proberen, maar had ook wel interesse in de kleuter kamer.

De manager van de club stelde voor een globaal speelplan voor het weekend op te stellen, wat betekende dat wij die avond op de kamers van onze eerste keus zouden slapen en dat wij de volgende dag omdat wij niet aan de eisen voor een groter kind kond voldoen zouden worden terug gebracht naar de kleuter afdeling. Het was ondertussen etenstijd geworden. Er was geen tijd meer om ons om te kleden voor de maaltijd dus aten wij met het personeel mee in een eetzaaltje en zagen nog niks van de andere gasten, die we wel zouden ontmoeten.

Na het eten werden we naar een ruimte gebracht waar we onze kleding in een kast konden opbergen hier kregen we ook de kleding die we die avond zouden dragen. Voor haar een trui en een lange broek, hier overheen kreeg ze het gareel aan voor overdag en werd haar verteld dat ze alle instructies van het personeel moest opvolgen ander werd haar bewegings vrijheid beperkt.

Ik kreeg een T shirt en een korte broek aan als ondergoed kreeg een onderbroek met beertjes aan. Ik mocht met auto's gaan spelen in de speelkamer. Zo gekleed werden we naar de andere gasten gebracht. Zoals mijn vriendin gekleed was liepen er nog een aantal rond. Ik was de enige die als jongen van rond de 8 9 jaar rond liep. Ook liep er een aantal kleuters rond deze hadden echt kleren aan zoals ook kleine kinderen aan hebben en men kon ook zien dat ze onder die kleren iets anders aan hadden dan een onderbroek. Maar ik had mij er nog geen voorstelling van gemaakt wat ze er dan onderaan zouden hebben.

De kleuters zouden het eerst naar bed gaan, hier voor moesten ze eerst in bad. Voor het vlotte verloop van de badpartij werden de kleuters vast uitgekleed. Onder de boven kleding kwam een luier pak te voorschijn en toen dat was uitgedaan stonden deze kleuters alleen gehuld in een luier te wachten tot ze aan de beurt waren om in bad te gaan. Na het bad werd een dikke nacht luier omgedaan en daar kregen ze een kruippak over aan. Dit was gemaakt van een soort stretch badstof en sloot vrij strak op het lichaam aan, hierdoor zag je heel duidelijk dat ze een luier onder dit pak aan hadden. Ze werden allemaal naar hun kamer gebracht en in toen ze in bed lagen werd het hek omhoog geschoven en konden ze er niet meer uit.

Na de kleuters was het mijn beurt ook ik moest eerst in bad, na te zijn gebaad kreeg ik alleen een badjas aan en moest zo naar mijn kamer. Daar aangekomen merkte ik dat mijn bed al was opengeslagen. Op de stoffenbroek lag een opengeslagen luier die met verschillende lagen luier inleg extra dik was gemaakt. Ik moest in mijn blootje op het bed gaan liggen met mijn billen op die dikke luier. Deze werd mij omgedaan en hierover werd de stoffen broek gesloten, deze sloot de luier partij helemaal af zodat ik die niet zelf zou kunnen uittrekken. Van het bed kon ik nu ook niet meer opstaan daar die broek met riemen aan het bed was vastgemaakt. Toen dit in orde was gebracht werden de dekens over mij heen gelegd en kon ik gaan slapen.

Volgens mijn vriendin werden nu de andere naar bed begeleid. De garelen werden verwijderd en ieder mocht op eigen gelegenheid in bad want deze 'kinderen' waren al groot. Na het bad ging ieder naar zijn eigen kamer en daar werden ze voor de leiding klaar gemaakt voor de nacht. Aan haar werd gevraagd of ze er s'nachts uit moest om naar de wc te gaan. Want dan moest men voorzorgs maatregelen treffen. Dit was zo. Het gareel voor de nacht gingen ze nu aanpassen de kruisriem werd verwijderd.

