Nog niet klaar Gevangenisstraf

Wat vinden jullie van de start van het verhaal?

  • Kan niet wachten op vervolg

  • Doe zo voort

  • Goed

  • Kan beter

  • Slecht


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

MB04

Luier=Goed in mijn vel
Hoofdstuk 7

Belle deed wat haar gezegd werd. Nog geen minuut later kwam een vriendelijk uitziend meisje van haar leeftijd, misschien iets ouder, naar buiten en riep haar naam. Ze droeg witte schorten, wat erop wees dat ze hier enige autoriteit had. Belle liep naar het veel langere meisje toe en zei haar gedag. Ze zag dat op haar naamplaatje 'Beth' stond.

"Volg me juffrouw Larson."

De dubbele deuren gingen open en toen ze doorliep merkte ze dat ze de warme omgeving van de wachtkamer had verlaten voor een kouder, meer klinisch gevoel. Ze liepen een gewone kamer binnen. Beth trok een plastic bak van een plank en zette die op de tafel.

"Juffrouw Larson, doe alles wat u vandaag bij u had in deze bak. Uw handtas, telefoon, kleren en ondergoed. Het zal aan u worden teruggegeven wanneer u vertrekt.

"Moet ik me uitkleden? Ik dacht dat dit alleen therapie was?"

"Mag ik je Belle noemen? Belle, je bent hier op bevel van de rechtbank en tot je vertrekt ben je in hechtenis van de provinciale gezondheidsdienst en hebben we procedures te volgen. Ik doe een onderzoek en neem je vitale functies voor je veiligheid voordat je naar je begeleider gaat. Kleed je nu uit en ik ben zo terug." Beth leek geïrriteerd dat ze dit allemaal moest uitleggen.

"Wacht! Wat voor onderzoek? Wat is er aan de hand?

"Belle, alles zal worden uitgelegd maar ik heb nu geen tijd voor 20 vragen. Als je wilt kan ik iemand anders mee naar binnen nemen om je te helpen uitkleden als je dat liever hebt?"

"Nee umm nee dank u. Ik doe alles wel in deze bak." Belle voldeed snel en realiseerde zich dat ze haar huidige situatie niet echt in de hand had.

Belle draaide zich een beetje verlegen om dat Beth de kamer nog niet verlaten had en friemelde aan haar sweatshirt. Beth keek naar haar en zag de contouren van Belles gespierde benen en billen in haar hardloopbroek.

"Belle, je had de opdracht gekregen om loszittende kleding te dragen naar deze afspraak. Ik zou dat niet echt losjes noemen."

"Umm wat? Oh, ik dacht dat er stond dat je comfortabele kleding moest dragen. Is dit niet goed?"

Belle was nu verbaasd dat ze weer een fout had begaan. Beth glimlachte en schudde haar hoofd en liep de kamer uit.

Belle keek om zich heen en probeerde tijd te rekken, maar dacht dat ze beter verder kon gaan met dit proces. Ze trok haar sweatshirt en shirt uit, deed haar sportbeha uit en de koude lucht van de kamer sloeg op haar huid. Ze deed haar schoenen uit en pelde haar broek uit en gleed haar ondergoed uit, vouwde alles netjes op en legde het in de prullenbak samen met haar portemonnee, telefoon en armband. Ze was helemaal naakt en rilde bijna van de kou in de kamer.

De deur ging open en Beth kwam binnen met een blauwe operatiejas en een luier, waarvan Belle hoopte dat die niet voor haar was. Ze bedekte zich instinctief voor dit meisje dat ze niet kende.

Beth pakte de bak met Belle's bezittingen en zette hem op de plank en logde hem in op de computer. Ze legde de kleren die ze aanhad neer op een tafel tegen de muur, in plaats van ze aan Belle te geven. Ze ging naar de onderzoekstafel in het midden van de kamer en klopte twee keer op het kussen, wat aangaf dat Belle moest opstaan. Dat deed ze. Ze voelde zich ongelooflijk beschaamd en kwetsbaar op dit moment, maar ze was niet echt bang. Ze ergerde zich meer aan deze situatie waarin ze als een gewone crimineel werd behandeld.
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Blijft interessant om het te volgen ! Ga zo door!
 