Nu kreeg ze het gareel aangelegd eerst werd de riem om haar borst vast gemaakt, haar borsten staken naar voren door de twee grootte ijzeren ringen. Hierna werden de riemen over haar schouders vastgemaakt tussen deze schouder riemen zat een halsband die ook gesloten werd en de riem om haar middel. Aan de achterzijde werd aan deze riem iets bevestigd. Ze moest zo blijven wachten want er moest nog iets gehaald worden uit een andere kamer, dit bleek net zo'n luier te zijn als ik had omgekregen. Nu werd dat gene dat men aan de achterzijde had vastgemaakt naar voren gehaald, dit was een flap van soepel leer die aan de voorzijde ook an de taille riem werd bevestigd en zo een soort broek vormde. Nu moest ze op het bed gaan liggen en werd de borst riem en de taille riem met korte riempjes aan het bed vast gemaakt.

Toen ze was gaan liggen had ze al gemerkt dat haar benen tegen iets aanstoten dit bleken boeien te zijn waarin haar enkels werden vastgezet zo waren er ook boeien voor haar polsen. Nu was geheel immobiel geworden en kon nog alleen naar het plafond staren. Ze werd toegedekt en kon gaan slapen. Door de vreemde manier waarop wij op bed lagen was het moeilijk in slaap te komen. Ook merkte we dat wij 's nachts moesten plassen maar door onze boeien konden we niet van bed. In onze broek plassen waren we ook niet gewend dus liep de druk in onze blaas op en dat hield ons ook uit onze slaap.

Na van loop van tijd heb ik me toch gedwongen te plassen want de druk was bijna niet uit te houden. Het was een heel raar gevoel. Door dat mijn plasser naar boven wees liep de urine eerst naar de rand van de luier maar door de zwaarte kracht liep hij daarna langs mijn ballen naar beneden in de luier, dit was een vreemd gevoel. De hele luier werd nu vochtig en warm. Na verloop van tijd werd ik weer wakker op het eerst moment wist ik niet waar ik was maar ik merkte wel dat ik iets kouds aan had. De luier was gedurende de nacht afgekoeld en koud geworden, Ik was benieuwd wat deze dag zou brengen.

De grotere 'kinderen' werden gelijktijdig gewekt en moesten zoals ze gekleed waren gaan eten. De garelen die wij in eerste instantie hadden gezien waren voor het merendeel aangepast. Bij verschillen de mannen was er een flap aan de voorzijde vastgezet waarop een soort tralie kooitje zat hier in was hun penis opgeborgen, zodat ze niet met zich zelf konden spelen, ook waren er waarin de penis in een soort huls was opgeborgen. Bij de vrouwen was er nog een die hetzelfde gekleed was als mijn vriendin, met een luier dus. Ook waren er een paar met een tralie broekje aan. En bij anderen waren er op de kruisriem een tweetal dildo's bevestigd.

Voor dat we mochten gaan zitten werden wij met een luier aan gecontroleerd we waren alle drie nat, daarom kregen we te horen dat broekplassers zich nog kleuters gedroegen en dat we na het eten aan de kleuter leiding zouden worden overgedragen om verder zindelijk te worden. Na het eten werden de nacht garelen afgedaan en mocht men gaan douche alleen wij moesten gehuld in onze luiers wachten tot de rest van de kleuters was gewekt en had gegeten. De kleuters werden zo als ze uit bed kwamen op kinderstoelen gezet en kregen een slabber om. Bij verschillende kon men duidelijk zien dat de luier die ze aan hadden had gelekt.

Toen iedereen zat werden ze om beurten gevoerd met een bord pap. Drinken kregen ze uit een fles met een speen. Hierna was het weer tijd voor verzorging en bad. De badkamer voor de kleuters was aan een zijde voorzien van een aankleed tafel en boven deze tafel was een plank gemaakt waarop grote aantallen luiers lagen in diverse maten. Nu bleek dat er ook in de kleuters een onderverdeling was gemaakt, er was een groep die nog kleiner was dan de rest deze mochten niet praten en moesten nog over de grond kruipen want ze hadden nog niet geleerd hoe ze moesten lopen. Deze werden het eerst geholpen, ze werden door twee mensen op het aankleed kussen getild.

Daar werd het kruippak uitgedaan en de vieze luier verwijdert.