MB04

Luier=Goed in mijn vel
Hoofdstuk 8

Belle voelde haar blote achterwerk op het plakkerige kussen van de onderzoekstafel. Ze hield haar armen gekruist over haar borst om zichzelf te verbergen en zat ook een beetje voorovergebogen. Verpleegster Beth kwam naar haar toe en behandelde haar op een koude, onpersoonlijke manier, alsof ze een schema had waaraan ze zich moest houden. Ze deed een routinecontrole van Belle, ogen, oren, neus, keel enz. Belle wist nog steeds niet waarom dit nodig was, maar dacht dat het een normale procedure was.

"Ontspan Belle." zei de zuster terwijl ze Belle's handen op haar zij legde en haar borst blootlegde. De verpleegster luisterde naar haar hart en longen. Belle ontspande zich en ging er gewoon in mee. Dit zou zo voorbij zijn en ze zou deze persoon waarschijnlijk niet meer hoeven te zien.
"Ok Belle, alles klaar. We moeten alleen zeker weten dat je gezond bent en het blijkt dat je een heel gezond en fit meisje bent."
"Ohhh ummm dank u, mag ik me nu aankleden?"

De verpleegster overhandigde Belle de donkerblauwe scrubs en de luier die ze had meegebracht. Ze pasten haar perfect.
Waarom een luier “vroeg Belle”
Later Krijg je er meer over te weten



Belle trok snel de kleren aan om haar naaktheid te verbergen en was opgelucht. Ze voelde zich vreemd Met luier. Ze begon er aan te twijfelen toen ze met haar blote voeten op de koude tegels in de gang werd geduwd en ze uiteindelijk door een andere deur werd gejaagd. Deze kamer was veel mooier en leek een formeel kantoor van een dokter te zijn.
"Ga hier zitten tot de dokter binnenkomt. Geen geintjes."

Voordat ze bezwaar kon maken of vragen kon stellen was de verpleegster weg en de deur dicht. Ze ging op de bank zitten en wachtte. Op dit punt wist Belle dat er iets niet normaal was aan deze plek, maar ze bleef kalm en geduldig. Even later kwam er een vrouw binnen die zich voorstelde als Dr. Spencer. Ze deed de stijlvolle rechter van gisteren in de schaduw staan. Ze had een net pak aan dat professionaliteit uitstraalde. Belle begon zich af te vragen of ze deze vrouwen alleen hadden gevonden om haar te intimideren.

De dokter legde haar papieren neer op haar bureau aan de andere kant van de kamer, ging zitten op de bank tegenover Belle, sloeg haar benen over elkaar, nam haar notitieboekje en begon.

"Juffrouw Larson, ik ben Dr. Spencer, een gediplomeerd psychiater voor de staat. Ik ga je de hulp geven die je nodig hebt. Welkom op dag 1 van je gedragscorrectie training. En waarom bent u hier?"

Belle was verrast door de directe vraag. Ze had haar eigen vragen en ze mocht ze niet stellen. Ze bracht de volgende 10 minuten door met het herbeleven van de laatste 48 uur aan de Dr. die in haar notitieboekje krabbelde. Ze kreeg eindelijk de kans om haar verhaal uit te leggen aan iemand waarvan ze dacht dat die het zou begrijpen.

"Dank u juffrouw Larson, dat is nogal een verhaal. Ik heb ook de notities gelezen van de agent tegen wie u onbeleefd was, en ik heb uw vragenlijst bekeken, evenals de videobeelden van uw rechtszaak. Het lijkt mij dat je een probleem hebt met het respecteren van de mensen die hier zijn om iedereen veilig te houden. Ik heb zoveel gevallen gezien van jouw generatie... jong, bevoorrecht, een gevoel van recht hebben en echt geen wens om een teamspeler te zijn of je te gedragen als een volwassene.