Wat opviel dat ze helemaal geen lichaamsbeharing meer hadden. Dit was volgens de leiding nodig omdat alle kleuters anders niet goed konden worden verzorgd. Nadat hun billen waren gewassen kregen ze een schone luier aan en daar over heen een luierpakje dat sloot in het kruis. De jongens kregen daar over een soort overal met korte mouwen en pijpen, dit pak sloot in het kruis ook met drukkers. Voor de meisjes was er ook zo'n soort overal maar in plaats van de korte pijpen had deze overal een soort pofbroekje en was er een rokje aan genaaid. Als ze stonden of rondkropen kon men dit broekje onder hun rok zien uitsteken.

Na de kleintjes werden de lopende kleuters verzorgt die mochten zelf hun kleren uitdoen en moesten met alleen hun luier aan zelf op het aankleed kussen klimmen. Ook bij hen bleek er geel beharing aanwezig te zijn. Nadat ze waren verschoond kregen ook zij een luierpak aan met daar over heen een T. shirt en een Tuinbroekje met elastiek in de pijpen. Ook dit broekje dat ze gewoon aangetrokken hadden gekregen bleek drukkers in het kruis te hebben. Nu werden wij de kinderen die terug waren gestuurd naar de kleuters verzorgd.

Hier voor werd eerst een soort brancard gehaald, deze was voorzien van een soort rubbermat waarin een patroon zat van alle maal gaten. Ook zaten er hand en voet boeien aan, ik dacht nog deze zijn niet nodig voor kleuters want die doen toch nog wat ze gezegd wordt. Als eerste moest ik er op gaan liggen. Nadat ik was vast gezet werd de luier verwijderd. Nu begon men met de verzorging, Mijn hele lijf werd met een soort crème behandeld, toen deze was aan gebracht werd ik met de brancard opzij gezet en moest mijn vriendin op de volgende gaan liggen, ook zij kreeg zo'n behandeling, en ook voor het andere meisje was er dezelfde behandeling.

De behandeling van de andere had in totaal ongeveer een kwartier geduurd, nu werd ik met brancard en al onder de douche gereden. Hier werd ik met lauw water afgespoeld, hiermee verdween het schuim van de crème maar ook mijn lichaams haren, ik leek nu op een klein kind zonder die haren. Dit zelfde zou nu ook wel bij de meisjes gebeuren. Na de was partij werd ik weer naar de aankleed tafel gereden. De boeien werden verwijderd en ik moest overstappen naar het aankleed kussen. Daar werd ik eerst ingewreven met olie en gepoederd, hierna kreeg ik een luier maat large om. Zo moest ik van het kussen stappen en werd mij de maat genomen.

Naar aanleiding van deze gegevens werden er kleren voor mij gehaald. Die was een luierpak met vrolijke eendjes, dit werd over mijn hoofd getrokken en tussen mijn benen vast gemaakt. Dit pak had korte mouwen. Hierover kreeg ik een pakje van velours stretch stof. Deze sloot vrij strak aan het had net als alle kleren voor de kleuters een sluiting tussen de benen en op de schouders werd het gesloten met een drukker. Door de vorm kon je de uitpuilende luier goed zien. Mijn vriendin kreeg over haar luierpak een kort jurkje met een verhoogd taille aan, als ze liep kon je haar luier pak onder de rok zien uitkomen, na even zoeken vond men voor haar nog een kanten broekje dat ze nog kreeg aangetrokken.

Het andere meisje dat bij ons had staan wachten kreeg alleen een luier aan, want zij had het volgens de leiding echt te bont gemaakt met overal zo maar te plassen ze moest maar eens merken wat vervelend het was voor de leiding om voor haar luiers te moeten ruimen. Ze was veroordeeld tot de afvalbak. Dit was een soort kubus van gaas waar men de vuile luiers in gooide. De vuile luiers van die morgen lagen er al in. Zij moest hier op gaan zitten met opgetrokken benen omdat de kubus ongeveer 1 meter in het vierkant was. Aan een zijde kon men de helft van het gaas verwijderen. Hier werd een schot in geschoven dat schuin naar achteren liep, hierop was een schuimrubber ovale ring bevestigd waarop ze met haar hoofd kon rusten.

Toen ze er in zat werd er in dit schot nog een ander geschoven zodat ze haar hoofd niet meer naar voren kon bewegen. Ook haar polsen werden aan de zijkant vast gemaakt. Onder de kubus was een plank bevestigd waarop schone luiers lagen. Het geheel stond op wielen. Nu wij waren verzorgd mochten we ons bij de andere kleuters voegen die waren buiten aan het spelen, vandaar die muur om het huis zodat men ons van de weg niet zag.

Om dat het een warme dag was had men bij de kleuters die bij het water aan het spelen waren de kleren uitgedaan het was een raar gezicht een aantal volwassen alleen in een luier gehuld bij het water te zien spelen. Na verloop van tijd kreeg iedereen drinken uit een flesje of een drinkbekertje met een tuitje. Toen dit op was werd er gecontroleerd of men nog droog was hiervoor moest men op een handdoek gaan liggen die op de grond was uitgespreid. Men maakte de kleding los in het kruis en deze werd naar boven geschoven als men nat was of iets anders in zijn broek had gedaan werd men verschoond.

De afval kubus had men mee naar buiten genomen, de vuile luiers werden daar in gegooid. Deze vielen op en om het daar in vast gezette meisje. Zij had ook drinken geregen, men had naast haar hoofd een fles vast gemaakt en via een slangetje kon ze daar uit drinken. Na verloop van tijd moesten we weer naar binnen om te gaan eten. Degene die hadden zitten spelen werden eerst aangekleed.

Binnen gekomen werden wij allemaal in een kinderstoel gezet, bij een aantal kleuters werden de kleren in het kruis losgemaakt en de luier verwijderd, waar deze belande kan men wel raden. Deze kleuters werden op een kinderstoel gezet waarin het midden een gat zat onder dit gat stond een pot, want bij hun werd aan zindelijkheids training gedaan. Iedereen kreeg een grootte slabber om en er werd eerst geprakt eten gevoerd en daarna een fruit hapje.

Toen we klaar waren werden onze snoeten met de slabber afgedaan en werd men naar bed gebracht voor een middag dutje. Hiervoor werd alleen onze boven kleding uitgedaan. We kregen allemaal een speen en ons werd verteld dat men niets van ons wilde horen, omdat men ons dan naar de baby afdeling zou brengen, waar we praktisch de hele dag in bed zouden liggen.

Er waren twee jongens die niet stil wilde zijn en na het middagdutje moesten die naar de baby afdeling, daarom werden zij als eerste omgekleed. Het luierpakje werd uitgedaan en de luier verwisselt. Nu kregen ze een omslaghemdje aan en werd er een molton doek om hun benen gedaan en vastgespeld. De bovenkant van die doek werd aan een stoffentuigje gespeld zodat hij niet kon afzakken. Doordat de doek vrij strak om hun benen was gewikkeld konden ze die niet meer bewegen, ook kregen ze nog een baby mutsje op. Ze vonden het niet leuk ten overstaan van de anderen helemaal tot het begin tijd van hun leven te zij terug gebracht. Van de baby afdeling werden twee wandel wagens gehaald deze waren ook aan het formaat van de baby s aangepast. Hier werden zij ingelegd.

Nu werden wij verschoond. Na de verschoning zou er een eind gewandeld worden in het bos. De kleinste kleuters werden daarvoor in een aantal buggy's gezet. De andere kleuters kregen een loop tuigje aan tegen het weglopen. De wandeling in het bos had voor sommige van ons kleuters lang geduurd want de luiers hadden niet alles wat wij lieten lopen kunnen opnemen. Dus liepen er verschillende met natte boven kleren rond. Thuis gekomen werd eerst dat natte goed verwijderd en moesten wij in onze luier wachten tot we verschoond konden worden. Tijdens deze verschoning kregen we omdat het toch bijna avond was alleen een luier aan en een T shirt het was een leuk en raar gezicht een groep 'grote kleuters' alleen in een luier te zien rondlopen of kruipen.