Belle wist niet echt wat ze hierop moest zeggen. Ze werkte heel hard voor wat ze had en voelde zich helemaal niet bevoorrecht of verwend. Ze verafschuwde dat soort mensen en nu werd ze beschuldigd als een van hen. Iedereen leek haar verkeerd te beoordelen en wat haar argument of antwoord ook was, het werd gewoon weggewuifd. Dit alles leek zo oneerlijk voor haar.

"Zoals je weet ben je veroordeeld tot 2 weken therapie, maar het valt voor 100% onder mijn discretionaire bevoegdheid om je behandeling en de duur ervan te bepalen op basis van je vooruitgang. Dus het is in je eigen belang om deze behandeling serieus te nemen en al mijn instructies op te volgen."

Belle vond dat niet leuk klinken maar knikte toch instemmend.
 

MB04

Luier=Goed in mijn vel
Hoofdstuk 9



"Ik zou graag een vorm van regressietherapie met je willen proberen Belle. Heb je daar ooit van gehoord?"

"Nee dokter, maar ik wil het wel proberen."

"Prachtig. Er zijn bepaalde gebieden uit onze kindertijd die we opnieuw kunnen bezoeken... Zoiets als opnieuw beginnen vanaf een goede basis.

Dus we gaan praten over mijn kindertijd. Ik denk dat dat wel goed is."

"Dat is er één aspect van. Maar daar zullen we ons nu op richten."

Het volgende uur hadden Belle en Dr. Spencer een diepgaand gesprek over haar verleden, hoe ze was opgevoed, worstelingen die ze nu doormaakte. Ze bespraken het hele scala. Soms dacht Belle dat ze er echt iets van kreeg. Ze was niet het type persoon dat dit soort dingen ooit serieus nam, maar ze genoot ervan om met iemand anders over haar problemen te kunnen praten. Aan het eind van hun sessie was Belle helemaal open, en verraste de dokter.

"Belle, onze tijd voor deze sessie is om, maar ik vind dat je veel vooruitgang hebt geboekt.

Verrassend, Belle gaf de dokter een knuffel en bedankte haar voor haar hulp vandaag.

"Aww dank je Belle dat was erg lief van je. Heb je nog meer vragen voor mij?"

Ja mag ik naar de wc? Doe het maar in je luier. Ok, Belle probeerd en voelt haar kruis warm worden en ze denkt “zo erg is dit eigelijk niet ,Ik kijk uit naar onze volgende discussie. Dit therapie gedoe is toch niet zo slecht.

Belle was totaal ontspannen bij Dr. Spencer na hun gesprek en ze vertrouwde haar volledig. Ze wist niet wat ze kon verwachten maar voelde zich toch veilig. Ze gaf een vertraagde korte reactie...

Oh... OK."

De dokter leidde Belle terug door de gang naar de oorspronkelijke onderzoekskamer waar ze was begonnen. Ze wilde daar echt niet meer naar binnen. Ze keek naar de deur en toen weer naar de dokter. Dr. Spencer glimlachte en legde haar hand op Belle's schouder om haar gerust te stellen, voordat ze de deur opende en haar een zacht duwtje op haar rug gaf om naar binnen te gaan


Belle kwam de kamer binnen en ze zag dat haar favoriete verpleegster, Beth, iets aan het doen was aan de onderzoekstafel. Ze keek rond en alles zag er nog hetzelfde uit. Beth stapte weg van wat ze aan het doen was en Belle raakte gefixeerd op de tafel. Ze zag een web van riemen en handboeien die nu versierd waren. Het leek wel iets uit een horrorfilm of een psychiatrische inrichting. Haar eerste reactie was dat ze medelijden had met degene die daar aan onderworpen zou worden. Na enkele seconden staren voelde ze zich nogal dwaas en realiseerde zich dat zij waarschijnlijk het beoogde subject was.