Door de diverse verschoon partijen was er van het meisje in de kubus al bijna niets meer te zien alleen haar knieën staken nog boven de vuile luiers aan. Ook de luier die ze zelf aan had was zeik nat geworden, want ook bij haar ging de natuur zijn gang. Maar voor haar was de vernedering om als afval emmer dienst te doen nog niet afgelopen ze zou pas worden bevrijd als de luiers in de afval koker werden gestort. Als het voor ons bedtijd was. Door de manieren waarop de luiers waren gebruikt rook deze afval berg nogal sterk.

Na het avond eten dat we weer in onze kinderstoelen kregen, was het bad tijd iedereen werd weer net als de vorige avond uitgekleed en verzorgd. Men kreeg weer een dikke nacht luier aan en kruippak erover. Nu was de vuil kubus tot de nok toe gevuld. Van de grotere 'kinderen' die een gareel aan hadden stonden er een tweetal het meisje in de kubus te pesten. Voor straf werden zij nu uitgekleed en voorzien van een luier, geen schone maar eentje die men uit de kubus haalde, deze waren nat en afgekoeld, zodat ze een koude vieze broek aan kregen. Over hun hoofd werd ter bescherming een rubber masker getrokken, hier in zaten ter hoogte van de ogen twee kleine gaatjes zodat men toch kon zien wat er ging gebeuren. Er werd gecontroleerd of ze goed door de neus gaten konden ademen.

Hierna kregen ze een gareel aan zonder kruis riemen, met dit gareel werden ze in een grootte trechter vast gezet ieder aan een kant. Door dat ze met tweeën in de trechter stonden was ertussen hun in nog maar 15 cm ruimte. De onderkant van de trechter kwam in de vuilcontainer uit. En boven de trechter werd de kubus gereden.

Hiervan werd de plaat waarop men schone luiers kon leggen verwijderd. Nu werd de bodem van kubus door aan een handel te draaien langzaam open gedraaid, en begonnen de luiers langzaam in de trechter te vallen. Normaal zouden deze ineens in de vuilcontainer zijn gevallen maar door de vernauwing die de grote kinderen veroorzaakte bleef het meeste op hun hoofd en schouders hangen. Toen de kubus leeg was werd deze weer dicht gedraai en het meisje bevrijdt. Door alles wat op haar was gevallen zag ze er vies uit. Omdat de twee slachtoffers haar hadden gepest mocht ze zelf zorgen dat de luiers door de trechter verdwenen, Dit kon ze doen met een stok, ze zocht vooral poepluiers die ze langs de vervelende kinderen duwde.

Na verloop van tijd was de trechter leeg, het bleek dat ze bij een jongen de luier die hij aanhad gewoon meen naar beneden had geduwd deze hing nu op zijn voeten, bij de andere had ze een poep luier in de luier die hij aan had geduwd. Zo heeft ze hen laten staan en is eerst zelf gaan douche. Hierna kreeg ze weer een luier aan en omdat ze de hele dag zonder kleren had moeten doen kreeg ze ook een kruippak aan. Zo gekleed ging ze de trechter reinigen. Hiervoor pakte ze een waterslang waaruit lauw water kwam en begon de trechter van bovenaf schoon te spuiten ook de jongens werden schoon gespoten. De luier die de een nog aanhad werd door haar van zoveel water voorzien dat deze vanzelf door het gewicht naar beneden viel. Hierna werden ook deze jongens bevrijd en klaar gemaakt voor de nacht.

Toen wij 'kleuters' weer uit onze bedden werden gehaald en naar de eetzaal werden gebracht stonde een aantal van de grote kinderen voor straf tegen de wand vast gezet. Wat er verder met hen ging gebeuren zouden we die dag nog wel merken. Door de ervaring van de vorige nacht, had ik er deze nacht niet zo'n moeite mee gehad mijn luier vol te plassen. De luier had echter deze nacht gelekt waar door mijn kruippak op diverse plaatsen nat was geworden. Zo te moeten lopen gaf een vies gevoel. Toen ik met dat natte pakket aan in de voor mij gereed staande kinderstoel ging zitten werd ik me er nog meer van bewust een klein nat vies jongetje te zijn. Door de druk van het zitten kwam het vocht in de luier omhoog en ook nu ging die weer langs mijn benen lekken.