Ze wendde zich tot Dr. Spencer, van wie ze dacht dat ze hem kon vertrouwen, met een onderzoekende blik.

Uhh wat is hier aan de hand?"
 

MB04

Luier=Goed in mijn vel
1ste mijlpaal
Hoofdstuk 10



"Rustig maar Belle, alles is in orde, dat beloof ik. We gaan je hier gewoon op de tafel leggen en je veilig vastzetten. Het zal allemaal snel voorbij zijn."



Belle trok zich terug, ook al was er geen plaats om heen te gaan. Het was gewoon instinct. De manier waarop de dokter tegen haar praatte was alsof dit gewoon heel normaal was. Ze deed een paar stappen achteruit en botste tegen de muur.
"Alstublieft... wacht even, wacht even. Ik bedoel... Ik was goed toch? Ik heb je alles verteld. Die heb ik echt niet nodig. Ik bedoel, dat is toch niet echt nodig? Ze sidderde en smeekte terwijl ze naar de wachtende boeien keek en de verpleegster kwam naar haar toe.

"Wacht... wacht even... Ik kan dit niet doen... Ik kan dit niet doen! Dr. Spencer alstublieft! Waarom niet?

"Belle, rustig nou maar, je windt je helemaal op zonder reden. We hebben hier regels, weet je nog? Je wilt toch niet dat ik je straf verhoog?"

Belle wist zich op een of andere manier te concentreren op dit laatste deel en kalmeerde zichzelf.

"Nee dokter, ik begrijp gewoon niet wat er aan de hand is. Alsjeblieft..." probeerde ze nog een keer en ze kreeg bijna tranen in haar ogen.

De verpleegster kwam dichterbij, "Ok Miss Larson, ik wil dat je je kleren weer uittrekt. Je zal snel terug de kleren kunnen aandoen waarmee je gekomen bent." En dan verschonen we je

Belle keek naar de dokter, dan terug naar de verpleegster en gaf toe. Op de een of andere manier hielp de wetenschap dat ze snel weer haar normale kleren aan zou hebben en weg zou gaan van deze plek. Ze stond nu in een natte luier voor deze 2 intimiderende vrouwen en probeerde zichzelf te bedekken. Ze besloot dat wat er ook met haar zou gebeuren, ze er geen controle over had en dat ze het moest aanvaarden. Het alternatief was een langere straf en mogelijk erger

De verpleegster pakte Belle's hand, pakte haar stevig vast en leidde haar naar de tafel. Belle wilde gaan liggen, maar de verpleegster had haar zo neergelegd zodat ze kon verschonen Het was allemaal vreemd. Ze voelde hoe haar rug tegen het koude materiaal van het kussen aankwamen. Voordat ze wist wat er gebeurde nam elk van de vrouwen een van haar handen en verbond die met een van de dikke leren boeien op de hoek van de tafel boven haar hoofd. Het leer was zacht en glad maar strak om haar kleine polsen. Het gebeurde allemaal zo snel.

Hetzelfde proces werd herhaald met haar boeten. Ze voelde hoe haar lichaam van de tafel werd getrokken.

"Oeps, sorry Belle, je bent een beetje korter dan we je opgemeten hebben. Geef ons een momentje, we moeten je aanpassen."

Ze trokken haar enkels naar de boeien en maakten ze vast waardoor haar lichaam onderuit ging en ze voelde hoe de rand van de boeien aan haar polsen trok en spanning door haar schouders stuurde. Ze liet een kleine grom horen, maar die werd of niet gehoord of genegeerd. Ze gokte op het laatste."