Bij het verschonen moesten nu de grote die straf hadden helpen. Ieder moest een kleuter van hun grootte helpen met verschonen, na dat die was verschoond moesten hun de kleren die ze net bij de kleuter hadden uitgedaan aantrekken inclusief de vieze luier. Als ze dat gedaan hadden werden ze in een zaal tentoongesteld. Hier konden de andere ze goed bekijken en betasten ook mochten ze met hun dracht geplaagd worden. Voor sommige kleuters werd de morgen besteed aan zindelijkheids training, ook voor mij hier voor werd je uit de groep gehaald en werd je broek en luier pak tussen de benen geopend en de luier uitgedaan. Daar na werden wij op een potje gezet wat ook in maat was aangepast.

We mochten pas opstaan als we iets in de pot hadden gedaan hierna kregen we weer een luier om. Twee kleuter meisjes kregen een ander luier aan deze had naast het elastiek rond de benen ook elastiek in de taille band. Zij kregen alleen een jurkje aan. Zo konden ze als ze moesten plassen zelf hun luier naar beneden doen omdat hij bijna hetzelfde was als een gewone broek. Toen ze voorbij liepen kon je duidelijk de luier onder hun jurkjes uitzien steken wat een leuk en opwindend gezicht was.

Na zo nog een hele dag te hebben doorgebracht was het voor de andere gasten tijd om de thuis reis te aanvaarden. Na het avondeten was iedereen gaan douchen en had zich weer in gewone kleding gestoken. Wij konden ons ook aankleden of nog een nacht als kleutertje doorbrengen. Wij hadden besloten nog een nacht als kleuter door te brengen. Daar de grootte ruimte in het gebouw voor ons twee wel kaal en stil zou zijn werden we over gebracht naar een andere kamer, in deze kamer stonden twee kleuter bedden zodat we bij elkaar konden slapen. Aangrenzend was er nog een soort huis kamer deze was ingericht met meubels die van een groter formaat waren als we op een stoel gilde zitten moesten we er echt op klimmen. Ook was er een box waar wij in werden gezet.

Door de grootte meubels konden wij zien hoe kleuters en kleine kinderen tegen de wereld aan keken. Nu we samen in de box zaten konden we eindelijk is bij elkaar voelen en bekijken hoe de spullen die we aanhadden zaten. Dit hele weekend had ik nog niet gepoept. Maar nu kreeg ik toch kramp in mijn darmen. Zoals ik het weekend al gemerkt had mochten de kleuters geen gebruik maken van het toilet en zou ik dit ook in mijn luier moeten doen.

Dit was een vreemd gevoel, je voelde hoe de poep tegen de luier ging drukken en zich ging verspreiden in de luier. Ik wild met deze vieze broek aan niet gaan zitten en ging wat rond lopen in de box, ik voelde de poep langs mijn billen schuiven. Maar je kunt niet rond blijven lopen en na verloop van tijd ben ik toch gaan zitten, door de druk werd de inhoud van mijn luier alle kanten uitgeduwd en ik voelde het overal aan mij plakken ik was een vies klein jongetje. Toen het tijd was om naar bed te gaan moesten wij verschoond worden, men kon gelijk al ruiken wat een van ons had gedaan. We werden uit gekleed tot op onze luier en moesten zo mee naar de badkamer. Daar moest ik met luier en al in de douche ruimte gaan staan en werd de luier afgedaan en ik me een lauwe straal schoon gespoeld. Hierna mochten wij samen in bad spelen.

Na de badpartij werden wij weer in een luier verpakt, en kregen we een soort luierpak aan, dit pak werd over het hoofd getrokken en de voorkant eindigde op je middel de achter kant hing op de grond, het bleek dat die naar voren werd getrokken en met de daaraan vast gezette banden om je middel werd gestrikt. En zo was het toch een pak waar je body geheel in was verpakt. Zo gekleed werden we in een trappelzak gelegd die op het bed was vastgemaakt. Opstaan was hier door niet mogelijk. Ook de rekken langs het bed werden weer gesloten en zo konden wij naar elkaar kijken maar niet naar elkaar toe. Praten was ook onmogelijk want we hadden ieder een speen gekregen die tegen het uit vallen door middel van een lint dat om ons hoofd was geknoopt in onze mond gehouden.
 
Bovenaan