Ze probeerde haar hoofd van links naar rechts te draaien om te zien wat er gebeurde, maar ze had niet veel bewegingsvrijheid voordat delen van haar pijn begonnen te doen van deze positie. Ze legde haar voorhoofd op het kussen en concentreerde zich op haar ademhaling. Ze vroeg zich af hoe ze eruitzag vanuit hun perspectief dat achter haar stond. Haar benen waren gespreid en ze voelde Natte luier tussen haar benen. Op dit moment was er niets verborgen en ze kon er niets aan doen, behalve wachten.

De dokter kwam naar de voorkant van de tafel en knielde neer om haar ooglijn te ontmoeten en ze spande zich in om omhoog en vooruit te kijken. "Oké Belle, ik moet naar een andere patiënt, maar ik ben over een uur terug om je sessie van vandaag af te maken, oké?"

De dokter gaf haar geen kans om te antwoorden maar ging verder. "Zoals ik al eerder heb uitgelegd is er een lichamelijk aspect aan je therapie hier. Je deed het zo goed in onze sessie en ik ben zo trots op je. Maar nu gaat de verpleegster je nog even snel een pak slaag geven en dan ben je bijna klaar voor vandaag."

De dokter stond op en gaf Belle een geruststellend kneepje in haar hand. Belle hoorde de woorden en geluiden die net uit de mond van Dr. Spencer kwamen, maar ze waren nog steeds aan het registreren. Ze waren op zo'n nonchalante manier uitgesproken dat het haar zintuigen in de war bracht. De hand van de dokter gleed weg en Belle zag dat haar vingers op zoek waren naar de aanraking.

Na een moment verwerkte Belle's brein wat ze net gehoord had en reageerde.

"Wacht... WAT!? Wat de fuck ben je niet serieus!?", schreeuwde Belle.

De Doctor kapte de uitbarsting af. "BELLE!, we tolereren die taal hier niet."
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Cool die lijn van schrijven althans blijf schrijven ben benieuwd waar dit heen gaat
 
  • Like
Waarderingen: MB04

MB04

Luier=Goed in mijn vel
Hoofdstuk 11



Belle's ademhaling begon te intensiveren, ze dacht dat ze ging hyperventileren en woede en angst namen het over, toen kwam de verpleegster Beth er ook nog bij.

"Juffrouw Larson, ik stel voor dat u kalm blijft."

"Laat me nu recht, trut. Je kan me niet slaan! Dit is gek... wat in de eigenlijke F. HELP!!"

Belle probeerde zich te vermannen maar kon niet veel bewegen. Ze schreeuwde heftig en schudde haar middendeel zo veel als ze kon links en rechts waardoor de handboeien zich in haar polsen en enkels boorden.

"Juffrouw Larson, nog één uitbarsting en u komt vanavond niet meer thuis, is dat begrepen?"

De woede die nu door haar heen ging verhinderde haar om iets te horen dus herhaalde zuster Beth het nog eens... "Begrijpt u het? Dit is je laatste waarschuwing."
De jonge vrouw vastgebonden op de tafel in deze vreemde plaats begon te kalmeren en liet een nauwelijks hoorbaar antwoord horen...

"Ik begrijp het."

"Goed zo." De verpleegster wendde zich tot de dokter, "Ik denk dat Belle en ik het vanaf hier wel aankunnen als je naar je volgende afspraak wilt. Belle zal hier klaar voor je zijn als je terugkomt."

"Dank u zuster. Ik zie je over een uur." De dokter wierp nog een laatste blik op Belle op de tafel en verliet toen prompt de kamer en sloot de deur.

"Nou kleine meid, het is alleen jij en ik nu. Ik denk dat je nu begrijpt waarom we onze patiënten in bedwang moeten houden. Jullie worden allemaal zo emotioneel. Dr. Spencer dacht dat je anders was en zou meewerken, maar ik wist dat er iets koppigs aan je was vanaf het begin. Oh, en ook, je gaat betalen voor die kleine 'bitch' opmerking, dat beloof ik je. Zullen we nu maar beginnen ?
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
heerlijk vervolg meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr ajb
 
  • Like
Waarderingen: MB04
Bovenaan